میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل
بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل

لیست موضوعات

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل

در این مقاله به بررسی بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل می پردازیم. بوتاکس در صنعت زیبایی می تواند بهترین و بیشترین کارایی را داشته باشد اگر به صورت صحیح از آن استفاده شود.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ داده می شود

بوتاکس چیست؟

بوتاکس زیر بغل به چه منظوری استفاده می شود؟

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل؟

قبل از تزریق بوتاکس چه مواردی را باید رعایت شود؟

بعد از تزریق بوتاکس چه کار هایی باید انجام داد؟

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل
بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل

بوتاکس چیست؟

بوتاکس ماده ای است که در صنعت زیبایی بسیار مورد علاقه است و طرفداران زیادی را دارد. ماده ای که بوتاکس را از آن تهیه می کنند یک سم است به نام بوتولینیوم.

با شنیدن کلمه سم نگران نشوید. دوز استفاده شده از این سم در بوتاکس بسیار پایین است و جای هیچ نگرانی را ندارد.

همانطور که گفتیم در تهیه بوتاکس از سم استفاده می شود. سم موجود در بوتاکس به راحتی فعالیت سلول ها را مختل می کند. اگر بخواهیم به طور کامل در باره آن توضیح دهیم باید بگوییم که بافت های زیر پوست از سلول هایی تشکیل شده اند این سلول ها گیرنده هایی عصبی دارد که سم موجود در بوتاکس به این گیرنده ها می چسبد و باعث مختل شدن فرآیند کار آن ها می شود همین باعث می شود که چین و چروک های پوست ناپدید شود.

البته این اختلال دائمی نیست و بعد از چند ماه که در افراد مختلف میزان آن متفاوت است دستگاه عصبی اختلال به وجود آمده را ترمیم می کند و چین و چروک ها باز هم ظاهر می شوند.

بوتاکس زیر بغل به چه منظوری استفاده می شود؟

اگر از آن دسته از آدم هایی هستید که تصور می کنید بوتاکس فقط در رفع چین و چروک کاربرد دارد باید بگوییم که تصور شما کاملا اشتباه است. بوتاکس کارایی های دیگری نیز دارد که به یکی از آن ها اشاره می کنیم.

عده ای از افراد هستند که غده های تعریق در زیر بغل آن ها به شدت تحریک پذیرند و به میزان زیادی عرق می کنند. این افراد معمولا درمان های دیگر برای آن ها همیشگی نیست یعنی با بعضی از درمان ها به طور موقت میزان تعریق آن ها کاهش پیدا می کند اما با کنار گذاشتن درمان باز هم شاهد تعریق های زیادی هستیم.

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که بوتاکس نوعی سم است که باعث فلج شدن سلول های عصبی می شود. در افرادی که بیش از حد عرق می کنند تزریق بوتاکس در زیر بغل می تواند به متعادل شدن میزان عرق در آن ها کمک به سزایی کند. توجه داشته باشید که در این حالت عرق کردن را به طور کامل حذف نمی کنید بلکه آن را به میزان متعادل و طبیعی می رسانید. البته برای نتیجه بهتر باید آن را به تعداد دفعات تکرار کنید.

بوتاکس زیر بغل به چه منظوری استفاده می شود؟
بوتاکس زیر بغل به چه منظوری استفاده می شود؟

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل؟

تزریق بوتاکس در زیر بغل بسیار حساس است . در این مواقع شما نباید فقط به نظر پزشک متخصص زیبایی برای تزریق بوتاکس توجه کنید بلکه باید نظر پزشک معالج خود را نیز بپرسید و مطمعن شوید که بوتاکس برای شما خطرناک نباشد. پیشنهاد ما به شما دکتر زرگنج فرد می باشد

زیر بغل به علت آن که همیشه در معرض تعریق است هنگام تزریق بوتاکس باید به طور کامل استریل و پاکیزه شود زیرا در غیر این صورت می توان شاهد مشکلات بعدی از جمله عفونت ها باشید. با توجه به مطالب گفته شده می توان به این نتیجه رسید که از مهمترین ویژگی های یک دکتر خوب برای تزریق بوتاکس زیر بغل علاوه بر تخصص باید تجربه آن را هم در نظر گرفت و این که وجدان کاری داشته باشد.

هستند بسیاری از پزشکان متخصص که فقط به سود خود فکر می کنند از مواد بی کیفیت استفاده می کنند و برای هزینه کمتر ببه طور کامل زیر بغل را استریل نمی کنند و باعث عفونت در فرد می شوند.

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل؟
بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس زیر بغل؟

قبل از تزریق بوتاکس چه مواردی را باید رعایت شود؟

همان طور که رعایت بعضی از کار ها بعد از تزریق بوتاکس مهم است رعایت کار هایی هم قبل از تزریق بوتاکس بیار مهم است. از این قبیل کار ها می توان به این اشاره کرد که از مصرف دارو هایی که خون را رقیق می کند را قطع کنید. مصرف دارو های رقیق کننده خون مثل آسپرین باعث می شود که بعد از تزریق بوتاکس کبودی هایی ظاهر شود.

کشیدن سیگار هم قبل از بوتاکس فراموش شود زیرا اثری مشابه دارد و کبودی هایی را ظاهر می کند و همین طور کشیدن قلیان.

البته این کبودی ها همیشگی نیستند و بعد از 10 روز تا 2 هفته از بین می روند. اما با رعایت نکات گفته شده می توان زودتر به نتیجه دلخواه رسید

از دیگر اقداماتی که قبل از تزریق باید انجام دهید انتخاب مرکز معتبر و پزشک متخصص است که نقش بسیار مهمی را در رسیدن به نتیجه دلخواه شما دارد.

قبل از تزریق بوتاکس چه مواردی را باید رعایت شود؟
قبل از تزریق بوتاکس چه مواردی را باید رعایت شود؟

بعد از تزریق بوتاکس چه کار هایی باید انجام داد؟

بوتاکس با استفاده از سرنگ هایی به زیر پوست تزریق می شود اما برای اینکه به اصطلاح جا گیر شود مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که هیچ کاری انجام ندهید.

تا 2 ساعت بعد از تزریق بوتاکس باید حتما بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید. 2 ساعتی بعدی می توانید کار های سبکی انجام بدهید اما به هیچ عنوان تا 5 ساعت بعد از تزریق بوتاکس نمی توانید دراز بکشید زیرا باعث اتفاقات ناگواری می شود. در ساعت های اولیه تزریق بوتاکس هرگز محل را تحت فشار قرار ندهید.

به طور مثال هرگز ان را ماساژ ندهید یا از هد بند هایی که به پیشانی فشار می آورد استفاده نکنید و یا با بستن محکم مو ها صورت و پیشانی خود را تحت فشار قرار ندهید.

تزریق بوتاکس در زیر بغل می تواند کمک چشم گیری در کاهش میزان تعریق شما داشته باشد که البته باید تحت نظر پزشک مجرب و حاذق این کار انجام شود و پزشکی که در این خصوص احتیاج دارید فقط دکتر زیبایی نیست. زیرا عرق کردن ممکن است علت های متفاوتی داشته باشد.

از همراهی شما دوستان عزیز کمال تشکر و قدر دانی را داریم و امیدواریم مطالب گفته شده در بالا برای شما مفید واقع شده باشند.

بعد از تزریق بوتاکس چه کار هایی باید انجام داد؟
بعد از تزریق بوتاکس چه کار هایی باید انجام داد؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه موفق از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه درخشان از سال 94 در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

شما با مراجعه به کلینیک دکتر زرگنج می توانید هم اطلاعاتتان را نسبت به موضوعاتی مثل بوتاکس گردن و درمان واژینیسموس با بوتاکس و تزریق ژل و بوتاکس در میرداماد چگونه انجام می شود و کلینیک تزریق ژل و بوتاکس در قیطریه و بوتاکس خط گردن و بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس بالا ببرید و هم تزریق بوتاکس موفق داشته باشید و از نتجیه کار لذت ببرید

بر طرف شدن چین وچروک ها آرزوی هرکسی است از این رو بوتاکس این آرزو را برایتان محقق می کند قبل از هرچیز باید در رابطه بابوتاکس اطلاعات داشته باشید که به این منظور ما مقالاتی مانند بعد از بوتاکس چند ساعت نباید خوابید و تزریق بوتاکس برای دیستونی گردن و همه چیز درباره تاثیرات مثبت و منفی بوتاکس و تاتو بعد از بوتاکس و از بین بردن اثر بوتاکس چگونه انجام می شود و بوتاکس ابرو چگونه انجام می شود برای شما در نظر گرفته ایم تا مطالعه کنید

اگر پوستتان دچار چروک شده و شما ناراحت هستید به راحتی با تزریق بوتاکس می توانید دوباره جوان شوید اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید بخوانید مقالاتی مانند قیمت بوتاکس نورونوکس چقدر است و نحوه تزریق بوتاکس گردن چگونه است؟ و بوتاکس صورت برای کدام چروکها موثر است و ورزش بعد از بوتاکس و رفع چروک گردن با بوتاکس امکان پذیر است و نکات مهم قبل و بعد از بوتاکس و درمان پتوز ناشی ازبوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید