میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر فرکشنال لاغری
لیزر فرکشنال لاغری

لیست موضوعات

لیزر فرکشنال لاغری

ما در طراحی این مقاله قصد داریم شما مخاطبان محترم را با لیزر فرکشنال لاغری آشنا کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را دنبال کنید.

اگر قصد انجام لیزر فرکشنال لاغری دارید می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شذه است تماس بگیرید.

در قرن بیست و یک میلادی، بیش تر از هر زمان دیگری شاهد پیشرفت بشریت بوده ایم. در حال حاضر علم و صنعت نسبت به قبل بسیار افزایش یافته  است و همین مسئله سبب موجب تغییراتی در زندگی انسان ها شده است.

با ایجاد تغییرات، روال زندگی انسان ها هم تغییر پیدا می کند.  اگر این تغییرات ایجاد شده تغییر های مثبتی باشند، برای انسان ها هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

اما اگر این تغییرات، تغییراتی منفی باشد و تا حدودی سبب آزار انسان شوند، برای برطرف کردن آن وارد عمل می شوند. به طور مثال یکی از مشکلاتی که  امروزه افراد زیادی به آن گرفتار هستند، چاقی است. برای برطرف کردن اضافه وزن راه های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین این روش ها استفاده از لیزر فرکشنال لاغری است.

اگر به دنبال کلینیک تخصصی لیزر فرکشنال لاغری هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های فعالیت و سابقه کاری این کلینیک هستید، به انتهای همین مقاله مراجعه کنید و با مرکز تخصصی دکتر زرگنج فرد تماس بگیرید.

لیزر فرکشنال لاغری
لیزر فرکشنال لاغری

سوالاتی که قرار است در این مقاله به آن ها پاسخ دهیم به شرح زیر می باشد:

لیزر فرکشنال لاغری چیست؟

انجام لیزر فرکشنال لاغری برای چه کسانی مناسب است؟

عوارض انجام لیزر فرکشنال لاغری

لیزر مورد نظر چگونه عمل می کند؟

مزایای استفاده از لیزر فرکشنال لاغری

مدت زمان انجام لیزر مورد نظر چقدر است؟

هزینه انجام لیزر مورد نظر چقدر است؟

علت چاقی چیست؟

مضرات چاقی چیست؟

راه های کاهش وزن کدامند؟

استفاده از لیزر لاغری فرکشنال چگونه انجام می شود؟

دستگاه های لیزر چگونه سبب کاهش چربی ها می شوند؟

تا چند جلسه باید لیزر فرکشنال لاغری انجام شود؟  فاصله استفاده از این لیزر چقدر باید باشد؟

پس از استفاده از این روش چه کاری باید انجام دهیم؟

هنگام انجام لیزر فرکشنال لاغری چه احساسی برای شما به وجود خواهد آمد؟ آیا هنگام استفاده از لیزر فرکشنال لاغری شما دردی احساس می کنید؟

منظور از فرکشنال چیست؟

لیزر فرکشنال لاغری تنها می تواند سبب کاهش وزن شود و یا تاثیرات دیگری هم دارد؟

در چه مواردی استفاده از این لیزر می تواند کمک زیادی بکند؟

 

 

لیزر فرکشنال لاغری چیست؟

امروزه یکی از عواملی که افراد به آن دچار شده اند مربوط به چاقی می شود، و همیشه افرادی که اضافه وزن دارند در تلاش اند که وزن خود را به وزن مناسب و ایده آلی برسانند. به همین منظور به پزشک های تغذیه، ورزش های مختلف، رژیم های غذایی و.. می پردازند.

لیزر فرکشنال لاغری چیست؟
لیزر فرکشنال لاغری چیست؟

اما پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه پزشکی دستگاه های مختلف و متنوعی روی کار آمده است که برای لاغری افراد مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع دستگاه لیزر فرکشنال لاغری نام دارد. این نوع لیزر را می توانیم جایگزین مناسبی به جای جراحی های مختلفی به حساب آوریم. لیزر فرکشنال لاغری در کلینیک های معتبر و توسط پزشکان متخصص ماهری انجام می شود.

زمانی که از لیزر فرکشنال برای حذف چربی های اضافی بدن استفاده می شود امواج مختلف رادیویی به آن قسمت از بدن به وسیله ی سوزن های مخصوصی برخورد می کند. براساس نتایج بدست آمده گفته شده است که لیزر فرکشنال لاغری جزء بهترین دستگاه هایی به حساب می آید که تا به حال شناخته شده اند و افرادی که تمایل به لاغری دارند با انجام این نوع لیزر سریعا به نتیجه رسیده اند و کاملا احساس رضایتی نسبت به این موضوع دارند.

لیزر فرکشنال لاغری چیست؟
لیزر فرکشنال لاغری چیست؟

انجام لیزر فرکشنال لاغری برای چه کسانی مناسب است؟

سوالی که همیشه ذهن افراد را به خود جذب می کند این است که انجام لیزر فرکشنال برای چه کسانی مناسب است؟!

این بخش قصد داریم جواب سوال شما را بازگو کنیم. نکته قابل توجهی که باید درباره ی لیزر فرکشنال لاغری درنظر داشته باشید این است که، انجام این نوع لیزر محدودیت دارد و برای تمامی افراد پیشنهاد نمی شود. چرا که تنها برای کسانی این لیزر جوابگو است که از اضافه وزن کمتری برخوردار هستند نه اشخاصی که از وزن بالایی برخوردار می باشند.

به همین دلیل نمی توان انجام این نوع لیزر را برای تمامی افراد توصیه کنیم. در نهایت می توان گفت افرادی که می خواهند لاغری موضعی داشته باشند یا اینکه چربی های مختلف در ناحیه شکم، پهلو، ران و.. را برطرف کنند، می توانند براساس شرایط مختلفی به این نوع لیزر روی بیاورند.

انجام لیزر فرکشنال لاغری برای چه کسانی مناسب است؟
انجام لیزر فرکشنال لاغری برای چه کسانی مناسب است؟

عوارض انجام لیزر مورد نظر

همان طور که می دانید راه و روش های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید چربی های اضافه در بدن خود را از بین ببرید، مسلما هر روشی از عوارض های مختلفی برخوردار است که احتمال دارد بدن شما به آن دچار شود.

اما براساس تحقیقات انجام شده، گفته شده است که تنها روشی که از عوارض کمتری برخوردار است مربوط به لیزر فرکشنال می شود، نا گفته نماند امکان دارد در بدن بعضی افراد به دلیل نوع پوستی که دارند دچار خارش، قرمزی پوست،خشکی شوند. اما این عوامل به سرعت و با گذشت مدت زمان کوتاهی کاملا از بین می رود.

لیزر مورد نظر چگونه عمل می کند؟

عملکرد لیزر فرکشنال این گونه است که پرتوها و امواج مختلف برروی آن قسمت از بدن که چربی دارد قرار داده می شود، با قرار گرفتن این امواج چربی های آن ناحیه بر اساس گرما از بین می رود. با از بین رفتن چربی ها پوست حالت اولیه خود را از دست می دهد و سفت می شود. با سفت شدن پوست دیگر ناراحت این موضوع نباشید که پوستتان دچار افتادگی شود.

مزایای استفاده از لیزر فرکشنال لاغری

بر اساس مطالب گفته شده می توان گفت انجام لیزر مورد نظر می تواند از مزیت های مختلفی برخوردار باشد. زمانی که لیزر درمانی را انجام می دهید بدون شک بعد از آن شاهد نتایج مثبتی خواهید بود. در ادامه به هریک از این مزیت ها می پردازیم:

  • درمان مناسب برای سلول های بدن
  • بهترین روش برای حذف چربی های اضافی بدن
  • ناحیه ای از بدن که قرار است لاغر شود را لیفت می کند
  • بدون درد
  • با لاغرشدن بخش های مختلف می توان همزمان جهت جلوگیری از افتادگی پوست آن را سفت کرد
  • شادابی پوست، جوان سازی
  • می توانید از طریق این لیزر بخش های مختلفی که دچار چین و چروک شده است را درمان کنید
  • شفاف سازی پوست
  • این نوع لیزر علاوه بر اینکه می تواند چربی های اضافی را از بین ببرد بلکه می تواند جای جوش، زخم و آکنه را ترمیم کند
  • تحریک رشد مو
  • به قسمت های مختلف بدن فرم می دهد
  • این نوع برای تمامی قسمت های متفاوت بدن قابل استفاده است
  • و…

 

مزایای استفاده از لیزر فرکشنال لاغری
مزایای استفاده از لیزر فرکشنال لاغری

مدت زمان انجام لیزر مورد نظر چقدر است؟

اگر بخواهیم به مدت زمان انجام این نوع لیزر اشاره کنیم باید بگوییم که قبل از انجام لیزر درمانی توسط پزشک متخصص در ابتدا باید یک سری عوامل مربوطه را انجام دهید به فرض مثال حدود نیم ساعت زودتر در مرکز آماده باشید.اما اگر بخواهیم بطور دقیق بگوییم مدت زمان این نوع لیزر چیزی حدود 45 دقیقه در جلسات مختلف می باشد.

هزینه انجام لیزر مورد نظر چقدر است؟

هزینه ای که باید در قبال این نوع لیزر پرداخت کنید متفاوت است و نمی توان قیمت دقیق آن را مشخص کرد. هزینه انجام لیزر مورد نظر به عوامل مختلفی بستگی دارد برای مثال: چه قسمت هایی از بدن قرار است مورد لیزر قرار گیرد، تعداد جلسات، منطقه ای که مرکز لیزر درمانی در آن قرار گرفته است می تواند جزء عوامل تاثیر گذار بر قیمت باشد

(بطور کلی با توجه به مطالب گفته شده می توانیم نتیجه بگیریم که اگر می خواهید وزنی مناسب داشته باشید و اینکه چربی های اضافی بدن خود را از بین ببرید پیشنهاد می کنیم بهترین روش و ایمنی ترین روش ممکن را که مربوط به لیزر فرکشنال لاغری می شود را در مراکز معتبر انجام دهید.)

علت چاقی چیست؟

همان طور که می دانید، چاقی یکی از مشکلات امروزه انسان ها است. در واقع برای برطرف کردن این مشکل باید از علت های آن آگاه شد. چاقی به هر علتی که ایجاد شده باشد، باید برطرف شود. در این قسمت از مطلب با برخی از علت های چاقی آشنا خواهیم شد.

علت چاقی چیست؟
علت چاقی چیست؟

استرس:

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که استرس به تنهایی می تواند سبب افزایش وزن انسان ها شود. در واقع هنگامی که استرس دارید، فعالیت برخی از اندام های شما تغییر پیدا می کند و همین مسئله سبب بالا رفتن تپش قلب شما خواهد بود. همچنین در این موقع یک هورمونی به نام کورتیزول در بدن شما شروع به ترشح می کند که سبب افزایش اشتها و در نهایت سبب افزایش وزن شما خواهد شد.

یکی دیگر از مواردی که می تواند سبب افزایش وزن انسان ها شود، نامنظمی خواب او است. شاید با خود فکر کنید که خوابیدن تنها روی استراحت شما تاثیر می گذارد و ربطی به تغذیه و افزایش وزن ندارد، اما حقیقت چیز دیگری است. هرگاه هر انسانی دچار کمبود خواب باشد و شب دیر تر بخوابد، وزن او افزایش پیدا خواهد کرد.

به دلیل این که هنگامی که فردی تا دیر وقت بیدار باشد، در آن زمان احساس گرسنگی می کند و مجبور است تا کالری دریافت کند که همین مسئله سبب چاقی می شود. البته کمبود خواب روی ترشح هورمون ها هم تاثیر می گذارند و سبب کمتر ترشح شدن هورمون مربوط به احساس سیری می شوند.

بعضی از داروهای خاص هم می توانند سبب افزایش وزن انسان ها شوند. معمولا داروهایی که برای اعصاب مورد استفاده قرار می گیرند، سبب افزایش اشتها و در نهایت سبب افزایش وزن شما می شوند.

کم کاری تیروئید

یکی از علت هایی که روی چاق شدن انسان ها تاثیر مستقیم می گذارد، کم کاری تیروئید است. در واقع با کم کاری تیروئید، روند سوخت  و ساز بدن دچار مشکل می شود و همین مسئله سبب افزایش وزن او خواهد شد.

یکی از شایع ترین علت های چاقی در بانوان نزدیک شدن به دوران یائسگی است. همان طور که می دانید، یائسگی تغییرات فراوانی را در بدن انسان ها ایجاد می کند.

به طور مثال می توان گفت که در این زمان ترشح هورمون های جنسی کاهش پیدا می کند و همین مسئله سبب ایجاد تغییرات دیگری هم می شود.

در این دوران سوخت و ساز بدن خانم ها تغییراتی پیدا می کند که سبب بالا بردن وزن آن ها خواهد شد. همچنین نکته دیگری که در این باره وجود دارد این است که  در واقع با رسیدن به سن یائسگی و بالا رفتن سن، تحرک بانوان کمتر از قبل می شود و این مسئله هم علت چاقی آن ها را افزایش می دهد.

ترک کردن سیگار

یکی دیگر از مهم ترین اتفاقاتی که می تواند سبب افزایش وزن انسان ها شود، ترک کردن سیگار است. شاید این نکته هم از نظر شما عجیب باشد که چگونه ترک کردن سیگار سبب افزایش وزن می شود. همه ما تا حدودی با نیکوتین آشنا هستیم. از این ماده در زمینه تولید سیگار استفاده می شود. هنگامی که فردی سیگاری، مصرف سیگار را  ترک کند، نیکوتین  بدن او کم تر خواهد شد و به همین ترتیب اشتهای او افزایش پیدا می کند.

مضرات چاقی چیست؟

اگر کسی دچار اضافه وزن شود، مشکلات فراوانی برای او به وجود می آید و یا حتی اگر اضافه وزن او کنترل شده باشد، روی زندگی شخصی او هم ممکن است که تاثیر بگذارد. فردی که چاق است، بیشتر از افراد دیگر در معرض چاقی قرار می گیرد که با آن ها اشنا خواهیم شد.

یکی از جدی ترین مشکلاتی که چاقی برای انسان ها به وجود می آورد، افزایش چربی خون است. اگر به ارزش  غذایی که می خورید توجه نکنید، ممکن است که مشکلاتی مانند ابتلا به چربی خون برای شما به وجود بیاید.

ابتلا به دیابت

یکی دیگر از مشکلاتی که می تواند از چاقی نشات گرفته شود، ابتلا به دیابت است. همان طور که می دانید، هر گاه میزان قند خون فردی از حد مجاز فراتر برود، به دیابت مبتلا شده است. اگر انسان از غذاهای سالمی استفاده نکند، ممکن است که به این بیماری مبتلا شود.

یکی از مشکلاتی که تقریبا اکثر افراد چاق درگیر آن هستند، درد است. هنگامی که وزن افزایش پیدا می کند، فشاری که استخوان های بدن تحمل می کنند هم افزایش پیدا می کند و همین مسئله سبب ایجاد درد در استخوان ها خواهد شد. به طور مثال اکثر افرادی که به اضافه وزن مبتلا هستند، از درد کمر و یا درد پا و همچنین درد زانو رنج می برند.

یکی دیگر از مشکلات اضافه وزن تاثیر منفی روی فعالیت های روزانه است. همان طور که می دانید هنگامی که وزن شخصی افزایش پیدا می کند، روی سرعت  تحرک او تاثیر منفی گذاشته می شود و آن را کاهش می دهد و به همین علت روی فعالیت های فرد تاثیر گذاشته می شود.

راه های کاهش وزن کدامند؟

حال که با علت های چاقی و همچنین برخی از ضررهای آن آشنا شده اید، حتما بیشتر از قبل تمایل به کاهش وزن خود دارید. برای کم کردن وزن تنها نخوردن غذا کافی نیست و شما علاوه بر رعایت برخی نکات در رژیم غذایی تان، باید کارهای دیگری هم انجام دهید تا به وزن ایده آل خود برسید.

همان طور که می دانید برای کاهش دادن وزن حتما باید علت اضافه وزن را بدانید و آن را برطرف کنید. مواردی وجود دارند که به لاغر شدن شما کمک زیادی می کنند که با آن ها اشنا خواهیم شد.

پیاده روی:

پیاده روی یکی از بهترین راه های کاهش وزن است. هنگامی که پیاده روی انجام می دهید، علاوه بر آن که روحیه شما شاداب و سرزنده می شود، سبب سوختن کالری های اضافی  شما هم خواهد شد. البته اگر قصد دارید تا با پیاده روی وزن خود را کاهش دهید، باید کمی حوصله به خرج دهید. چون این کار ممکن است زمان زیادی ببرد.

یکی از روش های کاهش وزن که امروزه افراد زیادی از آن استفاده می کنند، رفتن به باشگاه های ورزشی است. این روش هم می تواند راه مناسبی برای لاغر شدن باشد اما مشکلات خودش را هم دارد.

به طور مثال اگر شما قصد داشته باشید تا با رفتن به باشگاه های ورزشی وزن خود را کاهش دهید، باید هر روز به این مکان ها بروید و در آنجا مشغول به ورزش کردن شوید. ممکن است که این کار برای بعضی از افراد سخت باشد و نتوانند هر روز به باشگاه بروند.

برای کاهش وزن می توان از وسیله های ورزشی کمک گرفت. به طور مثال شما می توانید یکی از وسیله های ورزشی را خریداری کنید و در منزل خود مشغول به چربی سوزی شوید. این روش از جهت صرفه جویی در وقت روش بسیار مناسبی به حساب می آید. زیرا شما می توانید در خانه خود کالری بسوزانید.

استفاده از تردمیل

به طور مثال اگر تردمیل خریداری کرده باشید، می توانید در خانه خود چندین کیلومتر راه بروید و کالری بسوزانید و یا اگر دوچرخه ثابت در اختیار داشته باشید، می توانید در منزل خودتان چند صد بار رکاب بزنید و چربی بسوزانید. اما این روش عیب بزرگی دارد. عیب این روش این است که هزینه های این دستگاه ها زیاد است و هر کسی توانایی خرید آن را ندارد.

تا این جای مطلب با روش هایی برای لاغری آشنا شدیم که هر کدام از آن ها دارای عیب و نقص هایی بودند. اگر قصد کاهش وزن با  پیاده روی دارید، زمان زیادی باید صبر کنید و یا ممکن است که به علت مشغله های روزانه خود توانایی هر روز رفتن به باشگاه های ورزشی را نداشته باشید

و همچنین ممکن است که از پس خرید لوازم های ورزشی مانند تردمیل و دوچرخه ثابت بر نیایید. ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم و آن استفاده از روش لیزر فرکشنال لاغری است.  در ادامه مطلب با لیزر فرکشنال لاغری بیشتر آشنا خواهیم شد.

استفاده از لیزر لاغری فرکشنال چگونه انجام می شود؟

هنگامی که قصد لاغری با لیزر را دارید، در ابتدا توسط دستگاه های مربوطه، لیزر به قسمت هایی از بدن که دارای چربی هستند تماس پیدا می کند. با تابش نور لیزر به بدن ، چربی هایی که در بدن انباشته شده اند، آزاد می شوند.

در این هنگام نحوه صحیح تاباندن اشعه های لیزر روی بدن از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا اگر این لیزر به طور صحیح با بدن تماس پیدا کند، چربی های بدن آزاد می شود و با انجام برخی فعالیت های ورزشی، این چربی های آزاد شده به راحتی از بدن دفع خواهند شد. به طور کلی این روش، روش مناسبی برای لاغری است.

استفاده از لیزر لاغری فرکشنال چگونه انجام می شود؟
استفاده از لیزر لاغری فرکشنال چگونه انجام می شود؟

دستگاه های لیزر چگونه سبب کاهش چربی ها می شوند؟

میل به یاد گیری در تمامی انسان ها دیده می شود و آدمیان همواره به دنبال یاد گرفتن نکات جدید هستند. لیزر فرکشنال لاغری هم یک روش جدید برای کاهش وزن است و به همین علت سوالات زیادی در مورد این روش در ذهن مردم وجود دارد. البته نکته مهم دیگری هم وجود دارد و آن این است که نباید بدون آگاهی از یک روش از آن استفاده کنید.

پس حتما قبل از این که برای لاغر شدن تصمیم بگیرید، با روش های مختلف آن به خوبی آشنا شوید و سپس یکی از این روش ها را انتخاب کنید.  کسانی که می خواهند تا هر جه سریع تر وزن کم کنند، می توانند از لیزر فرکشنال لاغری استفاده کنند.

چون در این روش نسبت به روش های دیگر روند کاهش وزن با سرعت بیشتری انجام می پذیرد.  کار این دستگاه بسیار ساده انجام می شود و هنگامی که اشعه لیزر به بدن افراد متقاضی برخورد می کند، چربی های آن ها به مرور زمان سوزانده می شود.

پس از استفاده از این روش چه کاری باید انجام دهیم؟

انسان ها برای رسیدن به خواسته ها و آرزوهای خود تلاش های زیادی انجام می دهند. هنگامی که آن ها به این دستاوردها می رسند، کارشان تمام نشده است، بلکه باید برای حفظ و نگهداری از دستاورد خود تلاش کنند.

شخصی که رژیم می گیرد و برای آن تلاش های زیادی انجام می دهد، اما وقتی که به وزن ایده آل خود رسید نباید زحمت های خودش را فراموش کند. ما نکات مهم برای بعد از استفاده از لیزر فرکشنال لاغری را در دو بعد مختلف بررسی می کنیم.

نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که پس از رسیدن به وزن ایده آل باید میزان کالری دریافتی و همین طور میزان تحرک خود را کنترل کنید. زیرا اگر مقدار  تحرک شما افزایش یافته باشد و همچنین مقدار کالری که در روز دریافت می کنید را باید مورد توجه قرار بدهید تا مجددا دچار اضافه وزن نشوید.

پس از استفاده از این روش چه کاری باید انجام دهیم؟
پس از استفاده از این روش چه کاری باید انجام دهیم؟

حتما می دانید که لیزر فرکشنال لاغری علاوه بر آن که سبب کاهش وزن می شود، به مسائل دیگری هم کمک می کند و یکی از این مسائل کیفیت این روش روی پوست است. برای این که این تاثیرات مثبت روی پوست ماندگار باشند، کارهایی باید انجام داد.

بهتر است تا پس از آن که از این دستگاه استفاده کردید، محلی که با لیزر تماس داشته است را حتما با کرم چرب کنید. همچنین می توانید محلی از بدن خود را که با لیزر فرکشنال لاغری تماس داشته است، بشویید و یا در صورت لزوم می توانید از اسپری  هایی که خنک کننده هستند نیز کمک بگیرید.

تا چند جلسه باید لیزر فرکشنال لاغری انجام شود؟ فاصله استفاده از این لیزر چقدر باید باشد؟

برای این که لیزر فرکشنال لاغری تاثیر مناسبی روی بدن شما بگذارد، باید به فاصله های استفاده شده از این دستگاه دقت کنید. البته ممکن است که هر فردی با توجه به نوع پوست و دیگر ویژگی ها، مجبور باشد تا زود به زود به پزشک مراجعه کند.

ما در ابتدا برای شما یک دوره ی درمانی در نظر می گیریم. این دوره ممکن است که 3 و یا 5 روز باشد. هنگامی که برای اولین بار به جلسه مشاوره می روید، با شما در مورد شرایط تان صحبت می شود. در این جلسه  از شما راجع به سوالاتی پرسیده می شود و پس از آن تعداد جلسات درمانی  که نیاز دارید، برای شما مشخص خواهد شد.

تا چند جلسه باید لیزر فرکشنال لاغری انجام شود؟ فاصله استفاده از این لیزر چقدر باید باشد؟
تا چند جلسه باید لیزر فرکشنال لاغری انجام شود؟ فاصله استفاده از این لیزر چقدر باید باشد؟

این که فاصله ی دفعات استفاده از لیزر فرکشنال لاغری چقدر باید باشد، به وضعیت و شرایط شما بستگی دارد. عموما فاصله درمانی بین 4 هفته و یا 6 هفته است. البته ممکن است که با توجه به شرایطی که دارید، این مقدار بیش تر و یا کم تر شود.

در جلسه های مشاوره اولیه تعداد جلساتی که به انجام لیزر فرکشنال لاغری نیاز دارید، برای شما مشخص می شود. اما ممکن است که پس از اتمام این دوره باز هم شما به انجام لیزر فرکشنال لاغری نیاز داشته باشید. در این صورت باید روند درمان را ادامه دهید.

هنگام انجام لیزر فرکشنال لاغری چه احساسی برای شما به وجود خواهد آمد؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که هنگام لیزر فرکشنال لاغری احساس درد داریم یا خیر؟ در واقع نمی توان پاسخ جامعی به این سوال داد. این که  هر کسی  احساس درد داشته باشد و یا نداشته باشد نیز بستگی به شرایط بدنی او دارد. ممکن است فردی باشد که با انجام لیزر فرکشنال لاغری احساس درد کمی داشته باشند.

اما در مقابل فردی وجود داشته باشد که با انجام این عمل احساس درد بیشتری داشته باشد. اگر فردی تحمل بیشتری برای درد داشته باشد، با انجام لیزر فرکشنال لاغری اذیت نخواهد شد. اما ممکن است تا افرادی که دارای طاقت کمتری در مقابل درد هستند، اذیت شوند.

به همین منظور و برای جلوگیری از آزار و اذیت شما متقاضیان گرامی قبل از انجام لیزر فرکشنال لاغری پماد های بی حس کننده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در واقع اگر از پمادهایی مانند کرم لیدوکائین اچ 5 درصد یا لیدوکائین پی استفاده شود و به قسمتی که قرار است تا لیزر با آن ها برخورد داشته باشد، مالیده شود؛ سبب بی حسی شما می شود. پس هنگامی که از لیزر فرکشنال لاغری استفاده می کنید، هیچ دردی احساس نخواهید کرد.

منظور از فرکشنال چیست؟

تا این جای مقاله با لیزر فرکشنال لاغری آشنا شده ایم و برای تعدادی از سوال هایی که داشتیم، پاسخ مناسبی پیدا کردیم. اما این سوال پیش می آید که فرکشنال چیست؟ و چگونه می تواند روی بدن انسان ها تاثیر بگذارد؟

منظور از فرکشنال چیست؟
منظور از فرکشنال چیست؟

Fractional یکی از روش های درمان است. معمولا این روش درمانی در دسته درمان های غیر تهاجمی قرار می گیرد.

درمان فرکشنال به این گونه انجام می شود که ابتدا به کمک تکنولوژی های پیشرفته، اشعه لیزر تقسیم بندی می شود. در واقع در این روش اشعه لیزر به اشعه های میکروسکوپیک زیادی تقسیم می شود. یکی از نکات جالب در باره این روش این است که اشعه خروجی از دستگاه قابل کنترل است.

یعنی شما می توانید برای افرادی که دارای اضافه وزن بیشتری هستند، از اشعه هایی استفاده کنید که نفوذ پذیری بالاتری دارند و همچنین برای افرادی که دارای چربی های کمتری هستند، می توانیم از اشعه هایی با نفوذپذیری کمتری استفاده کنیم.

لیزر فرکشنال لاغری تنها می تواند سبب کاهش وزن شود و یا تاثیرات دیگری هم دارد؟

این لیزر تاثیر زیادی روی بدن انسان ها می گذارد و لاغر شدن یکی از این تاثیرات است. در این قسمت از نوشتار، با دیگر تاثیرات لیزر فرکشنال لاغری آشنا خواهیم شد.

  • این لیزر می تواند شل شدگی پوست را برطرف کند.
  • این لیزر سبب افزایش کلاژن سازی در پوست می شود.
  • لیزر فرکشنال لاغری می تواند منافذ باز پوست را ببندد.
  • این لیزر می تواند برای تمامی سطوح بدن مورد استفاده قرار بگیرد.
لیزر فرکشنال لاغری تنها می تواند سبب کاهش وزن شود و یا تاثیرات دیگری هم دارد؟
لیزر فرکشنال لاغری تنها می تواند سبب کاهش وزن شود و یا تاثیرات دیگری هم دارد؟

در چه مواردی استفاده از این لیزر می تواند کمک زیادی بکند؟

همان طور که در ابتدای این مقاله گفتیم، روش های متفاوتی برای کاهش وزن وجود دارد و شما می توانید یکی از این روش ها را برای کاهش وزن خود انتخاب کنید. اما نکته قابل توجه سرعت لیزر فرکشنال لاغری است.  در صورتی که یکی از شرایط زیر را دارید، می توانید از این لیزر کمک بگیرید و وزن خود را کاهش دهید.

در چه مواردی استفاده از این لیزر می تواند کمک زیادی بکند؟
در چه مواردی استفاده از این لیزر می تواند کمک زیادی بکند؟
  • گاهی قسمت هایی در بدن وجود دارد که چربی در آن ها انباشته شده است، اما هر چقدر که ورزش کرده اید این چربی ها تغییری نکرده اند. در این صورت می توانید برای برطرف کردن این چربی از لیزر فرکشنال لاغری استفاده کنید.
  • اگر چربی های زیادی در بدن شما انباشته شده است و قصد دارید که باردار شوید، در این صورت باید وزن خود را کاهش دهید و برای زودتر انجام شدن این کار می توانید از لیزر فرکشنال لاغری استفاده کنید.
  • اگر صورت  و غبغب شما بزرگ است، می توانید برای کوچک کردن آن از لیزر فرکشنال لاغری استفاده کنید.
  • اگر چندین بار رژیم غذایی گرفته اید، اما نتوانسته اید که وزن خود را کاهش دهید، بهترین راه برای از بین بردن چربی های بدن تان استفاده از همین لیزر است.
  • گاهی چربی های زیادی در بدن وجود دارد و به همین علت اندازه دور کمر بسیار بالا می رود. برای کاهش اندازه دور کمر می توانید از لیزر فرکشنال لاغری کمک بگیرید.

لیزر فرکشنال لاغری روشی مناسب برای کاهش وزن است و در صورت تمایل می توانید از آن استفاده کنید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید