میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل لب با ماندگاری بالا
ژل لب با ماندگاری بالا

لیست موضوعات

ژل لب با ماندگاری بالا

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع تزریق ژل لب با ماندگاری بالا بپردازیم.

برای استعلام قیمت کافیست با ما تماس بگیرید.

02122930161

تزریق ژل لب یکی از روش های زیبایی است که امروزه بسیاری از خانم ها آن را انجام می دهند. ژل ها در انواع مختلف و با برندهای متنوعی در بازار موجود می باشند

ژل لب با ماندگاری بالا
ژل لب با ماندگاری بالا

اما تنها بهترین آنها می تواند ماندگاری بالایی داشته باشد و بسیاری از آنها که دارای کیفیت پایین هستند، ماندگاری کمتری دارند و فرد اگر بخواهد به صورت مداوم تزریق ژل لب را انجام دهد، باید یک هزینه اضافه ای پرداخت کند، اما می تواند با انتخابی درست لب هایی زیبا و نسبتا ماندگاری داشته باشد.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

چرا باید تزریق ژل لب را انجام دهیم؟

ژل لب چیست؟

ژل معتبر چه ژلی است؟

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل لب هستند؟

تزریق ژل لب به چه صورت انجام می شود؟

بهترین برند محبوب تزریق ژل لب کدام است؟

اسید هیالورونیک چیست؟

ماندگاری تزریق ژل لب چه مدت تداوم دارد؟

چه مقدار از ژل برای حجم لب لازم است؟

آیا با تزریق ژل لب کشیده تر دیده می شود؟

مزایای استفاده از هیالورونیک اسید چیست؟

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

بعد از تزریق ژل لب چه انتظاری باید داشته باشید؟

مزایای تزریق ژل لب چیست؟

در روز اول تزریق ژل لب باید چه کاری انجام دهیم؟

 

چرا باید تزریق ژل لب را انجام دهیم؟

یکی از قسمت های صورت که در زیبایی نقش دارد، لب است که با افزایش سن شخص، حجم لب و برآمدگی لب کاهش پیدا می کند، به همین منظور تزریق ژل به لب می تواند در زیبایی صورت نقش بسزایی داشته باشد.

بطور کلی در اکثر افراد لب پایین نسبت به لب بالا بزرگتر و برآمده تر است، بنابراین در تزریق ژل، با کاری که این تزریق انجام میدهد، حاشیه لب برجسته و پرتر دیده می شود که همین عامل در زیبایی لب و تغییر در چهره بانوان نقش زیادی دارد.

لب های بالایی از دو قسمت لب سفید و قرمز تشکیل شده است که بوسیله حاشیه لب از هم جدا می شوند، با گذر زمان و افزایش سن، چروک های بوجود آمده در قسمت سفید لب بالا، ظاهر نامناسبی را در صورت بوجود می آورند،

چرا باید تزریق ژل لب را انجام دهیم؟
چرا باید تزریق ژل لب را انجام دهیم؟

به طور کلی لب پایین از لب بالایی پرتر است و کمی جلوتر از آن است، پس میتوان نتیجه گرفت که لب پایین از لب بالا دو برابر حجیم تر است.

به طور مثال می توان حاشیه دو طرف لب را به دوقلو ها تشبیه کرد و باید بین آنها تقارن باشد، تقارن در آنها نقش مهم و اساسی دارد، برای همین می توان با تزریق ژل علاوه بر برآمدگی و برجستگی لب در حاشیه لب، زیبایی و تقارن بین دو قسمت لب را نیز برقرار کرد.

ژل لب چیست؟

در درمان پیری پوست که به مرور زمان به وجود می آید، فیلرها دارویی موثر هستند، با اینکه همه ی ما می دانیم که پیری در همه ی صورت به یک اندازه نیست، چربی زیر پوست صورت نیز در همه جا یکسان نیست، بلکه دارای لایه های متفاوتی است،

حال همان چربی زیر پوستی در افراد مختلف نیز فرق دارد، پس اصلاح پیری صورت به تک تک لایه های پوستی صورت بستگی دارد که باید جداگانه هر قسمت انجام شود.

استفاده از فیلر یا پرکننده های پوستی به دو صورت تزریقی و یا چربی انجام می شود. که برای آن باید این مواد به داخل صورت با استفاده از سرنگ های مخصوص تزریق شوند

ژل لب چیست؟
ژل لب چیست؟

و همین کار باعث افزایش حجم در لب و صاف شدن چین و چروک ها و پر نشان دادن لب ها و کم دیده شدن فرورفتگی می شود. بعضی از افراد نیز برای جوانسازی از تزریق بوتاکس استفاده می کنند.

این فیلرها به عنوان پرکننده و حجم دهنده در قسمت های مختلف صورت مثل گونه، چانه، شقیقه، خطوط فک و پرکننده لب ها استفاده می شوند که این تزریق ها با هزینه ی کم به شخص مورد نظر، صورت جوان و زیبایی را می دهند.

روند درمان از طریق تزریق ژل و یا تزریق فیلر سریع و آسان انجام می شود که این امر در کمتر از 30 دقیقه قسمت هایی که دارای چین و چروک هستند را پر می کند

و اثر آن از 4 ماه تا بیش از یک سال ماندگاری دارد که آن هم بستگی به نوع ژل دارد که از کدام برند محبوب استفاده شود، برای همین این کار باید توسط پزشک متخصص و جراح پلاستیک عمل زیبایی معتبر انجام شود.

ژل معتبر چه ژلی است؟

یک مورد که پزشکان از آن در زیبا سازی صورت استفاده می کنند، فیلر است که بررسی کیفیت آن توسط نهاد رسمی در تمام دنیا انجام می شود.

این تاییدیه سلامت و کم خطر بودن این محصول را نشان میدهد. زمانی که تاییدیه از طرف نهاد رسمی اعلام شود، می توان توسط افراد مختلف در همه ی نقاط آن را به فروش رساند.

در در ایالت متحده آمریکا داشتن تاییدیه CE و در کشور ما تاییدیه از وزارت غذا و دارو الزامی است. گاهی ممکن است، در طول زمان یک فیلر توسط شرکتی منتشر شود، ولی ممکن است،

به دلیل برخی از تحریم ها که در ایران وجود دارد، در دوره ای در دسترس افراد نباشد و اینکه در هر فرد نتیجه ی متفاوتی داشته باشد

توجه داشته باشید

باید تمامی این موارد را برای شخص توضیح داد که ممکن است، همیشه نتوانیم از محصول FDA که محصول آمریکا است، استفاده کنیم، به همین دلیل فردی که این دارو را توزیع می کند، باید اطلاعات کامل را در اختیار متقاضی بگذارد.

بهتر است، بدانید هر کشور یک نوع تاییدیه دارد و در آن شرایط استفاده را ذکر می کنند که باید آن را نظر گرفت. داروی تایید شده کشور آمریکا توصیه می کند که ممکن است در زمان درمان یا بعد از آن علائمی مانند درد غیر عادی، تغییر در دید، سفید ی بیش از حد پوست و یا هر نشانی دیگری در پوست بوجود بیاید، یا ممکن است

در شخص حالاتی از اختلال در صحبت کردن و یا ضعف در صورت و همچنین مشکل در راه رفتن رخ دهد، در این مواقع فرد مورد نظر باید سریع به پزشک مراجعه کند، برای همین است که باید تزریق توسط پزشک متخصص انجام شود،

چون گاهی ممکن است، فیلر وارد جریان خون شده و موجب نابینایی و یا آسیب رسیدن به بافت شود، پس در نتیجه هر زمان هر یک از این علائم را داشتیم، خیلی سریع باید به پزشک مربوطه مراجعه کنیم.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل لب هستند؟

این روش طیف سنی در تمام افرادی که نشانه اولیه ی پیری در صورت آنها نمایان شده را شامل می شود. تزریق ژل یا تزریق فیلر برای افرادی که با برجستگی اجزای صورت به دنبال زیبایی هستند و یا اینکه در افرادی که نشانه پیری صورت در آنها نمایان شده است، مناسب می باشد.

ایشان می توانند به پزشک مرتبط و با تجربه مراجعه کنند و با تزریق ژل لب روند پیری را به تعویق بیندازند، البته تزریق ژل لب تنها مخصوص افرادی که سن بالایی دارند، نیست، در حال حاضر بسیاری از دختران کم سن و سال نیز برای اینکه زیبایی خود را بیشتر کنند،

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل لب هستند؟
چه افرادی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل لب هستند؟

اقدام به تزریق ژل لب می کنند، اما گاهی این افراد می خواهند لب هایی غیر طبیعی و فوق العاده بزرگی بعد از تزریق ژل لب داشته باشند که البته بیشتر پزشکان با تجربه و خبره این کار را انجام نمی دهند.

تزریق ژل لب به چه صورت انجام می شود؟

زمانی که تزریق ژل به خوبی انجام شود، وقتی به جلوی آینه برویم و یا اینکه دوست و یا آشنایی ما را ببیند و از این عمل جراحی از ما تعریف کند، ما بسیار خوشحال می شویم و لذت میبریم،

ولی اگر مشکلی بوجود آید و یا کسی از این عمل ایراد بگیرد، ما دچار افسردگی می شویم و با خود فکر می کنیم که آیا پزشک مربوطه خوب نبوده و یا در ناحیه ی مناسبی تزریق را انجام نداده است.

این فیلر به صورت سوزن یا کانولا در نواحی مختلف صورت تزریق میشود. ژل های لب محلول مایعی هستند که به عنوان حجم دهنده استفاده می شوند که از طریق تزریق های کوچک وارد لایه مشخص از پوست لب می شوند.

تزریق ژل لب به چه صورت انجام می شود؟
تزریق ژل لب به چه صورت انجام می شود؟

میزان در ناشی از تزریق به لبها در هر فرد به عواملی بستگی دارد، مثلا می تواند به میزان آستانه درد فرد و نیز تبحری که پزشک دارد، وابسته باشد. معمولا متخصص این کار، از سوزن های خیلی ریز برای انجام تزریق فیلر بهره می برد که پزشک باید مشخص کند که رگ های خونی در هر فرد در کدام قسمت قرار دارند

زیرا در هر شخص متفاوت است و این امر کار ساده ی نیست و بسیار پیچیده است. به همین دلیل همیشه اصرار داریم که قبل از تزریق ژل لب، زمان زیادی را برای پیدا کردن پزشک معتمد و معتبر بگذارید.

تزریق ژل لب در عصر پیشرفته ی کنونی که همه ی بانوان به زیبایی خود توجه زیادی دارند، یکی از روش های زیبایی محبوب محسوب می شود. این روش زیبایی در بین بانوان بسیار اوج گرفته است

همانطور که بانوان به رنگ مو و همچین های لایت موهای خود اهمیت زیادی میدهند و آن را جزء زیبایی در چهره ی خود می دانند، عمل تزریق ژل را نیز به زیبایی خود اضافه کرده اند، حتی می توان این تزریق را در آرایشگاهها و همچین کلینیک های زیبایی مشاهده کرد

ولی همانطور که به رنگ موها توجه خاصی داریم که از کیفیت و دوام خاصی برخوردار باشند، باید به این تزریق نیز توجه کنیم که در کلینیک مخصوص خود و زیر نظر پزشک مربوطه انجام شود که لازم است پزشک مربوطه، مهارت کافی در این زمینه داشته باشد، چون ممکن است، اثرات خطرناکی بر روی صورت ما داشته باشد.

بهترین برند محبوب تزریق ژل لب کدام است؟

همانطور که می دانید این ژل ها به دو گروه موقت و دائمی تقسیم می شوند که ژل های موقتی بهترین گزینه هستند، چون پس از مدتی این عمل اثر خود را از دست می دهد، ولی ژل های دائم به مدت طولانی بر روی لب می مانند و دیگر نمی توانیم آنها را از صورت خود محو کنیم، چون خارج کردن ژلی که به لب تزریق شده است، به سختی صورت می گیرد، برای همین از ژل های موقت بیشتر استفاده می کنند.

بهترین برند محبوب تزریق ژل لب کدام است؟
بهترین برند محبوب تزریق ژل لب کدام است؟

بهترین و محبوب ترین ژل که در کلینیک های زیبایی توسط پزشکان متخصص این امر استفاده می شود، همان هیالورونیک اسید است، بعد از این برند از مارک های دیگری بنام رستلین و رستلین سیلک که جز محبوب ترین و با کیفیت ترین محصولات هستند، استفاده می شود.

در تمام ژل های هیالورونیک اسید ترکیبات آنها شبیه هم هستند، اما از نظر غلظت با یکدیگر متفاوت هستند. افراد باید مارک ژلی را انتخاب کنند که بعد از تزریق، اثر زیبایی و دوام و همچنین طبیعی بودن آن در چهره نمایان شود. مثلا ژل های رقیق را پزشک به صورت سطحی تزریق می کند تا لب فرد حجیم تر نشان داده شود.

اسید هیالورونیک چیست؟

به بانوانی که برای اولین بار این عمل زیبایی را می خواهند انجام دهند، متذکر می شویم که بهترین گزینه ژل، اسید هیالورونیک است.

این محصول را در طول عمر خود زیاد استفاده کرده اید چون به عنوان آبرسان در کرم های مرطوب کننده ای که روزانه از آنها استفاده می شود، وجود دارد، اجزای تشکیل دهنده در این اسید از ماده ای قندی تولید شده است که می تواند 1000 برابر وزن خود آب را ذخیره کند و به بافت پوستی تزریق کند.

برای همین قدرت شگفت انگیز موجود در این محلول برای آب رسانی به پوست و همچنین برای حجم دهی به لب و گونه و چانه و غیره، پزشکان زیبایی از این اسید معجزه آسا بسیار استفاده می کنند.

سوال دیگر افراد این است که آیا به جای تزریق ژل لب از تزریق چربی هم می توان استفاده کرد؟ تزریق چربی ماندگاری طولانی دارد، ولی پزشکان برای لب توصیه نمی کنند، چون تزریق چربی برای برجسته نشان دادن و یا اینکه برای رفع فرورفتگی هایی که در اثر چین و چروک در صورت بوجود آمده اند، انجام می شود

اگر چربی را به لب تزریق کنیم، حالت طبیعی خود را ازدست میدهد و متورم می شود و هیچ گونه زیبایی ندارد. به همین دلیل اگر می خواهید لب های زیبایی داشته باشید، بهتر است از ژلی استفاده کنید که دارای اسید هیالورونیک است.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب با ماندگاری بالا هستید.

ماندگاری تزریق ژل لب چه مدت تداوم دارد؟

ماندگاری ژل لب به چند مورد بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

1 ) نوع ژلی که استفاده می کنیم، به طور مثال اگر از ژل هیالورونیک اسید استفاده کنیم، بین 6 تا 9 ماه ماندگاری دارد و می دانید که این ژل خیلی طبیعی و بسیار زیبا در صورت نمایان می شود، این ژل در حالی که موقت است، ولی باز هم به مدت یک یا دو سال اثر خود را می گذارد، ولی ژل های دائمی مدت بیشتری باقی می مانند.

ماندگاری تزریق ژل لب چه مدت تداوم دارد؟
ماندگاری تزریق ژل لب چه مدت تداوم دارد؟

2 ) برند ژلی که استفاده می کنیم. پزشک متخصص باید به طور کامل از نوع برندی که قرار است، در تزریق استفاده کند به شما توضیح دهد و به این ترتیب نوع ژل انتخابی نیز بر میزان ماندگاری آن تاثیر می گذارد.

میزان حجم تزریق

3) میزان حجمی که برای تزریق به لب استفاده می شود، مهم است، چون هر چه حجم تزریق بیشتر باشد، ترمیم دیرتری لازم دارد و زمان ماندگاری تزریق بر روی لب بیشتر است

البته این بدین معنی نیست که با تزریق بیش از اندازه، لب های غیر طبیعی و نازیبایی داشته باشید، هدف این است که تزریق کمی بیش از اندازه باشد تا به مرور زمان اگر جذب شد، باز هم به صورت کامل از بین نرود.

4) شرایط بدن ما و همچین پوست صورت ما در تزریق نقش زیادی دارند، چون در افراد مختلف فرق دارد، اگر شرایط متابولیسم بدن ما خوب باشد، زمانی که ما از اسید هیالورونیک استفاده می کنیم، خیلی خوب و سریع جذب لب شده و اثر خود را نشان میدهد، ولی اگر شرایط بدن و پوست خوبی نداشته باشیم، این تزریق زمانبر است، یعنی 24 ساعت طول می کشد که اثر خود را نشان دهد، همچنین ممکن است، یک برند در یک بدن ماندگارتر و در بدنی دیگر غیر ماندگار باشد.

به این نتیجه میرسیم که تزریق ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. بعضی از بانوان هر شش ماه یکبار برای تزریق مراجعه می کنند و بعضی دیگر بعد از 9 یا 10 ماه بعد برای تزریق مراجعه می کنند، به همین دلیل است که پزشک با فرد در مورد اینکه تزریق در بدن هر فرد متفاوت است، در جلسه مشاوره صحبت می کند.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب با ماندگاری بالا هستید.

چه مقدار از ژل برای حجم لب لازم است؟

این مقدار از ژل بستگی به نوع لب فرد و همچنین نیاز فرد بستگی دارد، در بیشتر افراد یک سرنگ باریک و نازک کافی است، البته در صورتی که فرد ظاهر طبیعی از لب خود خواسته باشد.

بیشتر پزشکان در این باورند که برای شخصی که دفعه ی اول است، تزریق را انجام می دهد، نصف سرنگ نیز کافی است و بعد از دو یا سه هفته ی دیگر به کلینیک زیبایی مراجعه کرده و نصف دیگر سرنگ را تزریق می کند

همین امر باعث می شود که لب ها حالت طبیعی خود را حفظ کنند، ولی بعضی از بانوان به برجستگی و پر نشان دادن لب ها اهمیت زیادی می دهند

چه مقدار از ژل برای حجم لب لازم است؟
چه مقدار از ژل برای حجم لب لازم است؟

و برای همین است که از دو سرنگ برای تزریق استفاده می کنند. میزان مشخص و استاندارد ملاک سلیقه افراد است، گاهی فرد می خواهد لب های بزرگ و غیر طبیعی و برخی از افراد می خواهند لب های طبیعی و زیبا داشته باشند.

نکته

بیشتر پزشکان بر این باورند که تزریق ژل لب به صورت طبیعی باید انجام شود که موثرترین عوامل آن میزان ژل و همچنین تزریق ژل است که می خواهند در کدام ناحیه از پوست انجام شود.

پزشک باید لب ها را از نظر تقارن بررسی کرده تا زمانی که تزریق را انجام میدهد، در محل مناسب انجام دهد.

کار دیگر که نشان دهنده طبیعی بودن لب است، تزریق مقطعی ژل لب می باشد، یعنی شخص در طی دو سه مرحله باید به کلینیک مراجعه کرده و مرحله به مرحله تزریق ژل لب را انجام داده، چون باید تزریق ژل در محل لب اثر خود را بگذارد و ببینیم که چه حالتی را به خود گرفته است

به همین دلیل است که پزشکان از فرد می خواهند که به صورت تدریجی تزریق را انجام دهند که اطرافیان زیاد متوجه این عمل زیبایی نشوند. و شخص هم نباید انتظار داشته باشد که در همان تزریق اولیه به مقدار زیادی ژل تزریق کند و باید با صبر و مرحله به مرحله این تزریق را انجام دهد.

آیا با تزریق ژل لب کشیده تر دیده می شود؟

این تزریق باعث کشیده شدن و شل شدن پوست نمی شود، مثلا بعد از اینکه ژل را تزریق کردیم، لب حالت افتادگی به خود نمی گیرد، بلکه عکس آن اتفاق می افتد.

زمانی که تزریق ژل با سوزن های نازک انجام میشود، بطور غیر مستقیم باعث می شود که کلاژن سازی پوست لب را تحریک کند و حتی بعد از تزریق لب ها بزرگتر و جذاب تر به نظر می رسند. فرم لب بعد از تزریق ژل لب کاملا به روش تزریق ژل لب بستگی دارد.

 

فرم های لب بسیار متنوع هستند که شامل مدل غنچه ای، قلبی، باربی و… می باشند. حال پزشکی که قرار است، تزریق را انجام دهد، با احترام گذاشتن به نظر فرد باید تزریق را به صورتی انجام دهد که لب های فرد به همان حالت در آید .

مزایای استفاده از هیالورونیک اسید چیست؟

هر آنچه که در مورد تزریق ژل لب باید بدانیم این است که این تزریق یک عمل زیبایی در صورت است که لب های شخص را برجسته تر و پر تر نشان میدهد، این روش در بانوان ایرانی در این چند سال اخیر از محبوبیت خاصی برخوردار است. هیالورونیک اسید مهمترین ماده ای است که در تزریق ژل لب استفاده می شود. این ماده دارای مزیت های زیادی است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

مزایای استفاده از هیالورونیک اسید چیست؟
مزایای استفاده از هیالورونیک اسید چیست؟
  • شخص خود میتواند انتخاب کند که چه مقدار از این ژل به لب ها تزریق شود. برخی بعد از تزریق ژل لب انتظار دارند، لب های بزرگ و برجسته داشته باشند و برخی دیگر می خواهند لب هایی زیبا و طبیعی داشته باشند.
  • ژل هایی که از هیالورونیک اسید تولید شده است، به دلیل اینکه از ترکیبات آبرسان تشکیل شده است، از کبودی کمتری نسبت به سایر ژل ها برخوردار است.
  • ماندگاری این ژل نسبت به سایر برندهای مختلف بیشتر است و حالت طبیعی و زیبایی بر روی لب ها دارد.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب با ماندگاری بالا هستید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

دلیل اینکه افراد به لب های پر حجم و برآمده نیاز دارند، این است که ظاهر لب هایشان برای آنها بسیار مهم است. با گذشت زمان فرد پا به سن می گذارد و لب ها حجم و شکل جوانی خود را از دست می دهند،

در دهه سوم زندگی افراد مخصوصا در بانوان لب ها شروع به نازک شدن می کنند و چین و چروک اطراف لب ها بیشتر نمایان می شود، برای همین بیشتر بانوان از این روش برای پر کردن حجم لب استفاده می کنند.

بعد از انجام تزریق فیلر، به استراحت و مراقبت نیازی نداریم، بلکه تزریق به سرعت انجام میشود، به این صورت که قبل از تزریق بی حسی را انجام میدهیم تا هیچگونه درد و ناراحتی در زمانی که پزشک تزریق را انجام میدهد، نداشته باشیم. بعد از تزریق خیلی سریع فرد باید تغییر را در لب های خود احساس کند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب
مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

زمان درمان تزریق ژل به محلی که در آن تزریق انجام میشود و همچنین به نوع ژلی که پزشک استفاده می کند، بستگی دارد و مدت زمان آن بین سی دقیقه تا یک ساعت طول می کشد،

ولی در افراد مختلف به خاطر متابولیسم بدن این مدت زمان متغیر است، به این صورت که هر فرد که تزریق را انجام می دهد، می تواند به محل کار خود و یا اینکه به مهمانی برود، بدون اینکه نیاز به مراقبت های سختی داشته باشد، این عمل با عمل های زیبایی دیگر فرق دارد، بیشتر عمل های زیبایی به مراقبت های زیاد احتیاج دارند، مثل عمل زیبایی بینی.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب با ماندگاری بالا هستید.

نوع برند و ناحیه درمان

ماندگاری تزریق ژل به نوع برند و ناحیه درمان و سیستم بدن فرد بستگی دارد، در کل هر چه میزان ژل زیاد تر باشد و عمیق تر تزریق شود، ماندگاری و دوام زیادتری خواهد داشت، همچنین درمان باید در چند مرحله انجام شود که نتیجه بهتری داشته باشد.

ماندگاری ژل هیالورونیک اسید از ژل های دیگر کمتر است، به همین دلیل بیمارانی که برای اولین بار میخواهند عمل زیبایی را انجام دهند، توصیه پزشک استفاده از ژل هیالورونیک است و اثر ماندگاری این ژل بر روی لب های شخص بین 6 تا 18 ماه است.

نوع برند و ناحیه درمان
نوع برند و ناحیه درمان

ماندگاری ژل هایی که از ترکیبات سنتزی تشکیل شده اند زیاد تر می باشد، زیرا این ژلها در بدن شخص مورد نظر جذب نمی شوند، برای همین بیشتر افراد از این ژل استفاده می کنند، چون از نتیجه آن بر روی لب و همچین درمان آن مطمئن هستند، به این دلیل که تا چندین سال اثر خود را بر روی لب می گذارند که این امر باید توسط پزشک معتبر تایید شود.

بیشتر پزشکان به این نتیجه رسیده اند که به مدت یک روز بعد از تزریق ژل لب، می توان از وسایل آرایشی کم خطر که از سرب کمتری تشکیل شده است، استفاده کرد.

افراد زیر 18 سال

تزریق ژل لب برای افراد زیر 18 سال مناسب نیست و همچنین برای زنان باردار و شیرده به خاطر شرایط خاصی که دارند و نیز افرادی که از داروهایی خاص برای سیستم ایمنی بدن استفاده می کنند، مناسب نیست و برای افرادی که آلرژی زیادی نسبت به دارو دارند، توصیه نمی شوند.

پزشکان توصیه می کنند که به مدت شش ساعت اصلا به صورت خود دست نزنیم و یا اینکه از وسایل آرایشی استفاده نکنیم. اگر این عمل را در فصل تابستان انجام میدهید، زیاد در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و به استخر سونای گرم نروید و همچنین در معرض اشعه ی ماورا بنفش قرار نگیرید

چون موارد ذکر شده باعث تورم و ناراحتی در پوست صورت و ناحیه تزریق می شوند، همچنین از کمپرس یخ استفاده نشود، فقط در صورتی که فرد خیلی احساس درد و تورم داشته باشد، از کمپرسور خنک در قسمتی که تزریق انجام شده، استفاده کنید.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب با ماندگاری بالا هستید.

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

به دلیل اینکه در ایران عمل های زیبایی توسط بیمه حمایت نمی شوند، تمام هزینه ها به صورت آزاد توسط شخص پرداخت می شوند، ولی هزینه این عمل نسبت عمل زیبایی بینی کم هزینه تر است. هزینه تزریق بستگی به مقدار سی سی و حجمی که پزشک استفاده می کند دارد.

هر چقدر مقدار سی سی تزریقی کمتر باشد، هزینه کمتر و اگر مقدار آن بیشتر باشد و خود شخص خواسته باشد که از سی سی بیشتر و در چند مرحله استفاده کند، هزینه آن بیشتر می شود.

یکی از نکات مهم که در زمان تزریق ژل لب بسیار تاثیر گذار است، مکانی است که برای تزریق انتخاب می کنید. گاهی شما به یک مرکز زیبایی بسیار پیشرفته و شیک می رود و هزینه تزریق ژل را می پرسید،

سپس به یک مرکز دیگر می روید و هزینه تزریق همان برند ژل را می پرسید، متوجه می شوید که تفاوت هزینه بسیار زیاد است

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟
هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

این امر کاملا طبیعی است، فردی که یک مرکز شیک با امکانات و خدمات زیادی دارد، مشتری بیشتری جذب می کند و در نتیجه هزینه های جانبی زیادی را برای ارائه این خدمات می دهد، اما یک مرکز زیبایی عادی طبیعتا این هزینه را در هزینه های نهایی بیمار باید لحاظ کند.

دقت داشته باشید، اگر هزینه برای شما مهم است، باید به تجربه پزشک و تمیز بودن مرکز دقت داشته باشید، نه موارد جانبی که هیچ تاثیری بر روند تزریق ژل لب شما ندارند.

بعد از تزریق ژل لب چه انتظاری باید داشته باشید؟

باید بعد از اینکه تزریق ژل لب را انجام دهید، بدانید که سن، ناحیه تزریق، حجم تولید کلاژن در بدن، ساختار استخوانی بیمار، میزان ارتجاعی بودن پوست بیمار، مقدار ژلی که تزریق می شود و در نهایت کیفیت ژل از مواردی هستند که بر روی نتیجه نهایی تاثیر می گذارند.

معمولا می توان گفت ژلی نتیجه خوبی نداشته است که زودتر از سه ماه 50 درصد از حجم تزریق شده را از دست بدهد.

یکی از مواردی که باید بعد از تزریق ژل لب منتظر آن باشید، این است که تا سه روز بعد از تزریق ژل لب، لبهای شما متورم و قرمز است و اصلا جای نگرانی نیست.

بعد از تزریق ژل لب چه انتظاری باید داشته باشید؟
بعد از تزریق ژل لب چه انتظاری باید داشته باشید؟

قرار نیست، در این مدت شما کار خاصی انجام دهید تا این عوارض از بین بروند، تنها کاری که باید انجام دهید صبور بودن است، سه روز صبور باشید تا بعد از آن از لب های زیبای خود لذت ببرید.

سعی کنید بعد از تزریق ژل لب تا چند روز سیگار نکشید، زیرا اثر بدی بر روی لب ها می گذارد، همچنین سعی کنید به هیچ عنوان لب ها را ماساژ ندهید یا خارش ندهید، زیرا ممکن است، این موارد در نتیجه نهایی تاثیر بگذارند.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب با ماندگاری بالا هستید.

مزایای تزریق ژل لب چیست؟

تزریق ژل لب با کیفیت مزیت های زیادی دارد، در زیر به مرغوب ترین ژل های لب که از نوع هیالورونیک اسید هستند، اشاره کرده ایم:

هیالورونیک اسید با توجه به غلظتی که دارد، پزشک می تواند به راحتی بر روی مقداری که قرار است، تزریق کند، تسلط داشته باشد.

معمولا هیالورونیک اسید به احتمال خیلی کم جذب بدن می شود، به همین علت بیشتر پزشکان در چند نوبت ژل را تزریق می کنند تا نهایت لب ها سایزی استاندارد داشته باشند.

بعد از تزریق ژل لب معمولا ژل های بی کیفیت به صورت توده ای می شوندد و در لب حرکت می کنند، اما در ژل های با کیفیت و هیالورونیک اسید، اگر توده ای هم باشد، با حرکت لب ها، از بین می رود.

ژل های هیالورونیک اسید نسبت به ژل های دیگر کبودی و تورم بسیار کمتری را ایجاد می کنند.

هیالورونیک اسیدها به نسبت مابقی پر کننده ها ماندگاری بالاتری دارند، اما این ماندگاری موقتی است.

هیالورونیک اسید مشابه همان هیالورونیک اسیدی است که در بدن وجود دارد، به همین دلیل احتمال حساسیت و آلرژی بسیار کم است.

در روز اول تزریق ژل لب باید چه کاری انجام دهیم؟

بهتر است، در روزی که برای تزریق ژل لب به مطب مراجعه می کنید، برنامه های کمتری برای خود داشته باشید تا کمی استراحت کنید و استرس ورم و کبودی را نداشته باشید

همچنین سعی کنید بدون آرایش باشید و اگر در دو سه هفته پیش بر روی لب های خود تبخال داشته اید، حتما پزشک را در جریان بگذارید و یا اینکه چند روز قبل از تزریق از داروهای پیشگیری از تبخال استفاده کنید.

بعد از تزریق ژل لب بهتر است، در همان ساعات اولیه مقداری یخ بر روی لب های خود بگذارید تا بتوانید تا حد زیادی از کبودی و تورم لب ها جلوگیری کنید، همچنین خوردن آناناس به روند بهبودی عوارض تزریق ژل لب کمک می کند.

در روز اول تزریق ژل لب باید چه کاری انجام دهیم؟
در روز اول تزریق ژل لب باید چه کاری انجام دهیم؟

معمولا تزریق ژل لب درد زیادی ندارد، اما اگر به هر دلیل دردی احساس کردید، می توانید از استامینوفن استفاده کنید.

به هیچ عنوان در روز اول لب های خود را نخارانید و یا ماساژ ندهید، کمی صبور باشید تا این عوارض کوتاه مدت تزریق ژل لب از بین بروند.

شما در حال مطالعه مقاله ژل لب با ماندگاری بالا هستید.

از رفتن به حمام خودداری کنید

تا زمانی که در لب هایتان تورم و قرمزی دارید، نباید در معرض گرمای زیادی مانند سونا، حمام آفتاب، سولاریوم و یا حتی موم های گرم قرار بگیرید.

بعضی از پزشکان برای کاهش تورم، داروهای آنتی هیستامین، لوراتادین، سیتریزین و دیفن هیدرامین را برای بیماران خود تجویز می کنند.

گاهی میتوان در روز اول اگر برآمدگی غیر طبیعی احساس کردید، از دکتر بخواهید با ماساژ آن را برطرف کند. دقت داشته باشید، نوع ماساژ دادن خیلی مهم است، به همین دلیل بهتر است، از پزشک کمک بگیرید.

از رفتن به حمام خودداری کنید
از رفتن به حمام خودداری کنید

شما در روز اول می توانید از لوازم آرایشی استفاده کنید.

اگر در همان روز اول هر گونه نشانه ای مانند تب و لرز، تغییر رنگ در هر قسمتی از صورت، تغییر رنگ مانند سفید شدن و یا بی رنگ شدن در ناحیه ای از لب مورد تزریق، داغ بودن ناحیه تزریق روی لب و درد هایی شدید که متوقف نمیشوند و با گذر زمان بیشتر می شوند داشتید، باید حتما به پزشک مراجعه کنید.

دقت داشته باشید که در روز اول به هیچ عنوان قرار نیست، نظر نهایی را بدهد و باید صبر کنید تا ورم و کبودی ها به صورت کامل از بین بروند. معمولا حدود 20 درصد از حجم اولیه تورم و کبودی در روزهای اولیه از بین می رود.

نتیجه گیری

لب ها یکی از بخش های مهم در صورت افراد هستند که می توان با استفاده از تزریق ژل لب آنها را برجسته تر و زیباتر کرد. برای زیبایی لب هایتان می توانید از بین برندهای مختلف ژل لب یکی از آنها را انتخاب کنید، اما بهترین و به صرفه ترین آنها ژلی است که ماندگاری بالایی دارد.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

تزریق ژل لب محدودیت سنی ندارد و می توانید در هر سنی ژل مورد نظر خود را تزریق کنید، اما معمولا پزشکان این ژل را برای افراد بالای 18 سال و پایین 60 سال انجام می دهند. یکی از مهم ترین مزیت های این روش زیبایی این است که بدون درد می توانید لب های زیبایی داشته باشید.

از اینکه تا پایان مقاله ژل لب با ماندگاری بالا با ما همراه بودید متشکریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید