میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران
مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران

لیست موضوعات

مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران

با مطالعه این مقاله درباره مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران بیشتر آشنا شوید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در دنیا افراد همیشه به دنبال زیبایی ونظافت هستند مخصوصان خانوم ها  که علاقه به موی زائد بدن ندارند وهمیشه به دنبال راهی برای خلاصی از این موها بوده اند. راه های زیادی را نیز امتحان کرده اند مثل استفاده از مومک یا تیغ یا اپلاسیون وموبرهای دیگر ولی این کارها با مشکلات خود همراه بوده که ممکن است به بیماری های پوستی تبدیل شود. برای ازبین بردن موهای زائد دانشمندان دستگاهی اختراع کردند که ریشه مو را ضعیف کند که دیگر موی زائد رشد نکند.

اگر ساکن شرق تهران هستید و یا د ر این مناطق به دنبال مرکز معتبری برای لیزر موهای زائد خود هستید ما کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد را به شما معرفی می کنیم.

کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد

کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد جز بهترین های درمان موی زائد در شرق تهران می باشد. این مکان با ارائه بهترین خدمات به کمک بهترین دستگاه های روز دنیا توسط متخصصان مجرب پذیرای مراجعه کننده های خود می باشد. این را بدانید این مرکز جز عالی ترین ها می باشد وبهترین خدمات را به بیماران خود می دهد. هدف این مرکز لیزر درمانی رضایت مراجعه کننده های خود است.

کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد
کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد

برای رفع لیزر حتما قبل از شروع جلسات با متخصص مربوط حتما مشورت کنید. مشاوره رایگان ازجمله خدمات بسیار عالی این مرکز است.

وقتی که تصمیم گرفته اید به کمک دستگاه لیزر موهای زائد خود را از بین ببرید باید صبر وشکیبایی پیشه کنید چرا که جلسات لیزر هر چهل روز به چهل روز انجام می شود واین جلسات طی شش یا چهار جلسه طول می کشد ودر پایان جلسات باید هر شش ماه یکبار جلسه لیزر داشته باشید

که به طور کامل از موهای زائد خود راحت بشوید این نکته را دقت کنید که دستگاه لیزری که استفاده می کنید حتما از نوع الکساندرکندلا آمریکایی باشد چرا که بسیار بر روی ازبین بردن موها دخالت دارد. این دستگاه جز بهترین های لیزر موهای زائد می باشد.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

-چه اشخاصی می توانند لیزر انجام بدهند؟

-رنگ پوست در لیزر تاثیر دارد؟

-چه اشخاصی لیزر نمی توانند انجام بدهند؟

-درباره هزینه های لیزر چه می دانید؟

-کارهایی که باید قبل از لیزر انجام بدهیم؟

-بهترین دستگاه لیزر چگونه است؟

 

چه اشخاصی می توانند لیزر انجام بدهند؟

موهای زائد موجود در بدن یا طبیعی است یا هورمونی قبل از لیزر حتما باید به این نکته باید پی برده باشید. برای این کار بهتر است آزمایش هومونی بدهید که علت را بفهمیم اگر عادی باشد که می توانید به لیزر بدن بپردازید ولی اگر مشکل هورمونی باشد به هیچ عنوان نباید لیزر کنید چرا که باعث بیشتر شدن موهای بدن می شود.

می توانید اول با دارو هورمون های خود را تنظیم کنید یا هم زمان هم دارو مصرف کنید هم لیزر کنید البته باید زیر نظر پزشک این کار را انجام دهید. برای این که لیزر خوبی داشته باشید بهتر است اول بدن خود را درمان کنید بعد به لیزر موهای زائد بپردازید.

چه اشخاصی می توانند لیزر انجام بدهند؟
چه اشخاصی می توانند لیزر انجام بدهند؟

رنگ پوست در لیزر تاثیر دارد؟

رنگ پوست در لیزر بسیار مهم است به طوری که اگر پوست سفید با موهای تیره داشتید بهترین لیزر را می توانید انجام بدهید. اگر به رنگ پوست تیره علاقه دارید وبه برنزه کردن پوست توسط حمام آفتاب ویا دستگاه سولار پوست خود را تیره کرده اید به هیچ وجه لیزر نکنید تا وقتی که رنگ پوست اصلی خود را بدست آوردید چرا که دستگاه لیزر پوست های تیره یا برنزه را می سوزاند به طوری که لکه های قهوه ای به وجود می آورد وممکن است از بین نرود.

رنگ پوست در لیزر تاثیر دارد؟
رنگ پوست در لیزر تاثیر دارد؟

چه اشخاصی لیزر نمی توانند انجام بدهند؟

بعضی افراد که بیماری های پوستی دارند و به وسیله لیزربیماری آنها تشدید پیدا می کند مثل بیماری لوپوس یا پورفیری این بیماران نباید از دستگاه لیزر استفاده کنند وبه فکر راه حل دیگری برای از بین بردن موهای زائد خود باشند. اشخاصی که باطری در قلب خود دارند نباید از دستگاه لیزر استفاده کنند.

اشخاصی که داروهای خاصی استفاده می کنند(داردهایی مثل:ضدالتهاب کورتونی کوتریموکسازول داروهای دیابت بعضی تتراساکیلین ها داروهای ضد بارداری و…) باید قبل از لیزر کردن با پزشک مربوط صحبت کنند تحت نظر این کار را انجام دهند.

درباره هزینه های لیزر چه می دانید؟

عزیزانی که بدنبال خلاصی از دست موهای زائد خود هستید بهتر راه حل برای نابودی موهای زائد استفاده از دستگاه لیزر است. البته باید این نکته را به خاطر بسپارید که با هزینه پایین­تر به سراغ جاهای غیر استاندارد نروید به طور مثال می توان گفت بعضی از باشگاه ها وآرایشگاه ها دستگاه لیزر استفاده می کنند که این کار بسیار غیر استاندارد بوده وبسیار خطر ناک است برای سلامتی خود بهتر است از مراکز وکلینیک های تخصصی زیبایی استفاده کنید.

در جاهایی که هزینه لیزر بسیار پایین بود پیگیری کنید علت چیست چون ممکن است شات استفاده از لیزردرست عمل نکند وجلسات لیزری که می روید بی فایده باشد. پس برای یک لیزر خوب به کلینیک های معتبر زیر نظر متخصص دستگاه لیزر بروید. در جاهایی که لیزر می کنید به دستگاه استفاده شده نیز دقت کنید چرا که بسیار مهم می باشد.

کارهایی که باید قبل از لیزر انجام بدهیم؟

اگر می خواهید لیزرشما نتیجه بسیار عالی داشته باشد به چند نکته باید توجه داشته باشید: قبل از هر چیز آزمایش هورمونی بدهید که علت موهای زائد خود را بفهمید اگر هورمونی بود اول درمان کنید بعد به لیزر بپردازید.

در گام دوم این نکته را باید بدانید که اگر از آن کسانی هستید که موهای زائد خود را به وسیله کندن مو پاک می کردند حداقل باید یک ماه از آخرین پاک سازی بگذرد بعد لیزر کنید.

در گام سوم اگر پوست خود را توسط حمام آفتاب ویا دستگاه سولار تیره کرده اید باید حداقل دوماه بعد از این کار باید لیزر کنید چرا که ممکن است پوست شما بسوزد ودچار لکه های قهوه ای بشود.در قسمت نهایی اگر می خواهید لیزر کنید هیچ کرمی نباید روی پوست شما باشد.

کارهایی که باید قبل از لیزر انجام بدهیم؟
کارهایی که باید قبل از لیزر انجام بدهیم؟

بهترین دستگاه لیزر چگونه است؟

در جهان دستگاه های لیزر زیادی هستند اما به روزترین دستگاهی که تا حالا تولید شده الکساندرایت کندلا است که در این مرکز از آن استفاده می کنند.

این دستگاه جز پر سرعت ترین دستگاه لیزر دنیا محسوب می شود. بیشترین تاثیر را این دستگاه بر روی موهای زائد دارد با استفاده از این دستگاه تا حد ممکن حساسیت های ناشی از لیزر را پایین آورده است.

بهترین دستگاه لیزر چگونه است؟
بهترین دستگاه لیزر چگونه است؟

امیدواریم از مقاله مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران کمال استفاده را برده باشید

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

بهترین مرکز لیزر تهرانپارس و بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران و مرکز لیزر پونک و مرکز لیزر در تهرانپارس و مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران و مرکز لیزر خیابان پیروزی این مطالب جهت اطلاعات بیشتر شما تنظیم  شده است امیدواریم نهایت استفاده را برده باشید

در ادامه توجه شما را به مقالاتی همچون مرکز لیزر به سیما در تهران و مرکز لیزر نوین اصفهان و بهترین مرکز لیزر مو در تهران و مرکز لیزر جردن و بهترین مرکز لیزر تهران و مرکز لیزر تهران جلب می کنیم ان شاءالله که از این مقالات نهایت استفاده را ببرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید