میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

مرکز لیزر به سیما در تهران
مرکز لیزر به سیما در تهران

لیست موضوعات

مرکز لیزر به سیما در تهران

در مقاله امروز قصد داریم موضوع مرکز لیزر در تهران را مورد بررسی قرار دهیم.

پوست به عنوان یک لایه بیرونی از بدن در برابر باکتری ها، ویروس ها،مواد شیمیایی وسایر اثرات مخرب محیطی محافظت می کند.با توجه به سبک وشرایط زندگی امروزی آلاینده های زیادی می توانند باعث تخریب وآسیب رسیدن به پوست شوند وعلائم پیری پوست را سریعتر نمایان کنند.

به همین جهت مراکز تخصصی پوست وموولیزر در سراسر نقاط دنیا احداث شده اند تا خدماتی را جهت از بین بردن بیماری های پوستی وترمیم وبازسازی مجدد پوست به مشتریان خود ارائه می دهند.

مرکز لیزر به سیما در تهران یکی از مراکز پوست ومو ولیزر کشور می باشد که خدمات متنوعی را بیماران خود ارائه می دهد. در رابطه با این مرکز اطلاعات زیادی در دست نیست . اما اگر مایل هستید به یک مرکز زیبایی بسیار با کیفیت و استاندارد مراجعه کنید، پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد می باشد.

در ادامه به موارد درج شده در این بخش پاسخ خواهیم داد.

  • درباره مرکز لیزر دکتر زرگنج فرد
  • در مرکز لیزر به سیما چه خدماتی ارائه می شود؟

 

درباره مرکز لیزر دکتر زرگنج فرد

با همت گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی مرکز لیزر دکتر زرگنج فرد  جهت ارائه خدمت به بیماران تاسیس گردید. این مرکز یکی از بزرگترین ومجهزترین مراکز پوست ومو ولیزر در کشور می باشد.

درباره مرکز لیزر دکتر زرگنج فرد
درباره مرکز لیزر دکتر زرگنج فرد

در این مرکز فقط پزشکان مشهور وبرجسته ومتخصصان پوست ومو که اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند فعالیت دارند وهمیشه سعی دارند خدماتی منحصربه فرد وبا کیفیت طبق آخرین متد روز دنیا به بیماران خود ارائه دهند.در حال حاضر چندین پزشک متخصص و با سرپرستی خانم دکتر زرگنج فرد در این مرکز مشغول به فعالیت هستند .

در مرکز لیزر دکتر زرگنج فرد چه خدماتی ارائه می شود؟

این مرکز در چندین لاین تخصصی مشغول خدمت دهی به مراجعین عزیز می باشد. در زیربا خدمات این مرکز بیشتر آشنا می شویم.

 

جوانسازی پوست ورفع چین وچروک صورت

کشیدن پوست ولیفت صورت بانخ : در این روش با قراردادن تکه های نخل قابل جذب در زیر پوست بدون نیاز به جراحی پوستی صاف وزیبا وبا چین وچروک کمتر برای مراجعین فراهم می کنند.این نخ ها معمولا از جنس خاردار،پیچشی وساده می باشند که همگی قابلیت جذب دارند واستریل شده اند.

 

تزریق ژل وبوتاکس وکاهش چین و چروک:

بوتاکس یکی از موثر ترین روش های درمان چین وچروک صورت می باشد.مکانیسم عملکرد آن از طریق فلج کردن  موقت عضلات می باشد.بعد از انجام بوتاکس ممکن است باتوجه به نوع پوست سردرد،کبودی، خونمردگی ودرد در محل بوتاکس به وجود آید که کاملا طبیعی است وخیلی سریع بهبود می یابد.

 

تزریق ژل:

روش های مختلفی برای زیبایی پوست صورت وکاهش چین وچروک وجود دارد که یکی از بهترین روش ها استفاده از پرکننده ها می باشد.از جمله پرکننده هایی که معمولا استفاده می کنند می توان به کلاژن، پلی لاتیک اسید، کلسیم هیدروکسی آپاتیت اشاره نمود.

میکرودرم آبریژن:

این روش، یک روش غیر شیمیایی است که در درمان لکه های ناشی از افزایش سن، جای جوش وزخم ، رفع چین وچروک ، ازبین بردن منافذ باز پوست بسیار موثر می باشد.

میکرودرم آبریژن:
میکرودرم آبریژن:

رفع موهای زائد صورت، بدن واندام ها

اصولا موهای زائد در مواضعی از بدن مانند اطراف چانه،لب فوقانی،دو طرف صورت، از محل ناف به طرف پایین، فرورفتگی ناحیه کمروجود دارند .ریشه مو دارای رنگدانه ای به نام ملانین است ولیزربا بمباران نمودن ونابود ساختن این ملانین ها باعث از بین رفتن موهای زائد می شوند.

در واقع مکانیسم لیزربر روی ملانین ها به این صورت است که با گرم کردن موضع تا حد نابود کردن موها پیش می رود که این عمل فوتو ترمولیز نام دارد. دوره لیزر درمانی باید به صورت کامل طی شود ومعمولا 6_الی 8جلسه طول می کشد و بین هرجلسه باید حدودا 4 هفته فاصله باشد.

 

رفع تیرگی صورت وچین های بدن

معمولا در اثر افزایش وکاهش وزن های متعدد در افراد چاق تیرگی در چین های پوستی به وجود می آیدو بیماران برای رفع این نازیبایی پوست به مرکز لیزر دکتر زرگنج فرد مراجعه می کنند.برای درمان این بیماری باید آزمایش های مختلفی انجام شود وسلامت اندام های داخلی تایید گردد وبعد بتوان داروی مناسب با آن را تجویز نمود.

در افرادی که آزمایشات آن ها  سالم بودن تمامی اندام های داخلی را نشان می دهد وتنها

لاغری وچاقی های متعدد باعث این تیرگی شده است می توان با استفاده از کرم های ضد لک این تیرگی ها را از بین برد. این کرم ها معمولا حاوی ترکیبات اوره، اسید سالیسیلیک، آلفا هیدروکسی اسیدبتاوپلی هیدروکسی اسید 15 تا 20درصد می باشند.

پیلینگ وصاف کردن جای جوش صورت

به لایه برداری وبرداشتن یک قشر سطحی از روی پوست پیلینگ گفته می شود.با استفاده ازپیلینگ یک لایه سطحی از سلول های مرده پوست که روی آن جوش ولکه های پوستی وجود دارد برداشته می شود در نتیجه کدر بودن پوست ومنافذ باز از بین رفته وپوست جدید نمایان می شود. عمل پیلینگ دارای انواع روش های پیلینگ شیمیایی، پیلینگ لیزری وپیلینگ سطحی می باشد.

پیلینگ وصاف کردن جای جوش صورت
پیلینگ وصاف کردن جای جوش صورت

روشن سازی لکه های پوستی

این لکه ها ممکن است در نقاط مختلف بدن در اثر عواملی همچون ژنتیک ،مادرزادی وعوامل محیطی ایجاد شوندو زیبایی پوست را تحت تاثیر قرار می دهند.

با مراجعه به مرکز لیزر ومعاینه توسط پزشک نوع این  لکه ها وبی خطر بودن آن ها مشخص می شود وبا توجه به نوع آن پزشک بهترین روش درمانی را انتخاب می کند وعمل از بین بردن این لکه ها را آغاز می کند.برخی از رایج ترین نوع این لکه ها عبارتند از خالهای ملانوسیتی، کک ومک، لنتیگو، سبورئیک کراتوزیس وخالکوبی می باشد.

لیپوساکشن وتزریق چربی

به خارج نمودن چربی های اضافی بدن بااستفاده از مکش لیپوساکشن می گویند.در این روش برش های بسیار کوچکی بر روی بدن ایجاد می کنند واز طریق آن لوله های نازک وریزی را وارد بدن می نمایند وتا به نقطه ای که مرکز تجمع چربی است برسند وسپس چربی ها را از بدن خارج می کنند.این روش تقریبا دودهه است که در از بین بردن چربی های بدن استفاده می شود.

در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد لیپوساکشن معمولا با استفاده از روش واتر جت، روش لیزری، روش اولتراسوند وروش تومیسنت انجام می شود.

مزوتراپی وتزریق پی آر پی

مزوتراپی یکی از روش های زیبایی است که بدون جراحی انجام می شود.در این روش دوز های بسیار کم دارو را با تزریق های مداوم به بدن وارد می کنند وبیشتر برای از بین بردن سلولیت ، کاهش وزن وجوانسازی کاربرد دارد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

 

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

مرکز لیزر پونک و بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران و مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران و بهترین مرکز لیزر تهرانپارس و بهترین مرکز لیزر مو در تهران و مرکز لیزر در تهرانپارس همه ی این مطالبی که ذکر شده است برای شما کاربران گرامی در نظر گرفته شده است و از اینکه سایت ما را برای مطالعه در رابطه با مرکز لیزر انتخاب کردید بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم توانسته باشیم در این راه به شما کمک کرده باشیم

همیشه جوان ها و حتی پیرها به دنبال زیبا تر شدن هستند و از این رو در اینترنت به تحقیق در رابطه با لیزر موهای زائد و انتخاب یک کلینیک خوب هستند ما با مقالاتی مانند بهترین مرکز لیزر تهران و مرکز لیزر جردن و مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران و مرکز لیزر خیابان پیروزی و مرکز لیزر تهران و مرکز لیزر نوین اصفهان می خواهیم شما را کمک کنیم البته پیشنهاد ما کلینیک دکتر زرگنج فرد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید