میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر موهای زائد تهران پارس
لیزر موهای زائد تهران پارس

لیست موضوعات

لیزر موهای زائد تهران پارس

در این مقاله می خواهیم با لیزر موهای زائد تهران پارس آشنا شویم. مرکز تخصصی لیزر دکتر زرگنج یکی از با کیفیت ترین مراکز سطح تهران به حساب می اید که تحت نظر پزشک های مجرب حمایت میشود.

باید توجه داشته باشیم که این مرکز از آخرین دستگاه های لیزر برای درمان مو های زائد استفاده می کند.تلاش این مرکز تخصصی این است که از آخرین متدد روز دنیا پیروی کنند که تمامی مراجعه کننده ها بعد از استفاده از دستگاه های لیزر رضایت کامل نصبت به این مرکز را داشته باشند.

اگر ساکن تهران پارس هستید می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر زرگنج واقع در میدان هروی از نتایج فوق العاده لیزر موهای خود لذت ببرید.

در تمامی جوامع انسان ها به دنبال زیبایی وآراستگی بوده اند در برخی از خانم ها یا بعضی از اقایان که به دنبال از بین بردن موهای زائد خود بوده اند از نظر بعضی ها موهای زائد مانع زیبایی انسان می شود و همیشه برای ازبین بردن این موهای زائد به دنبال راه های زیادی بوده اند

مثال

به طور مثال می توان چند راه حل هارا نام برد:(اپیلاسیون-تیغ-کرم موبر و…)که هر کدام از این راه حل ها سختی های خود را دارد ممکن است حساسیت های پوستی بوجود بیاورد یا ممکن است برگشت مو در پوست را داشته باشیم.

برای از بین بردن این موهای زائد جدیدترین راه استفاده از دستگاه های لیزر است چرا که با  شش تا هشت جلسه استفاده از دستگاه لیزروبعد از این جلسه ها هر شش ماه یک بار برای همیشه از شر این موهای زائد خلاص می شوید.

مثال
مثال

باید این نکته را بدانید که برای از بین بردن موهای زائد دستگاه هایی که استفاده می شود بسیار موثر بوده است مثلا دستگاه الکساندرکندلا امریکایی یا الکساندرایت موتوس ایتالیایی یکی از بهترین دستگاه های روز دنیا به شمار می آیند پس بهتر است برای از بین بردن موهای زائد حتما از دستگاه های موثر استفاده کنید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

همه انسان ها می توانند لیزر کنند؟

رنگ پوست در لیزر تاثیر دارد؟

چه کسانی نباید لیزر کنند؟

هزینه های لیزر چرا در برخی جاها بالا پایین دارد؟

قبل از لیزر چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

درباره بهترین دستگاه لیزر چه می دانید؟

 

نکته های مهم درباره لیزر:

در بدن تمامی افراد موهای زائد یافت می شود باید فهمید که این موهای زائد در اثر جابجایی هورمونی بدن انسان است یا نه. که اگر بر اثر هورمون های بدن موهای زائد در امده باشد افراد نمی توانند هیچ گونه لیزری بر روی بدن انجام دهند.

نکته های مهم درباره لیزر:
نکته های مهم درباره لیزر:

کسانی که هورمون های آنها جابجا شده است بهتر است اول به درمان هورمون خود بپردازند وبعد از بهبود می توانند لیزر کنند یا می توانند همزمان با لیزر به درمان خود بپردازند یعنی با داروهای تنظیم هورمون به لیزر بپردازند.

توجه داشته باشید که کسانی که پرمویی دارند ولی از روی هورمونی نیست به راحتی می توانند در جلسات لیزر این مشکل خود را حل می کنند. بنابر این حتما قبل از شروع دوره آزمایش های هورمونی را انجام دهید.

تاثیر رنگ پوست در لیزر:

رنگ پوست تاثیر بسزایی در لیزر دارد چرا که هر چه رنگ پوست تیره تره باشد شدت سوختگی پوست بیشتر ولی با دستگاه مدرن موتوس این مشکل بر طرف شده است پس اگر پوست روشن با موهای سیاه را داشته باشیم جواب خیلی خوبی از لیزر می گیریم. البته سوختگی پوست می تواند ناشی از عدم تخصص اپراتور باشد. بنابر این حتما پوست و زیبایی خود را به پزشک متخصص بسپارید

بسیار دقت داشته باشید کسایی که با حمام آفتاب یا دستگاه سولاریوم رنگ پوست خود را تیره کرده اند به هیچ عنوان لیزر نکنند چرا که باعث می شود پوست آنها بسوزد واین سوختگی درمان قطعی ندارد وممکن است به صورت لکه های قوه ای بماند.

کسانی که نباید لیزر کنند:

برخی افراد دچار بیماری های پوستی هستند که به وسیله لیزر تشدید پیدا می کند مثل بیماری لوپوس یا پورفیری باید هیچ وقت به دنبال رفع موهای زائد خود به کمک لیزر نباشند. بیمارانی که در قلب خود باطری دارند نباید به سراغ لیزر بیایند.

کسانی که نباید لیزر کنند:
کسانی که نباید لیزر کنند:

کسانی که داروهای خاصی مصرف می کنند(داردهایی مثل:ضدالتهاب کورتونی کوتریموکسازول داروهای دیابت بعضی تتراساکیلین ها داروهای ضد بارداری و…) باید قبل از لیزر کردن با پزشک خود صحبت کنند که مشکلی برای فرد به وجود نیاید.

برخی سوال می کنند که در دوران بارواری یا شیر دهی می توان لیزر کرد؟اما تا کنون جوابی در این موضوع نداریم ولی پزشکان معتقد هستند که نباشد بهتر است اما انی لیزر ها تاثیر خاصی بر جنین ونوزاد وجود ندارد.

خدمات وهزینه های لیزر:

همراهان عزیزی که به دنبال رفع موهای زائد خود هستند باید توجه داشته باشند  که در جاهایی که وزارت بهداشت نظارتی ندارد مثل آرایشگاه ها یا باشگاه ها مراجعه نفرمایند.همیشه به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه لیزری که انتخاب می کنید دستگاه مناسبی باشد

خدمات وهزینه های لیزر:
خدمات وهزینه های لیزر:

و به این نکته توجه کنید مراکزی که قیمت پایین انجام می دهند بسیار خطرناک بوده که هر شات که استفاده میکنند درست عمل کند که فرد مراجعه کننده به خواسته خود برسد اگر کار آنها درست نباشد در جلسات چهارم به بعد متوجه می شوید.

خواندن مقاله لیزر موهای زائد چانه نیز به شما توصیه می شود

همجنین این را بدانید که لیزر موهای زاید قیمت مشخصی ندارد و به کیفیت کلینک و پزشک متخصص بستگی دارد

کارهایی که قبل از انجام لیزر باید انجام داد:

باید توجه کنید اگر می خواهید لیزر خوبی انجام بدهید که دیگر موهای زائد را نداشته باشید باید اول آزمایش هورمونی بدهید ومطمئن شوید موهای زائد شما هورمونی نیست بعد از آن یک ماه قبل از لیزر موهای خود را با مومک یا اپلاسون نزده باشد

البته این نکته را مد نظر داشته باشیدکه ریزش مو بعد از لیزراتفاق می افتد

کارهایی که قبل از انجام لیزر باید انجام داد:
کارهایی که قبل از انجام لیزر باید انجام داد:

یعنی موهای خود را از ریشه در نیاورده باشید باید بدانید دوماه از اخرین سولاریوم یا حمام آفتاب خود گذشته باشد.مواظب باشید قبل از لیزر کرم های آرایشی ویا کرم های ضد آفتاب به پوست نزده باشد ودر پایان کار لیزر می توانید از کرم های ضد التهاب وسوزش استفاده کنید.

بهترین دستگاه لیزر:

لیزر الکساندرایت تهرانپارس

در دنیا دستگاه های لیزر فراوانی وجود دارد ولی بهترین دستگاهی که تا کنون ساخته شده الکساندرایت کندلا است که در این مرکز تخصوصی از ان استفاده میشود.این دستگاه از لحاظ سرعت از بقیه دستگاه های دنیا بالا تر است این را بدانید که این دستگاه بسیار تاثیر گذار تر از دستگاه های دیگر است از لحاظ درد و عوارض ناشی از لیزر این دستگاه تا جای ممکنه این عوامل را پایین  آورده است.

بهترین دستگاه لیزر:
بهترین دستگاه لیزر:

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جزء بهترین دستگاه های لیزر به شمار می آید این دستگاه از بالا ترین تکنولوژی حال حاضر استفاده می کند.برای از بین بردن موهای زائد خود می توانید به این مرکز تخصوصی مراجعه کنید وبرای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید چرا که این مرکز از آخرین تکنولوژی روز استفاده می کند.

برای لیزر موهای زائد شهرک نفتو لیزر موهای زائد سعادت آباد ، لیزر موهای زائد تهران پارس، لیزر موهای زائد پیروزیو یا یافتن مرکز لیزر جردن و به طور کلی در هر کجای تهران که هستید به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

بهترین مرکز لیزر تهران

همچنین لیزر موهای زائد صورت آقایان با بهترین نوع لیزر موهای زائد  نیز در همین مرکز امکان پذیر است

 

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

مرکز لیزر فلکه اول تهرانپارس

با توجه به فعال نبودن مرکز لیزر فلکه اول تهرانپارس تا اطلاع ثانوی از مرکز لیزر دکتر زرگنج در میدان هروی استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید