میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد
لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد

لیست موضوعات

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد عنوان مقاله ی پیش رو می باشد که با بررسی لیفت و شناخت و آشنایی بیشتر با این مقوله، به پاسخ سوال مد نظر خواهیم رسید.

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد
لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

لیفت چیست؟

لیفت صورت با نخ چیست؟

لیفت صورت چه عوارضی دارد؟

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

تعریف لیفت

 لیفت و یا لیفتینگ عمل جوانسازی بدون عمل جراحی و بیهوشی می باشد که نسبت به عمل جراحی هم زمان کم تر و هم هزینه ی پایین تری دارد. این عمل در نقاط مختلف بدن قابل اجرا است.

تعریف لیفت
تعریف لیفت

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ روشی ظریف و دقیق برای زیبایی و جوانی صورت است که در آن به وسیله ی نخ مخصوص که از زیر پوست عبور داده می شود، پوست صورت کشیده می شود و افتادگی و چین و چروک آن بر طرف می شود. این روش برای اولین بار در کشور کره ی جنوبی اتفاق افتاد و پس از آن در تمام دنیا فراگیر شد. به لیفت صورت با نخ، روش تزریق نخ با طب سوزنی نیز گفته می شود.

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

بدون نیاز به جراحی و بیهوشی

این عمل روشی مؤثر برای کشیدن پوست و جوان سازی است زیرا نخی که جذب پوست می شود، تولید کلاژن می کند و این امر در جوان تر شدن افراد تأثیر گذار است. البته باید اشاره کرد که کسانی که علاقه ای به بیهوشی و عمل جراحی ندارند و با از آن می ترسند این شیوه را انتخاب می کنند اما عمل لیفت با نخ نسبت به جراحی ضعیف تر است و ماندگاری کم تری دارد. عمل لیفت صورت با نخ در کم تر از یک ساعت انجام می شود و نیاز به مراقبت طولانی مدت ندارد.

شخص بیمار می تواند از 48  بعد از چند دقیقه انجام عمل کارهای روزمره ی خود را انجام دهد و حداکثر دو هفته بعد از انجام عمل بهبودی کامل حاصل می شود و زخم و قرمزی پوست از بین می رود.

در واقع لیفت صورت با نخ آن چیزی نیست که بعضی از افراد به دنبال آن می روند یعنی جوان سازی صد در صد به وسیله آن صورت نمی گیرد از این رو بعضی از پزشکان این روش را پیشنهاد نمی دهند و جوان سازی پوست با تزریق ژل و بوتاکس را معرفی می کنند اما، اگر لیفت صورت با نخی که از جنس هیالورونیک اسید (نخ سیلوئت) باشد انجام شود نتیجه ی خوبی به دست می آید.

در روش لیفت صورت با نخ احتیاجی به برش صورت نیست و با کم ترین التهاب و تهاجم در پوست انجام می شود و با کلاژن سازی که دارد جوانی را به تا حدودی به پوست باز می گرداند که این نکته قابل تأمل است.

عوارض لیفت صورت با نخ

به تازگی بعضی از متخصصان اعلام کرده اند که لیفت صورت با نخ مناسب نیست و خطراتی به همراه دارد و همین طور نتایج چندانی هم نخواهد داشت. از عوارض لیفت صورت با نخ این نکات می باشند: ایجاد عفونت، خونریزی طولانی، کمی کبودی و همچنین تورم، دوران نقاهت طولانی که بر زندگی روزمره تأثیر می گذارد، بروز حساسیت زیاد در نقاطی که تحت درمان بوده اند، امکان ایجاد عدم تقارن در صورت درست جا گذاری نشدن نخ ها، ممکن است نخ ها حرکت کند و باعث ایجاد درد و عدم تقارن شوند، به وجود آمدن زخم هایی که قابل مشاهده است، ایجاد بی حسی و حساسیت به لمس نقاط تحت درمان.

عوارض بالقوه ای هم وجود دارد که شخص باید حتماً پیش از انجام عمل از آن اطلاع پیدا کند. این عوارض عبارتند از: حساسیت نشان دادن به داروی بی حسی، پس زدن عمل یعنی اینکه امکان دارد نخی که به صورت تزریق می شود با پوست شخص سازگاری نداشته باشد و از صورت خود به خود خارج شود. بروز عفونت با نخ لیفت که باید در نظر داشت هنگام شروع عمل هم نخ و سوزن ها کاملاً تمیز و استریل باشند و هم صورت متقاضی پاک و ضد عفونی شود.

دندانه های صورت که پزشک وقتی که نخ را وارد صورت فرد می کند باید حواسش باشد که نخ زیادی و خیلی محکم کشیده نشود زیرا این امر سبب ایجاد چروک در پوست می شود که البته دکتر می تواند به وسیله ی ماساژ این چروک را برطرف کند.

عوارض لیفت صورت با نخ
عوارض لیفت صورت با نخ

دکتر با تجربه

نکته ی دیگر اینکه اگر پزشک بی تجربه باشد و یا نخی که استفاده می کند کیفیت خوبی نداشته باشد؛ در این مواقع پوست صورت درست کشیده نمی شود و در نتیجه درمان به درستی انجام نمی گیرد که البته با مراجعه به پزشک ماهر این مشکل قابل حل است اما این امر بستگی به نوع پوست شخص هم دارد.

آسیب عصبی بدترین نوع عارضه می باشد هر چند این اتفاق خیلی کم پیش می آید اما اتفاقی است که جبران ناپذیر است زیرا اگر پزشک هنگام انجام عمل به یکی از رشته های صورت آسیب وارد کند امکان فلج شدن فرد وجود دارد که این فلجی در خنده، بستن چشم ها بالا بردن ابرو و بروز احساسات به وجود می آید.

ایجاد زخم در صورت به دلیل استفاده از سوزن و نخ امکان ایجاد زخم در صورت وجود دارد هر چند سوزن کوچک است اما زخم های ریزی بر جای می گذارد که اگر درست از سوزن و نخ ها استفاده نشود جای زخم ها باقی می ماند و بر روی پوست هایی که تیره تر هستند بیشتر باقی می ماند. چون رنگدانه های روشن تری از جای زخم باقی می ماند.

دکتر با تجربه
دکتر با تجربه

ماندگاری لیفت با نخ

اگر لیفت با نخ هر سال تکرار شود یعنی هر بار چند نخ ترمیمی به صورت تزریق شود ماندگاری بیشتری خواهد داشت و به اصطلاح به آن لیفت دائم می گویند ولی اگر فقط یک بار این عمل انجام شود یک تا یک سال و نیم ماندگاری دارد که این بستگی به نوع پوست و صورت شخص خواهد داشت. اگر این عمل تکرار نشود صورت به حالت اولیه خود باز می گردد و بدتر نخواهد شد.

ماندگاری لیفت با نخ
ماندگاری لیفت با نخ

نتیجه گیری

عمل لیفت صورت با نخ روشی جدید برای زیبایی و جوان سازی پوست است که چین و چروک و افتادگی های پوست را از بین می برد. ماندگاری این روش موقتی می باشد و مانند عمل جراحی نمی باشد. برای اینکه بیشتر ماندگاری لیفت باقی بماند باید لیفت هر چند وقت یک بار تمدید شود.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟
آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید