میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل ژوویدرم اولترا 4
ژل ژوویدرم اولترا 4

لیست موضوعات

ژل ژوویدرم اولترا 4

ژل ژوویدرم اولترا 4 یک ژل تزریق برای از بین بردن چین و چروک و حجم دادن به گونه و لب است این ژل به دلیل خصوصیات منحصر به فردش می تواند برای کسانی که می خواهند عمل های زیبایی انجام دهند یک مورد بسیار مناسب باشد. و با تزریق این ژل می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

ژل ژوویدرم اولترا 4
ژل ژوویدرم اولترا 4

ما در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم.

  1. ژل ژوویدرم اولترا چیست؟
  2. اسید هیالورونیک چیست؟
  3. تزریق ژل ژوویدرم چگونه انجام می شود؟
  4. قبل از تزریق ژل چه کارهایی باید انجام داد؟
  5. چه کسانی نباید از ژل ژوویدرم استفاده کنند؟
  6. تزریق ژل ژودرم اولتر4 چه عوارضی دارد؟
  7. چند جلسه برای تزریق ژل لازم است؟
  8. نقطه قوت ژل ژوویدرم اولترا نسبت به سایر ژل ها چیست؟

 

ژل ژوویدرم اولترا چیست؟

ژل ژوویدرم اولترا یک ماده چسبناک و پر گننده پوست است بی حس کننده  و جنس آن هیالورونیک 3 بعدی است که به وسیله یک شرکت فرانسوی ساختته می شود. این ژل حاوی اسید هیالورنیک متقاطع غیر حیوانی و 0.3 لیدوکاییدن جهت بی حسی موضعی است که سبب شده مصرف کننده آن در زمان تزریق و بعد از آن احساس ناراحتی و درد نداشته باشد

اسید هیالورونیک در یک مدت چند ماهه تجزیه شده و در نهایت اثری از این ماده در بدن نمی ماند براساس اطلاعات موجود ژوویدرم اولترا مقاومت و ثبات بالایی در مقابل تجزیه حرارتی و متابولیسم بدن دارد که سبب شده ماندگاری آن بیشتر از 1 سال باشد.

ژوویدرم اولترا 4 دارای مقدار زیادی اسید هیالورونیک است به همین دلیل به عمق چین و چروک هایی که از زمان های پیش تر ایجاد شده نفوذ کند. ژل ژوویدرم به عمق پوست تزریق می شود. پس می تواند به شکل چشمگیری عمق چین و چروک را کم کند و آن را نرم و صاف نماید. این ژل را نباید به برآمدگی بین دو ابرو و یا زیر چشم تزریق کرد.

ژل ژوویدرم اولترا چیست؟
ژل ژوویدرم اولترا چیست؟

اسید هیالورونیک چیست؟

اسید هیالورونیک از مواد طبیعی موجود در بدن انسان است که به آبرسانی و حجم دادن پوست کمک می کند. اسید هیالورونیک طبیعی بدن معمولاً در یک الی دو روز تجزیه می گردد. بدن به طور مستمر آن را جایگزین می کند ولی زمانی که سن بالاتر می رود این جایگزین ضعیف می شود، بنابراین حالت رطوبت دهی و سفت سازی اسید هیالورونیک کم می شود. اسید هیالورونیک جهت درمان های زیبایی کاربرد فراوانی دارد و پزشکان از این اسید برای جراحی های چشم و کمک به حرکت کردن در مفصل های بیماران مبتلا به آرتروز استفاده می کنند.

تزریق ژل ژوویدرم چگونه انجام می شود؟

ژل ژوویدرم به دلیل اینکه دارای اسید هیارونیک است بافت های صورت را بیشتر پر می کند. در ابتدا باید متخصص پوست باید نقاطی را در صورت بیمار که می خواهد به آن ژل تزریق کند مشخص نماید و بعد ژل ژوویدرم را به آن ها تزریق می کند و همزمان با تزریق ژل، همان قسمت ها را با آرامی ماساژ می دهد تا ژل به شکل مناسبی در سطح بافت های زیرین صورت پخش گردد و احتمال تورم پس از تزریق ژل کم شود.

تزریق این ژل حدود 15 دقیقه تا 1 ساعت زمان می برد و بستگی به این دارد که ژل به چه نقاطی تزریق شود. به دلیل استفاده همزمان آن با لیدوکایین درد بیمار کم می شود.

تزریق ژل ژوویدرم چگونه انجام می شود؟
تزریق ژل ژوویدرم چگونه انجام می شود؟

قبل از تزریق ژل چه کارهایی باید انجام داد؟

پیش از تزریق ژل بهتر است با پزشک درباره اهداف و توقعاتی که از تزریق ژل دارید صحبت نمایید. ژل ژوویدرم را می توان همان روزی که برای مشاوره نزد پزشک متخصص می روید انجام دهید.

پیش از مراجعه به پزشک جهت مشاوره از مصرف داروهایی مانند آسپرین، ایبوپروفن و داروهای گیاهی پرهیز کنید همچنین از یک هفته پیش از تزریق ژل ژوویدرم، از مصرف الکل پرهیز کنید از سیگار هم قبل از تزریق نباید استفاده کرد رعایت این موارد از کبودی صورت بعد از تزریق پیشگیری می کند. در صورت داشتن آلرژی و حساسیت حتماً آن را به پزشک اطلاع دهید.

قبل از تزریق ژل چه کارهایی باید انجام داد؟
قبل از تزریق ژل چه کارهایی باید انجام داد؟

چه کسانی نباید از ژل ژوویدرم استفاده کنند؟  

  • کسانی که به یکی از ترکیبات این ژل حساسیت زیادی دارد
  • وجود عفونت پوستی در نزدیک محلی که قرار است ژل به آنجا تزریق شود
  • کسانی که مستعد کلوئید هستند
  • زنانی باردار و شیرده
  • افرادی که مبتلا به آنافیلاکسی یا آلرژی هستند
  • کسانی که بیماری های مرتبط با خونریزی دارند
  • بیماران مبتلا به بیماری های خود ایمنی
  • افرادی که تحت درمان با آنتی بیوتیک هستند.

 

تزریق ژل ژودرم اولتر4 چه عوارضی دارد؟

بیماران پس از تزریق ژل احتمال دارد تورم، قرمزی یا کبودی را در ناحیه ای که ژل به آن تزریق شده مشاهده کنند در این صورت پزشک برای درمان آنها به بیمار توصیه هایی می کند. بیمار باید اطمینان حاصل نماید این عوارض مدت طولانی نمی ماند و حدود 12 ساعت بعد از درمان می شود آن ها را با آرایش معمولی پوشاند معمولاً این عوارض بیشتر از یک هفته نباید تداوم داشته باشد و اگر عوارض جانبی دیگری را دارید باید به پزشک خود اطلاع دهید البته در همه روش های تزریق ژل های پوستی احتمال ابتلا به عفونت وجود دارد.

چند جلسه برای تزریق ژل لازم است؟

اغلب پس از گذشت حدود 9 ماه، ژل ژوویدرم در آب حل شده و جذب بدن می شود این ژل به شکل دائمی چین و چروک های پوست را از بین نمی برد و کارکرد حجم دهندگی لب ها و گونه ها هم ماندگار نیستند ولی افراد می توانند این ژل را به شکل منظم تزریق کنند و به این ترتیب ماندگاری ژل را در بافت های صورت خود بیشتر کنند

نقطه قوت ژل ژوویدرم اولترا نسبت به سایر ژل ها چیست؟

ژل های ژوویدرم اولترا تنها ژل تزریقی از جنس اسید هیالورونیک می باشد. تأثیر منحصر به فرد این ژل ماندگاری بیشتر از 1 سال آن است امروزه تنها ژل های تزریق حاوی اسید هیالورونیک ماده بی حس کننده دارند که سبب می شود فرد در زمان تزریق ژل احساس درد نداشته باشد این ماده به دلیل نرم بودن سبب شده صورت حالت طبیعی خود را داشته باشد با انجام این عمل شاید دیگران متوجه تغیرات ظاهری فرد بشوند اما متوجه نمی شود چه عملی را انجام داده است.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید