میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه لیزر تیرگی کشاله ران
هزینه لیزر تیرگی کشاله ران

لیست موضوعات

هزینه لیزر تیرگی کشاله ران

اگر به دنبال اطلاعات جامعی در رابطه با هزینه لیزر تیرگی کشاله ران میگردید و یا میخواهید از فرایند ها و دلایل انجام این کار آگاه شوید، این مطلب میتواند برای شما بسیار مفید باشد.

اگر قصد رفع تیرگی کشاله ران با لیزر را دارید پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مطلب درج شده است تماس بگیرید

همانطور که می دانید، زیبایی بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره افراد شده است و این مورد بصورت گسترده در بانوان بیشتر از دیگران خود را نشان می دهد.

ما شاهد متد های مختلف و تکنیک های بسیاری هستیم که افراد با استفاده از این روش های متعدد، فرایند ها و عمل هایی را برای زیبایی پوست و صورت و… خود انجام می دهند.

دلایل بسیاری برای انجام این عمل ها وجود دارد، بخصوص در بانوان که عمدتا مواردی مانند تیرگی کشاله ران و یا تیرگی پوست اندام های دیگر مانند زیر بغل و… باعث کاهش اعتماد به نفس آنها می شود و خب این خود به تنهایی می تواند آغازگر معضلات روحی بیشتری شود.

هزینه لیزر تیرگی کشاله ران
هزینه لیزر تیرگی کشاله ران

ممکن است که شما برای رفع این مسئله به روش های مختلفی روی آورده باشید و نتیجه لازم را نگرفته باشید.

تاثیر قطعی را میتوانید تنها در لیزر رفع تیرگی کشاله ران بیابید. تاثیراتی که به مراتب پایدارتر، ثابت تر و با توجه به روش های دیگری که باید مرتب تکرار شوند، کم هزینه تر خواهد بود.

شما به زیبایی خود اهمیت می دهید و ما میخواهیم که حل این مسئله برای شما آسان تر شود. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب بیشتر به شما بگوییم که لیزر رفع تیرگی چیست، چگونه انجام میشود، چه مواردی را در بر میگیرد، باید ها و نباید های ان چیست،

دلایل ایجاد تیرگی بر سطح پوست شما چیست و چگونه میتوانید از ان پیشگیری کنید، فرایند های عمل چگونه است و…

همچنین، واضح است که یکی از مهمترین عوامل در تصمیم گیری برای شما هزینه لیزر تیرگی کشاله ران می باشد، ما عوامل موثر بر هزینه های رفع تیرگی کشاله ران را به شما میگوییم تا در این تصمیم گیری کمک بیشتری به شما کرده باشیم.

در ادامه به مطالب زیر خواهیم پرداخت:

اهمیت سلامت و زیبایی پوست

دلایل تیرگی پوست

ضرورت توجه به رفع تیرگی پوست

رفع تیرگی کشاله ران با لیزر، چگونه انجام میشود؟

باید ها و نباید های رفع تیرگی کشاله ران با لیزر

عوامل موثر بر هزینه های رفع تیرگی کشاله ران

 

اهمیت سلامت و زیبایی پوست

سلامت و زیبایی پوست، به عنوان یک فاکتور مهم در زندگی بسیاری از افراد، اهمیت بالایی دارد. اهمیت آن از جایی بیشتر نمایان می شود که درصورت عدم توجه شما به عوامل پیشگیرانه از امراض و عارضه های مختلف پوستی، شما متحمل مشکلات مختلف پوستی، حساسیت های مداوم و در نهایت هزینه های هنگفتی برای رفع عارضه های پوستی می شوید.

اهمیت سلامت و زیبایی پوست
اهمیت سلامت و زیبایی پوست

شاید بهتر باشد که بدانید، امروزه با توجه به انواع آلودگی های هوا، مواد مختلف شیمیائی که برای آرایش و یا مواردی دیگر استفاده می شود، ضد عرق ها، کرم های موبر و… که همگی بی عوارض نیستند و هرکدام عوارض مختلفی دارند، همواره در معرض خطر مشکلات مختلف پوستی هستیم.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه لیزر تیرگی کشاله ران هستید

عوارضی که ما از آن صحبت می کنیم، شامل عوارض مختلفی می شود که یکی از آن ها میتواند تیرگی پوست در نقاط مختلف باشد.

همانطور که در ادامه نیز به آن پرداخته خواهد شد، تیرگی پوست در نقاط مختلفی از سطح بدن، نظیر زیر بغل، گردن، زیر سینه ها، کشاله ران و نواهی مختلف دیگر رخ میدهد.

البته عوارض عدم توجه به سلامت پوست به اینجا منتهی نمی شود، بلکه حساسیت های مختلف و آزار دهنده، پوسته پوسته شدن دست ها و پوست بدن، عارضه های مانند پوست مرغی و یا مخملی شدن پوست بدن و… همگی مواردی هستند که درصورت پیشگیری نکردن و عدم توجه به سلامت پوست روی می دهند و منجر میشود که به مرور زمان سلامت پوست شما به خطر بیفتد.

از بحث سلامتی هم بگذریم، مواردی مانند جوان نگهداشتن پوست و زیبایی پوست، از موارد بسیار مهمی است که بسیاری امروزه به ان توجه ویژه ای می کنند.

در نظر بگیرید، شما ممکن است پس از گذشت سال ها که به سلامت پوست خود اهمیتی نداده اید، ناگهان با پیری پوست خود مواجه می شوید.

حال برای انجام عمل های مختلف و سنگین که هرکدام عوارض بعضا جبران ناپذیری به همراه دارد، می خواهید که این مشکل را برطرف کنید.

اما بهتر بود با اطلاع از روش های مناسب نگهداری پوست، بخواهید به سلامت پوست خود رسیدگی کنید. در چنین شرایطی، دیگر نیاز نیست نگران عارضه های مختلف پوستی در طولانی مدت باشید!

 

دلایل تیرگی پوست

همانطور که گفته شد، عدم رسیدگی به پوست ممکن است منجر به عارضه های مختلفی شود که یکی از آنها، تیرگی پوست در نقاط مختلف میباشد. البته این خود تابع دلایل مختلفی است که میتوانید با دانستن آن ها از این معضل جلوگیری کنید. در هر حال، پیشگیری واجب تر از درمان است!

دلایل تیرگی پوست
دلایل تیرگی پوست

حال شاید شما پیش از هرچیز بخواهید از دلایل تیرگی پوست کشاله ران و یا اندام های دیگر بدانید. این مورد مانند هر مشکل دیگری ممکن است در دسته ای از افراد بیشتر از دیگران خودش را نشان دهد.

در واقع هرچه رنگ پوست شما به روشنی برود احتمال این مورد بیشتر میشود. البته این به قطعیت گفته نمیشود چرا که این عارضه ای است که وابسته به عوامل دیگریست ولی رنگ پوست در بیشتر نشان دادن آن نقش مهمی دارد.

ممکن است پوست شما با تجمع سلول های مرده در نقطه ای خاص به تیرگی برود. معمولا به مرور زمان، سلول های مرده سطح پوست، درصورتی که لایه برداری نشوند و یا شستشوی مناسبی نداشته باشند، در یک جا جمع شده و رفته رفته میتواند منجر به تیره شدن آن سطح از پوست شود.

این مورد در نقاطی مانند زیر بغل ها و کشاله ران بیشتر از موارد دیگر است چرا که این مکان ها، بیشتر محل تجمع سلول ها مرده بافت های خود هستند.

همچنین، از موارد دیگری که میتواند باعث تیرگی سطح پوست شود، اصلاح با تیغ در نقاط مختلف است. این مورد در رابطه با تیرگی زیربغل بیشتر از تیرگی کشاله ران است.

در واقع شما با اصلاح کردن با تیغ، موجب سایش و یا ایجاد اصطکاک در سطح پوست میشوید. این سایش و اصطکاک به مرور زمان منجر می شود که سط پوست تیره تر شود. پس درنظر داشته باشید که اصطکاک و ایجاد سایش بر سطح پوست هم به مروز زمان در طولانی مدت قسمت هایی از پوست شما را تیره تر میکند.

ممکن است شما از کرم های موبر مختلف استفاده کنید، این کرم ها هم به نوعی منجر به تیرگی میشوند. درواقع مواد مختلفی که در کرم های موبر مورد استفاده قرار میگیرد، تاثیر بسیار زیادی در ایجاد تیرگی در سطح پوست و لایه های رویی پوست شما می گذارد و آن ها را تیره تر می کند.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه لیزر تیرگی کشاله ران هستید

لباس تنگ

یکی دیگر از این عوامل، لباس های تنگ است! پوشش شما هم در این مورد تاثیرگذار است. درواقع این مسئله در رابطه با تیرگی کشاله ران بیشتر خودش را نمایان می کند.

در واقع لباس های تنگ، منجر به سایش بیشتر ران ها به یکدیگر می شوند. این موضوع رفته رفته منجر به تیرگی کشاله ران می شود پس حتما باید توجه داشته باشید که لباس های خود را با اندازه های مناسب انتخاب کنید تا از سایش ران ها با یکدیگر و تیرگی پوست خود جلوگیری کنید.

لباس تنگ
لباس تنگ

حتما اتفاق افتاده است که از مواد ضد عرق های مختلف موجود در بازار استفاده کنید. اما توجه داشته باشید این مواد ممکن است منجر به بروز پیگمانتاسیون شوند که این مورد منجر به تیرگی کشاله های ران و سطوح زیر بغل میشود. پیگمانتاسیون به پدیده ای گفته میشود که موجب اختلالات پوستی و ایجاد لک در پوست و تیره شدن پوست شما می شود.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه لیزر تیرگی کشاله ران هستید

ملانین

بدن شما رنگندانه هایی است که به آن ها ملانین گفته می شود. ملانین ها تعیین کننده رنگ پوست، چشم و موهای شما هستند. به دلیل وجود ملانین در پوست است که افرادی پوست های تیره تری دارند و افرادی هم پوست های روشن تر و این درواقع نسبت وجود ملانین در پوست این افراد را مشخص می کند.

ملانین
ملانین

سلول های پوستی سالم، سلول هایی طبیعی و با ظاهری هموار هستند. اما زمانی که سلول‌های پوست شما آسیب ببینند و ناسالم باشند، بدن شما جهت حفاظت از پوست ملانین تولید میکند. سلول‌هایی که رنگدانه تولید می‌کنند نیز ممکن است به آنها هم صدمه وارد شود که این مهم باعث جلوگیری از ساخت ملانین می‌شود.

در نهایت احتمال دارد بخش‌هایی از پوست روشن‌تر شود (هیپوپیگمانتاسیون) یا تیره‌تر شود (هیپرپیگمانتاسیون) که هر دوی این‌ها مشکلات جدی پوستی هستند.

درنظر داشته باشید که همان اندازه که ضد عرق ها می توانند با وجود مواد شیمیایی درون خود منجر به تیرگی سطح پوست شما شوند، خود عرق کردن و رطوبت بیش از اندازه که در کشاله ران ها و سطوح زیر بغل بیشتر اتفاق می افتد هم، میتواند منجر به تیرگی پوست شما شود.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه لیزر تیرگی کشاله ران هستید

حساسیت و آلرژی

در واقع رطوبت و عرق در این سطوح، منجر به بروز حساسیت ها و آلرژی های مختلف پوستی میشود که یکی از نتایج این موارد تیرگی سطح پوست شما می باشد.

حساسیت و آلرژی
حساسیت و آلرژی

اضافه وزن و چاقی

اضافه وزن و چاقی را فراموش نکنید، در واقع اضافه وزن خود یکی از دلایل تیرگی پوست میباشد. افراد دارای اضافه وزن، نقاطی از بدن آن ها که محل تجمع چربی ها می باشد، رنگدانه بیشتری نیز تجمع می کند.

این تجمع رنگدانه ها در نقاطی مانند گردن، کشاله ران و سطوح مختلف بیشتر است و درنهایت منجر به تیره شدن این نقاط و ایجاد لکه های مختلف می شود. پس اگر اضافه وزن دارید، یکی از دلایل عمده تیرگی پوست شما اضافه وزن شما می باشد.

اضافه وزن و چاقی
اضافه وزن و چاقی

عدم تعادل هورمونی

عدم تعادل هورمونی، یک دیگر از دلایل تیرگی پوست است. درصورت عدم تعادل هورمونی که معمولا در زمان هایی مانند دوران بارداری رخ میدهد، نتایجی به بار میاورد که یک از آن ها تیرگی پوست در ناحیه گردن، کشاله ران، سطح زیر بغل و دیگر سطوح بدن است.

در واقع این موضوع ارتباط بسیاری با تجمع ملانین ها و رنگ دانه های پوستی دارد و احتمالا این عدم تعادل هورمونی باعث ترشح بیشتر رنگ ها بر لکه های سطح پوست می شود و پوست شما را در بعضی نواحی، تیره تر از گذشته نشان می دهد.

سندرم ها

از سندرم های مختلف غافل نشوید، سندرم های مختلف مانند سندرم تخمدان پلی کیستینگ، این سندرم منجر به بوجود آمدن لکه های قهوه ای در سطوح مختلف پوستی میشود که به این پدیده ، آکانتوز نیگریکانس، گفته می شود. این پدیده معمولا در نواحی مختلفی از پوست مانند زیر بغل، کشاله ران، پشت گردن و زیر سینه ها، تیرگی ایجاد می کند.

موارد دارویی

موارد دارویی دیگری نیز وجود دارد که منجر به تیرگی پوست شما در سطوح مختلف می شود مانند مصرف قرص های ضد بارداری، سعی کنید حدالامکان از قرص‌های ضد بارداری استفاده نکنید.

روش‌های جلوگیری از بارداری دیگری وجود دارد که می‌توانید به جای استفاده از قرص های ضد بارداری، از آن روش ها استفاده کنید. این قرص‌ها بعضی وقت‌ها باعث عدم تعادل هورمونی می‌شود که ممکن است منجر به تیرگی پوست زیر بغل، سطح گردن و کشاله ران می شود.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه لیزر تیرگی کشاله ران هستید

کنترل دیابت

توجه به کنترل دیابت هم تاثیر بسیاری در جلوگیری از تیرگی پوست بدن شما دارد، در واقع شما هرگز اجازه ندهید دیابت شما از کنترل خارج شود. اگر دیابت نوع 2  دارید، سطح بالای انسولین می‌تواند باعث تولید بیش از حد سلول‌های پوستی شود که ممکن است باعث ایجاد ملانین و رنگ دانه های پوستی شود و درنهایت تیرگی پوست شما را سبب می شود.

کنترل دیابت
کنترل دیابت

و درنهایت، بهداشت عمومی مانند حمام رفتن را همیشه در نظر داشته باشید، این مورد یکی از راحت ترین شیوه های جلوگیری از تیرگی پوست میشود و از تجمع باکتری ها و عرق در نواحی کشاله ران و زیر بغل و… جلوگیری میکند و درنهایت باعث میشود رنگدانه های کمتری در پوست شما تولید شوند.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه لیزر تیرگی کشاله ران هستید

ضرورت توجه به رفع تیرگی پوست

بهتر است بدانید که تیرگی پوست شما در برخی نقاط، حالتی زننده را در بدن شما و سطح پوستی شما ایجاد میکند. و از آنجایی که این مهم ارتباط بسیاری با بهداشت فردی شما دارد، ممکن است در نظر دیگران به نظر برسد که شما هیچ اهمیتی به بهداشت فردی خود نمیدهید.

همواره افرادی که به جزئی ترین آراستگی های ظاهری و زیبایی های پوستی خود توجه میکنند، از دید افراد دیگر به عنوان فردی منظم شناخته می شوند.

در نظر بگیرید این موضوع چقدر ممکن است برای شما زشت و زننده باشد که شما را به عنوان فردی بشناسند که به خود و بهداشت فردی خود توجه نمیکند.

شما با توجه به زیبایی پوست خود، در اصل به سلامتی خود توجه می کنید.

در واقع رفع تیرگی پوست شما در قدم اول با لایه برداری پوست شما در ارتباط است و این مسئله، علی رغم تاثیرات بسیاری که در زیبایی و جوانی پوست شما دارد، تاثیر بسیاری هم در سلامت پوست و ظاهر شما نیز خواهد داشت.

در حقیقت، شما با برداشتن لایه های پوستی مرده خود، کمک بسیاری به آب رسانی و اکسیژن رسانی به سطوح زیرین پوستتان میکنید و این در سلامت پوست شما نقشی حیاتی دارد.

جدای از آنکه لیزر و لایه برداری پوست شما، باعث بهبود بافت پوست شما می شود منجر به رفع عارضه های مختلف پوستی دیگر مانند پوست مرغی و مواردی از این دست هم می شود.

ما اخیرا دریافتیم که کسانی که برای موارد مختلفی در زمینه زیبایی و آراستگی ظاهری و پوست خود، توجه بیشتری نشان میدهند. افرادی همواره شاداب تر و با اعتماد به نفس بالاتری هستند که نشان میدهد این موضوع میتواند نتایج بهتری را حتی در زمینه کمک به بهبود روحیه شما نیز داشته باشد. پس هرگز مسائل جزئی مربوط به زیبایی پوست خود را دست کم نگیرید!

رفع تیرگی کشاله ران با لیزر چگونه انجام میشود؟

حال اگر شما تصمیم به انجام عمل رفع تیرگی کشاله ران گرفته اید، بهتر است از مراحل انجام لیزر کردن و نحوه تاثیر گذاری آن بر بافت های پوستی خود را بدانید.

درحقیقت، روشن کردن پوست با لیزر که به آن سفید کردن هم میگویند، بطور خاص در نواحی مختلفی مانند کشاله ران، زیربغل و نواحی زیر سینه ها استفاده می شود.

رفع تیرگی کشاله ران با لیزر چگونه انجام میشود؟
رفع تیرگی کشاله ران با لیزر چگونه انجام میشود؟

در تعریف کلی، در این عمل نور لیزر با برخورد با سلول های مرده پوست شما، کلیه آثار آن را از بین میبرد و موجب رفع پدیده پیگمانتاسیون، و درنهایت موجب بهبودی پوست شما و روشن تر شدن آن می شود.

بطور دقیق تر، لیزر با انتقال نور به پوست، سلول‌ها را وادار به لرزش و ارتعاشات خفیف و کوچک می‌کند.

این انرژی لرزشی ناشی از ارتعاشات سلولی، باعث می‌شود سلول‌های مرده از بین رفته و رنگ‌ دانه‌های تیره پوست را تخریب نماید تا در نهایت پوست را روشن تر از گذشته شود.

البته در نظر داشته باشید که تمامی لیزر ها برای همه نواحی مناسب نیستند. بلکه هر ناحیه با دستگاه های مختلفی لیزر میشود و تیرگی پوست در این نواحی برطرف می شود.

در واقع برخی دستگاه ها بصورت خاص برای نواحی زیربغل و کشاله ران مورد استفاده قرار میگیرید و برخی هم بصورت خاص برای رفع تیرگی زیر سینه ها .

پس لازم است که قبل از انجام این عمل، حتما از تجهیزات کلینیک مربوطه اطلاع کامل کسب کنید تا از بروز عوارض مختلف پوستی که ممکن است نتایج برعکسی برای سلامتی و جوان سازی و زیبایی پوست شما داشته باشد جلوگیری کنید.

 

باید ها و نباید های رفع تیرگی کشاله ران با لیزر

باید ها و نباید های بسیاری در این موضوع وجود دارد، مواردی از قبیل آماده سازی شما برای انجام لیزر، امکاناتی که باید در اختیار شما قرار گیرد، مواردی که در طول انجام لیزر ممکن است تجربه کنید و درنهایت، طول زمان و دوران بهبودی.

این بخش از مطالب حاوی نکات بسیار مهمی است که لازم است با دقت به آن ها توجه کنید تا از رسیدن صدمه های جبران ناپذیر بعدی به پوست خود جلوگیری کنید.

باید ها و نباید های رفع تیرگی کشاله ران با لیزر
باید ها و نباید های رفع تیرگی کشاله ران با لیزر

انجام لیزر، آماده سازی قبلی چندانی لازم ندارد جز آنکه اول از هرچیز، پزشک شما ممکن است، در محل کوچکی از بدن شما، لیزر را تست کند تا واکنش بدن شما را نسبت به این درمان مشاهده کند، معمولا این کار چند هفته قبل از انجام عمل انجام میشود تا واکنش ها و عوارض مختلف بطور کامل توسط پزشک شما سنجیده شود.

همچنین، پیش از آماده سازی بهتر است به بهداشت فردی خود رسیدگی کنید، حمام بروید و محل انجام لیزر را به خوبی و بطور صحیح شستشو دهید. برای مثال نواحی کشاله ران را بهتر است با صابون های غیر شیمیایی شستشو دهید.

هنگام آماده سازی برای انجام عمل، بهتر است از بکاربردن مواردی مانند مواد ضد تعریق و یا مواردی از این دست در ناحیه کشاله ران و یا دیگر نواحی، خود داری کنید.

هنگامی که برای انجام لیزر در محل مورد نظر بودید، به شما یک عینک UV داده خواهد شد که این عینک ها، لازم است که هم توسط پزشک و هم توسط بیمار در طول عمل استفاده شود. این عینک از آسیب رسیدن به چشم شما به وسیله پرتو ها و لیزر هایی که در طول عمل استفاده میشود جلو گیری میکند.

البته بهتر است بدانید که روش لیزر و استفاده از پرتو، برای افرادی که پوست هایی تیره دارند معمولا مورد استفاده قرار نمیگیرد. همچنین، بهتر است بدانید که روش استفاده از پرتو های UV برای استفاده در نواحی زیربغل مناسب می باشد.

همانطور که گفته شد، حتما اطمینان حاصل کنید که مرکز مورد نظر، دستگاه مناسب برای انجام عمل لیزر کشاله ران را داشته باشید، چرا که دستگاه های مورد استفاده در نواحی مختلف با یکدیگر متفاوت هستند.

در طول انجام عمل، احساس سوزن شدن های خفیف و یا سوزش های جزئی در نواحی لیزر شده داشته باشید، در چنین مواردی یک نوع بی حسی موضعی مانند کرم ها و پماد های مختلف ممکن است استفاده شود.

ممکن است که یک وسیله که جزئی از تجهیزات لیزری میباشد، روی سطح پوست شما گذاشته شود. این تجهیزات کوچک، شاید احساسی مانند چسبندگی در پوست شما ایجاد کند.

دستگاه تولید هوای خنک

همچنین، برای خنک شدن پوست شما در حین انجام عمل، از یک دستگاه تولید هوای خنک استفاده میشود که پوست شما را درحین عمل خنک میکند.

درنظر داشته باشید که، هرجلسه معمولا بطور میانگین بین 30 دقیقه تا یک ساعت زمان میبرد. البته این زمان بستگی به عوامل مختلفی دارد مانند وسعت تیرگی، شدت آن و تجهیزاتی که توسط پزشک مورد استفاده قرار میگیرد و دقت آن. همه این موارد ممکن است باعث بیشتر شدن و یا حتی کمتر شدن زمان شما بشود. البته لیزر کشاله ران، معمولا زمان بر است و ممکن است که زمان گفته شده کمی طولانی تر باشد.

معمولا پس از عمل شما میتوانید به خانه بروید و دوران نقاهت بخصوصی نخواهید داشت، ولی نکاتی هم پس از انجام لیزر لازم است که بدانید چرا که درصورت رعایت نکردن موارد پس از درمان، ممکن است که مجددا تیرگی، بخصوص در ناحیه زیر بغل عودت کند.

معمولا یک بازه زمانی بین یک تا سه هفته ممکن است زمان برای استراحت و بهبود بافت پوستی شما لازم باشد. البته، گفته شد که این مهم با توجه به شرایط تیرگی پوست شما متفاوت است، پس بهتر است که در این زمان به استراحت بپردازید.

همچنین ممکن است پوست شما برای مدتی قرمز باشد ولی این مدت بسیار کوتاه هست و در نهایت پس از یک هفته برطرف خواهد شد.

همچنین، کبودی و یا پوسته شدن محل انجام لیزر هم مسئله ای کاملا طبیعی و نرمال است که در زمان گفته شده برطرف خواهد شد.

سعی کنید محلی که درمان شده است را با صابون های غیر شیمیایی و بدون عطر، خیلی آرام شستشو دهید و پس از شستشو، با دقت و بدون آسیب رساندن آن را به آرامی خشک کنید.

شما میتوانید از ژل های مختلف طبیعی برای خنک کردن ناحیه درمانی استفاده کنید. ژل هایی مانند آلوئه ورا در این امر بسیار موثر هستند.

سعی کنید مکان هایی که پوسته میشود و یا پوسته ایجاد میکند و حتی، چربی هایی که در مکان مورد نظر ایجاد میشود را دست نزنید.

میتوانید با هماهنگی با پزشک، داروهای ضد درد و مسکن های مختلف را مصرف کنید، همچنین در چنین مواردی برای کاهش تورم پوستی خود میتوانید از کمپرس یخ و کیسه های آب سرد استفاده کنید.

حتما درصورت بروز مواردی که گفته شد، از پزشک خود بخواهید با معرفی کرم ها و پماد های مناسب، به رفع این موارد کمک کند. معمولا موارد گفته شده با استفاده از کرم ها و پماد های مختلفی که پزشک شما تجویز میکند کم شده و یا به کل برطرف میشود.

همواره سعی کنید از تیرگی مجدد سطح پوست خود داری کنید، توجه داشته باشید که تیرگی کشاله ران درصورتی که سبک زندگی خود را تغییر ندهید و به موارد پیشگیرانه توجه نکنید، قابل بازگشت خواهد بود.

عوامل موثر بر هزینه های رفع تیرگی کشاله ران

ممکن است بخواهید از عوامل موثر و هزینه های لیزر رفع تیرگی کشاله ران آگاهی یابید.

این موضوع به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد و معمولا نمیتوان عدد مشخصی را بیان کرد. معمولا عوامل موثر بر هزینه های لیزر رفع تیرگی، به میزان وسعت تیرگی پوست شما، نوع دستگاه و نوع عملی که انتخاب میکنید و حتی، زمان آن بستگی دارد.

عوامل موثر بر هزینه های رفع تیرگی کشاله ران
عوامل موثر بر هزینه های رفع تیرگی کشاله ران

البته تمامی موارد گفته شده به نوعی تابع شدت و وسعت تیرگی پوست شما هستند.

معمولا در نواحی مانند کشاله ران، به دلیل استفاده از لیزر و عدم استفاده از روش های پرتویی، کمی هزینه برتر خواهد بود ولی اگر درنظر بگیریم که استفاده از لیزر، تاثیر دائمی تر، فوری و ثابت خواهد داشت و بطور کامل پس از حدودا، سه جلسه درمان میتوانید انتظار رفع تیرگی را داشته باشید. کلیه هزینه های این عمل را منطقی میدانید.

همچنین، تعداد جلسات مورد نیاز هم در هزینه های این نوع درمان بی تاثیر نخواهد بود. درحقیقت، با توجه به شدت تیرگی، ممکن است در یک تا سه جلسه درمان شما انجام نشود و لزوم انجام جلسات بیشتر توسط پزشک تجویز شود. این موارد هم میتواند تاثیری بر هزینه ی انجام عمل داشته باشد.

نتیجه گیری

بطور کلی، توصیه شده است که همواره به سلامت پوست خود و نگهداری از آن توجه ویژه ای داشته باشید تا نیازمند به انجام عمل های مختلف نداشته باشید. البته عمل رفع تیرگی معمولا یک عمل در راستای نگهداری از پوست شما می باشد چرا که کمک بسیاری به برطرف کردن سلول های مرده پوست شما و بهبود و جوانسازی پوست شما میکند.

معمولا مشکلاتی از این دست تابع دلایل و عوامل مختلفی هستند عواملی مانند :

_عدم رعایت بهداشت فردی مناسب

_عدم لایه برداری های پوستی ، بخصوص در قسمت کشاله ران

_استفاده از مواد شیمیایی مختلف موضعی، بخصوص کرم ها و پماد های ضد عرق و لوسیون های مختلف

_استفاده از دارو های مختلف که عوارض خاصی دارند که به برهم خوردن تعادلات هورمونی و یا تولید رنگدانه های بیشتر پوستی منجر میشود، استفاده از قرص های ضد براداری و داروهای دیگری از این دست.

_وجود سندروم ها و بیماری های مختلف، بخصوص دیابت نوع دو و استفاده مداوم از انسولین که باعث تیره شدن و لکه شدن پوست در نواحی مختلف بخصوص، کشاله ران میشود.

و…

معمولا مشکلاتی از این دست تابع دلایل و عوامل مختلفی هستند عواملی مانند :
معمولا مشکلاتی از این دست تابع دلایل و عوامل مختلفی هستند عواملی مانند :

در چنین مواردی، معمولا تیرگی پوست در نواحی مختلف خود را نمایان می کند.

اما پیش از مراجعه به کلینیک، حتما از امکانات و تجهیزات کلینیک اطلاعات کافی کسب کنید و از تجهیزات آن آگاهی کامل داشته باشید.

سعی کنید نکات ایمنی را در طول عمل حتما رعایت کنید. درنظر داشته باشید رعایت نکردن نکات ایمنی چه از جانب شما، و چه از جانب پزشک، ممکن است به بروز صدمات جبران ناپذیر بیشتری شود و آسیب های دیگری به شما بزند.

حتما سعی کنید توصیه های پزشک را پیش از انجام عمل رعایت کنید و حتما بخواهید که شما را برای آماده سازی این عمل راهنمایی کند.

پس از انجام عمل، توصیه های دوران نقاهت را جدی بگیرید، معمولا پوست شما در چنین عمل هایی مخصوصا در نواحی که مورد درمان قرار میگیرد، بسیار حساس تر از گذشته میشود. پس به شستشوی دقیق آن با موادی که گفته شد و همچنین نحوه خشک کردن آن توجه کنید.

نیاز به مسکن

در صورتی که احساس کردید به مسکن احتیاج دارید، برای کاهش درد حتما با پزشک خود مشورت کنید و بخواهید تا با معرفی پماد ها و کرم های مختلف، به کاهش و تسکین درد شما کمک کند.

همانطور که گفته شد، رعایت نکاتی پس از انجام عمل بسیار ضروری می باشد. در نظر داشته باشید درصورتی که از موارد گفته شده جهت پیشگیری از تیرگی پوست و بخصوص، از طرح های پس از درمانی که پزشک در اختیار شما قرار میدهد استفاده نکنید. به مرور زمان دوباره آثار تیرگی در سطح پوست شما نمایان می شود.

توجه کنید که این عارضه و کلیه مشکلات مختلف پوستی و سلامتی، معمولا به دلیل عدم توجه به نوع و سبک زندگی ما ایجاد میشود، پس نه تنها برای جلوگیری از تکرار این مشکل، بلکه برای پیشگیری از کلیه مشکلات مختلف پوستی، بهتر است که از ابتدای امر، سبک زندگی و عادت های مختلف روزانه خود را اصلاح کنید .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید