میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

مرکز لیفتینگ تهران
مرکز لیفتینگ تهران

لیست موضوعات

مرکز لیفتینگ تهران

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع مرکز لیفتینگ تهران بپردازیم. امروزه توجه به زیبایی در افراد تا حدودی زیاد شده و از روش­های متعددی برای جوانسازی پوست خود استفاده می­کنند. لیفتینگ یکی از روش ­های جوانسازی پوست است که کاربران را می­تواند حدود 7 تا 10 سال جوان­تر از چیزی که هستند نشان دهد.

پیشنهاد ما برای مرکز لیفتینگ تهران کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلینیک می توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید و یا با مشاوران ایشان تماس بگرید و مشاوره رایگان دریافت کنید

جهت دریافت مشاوره قیمت روز همین الان با ما در زرکلینیک تماس بگیرید.

02122930161

مرکز لیفتینگ تهران
مرکز لیفتینگ تهران

به سوالات زیر باید پاسخ دهیم:

  1. لیفتینگ صورت به چه معناست
  2. مراکز لیفتینگ خوب چه ویژگی­هایی دارند
  3. چه کسانی برای عمل جراحی لیفتینگ مناسب هستند
  4. جراحی لیفتینگ در مرکز لیفتینگ تهران به چه نحوی صورت می­پذیرد
  5. آمادگی پیش از عمل لیفتینگ صورت را بیان کنید
  6. نکات و مراقبت­های لازم بعد از انجام عمل لیفتینگ صورت کدامند
  7. آیا عمل لیفتینگ صورت با عوارض خاصی همراه است
  8. روش­ های متعدد جوانسازی در مرکز لیفتینگ تهران را عنوان کنید

 

لیفتینگ صورت به چه معناست:

لیفتینگ روشی برای رفع چین و چروک پوست صورت است. افراد با افزایش سن دچار شل شدگی و افتادگی در پوست می­شوند که استفاده از این روش برای درمان چنین مواردی بسیار کاربرد دارد.

هنگامی که سن بالا می­رود به تدریج قابلیت ارتجاعی بودن پوست بدن نیز در فرد کم­کم کاهش پیدا می­کند که در نتیجه آن چربی زیر پوست کم می­شود. در این حالت پوست کم­کم دارای یک حالت جمع­ شدگی شده و چین و چروک ظاهر کلی پوست بدن را تغییر می­دهد و به تدریج بافت اطراف چشم و فک شل می­شود که باعث خسته و اخمو نشان دادن چهره افراد می­شود.

جراحی صورت در مرکز لیفتینگ تهران با روش­ های متعددی و استفاده از ابزار متفاوتی توسط پزشکان انجام می­شود. اما لیفت صورت با استفاده از جراحی به دلیل تاثیر پذیری بسیار بالایی که دارد جزو یکی از محبوب­ترین روش ­ها در بالا کشیدن پوست صورت بین مردم است

لیفتینگ صورت به چه معناست:
لیفتینگ صورت به چه معناست:

عمل لیفتینگ برای همه سنین

این عمل هم می­تواند سطحی باشد و هم عمقی انجام می­پذیرد. عمل لیفتینگ در افراد با هر سنی قابل اجراست اما بیشتر بین افراد 40 تا 60 ساله رواج دارد. همانطور که گفته شد روش­ های جراحی برای بالا کشیدن پوست صورت یا در اصطلاح پزشکی لیفتینگ مختلف­­اند به این صورت که در بعضی از روش­ ها این عمل فقط بر روی پوست صورت انجام می­پذیرد

و در بسیاری دیگر، بجز پوست صورت عضلات زیر پوست را نیز شکل می­دهند که در آن چربی­ های اضافی زیر پوست را برمی­دارند و عضلات زیرین را سفت می­کنند و پوست را می­کشند. با این کار نشانه ­های پیری در افراد تا حدودی پایین ­تر می­ آید.

مدت زمان عمل لیفتینگ حدود 90 دقیقه است که برای این جراحی فرد بیمار باید حتما به طور کامل بیهوش باشد چون این یک جراحی ساده و پیش پا افتاده­ای نیست و گاهی اوقات همچون عمل­های جراحی بزرگ لازم است که در آن از لوله تخلیه مواد زائد کمک بگیرند.

در چنین مواردی این امکان وجود دارد که جراحی عوارض متعددی همچون خونریزی، غیر قرینگی و عفونت را در پی داشته باشد. این عمل مختص به قسمت­های خاصی از صورت مثل گونه و پیشانی و … است و باید گفت که لیفتینگ صورت باعث از بین رفتن افتادگی در ابرو، چین و چروک دور دهان و از بین برنده چربی اضافی دور پلک نیست.

در مرکز لیفتینگ تهران اکثر مواقع عمل لیفتینگ صورت با عمل ­های زیبایی دیگری همچون بلفارو پلاستی، لیفتینگ گردن و پیشانی همزمان انجام می­شود. عوامل متعددی از جمله سن بیمار، جنس پوست، عضلات زیر پوست و میزان کشیدگی پوست می­تواند بر نتیجه نهایی عمل لیفتینگ تا حدودی موثر باشد.

مراکز لیفتینگ خوب چه ویژگی ­هایی دارند:

مرکز لیفتینگ تهران سرویس ­های متعددی را در حوزه­ لیفت صورت هر روزه به مشتریان خود ارائه می­دهد. مراکز لیفتینگ خوب تمام اطلاعات لازم را در قالب مشاوره رایگان و به شکلی دقیق و درست به متقاضیان خود ارائه میدهند. در کل باید گفت که هیچ مرکز لیفتینگی بدون اخذ مجوز از وزارت بهداشت اجازه فعالیت را در این حوزه ندارد.

متقاضیان باید توجه کافی را به این موضوع داشته باشند که عمل لیفتینگ به شکل مستقیم با سلامت جسمانی بیمار در رابطه است پس بخاطر ارزان بودن مراکزی نظیر آرایشگاه­ها که بدون مجوز اقدام به چنین فعالیتی کرده­اند نباید با سلامت خود بازی کنند. مرکز لیفتینگ خوب باید با دارا بودن تیم متخصص در این زمینه همواره به متقاضیان خود خدمت رسانی کند و اطلاعاتی نظیر فرایند درمان و هزینه مورد نیاز را بدون هیچ ابهامی در اختیار بیمار قرار ­دهد.

مراکز لیفتینگ خوب چه ویژگی ­هایی دارند:
مراکز لیفتینگ خوب چه ویژگی ­هایی دارند:

چه کسانی برای عمل جراحی لیفتینگ مناسب هستند:

افرادی که قصد دارند اثرات پیری را در چهره خود از بین ببرند از این روش استفاده می­کنند. در کل می­توان گفت افرادی که دارای چین و چروک بیشتری در پوست خود هستند و از پوستی شل و افتاده رنج می­برند متقاضیان این عمل­اند. اما در حالت کلی می­توان گفت که متقاضی مناسب برای انجام این عمل افرادی هستند که استعمال دخانیات نمی­کنند و به شکلی واقع بینانه به این عمل نگاه می­کنند و انتظار معجزه را از پزشک ندارند. عوامل دیگری هم هستند که با تامل در آن می­توان فهمید که متقاضی یک فرد مناسب برای جراحی لیفتینگ هست یا نه که شامل:

چه کسانی برای عمل جراحی لیفتینگ مناسب هستند:
چه کسانی برای عمل جراحی لیفتینگ مناسب هستند:
  1. ساختار کلی استخوان زیرین: چنانچه ساختار استخوان صورت مناسب باشد می­تواند تکیه گاهی محکم را برای انجام تغییرات کلی در صورت ایجاد کند.
  2. وضعیت کلی پوست: پوست صورت فردی که متقاضی چنین عملی است باید تا حدودی منعطف باشد چون انجام عمل لیفت به این صورت است که پزشکان پوست ناحیه تحت درمان را می­کشند تا چین و چروک آن از بین برود.
  3. سلامتی متقاضی: فردی که متقاضی انجام عمل لیفتینگ صورت است باید در سلامت کامل جسمانی به سر ببرد چون این مورد یکی از عوامل مهم در بازیابی بهبودی پس از انجام عمل لیفتینگ صورت است.

چنانچه بخواهیم فردی را که نیاز به لیفتینگ دارد را ارزیابی کنیم باید چند نکته را مورد توجه قرار دهیم که عبارتند از:

  1. بر روی قسمت برجسته گونه چین و چروک عمیق یا شلی پوست را شاهد باشیم
  2. وجود چین و چروک­های نیمه عمیق یا عمیق در کناره بینی که تا کناره دهان کشیده شده است
  3. وجود عواملی چون شلی پوست، چین و چروک عمیق و ستون­های عمودی موجود در گردن
  4. شل شدگی و افتادگی پوست صورت به دلیل کهولت سن

جراحی لیفتینگ در مرکز لیفتینگ تهران به چه نحوی صورت می­ پذیرد:

برای انجام عمل جراحی زیبایی در مرکز لیفتینگ تهران ابتدا بیمار را با استفاده از داروهای آرام بخش و تزریقی بیهوش یا به شکل موضعی سر می­کنند چون این عمل معمولا بین 60 دقیقه تا 180 دقیقه می­تواند به طول بیانجامد.

در این روش پزشک تلاش می­کند که در چین و چروک­های طبیعی که بر روی پوست بیمار ظاهر شده­اند برش­هایی ایجاد کند. این کار به دلیل مشخص نبودن جای ترمیم بر روی پوست، بعد از انجام عمل لیفتینگ صورت می­پذیرد.

بیشتر برش­هایی که پزشک بر روی صورت بیمار می­زند معمولا در قسمت خط مو انجام می­شود. پزشک مورد نظر با استفاده از برش محل رویش قسمت­های چروکیده بر روی پوست را تا حدودی شل می­کند و بعد از انجام این کار از قسمت عقبی گوش آن را می­کشد.

برش ­های ایجاد شده بر روی صورت متقاضی معمولا در اطراف گوش انجام می­پذیرد و به این صورت است که از جلوی گوش برش را شروع می­کنند و لاله گوش را دور می­زنند و کنار خط رویش مو در پشت گوش برش به اتمام می­رسد. گاهی اوقات اگر چین و چروک روی پوست صورت بیمار زیاد باشد در صورت نیاز زیر چانه فرد بیمار نیز برشی کوچک برای ترمیم بهتر ایجاد می­کنند.

جراحی لیفتینگ در مرکز لیفتینگ تهران به چه نحوی صورت می­ پذیرد:
جراحی لیفتینگ در مرکز لیفتینگ تهران به چه نحوی صورت می­ پذیرد:

آمادگی پیش از عمل لیفتینگ صورت را بیان کنید:

معمولا در جلسات مشاوره­ای که توسط پزشکان مرکز لیفتینگ تهران صورت می­پذیرد از بیمار می­خواهند به صورت کامل و دقیق توضیح بدهد که قصد تغییر در کدام قسمت از صورت خود را دارد و از چه بخشی در صورت ناراضی است. پس از آن پزشک انواع روش­ های لیفتینگ که برای فرد بیمار مناسب است را توضیح می­دهد و روند جراحی، عوارض و نتایجی که انجام عمل لیفتینگ می­تواند در پی داشته باشد را بیان می­کند.

آمادگی پیش از عمل لیفتینگ صورت را بیان کنید:
آمادگی پیش از عمل لیفتینگ صورت را بیان کنید:

در صورتی که بیمار رضایت کامل را داشته باشد پزشک با گرفتن عکس ­هایی از صورت وی و بررسی به شکل دقیق مطمئن می­شود که هر دو در این زمینه نظر یکسانی دارند یا خیر. شایان ذکر است که انتخاب نوع روشی که برای بیمار استفاده می­شود متناسب با وضعیت جسمانی و تقبل هزینه از سمت وی انتخاب می­شود.

چنانچه بیمار برای لیفتینگ مطمئن شد باید قبل از انجام عمل نکاتی را رعایت کند که شامل:

  1. شب قبل از عمل لیفتینگ بیمار باید حمام کند و صورت خود را کامل بشویید
  2. قبل از ورود به اتاق عمل پوست صورت باید عاری از هرگونه آلودگی و آرایش باشد
  3. حدود 15 روز قبل از عمل بیمار باید از خوردن قرص ­هایی که موجب رقیق شدن خون می­شود نظیر پیروکسیکام، مفنامیک اسید، آسپرین، ایبوپروفن و ایندومتاسین خودداری کند. چنانچه بیمار به هر دلیلی نیاز مبرم به مسکن داشت فقط باید از قرص استامینوفن استفاده کند.

 

نکات و مراقبت ­های لازم بعد از انجام عمل لیفتینگ صورت کدامند:

نکات بعد از عمل لیفتینگ:

معمولا بانداژ صورت بیمار پس از 24 تا 48 ساعت بسته به نظر پزشک برداشته می­شود. این عمل عوارض گذرایی چون تغییر رنگ پوست صورت، ورم و کبودی را تا چند روز به همراه دارد که بعد از مشاهده هیچ جای نگرانی برای بیمار وجود ندارد چون این عمل نیز همانند تمامی عمل­های زیبایی دارای عوارضی کوتاه مدت است و بعد از گذشت چند روز بیمار وضعیت طبیعی خود را باز می­یابد. معمولا تورم موجود بر پوست صورت بیمار بین 1 تا 2 روز بعد از جراحی دیده می­شود و بعد از گذشت چند هفته به صورت کامل از بین می­رود.

پس از گذشت چیزی حدود 4 روز تا یک هفته معمولا بخیه­های موجود بر روی پوست برداشته می­شود. اما تا چند هفته بعد از عمل ممکن است بیمار در نقاط مختلفی از صورت بی­حسی ناشی از عمل را احساس کند که پس از این مدت از بین خواهد رفت. فرد بیمار باید حدود 15 روز پس از عمل لیفتینگ به طور کامل استراحت کند و بعد از گذشت این مدت می­تواند فعالیت­های روزانه خود را شروع کند اما برای انجام فعالیت­های سنگینی نظیر ورزش کردن باید حدود 1 ماه از انجام عمل گذشته باشد.

ممکن است بیمار تا 1 ماه بعد از انجام عمل بر روی پوست صورت خود کشیدگی را احساس کند که این عامل طبیعی بوده و پس از گذشت این زمان برطرف خواهد شد. احساس کم حسی و بی حسی گوش تا چند هفته بعد از انجام عمل کاملا طبیعی است.

مراقبت ­های مورد نیاز بعد از عمل لیفتینگ:

  1. بیمار باید تا چند روز بعد از انجام عمل لیفتینگ صورت فعالیت­های خود را قطع کند.
  2. برای کاهش میزان کبودی و تورم بر پوست صورت بهتر است بیمار هنگام خوابیدن سر را تا حدودی بالاتر از بدن خود قرار دهد.
  3. تا چند روز و هر روز چند بار بهتر است که از کمپرس آب سرد بر روی محل عمل استفاده شود چون این کار باعث کاهش خون­ریزی ناحیه مورد درمان می­شود.
  4. پزشک برای جلوگیری از عفونت در ناحیه درمان داروهایی نظیر آنتی بیوتیک را برای بیمار تجویز می­کند که حتما به صورت مرتب باید مصرف شوند.
  5. تا گذشت 15 روز بعد از عمل لیفتینگ صورت بیمار نباید از داروهای رقیق کننده خون همچون آسپرین و داروهای ضد التهابی و دخانیات استفاده کند.
  6. در روزهای اول بعد از عمل لیفتینگ بیمار باید از خم شدن، زور زدن، بلند کردن اجسام، شنا کردن، پیاده روی طولانی یا تند و رابطه جنسی و تمامی فعالیت­هایی که موجب بالا رفتن فشار خون در بدن می­شود به طور کامل پرهیز کند.
  7. بیمار باید تا جایی که ممکن است از بروز سرماخوردگی جلوگیری کند و چنانچه به این بیماری مبتلا شد باید سریعا به پزشک مراجعه کرده و آن را هرچه سریع درمان کند.
  8. بهتر است بیمار تا چند روز از خانه خارج نشود اما اگر ناچار به خارج شدن از خانه بود باید از تماس مستقیم با آفتاب حتما دوری کند و یا از کرم­های ضد آفتاب استفاده نماید.
  9. تا چند روز اول استفاده از غذاهای لقمه­ای که باعث حرکات صورت می­شود و جویدن آدامس ممنوع است.
مراقبت ­های مورد نیاز بعد از عمل لیفتینگ:
مراقبت ­های مورد نیاز بعد از عمل لیفتینگ:

آیا عمل لیفتینگ صورت با عوارض خاصی همراه است:

گاهی افراد به دلیل زیبایی دست به روش ­هایی می­زنند که شاید موجب پرداخت بهایی گزاف از جمله خانه نشینی تا ابد برای بیمار شود. بیمار باید هوشیار باشد و سلامت خود را به دست افراد غیر متخصص نسپارد. در کل باید گفت که تمام عمل­های زیبایی که امروزه توسط پزشکان صورت می­پذیرد دارای عوارضی گاه کوچک و گاه بزرگ و جبران ناپذیر هستند. لیفتینگ صورت نیز نمی­تواند جدا از این مقوله باشد و همواره عوارض متعددی را به همراه دارد که عبارتند از:

آیا عمل لیفتینگ صورت با عوارض خاصی همراه است:
آیا عمل لیفتینگ صورت با عوارض خاصی همراه است:
  1. تجمع خون بر زیر پوست فرد بیمار که در اصطلاح پزشکی به آن هماتوم می­گویند. این عارضه معمولا در افراد سیگاری یا کسانی که فشار خون بالایی دارند دیده می­شود. امکان وجود هماتوم در افرادی که بعد از عمل لیفتینگ صورت دچار تهوع و استفراق شده­اند تا حدی بیشتر از بقیه افراد است.
  2. گاهی اوقات در بیمارانی دیده شده که پس از انجام این عمل ریزش مو پیدا کرده­اند. دلیل علمی این موضوع کاهش خون­رسانی به فولیکول­های مو است. اما باید بدانید که پس از گذشت مدتی رشد موها دوباره به حالت قبل باز می­گردد.
  3. عصب ­های صورت ممکن است بعد از گذشت چند مدت آسیب ببینند.

به دلیل تفاوت­ های فردی افراد مختلف هیچ وقت نتایج و عوارض یکسانی را پس از انجام چنین عمل­هایی مشاهده نخواهند کرد.

روش ­های متعدد جوانسازی در مرکز لیفتینگ تهران را عنوان کنید:

لیفتینگ صورت با استفاده از نخ ­های کششی:

نخ از جنس POLY PROPILYN:

این عمل نوعی جراحی ظریف است که با استفاده از نخ باعث می­شود پوستی که افتاده و شل شده را بکشند و در نتیجه متقاضی جوان­تر به نظر برسد. استفاده از لیفتیگ با روش نخ­های کششی به بیمار این امکان را می­دهد تا بدون استفاده از هرنوع جراحی سنگین و بیهوشی و بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان اقدام به لیفت پوست صورت خود کند.

شایان ذکر است که این روش درمانی دوره نقاهت طولانی مدتی ندارد و بیمار می­تواند بعد از گذراندن 2 روز از عمل لیفتینگ با نخ دوباره به زندگی عادی و طبیعی خود باز گردد و کارهای روزانه خود را از سر بگیرد.

بعد از عمل لیفت بدن کم­کم بافت­های نرم خود را ترمیم می­کند و بعد از گذشت 15 روز به صورت کامل بهبود می­یابد و هیچ نشانه­ای از انجام عمل بر روی پوست صورت در بیمار باقی نخواهد ماند.

لیفت صورت با استفاده از نخ POLY PROPILYN بدون هیچ­گونه برشی بر روی پوست انجام می­شود که در این حالت جای هیچ نوع بخیه­ ای بر روی پوست بدن بیمار باقی نمی­ماند. البته باید متذکر شد که مهارت پزشک انتخاب شده و جنس پوست متقاضی هم تاثیر بسزایی در این مورد دارد. انجام این عمل معمولا در یک جلسه پایان می­یابد و فاقد هرگونه اثرات جانبی می­باشد.

برای انجام لیفتینگ صورت با استفاده از نخ  POLY PROPILYN پزشک باید عمل را در چند مرحله که شامل وارد کردن نخ در پوست، استقرار آن، مهار، تعلیق و تثبیت نخ است، پیش ببرد. این کار با برش سطحی در قسمت جلو گوش انجام می­پذیرد و از نوعی نخ که با بدن انسان سازگار است استفاده می­شود. معمولا پزشکان از این نخ برای موارد دیگری همچون خطوط یان، خطوط بیضی شکل و چین نازولبیال استفاده می­کنند.

نخ از جنس سیلوئت:

عمل لیفتینگ صورت با استفاده از این نخ نیز یک روش برای از بین بردن شل شدگی پوست صورت است که کاربرد آن بر روی بافت­های شل شده قسمت میانی صورت می­باشد. این نخ از نوعی مخروط­ های قابل جذب ساخته شده که باعث می­شود پوست قابلیت ارتجاعی خوبی را پیدا کند. برای استفاده از این روش نیز نیازی به بستری شدن در بیمارستان و بیهوشی حین عمل وجود ندارد.

استفاده از این روش برای بالا کشیدن ابرو بسیار مناسب است و بر شکل کلی چشم هیچ تغییری ایجاد نمی­کند. پزشک باید حتما از نخی استفاده کند که FDA آمریکا آن را تایید کرده باشد.

شایان ذکر است که استفاده از روش لیفتینگ صورت با استفاده از نخ راهکاری همیشگی برای از بین بردن چین و چروک و شل شدگی بر روی پوست صورت انسان نیست و فقط از آن می­توان به عنوان یک ایده برای عقب افتادن جراحی پوست نام برد چون این روش نتیجه­ای 3 تا 5 ساله دارد.

لیفتینگ پوست صورت به روش RF Fractional:

این روش نوعی عمل لیفتینگ با استفاده از لیزر است که مناسب افرادی با چین و چروک سطحی بر روی پوست هستند می­باشد. در افرادی که قصد دارند خط خنده خود را تا حدودی کمرنگ­تر جلوه بدهند بکار گیری این روش بسیار مناسب است چون استفاده از لیزر Fractional باعث از بین رفتن خطوط بین 2 تا 4 میلی­متر شده و پوست صورت بین 3 تا 5 سال کاملا سفت می­شود. به تازگی از روشی برای لیزر Fractional استفاده می­کنند که از انرژی رادیو فرکانسی در آن استفاده شده و بدون هر گونه عارضه است.

در لیزر Fractional پزشک با استفاده از دستگاه سوزن­ های بسیار ظریفی که عمقی به اندازه ضخامت پوست دارند را برای فرستادن حرارت به شکل مستقیم در کلاژن­ها به درون پوست وارد می­کند.

لیفتینگ پوست صورت به روش RF Fractional:
لیفتینگ پوست صورت به روش RF Fractional:

لیفت پوست صورت با استفاده از روش هایفوتراپی:

درمان چین و چروک و شل شدگی پوست با استفاده از هایفوتراپی یک تکنیک جدید است که برای لیفتینگ و سفت کردن پوست از آن استفاده می­شود. در درمان با هایفوتراپی اشعه­ های هایفو به قسمت­ های عمیق پوست صورت نفوذ کرده که این عمل باعث انعقاد گرمایی شده و کم­کم پس از گذشت مدت زمانی نسبتا بلند باعث سفت شدن پوست شده و در نتیجه جوانسازی افراد را به دنبال خواهد داشت. متقاضی انجام این عمل پس از درمان با هایفو می­تواند تمامی فعالیت­ های روزمره خود را از سر گرفته و سریعا به زندگی معمول خود بازگردد.

لیفت پوست صورت با استفاده از روش هایفوتراپی:
لیفت پوست صورت با استفاده از روش هایفوتراپی:

باید گفت که در برخی از بیماران، پوست ناحیه درمان شده با استفاده از هایفو ممکن است قرمز شود که البته این موضوعی موقتی است و پس از گذشت چند ساعت کاملا برطرف می­شود. اگر بیمار بخواهد نتایج بهتری را از درمان با استفاده از هایفوتراپی برای کشیدن پوست صورت دریافت کند بهتر است که استفاده از این روش را به مدت 9 ماه به صورت مستمر در پیش گیرد تا نتایچ چشمگیری را شاهد باشد. ماندگاری این روش چیزی حدود یک سال است.

لیفتینگ صورت با استفاده از روش مزوتراپی بیولوژیک:

لیفتینگ صورت با استفاده از روش مزوتراپی بیولوژیک در اصطلاح پزشکی PRP نام دارد. استفاده از این روش برای انجام عمل لیفتینگ با دستگاهی به اسم مزوگان صورت می­پذیرد. معمولا استفاده از این روش برای بالا بردن کیفیت نتیجه به دست آمده از لیفتینگ صورت با استفاده از روش­ های درمانی دیگر است. در حالت کلی می­توان گفت که مزوتراپی بیولوژیک برای تمامی مشکلات قابل استفاده نیست و به نوعی روش انتقال دارو به زیر پوست است.

برای رفع چین و چروک پوست در ابتدا باید عمل جوان­سازی پوست را انجام دهیم. در این کار از مزوتراپی برای پر کردن چروک­ها استفاده می­شود. چنانچه بیمار بخواهد نتیجه بهتری را کسب کند از مزوتراپی در کنار روش ­های دیگری همچون بوتاکس استفاده می­شود. در این روش پزشکان معمولا داروهای هومیوپاتیک را وارد پوست می­کنند. می­توان گفت که این روش تا حدودی جزو روش ­های تهاجمی درمان پوست است.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید