میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین مرکز لیفت با نخ
بهترین مرکز لیفت با نخ

لیست موضوعات

بهترین مرکز لیفت با نخ

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع بهترین مرکز لیفت با نخ بپردازیم. امروزه توجه به زیبایی در افراد تا حدودی زیاد شده و از روش­های متعددی برای جوانسازی پوست خود استفاده می­کنند. لیفت با نخ یکی از روش­های جوانسازی پوست است که کاربران را می­تواند حدود 3 تا 5 سال جوان­تر از چیزی که هستند نشان دهد. اما مسئله قابل توجه در این مورد یافتن بهترین مرکز لیفت با نخ است که امروزه به دلیل وجود مراکز نامعتبر به کاری بسیار مشکل تبدیل شده است.

اگر به دنبال بهترین مرکز لیفت با نخ هستید، پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشترمی توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید

بهترین مرکز لیفت با نخ
بهترین مرکز لیفت با نخ

به سوالات زیر باید پاسخ دهیم:

  1. لیفتینگ صورت به چه معناست
  2. بهترین مرکز لیفت با نخ چه ویژگی­هایی دارد
  3. لیفت صورت با استفاده از نخ چگونه است
  4. چه کسانی برای عمل جراحی لیفتینگ با نخ مناسب هستند
  5. نکات و مراقبت­های لازم بعد از انجام عمل لیفت با نخ در صورت کدامند
  6. آیا عمل لیفتینگ با نخ در صورت با عوارض خاصی همراه است
  7. آمادگی پیش از عمل لیفت با نخ در صورت را بیان کنید:

 

لیفتینگ صورت به چه معناست:

لیفتینگ در اصل روشی برای از بین بردن چین و چروک پوست صورت است. معمولا با بالا رفتن سن اشخاص دچار شل شدگی و افتادگی در پوست می­شوند که استفاده از این روش برای درمان چنین مواردی بسیار کاربرد دارد.

با افزایش سن به تدریج قابلیت ارتجاعی بودن پوست بدن نیز در فرد به تدریج کاهش پیدا می­کند که نتیجه آن باعث کم شدن چربی زیر پوست خواهد شد. در چنین شرایطی پوست کم­کم دارای یک حالت جمع­ شدگی می­شود و ظاهر کلی پوست بدن با چین­وچروک پوشیده خواهد شد که به تدریج بافت اطراف چشم و فک شل می­شود و چهره فرد را اخمو نشان خواهد داد.

در مراکز لیفت با نخ، جراحی صورت با استفاده از ابزار متفاوتی توسط پزشکان انجام می­شود. لیفت صورت با استفاده از نخ به دلیل تاثیر پذیری بسیار بالایی که دارد جزو یکی از محبوب­ترین روش­ها در بالا کشیدن پوست صورت بین مردم است.

عمل لیفتینگ با نخ در اشخاص با هر سنی قابل اجراست اما بیشتر بین افراد 40 تا 60 ساله رواج دارد. عوامل متعددی از جمله سن بیمار، جنس پوست، عضلات زیر پوست و میزان کشیدگی پوست می­تواند بر نتیجه نهایی عمل لیفتینگ با نخ تا حدودی موثر باشد.

لیفتینگ صورت به چه معناست:
لیفتینگ صورت به چه معناست:

بهترین مرکز لیفت با نخ چه ویژگی ­هایی دارد:

در بهترین مرکز لیفت با نخ سرویس ­های متعددی پیرامون لیفت صورت هر روزه به مشتریان خود عرضه می­کنند. این مراکز تمام اطلاعات لازم را در قالب مشاوره رایگان و به شکلی دقیق و درست به متقاضیان خود ارائه میدهند. در حالت کلی باید گفت که هیچ مرکز لیفتینگی بدون اخذ مجوز از وزارت بهداشت اجازه فعالیت را در این حوزه ندارد.

متقاضیان باید توجه کافی را به این موضوع داشته باشند که عمل لیفتینگ با نخ به شکل مستقیم با سلامت جسمانی بیمار در رابطه است پس بخاطر ارزان بودن مراکزی نظیر آرایشگاه­ها که بدون مجوز اقدام به چنین فعالیتی کرده­اند نباید با سلامت خود بازی کنند. مرکز لیفتینگ خوب باید با دارا بودن تیم متخصص در این زمینه همواره به متقاضیان خود خدمت رسانی کند و اطلاعاتی نظیر فرایند درمان و هزینه مورد نیاز را بدون هیچ ابهامی در اختیار بیمار قرار ­دهد.

بهترین مرکز لیفت با نخ چه ویژگی ­هایی دارد:
بهترین مرکز لیفت با نخ چه ویژگی ­هایی دارد:

لیفت صورت با استفاده از نخ چگونه است:

نخ از جنس POLY PROPILYN: در این عمل با استفاده از نخ باعث می­شود پوستی که افتاده و شل شده را بکشند و در نتیجه متقاضی جوان­تر به نظر برسد. استفاده از لیفتیگ با روش نخ­ های کششی به بیمار این امکان را می­دهد تا بدون استفاده از هرنوع جراحی سنگین و بیهوشی و بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان اقدام به لیفت پوست صورت خود کند.

شایان ذکر است که این روش درمانی دوره نقاهت طولانی مدتی ندارد و بیمار می­تواند بعد از گذراندن 2 روز از عمل لیفتینگ با نخ دوباره به زندگی عادی و طبیعی خود باز گردد و کارهای روزانه خود را از سر بگیرد.

بعد از عمل لیفت بدن بافت ­های نرم خود را ترمیم می­کند و بعد از گذشت 15 روز به صورت کامل بهبود می ­یابد و هیچ نشانه­ای از انجام عمل بر روی پوست صورت در بیمار باقی نخواهد ماند. لیفت صورت با استفاده از نخ POLY PROPILYN بدون هیچ­گونه برشی بر روی پوست انجام می­شود که در این حالت جای هیچ نوع بخیه­ای بر روی پوست بدن بیمار باقی نمی­ماند.

البته باید متذکر شد که مهارت پزشک انتخاب شده و جنس پوست متقاضی هم تاثیر بسزایی در این مورد دارد. انجام این عمل معمولا در یک جلسه پایان می­یابد و فاقد هرگونه اثرات جانبی می­باشد.

برای انجام لیفتینگ صورت با استفاده از نخ  POLY PROPILYN پزشک باید عمل را چند بار که شامل وارد کردن نخ کششی در پوست، اسکان آن، کنترل کردن، تعلیق و استقرار نخ است، پیش ببرد.

این کار با برش سطحی در قسمت جلو گوش انجام می­پذیرد و از نوعی نخ که با بدن انسان سازگار است استفاده می­شود. معمولا پزشکان از این نخ برای موارد دیگری همچون خطوط یان، خطوط بیضی شکل و چین نازولبیال استفاده می­کنند.

نخ از جنس سیلوئت:

عمل لیفتینگ صورت با استفاده از این نخ نیز یک روش برای از بین بردن شل شدگی پوست صورت است که کاربرد آن بر روی بافت­های شل شده قسمت میانی صورت می­باشد.

این نخ از نوعی مخروط­ های قابل جذب ساخته شده که باعث می­شود پوست قابلیت ارتجاعی خوبی را پیدا کند. برای استفاده از این روش نیازی به بستری شدن در بیمارستان و بیهوشی حین عمل وجود ندارد.

استفاده از این روش برای بالا کشیدن ابرو بسیار مناسب است و بر شکل کلی چشم هیچ تغییری ایجاد نمی­کند. پزشکان باید هنگام انتخاب نخ توجه کنند و از نخی استفاده کند که FDA آمریکا آن را تایید کرده باشد.

شایان ذکر است که استفاده از روش لیفتینگ صورت با استفاده از نخ راهکاری همیشگی برای از بین بردن چین و چروک و شل شدگی بر روی پوست صورت انسان نیست و فقط از آن می­توان به عنوان یک ایده برای عقب افتادن جراحی پوست نام برد چون این روش نتیجه­ای 3 تا 5 ساله دارد.

چه کسانی برای عمل جراحی لیفتینگ با نخ مناسب هستند:

تمامی افرادی که قصد دارند اثرات پیری را در چهره خود کم کنند یا از بین ببرند می­توانند با بهره گیری از این عمل چهره خود را جوان­تر کنند. در حالت کلی می­توان گفت افرادی که دارای چین و چروک بیشتری در پوست خود هستند و از پوستی شل و افتاده رنج می­برند متقاضیان این عمل­اند. افرادی که قصد انجام این عمل را دارند نباید استعمال دخانیات کنند و در کل نباید از پزشکان انتظار معجزه را داشت. عوامل دیگری هم هستند که با تامل در آن می­توان فهمید که متقاضی یک فرد مناسب برای جراحی لیفتینگ هست یا نه که شامل:

  1. وضعیت کلی پوست: پوست صورت فردی که متقاضی چنین عملی است باید تا حدودی منعطف باشد چون انجام عمل لیفت با نخ به این صورت است که پزشکان پوست ناحیه تحت درمان را می­کشند تا چین و چروک آن را از بین ببرند.
  2. ساختار کلی استخوان زیرین: چنانچه ساختار استخوان صورت مناسب باشد می­تواند تکیه گاهی محکم را برای انجام تغییرات کلی در صورت ایجاد کند.
  3. سلامتی متقاضی: فردی که متقاضی انجام عمل لیفتینگ صورت است باید در سلامت کامل جسمانی به سر ببرد چون این مورد یکی از عوامل مهم در بازیابی بهبودی پس از انجام عمل لیفتینگ با نخ در صورت است.
چه کسانی برای عمل جراحی لیفتینگ با نخ مناسب هستند:
چه کسانی برای عمل جراحی لیفتینگ با نخ مناسب هستند:

نکات و مراقبت ­های لازم بعد از انجام عمل لیفت با نخ در صورت کدامند:

نکات:

  1. معمولا بسته به نظر پزشک باید بانداژ صورت بیمار پس از 24 تا 48 ساعت برداشته شود. این عمل عوارض گذرایی چون تغییر رنگ پوست صورت، ورم و کبودی را تا چند روز به همراه دارد که بعد از مشاهده هیچ جای نگرانی برای بیمار وجود ندارد چون لیفت با نخ نیز همانند تمامی عمل­های زیبایی دارای عوارضی کوتاه مدت است و بعد از گذشت چند روز بیمار وضعیت طبیعی خود را باز می­یابد. معمولا بین 1 تا 2 روز بعد از جراحی تورم بر پوست صورت بیمار دیده می­شود و بعد از گذشت چند هفته به صورت کامل از بین می­رود.
  2. اصولا پس از گذشت 4 روز تا یک هفته بخیه­های موجود بر روی پوست برداشته می­شود، اما تا چند هفته بعد از عمل ممکن است بیمار در نقاط مختلفی از صورت بی­حسی ناشی از عمل را احساس کند که پس از این مدت از بین خواهد رفت. فرد بیمار باید حدود 15 روز پس از عمل لیفتینگ به طور کامل استراحت کرده و بعد از گذشت این مدت می­تواند فعالیت­های روزانه خود را از سر بگیرد. اما برای انجام فعالیت­های سنگینی نظیر ورزش کردن باید چیزی حدود 1 ماه از انجام عمل گذشته باشد.
  3. ممکن است بیمار تا 1 ماه بعد از انجام عمل لیفت با نخ بر روی پوست صورت خود کشیدگی را احساس کند که این عامل طبیعی بوده و پس از گذشت این زمان برطرف خواهد شد. احساس کم حسی و بی حسی گوش تا چند هفته بعد از انجام عمل نیز امری کاملا طبیعی است.
نکات:
نکات:

مراقبت­:

  1. بیمار باید تا چند روز بعد از انجام عمل لیفت با نخ فعالیت­ های خود را قطع کند.
  2. تا گذشت 15 روز بعد از عمل لیفتینگ صورت بیمار نباید از داروهای رقیق کننده خون همچون آسپرین و داروهای ضد التهابی و دخانیات استفاده کند.
  3. برای کاهش میزان کبودی و تورم بر پوست صورت بهتر است بیمار هنگام خوابیدن سر را تا حدودی بالاتر از بدن خود قرار دهد.
  4. تا چند روز و هر روز چند بار بهتر است که از کمپرس آب سرد بر روی این ناحیه استفاده شود چون این کار باعث کاهش خون­ریزی ناشی از عمل خواهد شد.
  5. در روزهای اول بعد از عمل لیفت با نخ بیمار باید از خم شدن، زور زدن، بلند کردن اجسام، شنا کردن، پیاده روی تند و رابطه جنسی و تمامی فعالیت­هایی که موجب بالا رفتن فشار خون در بدن می­شود به طور کامل پرهیز کند.
  6. بیمار باید تا جایی که ممکن است از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری کند و چنانچه دچار این بیماری شد باید سریعا به پزشک مراجعه کرده و آن را هرچه سریع درمان کند.
  7. پزشک برای جلوگیری از عفونت در ناحیه درمان داروهایی نظیر آنتی بیوتیک را برای بیمار تجویز می­کند که حتما به صورت مرتب باید مصرف شوند.
  8. بهتر است بیمار تا چند روز از خانه خارج نشود اما اگر ناچار به خارج شدن از خانه بود باید از تماس مستقیم با آفتاب حتما جلوگیری کند و یا از کرم­های ضد آفتاب استفاده نماید.
  9. تا چند روز اول نباید به هیچ عنوان از آدامس استفاده کرد.

آیا عمل لیفتینگ با نخ در صورت با عوارض خاصی همراه است:

گاهی انسان­ها برای دست­یابی به زیبایی روش­هایی را امتحان می­کنند که ممکن است موجب پرداخت بهایی گزاف برای آنان شود. بیمار باید هوشیار باشد و سلامت خود را به دست افراد غیر متخصص نسپارد. در هر صورت تمامی عمل­های زیبایی که امروزه توسط پزشکان انجام می­پذیرد دارای عوارض­های کوچک و بزرگی هستند. لیفتینگ صورت با نخ نیز نمی­تواند جدا از این مقوله باشد و همواره عوارض متعددی را به همراه دارد که عبارتند از:

آیا عمل لیفتینگ با نخ در صورت با عوارض خاصی همراه است:
آیا عمل لیفتینگ با نخ در صورت با عوارض خاصی همراه است:
  1. یکی از موارد نادر این عوارض تجمع خون زیر پوست بیمار است. این عارضه معمولا در افراد سیگاری یا کسانی که فشار خون بالایی دارند دیده می­شود. امکان تجمع خون زیر پوست در افرادی که بعد از عمل لیفتینگ با نخ دچار تهوع و استفراق شده­اند تا حدی بیشتر از بقیه افراد است.
  2. گاهی اوقات در بیمارانی دیده شده که پس از انجام این عمل ریزش مو پیدا کرده­اند. دلیل علمی این موضوع کاهش خون­رسانی به فولیکول­های مو است. اما باید بدانید که پس از گذشت مدتی رشد موها دوباره به حالت قبل باز می­گردد.
  3. ممکن است عصب­های صورت بعد از گذشت چند مدت آسیب ببینند.

به دلیل تفاوت­های فردی هیچ وقت نتایج و عوارض یکسانی را پس از انجام چنین عمل­هایی در افراد نمی­توان مشاهده نمود.

آمادگی پیش از عمل لیفت با نخ در صورت را بیان کنید:

معمولا در جلسات مشاوره­ای که توسط پزشکان مرکز لیفتینگ صورت می­پذیرد از بیمار می­خواهند تا به صورت کامل توضیح بدهد که قصد تغییر در کدام قسمت از صورت خود را دارد و از چه بخشی در صورت ناراضی است.

پس از آن پزشک روش لیفتینگ با نخ را برای فرد بیمار توضیح می­دهد و روند جراحی، عوارض و نتایجی که انجام عمل لیفتینگ می­تواند در پی داشته باشد را بیان می­کند.در صورتی که بیمار رضایت کامل را داشته باشد پزشک با گرفتن عکس­هایی از صورت وی و بررسی به شکل دقیق مطمئن می­شود که هر دو در این زمینه نظر یکسانی دارند یا خیر.

چنانچه بیمار برای لیفتینگ مطمئن شد باید قبل از انجام عمل نکاتی را رعایت کند که شامل:

  1. بیمار باید حتما 12 ساعت قبل از انجام عمل حمام کند و صورت خود را کامل بشویید.
  2. قبل از ورود به اتاق عمل پوست صورت باید عاری از هرگونه آلودگی باشد.
  3. حدود 15 روز قبل از عمل بیمار باید از خوردن قرص­هایی که موجب رقیق شدن خون می­شود نظیر پیروکسیکام، مفنامیک اسید، آسپرین، ایبوپروفن و ایندومتاسین خودداری کند. چنانچه بیمار به هر دلیلی نیاز مبرم به مسکن داشت فقط باید از قرص استامینوفن استفاده کند.
چنانچه بیمار برای لیفتینگ مطمئن شد باید قبل از انجام عمل نکاتی را رعایت کند که شامل:
چنانچه بیمار برای لیفتینگ مطمئن شد باید قبل از انجام عمل نکاتی را رعایت کند که شامل:

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید