میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4
قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4

لیست موضوعات

قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4

ما در این مقاله، قصد داریم پیرامون موضوع « قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4 » مطالبی را برای شما دوستان عزیز، ارائه نماییم. امروزه استفاده از ژل برای درمان زیبایی بسیار کاربرد دارد. ژل دارای انواع مختلفی است که هر کدام مختص یک درمان در صورت هستند. برای آشنایی بیشتر با موضوع عنوان شده

در ابتدا سئوالاتی مطرح می شوند، که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

شماره 1 : چرا امروزه، از ژل های تزریقی بیشتر استفاده می شود؟

شماره 2 : قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4 چیست ؟

شماره 3 : عوارض تزریق انواع ژل چیست ؟

شماره 4 : ویژگی های ژل مناسب و برتر، چیست ؟

قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4
قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4

چرا امروزه، از ژل های تزریقی بیشتر استفاده می شود؟

در جامعه امروز، با پیشرفت تکنولوژی در تمام عرصه های زندگی، پیشرفت علم پزشکی در تولید ژل های جدید و قوی نیز، رشد چشم گیری از خود نشان داده است. تولید ژل برای تزریق در صورت و به منظور عمل زیبایی انجام می گیرد. تنوع محصولات مربوط به ژل، استفاده از آن را مرسوم کرده است. تزریق ژل در صورت برای رفع عیوب ظاهری صورت انجام می شود. عیوب ظاهری شامل چین و چروک اطراف چشم، پیشانی، خط خنده، لب ها و گردن است که برای درمان آنها از ژل های متنوع استفاده می شود.

تزریق ژل یک روش درمانی است که به عنوان روش غیر جراحی شناخته شده است. روشی بی درد ( یا کم درد ) و بدون عوارض ( حتی بدون عوارض جانبی )، است که در کمترین زمان ممکن به انجام می رسد. این روش، بهترین روش برای جوانسازی صورت است و در میان تمامی افراد، مخصوصاً آنهایی که سن بیشتری دارند، یا لاغر هستند و یا در اثر حوادث به خرابی در چهره دچار شده اند، روش بسیار پر کاربردی است.

البته باید گفت روش تزریق ژل، در جامعه امروز، بیش از قبل استفاده می شود. در گذشته از ماده سیلیکون برای جوانسازی صورت استفاده می شد. روش سیلیکون، عوارض ناخواسته جبران ناپذیری نیز داشت؛ اما روش تزریق با ژل و ترکیبات هیالورونیک اسید، یک روش مطمئن تری است که به خوبی به اثبات رسیده است.

چرا امروزه، از ژل های تزریقی بیشتر استفاده می شود؟
چرا امروزه، از ژل های تزریقی بیشتر استفاده می شود؟

قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4 چیست ؟

ژل ژوویدرم اولترا 4، نیز به نوبه خود از تنوع محصول برخوردار است. منظور از تنوع آن نوع ماده بکار رفته در آن است. هر یک از انواع ژل ها، قیمت مخصوص به خود را دارد و با یکدیگر متفاوت اند. قیمت هر محصول به قیمت ماده، نوع ویژگی ماده و مقدار ماده درون آن ارتباط دارد. به صورت خلاصه به برخی از موارد آن اشاره می کنیم : 1- ژل ژوویدرم اولترا 4 با ماده پیشرفته و چسبناک که پر کنندگی بسیار زیادی در پوست ایجاد می کند.

در واقع، یک فیلر حجم دهنده محسوب می شود که از جنس اسید هیالورونیک 3 بعدی است. این نوع ژل، بی حس کننده موضعی نیز دارد. 2- ژل ژوویدرم اولترا 4، اگر حاوی اسید هیالورونیک متقاطع غیر حیوانی به اضافه 0.3% لیدوکائین باشد نیز، دارای بی حس کننده موضعی است. این نوع به دلیل مقدار ماده لیدوکائین، باعث می شود تا فرد بعد از تزریق آن هیچ احساس دردی نداشته باشد.

نکته دیگر که در قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4، مؤثر است، زمان ماندگاری آن است. برای هر ژل یک زمان ماندگاری خاصی، تعریف شده است. برای ژل ژوویدرم اولترا 4، زمان ماندگاری طولانی تری نسبت به سایر ژل ها خواهیم داشت. ماندگاری ژل ژوویدرم اولترا 4، به دلیل استفاده از مواد قوی در ساخت آن است.

بنابر این مطلب ماندگاری ژل ژوویدرم اولترا 4، چیزی بیش از 12 ماه می باشد. این عدد بالاترین زمان ماندگاری ژل را به خود اختصاص داده است. مقدار اسید هیالورونیک موجود در ژل ژوویدرم اولترا 4، در افزایش یا کاهش قیمت آن بسیار مؤثر است. زیرا اسید هیالورونیک که به صورت طبیعی در بدن انسان وجود دارد به مقدار چشم گیری در بهبود و رفع چین و چروک های عمیق در صورت بکار می رود.

قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4 چیست ؟
قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4 چیست ؟

عوارض تزریق انواع ژل چیست ؟

همان طور که می دانید تزریق ژل، با توجه به تکنیک های به کار رفته می تواند فاقد عوارض باشد. چنانچه عوارضی بعد از تزریق مشاهده شود، از نوع طبیعی و جانبی بوده که به سرعت بهبود خواهد یافت. ممکن است در حد 12 ساعت باشد یا حد اکثر یک هفته؛ که به خوبی و کامل از بین خواهد رفت.

عوارض جانبی شامل : 1- تورم 2- کبودی یا قرمزی پوست و 3- حساسیت است. مورد اول و دوم حداکثر بعد از یک هفته بهبودی کامل می یابند. برای مورد سوم یعنی حساسیت حتماً با پزشک متخصص خود صحبت نمایید. گاهی اوقات این حساسیت ها را باید قبل از انجام تزریق توسط آزمایشات متنوع تشخیص داد. گاهی اوقات نیز در آزمایشات چیزی دیده نمی شود و تنها بعد از تزریق در فرد مشاهده می شود. این حالت از حساسیت ممکن است بعداً خطراتی جبران ناپذیر برای فرد ایجاد نماید. در این خصوص، برای بهبود باید تحت مراقبت پزشک خود باشید.

عوارض تزریق انواع ژل چیست ؟
عوارض تزریق انواع ژل چیست ؟

ویژگی های ژل مناسب و برتر، چیست ؟

ویژگی های ژل مناسب و برتر، شامل برخی عوامل خواهد بود. این عوامل به عوارض بعد از تزریق ژل بستگی دارد. باید بدانید که اگر ژل استاندارد استفاده شود هیچ گاه حتی عوارض جانبی نیز نخواهد داشت.

اگر یک ژل مورد تأیید سازمان بهداشت باشد، عوارض طبیعی نیز در بر ندارد. عوارضی همچون : 1- کبودی و یا قرمزی پوست و 2- تورم موقت در محل تزریق. این عوارض همگی بعد از چند روز از تزریق ژل خود به خود از بین می رود و جای نگرانی وجود ندارد. آنچه مهم است عوارض نادر و جبران ناپذیر است که باید توجه شود. به صورت کلی می توان ویژگی های ژل مناسب و برتر را این گونه بیان کرد : 1- استاندارد بودن ژل تزریقی 2- تأییدیه وزات بهداشت 3- تاریخ تولید و انقضا 4- کشور سازنده 5- نوع ماده به کار رفته در ساخت و تولید ژل.

در پایان باید گفت درمان عیوب مختلف صورت با روش تزریق ژل، نیاز به مشاوره قبل از عمل با پزشک جراح دارد. این مشاوره برای دریافت اطلاعات درمانی، و مراقبت های قبل و بعد از درمان، ضروری است. توصیه های جراح معالج، برای اطمینان از روش انجام شده و نیز دریافت بهترین نتیجه از عمل تزریق ژل، به شما توصیه می شود تا از آن غافل نباشید.

از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید بسیار متشکریم و امیدواریم که از خواندن مطالب آن، بهره لازم و کافی را کسب کرده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه  کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید