میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت
هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت

لیست موضوعات

هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت

در این مقاله قصد داریم موضوع هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت را مورد بررسی قرار دهیم و مطالب مهمی را در این رابطه بیان کنیم.

جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 161 930 22 021

هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت
هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت

برای اطلاع از هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

به این موضوع توجه داشته باشید که تزریق چربی کاربردهای بسیاری دارد و هنگامی که این تزریق چربی با استفاده از دستگاه بادی جت باشد، مزیت ها بسیار بیشتر می شود

اگر شما هم قصد تزریق چربی را دارید و قصد دارید که از دستگاه بادی جت هم برای این کار استفاده کنید، با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در رابطه با هزینه ها به دست آورید.

در این مقاله قصد داریم به سوالات زیر پاسخ دهیم:

  1. در رابطه با تاریخچه تزریق چربی چه اطلاعاتی دارید؟
  2. آیا می دانید تزریق چربی به چه منظوری انجام می شود؟
  3. آیا می دانید بادی جت چه دستگاهی است؟
  4. تزریق چربی با دستگاه بادی جت برای چه قسمت هایی کاربرد دارد؟
  5. تزریق چربی با استفاده از دستگاه بادی جت چه مزیت هایی دارد؟
  6. آیا تزریق چربی با دستگاه بادی جت معایبی هم دارد؟
  7. قبل از تزریق چربی با دستگاه بادی جت باید چه نکاتی را رعایت کرد؟
  8. بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت رعایت چه نکاتی الزامی است؟
  9. آیا می دانید بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت باید چه کرم هایی را استفاده کرد؟
  10. هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت چگونه مشخص می شود؟
  11. آیا می دانید انتخاب پزشک چه تاثیری بر روی هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت دارد؟
  12. آیا با تاثیر انتخاب مرکز مناسب بر روی هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت آشنایی دارید؟
  13. آیا می دایند هزینه های ثانویه تزریق چربی با دستگاه جت چه مواردی هستند؟
  14. هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت چه تفاوتی با تزریق چربی به صورت معمولی دارد؟

 

در رابطه با تاریخچه تزریق چربی چه اطلاعاتی دارید؟

در این بخش از مقاله میخواهیم در رابطه با تاریخچه ی تزریق آشنا شویم و اطلاعات مهمی را به شما عزیزان ارائه دهیم. شاید در ابتدا فکر کنید، تزریق چربی امری مختص به زمان حال بوده و به عبارتی جدیداً به روی کار آمده است، این در حالی می‌ باشد که تاریخ اولین تزریق چربی و استفاده از چربی شکم خود فرد برای از بین بردن کم‌ و کاستی‌ های فک همان فرد استفاده شد، در سال ۱۸۹۳ بود.

همان طور که متوجه شدید، برای اولین بار تزریق چربی از طریق برداشتن چربی های اضافه ی شکم انجام شد. در بعضی از اندام های بدن هر کسی مقداری چربی اضافه وجود دارد؛ شکم افراد یکی از همان بخش هایی است که همیشه دارای چربی اضافه می باشد. به همین دلیل در اکثر عمل های تزریق چربی از چربی اضافه ی شکم خود فرد استفاده می کنند تا بنا به دلایل علمی نتیجه ی آن عمل بهتر شود.

یکی از مهم ترین مواردی که سبب برداشتن چربی از شکم افراد می شود

به طور مثال یکی از مهم ترین مواردی که سبب برداشتن چربی از شکم افراد می شود، این است که آن ها نسبت به چربی بدن خودشان حساسیت نداشته و دچار مشکلات این چنینی نخواهند شد‌.

در نهایت با گذشت زمان و پیشرفت های روز افزون علم تزریق چربی وسیع تر شده و این روزها می تواند هر نوع مشکل ظاهری را برطرف سازد.

به همین دلیل در صورتی که شما در اندام یا صورت خود مشکلات و عدم تعادلی را مشاهده می کنید، با استفاده از تزریق چربی برای برطرف سازی آن اقدام کرده و زیبایی ظاهری خود را افزایش دهید‌. در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که هر نوع چین و چروک و علائم افزایش سنی برطرف شده و از بین خواهد رفت؛ پس دیگر نگران موارد این چنینی نبوده و بدانید با تزریق چربی به راحتی برطرف خواهند شد.

در این جا تا حدودی با تاریخچه ی اولیه تزریق چربی آشنا شدید، بهتر است برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص تزریق چربی به دکتر زرگنج فرد مراجعه نمائید. کلینیک دکتر زرگنج فرد به عنوان یکی از برترین کلینیکهای زیبایی در خصوص تزریق چربی می باشد. عملیات درمانی و تزریق چربی خود را به دکتر زرگنج فرد بسپارید.

یکی از مهم ترین مواردی که سبب برداشتن چربی از شکم افراد می شود
یکی از مهم ترین مواردی که سبب برداشتن چربی از شکم افراد می شود

آیا می دانید تزریق چربی به چه منظوری انجام می شود؟

تزریق چربی یا همان گرافت که به انتقال چربی هم معروف است، برای هدف های متفاوتی انجام می شود که در حالت کلی به برداشتن چربی و انتقال به اندام دیگری شناخته می شود. در ادامه قصد داریم کاربردهای مختلف تزریق چربی را بیان کرده و در رابطه با آن اطلاعات مهم و کاربردی به شما عزیزان ارائه دهیم.

اگر شما هم مانند هر فرد دیگری به دنبال تکمیل زیبایی خود هستید تا به انتها با ما همراه باشید. تزریق چربی همان طور که در سطرهای بالاتر هم بیان شد، با کمک چربی اضافه بدن خود فرد انجام خواهد شد. شاید برای شما سوال شده باشد که افزایش چربی کدام یک از اندام های بدن رایج است؟

به همین دلیل لازم میدانیم بگوییم تزریق چربی در صورت بیشتر از هر بخش دیگری رواج داشته و از طرفی اندام باسن و سینه هم برای تزریق چربی گزینه های خوبی هستند. این روزها در بین زنان استفاده از عمل های زیبایی بسیار رواج داشته و جزء مهم زندگی افراد به حساب می آید.

شاید در ابتدا فکر کنید، استفاده از عمل تزریق چربی چه فوایدی داشته و به چه دلیلی یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی می باشد؟ یا شاید با خود فکر کنید، تزریق چربی در هر یک از اندام های بدن صرفا برای زیبایی بوده و هیچ مزیت دیگری ندارد؛

رفع مشکلات ظاهری

این در حالی می باشد که رفع مشکلات ظاهری علاوه بر این که بر زیاد شدن زیبایی افراد تاثیر دارد، بلکه برای افزایش اعتماد به نفس آن ها هم موثر خواهد بود.

به طور مثال فردی را در نظر بگیرید که به دلیل داشتن مقداری چین و چروک بر روی صورت، اعتماد به نفس خود را از دست داده و قادر به حاضر شدن در اجتماع نیست.

به همین دلیل برداشتن چین و چروک های صورت این فرد نه تنها زیبایی ثابت او را بازمی گرداند، بلکه سبب زیاد شدن اعتماد به نفس وی خواهد شد.

به همین دلیل می توان نتیجه گرفت که انجام تزریق چربی صرفا برای زیبایی نبوده و می تواند آرامش روح و روان شما را هم تضمین کند‌.

علاوه بر این لازم به ذکر است، بعضی از افراد به علت های مختلفی مانند تصادف، دچار نقص هایی می شوند که با تزریق چربی برطرف شده و مجدد می توانند مانند قبل از تصادف به زندگی شخصی خود ادامه دهند‌. به همین دلیل تزریق چربی صرفا خاصیت زیبایی نداشته و فواید بی شماری دارد.

در این بخش مقداری با اهداف مهم در حوزه ی تزریق چربی آشنا شدید، بهتر این می باشد که برای دریافت آگاهی های بهتر در مورد هدف های تزریق چربی به دکتر زرگنج فرد مراجعه فرمایید.

کلینیک دکتر زرگنج فرد به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در زمینه انواع تزریقات از جمله تزریق چربی شناخته می شود. کارهای درمانی خود در مورد تزریق چربی را در کلینیک دکتر زرگنج فرد پیگیری نمایید.

رفع مشکلات ظاهری
رفع مشکلات ظاهری

آیا می دانید بادی جت چه دستگاهی است؟

در قسمت های قبلی در رابطه با تزریق چربی بحث کردیم و دانستیم فواید بی شماری دارد. در این بخش از مقاله می خواهیم اطلاعات مهمی را در رابطه با دستگاه بادی جت به شما عزیزان ارائه دهیم.

همان طور که می دانید افتادگی پوست و شل شدن سبب کاهش اعتماد به نفس افراد شده و به خصوص بانوان از این موضوع رنج می برند‌. به همین دلیل باید به دنبال روشی مناسب برای تزریق چربی بوده و این مشکل اساسی را برطرف کرد.

از طرفی کم حجم بودن ذاتی گونه در بعضی از افراد آزار دهنده است و این چنین افرادی برای برطرف کردن این مشکل حتما اقدام می کنند؛ این در حالی است که استفاده از تزریق چربی به کمک دستگاه بادی جت که جدیدترین پیشرفت بشریت در این موضوع است، بهترین راه کار درمانی میباشد.

شاید شما هم از چین و چروک صورتتان یا شل و افتاده بودن پوست بدنتان رنج برده و به دنبال راه حل درمانی باشید‌.

به همین دلیل توصیه می کنیم، از روش تزریق چربی به کمک دستگاه بادی جت استفاده کرده و از بروز هر نوع مشکلی جلوگیری کنید؛، چرا که بادی جت امن ترین روش تزریق چربی می باشد.

استفاده از تزریق چربی به روش بادی جت کاملا تضمینی می باشد

از طرفی لازم به ذکر است که استفاده از تزریق چربی به روش بادی جت کاملا تضمینی می باشد. بادی جت به عنوان بهترین اختراع بشریت برای تزریق چربی به حساب می آید.

اگر بخواهیم در رابطه با نحوه ی کارآیی دستگاه بادی جت بحث کنیم، می توانیم به این مورد اشاره کنیم که این دستگاه توسط قدرت آب، چربی های اضافه شکم و بخش های دیگر بدن فرد را شکسته همان چربی های برداشته شده برای تزریق به صورت به کار می رود.

لازم به ذکر است که فشار آب که در سطرهای بالاتر بیان شد، کاملا کنترل شده بوده و به مقدار لازم اعمال خواهد شد؛ پس نگران موضوع خاصی نباشید.

در این قسمت اندکی با دستگاه بادی جت در حوزه ی تزریق چربی آشنا شدید، به شما پیشنهاد می دهیم که برای به دست آوردن اطلاعاتی مناسب تر در زمینه ی دستگاه بادی جت به دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید. کلینیک دکتر زرگنج فرد به عنوان مناسب ترین کلینیک زیبایی در حوزه ی تزریق چربی شناخته شده است.

امورات درمانی خودتان در خصوص تزریق چربی و به ویژه با دستگاه بادی جت را در کلینیک دکتر زرگنج فرد پیگیری فرمائید و بدون هیچ گونه دغدغه ای زیبایی خود را به کلینیک دکتر زرگنج فرد بسپارید.

استفاده از تزریق چربی به روش بادی جت کاملا تضمینی می باشد
استفاده از تزریق چربی به روش بادی جت کاملا تضمینی می باشد

تزریق چربی با دستگاه بادی جت برای چه قسمت هایی کاربرد دارد؟

در سطرهای بالاتر با دستگاه بادی جت آشنا شدیم و دانستیم که به چه شکلی کارآیی دارد. اکنون قصد داریم در رابطه با این موضوع بحث کنیم که تزریق چربی با دستگاه بادی جت برای چه قسمت هایی کاربرد دارد.

همان طور که بیان شد در تزریق چربی از چربی های اضافه ی بدن خود فرد برداشته شده و همان چربی را برای صورت و اندام دیگر بدن مورد استفاده قرار می دهند‌.

لازم به ذکر است که در انجام تزریق چربی با دستگاه بادی جت در صورت نیاز از چربی شکم، ران و حتی باسن فرد برداشته خواهد شد.

در حالت کلی می توان گفت تزریق چربی با دستگاه بادی جت برای تمامی اندام های افراد مانند دست، سینه، باسن، صورت و…. کاربرد داشته و قابل اجرا خواهد بود‌.

قابلیت برداشت چربی

در حالت کلی هر وقت بدن شما قابلیت برداشت مقداری چربی را داشته باشد، می توانید برای تزریق آن چربی به بخش دیگری از بدن خودتان اقدام کنید.

به طور مثال بخش های مختلف صورت افراد برای پذیرش چربی مناسب هستند که از جمله ی آن ها می توان به گونه ها، لب، چانه، فک، ابرو، چشم، پیشانی و…. اشاره کرد.

در این بخش از مقاله لازم است، شما را با تزریق چربی به دست آشنا کنیم و در رابطه با آن اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه دهیم.

تزریق چربی به دست با دستگاه بادی جت به شکلی می باشد که چین و چروک دست ها را از بین برده و مقداری بر حجم آن ها افزوده خواهد شد‌.

به این ترتیب دست های شما زیباتر شده و مانند سال های جوانی شما بی نقص خواهند شد‌.از طرفی نه تنها تزریق چربی به دست، بلکه به تمام قسمت های بدن، سبب بازگشت اعتماد به نفس از دست رفته ی شما خواهد بود‌.

لازم است، بدانید تزریق چربی با دستگاه بادی جت برای از بین رفتن چین و چروک صورت بسیار مناسب بوده و کاربردی تضمینی دارد‌، همچنین لازم است، بدانید حجیم سازی اعضای بدن مانند سینه ها و باسن با تزریق چربی با دستگاه بادی جت بسیار پرطرفدار بوده و می تواند رضایت هر نوع سلیقه ای را کسب کند‌.

تزریق چربی با استفاده از دستگاه بادی جت چه مزیت هایی دارد؟

در قسمت های قبلی به طور مفصل در رابطه با چگونگی روش کار دستگاه بادی جت بحث کردیم و دانستیم این روش مدرن و بسیار پیشرفته برای چه قسمت هایی کاربرد دارد.

تزریق چربی با استفاده از دستگاه بادی جت چه مزیت هایی دارد؟
تزریق چربی با استفاده از دستگاه بادی جت چه مزیت هایی دارد؟

اکنون قصد داریم در رابطه با مزیت های استفاده از تزریق چربی با دستگاه بادی جت بحث کنیم‌. اگر شما هم مانند هر فرد دیگری قصد دارید، برای برطرف سازی مشکل ظاهری بدن خود اقدام کرده و روش بادی جت را انتخاب کردید، حتما تا به انتها با ما همراه باشید تا اطلاعات شما در رابطه با این روش جدید بیشتر شود.

همان طور که در سطرهای قبلی هم بیان شد، در روش تزریق چربی با دستگاه بادی جت فشار کنترل شده آب به سمت چربی های اضافه ی بدن رفته و آن ها را می شکنند، همین چربی های برداشته شده برای حجیم شدن صورت و بخش های مختلف بدن کاربرد دارند.

همین موضوع که در تزریق چربی با دستگاه بادی جت از چربی بدن خود افراد کمک گرفته می شود، سبب افزایش طرفداران این روش شده است.

احتمال ابتلا به هرنوع بیماری و آلرژی از بین میرود

چرا که چربی بدن خود افراد برای صورت و بدنشان به کار رفته و احتمال ابتلا به هر نوع بیماری و آلرژی را به طور کامل از بین خواهد برد‌.

به این ترتیب دقیقا چربی اضافه ی بدن شما برای حجیم شدن لب، گونه ها و… مورد استفاده قرار گرفته و نه تنها سبب خوش فرم شدن بدنتان خواهد شد، بلکه در صورتتان آرامش خاصی را احساس خواهید کرد‌.

از طرفی لازم به ذکر است، همین چربی بدنتان دقیقا بر روی صورتتان جای گرفته و احساس سنگینی نمی کنید‌. همین چند مزیت ذکر شده سبب افزایش طرفداران تزریق چربی با دستگاه بادی جت شده و لازم است، بدانید به دلیل وجود همین مزیت ها این روش امن ترین روش تزریق چربی در دنیا شناخته شده است.

به شما عزیزان توصیه می کنیم، اگر از افتادگی پوست، چین و چروک، کم حجم بودن و…. در بدن خود رنج می برید، حتما برای تزریق چربی با دستگاه بادی جت اقدام کرده و از مزیت و فواید بی شمار آن بهره مند شوید.

احتمال ابتلا به هرنوع بیماری و آلرژی از بین میرود
احتمال ابتلا به هرنوع بیماری و آلرژی از بین میرود

آیا تزریق چربی با دستگاه بادی جت معایبی هم دارد؟

در قسمت های قبلی به طور مفصل در رابطه با نحوه ی کار دستگاه بادی جت بحث شد و دانستیم این روش به چه شکلی چربی را برداشت و برای تزریق به بخش های دیگر بدن، آماده خواهد کرد، همچنین در سطرهای بالا در رابطه با مزیت های مختلف تزریق چربی با دستگاه بادی جت بحث شد، حال این سوال به وجود می آید که آیا این روش معایب خاصی هم دارد؟

به همین دلیل لازم است، به شما عزیزان بگوییم تزریق چربی با دستگاه بادی جت هیچ معایبی نداشته و علاوه بر این امن ترین روش برای تزریق چربی به حساب می آید. همان طور که در سطرهای بالاتر هم بیان شد، وجود چربی خود بدن فرد در این روش به شما کمک می کند تا بتوانید از بروز هر نوع حساست و آلرژی جلوگیری کند.

علاوه بر این همان طور که می دانید بعضی از موارد تزریق چربی به صورت ممکن است، سبب سنگینی یا گلوله گلوله شدن آن زیر پوست شود، این در حالی است که در تزریق چربی با دستگاه بادی جت هیچ یک از این خطرات احتمالی اتفاق نخواهد افتاد و به طور کامل به نتیجه ی دلخواه خواهید رسید.

رضایت فرد

لازم به ذکر است که در روش تزریق چربی با دستگاه بادی جت بیشتری رضایت برای فرد به وجود آمده و یک روشی است که پزشک ها به طور تضمینی آن را انجام خواهند داد.

در این قسمت از مقاله لازم به ذکر است که تمامی موارد بالا و بدون معایب بودن این روش صرفا تا زمانی صحیح می باشد که پزشک معالج شما تخصص لازم و کافی را داشته باشد.

رضایت فرد
رضایت فرد

همان طور که می دانید زمانی که برای انجام تزریق چربی به مطب خاصی مراجعه می کنید، باید برای داشتن تخصص پزشک پرس و جو کرده و صرفا زمانی که از مهارت دکتر خود اطمینان داشتید، برای انجام تزریق چربی اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است، مهارت ناکافی پزشک معالج شما مشکل ساز شده و نتوانید از تمامی فواید و مزایای این روش به طور کامل بهره ببرید.

به همین دلیل تاکید می کنیم، مهارت پزشک معالج خود را به طور کامل بررسی کرده و در رابطه با تجربه ی های قبلی وی پرس و جو کنید که مبادا با مشکل خاصی رو به رو شده و دچار عوارض جبران ناپذیری شوید.

رضایت فرد
رضایت فرد

قبل از تزریق چربی با دستگاه بادی جت باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

اگر طبق مطالب بیان شده در سطرهای بالاتر قصد انجام تزریق چربی با دستگاه بادی جت را دارید، حتما این بخش از مقاله را هم مطالعه کنید و اطلاعات خود را در رابطه با نکاتی که قبل از تزریق چربی باید حتما رعایت شوند، را بدانید. همان طور که می دانید هر یک از انواع عمل ها نیازمند رعایت چند مورد قبل و بعد از عمل هستند که در جلسه های مشاوره ای مطب به شما کامل آموزش داده خواهد شد.

اکنون قصد داریم چند مورد از مهم ترین نکاتی که قبل از انجام تزریق چربی با دستگاه بادی جت باید رعایت کنید، را شرح دهیم. با ما همراه باشید.

مصرف چند نوع قرص خاص رقیق‌ کننده خون

یکی از مواردی که باید قبل از انجام تزریق چربی با دستگاه بادی جت حتماً مورد توجه قرار داده و رعایت کنید، این است که از مصرف چند نوع قرص خاص که رقیق‌ کننده خون هستند، از یک هفته قبل از تزریق چربی پرهیز کرده و همچنین طبق دستور پزشک معالج خود موارد خاص داروی دیگر هم رعایت کنید.

علاوه بر این باید شب قبل از انجام تزریق چربی با دستگاه بادی جت حتما حمام کرده و کاملا تمیز باشید. از دیگر مواردی که در قبل از تزریق چربی باید رعایت کنید، می توانیم به عدم مصرف هر نوع دود و نوشیدنی الکلی توجه کنیم که رعایت همین یک مورد بسیار مهم و حیاتی می باشد‌.

در نهایت به شما توصیه می کنیم، در انتخاب پزشک معالج خود دقت بالایی داشته باشید و از مهم ترین نکات قبل از تزریق چربی با دستگاه بادی جت این است که دکتر شما توانایی و علم لازم در این زمینه را داشته باشد. در قسمت های قبلی هم به طور مفصل در رابطه با این موضوع بحث کردیم و تاکید می کنیم، از اهمیت آن غافل نشده و در انتخاب پزشک معالج خود نهایت دقت را به خرج دهید.

مصرف چند نوع قرص خاص رقیق‌ کننده خون
مصرف چند نوع قرص خاص رقیق‌ کننده خون

بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت رعایت چه نکاتی الزامی است؟

در این قسمت از مقاله قصد داریم در رابطه با نکات مهمی که باید بعد از انجام تزریق چربی با دستگاه بادی جت رعایت کنید، بحث کنیم. در قسمت های قبلی گفتیم که برای تکمیل زیبایی و برطرف کردن افتادگی، چین و چروک و کم حجم بودن صورت یا بدنتان از روش تزریق چربی با دستگاه بادی جت استفاده کرده و اعتماد به نفس از دست رفته ی خود را مجدد به دست آورید.

اکنون قصد داریم در رابطه با نکاتی که باید بعد از تزریق چربی رعایت کنید، اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت تا چندین روز به هیچ وجه حمام نرفته و از استعلام جدا خودداری کنید. علاوه بر این لازم است، از مصرف هر نوع دخانیاتی تا مدت مشخصی به طور جدی پرهیز کرده و همچنین مشروب و نوشیدنی های الکلی را هم کنار بگذارید.

بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت رعایت چه نکاتی الزامی است؟
بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت رعایت چه نکاتی الزامی است؟

طبق نوع تزریق چربی شما پزشک معالج مدت مشخصی را برای عدم مصرف دخانیات در نظر گرفته و به شما یاد آورد می شود که به هیچ وجه سراغ این چنین مواردی نروید تا دوران نقاهت بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت به اتمام برسد.

پرهیز از مصرف چند نوع داروی خاص

علاوه بر این موارد باید از مصرف چند نوع داروی خاص تا به اتمام رسیدن دوران نقاهت خود پرهیز کرده و تمامی توصیه های پزشک معالج خود را مو به مو رعایت کنید، همچنین لازم به ذکر است که اگر نوع تزریق چربی با دستگاه بادی جت برای لب شما باشد، باید تا مدت خاصی به طور مثال تا دو روز، از نوشیدن و خوردن مواد غذایی داغ پرهیز کنید.

علاوه بر این لازم به ذکر است که ماساژ محل تزریق چربی با دستگاه بادی جت را تا ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق به طور جدی قطع کرده و از اقدامات این چنینی جدا خودداری کنید.

در نهایت لازم به ذکر است که بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت باید هر چند روز یک بار به پزشک معالج خود مراجعه کرده و تحت نظر باشید،

این اقدام به شما کمک می کند تا بتوانید نتیجه ی تزریق چربی را کنترل کرده و در صورت نیاز اقدامات لازمه را انجام دهید. در کل داشتن جلسات معاینه های بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت یکی از مهم ترین مواردی است که به درست پیش رفتن نتیجه ی تزریق چربی کمک خواهد کرد‌.

پرهیز از مصرف چند نوع داروی خاص
پرهیز از مصرف چند نوع داروی خاص

آیا می دانید بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت باید چه کرم هایی را استفاده کرد؟

همان طور که می دانید و در این زمینه اطلاعاتی دارید، اکثر افراد بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت به دنبال مصرف کرم هایی هستند که بتواند در روند بهبودی دوران نقاهت تزریق چربی کمک می کند؛ این در حالی است که هر کرمی مناسب این کار نبوده و نمی توان به طور خود سرانه برای کنترل عوارض بعد از تزریق چربی، کرم خاصی را خریداری کرده و مصرف کنید.

از طرفی لازم به ذکر است که فلان کرم که برای دوست، آشنا یا فامیل شما مناسب بوده، حتما برای شما هم مناسب نخواهد بود، چرا که بدن هر یک از افراد با یک دیگر متفاوت می باشد و شما نمی توانید خود سرانه صرفا به دلیل این که فامیل شما از فلان کرم برای بعد از تزریق چربی استفاده کرده و راضی بوده، پس شما هم راضی خواهید بود‌.

مصرف خودسرانه کرم ها

لازم به ذکر است که مصرف بعضی از کرم ها بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت به طور خود سرانه نه تنها دردی را درمان نمی کند، بلکه ممکن است عوارض نا مطلوبی را برای شما به دنبال داشته باشد، چرا که هر یک از کرم های موجود در بازار برای شما کارآیی نداشته و ممکن است، شما دقیقا به سراغ کرم هایی بروید که برعکس برای شما مضر و خطرناک است.

به همین دلیل اکیدا توصیه می کنیم، از مصرف و انتخاب خود سرانه ی کرم برای استفاده بعد از تزریق چربی جدا خودداری کرده و نتیجه ی تزریق خود را خراب نکنید. در ادامه لازم است، بدانید بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت صرفا استفاده از کمپرس یخ کفایت می کند و در صورت تشخصی پزشک معالج خود می توانید برای استفاده از کرم یا داروی خاصی اقدام کنید‌.

مصرف خودسرانه کرم ها
مصرف خودسرانه کرم ها

نکته مهم دیگر این است که هیچ پزشک متخصصی قادر نیست، داروی مناسب شما را تشخیص دهد، به جز پزشک معالج خودتان؛، چرا که فقط وی می داند شما چه ویژگی هایی دارید و چه دارویی برای شما مناسب است. پس تاکید می کنیم، فقط توصیه ی پزشک معالج خود را انجام دهید.

در نهایت لازم است، بدانید مصرف کرم های تجویز شده توسط پزشک شما صرفا به این دلیل است که خیال شما راحت شود و در غیر این صورت کمپرس یخ و رعایت کردن نکات مشخصی که پزشک معالج شما برای شما شرح خواهد داد، کافی می باشد.

مصرف خودسرانه کرم ها
مصرف خودسرانه کرم ها

هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت چگونه مشخص می شود؟

همان طور که در سطرهای بالاتر بیان شد، تزریق چربی با دستگاه بادی جت از امن ترین روش های تزریق چربی است که طرفداران بی شماری هم دارد؛ به همین دلیل قصد داریم در رابطه با هزینه های آن بحث کنیم. اگر شما هم مانند هزاران طرفدار این روش قصد دارید، تزریق چربی با دستگاه بادی جت را انجام دهید، با ما همراه باشید.

همان طور که می دانید انجام تزریق چربی با دستگاه بادی جت برای قسمت های مختلف بدن قابل انجام بوده و همین یک مورد در تعیین هزینه های شما بسیار تاثیر گذار است. به طور مثال شما می توانید تزریق چربی با دستگاه بادی جت را برای بدن که شامل باسن و سینه و همچنین صورت که شامل گونه، زیر چشم، ابرو، پیشانی، لب، فک، چانه و…. انجام دهید.

قطعا همان طور که می دانید هزینه ی تزریق چربی با دستگاه بادی جت برای هر یک از بخش های مختلف بدن متفاوت خواهد بود؛ پس قطعا نمی توان هزینه مشخصی را برای تزریق چربی با دستگاه بادی جت در نظر گرفت.

به طور مثال تزریق چربی با دستگاه بادی جت به لب برای حجیم شدن آن هزینه متفاوتی با تزریق چربی به سینه ها خواهد داشت. علاوه بر این لازم به ذکر است که نوع بدن هر یک از افراد متفاوت بوده و نمی توان گفت برای تمامی افراد مقدار چربی مشخصی لازم خواهد بود، پس قطعا هزینه های متفاوتی خواهید داشت.

هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت چگونه مشخص می شود؟
هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت چگونه مشخص می شود؟

آیا می دانید انتخاب پزشک چه تاثیری بر روی هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت دارد؟

همان‌ طور که می‌ دانید عوامل مختلفی در تعیین هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت تاثیر داشته و نمی‌ توان از هیچ‌ یک از آن‌ ها غافل شد. به طور مثال انتخاب پزشک معالج شما یکی از مهم‌ ترین مواردی است که در تعیین مقدار هزینه‌ های تزریق چربی تاثیر داشته و در این بخش از مقاله قصد داریم در رابطه با آن بحث کنیم. با ما همراه باشید.

به طور مثال انتخاب پزشک متخصص دارای هزینه‌ های خاص خود بوده و در صورتی‌ که پزشک مورد انتخاب شما فوق‌ تخصص داشته باشد، قطعاً هزینه متفاوتی در بر خواهید داشت، به همین دلیل توصیه می‌ کنیم، در ابتدا نسبت به علم و دانش پزشک معالج خود اطلاعات لازم را به دست آورده و تجربیات قبلی او را بررسی کنید.

از طرفی لازم به ذکر است که بعضی از افرادی که تخصص لازم را نداشته، ولی به صورت تجربی می‌ دانند تزریق چربی چگونه انجام می‌ شود، برای انتخاب شما مورد مناسبی نبوده و توصیه می کنیم، صرفاً به دلیل این‌ که هزینه‌ های پایینی برای این تزریق دریافت می کنند، به سراغ آن‌ ها نروید،

چرا که میزان مهارت لازم و کافی را دارا نیستند و ممکن است، عوارض جبران‌ ناپذیری را برای شما رقم بزنند. به همین دلیل اکیداً توصیه می کنیم، تخصص و مهارت پزشک شما دلیل انتخاب او باشد و هزینه‌ های پرداختی را مهم‌ تر از سلامت خود ندانید.

آیا می دانید انتخاب پزشک چه تاثیری بر روی هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت دارد؟
آیا می دانید انتخاب پزشک چه تاثیری بر روی هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت دارد؟

آیا با تاثیر انتخاب مرکز مناسب بر روی هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت آشنایی دارید؟

در این بخش از مقاله قصد داریم در رابطه با یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی تعیین هزینه‌ های تزریق چربی با دستگاه های جت بحث کنیم. یکی دیگر از مواردی که در تعیین هزینه‌ های شما بسیار تاثیر چشم گیری دارد، نوع مرکز درمانی است که شما به آن مراجعه می‌ کنید.

به طور مثال دولتی یا خصوصی بودن مرکز در تعیین هزینه‌ های شما تاثیر داشته و نمی‌ توان از این مورد غافل شد به عبارت دیگر باید توجه داشته باشید که هر یک از مرکزهای لازم میزان تجربه و مهارت بالایی داشته باشند و همچنین خدماتی که به شما عزیزان ارائه می دهند، با نظافت کامل باشد.

داشتن نظافت از جمله مواردی است که ربطی به نوع مرکز نداشته و باید برای آن دقت لازم و کافی را به خرج دهید. از طرفی توصیه می‌ کنیم، به آرایشگاه‌ های خاصی که توانایی انجام تزریق چربی با دستگاه بادی جت را دارند، مراجعه نکرده و تخصص اولین انتخاب شما باشد، هر چند در مکان‌ ها و مرکزهای نامعتبر هم می‌ توان برای تزریق چربی اقدام کرد،

اما آن‌ ها تجربه کافی را نداشته و نمی‌ توانند تزریق چربی بدون عوارضی را برای شما انجام دهند، توصیه می‌ کنیم، با سلامت خود بازی نکرده و برای هزینه‌ های کم تر دچار مشکلات جبران‌ ناپذیری نشوید.

آیا با تاثیر انتخاب مرکز مناسب بر روی هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت آشنایی دارید؟
آیا با تاثیر انتخاب مرکز مناسب بر روی هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت آشنایی دارید؟

آیا می دانید هزینه های ثانویه تزریق چربی با دستگاه جت چه مواردی هستند؟

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که هزینه های مختلفی برای تزریق چربی با دستگاه بادی جت وجود دارد که به عنوان هزینه های جانبی شناخته می شود؛ به همین دلیل در این بخش از مقاله قصد داریم در رابطه با آن ها بحث کنیم. با ما همراه باشید‌.

از هزینه های جانبی بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت می توان به هزینه ی خرید کرم، داروهای خاص، معاینه و ویزیت متعدد و…. اشاره کرد.

در حالت کلی رعایت تمامی موارد بعد از تزریق چربی با دستگاه بادی جت دارای هزینه‌ های خاص خود بوده و باید همه این موارد را در نظر بگیریم.

هزینه‌ های جانبی

اگر شما هم مانند هر فرد دیگری قصد انجام تزریق چربی با دستگاه بادی جت را دارید و می‌ خواهید قبل از اقدام به این امر در رابطه با هزینه‌ های آن اطلاعات کافی را داشته باشید، حتماً هزینه‌ های جانبی را در نظر گرفته و از آن‌ ها غافل نشوید.

علاوه بر این لازم به ذکر است که مراجعه به مرکزهای نامعتبر و انتخاب پزشک هایی که تخصص لازم را ندارند، شاید در ابتدا هزینه‌ های پرداختی شما را کاهش دهد،

اما به‌ طور قطع به شما می‌ گوییم که بعد از تزریق چربی دچار عوارض جبران‌ ناپذیری می‌ شوید که دارای هزینه‌ های جانبی فراوانی بوده و برای برطرف‌ سازی این عوارض باید چندین برابر هزینه‌ های پرداختی تان هزینه کنید تا شاید عوارض به‌ وجود آمده برطرف شود.

به همین دلیل توصیه می‌ کنیم، در همان اول راه از انتخاب پزشک معالج متخصص غافل نشده و هزینه‌ های پرداختی خود را چندین برابر نکنید.

هزینه‌ های جانبی
هزینه‌ های جانبی

هزینه تزریق چربی با دستگاه بادی جت چه تفاوتی با تزریق چربی به صورت معمولی دارد؟

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که عوامل مختلفی در تعیین هزینه های تزریق چربی با دستگاه بادی جت تاثیر گذار است،

اما دقیقا همان عوامل در تعیین هزینه های تزریق چربی به روش معمول هم تاثیر داشته و هیچ فرق خاصی با یک دیگر ندارند.

در سطرهای بالا دانستیم که نوع مرکز، تخصص پزشک معالج، نوع اندام مورد نظر برای تزریق چربی و همچنین نوع بدن شما در تعیین هزینه های تزریق چربی با دستگاه بادی جت موثر هستند.

دقیقا همین موارد ذکر شده در سطرهای بالا هم برای تعیین هزینه های تزریق چربی به روش های معمولی تاثیر دارند.

در نهایت با توجه به مطالب گفته شده در سطرهای بالا می توان به این نتیجه رسید که انجام تزریق چربی به عنوان برطرف کننده کم و کاستی های روی صورت و بدن افراد به روی کار آمده و سالیان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. این در حالی است که جدیدترین تکنیکی که به روی کار آمده به عنوان روش استفاده از دستگاه بادی جت شناخته می شود.

نحوه ی کار دستگاه بادی جت

نحوه ی کار دستگاه بادی جت به این شکل است که با فشار آب که کنترل می شود، چربی های اضافه ی بدن شما را برش داده و همان چربی های شکسته شده ی بدن خودتان را برای صورت و بخش دیگری تزریق خواهند کرد. به این ترتیب شما از چربی های بدنتان برای رفع کم و کاستی صورت استفاده می کنید.

همین موضوع سبب افزایش طرفداران تزریق چربی با دستگاه بادی جت شده و علاوه بر این لازم است، بدانید چربی هایی که از بدن خود شما می باشد، احتمال به وجود آمدن هر نوع آلرژی و حساستی را از بین برده و به شما کمک می کند تا از بروز هر نوع مشکلی جلوگیری کنید. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر تعیین هزینه های تزریق چربی با دستگاه بادی جت می توان به این موارد اشاره کرد.

نوع بدن شما، بخش مورد نظر برای تزریق چربی، نوع پزشک معالج شما، نوع مرکز انتخابی شما برای انجام تزریق چربی با دستگاه بادی جت از مهم ترین موارد تعیین کننده ی هزینه ی تزریق می باشند. لازم به ذکر است که دقیقا همین موارد در تعیین هزینه های دیگر روش های تزریق چربی هم موثر می باشند.

از این که این مقاله را مطالعه کردید، ممنونم و امیدوارم برای شما عزیزان مفید و کاربردی واقع شود و از مطالعه ی آن لذت برده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید