میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کاشت مو با موی طبیعی
کاشت مو با موی طبیعی

لیست موضوعات

 کاشت مو با موی طبیعی

جراحی کاشت مو با موی طبیعی می تواند نتایج عالی را تنها با انجام بهترین روش مناسب موجود برای بدن شما به وجود آورد. شما باید در مورد آخرین تکنیک های کاشت مو، نحوه استفاده از تکنیک، پیش و بعد از انجام عمل کاشت مو ، مزایا و معایب و .. اطلاعات کافی را داشته باشید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

عمل کاشت مو با موی طبیعی به چه صورت است؟

روش های عمل کاشت مو با موی طبیعی چیست؟

روش های عمل کاشت مو با موی طبیعی در کدامین مناطق دیگر بدن می تواند استفاده شود؟

نکات قابل توجه در عمل کاشت مو با موی طبیعی چیست؟

 

 کاشت مو با موی طبیعی
کاشت مو با موی طبیعی

عمل کاشت مو با موی طبیعی

در روش کاشت مو با موی طبیعی مخصوص به هرفرد، محاسبه نواحی کم پشت و مورد نیاز به کاشت مو بررسی می شود. سپس تراکم موهای پیوند مو در ناحیه اهدا کننده محاسبه می شود.

سپس برای اطلاعات یافتن در مورد وضعیت سلامتی عمومی فرد، به عنوان مثال آیا به این نوع عمل آلرژی دارد یا نه، آزمایش های لازم انجام می شود.

در هر فرد روش منحصر به فردی در نوع انجام عمل استفاده میشود. تمام این معیارها در روند فولیکول مو نقش مهمی ایفا می کنند تا ظاهر طبیعی ، مناسب با ساختار چهره، تراکم مو ، جهت و زاویه مو ایجاد شود.

خط رشد جلویی مو بایستی با صورت فرد سازگار باشد و تراکم آن باید به اندازه موی طبیعی باشد. امروزه، تجزیه و تحلیل دقیق مو می تواند با تکنیک های پیشرفته انجام شود و نتایج بهتری را در پی داشته باشد.

 

روش درمان کاشت مو با استفاده از روش نواری FUE

بعضی از مردم از پیوند مو به دلیل شغلی که در آن کار می کنند یا به دلایل دیگر اجتناب می کنند، زیرا آنها باید به طور دائم کل سرشان را تکان دهند. مزیت استفاده از این روش این است که مکان ریشه ها، که به صورت یکپارچه گرفته می شوند، مشخص است، و مانع از حرکت در قسمت های دیگر سر نمی شود.

 

2)کاشت مو با روش  تک رشته ای Fue

امروزه پیوند مو با روش FUE یک روش مهم و موثر است که مشکل مو را از بین می برد و طاسی را به عنوان یک مسئله حذف می کند. روش FUE طبیعی ترین روش انجام عمل پیوند مو با موهای طبیعی است.

به این دلیل که موی داوطلب به صورت یک به یک از ناحیه کد گذاری شده به بیرون رانده می شود و مو به طور استراتژیک در مناطق خالی کاشته می شود. فولیکولهای موی که کاشته میشوند در محله جدید به رشد خود ادامه می دهند.

 

3) پیوند مو با روش PRP + ازن

با استفاده از روش پیوند مو با مولتی ویتامین موی Prp، فولیکول های مو تقویت می شوند و نتایج بهتری را در پی دارند. این روش درمان مبتنی بر منطق سلول های بنیادی است.

ترشح کافی  پلاسما فاکتور رشد را ایجاد می کند که باعث بیشتر شدن تکثیر سلول های بنیادی در  ناحیه تزریق شده می شود. این روش برای بهبود سلامتی سابق ، از طریق احیای ریشه های ضعیف شده یا در حال مرگ ، به رشد بهتر موهای شما کمک می کند.

 

4)پیوند مو با روش IceGraft

از آنجایی که ریشه های موی ما در ناحیه ساق پا کد شده است و نمی توان محل کدها را بهم ریخت، ریشه موهای سالم تر و زنده تری در این منطقه وجود دارد ،از  تکنیک IceGraft برای اطمینان حاصل داشتن  تمام فولیکول های موی گرفته شده به صورت زنده استفاده می شود.

 

4)پیوند مو با روش IceGraft
4)پیوند مو با روش IceGraft

روش های عمل کاشت مو با موی طبیعی در کدامین مناطق دیگر بدن می تواند استفاده شود

1)درمان پیوند ریش

علل ریزش ریش ممکن است ژنتیکی، هورمونی، برخی از بیماری ها و یا عوارض جانبی دارو باشد. اگر علت ناشی از عدم تعادل هورمون، بیماری یا مواد مخدر باشد، روش های درمان با هدف از بین بردن این اثرات ابتدا اعمال می شود.

به عنوان مثال، کم ترشح شدن هورمون تستسترون می تواند باعث ریزش موها در این منطقه شود و بهبود ترشح هورمون تستسترون می تواند ریش را تقویت کند. با این حال، پیوند ریش برای بیماری هایی که باعث ریزش و قطع شدن  کامل رشد ریش می باشد استفاده می شود.

 

2)درمان پیوند سبیل

داروها یا لوسیون ها نمی توانند فولیکول های موی جدید ایجاد کنند. این محصولات فقط می تواند در کاهش سرعت فولیکول مو موثر باشد. تنها راه حل دائمی برای دستیابی به ظاهر قدیمی، روش کاشت سبیل است. در روزهای اول در مرحله کاشت رنگ پوست قرمز میشود اما در طول زمان به حالت و رنگ اولیه باز می گردد و بعد از یک هفته هیچ اثری باقی نمی ماند. همانند پیوند مو در سر، هیچ درد جدی  پس از پیوند مو رخ نمیدهد

 

3)درمان پیوند ابرو

پیوند ابرو، انتقال ریشه های مو از مناطق کد گذاری شده به ناحیه خالی ابرو است. علل مختلفی برای ریزش  ابرو وجود دارد. استرس، داروهای مورد استفاده، بعضی از بیماری های پوستی، اثرات فیزیکی مانند سوزش  جراحات، عدم تعادل هورمون و یا بسته به سن، ابروها ضعیف و ریخته می شوند.

روش های نامناسب برای پرشدن ابرو می تواند باعث آسیب رساندن به ریشه ها یا ریزش ابروها به طور دائمی باشد. بعضی از اختلالات هورمونی با  بیشتر یا کمتر ترشح شدن هورمون ها به عنوان مثال، سطح پایین ترشح هورمون تیروئید ممکن است سبب بروز ریزش در ابروها شود. درمان پیوند ابرو برای درمان قطعی ریزش  ابرو استفاده می شود.

 

نکات قابل توجه در عمل کاشت مو با موی طبیعی

I.به این نکات توجه داشته باشید که برخی از موهای کاشته شده در ماه های اول ریخته می شوند اما این ریزش موقت است. هنگامی که فولیکول های مو در جای خود قرار می گیرند، رشد مو جدید از این ریشه ها شروع می شود. این روند از حدود 3 ماه پس از عمل پیوند با موی طبیعی شروع می شود

II.مزوتراپی که بر روی پوست استفاده می شود باعث افزایش رگهای ریشه می شود. این باعث می شود که موها بلندتر، ضخیم تر و قوی تر شوند. با این حال هیچ تضمینی، در استفاده از مزوتراپی برای رشد بیشتر موها وجود ندارد.

نکات قابل توجه در عمل کاشت مو با موی طبیعی
نکات قابل توجه در عمل کاشت مو با موی طبیعی

برای اطلاعات دقیق در مورد درمان کاشت مو با موی طبیعی و مزوتراپی مو میتوانید به مرکز کاشت مو و پزشکان متخصص کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه نمایید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94 :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

اگر اطلاعاتی در رابطه با کاشت مو ندارید می توانید با خواندن مقاله کاشت مو شرق تهران اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید