میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

مزونیدلینگ پوست چیست
مزونیدلینگ پوست چیست

لیست موضوعات

مزونیدلینگ پوست چیست

اگر شما هم در رابطه با روش های ترمیم پوستی جست و جو کرده باشید، ممکن است با این سوال مواجه شوید که مزونیدلینگ پوست چیست .

مزونیدلینگ پوست چیست
مزونیدلینگ پوست چیست

اگر قصد انجام مزونیدلینگ پوست دارید پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مطلب درج شده است تماس بگیرید

روش مزونیدلینگ را می توان امروزه یکی از جدیدترین روش های جوانسازی و ترمیم ایرادات پوستی به شمار آورد که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

این روش که ترکیبی از تکنولوژی های مزوتراپی و میکرونیدلینگ می باشد، جواب دهی بسیار قابل توجهی بر روی پوست متقاضیان خود گذاشته است. به طوری که اکثر افراد را مشتاق به انجام مزونیدلینگ پوست کرده است.

مزونیدلینگ پوست کاربرد های بسیاری دارد و مخاطبین بیشتر با رنج های سنی مختلف را در زیر مجموعه ی خود قرار می دهد.

این روش با رفع محدودیت ها و ایرادات جزئی روش های گذشته ، توانسته به طور بسیار موفق بر روی پوست افراد تاثیر بگذارد و جایگزین بسیار مناسبی برای روش های گذشته به شمار آید.

از طرفی در حال حاضر به دلیل تاثیرات بسیار زیاد استرس و آلودگی هایی که در محیط وجود دارد ، پوست افراد سریع تر قابلیت ارتجاعی و کشسانی خود را از دست می دهد.

لذا افراد از سنین پایین تر به دنبال روش هایی هستند که از افتادگی پوست خود پیشگیری نمایند یا ایرادات به وجود آمده بر روی پوست خود را تا حد بسیار زیادی رفع نمایند.

در این مقاله به طور کامل مزونیدلینگ پوست را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با داشتن اطلاعات کلی و جامع در این زمینه هم چنین بررسی سایر پارامتر ها و روش های موجود بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. با ما همراه باشید تا انتهای این مقاله ی جذاب.

آنچه که در این مقاله می خوانید، شرح و بسط پاسخ به رایج ترین سوالاتی است که در ارتباط با مزونیدلینگ پوست برای مخاطبان پیش آمده است. این سوالات به شرح زیر است :

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. مزونیدلینگ پوست چیست و مکانیسم انجام آن چه تفاوتی با میکرونیدلینگ و مزوتراپی دارد؟
  2. مزونیدلینگ چه کاربردهایی دارد و برای چه اعضایی از بدن می توان انجام گیرد؟
  3. عملکرد مزونیدلینگ پوست شامل چه مراحلی است و چگونه انجام می گیرد؟
  4. فواید و مضرات مزونیدلینگ پوست در مقایسه با سایر روش های مشابه جوانسازی پوست چیست؟
  5. چه افرادی مجاز به انجام مزونیدلینگ پوست هستند و یا چه افرادی از انجام مزونیدلینگ پوست منع شده اند؟
  6. نکات لازم در خصوص انجام مزونیدلینگ پوست در قبل و بعد از انجام آن، شامل چه مواردی است؟
  7. چه تعداد جلسه برای حصول نتیجه ی خوب از مزونیدلینگ لازم است؟
  8. هزینه ی انجام مزونیدلینگ پوست با سایر روش های موجود چه تفاوتی دارد؟
  9. در چه مراکزی می توان به طور تخصصی و ایمن به انجام مزونیدلینگ پوست پرداخت ؟

 

پوست انسان یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی در فرد محسوب می شود . به طوری که سالیانه هر فردی میلیون ها تومان هزینه و وقت بسیاری را صرف زیبایی و شادابی آن می کنند.

کرم های بسیاری در این راستا در بازار وجود دارد که هر کدام وظیفه ی برطرف کردن یک بخشی از ایرادات پوستی را به عهده دارد. برخی از این کرم ها در جهت رفع کردن آکنه و جای آن، رفع چین و چروک و یا لیفت کردن پوست صورت، احیای کلاژن سازی و . . . بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد.

استفاده از کرم های بسیار زیاد علاوه بر داشتن هزینه های زیاد نتیجه ی کمتری بر پوست فرد می گذارد و برای دریافت نتیجه ی مطلوب حتما بایستی یک دوره ی مصرف را به طور کامل پشت سر بگذراد.

برخی افراد در استفاده ی منظم از کرم های زیاد کوتاهی می کنند لذا آن طور که باید نتیجه نمی گیرند.

از این رو روش هایی برای حل این مشکل به روی کار آمده است که با کمترین هزینه بیشترین تاثیر را پوست شخص دریافت کند .

روش هایی هم چون میکرونیدلینگ ، مزوتراپی ، مزونیدلینگ، میکرودرم ، هیدرودرم ، انواع مختلف پاکسازی ها و فیشیال های پوستی و . . . . از این قبیل می باشند.

در این مقاله هدف بررسی کامل یکی از این روش ها به نام مزونیدلینگ پوست است. این روش ترکیبی از دو روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ است و جدیدا بسیار پر طرفدار شده است.

برای اطلاع کامل از این روش و سایر پارامترهای وابسته به آن، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. پس از بررسی کامل مزونیدلینگ پوست به راحتی می توانید در خصوص انجام این روش تصمیم گیری نهایی را انجام دهید. تا انتها همراه ما باشید در مقاله ی : “مزونیدلینگ پوست چیست ؟ ”

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

مزونیدلینگ پوست چیست و مکانیسم انجام آن چه تفاوتی با میکرونیدلینگ و مزوتراپی دارد؟

مزونیدلینگ یکی از جدیدترین روش های جوانسازی و رفع چین و چروک های پوستی است که عملکرد آن ترکیبی از 2 روش میکرونیدلینگ و همچنین مزوتراپی می باشد.

در طول فرایند مزونیدلینگ پوست فرد را به طور کامل پاکسازی می کنند و بعد از آن ، به کمک اپلیکیتور هایی در پوست روزنه هایی ایجاد می کنند.

مزونیدلینگ پوست چیست و مکانیسم انجام آن چه تفاوتی با میکرونیدلینگ و مزوتراپی دارد؟
مزونیدلینگ پوست چیست و مکانیسم انجام آن چه تفاوتی با میکرونیدلینگ و مزوتراپی دارد؟

در مرحله ی بعدی کوکتل های مزوتراپی را که حاوی مواد مغذی و لازم پوستی می باشد را وارد پوست کرده و باعث تقویت پوست و احیای کلاژن سازی در آن می شوند. ساختار هر پوستی شامل تعدادی لایه است که هر لایه وظیفه ای بر عهده دارد. این لایه ها به شرح زیر است :

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

بیرونی ترین لایه پوست یا لایه مرده :

در این لایه از پوست فرد سلول های مرده وجود دارد. روزانه تعدادی زیادی از سلول های پوستی در فرد فعالیت خود را از دست می دهند و در روی پوست ته نشین می شوند.

هر فرد با استفاده از اسکراب ها می تواند تا مقدار زیادی این لایه های مرده را از صورت خود حذف کند و شادابی را به پوست خود باز گرداند .

بیرونی ترین لایه پوست یا لایه مرده :
بیرونی ترین لایه پوست یا لایه مرده :

این لایه از پوست خود شامل 4 بخش مخصوص است ک هر کدام از این بخش ها میزبان نوع خاصی از سلول های مهم پوستی می باشد .

این سلول ها شامل کراتینوست ها ، ملانوسیت ها و سلول های لانگرهانس است که از مهم ترین وظایف آن ها استحکام بخشیدن به پوست می باشد.

کراتینوست در تولید کراتین در پوست نقش اساسی دارند. ملانوسیت ها وظیفه ی تولید رنگدانه در پوست یک فرد را به عهده دارند که به عنوان ملانین پوست شناخته شده است و سلول های موجود در لایه ی لانگرهانس مانع از ورود مواد خارجی به داخل منافذ پوست می شود .

در هر صورت اپیدرم مهم ترین لایه ی پوستی شناخته می شود و استحکام پوست در زمره ی فعالیت های این لایه محسوب می شود .

لایه میانی پوست یا درم :

لایه ای که در به وجود آمدن چین و چروک پوست بسیار موثر است لایه درم می باشد. در این لایه ی میانی پوست، ترکیبی بسیار پیچیده از عروق خونی، فولیکول های مو و هم چنین غدد چربی وجود دارد که در تولید کلاژن ها و الاستین پوست نقش اساسی دارند.

به عبارت دیگر پروتئین لازم برای سلامت پوست یا کلاژن و الاستین پوست در این لایه ساخته می شوند. هم چنین سلول هایی به نام فیبرو بلاست ها در این لایه وجود دارند و کلاژن های پوست را سنتز می کنند.

عصب های حسگر لمسی و دمایی نیز در لایه ی میانی پوست وجود دارد. این لایه مانند لایه ی اپیدرم نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و قابلیت ارتجاعی دارد.

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

لایه ی چربی پوستی یا زیر چربی پوست افراد :

علت اصلی افتادگی پوست و از دست رفتن خواص پوستی و استحکام آن در فرد کاهش بافت در لایه ی چربی پوست می باشد.

در این لایه غدد چربی پوست و بافت های همبند شل قرار گرفته است و مسئولیت حفاظت دمای بدن و هم چنین محافظت از اندام های بدن را به عهده دارد. در صورتی که این بافت خاصیت اصلی خود را از دست دهد ، پوست فرد دچار افتادگی می شود.

برای مثال افرادی که به دلیل چاقی زیاد پوست ناحیه ی شکمی آن ها دچار سلولیت یا افتادگی شده است ، خاصیت ارتجاعی بافت های این لایه ی پوستی در بدن آن ها به میزان زیادی از بین رفته است .

سرچشمه ی جوانی پوست انسان ها ، وجود مقدار زیادی کلاژن در آن است . به طور طبیعی در پوست هر فردی به میزان 75 درصد آن کلاژن یافت می شود .

توجه داشته باشید

در صورتی که در طول زمان با بالا رفتن سن یا عوامل مختلف میزان کلاژن موجود در پوست از میزان نرمال آن کمتر شد ، پوست دچار چین و چروک و یا خطوط ریزی بر روی آن می شود. یا به عبارت دیگر کلاژن را می توان مهم ترین پروتئین پوستی دانست که برای شادابی هر نوع پوستی لازم و ضروری است .

در کنار کلاژن نوعی پروتئین دیگر به نام الاستین وجود دارد که باعث ایجاد خاصیت کشسانی و ارتجاعی در پوست افراد می شود. این پروتئین به همراه کلاژن در لایه ی درم تولید می شود و در صورت کاهش میزان آن از میزان نرمال پوست حالت جمع شدگی پیدا می کند

توجه داشته باشید
توجه داشته باشید

و اگر این پروتئین به میزان بیش از حد مجاز در پوست شما تولید شود چین و چروک و خطوط ریز و درشتی بر روی پوست شما بر جای خواهد گذاشت. قوی ترین پروتئین موجود در پوست شما که در مو نیز یافت می شود ، کراتین است که به پوست شما استحکام می دهد.

یکی از روش های جوانسازی پوست میکرونیدلینگ است که با پاکسازی کامل پوست و ایجاد زخم های ریزی که بر روی پوست به وجود می اورند به تحریک کلاژن سازی پوست و در نهایت استحکام پوست می پردازد.

به عبارت دیگر هیچ گونه ماده ی مغذی به پوست تزریق نمی شود و صرفا به دلیل ایجاد زخم بر روی پوست ، گردش خون در پوست بیشتر شده و این گردش خون و دریافت بیشتر اکسیژن باعث تولید بیشتر کلاژن پوست می شود.

روش مزوتراپی

مزوتراپی روش دیگری است که اعمال این روش برای پر حجم شدن موهای سر و یا کنترل ریزش مو کاربرد بسیار زیادی دارد. در مزوتراپی کوکتل هایی با کمک سرنگ های مخصوص به پوست سر تزریق می شود و مواد مغذی را وارد پوست می کنند.

این کوکتل ها شامل کلاژن و الاستین، ویتامین ها و هم چنین پروتئین های لازم برای احیای پوست است و در فواصل مشخصی به پوست تزریق می شود.

مزونیدلینگ ترکیبی از مزو و نیدلینیگ است . به عبارت دیگر بعد از ان که پوست صورت افراد به کمک دستگاه های مخصوص خراش داده شد و زخم های سطحی کوچکی بر روی پوست به وجود آمد، کوکتل های مزوتراپی را به پوست صورت وارد می کنند و به این طریق احیای پوست فرد را سرعت می بخشند .

این روش را به کمک دستگاه هایی به نام مزوگان یا درماپن انجام می دهند که به طور دستی می توان عمق نفوذ سوزن و فواصل هر سوزن را برای دستگاه تعریف کرد .

این سوزن ها خود به صورت خودکار کوکتل های مزوتراپی را به پوست فرد وارد می کنند . این روش به دلیل اینکه در آن سرعت جذب مواد مغذی بسیار زیاد است و مفید ترین پروتئین ها به پوست تزریق می شود بسیار نتیجه دهی خوبی دارد

و افراد زیادی می توانند آن را انتخاب کنند . هم چنین به دلیل اینکه عمق نفوذ سوزن های مزونیدلینگ بسیار کم و در حد میکرون می باشد ، درد اصلا وجود ندارد یا به میزان بسیار کمی درد وجود دارد که اصلا قابل احساس یا اذیت شدن متقاضی نمی شود .

روش های دیگری برای جوانسازی پوست وجود دارد که با حذف لایه ی مرده ی پوست یا در نهایت دسترسی به لایه ی اپیدرم پوست باعث ایجاد تغییرات موقت در پوست یک فرد می شوند .

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

نکته

روش هایی همچون میکردرم که با کمک دستگاه هایی لایه ی مرده ی پوست را از بین می برند و هیدرو درم که بعد از حذف لایه ی مرده با رساندن مولکول های آب به پوست ، آن را آبرسانی می کنند .

نکته
نکته

اما این روش ها درمان دائم ندارند و در مدت کوتاهی دوباره پوست به حالت قبل خود بر می گردد. اما مزونیدلینگ به دلیل اینکه لایه ی اصلی پوست که لایه ی میانی و لایه ی اخری پوست است را هدف قرار می دهد

نکته
نکته

در کوتاه مدت نتایج دائمی بر روی پوست دارد و فرد به راحتی با چندین جلسه می تواند به صورت دائم از پوست جوان و شاداب خود لذت ببرد . هر چند اگر فرد در جوانی مراقبت های لازمه را برای پوست خود به کار گیرد

به صورت مداوم از کرم های ضد آفتاب استفاده کند ، از شوینده های مناسب برای پوست خود استفاده کند و مواد آرایشی بی کیفیت و فاسد استفاده نکند، احتمال اینکه پوست او دیر تر دچار افتادگی شود بسیار بالا خواهد بود .

در نتیجه اگر شما جزو آن دسته افراد جوانی هستید که این متن را می خوانید ، توصیه های لازم برای مراقبت از پوست خود را جدی بگیرید .

مزونیدلینگ چه کاربردهایی دارد و برای چه اعضایی از بدن می توان انجام گیرد؟

با توجه به موارد گفته شده در بالا مزونیدلینگ را می توان یکی از موثر ترین روش های جوانسازی پوست به حساب آورد .

مزونیدلینگ چه کاربردهایی دارد و برای چه اعضایی از بدن می توان انجام گیرد؟
مزونیدلینگ چه کاربردهایی دارد و برای چه اعضایی از بدن می توان انجام گیرد؟

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

موارد زیر از جمله مهم ترین کاربرد هایی است که این روش بر روی پوست فرد بر جای می گذارد:

  • از بین بردن یا حذف کامل خطوط پنجه کلاغی که در اطراف دهان یا دور چشم افراد ظاهر می شود.
  • تحریک کردن عملیات کلاژن سازی پوست و در نهایت سفت کردن پوست فرد .
  • از بین بردن یا حذف کامل خطوط ریزی که بر روی پیشانی یک شخص به وجود آمده است.
  • کمک کردن به جذب سریع تر داروهای موضعی پوست.
  • درمان کردن اسکار های آکنه یا جای آبله که بعد از بهبودی بیماری هنوز بر روی پوست رد باقی مانده است.
  • کاهش لکه های پوستی که به دلیل پرتوهای آفتاب ظاهر شده است و هم چنین چروک های پوست.
  • کم کردن نمای اسکار و ترک هایی از پوست که زیاد در دید است.
  • کوچک کردن اندازه ی منافذ پوستی و روزنه های موجود در پوست
  • کمک به درمان کردن قرمزی های پوست و حساسیت های پوستی
  • درمان اگزما و کاهش حساسیت پوستی
  • بهبود ترک هایی که به دلایلی نظیر بارداری در پوست به وجود آمده است.

نفوذ کوکتل های مزوتراپی در پوست و افزایش جریان خون در لایه های آن ، باعث می شود که تولید کلاژن و الاستین با سرعت بیشتر صورت گیرد در نتیجه ی این امر افزایش خاصی از انعطاف پذیری پوست می باشد که حالت کشسانی و شادابی برای پوست به ارمغان می آورد.

هم چنین بعد از انجام مزونیدلینگ پوست ، به دلیل مراحلی که بر روی صورت انجام گرفته شده ، جذب کرم ها و پماد های موضعی بیشتر می شود .

موارد زیر از جمله مهم ترین کاربرد هایی است که این روش بر روی پوست فرد بر جای می گذارد:
موارد زیر از جمله مهم ترین کاربرد هایی است که این روش بر روی پوست فرد بر جای می گذارد:

لذا زمانی که متقاضی از کرم های تجویز شده توسط پزشک استفاده می کند ، تاثیر بیشتری بر روی پوست خود مشاهده خواهد کرد.

از طرفی به دلیل اینکه مواد مزوتراپی را به عمق لایه های پوستی تزریق می کنند ، لک های پوستی و اسکارهای آکنه به میزان زیادی از بین می رود.

به طور کلی از مزونیدلینگ می توان علاوه بر پوست ، برای رفع مشکلات موی سر نیز استفاده کرد. افرادی که دچار ریزش های موی شدید هستند یا موهای آن ها کم حجم است نیز می توانند از مزونیدلیگ استفاده کنند .

در هر صورت قبل از انجام مزونیدلینگ پوست حتما با پزشک متخصص و ماهر مشورت کنید و تمامی شرایط خود را با او در میان بگذارید، از سابقه ی بیماری های خود او را آگاه سازید و در مورد عواملی که باعث تشدید لک پوستی یا عارضه های پوستی می شود با او مشورت نمایید.

چرا که بسیاری از عوامل به وجود آمدن عارضه های پوستی باید درمان شوند و بعد به کمک مزونیدلینگ تشدید آن مهار شود . حتما توصیه های پزشک را جدی بگیرید و نکاتی که به شما یاداور می شود را به طور کامل رعایت کنید تا بهترین نتیجه را از انجام روش مزونیدلینگ پوست دریافت کنید.

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

عملکرد مزونیدلینگ پوست شامل چه مراحلی است و چگونه انجام می گیرد؟

برای انجام مزونیدلینگ در ابتدا متقاضی باید توسط پزشک به طور کامل معاینه شود و تمامی عواملی که باعث به وجود آمدن جوش یا اعارضه های پوستی شده است به دقت مورد بررسی قرار گیرد . سپس به ترتیب مراحل زیر انجام گیرد:

عملکرد مزونیدلینگ پوست شامل چه مراحلی است و چگونه انجام می گیرد؟
عملکرد مزونیدلینگ پوست شامل چه مراحلی است و چگونه انجام می گیرد؟
  • پاکسازی صورت فرد :

در این مرحله قبل از انجام هر گونه فعالیتی بر روی پوست ، باید پوست او به طور کامل پاکسازی شود . برای پاکسازی می توان از مواد شوینده و اسکراب های مخصوص و مفید استفاده کرد.

این مرحله از آن جهت حائز اهمیت است که در صورت کثیف بودن صورت و یا عدم پاکسازی آن قبل از مزو نیدلینگ، ممکن است کثیفی یا باکتری های مولد آکنه به عمق پوست راه یابند و نه تنها باعث رفع اکنه شود، بلکه وجود جوش و اگزما در پوست را تشدید کند .

  • بی حسی موضعی صورت فرد متقاضی :

برای اینکه فرد در طول مسیر هیچ گونه حرکتی دستگاهی یا دردی را متوجه نشود به کمک پماد های بی حسی موضعی پوست را بی حس می کنیم .

این بی حسی اصولا 30 تا 40 دقیقه بر روی صورت فرد باقی می ماند و پس از اتمام مزونیدلینگ از بین خواهد رفت. این نوع بی حسی ها چون به صورت موضعی انجام می گیرد هیچ چگونه مشکلی برای فرد به وجود نمی آورد .

هر چند درد موجود در مزونیدلینگ بسیار اندک است و فرد می تواند بدون انجام بی حسی این روش را به راحتی انجام دهد. اما به دلیل اینکه متقاضی بسیار راحت باشد توصیه می شود که از بی حسی های موضعی مانند پمادهای لیدوکائین یا . . . . استفاده شود .

  • تهیه ی مواد مغذی لازم برای پوست هر فرد :

در این مرحله با توجه به نوع پوست هر فرد مواد مغذی پوستی او تعیین می شود. برای مثال یک فرد دچار افتادگی پوست به تنهایی است، لذا نیاز است تا کمبود کلاژن و الاستین پوست او بر طرف شود.

در طرف مقابل افرادی که دچار مشکلات آکنه ای و اسکار های جوش هستند مواد مغذی مورد استفاده قرار می گیرد که بیشتر به رفع این عارضه ها بپردازد. بعد از مشخص کردن میزان مواد مزو ، آن ها را به روی صورت فرد پخش می کنند تا با دستگاه های مخصوص آن را وارد پوست کنند.

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

  • ایجاد خراش هایی بر روی پوست :

در گام بعد به کمک دستگاه مخصوص مزونیدلینگ که اصولا به کمک سوزن مزوگان یا درما پن است بر روی صورت با عمق مشخص خراش هایی ایجاد می کنند.

در این روش می توان به راحتی عمق نفوذ سوزن را مشخص کرد و سپس به صورت دورانی بر روی صورت سوزن را دوران داد. تا در هنگام ایجاد خراش، مواد مزوتراپی جذب پوست فرد شوند.

در مزونیدلینگ پوست، هیچ گونه فشاری به پوست نباید وارد شود و هیچ گونه جای زخم یا خونی مشاهده نمی شود. فقط پس از انجام این مرحله پوست فرد اندکی ملتهب و قرمز شده ، که این التهاب حداکثر تا 24 ساعت رفع خواهد شد.

سرعت دست برای چرخش اپلیکیتور بر روی پوست باید کنترل شود و در تمام نقاط صورت با یه سرعت حرکت کند .

در هر نقطه ای از پوست حرکت دستگاه باید رو به بالا صورت گیرد، یا به اصطلاح لپ لپ انجام پذیرد . در اطراف صورت و اطراف چشم باید خیلی آهسته و با دقت دستگاه را حرکت داد .

زیرا این مناطق بسیار حساس هستند و در صورتی که بدون مهارت به رفع خطوط اطراف دهان و چشم پرداخته شود ممکن است خود باعث بروز معضلاتی شود که متقاضی را اذیت کند.

حرکت با دستگاه بر روی پوست از یک نقطه آغاز می شود و با چرخش اپلیکیتور دستگاه به صورت دورانی در کل نواحی صورت ، به نقطه ی شروع دوباره خواهد رسید.

  • اقدامات جهت کاهش التهاب :

بعد از اینکه کار مزونیدلینگ پوست به پایان رسید، یک بازه ی زمانی اصولا 10 تا 15 دقیقه ای به پوست اجازه داده می شود تا مواد را به طور کامل جذب خود کند .

در این مرحله وجود یک باد ملایم سرد می تواند به عملیات جذب مواد کمک بسیاری کند . پس از اینکه مواد جذب پوست شد ( صورت حالت چسبندگی کمتری پیدا کرد!) یک ماسک ورقه ای یا ماسک های موجود که کل صورت را بپوشاند ، بر روی پوست قرار داده می شود تا به فرایند کاهش التهاب صورت کمک کند .

استفاده از این ماسک باعث ایجاد حس رضایت مندی و خوشایندی در فرد می شود و مدت زمانی که باید این ماسک بر روی صورت بماند، بازه ی زمانی 15 تا 20 دقیقه ای خواهد بود .

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

  • استفاده از پماد ها یا مواد لازم بعد از انجام مزونیدلینگ :

در این مرحله که مرحله ی پایانی انجام مزونیدلینگ پوست می باشد، استفاده از پماد های زینک یا مواد مغذی پوست استفاده می شود تا از ورود مواد آلوده به پوست جلوگیری کند و فرایند بازسازی پوست را تکمیل نماید .

در انتها اگر لازم بود پزشک مربوطه آن دسته از دارو ها یا پمادهای موضعی که لازم است فرد در خانه استفاده کند را به او تجویز می کند و نکات و شرایط لازمه در جهت جواب گیری هر چه بهتر را به او گوشزد خواهد کرد.

در طول انجام این مراحل می توان پوست فرد را بخور آب گرم داد. استفاده از دستگاه بخور باعث تامین آب مورد نیاز پوست می شود و به پوست این امکان را می دهد که در طی انجام مزونیدلینگ و همچنین بعد از آن دچار خشکی نشود . بخور آب گرم را  یک بار بعد از انجام پاکسازی به پوست می دهند و یک بار هم پس از اتمام بازه ی ماسک بر روی پوست .

فواید و مضرات مزونیدلینگ پوست در مقایسه با سایر روش های مشابه جوانسازی پوست چیست؟

اما در هر صورت چرا مزونیدلینگ؟ چرا با توجه به جدید بودن این روش باز هم افراد زیادی متقاضی انجام این روش هستند و انجام آن را به سایر روش های دیگر ترجیح می دهند؟

یا به عبارت چه خصیصه هایی در روش مزونیدلینگ پوست وجود دارد که آن را از سایر روش های موجود متمایز می کند؟ .

به طور کلی می توان موارد زیر را در زمره ی فواید این روش دانست :

  • مزونیدلینگ برای رفع ترک های پوستی و لاغری فرد
  • از بین بردن برجستگی ها یا چین و چروک های پوست و هم چنین فرورفتگی های موجود در پوست فرد
  • از بین بردن جای جوش و اسکار
  • جوابدهی فوق العاده عالی و نیاز به انجام جلسات کم این روش
  • رفع مشکلات هر پوست به صورت تخصصی و خاص مختص به نوع آن پوست
  • امکان ریلکسیشن و انجام ماساژ های تخصصی بر روی پوست و رفع خستگی صورت
  • افزایش الاسیسیته ی پوست در مقایسه با سایر روش های موجود برای پوست افراد مختلف
  • دامنه ی وسیع و نا محدود برای درمان عارضه های گوشتی مختلف که روش های گذشته قابل به درمان آن ها نبوده اند .
  • جوانسازی پوست افراد به میزان بسیار مشهود
  • نتیجه ماندگار تا 5 هفته و بیشتر که در هر نوع پوستی متفاوت است .
  • افزایش خون رسانی در پوست و هم چنین نفوذ به عمیق ترین لایه های پوستی که همان لایه ی چربی می باشد .
  • درمان ریزش مو با کمک کوکتل های مزوتراپی ، بی درد و بدون عوارض مانند روش های مشابه

و . . . . بسیاری موارد دیگر. بعد از انجام مزونیدلینگ پوست باید موارد گفته شده و توصیه های او را رعایت کرد تا از بروز احتمالی عوارض جانبی آن پیشگیری شود .

هر چند که احتمالا رخداد این موارد بسیار اندک است اما در هر صورت در صورت رعایت نکات و موارد بهداشتی ممکن است برای فرد مشکل ساز شود .

عوارض احتمالی ناشی از مزونیدلینگ پوست به شرح زیر است :

  • وجود احساس سوزش اندک در روی پوست که در مدت کوتاهی به طور کلی از بین می رود.
  • برآمدگی پوست و تورم آن در طول دوره نقاهت که حداکثر تا 24 ساعت پس از انجام مزونیدلینگ باید بر طرف شود .
  • بروز عفونت های پوستی با عاملی هم چون باکتری یا به وسیله ی ویروس تبخال ( که اصطلاحا به آن زخم سرد گفته می شود)
  • به وجود آمدن جوش های بسیار ریزی که در زیر چشم قرار دارد. میلیا نیز به راحتی از بین خواهد رفت.
  • در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی ممکن است بر روی پوست آکنه های خفیفی نیز ظاهر شود .

بسیاری از افراد بلافاصله بعد از انجام مزونیدلینگ پوست به فعالیت های روزمره خود باز می گردند و هیچ مشکلی یا ناراحتی را احساس نمی کنند. استفاده از سرم های مغذی در روند کاهش التهاب پوستی بسیار موثر است .

هم چنین مواد آرایشی که در ساختار آن ها مواد معدنی به کار رفته باشد می تواند در این زمینه به استحکام پوست فرد کمک کند و التهاب و قرمزی پوست را به طور کامل پوشش بدهد .

عوارض احتمالی ناشی از مزونیدلینگ پوست به شرح زیر است :
عوارض احتمالی ناشی از مزونیدلینگ پوست به شرح زیر است :

چه افرادی مجاز به انجام مزوندلینگ پوست هستند و یا چه افرادی از انجام مزوندلینگ پوست منع شده اند ؟

با توجه به مواردی که در بالا به طور  کامل شرح داده شد ، مزونیدلینگ پوست یک روش جدیدی است که چندین تکنیک و روش را در خود دارد و می تواند خیلی سریع تر و بهتر با کیفیت بالاتری پوست شما را جوان سازی کند

و همچنین عوارض ان نسبت به سایر روش های جوان سازی پوست بسیار کمتر می باشد و شما را کمتر دچار عوارض های پس از انجام جوان سازی های شیمیایی و یا عمل های فیزیکی می کند .

اما این نکته در اینجا مطرح می شود ، که ایا هر کسی فکر کند که پوست او بنا بر هر دلیلی پیر شده و یا دیگر درخشندگی و ظاهر قبلی خود را ندارد می تواند از مزونیدلینگ پوست برای بهتر شدن پوست خود استفاده کند ؟

چه افرادی مجاز به انجام مزوندلینگ پوست هستند و یا چه افرادی از انجام مزوندلینگ پوست منع شده اند ؟
چه افرادی مجاز به انجام مزوندلینگ پوست هستند و یا چه افرادی از انجام مزوندلینگ پوست منع شده اند ؟

در جواب به این سری از افراد باید گفت خیر و محدودیت هایی برای انجام این روش وجود دارد. زیرا خطرات جبران ناپذیری را برای انها به همراه دارد و ممکن است به سلامتی و پوست انها اسیب های جدی و در مواردی جبران ناپذیر را وارد کند.

بنابراین افرادی که در ادامه به معرفی انها می پردازیم ، توصیه می شود دست به همچین کاری نزنند چون برای انها علاوه بر اینکه مفید نیست ، بلکه ضرر نیز دارد . این افراد شامل :

افرادی که دارای سابقه و تاریخچه داشتن کلوئید باشند به همین علت اسیب و صدمه هایی به پوست آن ها رسیده باشد.

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

افرادی که به کوکتل های مزوتراپی و مواد موجود در آن ها حساسیت دارند.

بیماری ها و عفونت های فعال و جاری پوستی هم مانند تب خال و غیره که باید پزشک متخصص مشاوره و مشخص کند .

ضعف و وجود نقصان هایی در سیستم ایمنی بدن به هر دلیلی ( مصرف داروها ، دیابت کنترل نشده و بیماری سیستم ایمنی) می تواند منجر به عفونت بعد از مزونیدلینگ و به وجود امدن تأخیر در التیام و بهبود پوست بیمار شود

که پزشکان برای این دسته از افراد انجام همچین تکنیکی برای زیبایی و جوان سازی پوست ممنوع می دانند چرا که ممکن است برای سلامت آن ها مضر باشند.

مصرف داروهای ضد انعقاد همانند وارفارین ؛ همانطور که می دانید این نوع از دارو برای افرادی که بیماری های جدی از قبیل بیماری قلبی دارن تجویز و توصیه می شود و هر انسانی می داند که سلامتی قلب بسیار مهم تر و حیاتی تر از انجام عملی صرفا به جهت جوان سازی پوست می باشد .

این داروها می توانند باعث خونریزی های زیادی بعد از انجام مزونیدلینگ شوند و قطع این داروها به جهت انجام یک عمل زیبایی به هیچ عنوان کار خوبی نیست .

اما طبق نظر پزشکان و با توجه به مقاله های جدید در صورت قطع مصرف این چنین داروهایی به جهت بیماری های جدی ، می توانند از تکنیک مزونیدلینگ پوست به جهت جوان سازی و کلاژن سازی پوست استفاده کنند .

مصرف داروهای نظیر ضد انعقاد و اسپرین

در دوران بارداری انجام این تکنیک برای زنان ممنوع است.

داشتن بیماری های زمینه ای هم چون هموفیلی و عفونت های پوستی در هر فردی بسیار خطرناک است و پزشکان افراد را از انجام این تکنیک منع کرده اند .

افرادی که ترکیبات رتینویید خوراکى یا موضعى مانند قرص روکوتان و کرم ایزوترتینویین (کترل ، لوکاسید و…. ) درسه ماه گذشته استفاده کرده باشند

و یا سایر راه های درمانى اسکار مثل لیزر یا درم ابریژن در۶ هفته قبل انجام داده اند از انجام مزونیلینگ پوست منع شده اند و برای سلامتی انها ممکن است خطرناک واقع شود به همین دلیل است که پزشکان آن را توصیه نمی کنند.

افراد دارای اکنه های فعال ، افرادی که اکنه فعال دارند برای این دسته از افراد هم انجام مزونیدلینگ پوست ممنوع می باشد . زیرا ممکن است باعث پخش شدن باکتری آکنه برروی کل پوست شود.

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

نکات لازم در خصوص انجام منزونیدلینگ پوست در قبل و بعد از انجام ان ، شامل چه مواردی است ؟

همانطور که تا اینجا مزونیدلینگ پوست را به طور کامل شرح دادیم و اینکه این روش کلا چیست و چه مزایایی نسبت به سایر روش های جوان سازی دارد و هم اینکه این روش برای چه افرادی مناسب است و یا برای چه افرادی نامناسب است .

در ادامه قصد داریم شما را با این نکته بیشتر اشنا کنیم که ، این روش همانند سایر روش های درمانی بوده و برای انجام حتی در افراد سالم و بدون هیچ گونه داشتن بیماری های زمینه ای ، دارای نکاتی است که هم برای قبل از انجام این روش است

نکات لازم در خصوص انجام منزونیدلینگ پوست در قبل و بعد از انجام ان ، شامل چه مواردی است ؟
نکات لازم در خصوص انجام منزونیدلینگ پوست در قبل و بعد از انجام ان ، شامل چه مواردی است ؟

و هم برای بعد از انجام این روش است که فرد باید به این نکته ها کاملا شناخت داشته باشد و انها را کاملا رعایت کند تا منجر به این شود که هم به بهترین نتیجه مطلوب برسید و هم اینکه از معایبی که در بالا به انها اشاره کردیم رخ ندهد و شما به نتیجه دلخواهتان دست یابید .

مراقبت هایی که برای این درمان لازم است را به طور کلی به دو دسته تقسیم می کنند . یک دسته مراقبت های پیش از درمان می باشد و دوم ، مراقبت های پس از درمان است که افراد باید انان را بدانند و انها را رعایت کنند .

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

مراقب های پیش از درمان عبارت اند از :

  • از سه روز پیش از شروع درمان ، از استفاده ی دارو های مخالف غلظت خون نظیر اسپرین و پروفن خود داری کنید و استفاده از آن ها را برای خودتان ممنوع کنید .
  • داروی دیگری که باید از همین مدت ، یعنی سه روز پیش از درمان خود داری کنید رتینول هست که استفاده از آن ممنوع می باشد .
  • در مواردی که بیمار دارای بیماری های خاصی است یا دارای تبخال یا تاول تبخالی است ، حتما باید با پزشک درمانگر خود مشاوره و مشورت های لازم را بگیرد .
  • از نکاتی دیگری که به خصوص بانوان باید آن را رعایت کنند ، این است که از دو هفته پیش از درمان از تزریقات زیبایی باید پرهیز داشته باشید .
  • از سایر روش های زیبایی برای ناحیه مورد درمان همانند برنزه کردن و یا غیره ، پیش از درمان خودداری کنید و این موارد پیش از همچین درمانی برای ان ناحیه ممنوع می باشد .
مراقب های پیش از درمان عبارت اند از :
مراقب های پیش از درمان عبارت اند از :

مراقبت های دوم مربوط به دوره پس از درمان است که در ادامه به طور مفصل درباره ان برای شما توضیح می دهیم .

پس از درمان در لحظه اول ممکن است صورت شما بدلیل انجام فرایند درمان در ناحیه ای که مورد انجام درمان قرار گرفته است کمی قرمزی به وجود امده باشد ،

که این تغییر رنگ ممکن همراه با کمی درد باشد که امری کاملا طبیعی است و بلافاصله پس از طی زمان اندکی از شدت ان کاسته می شود و حتی ممکن است به ساعت نرسد . اما باز هم بعد از ان بین یک روز تا پنج روز پس از انجام فرایند درمان موارد و نکات زیر را باید کاملا رعایت کنید .

اولین و مهم ترین نکته این است که بلافاصله بعد از انجام درمان ، اقدام به ارایش کردن پوست خود نکنید ، زیرا پوست شما الان کاملا حساس و سوراخ ها و منافذ پوست شما همگی باز هستند

و ممکن است این مواد شیمیایی وارد پوست شما شود و ایجاد حساسیت و یا عفونت هایی را به همراه داشته باشند که می تواند برای شما دردناک و همچنین ایجاد دردسر کنند . بنابراین تا مدتی که توسط پزشک معالج برای شما توصیه و تجویز می شود از زدن هر گونه مواد ارایشی جدا خودداری کنید .

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

مورد بعدی که شما باید ان را مورد توجه قرار دهید این است که چون پوست شما تحت درمان قرار گرفته و منافذ انها نسبتا باز هستند و میخواهندکلاژن تولید کنند

از هر گونه فعالیت های ورزشی که منجر به فشار اوردن به اندام شما و در ادامه عرق ریختن شما می شود جدا پرهیز کنید ، زیرا این کار برای پوست حساس تازه درمان شده شما اصلا مناسب نیست .

در بعضی موارد ممکن است افراد از این روش درمان به جهت جلوگیری از ریزش موهای خود استفاده کنند ، که نکته حائز اهمیت برای این دسته از افراد این است که ، از رنگ کردن و سشوار کشیدن موهای خود پس از درمان اجتناب کنند و این کار اسیب های جبران ناپذیری را ممکن است به همراه داشته باشد .

پس از انجام درمان از زدن هر مواد شیمیایی به بدن خود ، خودداری کنید به خصوص مواد شیمیایی که به جهت برنزه کردن بعضی افراد استفاده می کنند و این کار می تواند اسیب به مراتب بدتری از معایب این روش درمان را به پوست شما برساند

از هرگونه تزریق خودسرانه به داخل پوست و یا با توصیه دوستان و اشنایان به شدت پرهیز کنید ، زیرا این موارد حتما باید با نظارت پزشک متخصصتان صورت پذیرد .

از جمله موادی که نباید پس از درمان به پوست خود تزریق کنید فیلرهای پوستی است که نقش پر کننده را دارند و از مصرف و تزریق ان به شدت خودداری کنید .

یکی دیگر از مواردی که بعضی افراد اصلا به آن توجه نمی کنند ، و همچنین رعایت نمی کنند این است که بعد از استخر بلافاصله به استخر می روند و در اب حاوی کلر ، مشغول شنا کردن می شوند که این کار با پوستی که تازه درمان بر روی ان انجام گرفته است بسیار خطرناک است

و ممکن است باعث عفونت و درد و به وجود امدن چرک شود ، بنابراین افرادی که از این روش برای جوان سازی پوست خود استفاده می کنند باید در نظر داشته باشند که از شنا کردن در اب حاوی کلر پرهیز به عمل بیاورند . به عبارت دیگر حداقل تا 2 هفته پس از انجام مزونیدلینگ پوست، رفتن به استخر را به تعویق باید انداخته شود.

از دیگر نکاتی که فرد باید پس از درمان انها را رعایت کند این است که از رفتن به سونا ، دوش به همراه اب بسیار داغ و یا سولاریوم به شدت پرهیز کنند .

همچنین از مصرف محصولاتی نظیر گلیکواسید و رتینول به شدت پرهیز کنند زیرا اثار سویی روی پوست تازه درمان شده از خودش به جای می گذارد .

تا چند روز بعد از درمان از دستمالی کردن و یا تحریک ناحیه هایی که مورد درمان واقع شده است جدا خودداری کنید زیرا باعث ملتهب شدن و در نتیجه قرمز شدن و درد و خارش می شود که می تواند ارامش شما را سلب نماید .

در موارد خاص جهت استفاده از محصولات ارایشی مینرال را به شما توصیه می کنیم .

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

چه تعداد جلسه برای حصول نتیجه ی خوب از مزونیدلینگ لازم است ؟

به طور کلی پوست شما پس از سه الی پنج روز به طور کامل بهبود پیدا می کند و شما می توانید به روال عادی زندگی خود بازگردید بدون اینکه نیازی به مراقبت های ویژه ای داشته باشید و روال عادی و طبیعی زندگی خود را از سر بگیرید و از پوست شفاف و زیبای خود لذت ببرید .

چه تعداد جلسه برای حصول نتیجه ی خوب از مزونیدلینگ لازم است ؟
چه تعداد جلسه برای حصول نتیجه ی خوب از مزونیدلینگ لازم است ؟

معمولا و بر طبق نتایج و تجربه های قبلی این روش درمان برای اینکه بهترین نتیجه ممکن را در بر داشته باشد می بایست  6 جلسه با فاصله های 4 هفته یکبار به درمان از طریق مزونیدلینگ پرداخت و برای بدست اوردن بهترین نتیجه ممکن از محصولاتی جهت مراقبت پوست خود که با توصیه پزشک تجویز می شود استفاده کنید .

چه تعداد جلسه برای حصول نتیجه ی خوب از مزونیدلینگ لازم است ؟
چه تعداد جلسه برای حصول نتیجه ی خوب از مزونیدلینگ لازم است ؟

زیرا مصرف خود سرانه هر محصولی می تواند اثار جبران ناپذیری را برای شما به ارمغان بیاورد . همچنین علاوه بر تعداد جلسات که در حصول بهترین نتیجه بسیار تاثیر گذار می باشد .

زمان و فصول انجام این کار بسیار موثر و تاثیر گذار است به نحوی که طبق نتایج ازمایشاتی که صورت گرفته است ، ماه های سرد سال ، بسیار اثر بخش تر هستند و نتیجه مطلوب تری را در پی دارد .

انتخاب این ماه دلایلی دارد که در ادامه نسبت به ان خدمتتون توضیحاتی را بیان می کنیم .

  • به طور معمول در ماه های سرد سال به نسبت ماه گرم و تابستان ، معمولا مقدار تابش نور و افتاب همواره کمتر است و این تاثیر بسزایی در حصول نتیجه قابل قبول دارد .
  • در این ماه ها قسمت هایی که از پوست خود که طی این فرایند مورد درمان قرار گرفته اند را بهتر و کامل تر می توان پوشاند تا در فصل گرم .
  • در هوای سرد و خنک بعضی از عوارض جانبی که ممکن است برای پوست شما به وجود بیاید از قبیل قرمز شدن پوست و یا ملتهبی شدن پوست اثرش به دلیل سرد بودن هوا کاهش می یابد ، و به شما این یاری را می رساند تا هر چه زود تر به نتیجه ای که به دنبال ان بوده اید دست بیابید . بنابراین توصیه می شود این گونه درمان را بیشتر در هوای سرد سال انجام دهید .
انتخاب این ماه دلایلی دارد که در ادامه نسبت به ان خدمتتون توضیحاتی را بیان می کنیم .
انتخاب این ماه دلایلی دارد که در ادامه نسبت به ان خدمتتون توضیحاتی را بیان می کنیم .

البته تعداد جلسات مورد نیاز برای هر پوستی به میزان بسیار زیادی بستگی به نوع پوست فرد و هم چنین شدت عارضه های پوستی او دارد .

به طوری که ممکن است یک فرد با حتی یک یا دو جلسه به نتیجه مطلوب خود دست یابد و در مقابل فردی با 4 جلسه به همان نتیجه مطلوب دست بیابد. نظر پزشک در این مورد حکم اصلی انجام مزونیدلینگ است و باید در انجام تعداد جلسات به صورت منظم ، استمرار کافی به کار گرفته شود.

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

هزینه انجام مزونیدلینگ پوست با سایر روش های موجود چه تفاوتی دارد ؟

هزینه ی انجام مزونیدلینیگ پوست به عوامل بسیار زیادی وابسته است و موارد زیادی در تعیین هزینه ی هر جلسه ی آن ایفای نقش می کنند .

میانگین قیمت های هر جلسه مزونیدلینگ بسته به ناحیه ی مورد تقاضا و هم چنین میزان مواد مصرفی متفاوت است. نکته ی مهم در این زمینه عدم پوشش این روش توسط بیمه است .

چرا که این روش در زمره ی موارد زیبایی به شمار می رود و بیمه برای جراحی های زیبایی پوشش دهی ندارد. در هر صورت توصیه می شود قبل از انجام هر جلسه مزونیدلینگ پوست ، از کلینیک مربوطه کلیه ی هزینه ها را جویا شوید

و با توجه به همه ی قیمت ها، به انجام این جلسات بپردازید .

هزینه انجام مزونیدلینگ پوست با سایر روش های موجود چه تفاوتی دارد ؟
هزینه انجام مزونیدلینگ پوست با سایر روش های موجود چه تفاوتی دارد ؟

اما به طور کلی عواملی که در تعیین هزینه های مزونیدلینگ تاثیر گذار هستند به شرح زیر است :

نوع مواد مصرفی توسط پزشک یا فرد متخصص انجام مزونیدلینگ پوست.

خدماتی که هر کلینیک زیبایی و پوستی برای مشتریان خود لحاظ می کند در تعیین قیمت موثر است

اما به طور کلی عواملی که در تعیین هزینه های مزونیدلینگ تاثیر گذار هستند به شرح زیر است :
اما به طور کلی عواملی که در تعیین هزینه های مزونیدلینگ تاثیر گذار هستند به شرح زیر است :

مهارت پزشک و پر تقاضا بودن آن ها. بسیاری از پزشکان به دلیل موفقیت های بسیار زیاد در انجام کارهای زیبایی مراجعه کنندگان زیادی دارند. این پزشکان برای هنر دست خود هزینه ی بالاتری تعیین و دریافت می کنند.

ناحیه ی مورد نقاضا برای مزونیدلینگ و یا بزرگی سطح مورد تقاضا از دیگر پارامتر هایی است که برای تعیین قیمت تاثیر گذار هستند

اما به طور کلی عواملی که در تعیین هزینه های مزونیدلینگ تاثیر گذار هستند به شرح زیر است :
اما به طور کلی عواملی که در تعیین هزینه های مزونیدلینگ تاثیر گذار هستند به شرح زیر است :

تعداد جلسات در تعیین هزینه ها نقش مهمی دارند. در بسیاری مراکز اگر هزینه ی کل جلسات به صورت یکجا و به صورت پکیج پرداخت شود

شامل تخفیف می شود و هزینه ی هر جلسه به صورت تکی ممکن است گران تر محاسبه شود. لذا اگر قصد انجام تعداد مشخصی جلسه به صورت منظم دارید بهتر است به صورت پکیج آن را پرداخت کنید.

در هر صورت اگر باز هم هزینه ها در نظر شما گران آمد ، می توانید از جشنواره های موجود کلینیک های زیبایی یا سایت های تخفیفی که در این راستا فعالیت دارند استفاده کرده و با تهیه ی بن های تخفیفی یا کد های تخفیفی با هزینه ی بسیار مناسب و پایین به انجام مزونیدلینگ پوست بپردازید.

در چه مراکزی می توان به طور تخصصی و ایمن به انجام مزونیدلینگ پوست پرداخت ؟

مزونیدلینگ یک روش تخصصی است و به دلیل اینکه باید میزان عمق سوزن مشخص شود و هم چنین مواد مغذی و مورد نیاز پوست به درستی تشخیص داده شود

باید در کلینیک های معتبر و تخصصی صورت گیرد . این روش زیر نطر پزشکان متخصص پوست یا افرادی که دوره های آموزشی این روش را به طول کامل دیده اند انجام میگیرد .

در چه مراکزی می توان به طور تخصصی و ایمن به انجام مزونیدلینگ پوست پرداخت ؟
در چه مراکزی می توان به طور تخصصی و ایمن به انجام مزونیدلینگ پوست پرداخت ؟

برای اطلاع از رضایت مشتری می توان به نتیجه ای که افراد مراجعه کننده آن مراکز از خدمات آن ها گرفته اند توجه کرد . بدین منظور با یک پرس و جوی ساده یا سرچ در موتور های جست و جوی گوگل به راحتی می توان به اتاق های گفتان مجازی دسترسی پیدا کرده و با طرح سوال و به اشتراک گذاشتن آن با دیگر افراد، به یک نتیجه ی واحد و کلی دست یافت .

هم چنین فرد می تواند با یک جلسه مشاوره با پزشک یا فرد متخصص این کار از نحوه ی دانش او اطلاع پیدا کند و در نهایت برای انجام مزونیدلینگ پوست در آن مرکز تصمیم نهایی را اتخاذ نماید .

این روش به دلیل اینکه جزو مراحلی درمانی محسوب نمی شود، شامل بیمه نمی شود، لذا در بیمارستان های دولتی امکان انجام مزونیدلینگ پوست مسیر نیست.

برای انجام این عمل باید یا به مطب های پزشکان متخصص پوست و مو مراجعه کرد یا کلینیک های تخصصی پوست که در این زمینه فعالیت می کنند.

هم چنین برای اطلاع از محل این مراکز زیبایی، می توان از سایت های معتبر و آگهی های تبلیغی موجود استفاده کرد که ما به شما پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید

شما در حال مطالعه مقاله مزونیدلینگ پوست چیست هستید

و در انتهای کلام :

پوست شما یکی از با اهمیت ترین اعضای بدن شماست . چرا که از طریق پوست می توان به کلیه ی حالت درونی یک فرد شناخت پیدا کرد .

اینکه آیا او بیمار است یا خیر ، دچار کم خوابی می باشد یا نه و بسیاری موارد دیگر. زمانی که پوست سر زنده و شاداب داشته باشید اعتماد به نفس شما نیز بالا خواهد بود و در انجام کارهای خود موفق خواهید بود.

و در انتهای کلام :
و در انتهای کلام :

لذا توصیه می شود تا جایی که ممکن است برای شادابی و سر زندگی پوست خود تلاش کنید تا با ساختن یک حال خوب برای خود، در تک تک لحظات زندگی خود موفق عمل نمایید. از اینکه تا انتها همراه ما بوده اید بسیار متشکریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید