میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه مرحله دوم تزریق چربی
هزینه مرحله دوم تزریق چربی

لیست موضوعات

هزینه مرحله دوم تزریق چربی

ما در این مقاله ، قصد داریم به موضوع هزینه مرحله دوم تزریق چربی چقدر است بپردازیم. اگر می خواهید با مراحل تزریق چربی آشنا شوید و ویژگی های خوب و نکات کلیدی را بشناسید با ما همراه باشید.

هزینه مرحله دوم تزریق چربی
هزینه مرحله دوم تزریق چربی

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

تزریق چربی چیست؟

کاربرد تزریق چربی

مزایای تزریق چربی

ماندگاری تزریق چربی دوام و ماندگاری تزریق چربی

تزریق چربی برای چشم

تزریق چربی برای دست‌ها

انتقال چربی ها چگونه انجام می شود؟

آمادگی لازم برای تزریق چربی

آمادگی برای روز تزریق چربی

زمان مرحله دوم تزریق چربی

هزینه مرحله دوم تزریق چربی

فاصله بین جلسات تزریق چربی

عوامل موثر در هزینه های تزریق چربی

آیا هزینه‌های تزریق چربی شامل بیمه می شود

انتخاب کلینیک مناسب برای کاهش هزینه تزریق چربی

نتیجه نهایی تزریق چربی

علت تورم در محل تزریق چربی

مراقبت‌های بعداز تزریق چربی

توصیه میکنیم حتما سری به هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت بزنید .

تزریق چربی چیست؟

کمبود چربی‌های پوست باعث ایجاد چین و چروک هایی بر روی تمامی سطح پوست‌ می‌شود و در کاهش زیبایی پوست بسیار تاثیر گذار است برای رفع این مشکل راه حل‌های متفاوتی برای درمان وجود دارد.

یکی از روش‌های بسیار کارآمد و مفید برای زیبا سازی پوست تزریق چربی می باشد. این راهکار برای برطرف نمودن ایرادات پوست و حجیم کردن بافت‌های سلولی از بین رفته در اکثر نقاط بدن و صورت مانند پلک، خط لبخند، سینه، باسن، لب، پشت دست ها و غیره انجام می‌شود.

تزریق چربی چیست؟
تزریق چربی چیست؟

چربی‌ها نوعی فیلرهای طبیعی می باشد که با روش‌های مختلفی با استفاده از سوزن های مخصوص از بدن شخص بیمار و مراجعه‌کننده توسط پزشک برداشته می‌شود و تحت نظر پزشک به نواحی موردنیاز آن فرد تزریق می شوند. زیرا چربی یک سلول زنده است و می‌‌توان آن را از یک محل به محل دیگری انتقال داد.

این چربی‌ها می‌تواند از تمامی نواحی بدن مانند:باسن، شکم، ران‌ها، و جاهایی که چربی‌های بیشتری اشباع شده است برداشته شود و به محل‌های مورد نظری که دارای کمبود چربی هستند تزریق شود و در زیبایی آنها تاثیر به سزایی داشته باشند.

تزریق چربی به صورت عمل سرپایی انجام می‌شود و از بی‌حسی‌های موضعی استفاده می‌شود و هیچ احتیاجی به بخیه زدن و بستری های طولانی مدت در بیمارستان ندارد.

در این روند انتخاب پزشک متخصصی که تجربه و مهارت کافی برای تزریق چربی داشته باشد در روند و نتیجه این تزریق بسیار تاثیرگذار است. این روش تزریق چربی برای افرادی که مقدار چین‌ و چروک های زیادی روی پوست و بدن شان به وجود آمده است بسیار مناسب می‌باشد.

افرادی که دنبال راه کار های مختلفی برای رسیدن پوست خود به زیبایی استفاده کرده ‌اند و از عمل جراحی ترس دارند، روش تزریق چربی برای آن‌ها بسیار خرسند و رضایت بخش خواهد بود.

اگر چین و چروک‌ های روی پوست زیاد عمیق نباشند، می‌‌توان از طریق راه کار تزریق بوتاکس آن ‌ها را برطرف کرد، اما در غیر این صورت تزریق چربی از بدن فرد مراجعه کننده بهترین درمان این معظل می باشد .

کاربردهای تزریق چربی

  • پر کنند و حجیم کننده خطوط خنده
  • انواع مختلف زاویه سازی فک برای صورت بیمار
  • شادابی و جوان ‌سازی صورت و دست
  • فرم دهی و حجم دهی به مناطق باسن و سینه افراد
  • حجم دادن به لب‌ ها، چانه، گونه ‌ها و فک پایین صورت
  • برطرف کردن قسمت‌ های لاغر و تو رفته صورت و مناطقی که چربی کمتری دارند
  • برای زیبایی و بازسازی دستگاه تناسلی خانم‌ها و آقایان
  • بازسازی و فرم دهی سینه ها
  • بطور کلی این روش برای حجیم کردن وضع زیباسازی در اکثر مناطق بدن مانند ساق پا انجام می‌شود
کاربردهای تزریق چربی
کاربردهای تزریق چربی

مزایای تزریق چربی

ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد و تا وقتی که خود شما قصد نداشته اید آن را خارج کنید چربی‌ ها وجود دارند .

از چربی‌ های طبیعی و زنده‌ای که بر روی بدن خود بیمار وجود دارد استفاده می‌شود.

باعث ایجاد عفونت ‌های مختلف بر روی آن نواحی نمی‌شود زیرا با بدن بیمار سازگاری دارد.

بسیار طبیعی جلوه می‌کند و بعد از لمس شدن احساس غیرطبیعی بودن به افراد دست نمی‌دهد.

یک روش غیر تهاجمی می‌باشد یعنی در سطح پوست شما هیچ برش و یا خراشی داده نمی‌شود و جای زخمی نمی گذارد.

امکان ایجاد حساسیت در بدن افراد وجود ندارد، زیرا چربی مورد نظر از بدن خود بیمار تامین شده است و با بدن او سازگاری کامل دارد.

مزایای تزریق چربی
مزایای تزریق چربی

ماندگاری تزریق چربی دوام و ماندگاری تزریق چربی

این روش درمانی  به جهت زیبا سازی و جوان‌ سازی پوست یک روش دائمی شناخته می‌شه و لازم به ذکر است که دوام این روش نسبت به دیگر روش ‌ها بسیار بیشتر و بهینه‌ تر است

البته لازم به ذکر است که مدت زمان دوام و نتیجه تزریق چربی در هر بیمار یکسان نبوده و متفاوت می باشد و به ‌طور دقیق نمی‌توان زمان مشخصی برای دوام آن بیان کرد. اما در صورت کلی روش تزریق چربی به صورت شش ماه دوام کامل را دارد و بعد از گذشت شش ماه اگر کسی تمایل به تجدید تزریق دوباره داشته باشد، می‌تواند مجدداً آن چربی را تزریق کند.

ماندگاری تزریق چربی دوام و ماندگاری تزریق چربی
ماندگاری تزریق چربی دوام و ماندگاری تزریق چربی

باید بیان کرد که عوامل بسیاری تأثیرگذار هستند که چربی تزریق شده در یک فرد چقدر دوام بیاورد.

مهم ‌ترین و اولین دلیل تجربه و مهارت پزشک تزریق کننده می باشد. درصورتی که پزشک مورد نظر شما از لحاظ تجربه و دانش، از توانایی بالایی برخوردار باشد به شما کمک می‌کند که یک نتیجه عالی با ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد .

دومین دلیل محل تزریق چربی می باشد. اگر محلی که تزریق چربی در آن صورت گرفته باشد، فعالیت‌ های بسیاری داشته باشد باعث می شود ،چربی تزریق شده به مرور کمتر شود.

سومین دلیل بستگی به خود فرد و نگهداری ها بعد از جراحی دارد، هرچقدر شما در رعایت نگهداری آن کوشا باشید دوام بالاتری خواهید داشت.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه مرحله دوم تزریق چربی هستید

تزریق چربی برای چشم

اغلب افراد به دلیل‌های متفاوتی با سیاهی و گودی زیر چشم خود مشکلات بسیاری دارند. به صورتی که دوست دارند این مشکل برای همیشه رفع شود.

این افراد می‌توانند با تزریق چربی به زیر چشم علاوه بر اینکه سیاهی‌ ها و کبودی‌ های زیر چشم را برطرف می‌کنند، زیبایی دو چندانی به صورت خود خواهند داد. این روش بسیار امن و ایمن بوده و باعث ایجاد خطر یا حساسیتی نمی‌شود و عوارضی برای فرد مراجعه کننده به دنبال ندارد.

تزریق چربی برای چشم
تزریق چربی برای چشم

تزریق چربی برای دست‌ها

بسیاری از افراد به دلیل این‌که دست ‌هایشان در معرض نور مستقیم آفتاب است زودتر از بقیه ناحیه و نواحی بدن شادابی و زیبایی خود را از دست می‌دهند و دچار پیری زودرس دست ‌ها می‌شوند و ظاهری زیبایی ندارند.

از این جهت می‌‌توان از روش تزریق چربی استفاده کرد، این روش شادابی و نشاط را دوباره به دست ‌های آن‌ها باز می‌گردانند و چین و چروک‌ های موجود بر روی دست‌ ها دیگر قابل مشاهده نیستند این روش یکی از بهترین روش ‌های جوان‌ سازی پوست دست می باشد.

 

تزریق چربی برای باسن

افراد کثیری از مردم اعم از مردان و زنان همیشه خواهان داشتن باسنی با قوس بیشتر و گرد تر و زیباتر هستند و اکثر آن‌ها ترجیح می‌دهند که از چربی‌هایی که داخل بدن خودشان وجود دارد استفاده کنند.

آنها می‌توانند این چربی‌ ها را از محل مورد نظر تخلیه و به باسن خود انتقال دهند. این پروسه را جراحی کشیدن و بالا بردن باسن می‌نامند.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه مرحله دوم تزریق چربی هستید

تزریق چربی برای سینه‌ها

در این موارد نگرانی کمتری نسبت به جراحی‌های دیگری که برای فرم دهی و افزایش حجم سینه استفاده می شود، وجود دارد. می توان ذکر کرد در این روش نتیجه کاملاً طبیعی بوده و مشکل عدم تقارن، افتادگی‌ های سینه ، ترمیم سرطان سینه بهبود پیدا می‌کند. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند برای حجیم کردن سینه های خود از روش تزریق چربی استفاده کنید.

 

انتقال چربی ها چگونه انجام می شود؟

باید گفت که چربی ها از یکی از اندام های شما خارج می شوند.این  چربی ها بعد از استرلیزه شدن توسط پزشک کعالج شما به واسطه سوزن های مخصوص زیبایی به مناطقی که چربی کمتری دارند و مد نظر بیمار برای زیبای سازی هستند انتقال داده می شود.

ممکن است در برخی موارد برای رسیدن به نتیجه خوب و مطلوب این عمل را چندین بار تکرار کنیم تا نتیجه دلخواه حاصل شود.تزریق چربی ها را می توان در سه مرحله توضیح داد :

خارج کردن چربی ها توسط پزشک معالج شما:

با استفاده از همکاری شما یک ناحیه برای استخراج چربی های مورد نظر تعیین می کنیم و بعد به وسیله مواد بی حسی آن ناحیه را بی حسی موضعی می کنیم.

به همین ترتیب یک برش خیلی کوچک و نامحسوس در آن ناحیه به وجود می آوریم تا بتواند از طریق آن چربی های داخل آن منافذ را بیرون بکشد. با استفاده از روش های استریل توسط یک مکنده برای خارج کردن چربی اقدام می کنیم.

انتقال چربی ها:

بدین ترتیب وقتی چربی‌ های مورد نظر را از مکان قبلی خود استخراج کرده ، جراح آن را پالایش می‌ کند و سلول های چربی زنده‌ای را که برای انتقال مناسب هستند با سوزن‌ های مخصوص زیبایی به سرنگ ‌های مخصوصی انتقال می‌دهد.

قرار دادن چربی ها در محل مورد نظر:

قسمت مورد نظر که مراجعه کننده درصدد دارد به آن ناحیه چربی انتقال دهد آماده پیوند خواهد شد. پزشک مورد نظر یه سوزن یا لوله را به مکان مورد نظری که آن را برش داده،وارد می کند تا انتقال چربی ها صورت گیرد.اما به طور مداوم آن سوزن چند بار در ناحیه مورد نظر وارد و خارج می شود.

هربار که سوزن وارد آن ناحیه می شود، مقداری از چربی‌ها با رعایت نکات بهداشتی در ناحیه مورد نظر انتقال داده می شوند. این عمل چندین بار تکرار خواهد شد تا وقتی که بیمار به نتیجه مورد نظر خود رسیده باشد و نتیجه رضایت‌ بخشی برای او به ارمغان آورده باشد.

قرار دادن چربی ها در محل مورد نظر:
قرار دادن چربی ها در محل مورد نظر:

بعضی از پزشکان در روند بهبود به بیماران خود توصیه می‌کنند، محل مورد نظر که چربی وارد آن شده را ماساژ بدهند اما برخی دیگر پیشنهاد می‌کنند محل مورد نظر را توسط باند پوشش بدهند.

در هر صورت پزشک معالج شما با هدف به زیبایی صورت شما قدم بر می‌دارد و علاقمند است که شما را به نتیجه مطلوبی برساند و همین‌ طور عمل جراحی را تا حد ممکن برای شما راحت‌تر کند.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه مرحله دوم تزریق چربی هستید

آمادگی لازم برای تزریق چربی

  • خوردن آب کافی و لازم قبل و بعد از جراحی برای بدست آوردن نتیجه مطلوب و خوب بسیار تاثیر گذار است.
  • برای بهتر شدن روند عمل پزشک شما پیشنهاد می کند، حداقل شش هفته قبل از جراحی کردن سیگار کشیدن را کنار بگذارید و برای ترمیم بهتر و جلوگیری از به جا ماندن جای زخم نیز مصرف سیگار خود را کنترل کنید.
  • از مصرف قرص آسپرین و داروهایی که ممکن است خون ‌ریزی شما را بیشتر کند و باعث التهاب پوست شود جلوگیری کنید.

حداقل یک همراه داشته باشید تا بعد از عمل شما را به منزل برساند و حدود بیست و چهار ساعت استراحت کنید.

آمادگی لازم برای تزریق چربی
آمادگی لازم برای تزریق چربی

آمادگی برای روز تزریق چربی

عمل تزریق چربی برای هرکدام از افراد متفاوت است. ممکن است شما به بیمارستان یا کلینیک زیبایی یا مطب شخصی یک پزشک مراجعه کرده باشید، که در هر صورت مکان مورد نظری که عمل در آن‌ جا انجام می‌شود را خودتان انتخاب کرده‌اید.

زمان حدودی این عمل بستگی به خود افراد مراجعه‌کننده دارد زیر شما انتخاب می‌کنید که چه مقدار چربی احتیاج به استخراج و انتقال دارید. پس مدت زمان این عمل بستگی به خود فرد دارد.

واضح است که زمان لازم برای پر کردن باسن و سینه با پر کردن چربی‌های صورت و زاویه سازی صورت متفاوت است و تزریق چربی به باسن و سینه زمان بیشتری را صرف خود میکند.

بنا به تشخیص پزشک نیاز است شما داروهایی را استفاده کنید که تا حد امکان به ریلکس بودن شما کمک کند. حتی امکان دارد برای تزریق چربی به طور مداوم از بی‌حسی ‌های موضعی و تزریقی برای فرد استفاده کنند.

اگرچه خیلی کم امکان دارد که از بی‌هوشی در این موارد استفاده شود. برای امنیت شما دستگاه‌های مختلفی برای چک کردن نوار قلب، ضربان قلب، فشار خون و مقدار اکسیژنی که شما دریافت می‌کنید،وجود دارد.

دکتر معالج شما با توجه به  برنامه‌ای که از قبل برای شما برنامه‌ریزی کرده است،جلو می‌رود. هنگامی که تزریق چربی را شروع می‌کند، او ممکن است از چندین روش درمانی مختلف استفاده کند و یا روش خود را برای نتیجه مطلوب تری تغییر دهد.

این امر بسیار مهم است که شما احساس راحتی کنید و پزشک خود را امین خود بدانید و به او اعتماد کنید تا بهترین تصمیم را در مورد شما بگیرد.

بعد از عمل تزریق چربی باید از آن ناحیه به خوبی محافظت و مراقبت کنید. ممکن است شما احتیاج داشته باشید یک بانداژ و یا یک پوشش برای ناحیه‌ای که عمل انتقال چربی ‌ها بر روی آن انجام شده قرار دهیم تا پوست آن منطقه جمع نشود. بعضی از بیماران تصور می‌کنند که احساس درد در آن ناحیه دارند. این بنا به دلایلی است که ممکن است شما کارهایی سنگینی در طی روز انجام داده باشید.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه مرحله دوم تزریق چربی هستید

زمان مرحله دوم تزریق چربی  

مرحله دوم تزریق چربی وقتی صورت می‌گیرد که بیمار احساس کند، حجم مرحله اول کمتر شده است و کاهش یافته است. این کاهش در تمامی افراد مختلف متفاوت است و ممکن است هر فردی با فرد دیگری مطابقت نداشته باشد. به همین دلیل قابل پیش ‌بینی نیست.

اما به طور کلی و تحقیقات نشان داده این است که به‌ صورت متوسط حدود سی الی چهل درصد از چربی‌ هایی که به بدن فرد تزریق شده‌اند به خوبی ثابت شده‌اند و ماندگار و دائمی هستند.

با این‌حال شما می‌توانید بعد از گذشت هشت تا ده هفته از تزریق اولیه چربی وقتی که تورم مناطق تزریق شده کمتر شد ، چربی ‌های فریز شده را با هدف روتوش دوباره، تزریق چربی را انجام داد.

اما لازم به ذکر است که تزریق چربی یک روش درمان چند مرحله‌ای و پیوسته است و به این دلیل که نتایج تزریق چربی دائمی و ماندگار هستند احتیاج به صبر و پیگیری‌ های لازم را دارد. در برخی موارد ممکن است روش درمان توسط تزریق چربی ها در سه مرحله انجام شود که در این صورت جلسه سوم شش ماه بعد از تزریق اولیه می باشد.

زمان مرحله دوم تزریق چربی  
زمان مرحله دوم تزریق چربی

هزینه مرحله دوم تزریق چربی 

تزریق چربی اکثراً در حدود دو یا سه مرحله انجام توسط پزشک انجام می شود. دراین‌صورت اگر شما احتیاج به مرحله دوم تزریق چربی داشته باشید به پزشک معالجی که در مرحله اول برای شما تزریق چربی را انجام داده است مراجعه می‌کنید

و چنانچه که پزشک معالج شما چربی‌های مرحله اول شما را فریز کرده باشد وجه اضافی از شما به جز هزینه لوازم، خدمات مصرفی، دریافت نمی‌شود. اما در برخی موارد پزشک معالج شما چربی ‌های اضافی شما را فریز و نگهداری نکرده است

که به همین سبب احتیاج است دوباره عمل استخراج چربی ها انجام شود که در این صورت پزشکان هزینه‌ های مربوطه در مرحله دوم را با تخفیف ‌های مناسبی برای حال مراجعه کنندگان خود نسبت به جلسه اول در نظر می‌گیرند.

هزینه مرحله دوم تزریق چربی 
هزینه مرحله دوم تزریق چربی

فاصله بین جلسات تزریق چربی 

طبق تحقیقات به عمل آمد درباره این موضوع باید گفت که فاصله بین تزریق جلسات چربی برای گرفتن نتیجه مطلوب ‌تری حداکثر سه ماه یک ‌بار و در سه جلسه باید در نظر گرفت.

این عمل به صورتی انجام می‌شود که هر سه ماه یک‌ بار مقدار اندکی چربی به ناحیه مذکور اضافه می‌شود و سپس دوباره عمل تزریق را انجام می‌دهیم.

اکثراً در جلسات سوم حجم چربی که به بدن بیمار تزریق شده است بیشتر از دو جلسه قبلی خواهد بود برای همین در نتیجه خواهیم دید که دوام و ماندگاری تزریق چربی بسیار بهتر شده و دیگر نیازی به تمدید کردن تزریق چربی در نظر گرفته نمی‌شود.

 

عوامل موثر در هزینه های تزریق چربی

این بستگی به محل مورد نظر تحت درمان و اندازه ناحیه انتخاب شده دارد. هر چه اندازه محل مورد نظر بزرگ ‌تر و بیشتر باشد، به چربی بیشتری برای تزریق نیاز دارد به همین دلیل هزینه ‌های مصرفی درونی نوع موارد بالطبع از بقیه موارد بیشتر است.

مبلغ دریافتی که یک مراجعه‌کننده قرار است به‌‌ عنوان تزریق چربی بپردازد با توجه به موارد گوناگونی مثل میزان تخصص و مهارت پزشک معالج شما در هر فرد متفاوت است.

بستگی به میزان دریافتی و هزینه‌ های دریافتی که کلینیک زیبایی که انتخاب کرده اید، از شما دریافت می‌کند، دارد.

یکی دیگر از عواملی که بر هزینه تأثیر گذار است، میزان چربی خارج شده از بدن بیمار و تزریق مجدد چربی در نواحی انتخاب شده دارد.

هزینه‌ های بی‌ هوشی و بی‌ حسی بر عوامل تاثیر گذار هزینه مؤثر است.

داروهای لازمی که بعد از تزریق چربی ممکن است به آن نیاز داشته باشید و پزشک متخصص شما برای شما نسخه می‌نویسد ممکن است بر هزینه‌های شما تاثیرگذار باشد.

پوشاک و لوازم جانبی قبل از عمل زیبایی که برای کمتر کردن بروز عوارض جانبی مانند کبودی و تورم استفاده می‌شود، ممکن است هزینه ‌هایی برای شما در برداشته باشد.

بالشتک های مخصوصی که برای بعد از تزریق چربی استفاده می شود و برای بهبودی شما ممکن است نیاز به آن داشته باشید نیز شامل هزینه‌ها می‌شود.

انواع آزمایش‌های مختلفی که پزشک معالج شما قبل از عمل تزریق چربی برای شما در نظر می‌گیرد تا مطمئن شود که درد حین عمل مشکل خاصی برای شما پیش نخواهد آمد ممکن است هزینه‌هایی در برداشته باشد.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه مرحله دوم تزریق چربی هستید

آیا هزینه‌های تزریق چربی شامل بیمه می شود

با توجه به عوامل مؤثر بر هزینه‌ای که برای شما شرح دادیم می‌‌توان با استفاده از آن‌ها برخی از هزینه‌های مورد نظر برای انتقال و تزریق چربی ‌ها را کاهش داد.

اما راه کار دیگری هم وجود دارد مانند تحت پوشش بیمه قرار گرفتن برای عمل‌های جراحی و تزریق چربی که می‌‌توان نیز از این راه کار نیز استفاده کرد تا هزینه‌های احتمالی برای شما کاهش داده شود.

اما به صورت معمول عمل‌های زیبایی و جوان ‌سازی چهره و انفراد اکثراً شامل بیمه ‌های درمانی قرار نمی‌گیرد. ولی می‌‌توان از روش‌ هایی برای تحت پوشش بیمه بودن نیز استفاده کرد.

و برای انجام این کار روش ‌های استثنائاتی هم وجود دارد که بعضی از شرکت ‌های بیمه ای ممکن است برای عمل‌ های زیبایی نیز تخفیف‌هایی شامل شوند و این بستگی به شرکت تحت پوشش بیمه شما دارد .

آیا هزینه‌های تزریق چربی شامل بیمه می شود
آیا هزینه‌های تزریق چربی شامل بیمه می شود

انتخاب کلینیک مناسب برای کاهش هزینه تزریق چربی

جراحی ‌های مربوط به تزریق چربی در کلینیک ‌ها و مطب ‌ها و بیمارستان‌ های زیبایی توسط یک گروه کارشناس پزشکی انجام می‌شود و هزینه‌های مربوط به آن بستگی به انتخاب شما برای پزشک خود و بیمارستان کلینیک مورد نظر شما دارد.

هزینه ‌های دریافتی که بیمار به پزشک متخصص زیبایی خود برای جراحی تزریق چربی به نواحی مختلف بدن، دریافت می‌کند کلینیک‌های زیبایی هم درمقابل جراحی عمل انتقال چربی مقدار قابل درکی را دریافت می‌کنند.

البته این عمل بستگی به دلایلی دارد ممکن است هزینه‌های دریافتی تزریق چربی در کلینیک‌ های مختلفی به صورت دیگری بیان شود

و به دلیل یک سری شرایط مانند مشهور بودن آن کلینیک، موقعیت مکانی آن کلینیک زیبایی، و مقدار تخصص گروه کارشناس پزشکانی که در آن کلینیک فعالیت می‌کنند مقدار هزینه پرداختی موثر است.

به همین دلیل شما می‌توانید با انتخاب کلینیک زیبایی در موقعیت مکانی کمتر و ساده‌تری و با معروفیت حداقلی، میزان هزینه‌ های یعنی تزریق چربی و هزینه ‌های دریافتی کلینیک را به‌ صورت قابل‌ توجهی کمتر کنید.

البته این نکته لازم به ذکر است که شما باید دقت کنید کلینیک زیبایی و پزشک متخصصی که برای انجام تزریق چربی های خود انتخاب می‌کنید، از تبحر و مهارت کافی برخوردار باشد و نکات بهداشتی را هنگام جراحی و تزریق چربی در نظر بگیرد زیرا در غیر این صورت امکان مورد نظر که شما برای انتقال چربی خود استفاده می‌کنید نمی‌تواند قابل اعتماد باشد و نتیجه مناسبی در روند بهبود درمان شما بگذارد.

نتیجه نهایی تزریق چربی 

به طور استاندارد و طبیعی بعد از جراحی و تزریق چربی حجم و میزان اولیه بافت‌ های چربی کم می‌شود. که این کاهش عرضه برای تمامی افراد مختلف است و قابل پیش‌بینی نیست.

اما لازم به ذکر است بر اساس تحقیقات به عمل آمده به طور میانگین بعد از 16 الی 68 درصد از حجم اولیه چربی کم می‌شود. با توجه به این موضوع مقدار 32 درصد باقی مانده تا مدت‌های زیادی حدوداً تا یک دهه ماندگاری و دوام برای فرد دارد.

البته این افراد می‌توانند برای دوام و تثبیت تزریق چربی خود مجدداً چربی انتقال دهند که حدوداً شش الی دوازده ماه بعد می‌توانند مرحله دوم و سوم تزریق چربی را انجام دهند.

به علاوه یک راهکار دیگر این است که شما می‌توانید با افزایش درصد چربی اولیه و حجم دهی بالاتری نتیجه مطلوب ‌تری به دست بیاورید، که زیاد غیرطبیعی به نظر می‌رسد و بهتر است که مرحله به مرحله انجام شود. از آنجایی که سلول ‌های چربی بسیار حساس می باشند

در هنگام انتقال چربی امکان دارد دچار آسیب ‌دیدگی شوند در این مواقع می‌توانیم از مکش ‌های دستی کمک بگیریم که به کمتر شدن آسیب ‌دیدگی سلول‌های چربی کمک به سزایی می‌کنند.

باید ذکر کرد که اندامی که تزریق بر روی آن انجام می‌شود، بسیار موثر در دوام و ماندگاری تزریق چربی است. به صورتی که در اندام ‌ها و نواحی متحرکی مانند لب‌ ها و خط خنده که تحرک بیشتری نسبت به بقیه اندام‌ها دارند دوام کوتاه‌ تری وجود دارد و نواحی ثابتی مثل زیر چشم، پیشانی، پشت دست و گونه‌ها دوام بیشتری دارند.

به این دلیل که شبکه ‌های عروقی در کناره‌ ها و اطراف بافت ‌های چربی تزریق شده حدوداً بعد از چهل و هشت ساعت شروع به شکل‌گیری می‌کنند.

برای دسترسی سریع ‌تر و آسان ‌تر اکسیژن و مواد غذایی بافت چربی مقدار کمی تزریق می شود به همین دلیل موجب می شود تغذیه بافت چربی از طریق منتشر شدن مواد مغذی فراهم بشه و درصد دوام و ماندگاری چربی را برای افراد بیشتر به ارمغان بیاورد.

 

علت تورم در محل تزریق چربی 

  • میزان اندازه چربی تزریق‌ شده به محل و اندامی که چربی در آن تزریق می شود
  • ابزارها و لوازم منحصر به‌ فردی که برای تزریق چربی از آن استفاده می‌شود
  • داروهای مختلفی که ممکن است فرد قبل از انجام تزریق از آن استفاده کرده باشد
  • سن و ساختار بدنی و فردی که قرار است چربی دریافت کند

 

مراقبت‌های بعداز تزریق چربی 

بعد از تزریق چربی در ناحیه مذکور، به فرد پیشنهاد می‌شود که از فشار آوردن به محل تزریق چربی برای پیشگیری از جا به جایی شدن چربی های مورد نظر به مدت یک هفته الی ده روز خودداری کنند .

احتمال دارد در اندامی که از آن چربی استخراج کرده‌اید و محلی که به آن چربی اضافه کرده‌اید دچار درد، تورم، کبودی سطحی شوید. این امر بسیار طبیعی بود و به ندرت در طی گذشت چند روز الی نهایتاً چند هفته اثری از آن نمی‌بینید.

البته میزان تورم و کبودی بستگی به مقدار چربی که از اندام مورد نظر استخراج کرده‌اید بستگی دارد و  ممکن است به طول بی انجامد. ولی به‌طور معمول دو هفته زمان لازم است تا بهبودی حاصل شود.

در صورت این‌که شما بخواهید ورم‌ های مورد نظر شما زودتر کاهش بیابند و بهبودی شما را سریع‌تر کنند، سه روز پس از گذشت تزریق ژل از کیسه آب یخ در نواحی که از آن چربی استخراج شده و به آن چرب چربی اضافه شده است استفاده کنید .

در راستای کمتر کردن کبودی‌ها و ورم‌های خود بهتر است در چند روز اول بعد از تزریق چربی ها هنگام خوابیدن زیر سرتان مقداری بلندتر از حد معمول باشد.

مراقبت‌های بعداز تزریق چربی 
مراقبت‌های بعداز تزریق چربی

در این روش بهتر است به مدت یک هفته در این حالت استراحت کنید و و مصرف نمک خود را در وعده‌های غذایی به علت کاهش ورم کمتر کنید.

در زمان استراحت خود از انجام دادن فعالیت‌های خانگی سنگین که نیاز به خم شدن و فشار زیادی بر روی نواحی بدن شما می‌گذارند خودداری کنید. به این دلیل که این موارد می‌توانند باعث تشدید کبودی ‌ها و تورم ‌های طولانی‌مدتی در اعضای اندام شما بشوند.

اگر شما ورزش می‌کنید و عادت به ورزش‌های سنگین دارید پیشنهاد می‌کنیم به مدت یک هفته از انجام ورزش‌های سنگین خودداری کنید و یا ورزش‌های سبک‌تری را جایگزین آن کنید.

نواحی که به آن‌ها چربی وارد شده بخیه زده نمی‌شوند و نیازی به پانسمان کردن و بخیه وجود ندارد. در صورت لازم شما می‌توانید 24 ساعت بعد از عمل تزریق چربی آرایش کنید و این مانعی برای شما بهوجود نمی‌آورد.

در تزریق چربی عفونت‌ ها بسیار اندک هستند، اما لازم به ذکر است شما می‌توانید برای جلوگیری از عفونت ‌های احتمالی قبل و بعد از تزریق چربی آنتی‌بیوتیک استفاده کنید.

همچنین برای کنترل درد نیازی به خوردن انواع مسکن ندارید. تزریق چربی در کلینیک دکتر زرگنج فرد توسط متخصص پوست مو و زیبایی به صورت سرپایی و لا حداقل عوارض انجام می شود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید