میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت کربوکسی تراپی
قیمت کربوکسی تراپی

لیست موضوعات

قیمت کربوکسی تراپی

هر آنچه که باید درباره کربوکسی تراپی و قیمت کربوکسی تراپی بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است.

در سال های اخیر بسیاری از افراد به ویژه بانوان از روش های گوناگونی برای زیبایی و جوان سازی پوست خود استفاده می کند به طوری که این دسته از افراد به وسیله ی انجام عمل های گوناگون زیبایی در تلاش اند که صورت و ظاهر خود را زیبا تر کنند ، در همین رابطه یکی از شیوه های درمانی که برای جوانسازی صورت می تواند موثر باشد تزریق دی اکسید کربن یا همان کربوکسی تراپی است که باعث می شود خون رسانی به ناحیه ای که تزریق در آن صورت گرفته بیشتر جریان پیدا کند به همین دلیل این امر موجب شادابی و جوان سازی ناحیه ی مورد نظر خواهد شد .

 

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

کربوکسی تراپی برای درمان چه چیزهایی استفاده می شود؟

روش کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود؟

روش کربوکسی تراپی برای هر نوع بیماری به چه شکل عمل می کند؟

عوارض جانبی بعد از انجام عمل کربوکسی تراپی چیست؟

قیمت کربوکسی تراپی چقدر است؟

تاریخچه ی انجام کربوکسی تراپی به چه دوره ای باز می گردد ؟

منظور از کربوکسی تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

کربوکسی تراپی چگونه موجب شادابی پوست صورت می شود ؟

آیا انجام کربوکسی تراپی  می تواند بر روی مکانیسم طبیعی بدن تاثیر گذار باشد ؟

بر روی کدام قسمت های بدن می توان کربوکسی تراپی انجام داد ؟

کربو کسی تراپی چگونه انجام می شود ؟

انجام کربوکسی تراپی برای فرد می تواند چه مزایایی در پی داشته باشد ؟

کربوکسی تراپی با سایر روش هایی که در جهت زیبا سازی صورت می گیرند چه تفاوت هایی دارد ؟

روند درمانی به وسیله ی کربوکسی تراپی چند جلسه به طول خواهد انجامید ؟

آیا انجام کربوکسی تراپی برای فرد می تواند عارضه ای به دنبال داشته باشد؟

چه افرادی بهتر است از انجام کربوکسی تراپی خود داری کنند ؟

اقدامات لازم برای آمادگی قبل از انجام کربوکسی تراپی شامل چه مواردی می شود ؟

چه مراقبت های پس از انجام کربوکسی تراپی نیاز است که توسط بیمار رعایت شود ؟

آیا ایجاد ورم بعد از کربوکسی تراپی می تواند نگران کننده باشد ؟

مدت زمان ماندگاری کربوکسی تراپی توسط چه عواملی مشخص می شود ؟

آیا کربوکسی تراپی می تواند در درمان و رفع کبودی زیر چشم موثر باشد ؟

کربوکسی تراپی چگونه می تواند بر روی لاغری تاثیر گذار باشد ؟

آیا می توان از کربوکسی تراپی برای رفع جای جوش و همچنین ترک خوردگی پوست استفاده کرد ؟

قیمت کربوکسی تراپی توسط چه عوامی تعیین می شود ؟

قیمت کربوکسی تراپی
قیمت کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت، سیاهی زیر چشم و برای باز شدن کشش پوست استفاده می شود. افرادی که از این روش استفاده میکنند ، در موارد زیر بهبودی پیدا می کنند:

جریان خون

رفع کشش پوستی

رفع خطوط چین و چروک

کمک به بازسازی کلاژن و تخریب رسوبات چربی

علاوه بر این موارد، با افزایش جریان خون به پلک، می تواند تیرگی زیر چشم را کاهش دهد. بعضی از پزشکان نیز برای درمان اختلال نعوظ، آرتریت حاد، سندرم ریودو، و آلوپسی ناشی از گردش خون ضعیف  از این روش استفاده می کنند.

کربوکسی تراپی را می توان در صورت، پلک، گردن، معده، بازوها، پاها و باسن استفاده کرد این روش اغلب بیش از روش های تهاجمی و خطرناک تری مانند لیپوساکشن برای کاهش چربی و سلولیت، ترجیح داده می شود.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت کربوکسی تراپی هستید.

روش کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود

روش انجام کربوکسی بر برای هر  قسمت بدن مورد درمان، متفاوت خواهد بود. با این حال کلیات روش انجام، در بیشتر موارد یکسان است.

مخزن گاز دی اکسید کربن به یک جریان تنظیم کننده با لوله های پلاستیکی وصل شده است. پزشک به دقت تنظیم می کند که چقدر گاز در مخزن جریان دارد. گاز از طریق رگولاتور جریان و به لوله استریل که دارای فیلتر در انتهای آن است می رسد. فیلتر قبل از رسیدن به بدن، ناخالصی ها را از بین می برد.

سپس گاز از طریق یک سوزن بسیار کوچک در طرف مقابل فیلتر عبور می دهند. پزشک گاز را از طریق سوزن زیر پوست تزریق می کند.این روش تقریبا بدون درد است. بعضی از پزشکان قبل از قرار دادن سوزن، محلول تزریق را با روش های بی حسی های موضعی، بی حس میکنند.

روش کربوکسی تراپی یک روش سرپایی است و معمولا انجام این عمل حدود 15 تا 30 دقیقه طول می کشد. ·        پیش از انجام این روش آماده سازی خاص لازم نیست، گرچه ممکن است پزشک بسته به شرایط شما دستورالعمل خاصی را داشته باشد.

 

روش کربوکسی تراپی برای هر نوع بیماری به چه شکل عمل می کند

گردش خون ضعیف بخشی از پوست علل ایجاد سلولیت، کشش پوستی و سیاهی زیر چشم است.

استنشاق قرار می دهند و به بافت انتقال می دهند، سپس دی اکسید کربن را جذب می کنند. این کار باعث می شود اکسیژن به پوست نرسو و باعث ایجاد سلولیت شود.

یک پزشک می تواند با تزریق دی اکسید کربن، گردش خون را به یک ناحیه خاص افزایش دهد و باعث می شود که گلبول قرمز خون و اکسیژن بیشتری به منطقه برسد.

هنگامی که سلول های خونی به محل رسیدند، گردش خون را افزایش می دهند. این کار برای اصلاح کشش پوست است و در مورد محافل زیر چشم، رنگدانه را تغییر می دهند تا رنگ زیر چشم به حالت عادی خود برگردد.

کشش پوستی:

علائم کششی که در بدن مشاهده می کنید، پارگی کلاژن پوستی است. کربوکسی تراپی کلاژن جدید ایجاد می کند که پوست را ضخیم تر می کند و ظاهر آن را بهبود می بخشد.

سلولیت:

گاز دی اکسید کربن نیز می تواند به سلول های چربی وارد شود، که موجب انفجار سلول ها می شود و در بدن دفع می شود. سلولیت زمانی ایجاد می شود که چربی زیر جلدی از پوست خارج شود. مطالعات متعددی نشان داده اند که کربوکسی تراپی زمانی که برای درمان سلولیت استفاده می شود، موثر است.

سیاهی زیر چشم:

سیاهی  زیر چشم ها معمولا توسط گردش خون ضعیف ایجاد می شود که باعث ایجاد انسداد عروقی می شود. تزریق گاز زیر پلک این ترکیب خون را کاهش می دهد و آن را با یک رنگدانه سرخ جایگزین می کند.

آلوپسی:

آلوپسی (ریزش مو) ناشی از گردش خون ضعیف می تواند با کربوکسی تراپی درمان شود.

آلوپسی:
آلوپسی:

شما در حال مطالعه مقاله قیمت کربوکسی تراپی هستید.

عوارض جانبی بعد از انجام عمل کربوکسی تراپی

عمل کربوکسی تراپی یک روش نسبتا امن است که تقریبا بدون عوارض جانبی است. افراد ممکن است کمی کبودی در محل تزریق، به ویژه در سینه ها و پاها داشته باشند. این کبودی باید ظرف یک هفته برطرف شود.

بعد از انجام دادن این روش نباید در 24 ساعت حمام و یا شنا کنند.استفاده از روش کربوکسی تراپی ، نسبتا بدون درد است. این به این دلیل است که بافت ، عصب ندارد. شما ممکن است احساس خارش داشته باشید زیرا کشش پوست پس از انجام این روش در حال گسترش است. خارش باید در حدود پنج دقیقه بعد از انجام عمل برطرف شود.

افرادی که از کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت و رسوبات چربی استفاده می کنند ممکن است در طول تزریق احساس فشار کنند، شبیه احساسی که در طول آزمایش فشار خون دارند. این ناشی از افزایش گاز است.

مناطق درمان شده پس از درمان تا 24 ساعت گرم می شود، زیرا گاز دی اکسید کربن کار گردش خون را بهبود می بخشد. با این حال، پس از اتمام فرایند، باید بتوانید به روال طبیعی خود برگردید.

 

قیمت کربوکسی تراپی

بیماران معمولا نیاز به 8 تا 10 جلسه درمان کربوکسی تراپی دارند که در هفته یک بار انجام می شود ، هزینه معمولا بستگی به تعداد جلسات و البته پزشک و کلینیک انتخابی می تواند متغییر باشد.

در کل کربوکسی تراپی درمانی برای سلولیت، رفع کشش پوستی، و سیاهی زیر چشم است همچنین درمان می تواند به پلک ها، گردن، صورت، بازوی، باسن، معده و پاها اعمال شود.درمان کربوکسی تراپی توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است.

انجام این روش عوارض جانبی طولانی نداردو شما می توانید بلافاصله بعد از انجام کربوکسی تراپی به حالت عادی و کارهای روزمره خودبازگردیددر تحقیقی که در سال 2016 بر روی افرادی که این عمل را انجام داده اند، صورت گرفت، متوجه شدند که میزان سلولیت افراد از درجه سوم به درجه دوم کاهش یافته است.

قیمت کربوکسی تراپی
قیمت کربوکسی تراپی

تاریخچه ی انجام کربوکسی تراپی به چه دوره ای باز می گردد ؟

پزشکان فرانسوی از جمله اولین کسانی بودن که حدود هفتاد سال پیش از کربوکسی تراپی برای درمان بیماری های قلبی به ویژه گرفتگی عروق استفاده  می کردند ، این افراد با استفاده از تزریق کربن دی اکسید به درون عروق قلب موجب افزایش خون رسانی به این بافت و همچنین رسیدن اکسیژن بیشتر به قلب می شدند در نتیجه انجام کربوکسی تراپی در فرانسه باعث گردید تا بیماران قلبی زیادی از گرفتگی عروق نجات پیدا کنند .

در سال های اخیر از کربوکسی تراپی بیشتر در آمریکا ، آفریقا و اروپا به عنوان روشی در جهت زیبا سازی صورت و بدن استفاده می شود و همچنین در ایران انجام کربوکسی تراپی به صورت گسترده در حال رواج پیدا کردن است به طوری که بسیاری از افراد برای زیبا سازی و شاداب کردن اجزای صورت خود از این روش به عنوان یک شیوه ی درمانی موثر در جهت ترمیم بافت و جوان سازی پوست استفاده می کنند .

منظور از کربوکسی تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

کربوکسی تراپی یا همان تزریق دی اکسید کربن به عنوان یکی از شیوه های درمانی  برای جوان سازی و شادابی اجزای صورت محسوب می شود ،  به همین خاطر می توان از این روش درمانی برای زیبا سازی صورت از نظر چین و چروک ، رفع سیاهی اطراف چشم ، گودی پای چشم و کاهش دادن سلول های چربی استفاده کرد .

در این روش درمانی که برای جوان سازی پوست انجام می شود مقدار تعیین شده ای از دی اکسید کربن را به زیر پوست تزریق می کنند تا بافت مورد نظر ترمیم شود به هیمن خاطر از کربوکسی تراپی به عنوان یکی از روش های موثر در درمان چین و چروک ، کبودی و سیاهی اطراف چشم نام برده می شود .

منظور از کربوکسی تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد ؟
منظور از کربوکسی تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

کربوکسی تراپی چگونه موجب شادابی پوست صورت می شود ؟

در زمانی که تزریق دی اکسید کربن بر روی پوست صورت انجام می گیرد بدن دچار کمبود اکسیژن در بافت مورد نظر خواهد شد که برای جبران این کمبود مقدار جریان خون را در ناحیه ای که تزریق صورت گرفته است را افزایش خواهد داد به همین خاطر این افزایش خون در بافت مورد نظرموجب شاداب تر شدن پوست صورت می شود .

بیشتر شدن خون در ناحیه ای که تزریق صورت گرفته است موجب می شود که علاوه بر اکسیژن مقداری مواد مغذی نیز در محل تزریق  دی اکسید کربن در بافت تجمع پیدا کند که باعث

کربوکسی تراپی چگونه موجب شادابی پوست صورت می شود ؟
کربوکسی تراپی چگونه موجب شادابی پوست صورت می شود ؟

می شود تا بافت سلولی در ناحیه ای از صورت که تزریق بر روی آن انجام شده است ترمیم شود .

شما در حال مطالعه مقاله قیمت کربوکسی تراپی هستید.

آیا انجام کربوکسی تراپی می تواند بر روی مکانیسم طبیعی بدن تاثیر گذار باشد ؟

در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که دی اکسید کربن یک گاز غیر سمی می باشد که به صورت روزانه و معمول در طی فرایند های مختلف سلولی در بدن تولید و سپس وارد جریان خون می شود و پس از عبور از اندام های مختلف بدن از طریق ریه دفع می گردد .

افرادی که از کربوکسی تراپی برای جوان سازی و شادابی پوست صورت استفاده می کنند باید در نظر داشته باشند که تزریق گاز دی اکسید کربن در زیر پوست هیچ گونه خطری را برای فردی که قصد دارد از کربوکسی تراپی برای زیبا سازی و شادابی پوست استفاده می کند را در پی نخواهد داشت به همین خاطر انجام کربوکسی تراپی بر روی مکانیسم طبیعی بدن هیچ گونه تاثیر سویی بر جای نمی گذارد .

بر روی کدام قسمت های بدن می توان کربوکسی تراپی انجام داد ؟

از کربوکسی تراپی می توان برای جوان سازی بیشتر قسمت های بدن استفاده کرد ، این نواحی شامل :

1.برطرف کردن تیرگی اطراف چشم

2.ترک هایی که در پوست افراد مختلف به واسطه ی چاقی و یا در زنان به دلیل حاملگی به وجود می آید را می توان به وسیله ی کربوکسی تراپی جبران کرد .

3.می توان از کربوکسی تراپی برای کاهش دادن چربی های بدن استفاده کرد .

4.رفع چین و چروک صورت

5.برطرف کردن اسکار هایی که از سوختگی و یا آکنه ممکن است به وجود آمده باشند .

6.برای رفع پدیده ی رینورد می توان کربوکسی تراپی کرد .

7.گرفتگی و زخم های عروقی به ویژه درقلب

8.برای بالا کشیدن و جلوگیری از افتادگی پوست صورت و بدن می توان ازکربوکسی تراپی کمک گرفت.

9.می توان از کربوکسی تراپی برای جوان سازی پوست در نواحی گردن و پشت دست استفاده کرد .

10.برای رفع خطی که به واسطه ی لبخند در اطراف دهان شکل می گیرد می توان کربوکسی تراپی انجام داد .

11.افرادی که لیپوساکشن کرده اند .

12.در افرادی که دچار ریزش مو هستند کربوکسی تراپی می تواند موثر باشد .

13.از کربوکسی تراپی در پزشکی ورزشی نیز برای بهبود درد و اسپاسم عضلات استفاده می شود .

بر روی کدام قسمت های بدن می توان کربوکسی تراپی انجام داد ؟
بر روی کدام قسمت های بدن می توان کربوکسی تراپی انجام داد ؟

کربو کسی تراپی چگونه انجام می شود ؟

امروزه کربوکسی تراپی در بیشتر کلینیک های زیبایی و همچنین مراکز درمانی معتبر انجام می گیرد ، در این مراکز پزشک به وسیله ی دستگاه کربوکسی که دارای محفظه ی گاز دی اکسید کربن است کار تزریق گاز را در زیر بافت پوست انجام می دهد .

البته باید توجه داشته باشید که شدت و میزان این تزریق بسته به نوع محلی که قرار است ترمیم و جوان سازی بافت صورت بگیرد متفاوت خواهد بود ، به عنوان مثال تزریق گاز دی اکسید کربن بر روی پلک چشم به این صورت انجام می شود که پزشک سوزن باریکی را در پوست پلک چشم فرو کرده و سپس تزریق را انجام خواهد داد ، همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که بیمار پس از چند دقیقه ممکن است دچار تورم در ناحیه ی پلک خود شود که این علائم موقتی بوده و پس از چند لحظه از بین خواهد رفت و ظاهر چشمان فرد مراجعه کننده به صورت طبیعی باز می گردد .

انجام کربوکسی تراپی برای فرد می تواند چه مزایایی در پی داشته باشد ؟

کربوکسی تراپی به عنوان یکی از روش های ایمن و بی خطر علاوه بر این که دارای تاثیر آنی خواهد بود مزیت های فراوانی را برای کسی که از کربوکسی تراپی برای جوان سازی ، شادابی ، کاهش دادن چربی های بدن و …. استفاده می کند را به همراه دارد که از مهمترین این مزایا می توان به :

1.می توان به بدون عوارض بودن این روش درمانی در مقایسه با سایر روش ها اشاره کرد .

2.کربوکسی تراپی در درمان بسیاری از بیماری ها و رفع نقایص موثر می باشد .

3.از کربوکس تراپی برای از بین بردن ناهمواری هایی که در پوست به وجود آمده است می توان کمک گرفت .

4.انجام کربوکسی تراپی موجب خون رسانی و اکسیژن رسانی  بیشتر به بافتی که تزریق بر روی آن صورت گرفته است خواهد شد .

5.کربوکسی تراپی می تواند موجب شادابی و جوان سازی پوست در ناحیه ایی می شود که تزریق بر روی آن صورت گرفته است .

6.کربوکسی تراپی را می توان به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن انجام داد .

7.طی کردن دوره ی نقاهت پس از انجام کربوکسی تراپی کوتاه خواهد بود .

انجام کربوکسی تراپی برای فرد می تواند چه مزایایی در پی داشته باشد ؟
انجام کربوکسی تراپی برای فرد می تواند چه مزایایی در پی داشته باشد ؟

 کربوکسی تراپی با سایر روش هایی که در جهت زیبا سازی صورت می گیرند چه تفاوت هایی دارد ؟

در این مبحث قرار است تفاوت کربوکسی تراپی را با سه روش دیگر که در جهت زیبا سازی انجام می گیرند را توضیح دهیم .

تفاوت کربوکسی تراپی با میکرو نیدلینگ :

در روش میکرو نیدلینگ با ایجاد سوراخ هایی که بر روی پوست ایجاد می کندد موجب کلاژن سازی در پوست خواهند شد اما این در حالیست که کربوکسی تراپی به واسطه ی تزریق گاز موجب کلاژن سازی در پوست می شود همچنین تعداد جلساتی که برایانجام میکرو نیدلینگ نیاز خواهد بود بیشتر از تعداد جلساتی است که برای انجام کربوکسی تراپی نیاز است .

میکرو نید لینگ به عنوان یکی از روش هایی که برای زیبا سازی صورت انجام می شود با درد همراه خواهد بود اما انجام کربوکسی تراپی به عنوان یک روش ایمن درد چندانی نخواهد داشت .

تفاوت کربوکسی تراپی با لیفت با نخ نامرئی :

یکی دیگر از روش هایی که برای زیبا سازی استفاده می شود لیفت با نخ نامرئی می باشد ، در این روش از نخ های خار دار برای بالا کشیدن پوست و لیفت کردن آن کمک می گیرند ، اما  این در حالی است که در روش کربوکسی تراپی از گاز برای این کار کمک می گیرند همچنین سن مطرح شده برای انجام لیفت با نخ در زنان و مردان متفاوت خواهد بود اما در روش کربوکسی تراپی توجه به سن زیاد مطرح نمی باشد و فرد در هر سنی می تواند در صورت نداشتن بیماری خاص برای انجام آن اقدام کند .

مدت زمانی که برای انجام لیفت نخ  برای زیبا سازی نیاز خواهد بود طولانی تر از زمانی است که کربوکسی تراپی انجام می شود چرا که کربوکسی تراپی در جلسات کوتاه پانزده دقیقه ای انجام می شود .

تفاوت کربوکسی تراپی با مزو تراپی :

یکی دیگر از روش هایی که برای زیبا سازی پوست انجام می شود مزو تراپی خواهد بود ، در این روش از مایعات برای تزریق به زیر پوست استفاده می کنند اما این در حالیست که در کربوکسی تراپی از گاز برای تزریق در زیر پوست استفاده می شود .

از دیگر تفاوت هایی که این دو روش از یک دیگر دارند می توان به این مورد اشاره کرد که از کربوکسی تراپی می توان در کنار سایر روش های درمانی استفاده کرد اما مزو تراپی این گونه نیست ، همچنین می توان از کربوکسی تراپی برای استحکام بخشیدن بیشتر به پوست و همین طور رفع جای جوش و ترک خوردگی های ایجاد شده در پوست اشاره کرد اما مزو تراپی بیشتردر درمان و جوان سازی پوست و مو کاربرد دارد .

افرادی که لیپو ساکشن کرده اند می توانند از کربوکسی تراپی در مقایسه با مزوتراپی  استفاده کنند چرا که این روش موجب حل شدن چربی های انباشته شده در بدن و دفع آن به صورت محلول می شود .

تفاوت کربوکسی تراپی با هایفوتراپی :

یکی دیگر از روش هایی که برای زیبایی بدون نیاز به انجام عمل جراحی می توان استفاده کرد هایفو تراپی می باشد ، در این روش امواج اولتراسند را به ناحیه ی مورد نظر ارسال می کنند تا بافت مورد نظر ترمیم شود اما در کربوکسی تراپی از تزریق گاز کربن برای ترمیم بافت کمک می گیرند .

انجام کربوکسی تراپی در مقایسه با هایفوتراپی دارای معایب کمتر خواهد بود چرا که هایفوتراپی ممکن است فرد پس از انجام آن دچار عوارض نسبتا شدید تری در مقایسه با کربوکسی تراپی شود ، به همین خاطر توصیه می شود به دلیل سادگی درمان به وسیله ی کربوکسی تراپی از این شیوه ی درمانی در جهت زیبا سازی صورت استفاده کنید .

شما در حال مطالعه مقاله قیمت کربوکسی تراپی هستید.

روند درمانی به وسیله ی کربوکسی تراپی چند جلسه به طول خواهد انجامید ؟

تعداد جلسات لازم برای انجام کربوکسی تراپی بسته به نوع و محلی که قرار است تزریق انجام شود متفاوت خواهد بود اما چیزی که مشخص است برای رفع بیشتر عیوب بین شش الی ده جلسه در فاصله ی زمانی یک یا دو هفته ای نیاز خواهد بود تا کربوکسی تراپی صورت بگیرد .

همچنین برای این که اثر کربوکسی تراپی به صورت همیشگی باقی بماند بهتر است سالانه در نوبت های مختلف کربوکسی تراپی انجام شود تا جوان سازی و شادابی پوست باقی بماند .

روند درمانی به وسیله ی کربوکسی تراپی چند جلسه به طول خواهد انجامید ؟
روند درمانی به وسیله ی کربوکسی تراپی چند جلسه به طول خواهد انجامید ؟

آیا انجام کربوکسی تراپی برای فرد می تواند عارضه ای به دنبال داشته باشد؟

باید توجه داشته باشید که انجام کربوکسی تراپی در مقیسه با سایر روشها هیچ گونه عارضه ای به دنبال نخواهد داشت ، اما ممکن است فرد پس از انجام تزریق به درد ، خون ریزی ، کپودی به صورت خفیف ، گرما و خارش در ناحیه ای که بر روی آن کربوکسی تراپی انجام شده است مبتلا شود .

ازآنجایی که تمام علائمی که در بالا به آن اشاره شده گذرا می باشد به همین خاطر فرد با انجام کربوکسی تراپی دچار هیچ گونه عوارض جانبی نخواهد شد چرا که این روش در مقایسه با سایر روش هایی که برای جوان سازی پوست صورت می گرد ایمن تر می باشد .

آیا انجام کربوکسی تراپی برای فرد می تواند عارضه ای به دنبال داشته باشد؟
آیا انجام کربوکسی تراپی برای فرد می تواند عارضه ای به دنبال داشته باشد؟

چه افرادی بهتر است از انجام کربوکسی تراپی خود داری کنند ؟

کربوکسی تراپی از آنجایی که یکی از روش ایمن و موثر برای جوان سازی پوست می باشد اما برای همه ی افراد ممکن است مناسب نباشد به همین خاطر بهتر است افراد زیراز انجام آن خودداری کنند

  • افرادی که دچار نارسایی کلیه هستند .
  • کسانی که به دیابت مبتلا می باشند .
  • خانم های باردار بهتر از در زمان حاملگی از کربوکسی تراپی برای جوان سازی پوست استفاده نکنند.
  • افرادی که دچار سرطان هستند .
  • افرادی که دچار بیماری هایی مانند کم خونی هستند .
  • بیماران مغذی بهتر است از انجام کربوکسی تراپی خودداری کنند .
  • افرادی که شیمی درمانی می کنند .

اقدامات لازم برای آمادگی قبل از انجام کربوکسی تراپی شامل چه مواردی می شود ؟

افرادی که قصد انجام کربوکسی تراپی را دارند باید قبل از انجام آن یک سری از آمادگی ها  را در خود ایجاد کنند تا بتوانند به خوبی برای انجام این شیوه ی درمانی در جهت جوان سازی و شادابی پوست صورت آماده شوند و همچنین برای اینکه از انجام کربوکسی تراپی بهترین نتیجه را بگیرند نیاز است به نکاتی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت توجه داشته باشند .

  • در اولین گام از آماده سازی برای انجام کربوکسی تراپی بهتر است با تحقیق و بررسی گسترده پزشک مجرب و متخصص برای انجام این کار را انتخاب کنید ، بهتر است پزشکی را که انتخاب می کنید از متخصصین و جراحان زیبایی باشند تا بتوانید بهترین نتیجه را از انجام کربوکسی تراپی بگیرید .
  • قبل از انجام کربوکسی تراپی بهتر است به صورت مفصل با پزشک خود در زمینه ی نوع و شیوه ی درمانی و انتخاب محلی که قرار است تزریق صورت بگیرد مشورت کنید تا بتوانید مناسب ترین شیوه ی درمانی را با کمک پزشک خود انتخاب کنید .
  • بهتر است برای انتخاب پزشک مناسب برای انجام کربوکسی تراپی نمونه کار های انجام شده توسط پزشکی که قرار است برای انجام کربوکسی تراپی انتخاب کرده اید را مشاهده کنید تا بتوانید از این طریق به توانایی پزشک برای انجام کربوکسی تراپی پی ببرید .
  • قبل از انجام کربوکسی تراپی بهتر است به طور کامل استحمام کنید و همچنین باید نظافت ناحیه ای که قرار است کربوکسی تراپی بر روی آن صورت بگیرد هم باید رعایت شود .
اقدامات لازم برای آمادگی قبل از انجام کربوکسی تراپی شامل چه مواردی می شود ؟
اقدامات لازم برای آمادگی قبل از انجام کربوکسی تراپی شامل چه مواردی می شود ؟

چه مراقبت های پس از انجام کربوکسی تراپی نیاز است که توسط بیمار رعایت شود ؟

بیمار باید پس از انجام کربوکسی تراپی یک سری از اقدامات را در جهت بهبودی و همچنین نتیجه گیری بهتر از این شیوه ی درمانی که برای جوان سازی پوست انجام می شود را رعایت کند ، این موارد شامل :

  • ورم و کبودی که پس از کربوکسی تراپی برای بیمار ایجاد می شود موقتی بوده و پس از گذشت چند روز بر طرف می شود ، بنابراین جای هیچ گونه نگرانی در این رابطه وجود نخواهد داشت .
  • افرادی کربوکسی تراپی انجام داده اند تا بیست و چهار ساعت پس از انجام آن از شنا و استحمام کردن باید خوداری کنند .
  • نباید پس از انجام کربوکسی تراپی به مدت یک ماه در معرض آفتاب قرار بگیرید .
  • از برنزه کردن پوست خود پس از انجام کربوکسی تراپی خود داری کنید .
  • به کسانی که کربوکسی تراپی کرده اند توصیه می شود تا مدتی از انجام فعالیت و ورزش های سنگین خودداری کنند .
  • دارو ها و کرم هایی که توسط پزشک تجویز می شود را باید به صورت مرتب مصرف کنید .
  • رفتن منظم به جلسات معاینه ای که توسط پزشک تعیین می شود هم ضروری خواهد بود .

شما می توانید با انجام دقیق مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم ازکربوکسی تراپی نتیجه ی بهتر و ایده آل تری را به دست آورید .

آیا ایجاد ورم بعد از کربوکسی تراپی می تواند نگران کننده باشد ؟

با توجه به این که ورم یکی از عوارضی می باشد که فرد پس از انجام کربوکسی تراپی به آن دچار خواهد شد به همین دلیل افرادی که پس از تزریق دچار ورم می شوند جایی هیچ گونه نگرانی برای آن ها وجود ندارد چرا که این عارضه گذرا خواهد بود و پس از گذشت چند روز به صورت کامل برطرف می شود .

در بسیاری از افراد به دلیل بافت پوستی و بدنی که دارند ممکن است پس از تزریق دچار ورم نشوند به همین دلیل ورم کردن پوست در جایی  که تزریق صورت گرفته است کاملا به نوع پوست فرد بستگی خواهد داشت ، همچنین اگر فرد به ورم در ناحیه ای که تزریق صورت گرفته است مبتلا گردید باید در نظر داشته باشد که این عارضه پس از گذشت 48 ساعت رفع می شود اما در صورتی که ورم تداوم داشت بهتر است با پزشک خود مشورت کند .

شما در حال مطالعه مقاله قیمت کربوکسی تراپی هستید.

مدت زمان ماندگاری کربوکسی تراپی توسط چه عواملی مشخص می شود ؟

در زمانی که برای انجام کربوکسی تراپی اقدام می کنید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا مشخص شود که شما به چند جلسه برای انجام کربوکسی تراپی نیاز خواهید داشت تا بتوانید خود را برای آن آماده کنید .

ماندگاری کربوکسی تراپی به نوع پوست شما و همچنین مدت زمان و تعداد جلساتی را که برای این کار اختصاص داده اید بستگی خواهد داشت بنابراین بهتر است کرابوکسی تراپی را در فواصل زمانی مشخص انجام دهید تا ماندگاری داشته باشد .

آیا کربوکسی تراپی می تواند در درمان و رفع کپودی زیر چشم موثر باشد ؟

سیاهی زیر چشم یکی از عیوبی ظاهری می باشد که می تواند برای هر فرد درسنین مختلف رخ دهد و از علت هایی که در زیر چشم رگه های سیاهی به وجود می آید بیشتر به دلیل کاهش خون رسانی دراین ناحیه می باشد که موجب می شود تا مویرگ های پایین پلک چشم به مرور دچار احتقان شوند .

در همین رابطه می توان با استفاده ازتزریق دی اکسید کربن موجب افزایش خون رسانی در زیر چشم  شد ، به همین خاطر انجام کربوکسی تراپی موجب جذب شدن اکسیژن در ناحیه ی مورد نظر و همچنین با افزایش کلاژن سازی در این نواحی موجب جوان تر شدن پوست زیر چشم خواهد شد .

کربوکسی تراپی چگونه می تواند بر روی لاغری تاثیر گذار باشد ؟

یکی از روش های درمانی موثر برای لاغری که درسال های اخیر در اروپا بسیار رواج پیدا کرده است لاغری به وسیله ی کربوکسی تراپی می باشد ، در این روش با تزریق گاز کربن دی اکسید به ناحیه ی مورد نظر که در آن چربی انباشته شده است موجب می شود تا گازکربن دی اکسید به صورت اسید کربنیک چربی های انباشته شده را آزاد و با حل کردن آن ها در خود موجب دفع چربی از بدن می شود به همین دلیل انجام کربوکسی تراپی به عنوان  یکی از روش های موثر برای لاغری محسوب خواهد شد .

در این روش درمانی که برای لاغری صورت می گیرد پزشک بدن شما را از لحاظ انباشته شدن چرب بررسی خواهد کرد و سپس گاز کربن دی اکسید را به وسیله ی یک سوزن باریک در بافت و ناحیه ی مورد نظر فرو می کند تا گاز کربن چربی های انباشته شده را در خود حل کند .

از آنجایی که این روش از لاغری در چندین جلسه ی پانزده دقیقه ای انجام می شود به همین دلیل فرد نیازی به بی حسی و یا بیهوشی نخواهد داشت ، همچنین دوره ی نقاهت پس از انجام کربوکسی تراپی به سرعت سپری می شود به گونه ای که فرد پس از پایان جلسه ی کربوکسی تراپی می تواند به انجام کار های روز مره ی خود مشغول شود .

شما در حال مطالعه مقاله قیمت کربوکسی تراپی هستید.

آیا می توان از کربوکسی تراپی برای رفع جای جوش و همچنین ترک خوردگی پوست استفاده کرد ؟

کر بو کسی تراپی یکی از روش های بسیار ساده و کار آمد برای از بین بردن جوش های صورت محسوب می شود به همین دلیل می توان با استفاده از کربوکسی تراپی باکتری هایی را که عامل و به وجود آورنده ی جوش بر روی صورت می باشند را از بین برد ، همچنین از طریق کربوکسی تراپی به وسیله ی کلاژن سازی می توان جای جوش های ایجاد شده را کاملا برطرف ساخت .

می توان از کربوکسی تراپی برای رفع کامل ترک های پوستی که در اثر اضافه وزن و یا بریدگی به وجود آمده اند  استفاده کرد به همین دلیل کرابوکسی تراپی باعث می شود تا چربی های موجود در زیر این ترک ها تجزیه شوند در نتیجه پوست این نواحی کم رنگ خواهد شد و ترک خوردی کاملا برطرف می گردد .

قیمت کربوکسی تراپی توسط چه عوامی تعیین می شود ؟

انجام کربوکسی تراپی هموار باعث می شود که فرد برای انجام هر جلسه از تزریق گاز دی اکسید کربن متحمل هزینه هایی شود که این هزینه ها با توجه به عواملی که در زیر گفته خواهد شد تعیین می گردد .

  • وسعت ناحیه ای که قرار است کربوکسی تراپی بر روی آن صورت بگیرد از عواملی می باشد که بر روی تعیین قیمت به صورت مستقیم تاثیر گذار خواهد بود .
  • دست مزد و نوع پزشک می تواند از عوامل موثر بر روی تعیین هزینه ها باشد .
  • تعداد جلساتی که برای انجام کربوکسی تراپی نیاز است ، چرا که هرچه تعداد جلسات بیشتر شود در نتیجه شما باید هزینه ی بیشتری نیز پرداخت کنید .
  • تهیه ی دارو و کرم هایی که پزشک در جهت بهبودی برای شما تجویز می کند از عوامل موثر بر روی تعیین قیمت کربوکسی تراپی می باشد .
  • نوع منطقه می تواند بر روی تعیین قیمت کربوکسی تراپی نقش داشته باشد .

به همین دلیل قیمت کربوکسی تراپی با توجه به عواملی که در بالا گفته شد مشخص می گردد ، اما باید به این نکته شما توجه داشته باشید که انجام کربوکسی تراپی به دلیل اینکه بسیار موثرتر از سایر روش ها می باشد بنابراین صرف هزینه برای انجام آن بیهوده نخواهد بود

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه درخشان از سال 86 کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه مونالیز

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 

در ادامه ما برای شما برای اینکه مبحث کربوکسی را هرچه بهتر درک کنید مقالاتی مرتبط با این موضوع برایتان در نظر گرفته ایم که خواندن آنها خالی از لطف نیست ورم بعد از کربوکسی تراپی و کربوکسی تراپی زیر چشم و کربوکسی تراپی صورت و کربوکسی تراپی قیطریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید