میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین مرکز درمان واژینیسموس
بهترین مرکز درمان واژینیسموس

لیست موضوعات

بهترین مرکز درمان واژینیسموس

امروز با موضوع بهترین مرکز درمان واژینیسموس در خدمت شما هستیم.

جهت مشاوره در زمینه واژینیسموس و درمان آن با ما در تماس باشید.

02122930161

سر فصل های مرتبط با این مقاله:

جدیدترین روش درمان واژینیسموس

تمرینات کگل برای درمان واژینیسموس

نشانه های واژینیسموس

درمان وازینیسموس با rf

در اثر گرفتگی شدید عضلات کف لگن واژینیسموس ایجاد می شود که باعث می شود رابطه ی جنسی سخت و دردناک باشد. در این حالت عضلات ورودی واژن اجازه نمی دهند هیچ جسم خارجی به واژن وارد شود.

اگر به دنبال بهترین مرکز درمان واژینیسموس هستید پیشنهاد می کنیم به زر کلینیک مراجعه کنید یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

بهترین مرکز درمان واژینیسموس
بهترین مرکز درمان واژینیسموس

افرادی که به مشکل واژینیسموس مبتلا می شوند با انجام سکس دچار درد شدید می شوند و گاهی درد به حدی شدید است که ممکن است تنفس فرد به صورت موقت قطع شود. در صورتی که مشکل واژینیسموس درمان نشود ممکن است بیمار از انجام دادن رابطه ی جنسی سر خورده شود.

بهترین مرکز درمان واژینیسموس
بهترین مرکز درمان واژینیسموس

واژینیسموس اولیه

در این نوع از واژینیسموس فرد درد همیشگی در عضلات کف لگن را با خود به همراه دارد. معمولا زمانی که برای اولین بار سکس انجام می گیرد ممکن است این نوع از واژینیسموس ایجاد شود و باعث بروز مشکل در برقراری رابطه شود.

زمانی علائم واژینیسموس بر طرف می شود که فشار جسم خارجی یا آلت تناسلی برای ورود به واژن برداشته شود. در صورتی که قصد دارید به بهترین مرکز درمان واژینیسموس مراجعه کنید، این مقاله می تواند به شما کمک زیادی کند.

واژینیسموس ثانویه

این نوع از واژینیسموس زمانی ایجاد می شود که بیمار در بر قراری رابطه ی جنسی دچار هیچ گونه مشکلی نبوده است اما در مراحل بعدی از زندگی به این حالت دچار شده است.

عوامل مختلفی می تواند باعث بروز واژینیسموس ثانویه شود. یائسگی، زایمان یا جراحی، عفونت، مشکلات عاطفی و تجربه های نا خوشایند در انجام سکس می تواند باعث بروز این حالت ها شود. در مواردی ممکن است فرد هنگام معاینه یا استفاده از تامپون مشکلی نداشته باشد اما برای انجام سکس برای او مشکل ایجاد شود.

در ادامه درمورد موارد زیر بیش تر صحبت خواهیم کرد.

واژینیسموس چیست؟

علائم واژینیسموس

مکانیسم عارضه ی واژینیسموس به چه صورت است

درمان واژینیسموس به چه صورت انجام می گیرد

علائم و نشانه های واژینیسموس

واژینیسموس به چه علت ایجاد می شود

بهترین مرکز تشخیص واژینیسموس

بهترین پزشک درمان عارضه ی واژینیسموس

بهترین مرکز درمان واژینیسموس

دستگاه آر اف دارای چه ویژگی هایی است

هزینه ی درمان با دستگاه آر اف

روش های درمانی واژینیسموس

استفاده از لیزر مونالیزا تاچ برای درمان واژینیسموس

هزینه ی درمان با لیزر مونالیزا تاچ برای درمان واژینیسموس

درمان واژینیسموس با استفاده از بوتاکس

ویژگی های دستگاه آر اف

هنگام استفاده از دستگاه آر اف باید چه مواردی را رعایت کرد

درد هنگام رابطه ی جنسی

انواع روش های درمانی برای درمان واژینیسموس

جراحی گشاد کردن واژن

شناخت و درمان واژینیسموس

دکتر زر گنج فرد به چه صورت واژینیسموس را درمان می کنند

نقش همسر در درمان واژینیسموس

درجات درد واژینیسموس

تزریق بوتاکس به چه صورت باعث بهبودی واژینیسموس می شود

هزینه ی تزریق بوتاکس

مزایای استفاده از بوتاکس در کنار درمان با دستگاه آر اف

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مرکز درمان واژینیسموس با ما همراه باشید.

واژینیسموس چیست؟

واژینیسموس را می توان نوعی ترس از دخول دانست. در واقع فرد هنگام انجام رابطه ی جنسی درد شدیدی را تجربه می کند که در این حالت امکان ادامه رابطه وجود ندارد. واژینیسموس می تواند باعث بروز مشکلات زیادی در رابطه ی طرفین شود و به مرور زمان باعث جدایی عاطفی و در نهایت منجر به طلاق شود.

بهترین راه برای درمان واژینیسموس این است که علت ایجاد این حالت را بررسی کرده و در پی بر طرف کردن این حالت بر بیاییم. می توان گفت افرادی که به نوعی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند بیش تر در معرض ایجاد این اختلال هستند. در این حالت انقباض شدید عضلات کف لگن باعث می شود ورودی واژن بسته شود.

واژینیسموس چیست؟
واژینیسموس چیست؟

تا اینجا با مبحث واژینیسموس چیست آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله بهترین مرکز درمان واژینیسموس با ما همراه باشید.

معضلات در گیری با واژینیسموس

افرادی که به نوعی با واژینیسموس در گیر هستند با انقباض شدید عضلات واژن اجازه دخول را به شریک جنسی خود نمی دهند. از این رو برای بارداری و زایمان و سکس مشکلاتی برای این افراد ایجاد می شود. این مشکل می تواند باعث ناراحتی، ترس، اضطراب، از بین رفتن اعتماد به نفس و … شود. برای همین فرد باید برای حل این مشکل سریعا اقدامات لازم را انجام دهد و به پزشک مربوطه مراجعه کند.

ترس از دخول

با تجربه ی درد شدید هنگام بر قرار کردن رابطه فرد دچار ترس شدیدی برای دخول می شود. همین ترس شدید باعث می شود عضلات واژن دچار گرفتگی شوند و در صورتی که برای انجام رابطه بیش از حد اسرار باشد این افراد تمایلات جنسی خود را به راحتی از دست می دهند. واژینیسموس یک حالت غیر ارادی است و افرادی که با این عارضه درگیر هستند به هیچ عنوان نباید محکوم شوند.

تمایلات جنسی و ارگاسم در این افراد وجود دارد و تنها زمانی که دخول انجام می شود فرد دچار مشکل می شود. برای درمان واژنیسموس به بهترین مرکز درمان واژینیسموس مراجعه کنید چرا که درمان واژینیسموس نیازمند تخصص بالایی است.

ترس از دخول
ترس از دخول

علائم واژینیسموس

افراد مختلف علائم و نشانه های مختلفی را برای واژینیسموس از خود بروز می دهند. واژینیسموس نمی تواند باعث کاهش میل جنسی در بانوان شود. اما در نهایت استرس باعث می شود فرد از انجام دخول اجتناب کند و اجازه ی ورود آلت تناسلی به واژن را ندهد.

واژینیسموس باعث می شود فرد هنگام رابطه ی جنسی دارای درد باشد یا این که انجام دادن دخول غیر ممکن باشد. علاوه بر این ممکن است هنگام انجام گرفتن دخول تنفس بیمار برای مدت کوتاهی دچار اختلال شود.

از این رو برای درمان واژینیسموس باید هر چه سریع تر اقدام کرد. اما دو فاکتور روحی و جسمی می توانند باعث ایجاد  واژینیسموس شوند.

عوامل عاطفی ایجاد کننده ی واژینیسموس

رویدادهای ناخوشایندی مانند تجاوز جنسی یا انجام دادن سکس با فردی که هنگام سکس خشونت دارد، اضطراب و ترس از بارداری، احساس گناه در حین رابطه ی جنسی و تجربیات ناخوشایند جنسی در زمان کودکی و رشد همگی می توانند عوامل عاطفی ایجاد کننده ی واژینیسموس باشند. ممکن است با چند جلسه روان درمانی این مشکل بر طرف شود. در صورتی که با روان درمانی مشکل بر طرف نشد باید به به دکتر زر گنج فرد مراجعه کنید تا با استفاده از روش های نوین درمانی این عارضه را درمان کنند.

عوامل جسمی ایجاد کننده واژینیسموس

بروز اگزما در ناحیه ی واژن، عدم عشق بازی و تحریک کافی قبل از سکس، خشک بودن واژن قبل از رابطه، جراحی هایی که روی لگن انجام می شود، زایمان و انواع نقص های مادر زادی می تواند باعث شود فرد هنگام انجام رابطه ی جنسی دچار درد شود. فرد باید همواره به یاد داشته باشد به هیچ عنوان نباید برای مطرح کردن مشکلات ایجاد شده ناراحت باشد یا خجالت بکشد.

عوامل جسمی ایجاد کننده واژینیسموس
عوامل جسمی ایجاد کننده واژینیسموس

مکانیسم عارضه ی واژینیسموس به چه صورت است

با ایجاد واژینیسموس عضلات واژن به صورت غیر ارادی دچار انقباض می شوند. این انقباض در پاره ای از مواقع به حدی شدید است که می تواند باعث شود هیچ جسم خارجی به واژن وارد نشود. برای این که بتوانیم برای درمان واژینیسموس اقدام کنیم باید قبل از هر چیز دارای اطلاعات کافی در این زمینه باشیم. ترس از سکس می تواند باعث تشدید حالت انقباضات شود و حتی باعث وقفه هایی در تنفس و قفل شدن فرد شود. از این رو برای درمان این اختلال باید سریعا اقدام کرد.

فشار آوردن برای دخول

با توجه به این که انقباضات عضلانی غیر ارادی است فشار آوردن برای دخول در هنگام سکس می تواند باعث شود مشکل پیچیده تر شود. ترس ناشی از درد می تواند تاثیر بدی بر روند بهبودی داشته باشد. بسیاری از بیماران با جلسات روان درمانی بهبود پیدا می کنند. اما دسته از بیماران نیازمند روش های پیچیده تری برای درمان هستند. از تزریق بوتاکس و مصرف داروها تا جراحی هایی برای گشاد کردن واژن همگی روش هایی هستند که برای درمان واژینیسموس مورد استفاده قرار می گیرند.

دلایل ایجاد واژینیسموس

واژینیسموس می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود. ترس از دخول واژینال، عفونت های واژینال، تجربه ی سکس خشونت آمیز، حس مورد تجاوز قرار گرفتن و حس گناه می تواند به نوعی باعث ایجاد این عارضه شود. در هر حال قبل از هر گونه درمان باید بررسی های لازم انجام بگیرد تا بهترین روش درمانی برای فرد اجرا شود.

دلایل ایجاد واژینیسموس
دلایل ایجاد واژینیسموس

درمان واژینیسموس به چه صورت انجام می گیرد

برای درمان واژینسموس باید در مرحله اول علت ایجاد این مشکل به خوبی توسط دکتر زر گنج فرد بررسی شود. در صورتی که با از بین بردن عامل ایجاد کننده این مشکل واژینیسموس بر طرف نشد باید از روش های درمانی دیگر استفاده کرد. اولین مرحله برای درمان بیمار مبتلا به واژینیسموس این است که ناحیه ی لگن فرد به خوبی معاینه شود.

در صورتی که بیمار دارای عفونت هایی در ناحیه ی واژن است باید این عفونت را بر طرف کرد. برای درمان می توان از روش های زیادی بهره گرفت که در ادامه در مورد هر کدام به صورت مختصر صحبت خواهیم کرد.

روش های درمانی واژینیسموس

برای درمان واژینیسموس می توان از تمرین های کگل استفاده کرد. در صورتی که فرد دچار مشکلات روحی باشد می توان از روش های روان درمانی برای بهتر شدن وضعیت او استفاده کرد. برای کاهش حساسیت های فرد به دخول باید خود فرد تا جایی که امکان دارد با لمس کردن دهانه ی واژن اضطراب ناشی از درد را بر طرف کند و سعی کند در مراحل بعدی انگشت خود را در واژن فرو کند. با انجام این کار می توان وارد شدن جسم خارجی و آلت تناسلی را به مرور زمان برای بیمار عادی سازی کرد.

درمان واژینیسموس با استفاده از دستگاه آر اف

با استفاده از انرژی هیگز که شامل چند انرژی است می توان به صورت مستقیم بر عملکرد ماهیچه ای که در دهانه ی رحم قرار گرفته است تاثیر گذاشت. برای انجام این کار دکتر زر گنج فرد با استفاده از هندپیس دستگاه هیگز در چند جلسه سکستراپی می توانند مشکل انقباض عضلات واژن را بر طرف کرده و این عارضه را درمان کنند. احساس گناه در هنگام سکس یا مورد تجاوز قرار گرفتن می تواند عامل اصلی این عارضه باشد. دکتر زر گنج فرد با استفاده از به روز ترین تجهیزات در مرکز درمانی واژینیسموس این عارضه را به طور قطعی درمان می کنند.

درمان واژینیسموس با استفاده از دستگاه آر اف
درمان واژینیسموس با استفاده از دستگاه آر اف

علائم و نشانه های واژینیسموس

واژینیسموس با درد و سوزش در واژن هنگام دخول همراه است. این درد تنها هنگام دخول حس می شود. افرادی که به واژینیسموس مبتلا می شوند درد و سوزش شدیدی را در واژن حس می کنند، درد به حدی شدید است که فرد حس می کند واژن دچار پارگی شده است. این درد هنگام معاینه دکتر زنان و زایمان نیز ایجاد می شود. انقباضات واژن به حدی زیاد است که امکان دخول وجود ندارد.

اما با مراجعه به دکتر زرگنج فرد این مشکل به راحتی بر طرف می شود. متاسفانه به علت شرایط فرهنگی در ایران تعداد مبتلایان به واژینیسموس بسیار بالاست، چرا که داشتن رابطه ی جنسی قبل از ازدواج را نا پسند می دانند. علاوه بر این فرد برای درمان اقدام نمی کند. چرا که اطرافیان از طریق روش های خرافی سعی می کنند مشکل فرد را بر طرف کنند.

سوالات تشخیصی در زمینه ی واژینیسموس

بعد از این که برای تشخیص به کلینیک مراجعه کردید دکتر زر گنج فرد از شما سوالاتی می پرسد که در زمینه ی تشخیص و درمان اهمیت زیادی دارد. در درجه اول شما باید به این سوال پاسخ دهید که هنگام ورود هر جسمی به واژن احساس درد و نگرانی دارید. یا این که در گذشته رابطه ی جنسی ناخوشایند یا دردناکی را تجربه کرده اید.

علاوه بر این دکتر زر گنج فرد شما را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که شما عفونت های رایج زنانه را در واژن خود ندارید. ساده ترین راه برای بررسی این که فرد به عفونت مبتلا است یا نه انجام دادن آزمایش های پاپ اسمیر است. در صورتی که بیمار در دستگاه تناسلی خود دارای عفونت و قارچ نباشد احتمال عوامل دیگر برای بیماری بیش تر می شود.

سوالات تشخیصی در زمینه ی واژینیسموس
سوالات تشخیصی در زمینه ی واژینیسموس

واژینیسموس به چه علت ایجاد می شود

به علت این که عضله ی کف لگن بیش از اندازه منقبض می شود واژینیسموس ایجاد می شود. در نهایت به علت انقباض بیش از حد این عضله امکان دخول وجود ندارد.

در پاره ای از مواقع ترس و استرس همراه با این انقباضات می تواند باعث شود تنفس فرد برای مدت کوتاهی متوقف شود و ضربان قلب افزایش پیدا کند. تا کنون دلیل مشخصی برای واژینیسموس تعریف نشده است. اما در بیش تر مواقع رفتار های غلط جنسی از روی نا آگاهی شریک جنسی می تواند این عارضه را تشدید کند.

باور های غلط در مورد انجام دادن سکس

در واقع در فرهنگ عامه سکس را یک کار غیر اخلاقی تلقی می کنند و همین امر باعث ایجاد حس گناه در هنگام سکس می شود. این حس گناه می تواند تاثیر روانی بدی روی فرد داشته باشد.

علاوه بر این ممکن است شریک جنسی شما دارای اطلاعات کافی در مورد آناتومی دستگاه تناسلی زنان نباشد و عامل اصلی بروز واژینیسموس باشد. تنها راه برای پیشگیری از این حالت این است که اطلاعات کافی به افراد مختلف جامعه در مورد روابط جنسی داده شود.

واژینیسموس چه زمانی ایجاد می شود

در بسیاری از مواقع واژینیسموس زمانی رخ می دهد که فرد برای اولین بار رابطه ی جنسی را انجام داده است. این حالت می تواند به علت نداشتن آگاهی کافی در اولین رابطه ایجاد شود. اما در مواردی فرد هیچ گونه مشکل خاصی نداشته و به علت مشکلات زناشویی، زایمان، عفونت های دستگاه تناسلی و استرس در برقراری رابطه دچار این حالت ها شود.

در واقع این حالت برای افرادی ایجاد می شود که قبلا مشکلی برای بر قراری رابطه ی جنسی نداشته اند. به یاد داشته باشید برای درمان واژینیسموس به مجهز ترین مرکز درمانی واژینیسموس مراجعه کنید.

واژینیسموس چه زمانی ایجاد می شود
واژینیسموس چه زمانی ایجاد می شود

بهترین مرکز تشخیص واژینیسموس

برای این که عارضه ی واژینیسموس به خوبی تشخیص داده شود و پزشک بتواند بهترین درمان را برای فرد انجام دهد باید به مراکز تشخیص و درمان واژینیسموس مراجعه کرد. در نهایت بعد این که دلیلی این اختلال مشخص شد دکتر زر گنج فرد می تواند درمان های لازم را برای فرد انجام دهد.

موثر ترین روش درمانی واژینیسموس

موثر ترین روش درمانی واژینیسموس استفاده از امواج درمانی دستگاه هیگز است. دستگاه هیگز دارای انرژی منحصر به فردی است که از چهار موج تشکیل شده است. این امواج باعث می شود عضلات واژن به حالت استراحت در بیایند و انجام گرفتن دخول ساده تر باشد. دکتر زر گنج فرد با استفاده از دستگاه هیگز توانسته اند تعداد زیادی از خانم هایی که به این عارضه مبتلا بوده اند را درمان کنند.

ساده ترین روش برای درمان واژینیسموس

می توان گفت ساده ترین روش برای درمان این عارضه این است که شریک جنسی فرد به آهستگی دهانه ی واژن را لمس کند و برای این که فرد برای دخول آمادگی لازم را پیدا کند به او فرصت کافی بدهد.

در بسیاری از موارد دخول ناگهانی باعث این عارضه شده است و برای این که این عارضه بر طرف شود مدت زمان نسبتا طولانی زمان نیاز است. با توجه به این که این عارضه می تواند تاثیر بدی روی رابطه ی جنسی داشته باشد و باعث سر خوردگی دو طرف شود بهتر است بدون نگرانی این موضوع را با پزشک زنان و زایمان مطرح کنید.

ساده ترین روش برای درمان واژینیسموس
ساده ترین روش برای درمان واژینیسموس

تا اینجا با مبحث بهترین مرکز تشخیص واژینیسموس آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله بهترین مرکز درمان واژینیسموس با ما همراه باشید.

بهترین پزشک درمان عارضه ی واژینیسموس

برای درمان واژینیسموس مانند هر مشکل دیگری باید به پزشک مربوط به این مسئله مراجعه کنید. همانطور که می دانید پزشکان زنان و زایمان زیادی در این زمینه می توانند به شما کمک کنند. در صورتی که علائمی نظیر دخول دردناک یا انقباضات واژن در هنگام دخول را تجربه می کنید به احتمال زیاد به مشکل واژینیسموس مبتلا هستید و باید برای درمان اقدام کنید.

برای این که بهترین پزشک را برای درمان انتخاب کنید می توانید به مطب پزشک های زنان و زایمان مراجعه کنید و با پرس و جو از بیماران آن پزشک در مورد عملکرد او به یک دید کلی برسید.

علاوه بر این می توانید با جستجو در یکی از موتور های جستجو روش های درمانی جراحان مختلف را بررسی کنید و روزمه ی پزشک مورد نظر را به خوبی مطالعه کرده و در نهایت به بهترین پزشک مراجعه کنید.

بهترین پزشک درمان عارضه ی واژینیسموس
بهترین پزشک درمان عارضه ی واژینیسموس

دکتر زر گنج فرد

دکتر زر گنج فرد توانسته اند با استفاده از دستگاه آر اف بسیاری از بیمارانی که به این عارضه مبتلا هستند را درمان کنند. با یک  جلسه استفاده از دستگاه آر اف هیچ بیماری مداوا نخواهد شد. بنابر این دکتر زر گنج فرد در چند جلسه مشکل بیمار را با استفاده از دستگاه آر اف بر طرف خواهند کرد.

بعد از جلسه درمانی با آر اف نیازی به ماندن در کلینیک ندارید و می توانید بدون این که دردی داشته باشید فعالیت های روزمره ی خود را انجام دهید. با استفاده از دستگاه آر اف به صورت دائمی از انقباضات غیر ارادی واژن رها خواهید شد. امکانات کلینیک درمانی واژینیسموس نقش مهمی در عملکرد پزشک درمانگر دارد.

تا اینجا با مبحث بهترین پزشک درمان عارضه ی واژینیسموس آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله بهترین مرکز درمان واژینیسموس با ما همراه باشید.

بهترین مرکز درمان واژینیسموس

برای این که بتوانید بهترین مرکز درمان واژینیسموس را پیدا کنید می توانید از طریق یکی از راه های پیشنهاد شده در زیر این کار را انجام دهید. با راهنمایی گرفتن از افرادی که با این مشکل مواجه بوده اند و درمان برای آن ها انجام شده است تا حد زیادی می توانید به روش های درمانی و لزوم انجام درمان پی ببرید.

برای این که بتوان گفت یک مرکز برای درمان واژینیسموس مناسب است و می توان به آن مراجعه کرد باید سطح امکاناتی که در این مرکز درمانی وجود دارد را با سایر مراکز درمانی مقایسه کنید و در نهایت به بهترین مرکز درمان مراجعه کنید.

مراکز درمانی واژینیسموس

در این مراکز تمام بررسی های لازم در مورد علت ایجاد واژینیسموس انجام شده و در نهایت بهترین روش درمانی برای فرد در نظر گرفته می شود. با توجه به این که بسیاری از افراد از مطرح کردن این عارضه خجالت می کشند و یا ترس دارند آمار دقیقی در مورد تعداد افرادی که به عارضه ی واژینیسموس مبتلا هستند در دسترس نیست و تحقیقات زیادی در این زمینه انجام نگرفته است. اما می توان گفت موثر ترین روش برای رفع این عارضه استفاده از دستگاه آر اف است.

دستگاه آر اف در مرکز درمانی واژینیسموس

دکتر زر گنج فرد در مرکز درمانی واژینیسموس بعد از این که با بررسی ها علت واژینیسموس را پیدا کردند بر حسب میزان و درجه دردی که برای فرد ایجاد می شود بهترین روش درمانی را برای او انجام می دهند. در نهایت نقش دستگاه آر اف را در درمان واژینیسموس نمی توان نا دیده گرفت.

دستگاه آر اف در مرکز درمانی واژینیسموس
دستگاه آر اف در مرکز درمانی واژینیسموس

دستگاه آر اف دارای چه ویژگی هایی است

از دستگاه آر اف استفاده های درمانی زیادی می شود. یکی از مهم ترین کاربرد های درمانی دستگاه آر اف، استفاده از این دستگاه برای درمان واژینیسموس است. دستگاه آر اف با استفاده از امواج الکترومغناطیس باعث می شود سلول های واژن از حالت انقباض دائمی بیرون بیایند.

تعداد جلسات درمان واژینیسموس با استفاده از دستگاه آر اف

بسته به میزان حاد بودن مشکل واژینیسموس تعداد جلسات درمانی می تواند متفاوت باشد. البته در همان جلسه اول فرد می تواند تاثیر این روش درمانی را ملاحظه کند. البته درمان با دستگاه آر اف زمان بر است و مستلزم صبر و حوصله ی زیادی است. از دستگاه آر اف برای درمان مشکلاتی مانندی از دست رفتن قدرت ارتجاعی عضلات واژن نیز استفاده کرد.

ویژگی های دستگاه آر اف

درمان با این دستگاه بدون ایجاد هر گونه دردی انجام می گیرد. درمان از این طریق دوره نقاهت ندارد و بیمار می تواند بعد از انجام درمان به خانه باز گردد و فعالیت های روزمره ی خود را انجام دهد. علاوه بر این درمان با دستگاه آر اف بدون درد و خون ریزی است و برای جوان سازی و کلاژن سازی ناحیه تناسلی نیز بسیار کار آمد است.

موارد کاربرد دستگاه آر اف

از دستگاه آر اف برای درمان واژینیسموس مزمن می توان استفاده کرد. علاوه بر این به علت این که غیر تهاجمی است برای تمامی افراد قابل انجام است. برای تحریک کلاژن سازی در واژن بسیار کار آمد است و با استفاده از انرژی گرمایی و امواج الکترومغناطیس باعث از بین رفتن تنش در عضلات واژن می شود.

موارد کاربرد دستگاه آر اف
موارد کاربرد دستگاه آر اف

هزینه ی درمان با دستگاه آر اف

بسته به این که واژینیسموس تا چه حد شدت داشته باشد تعداد جلسات استفاده از دستگاه آر اف و زمان لازم برای این جلسات می تواند متفاوت باشد.

بسته به این که چند جلسه برای درمان لازم باشد و هر جلسه ی درمانی تا چه اندازه زمان صرف شود هزینه ی کلی می تواند برای افراد مختلف متفاوت باشد. در نهایت می توان گفت هزینه ثابتی برای درمان با دستگاه آر اف یا حتی درمان با پروتز وجود ندارد و این هزینه بسته به این که مشکل تا چه حد حاد باشد می تواند متفاوت باشد.

عوامل موثر بر هزینه ی درمان با دستگاه آر اف

همان طور که قبلا هم گفته شد درمان با دستگاه آر اف بدون این که درد و خون ریزی داشته باشد بیش ترین تاثیر را در درمان واژینیسموس دارد و می تواند بیش تر از هر روشی موثر باشد.

با توجه به این که تعداد جلسات درمانی برای افراد مختلف می تواند تفاوت داشته باشد هزینه ی انجام درمان می تواند برای افراد مختلف تفاوت های زیادی داشته باشد.

اما با توجه به این که روش درمانی هیگز یک روش دائمی برای درمان واژینیسموس است می توان گفت هزینه ای که صرف می شود به نتیجه خواهد رسید و نیازی به انجام روش های درمانی دیگر بعد از انجام این روش نیست. از این رو می توان گفت استفاده از دستگاه آر اف برای درمان واژینیسموس از هر نظر به صرفه است.

روش های درمانی واژینیسموس

واژینیسموس را نمی توان یک بیماری دائمی دانست چرا که بسیاری از خانم ها می توانند این عارضه را خودشان بر طرف کنند. با توجه به این که واژینیسموس می تواند در اثر عوامل محیطی و عوامل روحی ایجاد شود می توان درمان های متفاوتی را برای آن انجام داد.

در صورتی که برای واژینیسموس علت های روحی روانی وجود داشته بسته به این که تا چه حد این مشکل روحی حاد باشد می توان یک روش درمانی را برای آن انجام داد. برای مثال دسته ای از افرادی که به این عارضه مبتلا هستند با چند جلسه مشاوره درمان می شوند و دسته از خانم ها باید برای رهایی از مشکلات روحی داروهایی را مصرف کنند تا این عارضه بر طرف شود.

چند روش درمانی ساده

می توانید قبل از این که رابطه ی جنسی بر قرار کنید برای مدت زمان کوتاهی در آب گرم بنشینید. این کار باعث می شود عضلات واژن کمی شول شوند. علاوه بر این می توان با انگشت واژن را تمرین داد و به صورت مرحله به مرحله انگشت را به واژن وارد کرد تا به مرور زمان حساسیت واژن به دخول کاهش پیدا کند و دهانه ی واژن کمی گشاد شود.

برای درمان این عارضه باید صبور باشید و به هیچ عنوان نا امید نشوید. با ایجاد انقباض و استراحت مداوم در عضلات کف لگن سعی کنید عضلات کف لگن را از حالت های تنش دور کنید. انجام دادن تمرینات ریلکسیشن می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

چند روش درمانی ساده
چند روش درمانی ساده

استفاده از لیزر مونالیزا تاچ برای درمان واژینیسموس

یکی از روش های درمانی برای واژینیسموس استفاده از لیزر مونالیزا تاچ در مراکز درمانی واژینیسموس است. با مراجعه به کلینیک درمان واژینیسموس دکتر زر گنج فرد برای درمان دسته ای از افراد استفاده می کنند.

مزایای استفاده از لیزر برای درمان واژینیسموس

با استفاده از لیزر می توان بدون درد و خون ریزی واژینیسموس را درمان کرد. علاوه بر این در کم ترین زمان ممکن درمان انجام گرفته و نیازی به بستری شدن در کلینیک نیست. معمولا برای درمان واژینیسموس با لیزر نیازی به استفاده از داروی خاصی نیست اما گاهی از داروهای آرام بخش برای کاهش تنش استفاده می شود. علاوه بر این برای درمان با لیزر نیازی به رعایت کردن رژیم غذایی خاصی نیست و فرد می تواند قبل و بعد از انجام درمان غذا و مایعات را مصرف کند.

روش قطعی برای درمان واژینیسموس

بااستفاده از لیزر می توان به صورت قطعی و دائمی واژینیسموس را درمان کرد. بسیاری از افرادی که به خوبی در مورد این مسئله اطلاع ندارند از روش های خرافی برای درمان این عارضه استفاده می کنند. در حالی که مراکز درمانی واژینیسموس با استفاده از روش های قطعی درمان این عارضه را درمان می کنند.

ساده ترین روش درمانی واژینیسموس

می توان گفت عارضه ی واژینیسموس در بین سایر اختلالات جنسی روش های درمانی بیش تری دارد و به صورت موثر تری درمان می شود. علاوه بر این بیمارانی که بهبود پیدا می کنند دیگر دچار مشکل نخواهند شد. در واقع می توان گفت روند درمان واژینیسموس یک روند درمان دوطرفه است و بدون این که شریک جنسی همکاری کند این مشکل بر طرف نخواهد شد.

ساده ترین روش درمانی واژینیسموس
ساده ترین روش درمانی واژینیسموس

هزینه ی درمان با لیزر مونالیزا تاچ برای درمان واژینیسموس

هزینه ی درمان واژینیسموس با لیزر مونالیزا تاچ بسته به میزان حاد بودن واژینیسموس و تعداد جلسات درمانی می تواند متفاوت باشد. علاوه بر این مدت زمانی که برای هر جلسه درمان صرف می شود می توند نقش موثری در این زمینه داشته باشد. از این رو نمی توان قبل از انجام درمان هزینه ی مشخصی را برای درمان تعیین کرد.

عوامل موثر بر هزینه درمان واژینیسموس با استفاده از لیزر

مهم ترین عاملی که بر هزینه ی نهایی درمان با لیزر تاثیر می گذارد این است که درمان در چه کلینیکی با چه سطحی از امکانات انجام شود. دستمزد پزشکی که این درمان را انجام می دهد می تواند متفاوت باشد.

بسته به این که پزشک درمان گر تا چه اندازه در این زمینه تجربه داشته باشد هزینه ی درمان می تواند متفاوت باشد. دکتر زر گنج فرد با استفاده از جدیدترین روش های درمانی عارضه ی واژینیسموس را به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان لازم درمان می کنند. لازم به ذکر است کلیه ی روش های درمانی انجام گرفته توسط دکتر زر گنج فرد به صورت دائمی فرد را درمان می کنند.

کم هزینه ترین و موثر ترین روش برای درمان واژینیسموس

استفاده از لیزر علاوه بر این که هزینه ی چندانی ندارد می تواند موثر ترین روش درمانی باشد علاوه بر این تاثیر طولانی مدت تری نسبت به سایر روش های درمانی مانند تزریق بوتاکس دارد و از این رو مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است.

کم هزینه ترین و موثر ترین روش برای درمان واژینیسموس
کم هزینه ترین و موثر ترین روش برای درمان واژینیسموس

درمان واژینیسموس با استفاده از بوتاکس

در صورتی که واژینیسموس با درمان های ساده ای مانند مواردی که در بالا ذکر شد درمان نشد می توان از تزریق بوتاکس استفاده کرد. در این حالت دکتر زر گنج فرد نقاطی از واژن را که با انقباض شدید ورودی واژن را مسدود می کنند و باعث درد در این ناحیه می شوند را شناسایی کرده و با تزریق بوتاکس این نقاط را بی حس می کند. انجام دادن این روش به مدت 6 ماه دوام دارد. در این مدت فرد باید با استفاده از یک دیلاتور عضلات واژن را به خوبی تمرین دهد. در صورتی که بهبودی حاصل نشد فرد نیاز به تزریق مجدد دارد.

موثر ترین روش درمانی برای واژینیسموس

اگر چه روش های درمانی ذکر شده می تواند موثر باشد اما این روش ها نمی تواند تاثیر طولانی مدتی داشته باشد و ممکن است فرد مجددا به این عارضه مبتلا شود.

استفاده از دستگاه آر اف می تواند باعث درمان قطعی واژینیسموس شود. در واقع دستگاه آر اف می تواند باعث تغییرات مولکولی در بافت واژن شود. علاوه بر این با استفاده از انرژی هیگز در بافت واژن گرمایی عمقی ایجاد می شود که باعث می شود این عضلات به حالت استراحت در بیایند.

در حالت های شدید واژینیسموس می توان از تزریق بوتاکس در کنار دستگاه آر اف استفاده کرد. استفاده از دستگاه آر اف هم زمان با تزریق بوتاکس می تواند بسیار موثر و رضایت بخش باشد.

دکتر زر گنج فرد با سوابق درخشان در درمان اختلال واژینیسموس توانسته اند جایگاه خوبی در این زمینه ی درمان اختلالات جنسی به دست آورند.

ویژگی های دستگاه آر اف

در این بخش از مقاله با توجه به اهمیت دستگاه آر اف در درمان واژینیسموس در مورد ساختمان و ویژگی های دستگاه آر اف بیش تر صحبت خواهیم کرد. علاوه بر این مکانیسم عمل دستگاه آر اف را به صورت دقیق بررسی خواهیم کرد. دستگاه آر اف با استفاده از پرتوهای لیزر به اعماق بافت ها نفوذ می کند و باعث می شوند سلول های پوست تحریک شوند.

تحریکات دمایی دستگاه آر اف باعث می شود سلول ها تکثیر شوند. با تحریک های لرزشی سلول ها منقبض می شوند. انقباض و تحریک تقسیم سلولی نقش مهمی در از بین رفتن تنش در واژن دارند. علاوه بر این با استفاده از دستگاه آر اف در هر نقطه ای از بدن کلاژن سازی تحریک می شود. تحریک کلاژن سازی باعث می شود بافت تحت درمان شاداب تر شود.

بهترین روش درمان واژینیسموس

در بین روش های درمانی واژینیسموس تنها روشی که علاوه بر این که سریعا نتیجه خود را نشان می دهد، تاثیر طولانی مدت تری نیز دارد استفاده از دستگاه آر اف است.

با استفاده از روش درمانی آر اف و انرژی هیگز در همان جلسه ی اول فرد بهبودی را حس می کند. در واقع می توان گفت استفاده از دستگاه آر اف بهترین و موثر ترین روش برای درمان واژینیسموس است. با استفاده از دستگاه آر اف نیازی نیست بیمار تمرینات خاصی را انجام دهد و تاثیر طولانی مدت این روش باعث می شود بیمار به روش های درمانی دیگری نیاز پیدا نکند.

درمان دائمی واژینیسموس

می توان گفت تنها راه درمانی واژینیسموس که عارضه ی چندانی ندارد و تاثیر طولانی مدت تری نسبت به سایر روش ها دارد استفاده از دستگاه آر اف و انرژی هیگز است. علاوه بر این فرد بعد از هر جلسه درمان با دستگاه آر اف در کلینیک واژینیسموس می تواند بدون این که نیازی به بستری شدن داشته باشد به فعالیت های روزمره ی خود بر گردد.

درمان دائمی واژینیسموس
درمان دائمی واژینیسموس

هنگام استفاده از دستگاه آر اف باید چه مواردی را رعایت کرد

در صورتی که فرد دارای بیماری خاصی باشد باید قبل از این که درمانی به وسیله ی دستگاه آر اف برای او انجام شود پزشک معالج خود را از هر گونه مشکلی آگاه کند. یکی از مشکلاتی که باعث می شود نتوان از دستگاه آر اف برای درمان استفاده کرد وجود زگیل تناسلی است. در صورتی که بیمار دچار تبخال های تناسلی یا عفونت های واژینال است باید قبل از درمان با دستگاه آر اف این مشکلات را بر طرف کند.

چه افرادی کاندید مناسبی برای استفاده از دستگاه آر اف هستند

همه ی بانوانی که هنگام دخول یا سکس دچار دردهایی در ناحیه واژن می شوند، می توانند برای درمان این درد ها از روش درمانی هیگز و دستگاه آر اف بهره ببرند. از دستگاه آر اف می توان برای رفع نا توانی های جنسی و اختلالات ارگاسم نیز استفاده کرد. از آن جایی که واژینیسموس باعث می شود فرد برای سکس و بارداری و زایمان دچار مشکل شود باید هر چه سریع تر برای درمان آن اقدام کرد.

مزایای استفاده از دستگاه آر اف

با استفاده از دستگاه آر اف فرد می تواند بعد از هر جلسه درمانی بدون این که مشکلی داشته باشد به خانه بر گردد. علاوه بر این نیازی نیست بیمار کار خاصی انجام دهد، چرا که اکثر افرادی که از این روش درمانی برای درمان واژینیسموس هستند به دنبال یک روش ساده برای درمان هستند که ظرف مدت کوتاهی بهترین نتیجه را بدهد. این در حالی است که روش هایی مانند تمرینات کگل در طولانی مدت می توانند موثر باشند.

مزایای استفاده از دستگاه آر اف
مزایای استفاده از دستگاه آر اف

درد هنگام رابطه ی جنسی

احساس درد در هنگام رابطه ی جنسی می تواند باعث واژینیسموس شود. علاوه بر این در صورتی که اعصاب نزدیک به ورودی واژن بیش از حد حساس باشند، انجام گرفتن جراحی در ناحیه ی واژن هنگام زایمان طبیعی، عفونت های تناسلی مانند کاندیدیاز، خشکی واژن، زخم یا پارگی کوچک در ناحیه ی واژن و عوارض جانبی که در اثر مصرف بعضی از داروها ایجاد می شود. علاوه بر این خستگی و ترس نیز می تواند باعث ایجاد درد در ناحیه ی واژن شود.

در صورتی که هنگام انجام رابطه ی جنسی دچار درد می شوید باید به دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید تا علت ایجاد این درد را بررسی کنند و درمان های لازم را انجام دهند.

زمان مراجعه به پزشک برای درمان واژینیسموس

بسیاری از خانم ها خجالت می کشند برای درد هنگام نزدیکی به پزشک زنان مراجعه کنند و از این رو به مرور زمان تعداد دفعات انجام رابطه ی جنسی را کاهش می دهند که این اتفاق باعث بدتر شدن ترس از دخول شود. لازم است بدانید واژینیسموس یک عارضه ی رایج در بین خانم ها است که با توجه به این که دلایل مختلفی می تواند داشته باشد باید به خوبی توسط پزشک بررسی شود و علت آن بر طرف شود تا فرد بتواند به شرایط عادی زندگی بر گردد.

انجام معاینه ی واژینال

بعد از این که به سوالات تشخیصی پزشک پاسخ دادید دکتر زر گنج فرد باید ناحیه ی واژن را به خوبی بررسی کنند تا از بابت عفونت های شایع اطمینان حاصل کنند و تمامی عواملی که می تواند باعث درد شود را بر طرف کند. معمولا عارضه ی واژینیسموس با چند جلسه سکستراپی بر طرف می شود.

انجام معاینه ی واژینال
انجام معاینه ی واژینال

انواع روش های درمانی برای درمان واژینیسموس

روش های درمانی زیادی برای درمان واژینیسموس وجود دارد که هر کدام از این روش ها بسته به شرایط فرد می تواند به نحوی موثر باشد. در درجه اول دکتر زر گنج فرد بیمار را بررسی می کند تا در صورتی که به روان درمانی یا مشاوره نیازی بود بیمار را به روانپزشک و مشاور ارجاع دهند. در صورتی که عارضه ی واژینیسموس در اثر عوامل محیطی ایجاد شده باشد روش های درمانی دیگر باید برای فرد انجام بگیرد. در ادامه در مورد هر یک از روش های درمانی برای واژینیسموس بیش تر صحبت خواهیم کرد.

استفاده از دوش واژینال

قبل از انجام سکس باید از آب ولرم برای شول شدن عضلات واژن استفاده کنید. انجام دادن این کار قبل از سکس می تواند تاثیر خوبی داشته باشد. علاوه بر این برای دسته از افراد که در اثر خشکی واژن به این مشکل مبتلا شده اند توصیه می شود از ژل لوبریکانت یا انواع ژل های روان کننده استفاده کنند.

پروتز درمانی و تزریق بوتاکس

استفاده از پروتز برای گشاد کردن واژن ابتدا در مطب پزشک زنان و زایمان انجام می گیرد و در مرحله ی بعد آموزش های لازم برای استفاده از پروتز به فرد داده می شود و فرد می تواند از پروتز در منزل برای گشاد کردن واژن و رفع درد قبل از انجام سکس استفاده کند. تزریق بوتاکس می تواند باعث فلج شدن عضلات ناحیه ی واژن شود.

بعضی از افراد با تزریق یک بار بوتاکس بهبود پیدا می کنند. برای دسته ای از افراد باید هر شش ماه یک بار تزریق بوتاکس انجام بگیرد و برای دسته ای دیگر ممکن است لازم باشد در کنار تزریق بوتاکس از دستگاه آر اف نیز استفاده شود.

پروتز درمانی و تزریق بوتاکس
پروتز درمانی و تزریق بوتاکس

جراحی گشاد کردن واژن

در نهایت ممکن است هیچ یک از روش های فوق برای درمان واژینیسموس موثر نباشد. دکتر زر گنج فرد برای دسته ای از افراد که هیچ کدام از روش های درمانی واژینیسموس برای آن ها نتیجه نمی دهد جراحی واژن را انجام می دهند. گشاد کردن واژن از طریق جراحی باید به حدی باشد که باعث نشود فرد هنگام سکس هیچ حسی نداشته باشد.

بنابر این انجام این جراحی از اهمیت بالایی بر خودار است و مانند هر روش درمانی دیگری باید توسط جراح با تجربه انجام بگیرد. خوشبختانه دکتر زر گنج فرد با انجام جراحی برای افرادی که مشکل واژینیسموس آن ها از طریق روش های دیگر بهبود پیدا نکرده است به بهبودی این افراد کمک زیادی می کنند.

درمان اندومتریوز

در دسته ای افراد ممکن است تکه ای از بافت داخل رحم به خارج از رحم رشد کرده و باعث ایجاد درد شدیدی در هنگام انجام سکس شود. در این حالت دکتر زر گنج فرد با تشخیص به موقع محل درد و علت آن این عارضه را بر طرف کرده و در نهایت باعث می شود دردی که به این علت ایجاد شده بود به سرعت بر طرف شود.

پولیپ های واژینال نیز می توانند منجر به ایجاد درد در هنگام رابطه ی جنسی شوند که دکتر زر گنج فرد با جراحی و خارج کردن این پولیپ ها واژینیسموسی که در اثر این پولیپ ها ایجاد شده بود را درمان می کنند.

درمان اندومتریوز
درمان اندومتریوز

شناخت و درمان واژینیسموس

یک از دلایل شایع نا باروری که زیاد مورد توجه نیست واژینیسموس است که بسیاری از افراد اطلاعات چندانی در مورد شناخت و درمان آن ندارند. در واقع با شناخت کافی از این عارضه می توان علت آن را به خوبی مشخص کرد و برای درمان بهترین اقدام را انجام داد.

برای شناسایی علت درد در هنگام دخول می توان با پرسش و انجام معاینه ی واژینال به نتایج خوبی در این زمینه رسید. بعد از تشخیص نوبت به روش های درمانی است که دکتر زر گنج فرد بسته به این که چه عاملی باعث ایجاد واژینیسموس شده باشد از روش های درمانی متفاوتی استفاده می کند.

انواع روش های شناخت واژینیسموس

دکتر زر گنج فرد بعد از این که در مورد درد های ناحیه ی واژن و لگن بیمار از او پرسید با انجام معایناتی که به تشخیص کمک می کند بیمار را از هر نظر بررسی می کند و پس از این که علت اصلی ایجاد این درد ها را شناسایی کردند در صدد بر طرف کردن این دلیل بر می آیند. برای بر طرف علت اصلی این عارضه می توان از روش های درمانی مختلفی بهره گرفت.

ساده ترین این روش ها این است که قبل از سکس به اندازه ی کافی معاشقه انجام بگیرد تا فرد برای سکس آمادگی کافی داشته باشد. اما در صورتی که این مشکل با روش های درمانی ساده مانند لمس دهانه ی واژن و داخل کردن انگشت در واژن برای ایجاد آمادگی قبل از سکس بهبود پیدا نکرد بهترین روش درمانی استفاده از دستگاه هیگز است.

انواع روش های شناخت واژینیسموس
انواع روش های شناخت واژینیسموس

دکتر زر گنج فرد به چه صورت واژینیسموس را درمان می کنند

برای درمان واژینیسموس دکتر زرگنج فرد در درجه ی اول فرد را به طور کامل از هر نظر بررسی می کنند و در نهایت بعد از این که علت اصلی این عارضه مشخص شد از روش های درمانی متناسب با این درد استفاده می کنند تا مشکل به طور کامل بر طرف شود. در صورتی که این مشکل از طریق روش های غیر تهاجمی بهبود پیدا نکرد از تزریق پروتز و روش های تهاجمی مانند جراحی استفاده می شود.

انواع روش های درمانی دکتر زر گنج فرد

در صورتی که بیمار از طریق آب ولرم و انجام تمرینات به واژن بهبودی پیدا نکرد، دکتر زر گنج فرد از طریق روش های درمانی خاصی که با دستگاه آر اف انجام می شود برای بهبودی بیمار درمان را شروع می کنند. استفاده از دستگاه آر اف جدید ترین روش برای بهبود وضعیت بسیاری از افرادی است که از واژینیسموس رنج می برند. مهم ترین مزیت استفاده از دستگاه آر اف این است که درمان به بدون درد و بدون دوره ی نقاهت را پشت سر خواهید گذاشت.

تمایلات جنسی

افرادی که واژینیسموس دارند از نظر تمایلات جنسی هیچ گونه مشکلی ندارند و به راحتی می توانند به ارگاسم برسند. اما تصور عام چنین است که این افراد سرد مزاج هستند.

در واقع این افراد علی رغم این که تمایلات جنسی را دارند باز هم نمی توانند از انقباضات غیر ارادی عضلات کف لگن جلوگیری کنند و برای بر طرف کردن این مشکل باید به پزشک مربوطه مراجعه کنند تا اقدامات لازم را انجام دهد.

تمایلات جنسی
تمایلات جنسی

نقش همسر در درمان واژینیسموس

در درجه ی اول باید بدانید حضور همسر در کلینیک نقش کمک کننده ای در بهبود فرد دارد و نقش حمایتی همسر را نمی توان در این زمینه نا دیده گرفت. دسته ای از افراد هستند که بر اساس باورهای غلط تصور می کنند واژینیسموس به صورت خود آگاه علت انقباض شدید عضلات کف لگن ایجاد می شود .

این انقباضات است که مانع از ورود آلت تناسلی به واژن می شود. در پاره ای از مواقع علی رغم تمایل فرد نمی تواند آلت تناسلی را به واژن وارد کند. در واقع به علت عدم شناخت کافی از اندام تناسلی زنانه این اتفاق ممکن است برای هر کسی بیوفتد که در بازه ای از زندگی خود دچار این مشکل شود.

ترس های ناشی از رسم و رسومات غلط می تواند به ایجاد واژینیسموس دامن بزند. با درک متقابل و کنار گذاشتن انتظارات بی جا می توان بسیاری از این مشکلات را بر طرف کرد.

انجام ندادن سکس

بسیاری از آقایان نیز به مرور زمان به علت ایجاد درد های شدید در همسر خود سعی می کنند رابطه ی جنسی را کم کنند که این کار باعث می شود خود فرد نیز دچار مشکلات روحی زیادی شود. در واقع می توان گفت بهتر است زمانی که با درد های واژن مواجه شدید به پزشک زنان مراجعه کنید تا علت ایجاد درد در واژن به خوبی مشخص شود. بنابر این می توان گفت انجام ندادن سکس تنها باعث دور شدن و جدا شدن دو نفر از یک دیگر می شود.

انجام ندادن سکس
انجام ندادن سکس

درجات درد واژینیسموس

افرادی که به این عارضه مبتلا می شوند می توانند درجات مختلفی از درد را از خود بروز دهند که در ادامه در مورد این درجات درد بیش تر صحبت خواهیم کرد. هر اندازه درد بیش تر باشد با استفاده از روش های درمانی پیچیده تری باید درمان شود.

درد درجه یک

افرادی که این درجه درد از واژینیسموس را دارند هنگام سکس احساس تنگی می کنند، تنگی واژن به اندازه ای است که هنگام دخول در واژن احساس سوزش ایجاد می شود. در این افراد عضلات کف لگن اسپاسم خفیفی دارند و با انجام دادن تمیرینات کگل و دوش آب ولرم این مشکل بر طرف می شود.

درد درجه دو

در این افراد نسبت به دسته اول درد شدید تر است. این افراد نه تنها از رابطه ی جنسی لذتی نمی برند بلکه این رابطه می تواند باعث رنجش آن ها نیز بشود. فیزیوتراپی عضلات کف لگن می تواند برای این افراد نقش درمانی موثری داشته باشد.

درد درجه سه

درد درجه سه حالت شدیدی از درد در ناحیه ی واژن است که به هیچ عنوان اجازه ی دخول هیچ جسم خارجی را به واژن نمی دهد. برای درمان این دسته از درد های واژینال می توان از دستگاه آر اف استفاده کرد. علاوه بر این تزریق بوتاکس برای فلج شدن عضلات می تواند تاثیر نسبتا خوبی داشته باشد.

درد درجه چهار

این درد به حدی شدید است که باعث انقباض غیر ارادی پاها می شود و در بعضی موارد تنفس برای مدت کوتاهی قطع می شود. در این افراد هنگام دخول ضربان قلب و فشار خون افزایش پیدا می کند. برای این افراد در صورتی که هیچ یک از روش های درمانی باعث بهبودی نشود باید جراحی واژن انجام بگیرد.

درد درجه چهار
درد درجه چهار

تزریق بوتاکس به چه صورت باعث بهبودی واژینیسموس می شود

با تزریق بوتاکس عضلات ناحیه ی واژن قدرت انقباض خود را از دست می دهند. در این حالت تنگی واژن تا حد زیادی از بین می رود. دسته ای از افراد بعد از این که تزریق بوتاکس برای آن ها انجام می شود کاملا بهبود پیدا می کنند. اما برای دسته ای از افراد این کار باید هر شش ماه یک بار انجام شود یا این که از روش های درمانی دیگر استفاده شود.

مراحل تزریق بوتاکس به واژن

برای تزریق بوتاکس دکتر زر گنج فرد پس از این که از بی حسی موضعی برای بی حس شدن واژن استفاده کردند. بوتاکس را به بخش های خاصی از واژن تزریق می کنند. تزریق بوتاکس نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قسمت های مختلف دستگاه تناسلی و واژن است، تزریق اشتباه ممکن است باعث ایجاد آسیب های جدی شود. دکترزر گنج فرد با تجربه ی درمان طیف وسیعی از افرادی که از واژینیسموس رنج می برند توانسته اند درمان های درخشانی را در رزومه ی خود ثبت کنند.

مزایای تزریق بوتاکس

با تزریق بوتاکس می توان عضلات واژن را برای مدت زمان 2 الی 4 ماه فلج کرد. این فلج عضلانی می تواند درد ناشی از سکس را از بین ببرد. اما تزریق بوتاکس باید در کنار روش های درمانی دیگر انجام بگیرد. علاوه بر این تزریق باید هر 6 ماه یک بار انجام بگیرد تا فرد به صورت کامل مداوا شود و ترس از دخول از بین برود.

علاوه بر این می توان گفت تزریق بوتاکس می تواند باعث جوان سازی ناحیه واژن شود و میل جنسی را تا حدی افزایش دهد و کشش و تمایل به سکس را بین دو طرف بیش تر کند. دوران نقاهت این روش بسیار کم است و فرد می تواند ظرف مدت کوتاهی به شرایط عادی زندگی بر گردد.

مزایای تزریق بوتاکس
مزایای تزریق بوتاکس

هزینه ی تزریق بوتاکس

می توان گفت تزریق بوتاکس به منظور جوان سازی سال ها است که مورد توجه است. در واقع بوتاکس باعث فلج شدن عضله می شود و می تواند چین و چروک ها را از بین ببرد. با تزریق بوتاکس می توان جوانسازی واژن و ناحیه ی تناسلی را نیز انجام داد. علاوه بر این می توان برای بهبود مشکلاتی مثل واژینیسموس از این روش استفاده کرد. توجه کنید انجام بوتاکس در واژن باید زیر نظر پزشک زنان و زایمان انجام بگیرد چرا که تزریق اشتباه می تواند باعث ایجاد عوارض جبران ناپذیری در این ناحیه شود.

عوامل موثر بر هزینه ی تزریق بوتاکس

بسته به این که از چه برندی از بوتاکس برای تزریق استفاده شود هزینه ها می تواند متفاوت باشد. علاوه بر این دستمزد پزشک زنان و زایمان می تواند متفاوت باشد. کلینیکی که تزریق بوتاکس در آن انجام می گیرد می تواند نقش موثری در تعیین قیمت ها و امکاناتی که در اختیار جراح قرار می دهد داشته باشد. علاوه بر این در صورتی که در کنار تزریق بوتاکس از دستگاه آر اف نیز استفاده شود می تواند باعث شود هزینه ها متفاوت باشد. در نهایت بسته به این که مشکل فرد تا چه حد حاد باشد و واژینیسموس در چه درجه ای باشد تعداد جلسات درمانی و هزینه ها می تواند متفاوت باشد.

هزینه ی درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس

بسته به این که فرد برای درمان به چند جلسه درمان نیاز داشته باشد می تواند هزینه ها متفاوت باشد. علاوه بر این مقدار و کیفیت مواد اولیه ای که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند می تواند تاثیر زیادی در تعیین قیمت ها داشته باشد. با توجه به این که تزریق بوتاکس باید تکرار شود این روش را نمی توان یک روش دائمی دانست.

مزایای استفاده از بوتاکس در کنار درمان با دستگاه آر اف

در صورتی که از بوتاکس و دستگاه آر اف به طور هم زمان برای درمان واژینیسموس استفاده شود تاثیر بهتری مشاهده خواهد شد. فرد می تواند بعد از هر جلسه درمان رابطه ی جنسی داشته باشد و تاثیرات این درمان را در همان مراحل اولیه ی درمان مشاهده کند.

نقش بوتاکس در درمان با دستگاه آر اف

بوتاکس عضلات واژن را فلج کرده و باعث می شود در حالت استراحت قرار بگیرند. با انجام بوتاکس قبل از استفاده از انرژی درمانی هیگز با دستگاه آر اف می توان درمان موثر تری داشت. با توجه به این که بوتاکس عضلات را فلج می کند امواج هیگز می توانند به صورت موثر تری درمان را انجام دهند.

درمان واژینیسموس با استفاده از انرژی هیگز

برای انجام درمان با استفاده از دستگاه هیگز نیازی نیست دستگاه به داخل واژن وارد شود. با قرار دادن دستگاه در ورودی واژن می توان عضلات ورودی واژن را شول کرده و عضلات را به حالت ریلکس در آورد و مقاومت واژن را در برابر دخول کاهش می دهد.

امیدواریم تا اینجا از خواندن مقاله بهترین مرکز درمان واژینیسموس اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

درمان واژینیسموس با استفاده از لیزر

برای درمان واژینیسموس می توان از لیزر استفاده کرد. واژینیسموس با هر درجه ای از شدت توسط لیزر درمان می شود. بسیاری از خانم هایی که با این عارضه رو به رو هستند می توانند از این روش استفاده کنند.

به علت این که انجام دادن لیزر عوارض چندانی ندارد می توان برای همه ی افراد از این روش استفاده کرد. علاوه بر این به علت این که برای درمان با لیزر نیازی به دخول نیست در مراحل اولیه ی درمان درد چندانی ایجاد نمی شود.

درمان واژینیسموس با استفاده از لیزر
درمان واژینیسموس با استفاده از لیزر

در نهایت باید بدانید که واژینیسموس را نمی توان یک اختلال جنسی به حساب آورد. واژینیسموس یک عارضه قابل درمان است که در اثر انقباض شدید عضلات واژن ایجاد می شود.

این عارضه می تواند علت های مختلفی داشته باشد. در صورتی که این عارضه به خاطر مسائل روحی روانی ایجاد شده باشد در مرحله ی اول باید مشکلی که باعث ایجاد این عارضه شده است را بر طرف کرده و در مراحل بعدی اقدام به درمان کرد.

مخاطب گرامی شما در حال مطالعه مقاله بهترین مرکز درمان واژینیسموس هستید.

علل ایجاد واژینیسموس

مهم ترین علت ایجاد این عارضه می توانند تجربیات جنسی نا خوشایند باشد. علاوه بر این عفونتهای باکتریایی می تواند این عارضه را به وجود آورد. در واقع قبل از درمان با بررسی های دکتر زر گنج فرد و شناسایی علت ایجاد این عارضه می توان در نهایت درمان موثر رابرای این عارضه انجام داد.

شما در حال خواندن پست بهترین مرکز درمان واژینیسموس هستید.

درمان واژینیسموس

دکتر زر گنج فرد برای درمان واژینیسموس از روش های درمانی متفاوتی بهره می برند. ساده ترین روش درمانی استفاده از آب ولرم است. آب ولرم باعث می شود عضلات واژن از حالت تنش بیرون بیایند. روش های درمانی دیگری مانند تزریق بوتاکس واستفاده از انرژی هیگز و لیزر نیز می توانند یک درمان دائمی برای واژینیسموس باشند که در مراکز درمانی واژینیسموس انجام می گیرند.

درمان واژینیسموس
درمان واژینیسموس

از اینکه تا انتهای پست بهترین مرکز درمان واژینیسموس با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست بهترین مرکز درمان واژینیسموس نهایت استفاده را کرده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید