میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

خرید اینترنتی ژل اسکین فیل
خرید اینترنتی ژل اسکین فیل

لیست موضوعات

خرید اینترنتی ژل اسکین فیل

در این مقاله با خرید اینترنتی ژل اسکین فیل آشنا خواهیم شد.

لازم به ذکر است در این مقاله مراکز خرید معرفی می شوند و لطفا از تماس با کلینیک دکتر زرگنج جهت خرید ژل و فیلر خودداری کنید و صرفا با مراکز معرفی شده تماس بگیرید.

خوب است بدانید تمامی ژل  و فیلرهای مورد استفاده در کلینیک دکتر زرگنج از مراکز مجاز خریداری شده و مورد تایید وزارت بهداشت هستند

از بین رفتن زیبایی چهره و افتادگی پوست یکی از دلایل پیری می باشد که بازسازی آن به شکلی که دوباره صورت زیبایی خود را بدست آورد و چین و چروک های ناشی از پیری نیز از بین برود بدون اینکه عمل جراحی انجام شود، با تزریق کردن ژل امکان پذیر می باشد.

تزریق ژل کمک می کند که فرد دوباره صورتی پر و بدون خطوط چین و چروک داشته باشد. با استفاده از خرید اینترنتی می توان به آسودگی و با اطمینان از خرید ژل اسکین فیل را سفارش داد.

خرید اینترنتی ژل اسکین فیل
خرید اینترنتی ژل اسکین فیل

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

  1. عوارض ناشی از استفاده از ژل ها را توضیح دهید؟
  2. نحوه پرداخت اینترنتی به چه صورت می باشد؟
  3. مواد تشکیل دهنده ژل های تزریقی چیست؟

 

 

عوارض ناشی از استفاده از ژل ها را توضیح دهید؟

عوارض تزریق ژل برای حجم دادن از مواردی بسیار کوچک تا عوارض بزرگ متغیر می باشد. عوارض کوچک و شایع عبارتند از برخی کبودی ها، قرمزی و ورم به مدت چند روز. این تزریق های سطحی شاید با کبودی هایی همراه گردد.

در برخی از بیماران واکنش های حساسیتی همچون به وجود آمدن ندول بعد از تزریق ایجاد می شود که پیامد آن ها در استفاده از حجم دهنده های مدرن و جدید تر از جنس اسید هیالورونیک می تواند بسیار کمتر با مقایسه با محصولات کلاژنی قدیمی تر باشد. این عوارض دارای تورم شدید در اطراف لب ها می شود و برای درمان آن باید از استرویید خوراکی استفاده کرد.

اگر در ناحیه تزریق ژل به صورت حجیم استفاده شود می تواند عارضه پوستی نکروز و یا عروق درم به ویژه در ناحیه گلابلا را به وجود آورد.

 

نحوه پرداخت اینترنتی به چه صورت می باشد؟

امروزه در جامعه ما بیشتر کارها به سوی اینترنتی شدن سوق پیدا کرده است که در ایران نیز رشد چشم گیری در سال های اخیر داشته است ولی هنوز با معیار جهانی فاصله دارد و افراد تمایل کمتری نسبت به خرید از فروشگاه های اینترنتی دارند لذا باید تلاش خود را برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با این فروشگاه های اینترنتی را افزایش داد.

در صورتی که مدیران سایت های اینترنتی اطمینان افراد را نسبت به خود جلب نمایند می توانند فروشگاه های اینترنتی را گسترش داده و با حجم بیشتری از مبادلات اینترنتی رو به رو شوند.

نحوه پرداخت اینترنتی به چه صورت می باشد؟
نحوه پرداخت اینترنتی به چه صورت می باشد؟

خرید اینترنتی

با استفاده از خرید اینترنتی می توان لذت خرید را برای افراد افزایش داد و با پاسخگویی دقیق مدیران و برقراری روابط خوب اجتماعی بین افراد می توان زمینه ای را فراهم کرد تا با آسایش خیال بهتری افراد از این خرید های اینترنتی بهره مند شوند. امروزه روش های پرداخت نسبت به سال های گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده است

در روش جدید فقط کافی است کالایی را مد نظر قرار داده و اقدام به خرید آن کنید، بعد از انتخاب کالا و مراجعه به سایت فروشنده آن می توان با استفاده از درگاه های بانک های مختلف نسبت به خرید محصول اقدام کنید. ژل اسکین فیل می توان با مراجعه به سایت نسبت به خرید اینترنتی آن اقدام کنید.

با مراجعه به سایت و انتخاب کد محصول مبلغ مورد نظر را تایید کرده و به یکی از درگاه های بانکی جهت پرداخت هزینه وارد می شوید. در این درگاه ها با استفاده از شماره کارت بانکی و رمز اینترنتی گرفته شده برای کارت می توان نسبت به خرید ژل اسکلین فیل اقدام کنید.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که حتما باید از سایت های معتبر برای خرید های اینترنتی اقدام شود. حتی درگاه های بانک های مورد نظر را نیز باید بررسی کنیم زیرا افراد سودجویی وجود دارند که با ایجاد سایت های اینترنتی می توانند اطلاعات بانکی شما را به سرقت ببرند.

 

مواد تشکیل دهنده ژل های تزریقی چیست؟

یکی از مواد مهم در تشکیل ژل های تزریقی اسید هیالورونیک می باشد که از اسیدهای موجود در بدن انسان گرفته می شود. این اسید می تواند مقدار زیادی آب را به خود جذب کند. این مقدار معادل هر 1 گرم از اسید برابر 6 لیتر آب را به خودش جذب می کند. یکی از فراوان ترین پروتئین های بدن کلاژن می باشد.

پروتئین های داخل آن به شکل رشته ای دیده می شود. رشته های کلاژن در همه قسمت های بدن که پروتئین دارند جود دارد ولی مقدار آن در قسمت های مختلف متفاوت می باشد. یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده ژل ها پلیمربیوسنتز می باشد که اسیدهایی مثل پلی متیل متاکریلات و پلی لاکتیک در آن وجود دارد.

مواد تشکیل دهنده ژل های تزریقی چیست؟
مواد تشکیل دهنده ژل های تزریقی چیست؟

تهیه شده از ترکیبات بدن انسان

ژل اسکین فیل از دسته ژل های تزریقی می باشد که از ترکیبات بدن انسان مانند اسید هیالورونیک تهیه شده است به همین دلیل از دسته اول ژل ها یعنی قابل جذب شدن می باشند. این دسته از ژل ها به راحتی قابل جذب شدن هستند و به شکل گرد در زیر پوست قرار نمی گیرند. از ژل اسکین فیل می توان برای رفع چین و چروک و بزرگ کردن لب یا گونه استفاده کرد.

ژل های تزریقی با رفع کردن چین و چروک صورت باعث نرمی و شادابی پوست می شوند. لذا این ژل ها به صورت موقتی می باشند و ماندگاری آن ها بستگی به کار پزشک و نوع ژل استفاده شده دارد.

لذا بعد از گذشت زمانی ژل تزریق شده جذب صورت می شود. بدن افراد نسبت به تزریق متفاوت می باشد و در بعضی افراد باید چند باز تزریق ژل انجام شود تا نتیجه دلخواه بدست آید. همچنین این ژل ها در برجستگی گونه و از بین بردن خطوط دور لب و چین و چروک های دیگر پوست بکار برده می شوند.

ماندگاری ژل ها در هر فرد متفاوت است و بستگی به بدن فرد دارد. ولی نکته ای که قابل توجه می باشد این است که بعضی از ژل ها ماندگاری کم و قیمت بالایی دارند، لاکن عوارض آن ها نسبت به ژل های دیگر کمترمی باشد. به عنوان مثال ژل هایی که از اسید هیالورونیک که  از ترکیبات طبیعی بدن انسان گرفته می شوند و بسیار معتبر هستند تهیه می شوند و ماندگاری خوبی خواهند داشت.

تهیه شده از ترکیبات بدن انسان
تهیه شده از ترکیبات بدن انسان

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید