کربوکسی تراپی قیطریه
کربوکسی تراپی قیطریه

لیست موضوعات

کربوکسی تراپی قیطریه

امروز با بررسی موضوع کربوکسی تراپی قیطریه با شما هستیم. اگر در این منطقه سکونت دارید یا به دنبال کلینیک کربوکسی تراپی در محله قیطریه هستید می تواند به کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید. در عین حال ما در این مقاله سعی می کنیم تا آشنایی شما با این موضوع را ارتقا بدهیم. پس تا پایان با ما همراه باشید تا بتوانید زیبایی و سلامت خود را به بهترین وجه ارتقا بدهید و در این زمینه کمترین ریسک را تجربه کنید. بدین منظور سعی می شود تا در طول این

مقاله به سوالات زیر پاسخ داده شود:

کربوکسی تراپی چیست؟

تاریخچه  کربوکسی تراپی چیست؟

 

 

کربوکسی تراپی چیست؟

 

کربوکسی اسمی است که در جوامع دانشگاهی و اهل علم  وفن برای گاز دی اکسید کربن (CO۲) استفاده می کنند و در این عمل گاز CO۲ در لایه های زیرین سطح پوست از روش تزریق منتقل می شود .

کربوکسی تراپی چیست؟
کربوکسی تراپی چیست؟

بدن انسان این عمل را کاهش میزان اکسیژن تصور می کند و به همین جهت سرعت و میزان حرکت  خون در این ناحیه ارتقا پیدا می کند. در گام بعدی ارتقای گردش خون باعث می شود که مواد مغذی به این منطقه رسانده شوند. و سلول ها به صورت ناخودآگاه شروع به ترمیم می کنند.

از روش درمانی کربوکسی برای ایجاد جوان سازی، درمان کبودی و گودی زیر  دو چشم ،کم کردن  از چروکها  آسیب های روی پوست و کم کردن  سلول های چربی یا سلولیت ها مورد استفاده قرار می گیرد ( سلولیت ها رگه هایی در پوست است که معمولا در کناره ران ها و یا اطراف شکم و یا بازو ها مشاهده می شود و علت آن معمولا چاق شدن و لاغر شدن های مکرر است. تا پیش از این برای سلولیت ها درمانی تصور نمی شد. حتی لیزر در مانی هم نمی توانست به ترمیم این عامل کمک کند . اما امروزه کربوکسی تراپی به عنوان روشی برای درمان و یا کاهش ظاهر سلولیت ها در مراکز زیبایی مورد استتفاده قرار می گیرد.

تاریخچه  کربوکسی تراپی چیست؟

 

.تاریخچه استفاده از کربوکسی  به هفت دهه  قبل در منطقه فرانسه بر می گردد. در آن زمان در جهت ترمیم رگ های بسته و از بین رفته بیماران عروقی استفاده می شده ولیکن امروزه و در دنیای حاضر با این حجم از سرعت تکنولوژی در آمریکای شمالی و جنوبی و اروپا در جهت افزایش زیبایی افراد و برای ترمیم سطح پوست که بیش از همه به چشم می اید استفاده می گردد.

تاریخچه  کربوکسی تراپی چیست؟
تاریخچه  کربوکسی تراپی چیست؟

 

جهت دریافت خدمات کربوکسی تراپی قیطریه با کلینیک دکتر زرگنج در تماس باشید.

میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

161 930 22 021

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید