میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

مزوتراپی لاغری شکم
مزوتراپی لاغری شکم

لیست موضوعات

مزوتراپی لاغری شکم

مزوتراپی لاغری شکم یک روش کارآمد برای لاغری در ناحیه‌ی شکم و پهلو است که می‌تواند در کنار رژیم غذایی و ورزش نتایج شگفت‌انگیزی داشته باشد. انتخاب یک روش درمانی موثر با مزوتراپی و استفاده از داروهای مناسب، می‌تواند باعث کاهش چربی‌های آزار دهنده‌ی ناحیه‌ی شکم و پهلو شود. در این مقاله شما عزیزان را با این روش لاغری و مزایا و معایب آن آشنا می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

آنچه که در این مقاله می‌خوانیم:

-مزوتراپی چیست؟

-تعداد جلسات مزوتراپی لاغری چگونه محاسبه می‌شود؟

-هزینه‌ی هر جلسه‌ی مزوتراپی چقدر است؟

-مزایای مزوتراپی چه چیزهایی هستند؟

-آیا مزوتراپی عوارض جانبی دارد؟

 

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش جدید برای کاهش چربی‌های بدن است که بدون جراحی انجام می‌شود. البته نه تنها از بین بردن چربی، بلکه درمان ریزش مو و دردهای مزمن نیز از کاربردهای دیگر مزوتراپی است. مزوتراپی می‌تواند شکل بدن را خوش فرم‌تر کرده و چین و چروک‌های روی پوست را رفع کند. به این ترتیب مزوتراپی یک روش عالی برای جوانسازی پوست است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در این روش داروهای خاصی به پوست تزریق می‌شود که خاصیت چربی‌سوزی دارند. این مواد سلول‌های چربی را آب کرده و باعث لاغر شدن موضعی می‌شوند. این روش می‌تواند در همه‌ی قسمت‌های بدن به منظور چربی‌سوزی مورد استفاده قرار گیرد اما در ناحیه‌ی شکم و ران‌ها و پهلوها تاثیر بیشتری می‌گذارد. همچنین از مزوتراپی برای کاهش چربی زیر گردن (غبغب) استفاده می‌شود.

مزوتراپی چیست؟
مزوتراپی چیست؟

این روش در مقایسه با سایر روش ها مانند لیپوساکشن درد کمی دارد و روز بعد از هر جلسه می‌توانید به فعالیت و کارهای خود بپردازید و نیازی به استراحت و گذراندن دوران بهبودی طولانی نیست. معمولا گاهی جای تزریقات با کبودی یا خارش همراه است که به زودی از بین می روند.

تعداد جلسات مزوتراپی لاغری چگونه محاسبه می‌شود؟

تعداد جلسات مزوتراپی لاغری شکم به حجم چربی‌های ناحیه شکم و پهلوهای شما بستگی دارد و اینکه تمایل به کاهش چقدر از این چربی‌ها داشته باشید.  برخی از بیماران به دلیل بالا بودن وزن و همچنین چربی‌های این ناحیه، تعداد جلسات بیشتری باید برای کاهش چربی شرکت کنند. بسیاری از افراد می‌پرسند که بعد از چند جلسه نتایج درمان قابل مشاهده است؟ باید گفت که نتیجه بسیار متفاوت است.

در برخی از افراد بعد از همان جلسه‌ی اول نتیجه‌ی درمان قابل رویت است. اما در بیشتر بیماران بین سه تا پنج جلسه زمان لازم است تا نتایج آشکار شود. گاهی تعداد این جلسات به 15 جلسه نیز می رسد که همگی بسته به وضعیت بیمار و تشخیص پزشک دارد.

تعداد جلسات مزوتراپی لاغری چگونه محاسبه می‌شود؟
تعداد جلسات مزوتراپی لاغری چگونه محاسبه می‌شود؟

البته برای تسریع در مشاهده‌ی نتایج بهتر است که از رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی با مشورت پزشک استفاده کنید. تغذیه‌ی مناسب در دوران انجام مزوتراپی اهمیت زیادی دارد و بهتر است که از مکمل‌های غذایی مناسب استفاده کنید. ورزش نیز می تواند به ماندگار شدن نتایج حاصل از مزوتراپی کمک کند. در عین حال سلامت شما را نیز تضمین می کند.

هزینه‌ی هر جلسه مزوتراپی چقدر است؟

هزینه‌ی مزوتراپی به عوامل زیادی بستگی دارد. مانند تعداد جلسات، شرایط بیمار، نوع درمان، مهارت پزشک و کلینیک مدنظر. بنابراین نمی توان یک هزینه‌ی مشخص برای این روش درمانی در نظر گرفت. توجه داشته باشید که مزوتراپی لاغری تحت پوشش بیمه های خدمات درمانی قرار نمی‌گیرد و بیمار باید شخصا تمام هزینه‌ها را پرداخت کند.

هزینه‌ی هر جلسه مزوتراپی چقدر است؟
هزینه‌ی هر جلسه مزوتراپی چقدر است؟

مزایای مزوتراپی چه چیزهایی هستند؟

مزوتراپی یک روش بدون جراحی و بسیار کم درد است که به هیچ نوعی از بیهوشی نیاز ندارد. مدت انجام هر جلسه حدود نیم ساعت است که بعد از آن می‌توانید پس از یک روز استراحت به فعالیت‌های روزمره بپردازید. این روش برای بسیاری از افراد در سنین مختلف قابل استفاده است.

حتی افرادی که اضافه وزن کمی دارند می توانند از این روش برای فرم‌دهی به بدن خود و کاهش چربی‌های بدن استفاده کنند. جالب است که بدانید سلولیت ها که حاصل تجمع ناهمگون چربی در زیر پوست هستند، توسط هیچ ورزش و رژیم غذایی از بین نمی‌روند. اما با استفاده از روش مزوتراپی لاغری بازو می‌توان از شر این سلولیت ها خلاص شد.

مزایای مزوتراپی چه چیزهایی هستند؟
مزایای مزوتراپی چه چیزهایی هستند؟

آیا مزوتراپی عوارض جانبی دارد؟

زنان باردار، بیماران دیابتی، افراد دارای بیماری قلبی و عروقی و کسانی که داروهای خاص مصرف می‌کنند، نمی توانند از مزوتراپی استفاده کنند. چرا که تغییرات شیمایی ناشی از تزریق دارو می‌تواند برای سلامت این افراد خطرناک باشد. تنها افراد سالم که هیچ نوع داروی خاصی مصرف نمی کنند می‌توانند از این روش استفاده کنند.

با توجه به این که این روش به صورت تزریقی انجام می شود، ممکن است بیمار بعد از تزریق دچار کبودی و خارش شود که امری طبیعی است و با گذشت زمان از بین خواهد رفت. ضمنا بعد از انجام مزوتراپی به مدت یک هفته باید از حمام کردن اجتناب کنید. اما می توانید به فعالیت های خود بپردازید. بهتر است که از فعالیت‌های شدید ورزشی یه فشار آوردن به بدن اجتناب کنید.

یکی از عوارض لاغری به روش مزوتراپی نیز این است که گاهی بعد از مدتی چربی‌های آب شده بر میگردند و لازم است که در سال، یک یا دوبار این روش تکرار شود. البته ورزش کردن، سفت کردن پوست (با مشورت پزشک) و سبک زندگی سالم نیز می تواند مانع بازگشت وزن و چربی‌ها شود.

آیا مزوتراپی عوارض جانبی دارد؟
آیا مزوتراپی عوارض جانبی دارد؟

همچنین در صورت مشاهده ی علائم زیر با پزشک خود مشورت کنید:

هرگونه واکنش آلرژیک به داروهای تزریقی

تورم و التهاب در ناحیه ی تزریق

عفونت

ایجاد زخم در محل تزریق

نکاتی که باید به خاطر داشته باشید این است که قبل از شروع درمان به روش مزوتراپی باید با پزشک متخصص مشورت کنید و از تمام مراحل درمان و روش انجام آن اگاهی داشته باشید. از پزشک خود بخواهید که عوارض جانبی احتمالی را برای شما شرح دهد و پیش بینی روند درمانی را با شما در میان بگذارد.

در صورتی که علائم خاصی مشاهده کردید حتما به پزشک خود اطلاع دهید. در نهایت بهترین نتیجه برای داشتن اندامی ایده آل زمانی به دست خواهد آمد که بتوانید با تغذیه ی مناسب، انتخاب روش درمانی کارآمد و ورزش کردن، زیبایی و سلامتی را در کنار هم تجربه کنید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده و اطلاعات مناسبی دریفات کرده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

١٢ سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال ١٣٧۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنشی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنانبا لیزر مونالیزا تاچ از سال 94 :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

وفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

مزوتراپی مو خوبه؟ و مزوتراپی بازو قیطریه و مزوتراپی لاغری پهلو و مزوتراپی بازو شرق تهران و مزوتراپی مو مهم ترین نکات قبل از انتخاب کلینیک برای مزوتراپی و باید ها و نباید ها را در این چند مقاله برایتان جمع آوری کردیم ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم از کلینیک دکتر زرگنج فرد استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید