کلینیک زیبایی

مزوتراپی لاغری بازو

مزوتراپی لاغری بازو

یکی از روش هایی که بسیاری از افراد برای کاهش چربی در ناحیه ی بازو انتخاب می‌کنند، لاغری به روش مزوتراپی بازو است. این روش به سادگی و با تزریق ماده‌ای خاص در زیر پوست انجام می‌شود که با کمترین عوارض جانبی همراه است.

همین موارد کافی است که این روش را به یکی از روش‌های محبوب کاهش چربی نه تنها در بازو، بلکه در نقاط مختلف بدن تبدیل کند. در این مقاله قصد داریم تا لاغری بازو به روش مزوتراپی را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ می‌دهیم:

مزوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مزوتراپی بازو چند جلسه طول می کشد؟

مزوتراپی بازو چه تاثیراتی دارد؟

چه کسانی می‌توانند از مزوتراپی بازو استفاده کنند؟

هزینه‌ی مزوتراپی بازو چقدر است؟

عوارض جانبی مزوتراپی بازو چیست؟

 

 

مزوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مزوتراپی یک روش بی خطر برای کاهش چربی های بدن است که بدون درد و بیهوشی و بدون نیاز به جراحی به صورت سرپایی انجام می‌شود.

در این روش نوعی مواد دارویی یا ویتامین های خاص توسط پزشک به لایه‌ی میانی پوست تزریق می شود. سپس مواد مزوتراپی با تحریک سلول‌های چربی باعث از بین رفتن بافت همبند شده و چربی سوزی در زیر پوست اتفاق می افتد. چربی های شکسته شده مدت زمانی نزدیک به چند هفته نیاز دارند تا از بدن خارج شوند.

این روش در همه‌ی نواحی بدن می تواند مورد استفاده قرار گیرد. بیشترین استفاده از مزوتراپی در از بین بردن چربی های ناحیه ی شکم، پهلو، ران ها و بازوها می‌باشد.

مزوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
مزوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اما استفاده از مزوتراپی تنها به چربی سوزی محدود نمی شود و برای کاهش دردهای التهابی مزمن، درمان ناهنجاری‌های استخوانی، درمان ریزش مو و موارد دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین جای تعجب ندارد که یکی از روش های درمانی محبوب و مورد اطمینان در سراسر دنیا است.

مزوتراپی بازو چند جلسه طول می کشد؟

با توجه به ناحیه‌ی چربی سوزی، حجم چربی در آن ناحیه و همچنین وضعیت بیمار، تعداد جلسات مزوتراپی بسیار متغیر است. گاهی تعداد این جلسات به پانزده جلسه نیز کشیده می شود. معمولا سه تا پنج جلسه زمان لازم است تا تغییرات ناشی از مزوتراپی بازو یا هر ناحیه‌ی دیگری قابل مشاهده باشد.

اما در بعضی از بیماران بعد از یک جلسه مزوتراپی می توان نتایج را به خوبی مشاهده کرد. توجه داشته باشید که هر جلسه‌ی مزوتراپی حدود نیم ساعت طول می کشد. به طور متوسط حدود دوهفته زمان لازم است تا تغییرات در بازوی خود را مشاهده کنید. بنابراین لازم است که صبور باشید و تمام مراحل درمان را تا انتها طی کنید.

مزوتراپی بازو چند جلسه طول می کشد؟
مزوتراپی بازو چند جلسه طول می کشد؟

مزوتراپی بازو چه تاثیراتی دارد؟

چربی‌های ناحیه‌ی بازو بعد از گرفتن رژیم‌های سخت نیز معمولا از بین نمی رود. ورزش نیز تاثیر کمی بر چربی های شل در ناحیه‌ی زیر بازو دارد. استفاده از مزوتراپی لاغری بازو روشی بسیار موثر برای شکستن چربی های این ناحیه و لاغر کردن بازو می باشد.

اگر شما هم تمایل به داشتن بازوهایی لاغر و بدون چربی دارید، می توانید از این روش همراه با ورزش و تغذیه ی مناسب به خوبی بهره ببرید و در کوتاهترین زمان، به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید. پزشک شما نیز می تواند با ترکیب داروهای مختلف اثر بخشی آنها را بیشتر کند و ضمن زیباسازی، سفت شدن و جوانسازی پوست ناحیه ی بازو را نیز انجام دهد.

مزوتراپی بازو چه تاثیراتی دارد؟
مزوتراپی بازو چه تاثیراتی دارد؟

چه کسانی می توانند از مزوتراپی بازو استفاده کنند؟

مزیت مزوتراپی بازو این است که تقریبا همه‌ی افراد بین سنین 18 تا 75 سال می توانند از آن استفاده کنند. اما زنان باردار، کسانی که از بیماری های خاص رنج می برند، بیماران قلبی عروقی، دریافت کنندگان پیوند اعضا، افراد سالخورده و کسانی که داروهای خاص مصرف می کنند، نمی توانند از مزوتراپی استفاده کنند.

افرادی که فشار خون بالا دارند حتما باید با پزشک خود در این باره مشورت کنند. به خاطر داشته باشید که مزوتراپی در ترکیب با روش های دیگر لاغری می تواند بیشترین نتیجه را در کمترین زمان داشته باشد. به عنوان مثال می توانید از حرکات ورزشی برای سفت کردن ماهیچه های پشت بازو استفاده کنید.

چه کسانی می توانند از مزوتراپی بازو استفاده کنند؟
چه کسانی می توانند از مزوتراپی بازو استفاده کنند؟

هزینه ی مزوتراپی بازو چقدر است؟

هزینه ی انجام مزوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله : تخصص و مهارت پزشک، نوع و سابقه‌ی کلینیک، داروهای مصرفی، تعداد جلسات، نوع درمان، وضعیت بیمار و… .

برای اطلاع از میزان دقیق هزینه ها به پزشک خود مراجعه کنید. توجه داشته باشید که هزینه های مزوتراپی به دلیل اینکه جزو درمان های زیبایی محسوب می شوند، تحت پوشش بیمه های خدمات درمانی قرار نمی گیرند و بیمار باید تمام هزینه ها را به صورت شخصی پرداخت کند.

هزینه ی مزوتراپی بازو چقدر است؟
هزینه ی مزوتراپی بازو چقدر است؟

عوارض جانبی مزوتراپی بازو چیست؟

مزوتراپی روشی است که حدود نیم قرن در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. داروهای تزریقی مزوتراپی بسیار بی خطر هستند اما می توانند در مواردی عوارض جانبی هم داشته باشند. از جمله موارد زیر می توان عوارض آن را نام برد:

زخم در ناحیه تزریق

عفونت در ناحیه تزریق

سرگیجه

حالت تهوع

حساسیت نسبت به مواد تزریقی

کبودی و درد در ناحیه تزریق

سوزش و خارش پوست

در صورت مشاهده‌ی علائم بالا حتما باید با پزشک خود مشورت کنید.

توجه کنید که بعد از هرجلسه‌ی مزوتراپی یک روز باید استراحت کرده و از فعالیت های شدید جلوگیری کنید. سعی کنید لباس های راحت و گشاد بپوشید. بعد از هرجلسه‌ی درمانی تا یک هفته باید از حمام رفتن خودداری کنید.

برای کاهش عوارض ناشی از مزوتراپی بازو، باید از یک هفته قبل مصرف آسپرین و داروهای ضدالتهابی و مسکن خود را قطع کنید. بهتر است قبل از شروع روند درمان، با پزشک خود تمام مراحل درمان را بررسی کنید.

روش درمان و داروهای تزریقی را مورد بررسی قرار دهید. تعداد جلسات را از قبل پیش بینی کنید و با آمادگی و آگاهی کافی درمان خود را شروع کنید. در طول درمان سعی کنید از مواد مغذی در وعده های غذایی خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که در حین تزریق ممکن است که درد داشته باشید. بنابراین می توانید از پزشک خود بخواهید که در صورت نیاز از یک ماده ی بی حس کننده استفاده کند.

در پایان امیدواریم از خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

عوارض جانبی مزوتراپی بازو چیست؟
عوارض جانبی مزوتراپی بازو چیست؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94 :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

مزوتراپی لاغری شکم و مزوتراپی بازو شرق تهران و مزوتراپی مو خوبه؟ و مزوتراپی بازو قیطریه و مزوتراپی مو و مزوتراپی لاغری پهلو ما قصد معرفی چند مقاله در رابطه با مزوتراپی را داریم امید است که با خواندن این موضوعات اطلاعات بیشتری نسبت به موضوع مورد نظر کسب کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
با یک کلیک تماس بگیرید