میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کاشت مو شرق تهران
کاشت مو شرق تهران

لیست موضوعات

کاشت مو شرق تهران

اگر مایل به کاشت مو شرق تهران هستید این مقاله را دنبال کنید.کاشت مو یکی از روش‌های هزینه‌بر برای رفع طاسی سر به ویژه در آقایان است. در این روش تعدادی از موها از ناحیه‌ی پرپشت به ناحیه‌ی کم‌پشت یا طاس منتقل می‌شوند. کلینیک‌های زیادی در شرق تهران وجود دارند که عمل کاشت مو را برای افراد مختلف انجام می‌دهند.

در ادامه موضوعات زیر را بررسی می‌کنیم:

  • تعریف کاشت مو چیست؟
  • روش‌های انجام کاشت مو به چه صورتی است؟
  • مراکز کاشت مو در شرق تهران
  • اقدامات قبل از کاشت مو چیست؟
  • مراقبتهای بعد از عمل به چه ترتیبی است؟
  • عوارض جانبی کاشت مو چیست؟

 

کاشت مو شرق تهران
کاشت مو شرق تهران

تعریف کاشت مو 

کاشت مو یک عمل جراحی تهاجمی است که در آن فولیکول‌های بخشی از بدن را که دارای مقدار کافی مو است، به بخشی از بدن که دچار طاسی است، منتقل می‌کنند. لزوما باید موهای انتقال یافته دارای فولیکولی قوی باشند برای همین به منظور رفع طاسی سر، معمولا از موهای پشت سر کمک گرفته می‌شود. البته کاشت مو علاوه بر رفع طاسی سر، برای پرپشت کردن مژه‌ها، موهای صورت آقایان و سایر قسمت‌های بدن نیز انجام می‌گیرد.

به طور طبیعی الگوی رشد موها به صورت گروهی است و موها بین 1 تا 4 عدد در یک گروه رشد می‌کنند. در زمان کاشت مو، این موها را به صورت گروهی برداشته و طبق همان الگوی طبیعی، در قسمت جدید می‌کارند. بنابراین احتمال اینکه حالت و رشد موهایتان بعد از عمل کاشت مو تغییر کند، بسیار کم است.

تعریف کاشت مو
تعریف کاشت مو

روش‌های انجام کاشت مو

در عمل روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم:

  1. کاشت مو به روش FIT

در این روش موهای پشت سر به صورت نواری با یک دستگاه برداشته می‌شوند. با توجه به اینکه در این روش می‌توان هربار تعداد زیادی از مو را برداشته و پیوند زد، تعداد جلسات نیز بسیار کوتاه می‌باشد. البته نمی‌توان برای تعداد جلسات عددی دقیق بیان کرد اما پزشک بعد از معاینه می‌تواند با توجه به شرایط شما تعداد دقیق جلسات را تخمین بزند.

  1. کاشت مو به روش FUT

یکی از روش‌های اولیه‌ی کاشت مو FUT می‌باشد که در آن پزشک با استفاده از ابزارآلات جراحی اقدام به برداشتن مو به صورت نواری می‌کند و سپس به محل مورد نظر منتقل می‌کند. این روش یکی از قدیمی‌ترین روش‌های کاشت مو در دنیا محسوب می‌شود که البته نسبت به روش FUT هم سرعت کمتری دارد و هم اینکه خطر ایجاد زخم را به همراه دارد.

در این روش معمولا جای نوارهای برداشته شده به صورت یک خط پشت سر بیمار باقی می‌ماند که برای بسیاری از افراد، اتفاقی ناخوشایند است. همچنین امکان ایجاد جوش و یا خونریزی نیز در ناحیه‌ی پیوند وجود دارد.

  1. کاشت مو به روش SUT

جدیدترین روش کاشت مو در دنیا SUT می‌باشد که در آن با استفاده تجهیزات اتوماتیک و بدون جراحی، برداشت مو انجام شده و بدون کمترین درد و خونریزی و یا جای زخم، عمل کاشت مو انجام می‌شود. از مزیت‌های این روش این است که در یک جلسه عمل شما انجام می‌شود و نیازی به مراجعات مکرر ندارید.

بعد از اینکه عمل کاشت مو انجام شد، به وسیله‌ی تابش لیزر، موهای کاشته‌شده تحریک می‌شوند که در سرعت رشد آنها تاثیری به‌سزا خواهد داشت.

این روش به صورت کاملا اتوماتیک انجام شده و تراکم بالایی از مو را می‌تواند در یک جلسه برای بیمار منتقل کند. از مزایای این روش این است که کاشت مو به صورت بسیار طبیعی انجام شده و خط پیوند موها به هیچ عنوان قابل مشاهده نخواهد بود.

کاشت مو به روش SUT
کاشت مو به روش SUT

مراکز کاشت مو در شرق تهران

مراکز مختلفی در شرق تهران و البته سایر نقاط این شهر وجود دارند که عمل‌های کاشت مو را انجام می‌دهند. رایج‌ترین روش‌های کاشت مو در شرق تهران،FUT  و FIT می‌باشد که در کلینیک‌های مختلف هر روزه توسط متخصصین انجام می‌شود.

پیشنهاد ما به شما کلینیک دکتر زرگنج فرد است. چرا که متخصص زیبایی کار کاشت موی شما را انجام میدهد و تنها به کاشت مو توجه نمی شود بلکه مدل کاشت مو که بیشتر با چهره شما متناسب باشد بسیار با اهمیت است که در این کلینیک به آن توجه می شود.

اقدامات قبل از کاشت مو

کاشت مو یک عمل بی‌خطر است اما اگر تصمیم به انجام آن دارید باید قبل از عمل خود را به خوبی برای انجام آن آماده کرده و اطلاعات زیادی را جمع‌آوری کنید.

در وهله‌ی اول باید دید که آیا به راستی به عمل کاشت مو نیاز دارید و یا صرفا به دلیل فشارهای جامعه و یا کمبود اعتماد به نفس است که تصمیم به انجام آن گرفته‌اید؟ بهتر است قبل از انجام این عمل ابتدا با اعضای خانواده و یا دوستان خود مشورت کنید و نظر آنها را در این مورد جویا شوید.

سپس می‌توانید به یک پزشک متخصص و معتمد مراجعه کرده و با ایشان مشورت کنید. گاهی اوقات بعضی از افراد واقعا به انجام این عمل نیاز دارند اما شرایط آنها برای درمان مناسب نیست. به عنوان مثال ممکن است که برای گرفتن نتیجه‌ی مناسب خیلی دیر شده‌باشد.

حتی در شرایطی ممکن است که پزشک تشخیص دهد که وضعیت ریزش مو و سن فرد به حدی مناسب است که برای درمان، به عمل جراحی نیازی ندارد و استفاده از روش‌های غیرجراحی را به وی پیشنهاد دهد.

به عنوان مثال روش‌هایی مثل مزوتراپی و یا بسته‌های تقویت مو می‌توانند در این موارد راهگشا باشند. بنابراین بهتر است که زمان زیادی را صرف مطالعه و مشورت در این‌باره کنید تا بتوانید تکنیک درمانی مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید.

مراقبتهای بعد از عمل

بسته به روشی که برای کاشت موی خود انتخاب می‌کنید، پزشک ممکن است به شما پیشنهاد کند که از یک تا چند روز استراحت کنید. اما معمولا در روش‌های جدید نیازی به استراحت بعد از عمل وجود ندارد و شما می‌توانید روز بعد از عمل به فعالیت‌های روزمره‌ی خود بپردازید. ممکن است

جراحی شما به پانسمان نیاز داشته باشد که عموما باید روزانه و به طور مرتب آنها را تعویض کنید. بهتر است در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و تا دو روز از شامپو نیز استفاده نکنید. معمولا در ده روز اولِ بعد از عمل، تعدادی از موهای کاشته شده از بین می‌روند اما بعد از آن موها تثبیت شده و حدود دو ماه بعد رشد آنها را مشاهده خواهید کرد.

مراقبتهای بعد از عمل
مراقبتهای بعد از عمل

عوارض جانبی کاشت مو

همانطور که گفتیم کاشت مو عملی بی خطر است اما اگر تیم جراح شما تخصص و مهارت کافی نداشته باشد، ممکن است دچار بعضی از عوارض مانند ایجاد زخم، از دست دادن موهای کاشته شده، اسکار، خونریزی، عفونت و ماندگاری جای زخم شوید.

در پایان از شما عزیزانی که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کردید سپاسگزاری می‌کنیم و توجه شما را به مقاله کاشت مو با موی طبیعی جلب می کنیم

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74  در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ از سال 94 :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام: dr_zarganj


ایمیل :
info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید