میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تزریق ژل زیر چشم با کائولا
تزریق ژل زیر چشم با کائولا

لیست موضوعات

تزریق ژل زیر چشم با کائولا

در این مقاله به بررسی موضوع تزریق ژل زیر چشم با کائولا می پردازیم. پیشنهاد ما برای تزریق ژل زیر چشم با کائولا کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این کلینیک به انتهای مقاله مراجعه کنید

همان طور که همه می دانیم امروزه پر طرفدار ترین عمل ها عمل زیبایی تزریق ژل ها می باشند.

تزریق ژل زیر چشم با کائولا
تزریق ژل زیر چشم با کائولا

در این مقاله به سوال های زیر پاسخ خواهیم داد:

ماهیت اصلی ژل  یا چربی کائولا چیست؟

انواع ژل ها یا چربی کائولا؟

فواید تزریق ژل زیر چشم چیست؟

کاربرد های چربی کائولا یا همان ژل ها چیست؟

تاثیرات دکتر در تزریق ژل چیست؟

 

ماهیت اصلی ژل یا چربی کائولا چیست؟

ژل هایا همان چربی های کائولا از اسید هیالورونیک ها ساخته شده اند که ترکیبانی مشابه ترکیبات بدن داشته و عامل حساسیت آن ها را بسیار کم می کند.

با گذشتن سن در صورت و بدن شاهد پدیدار شدن چین وچروک هایی هستیم که بسیار آزار دهنده بوده و همچنین اعتماد به نفس ما را کاهش داده و از حضور در جمع ها پرهیز می کنیم.

اما ژل ها برای از بین بردن همین چین و چروک ها و یا در حالت کلی اشکلات صورت، به وجود آمده اند.

شاید خیلی ها به دلایل ژنتیکی از مشکلاتی در صورت رنج ببرند، مثلا گودی زیر چشم ها و کم حجم بودن لب ها و گونه ها.

ماهیت اصلی ژل یا چربی کائولا چیست؟
ماهیت اصلی ژل یا چربی کائولا چیست؟

انواع ژل ها یا چربی کائولا؟

ژل ها بسته به نوع مارک خود متفاوت بوده و گونه های مختلفی دارند اما نوع کاربرد آن ها هم متفاوت بوده و یکسان نمی باشد. به طور مثال نوعی از ژل ها بهترین عمل کرد خود را در استفاده شدن برای حجم دهی لب دارند یا بعضی ها برای پیشانی استفاده شوند بهترین عمل کرد خود را خواهند داشت.

اما جدا از بحث مارک و کاربرد ژل ها در کلی ترین می توان ژل ها را به دو دسته ی ژل های دائم و ژل های موقت تقسیم بندی کرد. ژل های موقت بین 6 تا 12 ماه ماندگاری داشته و بعد از اتمام مدت ماندگاری خود، جذب بدن آن فرد شده و اثراتش به طور کامل از بین خواهد رفت.

ژل های موقت هیچگونه عوارضی نداشته و حتی حساسیتی هم ایجاد نمی کنند اما ژل های دائم بین مدت 1 سال تا 3 سال ماندگار بوده و ماندگاری طولانی تری دارند اما فواید این ژل ها در همین مورد است و عوارضش بیش تر از فواید آن است، این ژل ها بعد از اتمام مدت ماندگاری خود جذب پوست نشده و زیر پوست به حالت گلوله گلوله شده در خواهد آمد. این ژل ها باید بعد از اتمام مدت ماندگاری خود از زیر پوست توسط دکتر متخصص خارج شود اما از عوارض این ژل ها این است که به طور کامل از زیر پوست خارج نشده و در زیر پوست جابه جا می شود. و باعث می شود تقارن صورت از بین برود.

اما لازم به ذکر است که طبق تحقیق متخصصین مقدار ماندگاری ژل ها یا چربی کائولا در بدن همه ی افراد به مدت یکسان نبوده و برای هر فردی یک جور است چون آدم ها با هم بسیار متفاوت هستند.

انواع ژل ها یا چربی کائولا؟
انواع ژل ها یا چربی کائولا؟

فواید تزریق ژل زیر چشم چیست؟

از بهترین فواید تزریق ژل ها در زیر چشم می توان به از بین بردن تیرگی زیر چشم اشاره کرد. تیرگی ها و کبودی های زیر چشم را بر طرف کرده و همچنین فرورفتگی و گودی زیر را از بین می رود.

از دیگر فواید تزریق ژل یا چربی این است که به آدمی نشاط و جوانی را برمیگرداند و باعث از بین رفتن علائم پیری خواهد شد.

این عمل بدون بی هوشی بوده و با حسی موضعی انجام می شود که همبن امر باعث شده از عملی پرطرفدار در بین مردم باشد.علاوه بر تمامی فواید ذکر شده در بالا باید بگویم که تزریق ژل به زیر چشم نسبت به نمونه های دیگری مانند کرم های دور چشم، بسیار موثر تر و بهتر است. این عمل در همان ساعات اولیه ی که عمل انجام شده است نتایج خود را نشان داده و خواهید دید تمامی تیرگی و فرورفتی زیر چشم شما بر طرف خواهد شد.

فواید تزریق ژل زیر چشم چیست؟
فواید تزریق ژل زیر چشم چیست؟

کاربرد های چربی کائولا یا همان ژل ها چیست؟

کاربرد های تزریق ژل فقط به تزریق زیر چشم ها ختم نشده بلکه کاربرد های فراوانی از جمله: حجم دهی گونه، حجم دهی لب ها، خط خنده، خط اخم، پیشانی، اصلاحات بینی، فک، شقیقه، و حتی اعضای بدن مانند سینه، دارد.

به طور مختصر درباره کاربرد ها توضیح خواهیم داد. مثلا برای بزرگ تر کردن و حجم دادن به لب و گونه و یا اصلاحات بینی همچنین برای حجم دادن به سینه و… کاربرد های دارند که بسیار کارآیی داشته و روز به روز به تعداد طرفداران عمل تزریق ژل یا چربی افزوده می شود.

تاثیرات دکتر در تزریق ژل چیست؟

همان طور که می دانید و در این مقاله هم توضیح داده شد، ژل های موقت عوارض بسیار کمی دارند اما نباید از تاثیرات تخصص دکتر بر روی این عمل قافل شویم. اگر دکتر دارای تخصص و مهارت کافی باشد می دانند که ژل را در کجا و به چه مقداری تزریق کنند تا هم بهترین نتیجه ی دلخواه حاصل شود و هم اینکه عوارض کم شود.

مثلا برای تزریق ژل زیر چشم دکتر متخصص باید در محل مناسبی تزریق را انجام دهد ولی اگر تجربه و مهارت کافی را نداشته باشد و در جای اشتباهی یا به مقدار اشتباهی این تزریق را انجام دهد، عوارضی خیلی خطرناک برای فرد پیش آمده و در مواردی این عوارض اصلا جبران پذیر نیستند.

پس توصیه می کنیم حتما در انتخاب دکتر خود بسیار دقت کنید چون تخصص دکتر تاثیرات کاملا مستقیم در عوارض عمل خواهد داشت.

در نهایت تمامی مطالب بالا را می توان به این شکل بیان کرد که ژل ها یا چربی های کائولا بهترین روش برای از بین بردن کبودی و تیرگی زیر چشم بوده و می تواند جوانی و شادابی را به شما برگرداند. اما باید در انتخاب دکتر خوب و نوع ژل خود بسیار دقت کنید. مهارت دکتر می تواند عوارض این ژل ها را کم کرده و همچنین درصورت استفاده از ژل های موقت دیگر نگران عوارض آن نباشد چون که این نوع ژل ها هیچگونه عوارضی ندارند.

ممنون که مطلب بالا را مطالعه کردید امیدوارم برای شما کاربردی بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه درخشان از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید