میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تزریق ژل به پیشانی
تزریق ژل به پیشانی

لیست موضوعات

تزریق ژل به پیشانی

با مقاله ای تحت عنوان تزریق ژل به پیشانی جهت داشتن پیشانی صاف و درمان خط اخم در خدمت شما هستم.

شما همچنین می توانید مقاله بسیار مفید هزینه تزریق چربی به پیشانی را مطالعه نمایید.

دلایل متفاوتی وجود دارد که ممکن است پیشانی شما دیگر مانند قبل صاف نباشد. از عوامل تاثیر گذار بر پوست پیشانی که باعث ایجاد چین و چروک  می شود آفتاب، بالا رفتن سن، بازی کردن با عضله های پیشانی و حرکت دادن آن هنگام صحبت کردن، ابراز احساساتی نظیر حالت تعجب و اخم و … حال سوالاتی پیش می آید که چگونه می توان از شر این خطوط خلاص شد و یا راه کارهای درمانی برای این چین و چروک ها چیست؟

تزریق ژل به پیشانی
تزریق ژل به پیشانی

در ادامه به سوالات زیر می پردازیم

  • روش های رفع خطوط پیشانی چگونه است؟
  • تزریق ژل به چه صورت است؟
  • چه نکاتی قبل از تزریق ژل باید رعایت شود؟
  • مزایای تزریق ژل چیست؟
  • تزریق ژل چه عوارضی دارد؟
  • تزریق ژل در پیشانی برای چه افرادی مناسب است؟
  • نتیجه تزریق ژل چگونه است؟
  • نتایج تزریق ژل در پیشانی پس از چه مدتی قابل مشاهده است ؟
  • محدودیت ها استفاده از تزریق ژل چیست؟
  • بعد از تزریق ژل چه مراقبت هایی لازم است؟
  • هزینه تزریق ژل چقدر است؟

 

روش های رفع خطوط پیشانی:

خطوط پیشانی ، از اولین چین و چروک هایی است که در صورت افراد به چشم می آید. چین و چروک های پیشانی موجب خسته و یا عصبی جلوه دادن صورت افراد می شود. از دلایلی که چین و چروک پیشانی را باعث می شوند بالا بردن ابرو ها می باشد. برای رفع خطوط پیشانی می توان ژل تزریق کرد. اکثر خانم ها پس از تزریق ژل در پیشانی خود بهتر به نظر می رسند اما در آقایان (خصوصا افراد مسن) با تزریق ژل ، پیشانی کاملا صاف تا حدودی غیر معمول به نظر می رسد

راه های زیادی وجود دارد که به کمک آن می توان نسبت  به رفع چین و چروک پیشانی اقدام کرد. شما می تونید با مراجعه به پزشک  با روشی که برای شما لازم می بیند نسبت به جوانسازی پوست خود اقدام کنید چون از هر فردی به فرد دیگر ممکن است روش متفاوت باشد.

حال از روش هایی که وجود دارد می توان به تزریق ژل به پبشانی، تزریق بوتاکس، لیفتینگ پیشانی، تزریق چربی به  پیشانی، عمل لایه برداری و همینطور جوانسازی با دستگاه لیزر اشاره داشت. در این مقاله تصمیم داریم روش تزریق ژل به پیشانی را برای شما بررسی کنیم.

روش های رفع خطوط پیشانی:
روش های رفع خطوط پیشانی:

تزریق ژل :

یکی از بهترین روش ها که امروزه برای رفع چین و چروک پیشانی استفاده می شود تزریق ژل است. مواد این ژل از هیالورونیک می باشد که مناسب و سازگار تر با بدن انسان می باشد و هیچ عارضه یا حساسیتی برای فرد ندارد.

این عمل خط و خطوط را پر می کند و پوست پیشانی را صاف نشان می دهد که در نهایت عمل لیفت بر پیشانی صورت گرفته است. تزریق ژل باعث آبرسانی به پوست و سفت تر شدن پوست این ناحیه می شود.

 

جهت تزریق ژل به نواحی پیشانی ابتدا باید اقدام به بی حس کردن ناحیه مورد نظر کرد که از بی حسی موضعی بهره گرفته می شود و سپس ژل هیالورونیک و یا رستیلن و ژوویدرم از طریق سوزن مخصوص که بسیار ریز می باشد در محل تزریق می شود. پس از تزریق ناحیه مربوطه ، به کمک پزشک ماساژ داده می شود تا ژل های تزریق شده متوازن شوند. این روش از تزریق ژل ، به زمان بسیار کمی احتیاج دارد و در یک جلسه قابل انجام می باشد.

تزریق ژل به پیشانی:
تزریق ژل به پیشانی:

میزان اثر گذاری و ماندگاری تزریق ژل 

میزان اثر گذاری و ماندگاری تزریق ژل تقریباً بین 6 تا 12 ماه است و بعد کم کم جذب بوست می شود. به همین خاطر اگر این عمل تزریق ژل توسط پزشکی که مهارتهای لازم و کافی را برای این نوع درمان ندارد صورت گیرد جای هیچ نگرانی نیست و حتی لازم نیست که مجبور شوید ژل را تخلیه کنید چون به راحتی بعد از مدت زمان گفته شده خود به خود جذب بدن می شود. لازم به ذکر است که بدانید میزان اثر گذاری و ماندگاری ژل های هیالورونیک در افراد مختلف متفاوت است.

شما می توانید با این عمل خط اخم و چروک هایی که ناشی از بالا رفتن سن می باشد را درمان کنید. از دو روش تزریق ژل و بوتاکس برای رفع چین و چروک استفاده می شود  اما زمانی که خطوط عمیق تر هستند استفاده از ژل پیشنهاد مناسب تری است.

چون بوتاکس نمی تواند چروک های عمیق را پر کند. برای انجام این عمل از روش بی حسی موضعی استفاده می شود تا فرد در طول تزریق متوجه درد نشود.

پزشک بعد از اینکه ژل را به پیشانی تزریق کرد با دست شروع به ماساژ دادن آن ناحیه می کند تا ژل بصورت مساوی در تمام قسمت ها پخش شود.

تاثیر نهایی تزریق ژل دقیقاً بعد از سه هفته مشخص می شود و پزشک با توجه به اینکه میزان عمق چروک چقدر است نسبت به تزریق برای جلسه بعد تصمیم می گیرد، چون اگر عمل تزریق ژل تدریجی انجام شود اثر بهتری بر جای می گذارد و هر بار ژل بیشتری استفاده می شود.  بین هر جلسه تزریق 3 تا 4 هفته فاصله وجود دارد تا تزریق بعدی انجام شود.

میزان اثر گذاری و ماندگاری تزریق ژل
میزان اثر گذاری و ماندگاری تزریق ژل

مزایای تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل در پیشانی با مزایای بسیار زیادی همراه می باشد ، از جمله این مزایا ، از بین بردن خط اخم می باشد که زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و همچنین رفع چین و چروک های پیشانی می باشد که شخص را سن بالا نشان می دهد. علاوه بر مواردی که گفته شد ، این روش بالا رفتن اعتماد به نفس و رضایت روحی فرد از خود را به همراه دارد.

از دیگر مزایای تزریق ژل در  پیشانی ، استفاده از سوزن های یکبار مصرف می باشد که از انتقال هر گونه بیماری جلوگیری می شود. این روش نیاز به زمان کمتری نسبت به سایر روش ها دارد و حساسیت و آلرژی را برای فرد بوجود نمی آورد. همچنین با اینکه حجم کمی از ژل به پیشانی تزریق می شود اما ماندگاری ژل تزریق شده دراین ناحیه ، بسیار بالاتر از سایر اجزای صورت می باشد.

تزریق ژل در پیشانی بدون هیچگونه خونریزی و دردی انجام می شود و نیازی به جراحی در این روش نیست. با تزریق ژل در نواحی پیشانی خطوط اخم و سایر چین و چروک های موجود در آن ناحیه از بین می رود. بعلاوه این تزریق عوارضی را به دنبال ندارد و بدون هیچگونه محدودیتی ارائه شده است.

چه نکاتی قبل از تزریق ژل باید رعایت شود؟

  • برای این عمل بهتر است قبل از این عمل ابتدا با متخصص این کار مشورت کنید و اگر سابقه ی بیماری خاصی دارید با پزشک خود آن را در میان بگذارید.
  • قبل از انجام این عمل حتماً استحمام کنید.
  • پس از انجام تزریق غذای سبک خورده شود.
  • توصیه می شود که قبل و بعد از انجام تزریق از داروهایی همچون پروفن، ژلوفن، دیکلوفناک، آسپرین, ویتامین های E و C خودداری کنید.
  • قبل و بعد از عمل از مصرف غذاهای سیر دار و چای سبز که خود باعث افزیش خونریزی و کبودی می شوند اکیداً خودداری کنید.
چه نکاتی قبل از تزریق ژل باید رعایت شود؟
چه نکاتی قبل از تزریق ژل باید رعایت شود؟

تزریق ژل چه عوارضی دارد؟

همانطور که بیان کردیم ژل های هیالورونیک با بدن انسان سازگاری دارد پس بدون نگرانی می توان این عمل را انجام داد و مطمئن بود که هیچگونه عارضه ای ندارد. اما ممکن است به خاطر انجام تزریق پوست سوراخ شده، خیلی کم متورم و ملتهب شود که آن هم زیاد نیست و خیلی سریع برطرف می شود.

کلینیک های مختلف برای تزریق ژل بر پیشانی از ژل ها با برندهای متنوعی استفاده می کنند که هر کدام نسبت به رفع چین و چروک عملکرد متفاوتی دارند.

تزریق ژل به پیشانی چه عوارضی دارد؟
تزریق ژل به پیشانی چه عوارضی دارد؟

تزریق ژل  برای چه افرادی مناسب است؟

تمامی افراد ، زن ها و مرد هایی که از خطوط افقی پیشانیشان که ظاهر زشتی را به صورت داده است ناراضی هستند می توانند برای تزریق ژل در پیشانیشان اقدام نمایند. افرادی که جهت تزریق ژل در پیشانی به کلینیک مراجعه می کنند دارای میانگین سنی 40 می باشند و تعداد افراد بسیار کمی که جهت تزریق ژل به پیشانی می آیند ، جوان هستند.

خانم ها و آقایانی که فکر می کنند خطوط پیشانی آنها به آنها جلوه ی بدی می دهد می توانند نسبت به این تزریق اقدام کنند. معمولا بیشتر افرادی که برای این عمل مراجعه می کنند سن آنها بالای 40 سال می باشد و مراجعین جوان بسیار کم دیده می شود.

نتیجه تزریق ژل چگونه است؟

بعد از اینکه ژل تزریق می شود خطوط پیشانی صاف می شود و بخاطر آبرسانی به پوست باعث سفتی در ناحیه ی تزریق شده می شود. حجم پیشانی نسبت به گذشته بیشتر می شود و با تولید کلاژن های جدید پوست را جوان تر می کند.

افرادی که جوان تر هستند و سن آنها کمتر از 40 سال است معمولاً با یک جلسه تزریق ژل نتیجه مثبت را خواهند دید اما ببیماران مسن تر بخاطر عمق بالای چین و چروک به تعداد جلسات بیشتری نیازمند می باشند.

نتیجه تزریق ژل به پیشانی چگونه است؟
نتیجه تزریق ژل به پیشانی چگونه است؟

نتایج تزریق ژل در پیشانی پس از چه مدتی قابل مشاهده است ؟

پس از تزریق ژل به پیشانی با نتایج زیر روبرو خواهی شد :

  1. سطح چین و چروک ها صاف می شد
  2. تولید کلاژن در پوست و جوان تر شدن صورت
  3. افزایش حجم پیشانی نسبت به قبل
  4. بخاطر آبرسانی ، پوست پیشانی سفت تر می شود

البته باید به این نکته اشاره داشت که نتایج نهایی تزریق ژل در پیشانی ، پس از 3 الی 4 هفته قابل مشاهده می باشد. جلسات بعدی تزریق ژل با هماهنگی بین پزشک و بیمار تصمیم گیری خواهد شد. بهتر است که عمل تزریق ژل به پیشانی بصورت تدریجی انجام بگیرد تا با نتایج رضایت بخشی همراه باشد.

بیماران جوان و زیر 40 سال ، معمولا با یک جلسه تزریق ژل به پیشانی از نتایج آن راضی هستند اما بیماران مسن که میانگین سنی آن ها بین 55 الی 60 می باشد به تعداد جلسات بیشتری احتیاج دارند تا به سطح دلخواه برسند.

 

نتیجه تزریق ژل به پیشانی چگونه است؟
نتیجه تزریق ژل به پیشانی چگونه است؟

محدودیت ها استفاده از تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل در پیشانی محدودیت هایی را نیز به همراه دارد که باید بدان اشاره نمود :

  1. حساسیت به هر کدام از ترکیبات اسید هیالورونیک
  2. بارداری و شیردهی به نوزاد
  3. افراد مستعد به کلوئید
  4. ویروس تبخال
  5. بیماری خود ایمنی
  6. نوجوان های زیر 18 سال
  7. عفونت باکتریایی پوست
  8. افرادی که از سایر فیلتر های پوستی برای پیشانی خود استفاده کرده اند

بعد از تزریق ژل  چه مراقبت هایی لازم است؟

تزریق ژل در پیشانی با مراقبت های محدودی که عبارتند از : عدم مصرف دخانیات به مدت چند روز ، مصرف مرتب دارو های تجویز شده توسط پزشک جهت جلوگیری از ورم و قرمز شدن پوست ، استفاده از ژل آلوئه ورا در محل دو بار در روز ، استفاده از ضد آفتاب و قرار نگرفتن در معرض نور شدید آفتاب می باشد همراه می باشد که باید به مدت مدت یک الی دو هفته رعایت شوند.

  • بعد از انجام تزریق از ژل هایی مانند آلوئه ورا و آرنیکا جهت ماساژ پیشانی استفاده کنید و روزی دو بار این عمل را تکرار کنید.
  • داروهایی را که پزشک جهت رفع قرمزی، حساسیت، تورم و کبودی تجویز نموده مرتب استفاده نمایید .
  • از کرم های ضدآفتاب آن هم با SPF 50 استفاده شود.
  • از کشیدن سیگار خودداری شود.
  • در صورت لازم و مشورت با پزشک خود از ویتامین های C استفاده کنید.
  • برای ماساژ پیشانی و اطراف آن از ژل هایی مثل آلوئه ورا و آرنیکا استفاده کنید و روزی 2 بار پوستتان را ماساژ دهید
  • برای رفع قرمزی، حساسیت و کبودی پوستتان از داروهایی که متخصص تجویز کرده است ، به طور مرتب و منظم استفاده نمایید
  • می توانید از مکمل های ویتامین C استفاده کنید (حتما با مشورت با متخصص)
  • دخانیات از جمله سیگار را هم در طول این مدت حتما کنار بگذارید

 

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

همانطور که تزریق ژل به پیشانی جزء عمل های زیبایی در نظر گرفته شده است، بیمه هیچگونه هزینه ای را متقبل نمی شود. در کلینیک های مختلف به خاطر عدم نظارت بر قیمت ها هزینه ها با هم متفاوت می باشد، اما در کل هزینه ی عمل تزریق ژل با توجه به نوع ژل استفاده شده، عمق چین و چروک، وسعت پیشانی و همچنین حق الزحمه ی متخصص مشخص می شود. پس در نتیجه هزینه تزریق ژل از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد.

از علاقه مندان انجام این عمل زیبایی خواسته می شود که قبل از این عمل با پزشک متخصص و مجرب این کار مشورت کنید سپس نسبت به انجام این عمل اقدام نمایید.

امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات کافی و لازم را در زمینه این عمل به شما داده باشیم. از همراهیتان سپاسگزاریم.

 

هزینه تزریق ژل به پیشانی چقدر است؟
هزینه تزریق ژل به پیشانی چقدر است؟

جمع بندی :

تزریق ژل در نواحی صورت از جمله پیشانی ، با رفع خطوط و چین و چروک هایی که زیبایی صورت را از بین برده اند همراه می باشد. این روش یکی از روش های محبوب ، پرطرفدار و البته بدون ضرر جهت رفع  موارد یاد شده می باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

 

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید