میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

از بین بردن ژل لب در خانه
از بین بردن ژل لب در خانه

لیست موضوعات

در این مقاله مروری بر روی روش های از بین بردن ژل لب در خانه داریم و آن ها را بررسی می کنیم.

در حالت کلی ژل لب بعد از مدتی جذب می شود و از بین می رود.

در این مقاله سعی بر این داریم جوابی برای سوالات زیر پیدا کنیم.

ژل چیست؟

کاربرد های ژل در زیبا سازی صورت؟

روش های تخلیه ژل لب؟

روش های تخلیه ژل در خانه؟

چه کسانی باید اقدام به تخلیه ژل کنند؟

از بین بردن ژل لب در خانه
از بین بردن ژل لب در خانه

ژل چیست؟

ژل ها از موادی هستند که برای زیبایی کاربرد های فراوان دارند. آن ها از ماده ای به نام اسید هیالورونیک که به طور طبیعی در بافت های بدن موجود است ساخته شده است. فرآیند تبدیل اسید هیالورونیک به ژل قابل تزریق فرآیندی صنعتی و بسیار دقیق است که کوچکترین اشتباه در آن می تواند پیامد های ناگواری در پی داشته باشد.

در تولید ژل به جز اسید هیالورونیک از موادی دیگر هم استفاده می شود که با توجه به این که چه موادی به چه اندازه با آن ترکیب می شود ماندگاری و انعطاف پذیری ژل تغییر می کند. ژل های با انعطاف پذیری متفاوت مصارف گوناگونی دارند و نمی توان به صرف منعطف بودن نوعی ژل آن را برای همه ی تزریق ها مورد استفاده قرار داد.

کاربرد های ژل در زیبا سازی صورت؟

ژل ها در زیبا سازی بسیار پر کاربرد ظاهر می شوند. آن ها مصارف متنوعی دارند از بر طرف کردن چین و چروک پیشانی تا رفع خط خنده. ژل ها برای پر کردن صورت نیز کاربرد دارند.

این پر کردن می تواند شامل بر طرف کردن چال های صورتی که بر اثر جای جوش ایجاد شده باشد و یا حجیم کردن لب ها. ژل ها در زاویه سازی صورت و زیبا کردن فک و همین طور متقارن کرد صورت بسیار تاثیر گذار هستند و از آن ها استفاده بسیاری می شود. از دلایلی که باعث کارایی بالای ژل ها شده قدرت انعطاف پذیری بالای آن ها است که این قابلیت را در ژل ها ایجاد کرده که برای مصارف مختلفی استفاده شوند.

کاربرد های ژل در زیبا سازی صورت؟
کاربرد های ژل در زیبا سازی صورت؟

روش های تخلیه ژل لب

به علت های مختلفی ممکن است شما تصمیم بگیرید که ژل لب های خود را تخلیه کنید. اگر از فرم لب های خود راضی نیستید می توانید با مراجعه به پزشک متخصص فرم آن را تغییر دهید. اما اگر به طور کامل از ژل لب خود خسته شده اید برای انجام تخلیه می توانید به کلنیک ها مراجعه کنید و آن ها با روش مخصوص این کار را انجام دهند.

در ابتدای مطلب به این نکته اشاره کردیم که اسید هیالورونیک ماده ی اصلی است که ژل از آن تهیه می شود. برای تخلیه ژل از آنزیمی برای از بین بردن پیوند های اسید هیالورونیک استفاده می شود. تخلیه ژل به این معنی نیست که ژل های تزریق شده را بیرون می کشند. برای تخلیه ژل, ژل موجود در لب را تجزیه می کنند.

روش های تخلیه ژل لب؟
روش های تخلیه ژل لب؟

روش های تخلیه ژل در خانه؟

پیشنهاد متخصصین به شما این است که اگر به زیبایی و سلامت خود اهمیت می دهید و نمی خواهید مشکلات جدی و جبران نشدنی برای شما پیش بیاید به هیچ عنوان تخلیه ژل را در خانه و یا هیچ جایی به جز مراکز معتبر انجام ندهید.

البته با توجه به این که ژل ها از موادی هستند که در بدن جذب می شوند اگر از حالت لب های خود راضی نیستید می توانید به راحتی با ماساژ دادن آن به فرم دلخواه خود برسید. در مواردی شاهد این موضوع هستیم که ماساژ دادن را به عنوان راهی برای تخلیه ژل در خانه پیشنهاد می دهند.

در این خصوص باید بگوییم که خیر ماساژ دادن تاثیری بر روی ماندگاری ژل ندارد. اگر چه بعضی از متخصصان عقیده دارند که ماساژ دادن زیاد روند جذب ژل را تسریع می کند.

گاهی از گرما به عنوان روشی یاد می کنند که باعث می شود ژل تزریق شده از بین برود. در این باره باید بگوییم که گرما جز در روز های ابتدایی تزریق که می تواند باعث کبودی و یا تشدید تورم در ناحیه تزریق شده شود, هیچ تاثیر دیگری بر روی ژل تزریق شده ندارد.

اگر قصد تخلیه ژل تزریق شده خود را دارید بدانید که با روش هایی از قبیل گرما یا ماساژ قادر به این کار نیستید.

روش های تخلیه ژل در خانه؟
روش های تخلیه ژل در خانه؟

چه کسانی باید اقدام به تخلیه ژل کنند؟

عده ایی از فرم و حالت صورت و یا لب خود بعد از تزریق ژل راضی نیستند و حالت قبلی خود را بیشتر قبول داشتند. این عده خود به دو گروه تقسیم می شوند. گروه اول با ماساژ می توانند به راحتی به فرم دلخواه خود دست پیدا کنند. ولی عده ای دیگر با ماساژ نمی توانند به حالت دخواه خود برسند و اقدام به تخلیه ژل می کنند.

غیر از مورد فوق افرادی دیگر هم هستند که باید ژل تزریق شده را تخلیه کنند. از این افراد می توان کسانی را نام برد که ژل برای آن ها ایجاد عفونت کرده است. عفونت می تواند علت های مختلفی داشته باشد اما شایعترین آن ضد عفونی نکردن محل مورد نظر و استفاده از وسایلی که به خوبی استریل نشده است می باشد.

گاهی ممکن است تورم و قرمزی حاصل از تزریق به حدی زیاد باشد که بعد از مدت ها برطرف نشود در این حالت نیز بهتر است که ژل را تخلیه کنید.

در بعضی از افراد ممکن است تزریق به طور اشتباهی توسط افرادی غیر متخصص انجام شده باشد که به رگ های خونی خیلی نزدیک شده باشد در این حالت اگر ژل تخلیه نشود بر روی جریان خون تاثیر منفی دارد و می توان باعث آسیب های جدی شود.

چه کسانی باید اقدام به تخلیه ژل کنند؟
چه کسانی باید اقدام به تخلیه ژل کنند؟

نتیجه گیری:

ژل ها با این که تاثیرات مثبت فراوانی بر روی زیبایی دارند اما گاهی با اشتباه در تزریق که بیشتر از این جهت است که در مکان های غیر معتبر مثل آرایشگاه ها اقدام به تزریق ژل شده است می توانند مشکلات جدی را در پی داشته باشند که در این حالت بهترین کار این است که ژل را تخلیه کنید.

برای تخلیه ژل به توصیه دوست و آشنا مبنی بر این که این کار را در خانه انجام دهید, توجه نکنید و حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

امیدوارم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزاتاچ از سال 94:

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

 اگر دانشی در رابطه با ژل لب ندارید می توانید از مقالاتی که ما برای شما گلچین کرده ایم مانند تزریق ژل لب و تزریق ژل لب مدل باربی و مراقبت بعد از ژل لب و خرید ژل لب مارک اسکین فیل استفاده کنید

اگر بدنبال راهی برای نحوه خرید ژل لب تئوسیال و راز ماندگاری تزریق ژل لب هستید و در مورد بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران اطلاعاتی ندارید با ما همراه باشید

از اینکه تا پایان مقاله از بین بردن ژل لب در خانه ما را همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید