میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت ژل skin fill
قیمت ژل skin fill

لیست موضوعات

قیمت ژل skin fill

هر آنچه که باید در رابطه با ژل skin fill و قیمت ژل skin fillبدانید در این مقاله برای شما آورده شده است.

قیمت ژل skin fill
قیمت ژل skin fill

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

ژل skin fill چیست؟

انواع ژل skin fill و موارد مصرف آن چیست؟

ارزیابی بالینی انجام شده و روش درمان ژل skin fill چیست؟

واکنش های ناشی از عوارض و علائم مرتبط با تزریق ژل skin fill چیست؟

نتایج ارزیابی بالینی تزریق ژل skin fill چیست؟

ویژگ های استفاده از ژل skin fill چیست؟قیمت ژل skin fill چقدر است؟

 

ژل Skinfill

skin fill یک ژل عاری از پیروژن ، بی رنگ ، شفاف ، ویسکوالاستیک ، منسجم و تک فازی است که توسط بیو تخمیر باکتری به دست می آید و از طریق اتصال متقاطع هیالورونات رقیق شده در اسید بافر با فسفات حاصل می شود. ژل Skinfil با تقسیم کردن به ابعاد بسیار کوچک میکرومترها تحت یک فرآیند فیزیکی به نام میکرونیزاسیون ایجاد می شود. این فرآیند استریل است و در دو سرنگ 1 میلی لیتری با سوزن 30 یا 27 G موجود است.

ژل Skinfill
ژل Skinfill

انواع ژل skin fill و موارد مصرف آن

این فرآیند از سه نوع ماده  (Silver ، Gold ، Diamond) که بسته به ویسکوزیته محصول متفاوت است ، ایجاد شده است. در این پروتکل ماده Silver برای اصلاح چین و چروک های پریوکارو نشان داده شده است و باید در سطح فوقانی تزریق شود ، نوعGold  در قسمت میانی تزریق می شود ، و Diamond که به چگالی بیشتری مجهز است برای هماهنگ سازی مجدد خطوط صورت ، افزایش بافتهای نرم و همچنین برای درمان قسمتهایی از برآمدگی هایی از جنس استخوان بینی استفاده می شود.

انواع ژل skin fill و موارد مصرف آن
انواع ژل skin fill و موارد مصرف آن

ارزیابی بالینی انجام شده و روش درمان ژل skin fill

ارزیابی بالینی نتایج کلینیکی بر اساس دو مقیاس مرجع انجام شده است. مقیاس سنجش شدت چین و چروک (WSRS)  و مقیاس ارزیابی وضعیت چین و چروک ،که میزان پیری را ارزیابی می کند. این مقیاس برای گروه های بیماران و برای پیگیری های 6 و 9 ماهه مفید بوده است. مقیاس جهانی بهبود زیبایی (GAIS) ابزار مورد نیاز برای تفسیر آرایشی و بهداشتی را بلافاصله پس از اولین جلسه ، در طی مراحل 3 ، 6 و 9 ماه انجام داده است.

روش درمان:

ابتدا با استفاده از یک تکه یخ به مدت 10 دقیقه منطقه تحت درمان مورد مالش قرار می گیرد. سپس ، بی حسی موضعی لیدوکائین در 2 ساعت قبل از شروع روش پرکننده بر روی محل مورد نظر انجام می شود. قبل از انجام روش درمان در اولین ملاقات ، مشخصات بیماران شرح داده شده و ارزیابی ناحیه مورد استفاده از WSRS مناسب انجام شده است. به این نکته توجه داشته باشید که بیماران می توانند در یک ناحیه بیشتر از صورت با SFP تحت درمان قرار بگیرند.

نوع پرکننده طبق نظر پزشک متخصص و نیازهای بیماران ، انتخاب شده است. حجم تزریق (حداکثر تا 2 میلی لیتر) و تکنیک های تزریق از طریق اینوز-تیگاتور انجام می شود. 14 روز پس از تزریق، ارزیابی های بیشتر ، از جمله تزریق لمسی اختیاری ، در صورت لزوم ویزیت برای پیگیری همزمان برای بیمار درمانی که در عمل بالینی انجام می شود ،که به طور معمول برای 2 هفته پس از درمان اولیه برنامه ریزی شده است ایجاد می شود. به این ترتیب ، بیماران در سه و 9 ماه پس از اولین درمان مجددا بررسی می شوند ، در طول دوره ، همچنین واکنش به عوارض های جانبی احتمالی مورد بررسی قرار می گیرد.

واکنش های ناشی از عوارض و علائم مرتبط با تزریق ژل skin fill

عوارض شدید در پرکننده های پوستی شایع نیست. خطرات احتمالی بسته به نوع پرکننده و ماندگاری نسبی ماده پرکننده متفاوت است.

  واکنش به حساسیت التهابدرد  احساس خارش میزان بروز واکنش در محل تزریق بعد از اولین جلسه درمانی و طی 9 ماه سرپایی ارزیابی شده است. شایع ترین واکنشهای مشاهده شده در طول درمان موارد زیر است:  دیسکرومی بثورات استخوان ران پاپول ها ندول ها

نتایج ارزیابی بالینی تزریق ژل skin fill

پرکننده های تزریقی پوستی معمولاً توسط پزشکان در معالجه علائم پیری استفاده می شوند.

رایج ترین پرکننده پوستی اسید هیالورونیک است. که متعلق به خانواده پرکنندههای مونوفاسیک تک رنگ است. در این مطالعه بالینی پس از بازاریابی ، اثر SFP در درمان پیری صورت ارزیابی شده است.در این مطالعه 109 بیمار در سه مرکز مختلف که با پرکننده های مختلف SFP برای درمان پیری صورت تحت درمان قرار گرفته بودند ، وارد مطالعه شدند.

تجزیه و تحلیل اثرات آرایشی با استفاده از مقیاس سنجش شدت چین و چروک (WSRS) و مقیاس جهانی بهبود زیبایی (GAIS) انجام شد.تجزیه و تحلیل آماری تأثیر معنی داری بر پیری صورت برای همه پرکننده های SFP مورد استفاده در کلیه نقاط مورد مطالعه نشان داد. علاوه بر این ، با تجزیه و تحلیل درجه پیری صورت ، با استفاده از WSRS یا سبک زندگی بیماران (افراد سیگاری یا غیر سیگاری) در رابطه با اثرات آرایشی درمان محاسبه شد.

موارد مصرف: 

  • پر کردن چین و چروک های میانی / عمیق
  • تعریف مجدد برای خط لب
  • هیپوولومتری های کوچک

میانگین مدت زمان درمان: 6-8 ماه

نتیجه گیری

این مطالعه عملکرد و ایمنی خوب SFP را برای طیف وسیعی از نشانه های صورت در عمل بالینی معمول تأیید می کند.Skinfill مجموعه Skinfill Plus از انواع پرکننده های اسید هیالورونیک تولید شده توسط Promoitalia و CE مشخص شده در 3 فرمولاسیون مختلف موجود است: Skinfill Silver Plus ، Skinfill Gold Plus ، Skinfill Diamond Plus. اسید هیالورونیک موجود در درم از نظر فیزیولوژیکی توسط هیالورونیداز درون زا مورد حمله قرار می گیرد ، آنزیم های تولید شده توسط فیبروبلاست ها که مولکول را تخریب می کنند و میزان جذب مجدد آن را به سرعت ایجاد می کنند.

 

ویژگ های استفاده از ژل skin fill

این فیلترهای پوستی استریل ، تزریقی ، غیر پیروژنیک ، قابل جذب و ساخته شده از هیالورونیک رتیکولار اسید با منشاء غیر حیوانی برای هر نیاز ایده آل است. ویژگی های استفاده از این نوع پرکننده ها: کیفیت بالا رسیدگی عالیو دوام آن است.

قیمت ژل skin fill

قیمت ژل Skinfill بسته به کشور سازنده آن و مقدار تزریق این ژل بر حسب سی سی بر محل مورد نظر می تواند متغییر باشد.

 

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید