لیفت بینی

لیفت بینی استخوانی چیست

لیفت بینی استخوانی چیست

در این مقاله قصد داریم به این سوال جواب بدهیم که  لیفت بینی استخوانی چیست ؟

در عصری که ما زندگی می کنیم بیشتر افراد به دنبال زیبایی هستند و برای رسیدن به آن اولین قدمی که بر می دارند عمل زیبایی بینی است یکی از عمل های زیبایی بینی لیفت بینی استخوانی است.

لیفت بینی استخوانی چیست
لیفت بینی استخوانی چیست

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

ساختمان بینی به چه صورت است ؟

بینی های استخوانی به چه شکل هستند ؟

یک بینی بی نقص چه شکلی است؟

قوز بینی چیست و به چه صورت است؟

برداشتن قوز بینی بدون عمل جراحی به چه صورت است؟

مزیت برداشتن قوز بینی با روش غیر جراحی چیست؟

لیفتینگ چیست؟

تاثیر لیفت بر بینی های استخوانی چگونه می تواند باشد ؟

تفاوت های جراحی بینی با روش های غیر جراحی در چیست؟

سوالات رایج در مورد روشهای جراحی بینی و روشهای غیر جراحی یا همان لیفتینگ چیست ؟

در چه صورتی از لیفتینگ یا عمل غیر جراحی استفاده می شود ؟

اصلاح بینی به روش لیفتینگ یا غیر جراحی چه فرایندی دارد ؟

انواع روش های لیفت و کشیدن پوست بینی بدون جراحی (نخ و تزریق ژل) چیست ؟

نخ  پلی دی اکسانون (PDO ) چیست؟

معایب لیفت بینی با نخ چیست؟

چه افرادی برای لیفت بینی با نخ مناسب می باشند ؟

مراقبت های قبل از عمل لیفتینگ با نخ چیست؟

مراقبت های بعد از عمل لیفتینگ با نخ چیست؟

عوارض لیفت بینی با نخ چیست؟

لیفت بینی با تزریق ژل به چه صورت است ؟

ژل تزریقی چیست؟

روش تزریق در بینی های استخوانی چگونه است؟

خطرات  و ریسک های لیفت بینی بوسیله تزریق ژل چه چیزهایی می تواند باشد ؟

آیا برای بینی های گوشتی هم میشود از روش لیفت استفاده کرد ؟

 

ساختمان بینی

برای اینکه بخواهیم اطلاعاتی راجب لیفت بینی و یا جراحی آن بدانیم ابتدا بهتر است کمی با ساختمان کلی بینی آشنا شویم

اسکلت بینی از دو قسمت پوشش داخلی و خارجی تشکیل شده که در قسمت پوشش داخلی آن متشکل از مخاط و پوست است  و پوشش خارجی آن شامل پوست و لایه عضلانی می باشد به عبارت دیگر همان استخوان و غضروف که در تعریف عامیانه گفته می شود .

ساختمان بینی
ساختمان بینی

پوست در شکل دهی بینی نقش به سزایی دارد به ویژه در قسمت پایینی بینی که هرچه ضخامت آن کمتر باشد و انعطاف پذیری آن بیشتر باشد میتواند به پزشک متخصص کمک بیشتری بکند .

اگر بخواهیم پوست بینی ها را در دو گروه اصلی آن یعنی بینی های استخوانی و گوشتی تقسیم بندی کنیم باید بگوییم بینی های استخوانی به نسبت بینی های گوشتی دارای  پوست ظریفی هستند

و همچنین قابلیت ارتجاعی آنها زیاد است اما در بینی های گوشتی کیفیت پوست بخصوص در قسمت نوک بینی کمتر است و به همین دلیل در اکثر عمل های زیبایی بینی ، بینی های استخوانی به نسبت بینی های گوشتی نتیجه بهتری دارد .

عمل های زیبایی بینی معمولا یکی از غول های زیبایی سخت است و باید پزشکی که این عمل را انجام می دهد دارای مهارت و تجربه زیادی باشد تا بتواند یک عمل زیبایی با کیفیت بالا انجام دهد .

گاهی نتیجه عمل در دو بیمار متفاوت با یک پزشک بسیار متفاوت است با اینکه پزشک یک نفر است و قطعا به همان اندازه که در عمل  اول تبحر داشته در عمل دوم نیز با همان تجربه عمل کرده است

اما باید گاهی مشخصات جسمی و ظاهری هر بیمار در نتیجه عمل تاثیر می گذارد و به همین دلیل همیشه می گوییم برای اینکه  بتوانید نتیجه عمل زیبایی بینی را تا حدودی تشخیص دهید بهتر است تمامی جوانب آن را بسنجید .

بینی های استخوانی 

افرادی که دارای بینی هایی با غضروف بیشتر به نسبت پوست هستند را بینی های استخوانی می گویند . جراحی های بینی که به دلیل وجود غضروف استخوانی انجام میشود به نسبت دیگر عمل های زیبایی بینی راحت است .و پزشک می تواند مانور بیشتری برای کاهش حجم بینی بدهد و در نتیجه یک بینی خوش فرم به بیمار خود هدیه دهد .

بینی های گوشتی به چه صورت هستند ؟

بینی های گوشتی به نسبت بینی های استخوانی دارای بافت بینی بیشتری به نسبت گوشت و پوست است و همچنین غضروف کمتری دارند .

یکی از مشکلات بینی های گوشتی این است که احتمال دارد بعد از عمل بینی به حالت قبل برگردد و البته اینکه بخواهیم بافت بینی را در این نوع بینی ها اضافه و یا کم کنیم در حالت کلی روی این موضوع تاثیر نمی گذارد و به موارد مهم دیگری بستگی دارد .

اگر بخواهیم به صورت مختصر این موارد را بگوییم ما در این بینی ها پایه غضروف را تقویت می دهیم حال اگر این تقویت به  خوبی انجام نشود بافت نرم بینی و پوست روی بینی که دارای مقداری غدد و چربی است به دلیل نبود یک پایه مستحکم برای نگه داشتن آن تغییر شکل می دهد و جمع می شود و  حتی گاهی باعث می شود نوک بینی بد فرم شود .

بهتر است بدانید که بینی های گوشتی به نسبت بینی های استخوانی بعد از عمل بینی دوره نقاهت بیشتری دارند و  مهمترین عارضه آن  تورمی است که بعد از عمل تا مدتی باقی می ماند و باعث می شود که بافت فیبروز مانند ایجاد شود .

اما اگر شما پزشک خبره ای را انتخاب کرده باشید و به توصیه های آن به دقت توجه کرده باشید می توانید یک نتیجه خوب از عمل خود بگیرید این توصیه ها می تواند شامل ماساژ دادن ، چسب زدن می باشد که تمامی این مراحل باید با دقت بالا انجام شود .

بینی بی نقص

بینی بی نقص بینی است که با  تمامی اجزای بینی شما متناسب باشد یعنی از هر زاویه ای که بینی را مشاهده می کنید  نقصی نداشته باشد .

در اصل زیبا شناختی نمی توان به فرمول برای بینی بدون نقص رسید زیرا هر بینی باید با اجزای دیگر صورت هماهنگ باشد مثلا گاهی یک بینی به تنهایی بزرگ باشد و اگر در یک صورت ظریف قرار بگیرد بسیار زشت باشد

اما همان بینی ممکن است بر روی یک صورت درشت ممکن است بسیار زیبا باشد در بینی های کوچک نیز به همین صورت است که  یک بینی کوچک ،صورتی ظریف را زیباتر کند ولی اگر همان بینی در یک صورت درشت باشد بسیار زشت و حتی در مواردی یک نقص بزرگ محسوب شود .

بینی بی نقص
بینی بی نقص

مشکلی به نام قوز بینی

قوز بینی به یک برجستگی  اضافه در قسمت میانی بینی می گویند که قوز بینی را به وجود می آورد . قوز در واقع در  محل تلاقی استخوان و غضروف روی پشت بینی قرار دارد و معمولا افرادی  که این مشکل را دارند به نسبت افراد دیگر تمایل دارند که عملی در جهت برطرف کردن آن انجام دهند .

اگر بینی واقعا دارای قوز باشد ،عملی که برای برطرف کردن آن انجام می شود این است که با استفاده از آن بتوان  استخوان بینی و غضروف بینی را  کمتر  کرد .

قوز بینی میتواند به شکل استخوانی و یا به شکل غضروفی در بینی خود را نشان دهد و این دو با یکدیگر فرق دارد و در هر کدام باید یک روش خاص را انتخاب کرد و آن را برطرف کرد .معمولا عمل بینی معمولی این مشکل را برطرف می کند

دقت داشته باشید که با برطرف کردن این مشکل می توانید تغییرات زیادی را در فرد ایجاد کنید . زیرا زمانی که فرد دارای قوز بینی هستند زمانیکه به بینی آن ها نگاه می کنید متوجه غضروف می شوید

و شاید به نظر بیننده یک مشکل بزرگ باشد و همین امر در فرد باعث کاهش اعتماد به نفس شود و  فرد را وادار به عمل زیبایی کند تا  بینی خود را با تک تک قسمت های صورت متناسب کند .

اما ممکن است بعضی ها از عمل و بیهوشی به شدت بترسند  و حتی این ترس تا اندازه ای باشد که از نظر پزشکی نیز مجاز به عمل نباشد به همین دلیل به این افراد پیشنهاد می شود که از روش هایی غیر از جراحی یا همان لیفت بینی استفاده کنند

 برطرف کردن مشکل قوز بینی 

برداشتن قوز بینی به روشی که در آن عمل جراحی وجود ندارد طرفداران زیادی دارد زیرا بیشتر افراد ترس از اتاق عمل و بیهوشی دارند و شاید بارها به پزشک های متخصص در حوزه زیبایی بینی مراجعه کنند ولی در مرحله آخر به دلیل ترسی که دارند از قید عمل بگذرند .

خیلی از مردم در مورد قوز بینی تصورات  اشتباهی دارند ، این که آیا قوز بینی از غضروف تشکیل شده یا استخوان ؟ یا این که آیا نیاز به جراحی دارد یا نه و این که اصلا قوزی وجود دارد که آن را از طریق عمل بینی برطرف کرد .

 برطرف کردن مشکل قوز بینی 
برطرف کردن مشکل قوز بینی

البته بعضی از پزشکان معتقدند که بسیاری از افراد وسواس زیادی دارند و به اصطلاح دربینی خود احساس قوز کاذب می کنند . همانطور که در ابتدای  متن گفتیم هر  بینی از غضروف ، پوست و استخوان تشکیل می شود و استخوان و غضروف یک پایه محکمی است که در پیرامون پوست وجود دارد .

بسیاری از افرادی که قوز بینی دارند علاقه ندارند که به زیر تیغ جراحان بروند و به اصطلاح می خواهند صورتشان حالت طبیعی خودش را حفظ کند .

امروزه با پیشرفت علم راهکارهایی در علم پزشکی به وجود آمده است که در آن بیمار می تواند هم جراحی نکند و هم از شر قوز بینی خلاص شود و روش های بسیار زیادی

در حال حاضر برای انجام عمل لیفت بینی در دنیا وجود دارد در زیر به معتبرترین آنها اشاره کرده ایم :

لیفت با نخ

تزریق ژل

رینوپلاستی

با توجه به روش های بالا باید یک نکته مهم را بدانید که برای انجام این عمل ها و انتخاب روشی متناسب با شرایط خود و همچنین یک نتیجه خوب باید به پزشکی متخصص و با تجربه مراجعه نمود .

در واقع پزشکان خبره با توجه به آزمایشات و بررسی هایی که در رابطه با فرم بینی، استخوان و البته ظاهر افراد انجام می دهند روشی مناسب را انتخاب نموده و سپس اقدامات اولیه برای انجام عمل را آغاز می کنند .

 

مزیت برداشتن قوز بینی با روش غیر جراحی 

در روشهای برداشتن قوز بینی بدون عمل جراحی نیازی نیست که فرد زیر تیغ عمل زیبایی برود و استرس و ترس های  آن را به جان بخرد .مزیت برداشتن قوز بینی با روش غیر جراحی در این است که فرد نیازی نیست زیر عمل سنگین جراحی یا همان روش رینوپلاستی برود فرد می تواند با روش های خیلی ساده عیب های ظاهری بینی خود را رفع کند و بینی بدون قوز یا افتادگی را داشته باشد .

مزیت برداشتن قوز بینی با روش غیر جراحی 
مزیت برداشتن قوز بینی با روش غیر جراحی

امروزه افراد دنبال روش هایی هستند که کمترین خطر و عارضه را برای آن ها داشته باشد و همچنین جراحان هم دنبال روش های ساده تری برای رفع کردن نواقص بینی هستند .

تحقیقات انجام شده نشان میدهد که بیشتر از نیمی از جراحی های بینی انجام شده واقعا ضرورتی ندارند و فرد حتما نیازی نیست به زیر تیغ جراحی برود و  میتوان آن ها را خیلی ساده با روش های غیر جراحی رفع کند و جلوی بسیاری از هزینه های اضافی و عوارض های پس از جراحی بینی را بگیرد.

از جمله روشهای ساده برای برطرف کردن نواقص بینی میتوان به روشهای لیفتینگ (یا  فیلر یا همان تزریق ژل یا لیفت با نخ )اشاره نمود .

لیفتینگ 

همه ما میدانیم که امروزه روش های بسیار زیادی برای فراهم آوردن زیبای افراد به دنیا معرفی شده است. این روشها تنوع بسیاری دارند و یکی از اصلی ترین معضلات افراد انتخاب روش مناسب برای برطرف کردن عیوب خود می باشد .

لیفتینگ بینی استخوانی از جمله روش هایی است که در طی سال های گذشته با توجه به نتایج بسیار خوبی که داشته و همچنین با هزینه ای بسیار پایین تر از روش های سنتی عمل جراحی بینی در مقایسه با لیفتینگ ،طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بهتر است بدانید که عمل بینی استخوانی در نتیجه کار به شما  یک بینی بسیار خوش فرم و متناسب با صورت را می دهد به همین دلیل بعد از انجام لیفتینگ در بینی های استخوانی نباید  انتظاری بیش از آن داشته باشید .

زمانی که راجب لیفتینگ بینی استخوانی صحبت میکنیم ، اولین سوالی که به ذهن افراد میرسد این است که لیفتینگ بینی چه کاری انجام می دهد ؟

اگر فرد به دلیل ترس و واهمه ای که همیشه از قرار گرفتن زیر تیغ جراحی و بیهوشی داشته است این عمل را تا به امروز انجام نداده است حال می‌تواند با استفاده از عمل لیفتینگ بینی که معمولا زمانی حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و قوز بینی و برجستگی نامناسب آن را کاملا برطرف کند و شما را  به نتیجه دلخواه می رساند .

لیفت بینی با نخ و تزریق ژل

لیفت بینی با نخ یا تزریق ژل در حال حاضر طرفداران زیادی دارد که می تواند فرد را به رساندن ظاهر بهتری در بینی برسد ، ارتفاع بینی را به خوبی تنظیم کند و حتی ظاهر نوک بینی را به بهترین وجه ممکن بهبود دهد .

بهتر است این نکته را بدانید که بالا رفتن  سن باعث می شود که حالت ارتجاعی پوست صورت را از بین ببرد و این حالت به وضوح در صورت  و و حتی افتادگی بینی دیده می شود  و همین از بین رفتن خاصیت ارتجاعی باعث می شود که پیری و نازکی پوست را بیشتر نشان دهد .

لیفت بینی با نخ و تزریق ژل
لیفت بینی با نخ و تزریق ژل

با استفاده از روشهای لیفتینگ می توان تا حد زیادی جلوی روند پیری و افتادگی پوست را بگیریم و پزشکان همیشه تلاش می کنند که از  روشهای نوین و جدید که در دنیا معرفی می شود بیشترین استفاده را ببرند .

پزشکان با عمل لیفتینگ بینی  سعی می کنند بینی را به  فرم دلخواه فرد برسانند  نقاط مورد نظر را پر کنند همچنین در نهایت کار یک  بینی خوش فرم با ظاهری متناسب با صورت افراد را به آنها هدیه دهند .

تاثیر لیفت بر بینی های استخوانی چگونه است

بسیاری از افراد معتقدند بهترین روش برای زیباتر کردن بینی انجام عمل بینی به صورت سنتی و جراحی است به خصوص  برای بینی های استخوانی ، اما به دلیل هزینه کم تر ، دوران نقاهت کوتاه تر و البته رسیدن به نتیجه ای در زمان کوتاه تر باعث شده تا این روش طرفداران زیادی پیدا کند .

افرادی که روش های لیفتینگ را برای تغییر فرم بینی استخوانی خود انتخاب می کنند باید این نکته را به خوبی  بدانند که لیفت باعث می شود تا تحریکات و یا حرکت ها یی که در لایه های زیرین پوست است افزایش می یابد و علاوه بر این افراد به پوستی نرم و صاف و البته زیبا در ناحیه بینی دست یابند و در نهایت از فرم کلی بینی خود رضایت کامل داشته باشند .

تاثیر لیفت بر بینی های استخوانی چگونه است
تاثیر لیفت بر بینی های استخوانی چگونه است

تفاوت های جراحی بینی با روش های غیر جراحی 

در روش جراحی بینی  نیاز به استراحت بعد از عمل دارید و این زمان ممکن است بین یک هفته تا ده روز باشد  اما در روش غیر جراحی یا همان لیفتینگ نیاز به استراحت دارید و این که به ندرت پیش می آید که فرد دچار تورم یا کبودی شود و این که بعد از سه یا چهار روز قابل برطرف شدن است.

در روش جراحی فرد باید بیهوش شود اما در روش لیفتینگ فرد علاوه بر هوشیار بودن میتواند مراحل کار را مرحله به مرحله ببیند و با پزشک صحبت کند و در جریان عمل قرار بگیرد .

تفاوت های جراحی بینی با روش های غیر جراحی 
تفاوت های جراحی بینی با روش های غیر جراحی

در عمل بینی به دلیل این که فرد بیهوش می شود با عوارض بیهوشی بعد از عمل ممکن است مواجه شود .

در عمل جراحی بینی یا همان رینوپلاستی درد مدتی با فرد همراه است و به سرعت از بین نمی رود اما در روش لیفتینگ یا غیر جراحی درد  دقیقا بعد از عمل از بین می رود و ممکن است تا چند روزی به صورت کم احساس شود .

در روش لیفتینگ یا غیر جراحی نیازی نیست که فرد درگیر چسب زدن یا پانسمان های  روی بینی شود .

سوالات رایج در مورد روش های جراحی بینی و روش های غیر جراحی یا همان لیفتینگ

کدام روش را انتخاب کنیم جراحی بینی یا غیر جراحی کدام بهتر است؟

تا به حال افراد زیادی برای زیبایی چهره خود تحت عمل جراحی قرار گرفته اند  و یا از روشهای غیر جراحی استفاده کرده اند  و همچنین افراد زیادتری هستند که قصد دارند این عمل ها را انجام دهند تا چهره خود یا فرم بینی خود را تغییر دهند بیشتر این افراد معمولا یا از ظاهر خود ناراضی هستند یا می خواهند در ظاهر خود تغییراتی بدهند .

اما موضوع اینکه کدام روش را انتخاب کنند یا کدام روش بهتر است  میتواند مهم ترین دغدغه های شخصی افراد باشد  و می توانند با مشورت گرفتن از پزشک متخصص بهترین گزینه  را انتخاب کنند.

کدام روش را انتخاب کنیم جراحی بینی یا غیر جراحی کدام بهتر است؟
کدام روش را انتخاب کنیم جراحی بینی یا غیر جراحی کدام بهتر است؟

آیا روش غیر جراحی عوارض جانبی هم دارد ؟

ممکن است فرد کمی تورم یا دردی خفیف  را احساس کند اما بعد از گذشت مدت کمی سریعا این مشکل برطرف می شود .

آیا استفاده از روش لیفتینگ دردناک است یا از بیهوشی استفاده می شود ؟

خیر. در این روش نه فرد بیهوش می شود و نه این که درد زیاد و غیر قابل تحملی را  احساس میکند معمولا در این روش  از کرم های بی حس کننده قوی ، یخ و تجهیزات لرزشی  استفاده می شود و باعث می شود که درد و ناراحتی به حداقل یا شاید صفر برسد .

آیا روش غیر جراحی عوارض جانبی هم دارد ؟
آیا روش غیر جراحی عوارض جانبی هم دارد ؟

چه زمانی تاثیر عمل  لیفتینگ یا غیر جراحی را می توان مشاهده کرد  ؟

بلافاصله بعد از درمان. این درمان ها آنی بوده و شما میتوانید بلافاصله پس از تزریق ژل یا لیفت با نخ نتیجه کار را ببینید . ناگفته نماند باید مدتی صبر کنید تا تورم و قرمزی ازبین برود .

پس از لیفت یا عمل غیر جراحی مراقبت خاصی وجود دارد ؟

هر درمانی که شما انجام می دهید در هر صورت تا دو هفته باید از وارد کردن فشار به محل تحت درمان پرهیز کنید ، به این دلیل که آن قسمت هنوزنرم وقابل انعطاف است و امکان دارد به راحتی تغییر شکل دهد و بر نتیجه نهایی عمل شما تاثیر بگذارد . با استفاده از ژل به بهبود سریعتر کبودی و تورم کمک کنید و حتی اگر مجبور شدید به مهمانی بروید می توانید از یک کانسیلر خوب جهت کاور کردن استفاده کنید .

پس از درمان چه انتظاری می توان داشت؟

پس از درمان میتوان نتیجه حاصل را به طور عالی مشاهده کرد کما این که مقداری درد و تورم یا کبودی دارد که نهایتا بعد از یک هفته رفع می شود .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

دو هفته بعد از عمل چه نتیجه ای را می توان مشاهده کرد ؟

معمولا بعد  از گذشت دو هفته از عمل لیفت یا فیلر در محل انجام شده روی بینی اگر از نتیجه حاصل از عمل  ناراضی هستید و یا هنوز کبودی یا تورم یا درد را دارید بهتر است  با پزشک خود مشورت  کنید یا تماس بگیرید و مشکل خودتان را با او در میان بگذارید .

دو هفته بعد از عمل چه نتیجه ای را می توان مشاهده کرد ؟
دو هفته بعد از عمل چه نتیجه ای را می توان مشاهده کرد ؟

تزریق ژل بر روی بینی بدون عمل جراحی به چه صورت است؟

در زمینه تزریق ژل در سال های اخیر پیشرفت های قابل ملاحظه ای دیده  شده است که تمامی آنها در راستای کمک به علم پزشکی است .

طریقه کار به این صورت است که فیلر های تزریقی قابل تزریق حاوی مقداری لیدوکائین هستند که یک عامل انجماد است و با  مواد فیلر تزریقی واقعی ترکیب شده است.

لیدوکائین برای بی‌حس کردن ناحیه‌ی زیر تزریق به کار می‌رود به همین دلیل  بیمار معمولاً هیچ گونه دردی را احساس نمی‌کند . این به معنی راحتی و سادگی فرآیند عمل  برای بیمارانی است که عمل بدون جراحی بینی را انتخاب می کند .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

عمل لیفتینگ چقدر طول می کشد ؟

معمولا این عمل کمتر از 15 دقیقه طول میکشد و افراد زمانی که متوجه این موضوع میشوند بسیار خوشحال می شوند .درمان های تزریق ژل می تواند سریعتر و ساده تر انجام شود و یک نتیجه مطلوب بدون عمل جراحی و با رضایت را برای فرد به وجود بیاورد .

عمل لیفتینگ چقدر طول می کشد ؟
عمل لیفتینگ چقدر طول می کشد ؟

چقدر طول می کشد که فرد بعد از عمل لیفتینگ بهبود پیدا کند ؟

عمل جراحی بینی معمولا یک دوران نقاهت طولانی  دارد اما عمل لیفتینگ زیبایی نسبتا ساده می گذرد و افراد معمولا قادر هستند بلافاصله بعد از لیفتینگ به  فعالیت های روزمره خود بپردازند .

میزان تورم و قرمزی  در یکی دو روز پس از عمل لیفتینگ اتفاق می افتد و معمولا تورم جزئی هم بعد از گذشت  7 تا 10 روز از بین می رود و در همان زمان هم بسیار اندک است.

ماندگاری لیفتینگ بینی چه مدت است؟

بیشتر فیلرهای زیبایی موقتی هستند . تزریقات  با توجه به نوعی که شما انتخاب کرده اید انجام می شود  و قبل از حل شدن به آرامی، بین سه ماه تا دو سال ماندگاری دارد .

معمولا نتایج  لیفت بینی با ژل بین سه تا 6 ماه ماندگاری دارند اما باز هم برخی نتایج بدست آمده می تواند دائمی باشد و از بین نرود اما لیفت بینی با نخ می تواند نتیجه بهتری را حاصل کند که تقریبا تا 12 ماه ماندگاری دارد زیرا لیفت بینی با نخ به تولید کلاژن جدید درون پوست و سفت شدن آن کمک می کند .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

آیا نخی که در عمل لیفت بینی استفاده می شود اهمیت دارد ؟

بله صددرصد . علاوه بر مهارت پزشک نوع نخی که استفاده می شود در نتیجه عمل  تاثیر به سزایی دارد . امروزه از نخ هایی بسیار نازک استفاده می شود به همین دلیل می تواند نتیجه مطلوبی را نشان دهد . علاوه بر آن نخ هایی که ضخامت زیادی دارند باعث ایجاد اسکارهایی در بافت می شوند .

حال نخ‌های مخصوصی برای لیفت بینی استفاده می‌شوند به گونه ای طراحی شده اند که با استفاده از آن ها یک پایه خوب برای بینی ایجاد میشود و به لیفت بینی کمک میکند که ساختار بینی را بتواند به خوبی بهبود دهد .

آیا نخی که در عمل لیفت بینی استفاده می شود اهمیت دارد ؟
آیا نخی که در عمل لیفت بینی استفاده می شود اهمیت دارد ؟

فرد متقاضی برای این که بتواند نتایج نهایی از لیفت بینی را در همان جلسه اول مشاهده کند نباید عملی که انجام می دهد عوارض جانبی داشته باشد .

معمولا نخ‌ های نازک و کوتاه  نمی توانند در  نتیجه تاثیری داشته باشند و فرد را با یک ضرر بزرگ که هدر رفتن پول و زمان است مواجه می کند . همچنین نخ‌هایی که ضخامت بالایی دارند می‌توانند اسکارهایی را در نقاط تزریق ایجاد کنند .

به همین دلیل در زمانی که می خواهید لیفت را انجام دهید به پزشک خود در مورد نخ مناسب تاکید کنید زیرا انتخاب نخ‌های مناسب به لیفت بهتر نوک و تیغه بینی کمک کند و نتایج عالی ارائه می کند

اگر شما قبلا لیفت بینی با نخ را امتحان کرده‌اید و از  نتایج حاصل شده راضی نبودید یکی از موارد زیر در لیفت شما به خوبی رعایت نشده است که عبارتند از :

نخی که استفاده شده مناسب نبوده است .

تعداد نخ هایی که استفاده شده است به میزان خوبی نبوده است

انتخاب روش نامناسب برای استفاده از نخ

بهتر است بدانید که پرزهای نخ که در طول نخ وجود دارد ممکن است بر روی نتیجه عمل تاثیر زیادی بگذارد . همیشه یک پزشک ماهر سعی می کند که از نخی با کیفیت استفاده کند که دارای ضخامت خوب و پرزهای مناسب باشد در غیر اینصورت لیفت بینی به جای زیباتر شدن فرم بینی باعث بدتر شدن فرم کلی بینی می شود .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

آیا آقایان می توانند از لیفتینگ بینی برای خود استفاده کنند ؟

لیفت بینی نخ به همراه تزریق ژل بینی می تواند یک گزینه خوب برای از بین بردن مشکلات بینی مردان باشد و آنها را به نتیجه دلخواه خود برساند .

به طور طبیعی به دلیل مشخصاتی که مردان در صورت خود دارند بینی آنها به نسبت بینی خانم ها بزرگتر است به همین دلیل نخ هایی که برای لیفت آنها استفاده می شود بیشتر است . بهتر است بدانید با لیفت بینی به کمک نخ می توانید قوز را تا حد امکان برطرف نمایید .

آیا آقایان می توانند از لیفتینگ بینی برای خود استفاده کنند ؟
آیا آقایان می توانند از لیفتینگ بینی برای خود استفاده کنند ؟

روش لیفتینگ به  چند جلسه درمان نیاز دارد تا نتیجه مطلوب بدهد ؟

در لیفت با نخ تا زمانی که از نخ های با کیفیت  و اینکه پزشک  تعداد نخ مناسب استفاده کند ،تعداد جلسات اهمیت چندانی در نتیجه حاصل شده  ندارد و نتیجه مطلوب بعد از یک جلسه قابل مشاهده  خواهد بود . اما در تزریق ژل به دلیل جذب فیلر بعد از مدت سه تا شش ماه برای ماندگاری آن حداقل سه جلسه لازم است.

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

از بین روش های لیفت بینی با تزریق ژل یا لیفت بینی با نخ مخصوص کدام بهتر است ؟

این نکته کاملا به ظاهر  و سلیقه فرد بستگی دارد حتی در بعضی از مواقع فرد می خواهد تیغه بینی خودش را اصلاح کند و برای این کار باید بهترین ژل را انتخاب کند اما این فرد می تواند از لیفت بینی نیز استفاده کند .

اگر شما می خواهید تیزی را از بین ببرید و یا نوک بینی خود را کوچک کنید پیشنهاد مان به شما این است که از تلفیق این دو روش در کنار هم استفاده کنید . بهتر است بدانید روش ها تلفیقی از آخرین نوآوری ها در  علم پزشکی است و فرد با سرعت بیشتری از روش های جراحی بینی به هدفشان می رسد .

از بین روش های لیفت بینی با تزریق ژل یا لیفت بینی با نخ مخصوص کدام بهتر است ؟
از بین روش های لیفت بینی با تزریق ژل یا لیفت بینی با نخ مخصوص کدام بهتر است ؟

چرا از روش غیر جراحی برای اصلاح بینی استفاده می شود ؟

بینی یکی از اعضای اصلی در صورت است و در شکل ظاهری صورت بسیار تاثیر گذار است و اگر این قسمت دارای نقص باشد در کل زیبایی فرد تاثیر می گذارد و این مسئله باعث کم شدن وحتی از بین رفتن اعتماد به نفس در فرد می شود .

حال فرد می تواند از روش های بدون درد و خونریزی که از نوع غیر تهاجمی است استفاده کند و از مزیت های زیادی که به نسبت روش های جراحی دارد لذت ببرد .

یا حتی در بعضی مواقع دیده شده است که  فرد عمل جراحی بینی را انجام می دهد ولی همچنان  با توجه به دردهایی که کشیده است باز هم از نتیجه ناراضی است .

بهتر است بدانید روش غیر جراحی لیفتینگ بینی از روش هایی است که با تقارنی که در بینی فرد ایجاد می کند زیبایی آن را دو چندان میکند.

چرا از روش غیر جراحی برای اصلاح بینی استفاده می شود ؟
چرا از روش غیر جراحی برای اصلاح بینی استفاده می شود ؟

موارد کاربرد لیفتینگ یا عمل غیر جراحی 

  • برای اصلاح عدم تقارن بینی
  • صاف کردن خطوط بینی
  • هموار کردن فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌ها
  • بالا بردن پل بینی
  • بالا بردن نوک بینی
  • جلو آوردن نوک بینی (برای آنکه بیشتر به چشم بیاید)
  • برای آنکه بینی لاغرتر به نظر برسد
  • برای کاهش زبانه‌ی سوراخ بینی
  • برای دست یافتن به تقارن سوراخ‌های بینی
  • برای متمرکز کردن کلوملای بینی

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

اصلاح بینی به روش لیفتینگ یا غیر جراحی 

شما می توانید در کلینیک های زیبایی و یا مطب های دکترهایی که عمل جراحی و زیبایی انجام می دهند در مورد نقص و یا عیوب بینی خود مشاوره بگیرید و یا انتظارات و ایده آل های خود را در میان بگذارید

در این موقع یک پروفایل بینی از شما گرفته  می شود که آن را مورد ارزیابی و آزمون قرار می دهند تمامی محاسبات برای تقارن با اجزای صورت شما انجام می شود .

بعد از آن برای انجام عمل از بی حسی موضعی روی پوست شما استفاده می شود و به مدت ده الی 15 دقیقه عمل لیفتینگ را انجام می دهند .

اصلاح بینی به روش لیفتینگ یا غیر جراحی 
اصلاح بینی به روش لیفتینگ یا غیر جراحی

پس از عمل، باید انتظار کمی قرمزی یا تورم را داشته باشید که در طول چند روز آینده برطرف خواهند شد . اکثر بیماران قادر هستند که فعالیت‌های روزانه‌ی خود را از سر گرفته و فوراً به کار برگردند .

کلینیک به تمامی بیماران، دستورات مراقبتی را ارائه کرده و مشاوره‌های پیگیری، در صورت لزوم، برای دو هفته‌ی پس از درمان، برنامه‌ریزی می‌شوند .

عوارض جانبی پس از این عمل بسیار غیر معمول است، اما ریسک‌های محتمل آن شامل کبودی مختصر، تورم یا عفونت می‌باشند . بیمار، در سرتاسر فرایند، و همچنین پس از آن کاملاً پشتیبانی می‌شود .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

انواع روش های لیفت و کشیدن پوست بینی بدون جراحی (نخ و تزریق ژل)

روش اول:

لیفت بینی با نخ 

لیفت بینی با نخ روشی جدید  برای زیبایی بینی است، در این روش پزشک یک نخ بسیار کوتاه حدود  ۷ – ۵ سانتی متری را روی تیغه بینی یا درون کلوملا قرار می‌دهد تا ظاهر بینی، ارتفاع و ساختار آن را طبق خواسته بیمار تغییر دهد . شما می توانید نتیجه نهایی را  پس از قرار دادن تعداد زیادی از نخ‌ها درون مشاهده کنید  .

لیفتینگ بینی با نخ در اصل  شبیه عمل جراحی بینی است ولی یک تفاوت اصلی دارد که آن قرار دادن نخ روی تیغه بینی است که بعد از  مدت یک تا دو سال به صورت کامل جذب خواهد شد .

معمولا لیفت با نخ خیلی  سریع  اجرا می‌شود و خطر ریسک مرگ بافت یا مسدود کردن  فضای بینی را در  این روش به نزدیک صفر و یا حتی صفر میرساند .

بهتر است بدانید که  در حال حاضر لیفت با نخ از بهترین و  مشهورترین روش ها  برای اصلاح قوز بینی است ، تعجب نکنید  زیرا مزیت های لیفتینگ بینی به اندازه ای است که شما می توانید آن را با خیال راحت انتخاب کنید .

شما اگر می خواهید روش غیر تهاجمی برای بینی خود انتخاب کنید و هیچگونه عوارضی برای شما نداشته باشد بهتر است بدون هیچگونه معطلی عمل لیفت بینی را انتخاب کنید . در زیر به مهم ترین مزایای لیفت بینی اشاره کرده ایم:

لیفت بینی که با  نخ مشکل  تیغه بینی را به صورت کامل اصلاح می‌کند می تواند یک  ظاهر طبیعی به صورت شما بدهد .

در اکثر مواقع قوز بینی را از بین می برد .

می تواند به خوبی قوز بینی را به سمت بالا بکشد .

با این روش می توان نوک بینی را بالا کشید و نیازی به تزریق نداشته باشد .

با این روش می توان پره های بینی را کوچکتر کرد و همین امر باعث می شود نوک بینی کوچکتر شود .

نخ پلی دی اکسانون (PDO ) چیست؟

لیفت بینی با کمک نخ PDO  انجام می شود . نخ‌هایی که برای عمل لیفتینگ بینی مورد استفاده قرار می گیرند به نخ‌های پلی دی اکسانون ( PDO ) شهرت دارند .

این نخ ها معمولا باعث تحریک و تولید کلاژن در پوست می شوند و می تواند به حفظ شکل بینی و ساختار آن در طول زمان کمک کند  . با گذر زمان و جذب شدن این نوع از نخ‌ها ، کلاژن بیشتری در آن ناحیه  تولید می‌شود و رشته‌ های فیبروپلاستی پوست که معمولا به سفت شدن پوست کمک می‌کنند، باعث بهبود در شکل و ظاهر بینی می‌شوند .

بعد از آن می توان به راحتی بعد  از قرار گرفتن نخ مخصوص در محل مورد نظر به ظاهر بینی کمک کرد و ظاهر بینی را به همان صورت که فرد می خواهد تغییرداد.

معمولا تعداد نخ هایی که استفاده می شود با توجه به نوع بینی هر فرد و یا با توجه به میزان قوز یا برجستگی بینی فرد، بین حدود 6 تا 10 تا نخ مورد استفاده قرارمیگیرد و برای نوک بینی ب تعداد 3 تا 8 مورد استفاده قرار میگیرد .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

معایب لیفت بینی با نخ چیست؟

این روش به هیچ عنوان دائمی نیست و نیاز دارد برای این که حالت کلی خود را حفظ کند در فواصل زمانی مختلف تکرار شود .

اگر پزشک به اندازه کافی مهارت نداشته باشد و نخ ها را  به درستی در جای خود قرار ندهد باعث می شود که برآمدگی  که روی بینی وجود دارد را  دچار انحراف کند .

اگر از نخ که استفاده می کنند مناسب و با کیفیت نباشد  امکان دارد جای اسکار آن باقی بماند و تا مدت ها فرد درگیر آن باشد

معایب لیفت بینی با نخ چیست؟
معایب لیفت بینی با نخ چیست؟

بهترین کاندیدای لیفت بینی 

افرادی که دارای شرایط زیر هستند برای لیفت بینی با نخ مناسب نیستند:

از دارو های کاهش فشار خون استفاده میکنند .

اختلالات خونریزی یا انعقاد خون دارند مثلا افرادی که از قرص های رقیق کننده خون مثل آسپرین استفاده می کنند .

خانم های که باردار هستند  .

افرادی که دچار بیماری های خود ایمنی هستند .

افرادی که از فیلر بینی استفاده کرده باشند .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

مراقبت های قبل از عمل لیفتینگ با نخ 

بهتر است با پزشک خبرهای مشورت کنید و از او بخواهید با توجه به شرایط شما روشی را پیشنهاد دهد .

به هیچ عنوان قبل از عمل از نوشیدنی های الکلی  استفاده نکنید

دو هفته قبل از عمل از کشیدن سیگار اجتناب کنید زیرا باعث می شود که پوست شما خشک شود .

از داروهایی که آسپرین دارند استفاده نکنید  زیرا ممکن است  در حین و بعد از عمل  خونریزی و منجر به عوارض جانبی دیگر می شوند .

یک هفته قبل از عمل از مصرف داروهایی مانند ناپروزن ، ناپرو ژنتیک ، ایبوپروفن و  نوافن را  تا حد امکان مصرف نکنید .

مراقبت های بعد از عمل لیفتینگ با نخ 

در صورت داشتن حالت تهوع بعد از عمل لیفتینگ که به دلیل استفاده از بی حسی یا خود عمل حاصل می شود می توانید با نوشیدن اندکی نوشیدنی این مشکل را حل کنید .

بعد از لیفتینگ اگر پوستتان قرمز شد یا خارش داشت  در محل مورد نظر تا پنج روز و در هر روز حداکثر چهار مرتبه از کمپرس یخ استفاده کنید .

سعی کنید تا 24 ساعت صورت را کمتر حرکت دهید .

حتما از غذاهای نرم یا مایعات در یک هفته تا ده روز اول استفاده کنید .

صورت خود را ماساژ ندهید و تا دو هفته آدامس نجویید .

از کرم ها و لوازم آرایشی تا دو روز بعد از عمل به هیچ عنوان  استفاده نکنید .

مراقبت های بعد از عمل لیفتینگ با نخ 
مراقبت های بعد از عمل لیفتینگ با نخ

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

عوارض لیفت بینی با نخ 

عوارض این روش معمولا بسیار کم  است و نیازی نیست که فرد مدتی را در منزل استراحت کند . در این روش که می توان به صورت سرپایی در مطب انجام شود فقط نوک بینی بی حس می شود. بهتر است بدانید این روش در مقایسه با روش تزریق ژل عوارض بسیار کمتری دارد .

ممکن است بیمار تا یک هفته بعد از عمل درد را احساس کند و بعد از دو هفته به صورت کامل رفع شود . بهتر است تمامی مراقبت های قبل و بعد از عمل را به خوبی انجام دهید تا با عفونت و یا عوارض غیر پیش بینی مواجه نشوید .

و همچنین برای این که این عوارض را به حداقل برسانید به هیچ عنوان از لوازم آرایشی استفاده نکنید . از عوارض دیگر این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

کبودی ، درد و تورم 

بیرون زدگی نخ که احتمال بروز این مشکل خیلی کم است.

کج شدن تیغه بینی که این عارضه در صورتی که نخ در محل نامناسب قرار بگیرد یا پزشک خبره نبوده باشد و هماهنگی بین دست و چشم جراح انجام نشود بوجود می آید .

بهتر است بدانید نخ‌هایی که در این روش جاساز می شود  بعد  از ۶ تا ۸ ماه به صورت کامل حل می‌شوند . اما باز هم  بینی تا زمانی حدود ۸ تا ۱۲ حالت خوش فرمی خود را  حفظ می‌کند .

اگر بعد از گذشت ۹ تا ۱۲ ماه که از زمان درمان اولیه گذشت و عمل  تکرار شد می‌توانید انتظار داشته باشید که شما نتایج را در مدت طولانی‌تری خواهید داشت  . یک پزشک خوب می تواند شما را در این امر راهنمایی کند همیشه سعی کنید در انتخاب پزشک به موارد زیر توجه کنید :

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

نمونه کارهای قبلی او را ببینید .

تعداد عمل هایی که تا به حال انجام داده است چند عمل می باشد .

عوارضی که بیمارانش تا به حا امتحان کرده اند .

جنس و نوع نخی که می خواهد استفاده کند .

تعداد نخ های مصرفی که می خواهد استفاده کند .

در درمان لیفت بینی یک ماسوره که دارای لبه ضخیم است وارد می کنند تا ارتفاع و تصویر مطلوب تری بدهد و به همین دلیل ریسک نابینایی را کاهش می دهد . اما باید بدانید در تزریق ژل بینی نمی توان به صورت صد در صد گفت که نابینایی را تهدید نمی کند .

نمونه کارهای قبلی او را ببینید .
نمونه کارهای قبلی او را ببینید .

روش دوم

لیفت بینی با تزریق ژل

امروزه از تزریق ژل به عنوان یکی از بهترین  جایگزین های  جدید برای  جراحی های سخت تهاجمی بینی یا همان رینو پلاستی استفاده می شود در این تزریق از  مقدار کمی اسید هیالورونیک در قسمت های اطراف بینی استفاده می شود که از این طریق می توان قسمت هایی از بینی که دچار مشکل است را تغییر شکل دهیم و یک بینی زیبا با ظاهری صاف و متقارن داشته باشیم .

این روش برای بینی هایی که دارای انحنا هستند و یا بینی های عقابی و داری گودی استفاده کرد و به بهترین نتیجه رسید. بیشتر پزشکان برای افرادی که دارای مشکل پیش آمدگی در قسمت نوک بینی هستند پیشنهاد می دهد که در قسمت نوک بینی ژل تزریق کنند تا با این کار نوک بینی به سمت بالا کشیده شود و تقارن و مشخص شدن تیغه بینی به زیبا تر شدن آن کمک کند.

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

مدت زمان عمل لیفت بینی

عمل لیفت بینی با استفاده از تزریق ژل معمولا ده دقیقه طول می کشد که این زمان بسیار کم است . همچنین برای اینکه بیمار درد را احساس نکند بیست دقیقه قبل از عمل کرم بی حسی موضعی در ناحیه بینی زده می شود.

این عمل به نسبت عمل جراحی کم هزینه است و عوارضی مانند اسکار و یا شل شدگی در قسمت غضروف بینی را ندارد. شما می توانید با استفاده از این روش تا یک سال از نتیجه آن لذت ببرید.

بهتر است بدانید برای این روش مراقبت های قبل از عملی که باید انجام دهید این است که دو هفته قبل از مصرف خودداری کنید و همچنین قبل از تزریق بر روی پوست هیچگونه لوازم آرایشی حتی کرم مرطوب کننده نباشد .

مدت زمان عمل لیفت بینی
مدت زمان عمل لیفت بینی

 

ژل تزریقی 

معمولا ژل هایی که در عمل های لیفتینگ استفاده می شوند از انواع مواد شیمیایی متفاوت و استاندارد  ساخته می شوند که با توجه به نوع فیلر فیلری  که در آن استفاده می شود نتیجه های متفاوتی دارد.  در زیر به معروف ترین ژل ها اشاره کرده ایم:

کلاژن:  که معمولا  تاثیر آن می تواند بین سه یا چهار ماه باقی بماند .

اسید هیالورونیک :

که معمولا زمانی  بین شش تا دوازده ماه دوام دارد .این ماده به عنوان یک فیلر بسیار محبوب شناخته شده است و  که بسیاری از انواع درمان‌های زیبایی که نیازی به  جراحی ندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد .

نوع فیلر استفاده شده در هر کلینیک با کلینیک دیگر متفاوت است. وضعیت شما باید توسط یک متخصص مورد ارزیابی قرار گیرد و این متخصص تعیین می‌کند که بهترین شیوه‌ی عمل برای دستیابی به نتایج دلخواه، چه روشی می‌باشد .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

کلسیم هیدروکسی آپاتیت :

معمولا تا هجده ماه می تواند از ماندگاری آن لذت ببرید .

روش تزریق در بینی های استخوانی چگونه است؟

در روش تزریق ژل در بینی های استخوانی که به منظور برداشتن قوز بینی استفاده می شود بعد از این که بینی را با کرم های بی حسی بی حس کردید مقدار مشخص و اندازه ای از فیلر که می تواند با توجه به سلیقه بیمار و یا پزشک از نوع اسیدهیالورونیک (ژویدرم) و یا کلسیم هیدروکسی اپتات باشد از طریق سوزن های بسیار ظریف در زیر پوست تزریق کرد.

معمولا در این روش در جهت قوز بینی تزریق انجام می شود به این صورت که در بالا و پایین قوز ژل تزریق می شود و حتی در بعضی از موارد در نوک بینی نیز تزریق می شود که حالت سر بالا بودن پیدا کند .

اگر در سطح بینی به صورت مادرزادی و یا بر اثر تصادف تورفتگی ، غیر قرینگی و یا ناصافی باشد می توانید با استفاده از تزریق ژل آن را برطرف نمایید.

خطرات و ریسک های لیفت بینی بوسیله تزریق ژل 

این روش با توجه به اینکه یک روش جراحی غیر تهاجمی است  حتی روش لیفت با نخ خطرات و ریسک بسیار کمتری دارد اما یک مشکلی که وجود دارد این است که امکان اپیستاکسی (خونریزی بینی) زیاد است

اما نگران نباشید این خونریزی طبیعی است و به صورت نرمال و خود به خود متوقف شده و مشکل خاصی را ایجاد نخواهد کرد اما بهتر است اگر با این مشکل مواجه شدید پزشک خود را در جریان بگذارید . زمان این عمل  بسیار کوتاه است  و فرد  می‌تواند بعد از عمل  به فعالیت‌های روزانه‌ی خود را انجام دهد .

۳-۴ روز پس از جراحی (پس از برداشتن پانسمان‌ها) می‌توان بینی را شست. یک روز پس از جراحی می‌توان رانندگی کرد، یک هفته پس از جراحی می‌توان فعالیت‌های ورزشی را از سر گرفت. حداقل تا یک ماه پس از جراحی  بهتر است که در معرض نور خورشید نباشید .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

عفونت

یکی از شایع ترین عوارض این عمل  عفونت است به همین دلیل پزشکان توصیه میکنند بعد از این عمل حتما آنتی بیوتیک را به صورت مرتب مصرف کنید .

در مجموع تزریق ژل برای از بین بردن عیوب بینی ریسک کمتری به نسبت عمل رینوپلاستی دارد که همین موضوع از مزیت ها آن محسوب می شود. اما باید بدانید که این روش بدون ریسک نیست

زیرا شما یک ماده خارجی به بینی تزریق می کنید . مثلا ممکن است ژل به صورت ناهموار در زیر پوست ایجاد شود و در نهایت برآمدگی های زیر پوستی ایجاد کند .

البته در اکثر مواقع می توان این برآمدگی ها یا نبود تقارن را با ماساژ برطرف نمایید . همچنین عوارضی مانند کبودی ، خونریزی و تورم از اصلی ترین عارضه این روش است .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

بهتر است بدانید که بینی یک منطقه حساس است و اگر منبع خونی نتواند به بینی خون رسانی کند مشکلات زیادی را ایجاد میکند .

به همین دلیل به یک پزشک مجرب مراجعه کنید که در کار خود ماهر باشد و تزریق به خوبی انجام دهد و در هنگام تزریق به منبع خونی پوست آسیبی نرساند .

قبل از اینکه درمانی انجام دهید سعی کنید پزشک خود را به خوبی بشناسید و از میزان آگهی او مطمئن شوید و سعی کنید از او بخواهید جزئیات بیشتری از عمل در اختیار شما قرار دهد و شما نیز انتظاراتی که از عمل دارید را با او در میان بگذارد. بهتر است بدانید در این جلسه مشاوره ممکن است پزشک به شما اطلاعات زیر را بدهد :

ژل های تزریقی موقتی تاثیر دارند و شما نباید انتظار تاثیر دائمی داشته باشید .

شما برای اینکه بهترین نتیجه را از این درمان بگیرید بهتر است نگهداری خوبی داشته باشید زیرا در غیر اینصورت تاثیرات ژل خیلی زود از بین می رود.

تضمینی وجود ندارد که شما مطمئن شوید از طریق آن می توانید به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید .

اگر از فیلرهای دائمی استفاده کنید باید خود را برای ریسک های بیشتر آماده کنید .

اگر می خواهید به نتیجه دلخواه تان برسید حتما جلسات را به صورت منظم انجام دهید .

با این روش، نمی‌توان جلوی تغییراتی که بر اثر افزایش سن رخ داده است را بگیرید .

تست تزریق برای برداشتن قوز بینی به روش تزریق ژل

یک روش خیلی جالب و عالی  برای مشتریانی که میخواهند بدانند بعد از عمل لیفتینگ به وسیله تزریق ژل چه شکلی می شوند .

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

مثال

مثلا فرد می خواهد بداند بعد از برداشتن قوز بینی آیا به چهره دلخواه خود می رسد یا نه می تواند از پزشک خود بخواهد این تست را برایش انجام دهد به این صورت که در این تست به جای تزریق ژل سرم تزریق می شود و بعد از آن به صورت آنی نتیجه تزریق را مشاهده کند و بعد از آن به راحتی برا تزریق ژل برای از بین بردن قوز بینی تصمیم بگیرد .

بهتر است بدانید تزریق ژل بینی را کوچک نمی کند و تنها می توانید ظاهر بینی را به شکل دلخواهی که می خواهید در آورید و اگر می خواهید بینی را کوچکتر نشان دهید بهتر است تزریق فیلر را در گونه ها انجام دهید که این روش بیشتر در خانم ها به نسبت آقایان دیده می شود .

مزیت تزریق از طریق اسید هیالورونیکی

یکی از مزیت های که در تزریق از طریق اسید هیالورونیکی در قوز بینی استخوانی وجود دارد این است که اگر فرد فرم بینی خود را دوست نداشته باشد می تواند به راحتی بینی خود را به حالت اولیه برگرداند. همچنین بعد از تزریق ژل فرد اگر بخواهد بینی خود را عمل کند می تواند بدون هیچ مشکلی عمل را انجام دهد.

حتی در بعضی از مواقع بعد از تزریق بینی، فرد تصمیم میگیرد که با استفاده از نخ های مخصوص بینی را به سمت بالا بکشد که این روش نیز قابل انجام است و فرد می تواند به صورت سرپایی انجام دهد این روش معمولا دو سال ماندگاری دارد .

برداشتن قوز بینی بدون جراحی به وسیله ی سوهان کشیدن یا رسپینگ در عمل زیبایی بینی

این روش از پرطرفدار ترین روش ها برای از بین بردن قوز در بینی است. جالب است بدانید در گذشته مردان که دارای قوز بینی بودن در دسته مردان قدرتمند قرار میگرفتند .

بهتر است بدانید که سوهان بینی مانند سوهان رایج ناخن ها است البته کمی قوی تر با دندانه های بیشتر. روش کار به این صورت است که بر روی قوز سوهان را به اندازه ای می کشند که صاف شود.

شما در حال مطالعه مقاله لیفت بینی استخوانی چیست هستید

نتیجه گیری

برای رفع عیوب بینی های استخوانی و یا حتی  گوشتی دیگر نیازی نیست که تنها گزینه شما جراحی و یا روشهای تهاجمی باشد و می توانید ا ز روش های جدید استفاده کنید

به عنوان مثال  می توان برای بینی های استخوانی یا قوزدار از روش های تزریق ژل یا لیفت با نخ استفاده کنید و برای بینی های گوشتی هم می توان از روش پلاسما استفاده نمود که هم هزینه کمتری و هم دوران نقاهت کمتری نسبت به عمل جراحی دارند .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
با یک کلیک تماس بگیرید