میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کشور سازنده ژل ژوویدرم
کشور سازنده ژل ژوویدرم

لیست موضوعات

کشور سازنده ژل ژوویدرم

ما در این مقاله، قصد داریم پیرامون موضوع « کشور سازنده ژل ژوویدرم » مطالبی را برای شما دوستان عزیز، ارائه نماییم. در جامعه امروز، بیشتر افراد دوست دارند بدانند مارک کالا یا اقلامی که استفاده می کنند مربوط به کجاست. دانستن برند، به منظور اطلاع و اطمینان از مصرف کالا اهمیت دارد. یکی از این اقلام مصرفی ژل ژوویدرم است. تکنولوژی جدید این ژل، مختص به کشور های مختلفی در جهان است.

کشور های آمریکا و نیز فرانسه در تولید این تکنولوژی، پیش قدم بوده اند. برند های این محصولات نیز، با نام همین کشور ها، برای مصرف کنندگان در سراسر جهان، توزیع شده است.

کلینیک دکتر زرگنج فرد بخش فروش این ژل را ندارد و تنها کلینیک تخصصی پزشکی و زیبایی می باشد و در صورت لزوم این ژل را برای شما تزریق می کند، به همین جهت برای خرید این ژل با کلینیک تماس نگیرید. در عین حال د ر صورت هر گونه نیاز به مشاوره تزریق ژل می توانید با کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ایشان بهره مند شوید

 

کشور سازنده ژل ژوویدرم
کشور سازنده ژل ژوویدرم

ابتدا سئوالاتی مطرح می شوند، که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

شماره 1 : کشور سازنده ژل ژوویدرم چیست ؟

شماره 2 : عامل ایجاد محصولات متنوع ژل ژوویدرم توسط کشور های دنیا چیست ؟

شماره 3 : مزایا و معایب ژل ژوویدرم چیست ؟

شماره 4 : چند نمونه از محصولات ژل ژوویدرم تولید شده توسط کشور های جهان را نام ببرید ؟

شماره 1 : کشور سازنده ژل ژوویدرم چیست ؟

ژل ژوویدرم، یکی از ژل های جدید در دنیا است که از تکنولوژی های جدید ساخت ژل تبعیت می کند. این ژل برای درمان زیبایی در نقاط مختلف صورت مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع محصولات ژل ژوویدرم مربوط به نقاط صورت تا گردن نیز خواهد شد. چنانچه به این نکته توجه شود متوجه می شوید که بسیاری از کشور های جهان از این ویژگی استفاده کرده اند و به ساخت و تولید این ژل در کشور خود پرداخته اند.

می توان گفت تکنولوژی ساخت ژل ژویدرم، آن را برای تمام نقاط صورت و حتی گردن پیش بینی کرده است. پس تولید آن زمینه شغلی گسترده ای را ایجاد می کند. یکی از این کشور ها، کشور فرانسه است که برخی از محصولات این ژل را ارائه می کند. کشور بعدی کشور آمریکا است که محصولات دیگری از ژل ژوویدرم را با غلظت بالاتری تولید کرده است.

شماره 1 : کشور سازنده ژل ژوویدرم چیست ؟
شماره 1 : کشور سازنده ژل ژوویدرم چیست ؟

عامل ایجاد محصولات متنوع ژل ژوویدرم توسط کشور های دنیا چیست ؟

ژل ژوویدرم یکی از انواع ژل های پر کاربرد به شمار می آید. این ژل در سال های اول تولید به صورت بسیار رقیق برای پر کردن عیوب چین و چروک صورت و گردن استفاده می شد. کشور فرانسه برخی از محصولات این ژل پر کاربرد را برای عیوبی مانند چروک در اطراف چشم، بینی، دهان و حتی خط خنده به تولید رسانده است.

با توجه به آن که ژل ژوویدرم از نوع فیلر نیز تولید شده است برای پر کردن و حجم سازی در صورت نیز استفاده می شود. کشور آمریکا محصولات ژل ژوویدرم را با غلظت بالاتر و با کیفیتی مشابه فیلر آن را ارائه نمود. این ژل غلظت دار، برای حجیم سازی و برجسته سازی در صورت استفاده می شود.

کشور آمریکا در تولید این ژل غلیظ، تکنولوژی جدید دنیا را به کار بست و دو نوع از آن را روانه بازار نمود. نوع اول از ژل ژوویدرم هیالورونیک است که مشابه ماده درون بدن انسان ساخته شد. نوع دوم هم به صورت لایه های عمیق با ماندگاری بین دو سال آن را تولید کرده است.

توجه داشته باشید که ژل با غلظت بالا و ماندگاری بیشتر، هزینه مضاعفی، نسبت به سایر محصولات ژل ژوویدرم به خود اختصاص داده است. این نوع، بنا به شرایط و نیاز خاص، برای افراد متقاضی انجام می شود.

عامل ایجاد محصولات متنوع ژل ژوویدرم توسط کشور های دنیا چیست ؟
عامل ایجاد محصولات متنوع ژل ژوویدرم توسط کشور های دنیا چیست ؟

مزایا و معایب ژل ژوویدرم چیست ؟

این ژل مشابه هر محصول دیگری دارای مزایا و معایب خاص خود است. در این باره به تفکیک هر مورد اشاره خواهد شد.

مزایای ژل ژوویدرم:

این ژل نیز مزایای مختص به خود را دارد که عبارتند از :

1- به دلیل ماهیت ژلی آن، برای تزریق آن، به زمان اندکی نیاز است و حتی با سرعت زیادی این روش قابل انجام است.

2- تزریق این ژل حالت از کار افتادگی ایجاد نخواهد کرد. چنانچه عوارضی مشاهده شود، در حد عوارض طبیعی و بسیار خفیف خواهد بود که بعد از یک یا دو هفته به خوبی بر طرف می شوند.

3- ژل ژوویدرم به صورت فیلر، حاوی ترکیبات ویژه ای در ساختار خود دارد. ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید و کلاژن. دو ماده هیالورونیک اسید و کلاژن، به صورت طبیعی در بدن انسان وجود دارند. بر اساس مطلب بیان شده، این ژل، بیشترین تأثیر را در بدن ایفا می کند.

معایب ژل ژوویدرم :

معایب ژل ژوویدرم نیز مختص به آن خواهد بود که عبارتند از :

1- ژل حالت موقت دارد. تزریق آن نیز از 6 ماه تا یک یا دو سال دوام دارد. پس برای باز سازی آن باید آن را تکرار و تمدید نمود. تا به صورت ماندگار باقی بماند. البته برای ماندگاری آن باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

2- برخی از افراد هستند که اصلاً تزریق ژل به بدن آنان ناسازگار است. این را باید قبل از انجام تزریق ژل از جراح خود سؤال نمایید. یافتن این مورد با مشاهده نتایج آزمایشگاهی می توان به نکته مطرح شده پی برد. این افراد هیچ گاه عمل تزریق ژل را انجام ندهند چون بدن آنان به شدت به ژل حساسیت دارد و ممکن است عوارض جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

3- هزینه و قیمت تزریق ژل ژوویدرم متنوع است. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که در طول زمان، هزینه و قیمت آن بیشتر خواهد شد. و ممکن است محصولات جدید تر آن با قیمت گران تری ارائه شود.

معایب ژل ژوویدرم :
معایب ژل ژوویدرم :

چند نمونه از محصولات ژل ژوویدرم تولید شده توسط کشور های جهان را نام ببرید ؟

برخی از مهم ترین محصولات متنوع این ژل عبارتند از :

1- ژل ساخت کشور فرانسه با نام محصول اولترا 4 (juvederm ultra4)  محصولات این ژل، به صورت دو میلی گرمی در بازار موجود است. گاهی اوقات این برند را با نام جویدرم یا جوویدرم نیز معرفی می کنند.

2- ژل ساخت کشور آمریکا با غلظت بالای volumu نیز با ماندگاری متنوع تولید می شوند. محصول ژل ژوویدرم ولوما برای برجسته سازی گونه کاربرد دارد. فیلر این ژل، برجسته سازی و حجیم سازی را به خوبی انجام می دهد.

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید بسیار متشکریم و امیدواریم که از خواندن مطالب آن، بهره کافی را کسب کرده باشید.

 

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید