میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل اسکین فیل سوئیسی
ژل اسکین فیل سوئیسی

لیست موضوعات

ژل اسکین فیل سوئیسی

در این مقاله ما می خواهیم به موضوع ژل اسکین فیل سوئیسی بپردازیم.

انسان همیشه زیبایی را دوست داشته و خواهد داشت که با وجود این خصلت همیشه سعی در زیبا تر کردن خود دارد. همانطور که میدانید ژل ها انواع گوناگونی دارند که همه ی آن ها امروزه برای جوان سازی پوست که حاصل از افزایش سن است استفاده می شود یا حجم دادن به قسمت هایی مثل لب، گونه و … است که طرفداران زیادی دارد.

ژل اسکین فیل سوئیسی
ژل اسکین فیل سوئیسی

در اینجا به تعدادی سوال پاسخ می دهیم:

  1. ژل های فیلر اسکین فیل سوئیسی چگونه است؟
  2. نحوه ی تزریق ژل به چه صورت است؟
  3. فواید تزریق ژل کدام است؟
  4. دوره های نقاهت تزریق ژل چقدر است؟
  5. ژل های استاندارد باید دارای چه خاصیت هایی باشند؟
  6. خصوصیات ژل اسکین فیل سوئیسی کدام اند؟
  7. تزریق ژل در لب ها چگونه است؟
  8. تزریق ژل در چانه چگونه است ؟
  9. تزریق ژل برای زیبایی بینی چگونه است؟

 

ژل های فیلر اسکین فیل سوئیسی چگونه است؟

ژل های فیلر اسکین فیل از دسته ژل های قابل جذب می باشند و به راحتی جذب پوست می شوند، همینطور از دسته ی حاوی هیالورونیک اسید متصل می باشد و به دلیل خاصیت قابل جذب بودن مشکل گلوله شدن در زیر پوست را ندارد. این ژل استریل شده است و قابلیت تجدید پذیری نیز دارد که ماندگاری بالایی دارد.

ژل های فیلر اسکین فیل سوئیسی چگونه است؟
ژل های فیلر اسکین فیل سوئیسی چگونه است؟

نحوه ی تزریق ژل به چه صورت است؟

قبل از تزریق ژل باید نقاطی توسط  پزشک حتما مشخص شود زیرا این مواد دارای نوعی سم می باشند که نباید در بعضی نقاط حساس تزریق شود، و باید طبق دستور پزشک مربوطه این کار انجام شود.

سوالی که برای همه ی کسانی که قصد تزریق ژل را دارند پیش می آید این است که  تعداد تکرار تزریق ژل چند باراست تا نتیجه ی مفید را برای بیمار داشته باشد می توان گفت برای افراد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول این زمان بیش از1 یا 2 جلسه ی 10 دقیقه ای در مدت زمان های 2 تا 4 ماه می باشد.

 

فواید تزریق ژل کدام است؟

بستگی به این دارد که ژل برای کدام قسمت استفاده شود مثلا، اگر برای پوست باشد چین و چروک های پوست مانند خط خنده، اطرف چشم، خط اخم، خطوط پیشانی، بینی، باسن، سینه ها، پشت پلک،و…  که چروک های اطرف چشم گاها عمیق می باشند و با استفاده از کرم های ضد چروک بر طرف نخواهند شد.

موارد بعدی که از تزریق ژل ها برای بهبود استفاده می شود تزریق به لب ها برای حجم دادن وهمچنین به گونه ها و چانه که امروزه داشتن گونه هایی پر و فکی دارای زاویه ملاک های زیبایی هستند.

 

دوره های نقاهت تزریق ژل چقدر است؟

لازم به ذکر است که بدانید شما نتایج تزریق ژلسریعا مشخص است اما با التهاب و در بعضی ها کبودی، قرمزی و خارش و سوزش که شما ممکن است احساس کنید. اما این اثرات بین چند ساعت تا چند روز کاملا محو می شوند.

دوره های نقاهت تزریق ژل چقدر است؟
دوره های نقاهت تزریق ژل چقدر است؟

ژل های استاندارد باید دارای چه خاصیت هایی باشند؟

ما این صفات را به سه نوع تقسیم کردیم:

1: مقدار پرکنندگی ژل:

ژل باید بتواند انواع فرورفتگی ها که ممکن از بر اثر ضربه یا عمل های جراحی به وجود آمده ، یا خطوط عمیق و گودی ها را کاملا بر طرف کند.

 

2:حجم دهندگی:

بیمارانی که میخواهند از تزریق ژل برای عیوب خود استفاده کنند ممکن است بیمارال دارای ایدز که بر اثر در مان هایی که شده اند عضلات و چربی زیر پوست آنها به مقدار زیادی تحلیل رفته که ژل باید توانایی حجم دادن به این نقاط را داشته باشد.

 

3:خاصیت جوان کنندگی:

یکی از خاصیت های ژل که بسیار مهم است خاصیت جوان کنندگی و شاداب کردن پوست است. که با جذب آب توسط ژل و خاصیت اسفنجی بودن این عمل بر روی پوست باید انجام شود.

3:خاصیت جوان کنندگی:
3:خاصیت جوان کنندگی:

 خصوصیات ژل اسکین فیل سوئیسی کدام اند؟

از دلایلی که باعث ایجاد چین و چروک می شود می توان به افزایش سن، قرار گرفتن مکرر در برابر نور آفتاب و تکان دادن عضلات صورت مانند، نگاه کردن، جویدن، لبخند زدن که همه ی این ها باعث ایجاد چین و چروک پوست صورت شده. تزریق ژل روش بی خطری که ژل اسکین فیل سوئیسی یکی از همین ژل ها برای جوان سازی پوست می باشد.

 

تزریق ژل در لب ها چگونه است؟

لب ها یک بخشی از زیبایی صورت انسان ها می باشد که اگر حجم آن کوچک یا کم و یا نبود آن باعث کم شدن زیبایی در ظاهر می شود برای افرادی که دارای لب های کوچک و کم حجم هستند که در هنگام خندیدن این نکته بیشتر احساس می شود تزریق ژل لب انتخابی مناسب است. لازم به ذکر است در انتخاب اندازه ی تزریق ژل دقت کنید که بیش از اندازه بزرگ نشود.

تزریق ژل در لب ها چگونه است؟
تزریق ژل در لب ها چگونه است؟

تزریق ژل در چانه چگونه است ؟

عقب رفتگی چانه در بین مردم بسیار شایع است، که باعث جلو دیده شدن قسمت پایینی بینی ویا بیرون بودن دندان های بالایی میشود که برای زیبایی باید چانه جلوتر بیاید وبا عمل تزریق ژل به چانه امکان پذیر است این نوع از تزریق ژل از عمل های رایج است.

تزریق ژل برای زیبایی بینی چگونه است؟

امروزه عمل زیبایی بینی بسیار شایع است بخصوص عمل کوچک کردن بینی و افراد وقتی به پول چند میلیونی میرسند به فکر کوچک کردن بینی خود میافتند بینی بزرگ خیلی شایع است نسبت به بینی کوچک، ولی افرادی هم هستن که به دنبال بزرگ کردن بینی هستن به دلیل کوچک بودن بینیشان برای این کار دو روش وجود دارد تزریق چربی و یا ژل، تزریق چربی همراه با درد و همچنین به اتاق عمل احتیاج دارد

ولی در تزریق ژل که به روش بی درد معروف است به اتاق عمل احتیاجی نیست بناب این از ژل ها میتوانند برای عمل زیبایی بینی نیز استفاده کرد اما باید بسیار مواظب بود که بیش از حد تزریق نکنید که مجبور شوید بینی خود رادوباره کوچک کنید.

 

بهبودی پس از تزریق ژل

معمولا افراد پس از یک هقته میتوانند به بهبودی دست یابند و به کار های روزمره خود بازگردنند همچنین بعد از یک هفته قادرند به خوبی صحبت کنند و لبخند بزنند ولی باید به این نکته توجه کرد تا سه هفته ی اول فعالیت سخت انجام ندهند که به محل تزریق شده فشار وارد کند و ژل را تحت فشار قرار ندهند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید