میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل پرفکتا کامپلیمنت
ژل پرفکتا کامپلیمنت

لیست موضوعات

ژل پرفکتا کامپلیمنت

در این مقاله قصد داریم به ژل پرفکتا کامپلیمنت بپردازیم. همانطور که می دانید امروزه تزریق ژل ها یکی از پرکاربرد ترین روش ها جهت  زیبا سازی شده است. شرکت ها و برند های زیادی این ژل ها را تولید و ارائه می دهند، اما اینکه کدام ژل و برند مطرح تر و بهترین نوع ژل می باشد ما ژل پرفکتا کامپلیمنت را به شما معرفی می نماییم. سوالات زیادی ممکن است در این رابطه برای شما پیش آید که ما در این مقاله سعی داریم برای انتخاب بهتر شما و آشنایی با این نوع ژل به تمامی آنها پاسخ بگوییم.

در این مقاله مطالب زیر را فرا خواهید گرفت:

  1. ویژگی ژل پرفکتا کامپلیمنت چیست؟
  2. کاربرد ژل پرفکتا کامپلیمنت چیست؟
  3. معایب و مزایای ژل پرفکتا کامپلیمنت چیست؟
  4. قیمت تزریق این ژل چقدر است؟
  5. ماندگاری این ژل چقدر است؟

 

ژل پرفکتا کامپلیمنت
ژل پرفکتا کامپلیمنت

ویژگی ژل پرفکتا کامپلیمنت چیست؟

هر پاکت از ژل پرفکتا کامپلیمنت از یک سرنگ مخصوص تزریق ژل که 8 میلی لیتری می باشد تشکیل شده است که ترکیبات این ژل : 20 میلی گرم اسید هیالورونیک که در هر یک میلی لیتر آن 185 هزار پارتیکن موجود می باشد. همچنین حاوی مقدار پیوند تقاطع مولکولی به مقدار 92 در صد می باشد که این مشخصه موجب راحتی و پخش یکسان در تزریق ژل به لایه ی زیرین پوست گردد.

در نظر داشته باشید که کاربرد تمامی ژل ها یکسان نمی باشد. به طور مثال جهت حجم دهی یا زیبایی واژن ژل های مخصوص جهت تزریق دیگر اعضای بدن موجود می باشد. لطفا در انتخاب ژل ها بسیار دقت نمایید

ویژگی ژل پرفکتا کامپلیمنت چیست؟
ویژگی ژل پرفکتا کامپلیمنت چیست؟

کاربرد ژل پرفکتا کامپلیمنت چیست؟

به طور طبیعی بدن و پوست صورت با افزایش سن و در اثر رژیم های لاغری به خاطر از بین رفتن اسید هیالورونیک و الاستیسیته پوست دچار چین و چروک ها و شل شدگی هایی می شود، همینطور حجم پوست نیز از بین می رود. برخی از افراد نیز به صورت مادر زادی دچار عیب و یا مشکلاتی در صورت می باشند مانند نامتقارنی در برخی از اعضای صورت، کسایی نیز هستند که از فرم صورت خود ناراضی باشند، ژل پرفکتا کامپلیمنت در تمامی این موارد کاربرد دارد.

یعنی نامتقارنی های موجود در صورت مانند لب را بر طرف کرده، چین و چروک های به وجود آمده در اطراف چشم و لب را حذف خواهد کرد، همینطور در حجم دادن به لب و گونه ها، حجم دادن به چانه، حذف خط اخم، حذف خط خنده، اصلاحاتی در فرم بینی، شقیقه ها و زاویه دار کردن فک نیز کاربرد دارد.

کاربرد ژل پرفکتا کامپلیمنت چیست؟
کاربرد ژل پرفکتا کامپلیمنت چیست؟

معایب و مزایای ژل پرفکتا کامپلیمنت چیست؟

مزایای تزریق ژل پرفکتا کامپلیمنت عبارت است از: تزریقی بدون درد، سرپایی و بی نیاز به بستری شدن، انجام تزریق در مدت زمان کم، نتیجه گیری سریع و امکان بازگشت به حالت اولیه.

معایب تزریق ژل: ژل پرفکتا کامپلیمنت به خاطر ترکیب با کیفیت و مناسب آن و دائمی نبودن آن دارای هیچگونه عوارض و عیبی نمی باشد. اما در صورتی که تزریق ژل در مکان های نا مناسب و توسط پزشک متخصص زیبایی صورت نگیرد ممکن است با عوارضی از قبیل ایجاد حساسیت، عفونت و یا ناراضی بودن افراد از فرم تزریق مواجه گردد. برای روبرو نشدن با این عوارض توصیه می شود حتما این ژل را در نماینگی های مجاز و تایید شده تهیه و حتما توسط پزشک متخصص تزریق ژل را انجام دهید.

تنها عوارضی که ژل پرفکتا کامپلیمنت ممکن است داشته باشد به وجود آمدن کبودی و تورم در محل تزریق شده می باشد، که امری کاملا طبیعی است که در اکثر تزریقات انواع ژل ها ممکن است پیش آید و در صورت انجام کمپرس سرد روی آن و اقداماتی که قبل و بعد از تزریق که توسط پزشک به شما گفته می شود باید رعایت شود این امر بسیار کاهش می یابد و بسیار سریع بهبود می یابد.

تفاوت این ژل با ژل های دائم در این است که این ژل ها بعد از تمام شدن مدت مشخص شده ماندگاری آنها جذب پوست می شوند اما در ژل های با ماندگاری دائم هرگز جذب پوست نمی شوند و ممکن است در زیر پوست به شکل گلوله گلوله در آیند و هنگامی که از تزریق پشیمان شوید باید آن را توسط پزشک متخصص خارج کنید که خارج کردن این نوع ژل ممکن است با مشکلاتی مواجه گردد و بخشی از آن خارج نشود و زیر پوست باقی بماند.

معایب و مزایای ژل پرفکتا کامپلیمنت چیست؟
معایب و مزایای ژل پرفکتا کامپلیمنت چیست؟

قیمت تزریق این ژل چقدر است؟

ژل پرفکتا کامپلیمنت از مطرح ترین ژل های موجود می باشد که تولید شده در کشور فرانسه است و از محبوبیت فراوانی برخوردار است. قیمت تزریق این ژل بنا به عضو تزریق شده، هزینه ویزیت، مقدار ژل تزریق شده و محلی که تزریق ژل در آنجا صورت گرفته است بسیار متغییر می باشد.

 

ماندگاری این ژل چقدر است؟

ماندگاری این ژل به موارد زیادی بستگی دارد که این موارد را برای شما شرح خواهیم داد:

اولین موردی که ماندگاری ژل ها به آن بستگی دارد میزان سوخت و ساز بدن می باشد که این مقدار در بدن تمامی افراد بسیار متفاوت می باشد.

دومین مورد بستگی به عضو تزریق شده دارد، یعنی ماندگاری ژل در قسمت گونه، لب، اطراف چشم و.. برابر نمی باشد. به طور مثال در ناحیه چانه و گونه به خاطر استخوانی بودن انها ماندگاری بسیار بیشتر، حتی ممکن است دو برابر بیشتر از ناحیه لب باشد.

سومین مورد بستگی به مواد تشکیل دهنده ژل دارد که سبب ماندگاری طولانی ژل باشد یا خیر.

همچنین در نظر داشته باشید که مواردی از قبیل سن شخص بیمار، نوع پوست، عمق مکان تزریق و سبک زندگی نیز در ماندگاری ژل ها بسیار تاثیر گذار می باشد.

اما به طور متوسط ماندگاری در این نوع ژل از 8 ماه تا12 ماه می باشد که جزء ژل های با ماندگاری بالا می باشد.

جهت نتیجه بهتر و رضایت از کار باید هر 12 ماه یک بار تزریق این ژل ها تکرار گردد.

اما کسانی که قصد ترمیم تزریق ژل را ندارند اصلا نگران نباشند زیرا این ژل بعد از گذشت زمان جذب می گردد و عضو تزریق شده به حالت اولیه قبل از تزریق برمی گردد.

امیدوارم این مقاله پاسخگوی سوالات شما باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید