میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تضمین زیبایی تناسلی با لیزر
تضمین زیبایی تناسلی با لیزر

لیست موضوعات

تضمین زیبایی تناسلی با لیزر

برای بسیاری افراد این سؤال پیش می‌آید که آیا تضمین زیبایی تناسلی با لیزر ممکن است یا خیر؟ در واقع باید گفت که زیبایی یک معیار مشخص ندارد و بسته به انتظارات هر شخصی می‌تواند متغیر باشد.

اما استفاده از روش‌های مختلفی لیزر درمانی، می‌تواند در زیباسازی ناحیهٔ تناسلی مؤثر باشد. در این مطلب روش‌های متعدد استفاده از لیزر را برای تضمین زیبایی تناسلی به ترتیب زیر بررسی می‌کنیم:

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

  • زیبایی تناسلی با لیزر کردن موهای زائد
  • سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر (مخصوص خانم‌ها)
  • جوان‌سازی ناحیهٔ تناسلی با لیزر (مخصوص خانم‌ها)
  • درمان شل‌شدگی ناحیهٔ تناسلی (مخصوص خانم‌ها)

تضمین زیبایی تناسلی با لیزر
تضمین زیبایی تناسلی با لیزر

زیبایی تناسلی با لیزر کردن موهای زائد

روش‌های مختلفی برای حذف موهای زائد بدن وجود دارد که البته لیزر تنها روش قطعی و همیشگی است که با استفاده از آن می‌توان موهای تمام نقاط بدن از جمله ناحیهٔ تناسلی را برای همیشه از بین برد. استفاده از این روش هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مرسوم بوده و در کلینیک‌های مختلف زیبایی انجام می‌شود. در ادامهٔ مقاله، استفاده از لیزر برای حذف دائمی موهای ناحیهٔ تناسلی آقایان و خانم‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

لیزر موهای زائد در ناحیهٔ تناسلی خانم‌ها:

یکی از روش‌های امن و بدون دغدغهٔ از بین بردن موهای بیکینی، استفاده از لیزر است که با تاباندن اشعهٔ پرانرژی به بخش سطحی پوست، ریشهٔ موها تضعیف شده و بعد از گذراندن 3 تا 7 جلسه، موهای این ناحیه به کلی از بین می‌روند.

ممکن است که بعد از انجام لیزر، با خارش و یا قرمز شدن سطح پوست مواجه شوید که البته امری طبیعی است و جای نگرانی ندارد. در واقع تاکنون هیچ مورد اثبات شده‌ای از وجود عوارض خطرناک برای لیزر در ناحیهٔ بیکینی، گزارش نشده است. دلیل این امر این است که پرتو لیزر تا عمقی بیش از پنج میلی‌متر در پوست نفوذ نمی‌کند و نمی‌تواند باعث ایجاد عوارض خطرناک و یا آسیب رساندن به بدن شود.

لیزر موهای زائد در ناحیهٔ تناسلی آقایان:

زمانی که صحبت از لیزر کردن موهای زائد در ناحیهٔ تناسلی آقایان می‌شود، بسیاری از آقایان سؤال می‌کنند که آیا واقعاً لیزر به اندام تناسلی آسیبی نمی‌زند؟ و یا در آینده بر باروری آقایان تاثیرات منفی نمی‌گذارد؟

در پاسخ باید گفته که همانطور که در قسمت قبلی توضیح دادیم، لیزر به عمق کمی از پوست نفوذ می‌کند، به طوری که تنها می‌تواند ریشهٔ مو را از بین برده و آسیبی به سایر بافت‌های پوست و یا زیر پوست وارد نمی‌کند.

در واقع اگر پزشک شما از لیزر مناسب و به صورتی حرفه‌ای استفاده کند، هیچ خطری اندام تناسلی و یا باروری آقایان را تهدید نخواهد کرد. امروزه در سراسر دنیا و حتی کشور ما، آقایان نیز مانند خانم‌ها به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند تا موهای ناحیهٔ تناسلی خود را از بین ببرند.

لیزر موهای زائد در ناحیهٔ تناسلی آقایان:
لیزر موهای زائد در ناحیهٔ تناسلی آقایان:

سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر (مخصوص خانم‌ها)

تیرگی ناحیه تناسلی برای خانم‌ها دغدغه‌ای همیشگی است و معمولاً استفاده از کرم‌ها و ماسک‌های شیمیایی و خانگی برای رفع این تیرگی‌ها توصیه می‌شود. عوامل ژنتیکی، تغییرات هورمونی، زایمان، استفاده مداوم از ژیلت، افزایش سن و عفونت‌های باکتریایی از جمله مهم‌ترین دلایلی تیرگی در ناحیهٔ تناسلی خانم‌ها هستند.

این مواد عموماً تاثیری موقتی دارند و تیرگی پوست بعد از مدتی باز خواهد گشت. بهترین روش برای از بین بردن تیرگی ناحیهٔ تناسلی، استفاده از لیزر است که البته بیشترین تأثیر را برای افرادی خواهد داشت که به صورت ژنتیکی دارای تیرگی در ناحیهٔ تناسلی هستند.

سفید کردن ناحیهٔ تناسلی خانم‌ها با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ صورت می‌گیرد که به روزترین تکنولوژی دنیا در این زمینه است. این روش نیز به چند جلسه زمان نیاز دارد تا بتواند با از بین بردن رنگدانه‌های سطح پوست، تیرگی ناحیهٔ تناسلی شما را تا حد زیادی کاهش دهد. البته از همان جلسهٔ اول می‌توانید تغییرات را در پوست خود به خوبی حس کنید. در این روش پرتو لیزر به سطح پوست تابانده شده و بعد از تغییر در ملانین پوست، باعث سفید شدن ناحیهٔ تناسلی در بخش‌های داخلی و بیرونی می‌شود.

سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر (مخصوص خانم‌ها)
سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر (مخصوص خانم‌ها)

 

جوان‌سازی ناحیهٔ تناسلی با لیزر (مخصوص خانم‌ها)

معمولاً بسیاری از خانم‌ها به دلیل بالا رفتن سن با خشکی و یا سوزش واژن مواجه می‌شوند که روابط جنسی را دردناک و غیر قابل تحمل می‌کند. همین مسئله باعث شده که روش‌های مختلف جوان‌سازی ناحیهٔ تناسلی، مورد توجه خانم‌های مختلف قرار بگیرند. علاوه بر روش‌های جراحی پلاستیک، لیزر مونالیزا تاچ نیز یکی از محبوبترین روش‌های جوان‌سازی ناحیهٔ تناسلی است.

استفاده از این لیزر معمولاً سه جلسه طول می‌کشد که بعد از آن سالی یک‌بار باید این روش را تکرار کنید. لیزر مونالیزا تاچ می‌تواند باعث کاهش عفونت، بازسازی کیفیت بافت واژن، کاهش سوزش و خشکی، تنظیم PH و افزایش جریان خون در ناحیهٔ تناسلی خانم‌ها شود.

این روش هیچگونه عوارض جانبی ندارد و خطری را متوجه سلامت فرد نمی‌کند. علائمی مانند سوزش و یا قرمزی و التهاب ممکن است در ناحیهٔ تناسلی وجود داشته باشد که البته بعد از گذشت زمان، این علائم از بین می‌روند.

جوان‌سازی ناحیهٔ تناسلی با لیزر (مخصوص خانم‌ها)
جوان‌سازی ناحیهٔ تناسلی با لیزر (مخصوص خانم‌ها)

درمان شل‌شدگی ناحیهٔ تناسلی (مخصوص خانم‌ها)

افزایش سن، یائسگی و زایمان‌های متعدد مهم‌ترین دلیل شل‌شدگی در ناحیهٔ تناسلی خانمها است. هرچند که گاهی حتی خانم‌های جوان نیز به دلایل مختلف دچار شل‌شدگی در ناحیهٔ تناسلی می‌شوند که نگرانی زیادی را برای این خانم‌ها به همراه دارد. اختلال در روابط جنسی، تکرر ادرار و بی اختیاری از جمله عوارض شل شدن ناحیهٔ تناسلی خانم‌ها هستند.

این مساله مشکلات خانوادگی و اجتماعی زیادی را به وجود می‌آورد که بر روحیه و سلامت روانی خانم‌ها تأثیر مستقیم می‌گذارد. یکی از قطعی‌ترین درمان‌های شل‌شدگی ناحیهٔ تناسلی، استفاده از لیزرهای واژینال است. این لیزرها با تحریک بافت‌های داخل واژن، باعث افزایش مخاط و همچنین افزایش ضخامت بافت همبند در این ناحیه می‌شوند.

ساخت کلاژن پوست نیز به روشی مؤثر افزایش پیدا می‌کند و باعث سفت شدن، کشش و شکل‌گیری مجدد ناحیه تناسلی می‌شود. این روش کاملاً امن بوده و هیچ ضرری برای بافت داخل واژن ایجاد نمی‌کند.

در واقع پرتوهای لیزر به حدی ضعیف هستند که تنها افزایش خون‌رسانی و آب میان‌بافتی را سبب می‌شوند و نمی‌توانند به بافت‌های زیرین واژن نفوذ کنند. این روش کاملاً بدون درد است و برای قسمت‌های داخلی واژن، بدون استفاده از هرگونه بی حسی انجام می‌گیرد.

امیدواریم که از مطالعهٔ مطلب تضمین زیبایی تناسلی با لیزر استفاده لازم را برده باشید.

تمام اعمال فوق در کلینیک دکتر زرگنج فرد با دستگاه لیزر مونالیزاتاچ بدون درد و بهبود سریع توسط جراح زنان انجام می شود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید