میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟
لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟

لیست موضوعات

لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟

در این مقاله قصد داریم به موضوع لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟ بپردازیم

پلاسما جت یک روش جدید است که بر روی بافت های پوست به صورت عمیق پوست اثر می گذارد. زیبایی و طراوت پوست از مواردی است که بسیاری از افرادی به دنبال این هستند که همان زیبایی سالهای جوانی خود را داشته باشند و البته ترس و مصنوعی شدن چهره با عمل را نیز دوست دارند .

به همین دلیل یکی از روش ها نوینی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است پلاسما می باشد . پلاسما برای قسمت های مختلف صورت استفاده می شود یکی از آنها لیفت بینی پلاسما است که برای افرادی که می خواهند بینی خود را بدن عمل بینی خوش فرم کنند بسیار مناسب می باشد.

لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟
لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟

اگر به دنبال یک کلینیک معتبر برای لیفت بینی با پلاسما هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلینیک می توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

لیفت بینی  پلاسما چیست؟

آیا تفاوتی بین پلاسما ، پی آر پی یا پلاسما جت وجود دارد؟

آیا پلاسما جت دارای ماندگاری می باشد ؟

روش کار پلاسما به چه صورت است ؟

چه مراقبت هایی باید قبل از پلاسما لیفت بینی انجام شود ؟

چه مراقبت هایی باید بعد از پلاسما لیفت بینی انجام شود ؟

چه افرادی نباید از پلاسما لیفت بینی استفاده کنند ؟

چه افرادی می توانند از پلاسما استفاده کنند ؟

آیا پلاسما کاربردهای دیگر دارد؟

آیا پلاسما لیفت بینی دارای عوارض میباشد ؟

آیا پلاسما صورت و لیفت بینی مزیت دارد ؟

تعداد جلسات پلاسما لیفت بینی چند جلسه می باشد ؟

لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟
لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟

پلاسما جت بینی

بیشتر افرادی که از فرم بینی خود ناراضی هستند ، تصمیم میگیرند که عمل زیبایی انجام دهند اما مشکلی وجود دارد که بیشتر این افراد از عمل بینی ترس و واهمه دارند. اساس کار لیفت بینی پلاسما به این صورت است که بر روی بینی نقاط ریز به صورت سوزاندن ایجاد می شود .

عمق این نقاط ایجاد شده در حدی است که بهترین تاثیر را بر روی لیفت بینی دارد . نقا ریز ایجاد شده بعد از دوران ترمیم خود باعث می شود که پوست کمی جمع تر شود . لازم ذکر است که بدانید  که لیفت بینی پلاسما بیشتر برای افرادی که بینی گوشتی دارند مناسب می باشد و تاثیری بر روی بینی های استخوانی ندارد و بیشتر پزشکان توصیه نمیکنند.

از زمانی که تکنولوژی های جدید مانند پلاسما وارد علم پزشکی شده است یک اصطلاح جدید به نام جراحی نرم نیز به علم پزشکی وارد شده است ، که این اصطلاح دستاورد فناوری های جدید می باشد

پلاسما جت بینی
پلاسما جت بینی

تفاوت بین پلاسما و پلاسما جت

معمولا سوالی که برای افراد پیش می آید این است که تفاوت بین پلاسما و پلاسما جت چیست ؟! پلاسما به ماده ای گفت می شود که هیچ کدام از حالت ماده مایع ، گاز و جامد را ندارد و به دلیل حرارت های بالا حالتی گاز مانند به وجود می آید اما تمام این وجود باز هم ساختاری متفاوت از گاز دارد .

حالا با پلاسما جت این ماده ای که بین پوست و دستگاه وجود دارد  و به صورت گاز می باشد را یونیزه میکند و به ماده تشکیل شده ماده پلاسما می گویند .همین عملیات باعث می شود که با استفاده از یک شار الکترونی ، بافت های جامدی که روی سطح مورد نظر پوست می باشد را تصعید می کند و در نهایت آن را به بخار تبدیل می کند . بعد از این عملیاتی که انجام شد پوست جمع می شود و کاملا سفت می شود.  در این قسمت بدن وارد عمل می شود و کلاژن ها تحریک می شود و باعث جوانسازی پوست می شود .

تفاوت بین پلاسما و پلاسما جت
تفاوت بین پلاسما و پلاسما جت

برای اینکه پلاسما بر روی بافت های آسیب دیده اثر بهتری بگذارد در زمان درمان پلاسمای هلیوم سرد را از طریق امواج آر اف با یکدیگر ترکیب می کند .

با این روش دستگاه پلاسما جت بر روی بافت های مورد نظر که بافت و پوست های اضافی دارد را تحت تاثیر میگذارد باید بدانید که پلاسما تنها بر روی بافت هایی که مد نظر شما می باشد و عملیات روی آنها انجام می شود تاثیر می گذارد  و هیچ تاثیری بر روی بافت های سالم  و اطراف آن ندارد .

پلکسر ، پلکسر جت و پلاسما جت همگی یک روند کاری دارند و عملکرد آنها به نام پلاسما است که برای رفع افتادگی و چین و چروک های پوستی انجام می شود . تنها تفاوت این روش ها این است که قیمت و قدرت عملکرد با یکدیگر تفاوت دارند .

به عنوان مثال اگر شما یک جلسه پلکسر پلاس را انجام دهید با توجه به منطقه ای که انتخاب می کنید بین یک تا سه جلسه به ترمیم نیاز دارد این در حالی است که پلاسما جت به دلیل اینکه قدرت کمتری دارد نیاز به تعداد دفعات بیشتری برای ترمیم دارد. به همین دلیل قیمت پلکسر پلاس به نسبت پلاسما جت ارزان تر می شود.

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟ هستید

ماندگاری پلاسما جت

ماندگاری لیفت بینی پلاسما جت برای افرادی که در سن بلوغ می باشند مناسب نیست و برعکس برای افرادی که از سن بلوغ گذشته اند بسیار مناسب می باشد . البته برای همین افراد اگر پوستشان در معرض تغییرات محیطی قرار بگیرد و یا اینکه به صورت ژنتیکی مدام در حال تغییر باشد نیاز است که هر چند سال یکبار از این روش استفاده شود .

ماندگاری پلاسما جت
ماندگاری پلاسما جت

استفاده از پلاسما جت در سن رشد

پلاسما جت برای افرادی که در سن رشد نیز می باشند  این نوید را می دهد که اگر به یک پزشک خبره در این زمینه مراجعه نمایند می تواند در سن رشد نیز از این تکنولوژی استفاده کنند و تنها در بعضی از موارد نیاز است بعد از سه سال احتمال برگشت دارد که در صورت لزوم می توانند یک جلسه برای ترمیم دائمی بینی مراجعه نمایند.

بسیاری از افراد معتقدند که به دلیل اینکه این روش زیبایی طول درمان و دوره نقاهت کمی دارد باعث می شود که دائمی و طولانی باشد اما باید بدانید که این روش از روش های طولانی و در بیشتر مواقع ماندگاری بالا می باشد به همین دلیل افرادی که خواهان زیبایی هستند می توانند از این روش برای جوانسازی پوست استفاده نمایند .

برای اینکه این روش ماندگاری بالایی داشته باشد باید تعداد جلساتی را که پزشک مربوطه مشخص می کند به صورت منظم انجام شود و همچنین به بسیار از نکاتی که باید بعد از این روش برای مراقبت بیشتر از آن انجام شود به صورت دقیق رعایت شود .

نکته

دقت داشته باشید یکی از قسمت هایی که بر ماندگاری پوست بسیار تاثیر می گذارد پیری پوست می باشد معمولا بیشتر در لیفت بینی پلاسما به دلیل اینکه این ناحیه کمتر تحت تاثیر پیری پوست  است ماندگاری بالاتری دارد اما قسمت هایی مانند اطراف چشم که به نسبت قسمت های دیگر بیشتر تحت پیری پوست و با یه عبارت دیگر چین و چروک ها می باشند ماندگاری کمتری دارند .

اگر شما میخواهید اثر بخشی پلاسما را بیشتر ببینید باید حتما در سالهایی که پزشک برای شما مشخص میکند ترمیم را انجام دهید . معمولا این مدت زمان بین دو تا سه سال می باشد که باید تکرار شود .

نکته
نکته

روش کار پلاسما

پلاسما از موادی می باشد که نه جامد ، نه مایع و نه گاز است و در دسته چهارم قرار میگیرد و باعث یونیزاسیون سلول می شود .  در اصل اساس کار پلاسما به ترتیب به صورت زیر می باشد :

قبل از اینکه پلاسما جت را شروع کنید باید پوست را به صورت کاملا تمیز کنید و هیچگونه مواد آرایشی و کثیفی باشد و محیط کاملا استرلیزه شده باشد و در بعضی از مواقع با توجه به صلاح دید پزشک از پمادهای بی حس استفاده می شود و در گام بعدی باید دستگاه پلاسما که مشابه خودکار می باشد را بر روی قسمت هایی که میخواهید بکشید .

بعد از انجام این کار پرتوهای پلاسما که همان پی آر پی می باشد نقاط ریز کنار یکدیگر ایجاد می کند و سپس با گرمایی که  با استفاده از توازن اتمی ایجاد می کنند . یک انرژی نو و جدید به سلولهای زیر پوست می دهد و سپس باعث می شود که اپیدرم پوست ناحیه مورد نظر از حالت جامد به گاز تبدیل شود .

در گام آخر آب زیر پوست از بین میرود و باعث می شود که جمع شود و به عبارت دیگر حالت لیفت شدگی به خود بگیرد .

برای اینکه به این نتیجه اثربخش برسید باید حدود یک هفته صبر کنید .

بعد از این یک هفته شما شاهد کوچکتر شدن منافذ پوستی ، کم شدن و یا در موقعی از بین رفتن چین و چروک های پوستی و در آخر شاهد لیفت در منطقه ای که درمان انجام شده است بشوید .

بهتر است بدانید تمام عملیات پلاسما باید بین  10 تا  25 دقیقه انجام شود که این مدت زمان را باید پزشک مربوطه تشخیص دهد .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟ هستید

مراقبت هایی که باید قبل از پلاسما جت باید انجام شود

پلاسما مانند هر روش علمی و پزشکی دیگر نیاز دارد که قبلا از انجام یک سری از مراقبت هایی برای آن انجام شود ، با ما همراه باشید تا مراقبت های قبل از پلاسما لیفت بینی را با یکدیگر انجام دهید :

  • بهتر است حدود هفت تا ده روز قبل از اینکه روش پلاسما را انجام دهید هیچ گونه قرصی که باعث انعقاد خون می شود را مصرف نکنید . قرص های آسپرین و ویتامین ای از سری منع های دارویی برای پلاسما می باشد.
  • بهتر است یک هفته قبل از انجام روش پلاسما در برابر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید .
  • مانند هر روش زیبایی دیگر نباید یک هفت قبل از انجام روش پلاسما از دود و یا الکل استفاده کنید . الکل و دود بدترین تاثیر را بر روی پوست شا می گذارند .
  • قبل از انجام پلاسما یک سری از آزمایشات باید انجام شود که پزشک مربوطه آنها را به شما یادآوری می کند . دقت داشته باشید با توجه به اینکه این روش یک روش جراحی نرم در علم پزشکی می باشد باز هم آزمایشات لازم باید انجام شود .
  • یکی از مواردی که باید قبل از انجام پلاسما به آن دقت کنید این است که بر روی صورت شما به هیچ عنوان نباید هیچ گونه کرم آرایشی باشد حتی کرم های سبک مرطوب کننده .
مراقبت هایی که باید قبل از پلاسما جت باید انجام شود
مراقبت هایی که باید قبل از پلاسما جت باید انجام شود

مراقبت هایی که باید بعد از پلاسما جت باید انجام شود

مانند هر روش پزشکی دیگر بعد از انجام پلاسما شما برای اینکه به نتیجه اثر بخشی برسید باید مراقبت های لازم را انجام دهید . با ما همراه باشید تا با مراقبت های بعد از پلاسما لیفت بینی آشنا شوید :

برای اینکه بهترین نتیجه را از روش زیبای پلاسما بگیرید باید تمامی نکاتی که پزشک مربوطه می دهد را به صورت دقیق و منظم انجام دهید .

می توانید تا دو روز بعد از انجام پلاسما باید برای اینکه نتیجه بهتری حاصل شود از کمپرس آب سرد استفاده کنید .دقت داشته باشید شما اجازه دارید بعد از دو روز صورت خود را به صورت کاملا آرام بشویید .

مراقبت هایی که باید بعد از پلاسما جت باید انجام شود
مراقبت هایی که باید بعد از پلاسما جت باید انجام شود

تا سه روز بعد از انجام پلاسما باید دقت کنید که در زمان خواب زاویه سر شما 30 درجه باشد و به گونه ای قرار بگیرد که ناحیه ای که پلاسما انجام داده اید با زمین و یا بالشت برخوردی نداشته باشد .

بعد از پلاسما یقینا پزشک مربوطه برای شما پماد یا وازلین تجویز می کند بهتر است برای اینکه نتیجه مطلوب سریعتر حاصل شود به صورت منظم از آنها استفاده نمایید .

بهتر است حداقل تا یک هفته بعد از استفاده از روش پلاسما از داروهای ضد انعقاد مانند آسپرین استفاده نشود .

بهتر است بعد از انجام پلاسما تا یک هفته از سیگار و دخانیات استفاده نشود تا زودتر به نتیجه مطلوب برسد .

بعد از اینکه از روش پلاسما استفاده کردید به هیچ عنوان در معرض نور خورشید قرار نگیرید این روند را باید تا دو هفته بعد از پلاسما جت رعایت کنید و در صورت لزوم از کرم های ضدآفتابی که پزشک برای شما تجویز کرده است استفاده نمایید .

دقت داشته باشید اگر مدت زمان طولانی در معرض نور آفتاب بودید در زمان های مشخص و منظم کرم های ضد آفتاب را تمدید کنید . دقت داشته باشید شما باید حتما در این زمان از عینک و کلاه نیز استفاده کنید تا محافظت بیشتری از پوست خود داشته باشید .

بعد از دو هفته بعد از انجام پلاسما حتما به پزشک مربوطه مراجعه نمایید تا شرایط شما را مورد بررسی قرار دهد .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟ هستید

افرادی که نمی توانند پلاسما لیفت بینی را انجام دهند

با توجه به اینکه پلاسما لیفت بینی از دسته جراحی های نرم در علم پزشکی می باشد باز هم یک سری افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند . در زیر به افرادی که اجازه استفاده از پلاسما بینی ندارند اشاره کرده ایم :

  • خانم های که باردار هستند به هیچ عنوان نباید از پلاسما استفاده کنند . زیرا احتمال صدمه به جنین و خود مادر وجود دارد .
  • افرادی که دارای مشکل انعقاد خون هستند نباید از پلاسما استفاده کنند زیرا در حالت عادی افراد باید بین دو تا سه هفته قبل و بعد از پلاسما نباید از قرص های ضد انعقاد خون استفاده نمایند .
  • افرادی که دچار بیماریهای حاد التهابی هستند نباید از پلاسما استفاده نمایند .
  • افرادی که بیماری صرع دارند نباید به سراغ پلاسما برای قسمت های مختلف صورت بروند .
  • اگر فردی دچار بیماری سرطان می باشد نباید از پلاسما استفاده کند زیرا احتمال تشدید بیماری زیاد می باشد .
  • افرادی که در بدنشان باطری و یا ضربان سازهای مصنوعی گذاشته شده است نباید از پلاسما استفاده کنند .
  • افرادی که دچار بیماری های غدد می باشند نباید از پلاسما استفاده کنند .
  • دقت داشته باشید اگر فردی می خواهد قسمتی از پوستش را پلاسما کند نباید در آن قسمت جسم فلزی وجود داشته باشد .
افرادی که نمی توانند پلاسما لیفت بینی را انجام دهند
افرادی که نمی توانند پلاسما لیفت بینی را انجام دهند

افرادی که می توانند از پلاسما استفاده کنند

در این قسمت به افرادی که می توانند از پلاسما بدون هیچ گونه ممنوعیت استفاده کنند اشاره کرده ایم :

افرادی که می خواهند پوست اطراف چشم خود جوان کنند می توانند از روش پلاسما استفاده کنند . یکی از روش و کاربردهای پلاسما این است که چین و چروک های موجود اطراف چشم را کاهش و یا از بین میبرد .

بیشتر افراد به دنبال زیبایی هستند و قصد دارند تغییراتی که باعث زیبایی چهره آنها می شود را انجام دهند اما بیشتر این روش ها با روش جراحی می باشد اما امروزه با استفاده از روش جراحی نرم که یکی از آنها پلاسما می باشد این مشکل برطرف شده است . به بیان دیگر روش پلاسما یک روش بسیار مناسب برای افرادی که ترس از جراح دارند مناسب می باشد .

افرادی که می توانند از پلاسما استفاده کنند
افرادی که می توانند از پلاسما استفاده کنند

افرادی که نمی تواند دوره نقاهت طولانی را داشته باشند و باید بافاصله بعد از انجام روش زیبایی به کار و فعالیت خود مشغول شوند .

در بعضی از افراد که قبل از روش پلاسما پلک خود را عمل کرده اند و دچار نامتقارنی در پلک خود شده اند می توانند از روش پلاسما استفاده کنند .

افرادی که روی اثر زخم بعد از انجام عمل های زیبایی حساس هستند می توانند از روش پلاسما استفاده کنند زیرا این روش به هیچ عنوان رد و اثری از خود به جا نمی گذارد .

افرادی که دچار افتادگی پوست به صورت خفیف و یا حتی متوسط هستند می توانند از این روش استفاده نمایند .

در بعضی از مواقع ممکن است افتادگی بعد از عمل های جراحی اتفاق افتد شما می توانید با استفاده از این روش افتادگی هایی که حاصل از عمل های زیبایی است را ترمیم کنید .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟ هستید

 کاربردهای دیگر پلاسما

از کاربردها پلاسما این است که برای جوانسازی و رفع افتادگی نقاط مختلف پوست انجام می شود  در زیر به کاربردهای مختلف آن اشاره کرده ایم :

پلاسما پلک :

یکی از کاربردهای پلاسما ایمن است که بر را یا مشکلات پیری پوست در اطراف چشم استفاده می شود . بیشترین کاربرد آن برای جوانسازی پوست اطراف چشم و افتادگی پلک استفاده می شود به دلیل اینکه کمترین عوارض را دارد طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است . این روش برای اینکه بهترین جواب را بدهد باید توسط پزشک مربوط به دستگاه پلاسما جت انجام شود .

تکنیک پلاسما جت درد بسیار کمی دارد و از روش های بی خطر و غیر تهاجمی محسوب می شود . از دیگر امکانات  پلاسما پلک می توان به آبرسانی پوست ، شفاف شدن پوست اشاره کرد . همچنین اگر در اطراف آن سیاهی و یا چین و چروکی وجود داشته باشد با این روش از بین می رود.

پلاسما پلک :
پلاسما پلک :

بستن منافذ پوست :

شما با استفاده از پلاسما می توانید منافذ باز پوست را از بین ببرید .

رفع کک و مک :

افرادی که دچار کک و مک و یا لک های صورت می باشد می توانند با استفاده از پلاسما مشکلات پوستی خود را برطرف سازند . برای اینکه به نتیجه اثربخش برسید باید جلسات استفاده از پلاسما را به صورت منظم انجام دهید تعداد و زمان این جلسات را باید پزشک مورد نظر تشخیص دهد .

از بین بردن زگیل : یکی از کاربردهای پلاسما این است که شما می توانید برای از بین بردن خال های رنگی و حتی زگیل ها از پلاسما استفاده کنید .

رفع زگیل های پیری :

یک سری زگیل ها به عنوان زگیل های پیری وجود دارند به نام کراتوز سبورئیک این زگیل ها را می توانید با استفاده از پلاسما بدون هیچ گونه به جا ماند اثر از بین ببرید .

از بین بردن اسکار :

یکی از مشکلاتی که بسیار از افراد که عمل می کنند وجود دارد این است که اثر زخم و یا اسکار بعد از عمل به جا می ماند شما می توانید از پلاسما استفاده نمایید .

از بین بردن اثر تاتو :

گاهی فرد از تاتویی که برروی پوست خود انجام داده است خسته می شود این افراد می توانند از پلاسما برای از بین بردن اثر تاتو استفاده نمایند .

لیفت صورت :

روش های زیادی برای انجام لیفت صورت وجود دارد . لیفت باعث جوان سازی پوست می شود که می توانید از روش پلاسما برای ان کار استفاده ننمایید .

از بین بردن عارضه پوستی :

یکی از روش هایی که می توانید از آن برای از بین بردن آکنه و عارضه پوستی استفاده کنید پلاسما جت می باشد .

از بین بردن مویرگ ها :

گاهی بعضی از قسمت ها به دلایل مختلف مانند چاقی باعث میشود که آثار مویرگی و عروق های قرمز بر روی پوست ایجاد شود بسیاری از این افراد برای رفع این مشکلات روش های زیادی را امتحان می کنند یکی از روش های موثر و کاربرد استفاده از پلاسما می باشد .

حجم دادن به لب :

یکی از روش هایی که می توانید از آن برای برجسته کردن لب ها استفاده نمایید پلاسما می باشد. این روش زیبایی باعث می شود که موقعیت لب به سمت بالا کشیده می شود .

از بین بردن التهابات پوستی :

یکی از روش هایی که می توانید از آن برای از بین بردن و کم کردن التهابات و قرمزی پوست استفاده کنید روش پلاسما می باشد .

سفت کردن ناحیه باسن :

یکی از روش هایی که می توانید برای شل شدگی در قسمت باسن را رفع کنید روش پلاسما می باشد با این روش می توانید باسن را به سمت بالا لیفت دهید .

برای ازبین بردن جوش ها :

یکی از مشکلات پوستی شامل ورم و جوش و اگزماهای پوستی می باشد که بسیاری از افراد که این مشکلات را دارند سعی می کنند که روش های مختلفی را برای ازبین بردن آنها انتخاب نماید یکی از این روش ها استفاده از پلاسما می باشد .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟ هستید

عوارض پلاسما

پلاسما نیز مانند هر روش پزشکی دیگر دارای یک سری عوارض می باشد ، در زیر سعی کرده ایم به عوارض پلاسما لیفت بینی اشاره کنیم :

  • در زمان درمان ممکن است فرد کمی نسبت به گرمایی که در پوست آن ایجاد می شود احساس ناراحتی کند اما باید بدانید که این احساس گرما کاملا قابل تحمل می باشد .
  • بعد از درمان ممکن است فرد در قسمتی هایی که پلاسما انجام می شود و از نقاط ریز ایجاد می شود کمی ورم را احساس کند که این ورم کاملا موقتی است و بعد از نهایت گذشت هفت روز رفع می شود .
  • یکی از عوارض پلاسما این است که ممکن است در ناحیه ای که پلاسما انجام می شود کمی رنگ پوست تغییر رنگ به صورتی دهد .
  • باید بدانید که شما هر نشانه و عوارضی از پلاسما مشاهده نمودید نباید نگران باشید زیرا تمامی این موارد سطحی است و بعد از نهایت گذشت هفت تا ده روز برطرف می شود.

 

مزیت پلاسما صورت و بینی

پلاسما صورت و بینی از روش های جراحی نرم می باشد که به نسبت جراحی های دیگر که برای زیبایی انجام می شود دارای مزیت می باشد . در زیر به این مزیت ها اشاره کرده ایم :

پلاسما صورت و بینی از روش هایی هست که خیلی سریع و بدون درد میباشد کل زمان پلاسما بین 10 تا 25 دقیقه می باشد .

بعد از انجام پلاسما با گذشت یک هفته هیچ گونه اثر از پلاسما به جا نمی ماند . همچنین هیچگونه تغییر در رنگدانه ها به وجود نمی آید .

یکی از مزیت های پلاسما این است که یک کلاژن سازی را به مدت طولانی در صورت ایجاد می کند و نتایج بسیار پایداری دارد .

این روش زیبایی از درمان های بدون عارضه محسوب می شود .

روش پلاسما از روش های ایمن و بدون خطر می باشد که افراد می توانند بدون هیچ گونه نگرانی آنها را انجام دهند .

این روش بر روی عمق پوست اثر می گذارد و باعث می شود که هیچ گونه آسیبی در سطح پوست مشاهده نکنید .

معمولا با انجام پلاسما برگشت وجود ندارد و ماندگاری طولانی مدت دارد . در بعضی از مواقع به دلیل شرایط ژنتیکی و یا آب و هوایی برای اینکه ماندگاری را بالاتر ببرد باید در زمان های مشخصی آن را تکرار کنید .

یکی از مزیت های اصلی پلاسما این است که تنها قسمتی که پلاسما انجام می شود را تحت تاثیر خود قرار می دهد و به قسمتهای دیگر پوست آسیبی وارد نمی شود .

پلاسما می تواند اکثر بیماریهای پوستی را تحت تاثیر قرار دهد .

قیمت پلاسمای صورت و بینی به نسبت روش ها دیگر زیبایی بسیار مناسب تر می باشد .

تمامی افرادی که دارای ممنوعیت در استفاده از پلاسما را دارند و در رده سنی 20 تا 80 سال هستند می توانند از این روش استفاده نمایند .

شما برای اینکه بینی خوش فرمی داشته باشید می توانید با استفاده از پلاسما بینی را کوچک کنید و دیگر استرس جراحی های بینی را نداشته باشید .

با استفاده از پلاسما بینی می توانید در کمترین زمان به بهبودی کامل برسد این در حالی است که در روش های زیبایی باید مدت زمان زیادی را برای دوره نقاهت صرف نمایید .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی با پلاسما چگونه است؟ هستید

تعداد جلسات درمان پلاسما بینی

معمولا اکثر افراد با یک جلسه استفاده از پلاسما می توانند نتیجه اثر بخش را مشاهده نمایند اما بیشتر پزشکان تاکید می کنند برای اینکه ماندگاری و اثر بهتری مشاهده شود یک یا دو جلسه دیگر نتیجه تکرار شود .بیشتر پزشکان تاکید می کنند این فاصله بین یک ماه انجام شود.

تعداد جلسات درمان پلاسما بینی
تعداد جلسات درمان پلاسما بینی

نتیجه گیری

از گذشته های دور بیشتر افراد به دنبال زیبایی هستند و به همین دلیل روش های زیادی برای انجام زیبایی های پوست و صورت انجام میشود عمده بیشتر این روشها به صورت عمل های زیبایی می باشد و با پیشرفت علم  و تکنولوژی جراحی نرم به علم پزشکی وارد شده است . پلاسما یکی از اصلی ترین روش های برای زیبایی صورت میباشد که در آن نیازی به مشکلات و دوره های نقاهت جراحی های پزشکی دارد .

پلاسما لیفت بینی دارای مزیت های زیادی از جمله نداشتن دوره نقاهت و یا به  جا ماندن اثر زخم است که باعث محبوبیت این روش شده است . برای اینکه افراد بتوانند بهترین اثر را درمان پلاسما لیفت بینی داشته باشند باید با توجه به شرایطی که دارند و صلاح دید پزشک مربوطه باید در زمان و تعداد دفعات مشخص پلاسما را تکرار کنید .

 

بهتر است برای انجام پلاسما بینی مراقبت های قبل و بعد از انجام پلاسما را به صورت دقیق انجام شود تا سریعتر به نتیجه دلخواه برسید .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید