میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه عمل زیبایی واژن
هزینه عمل زیبایی واژن

لیست موضوعات

هزینه عمل زیبایی واژن

ما در این مقاله، قصد داریم پیرامون موضوع «هزینه عمل زیبایی واژن» مطالبی را برای شما دوستان عزیز، ارائه نماییم. امروزه، برخی از بانوان که دچار مشکلات زنانگی هستند، به عمل زیبایی واژن اقدام می کنند. به عمل زیبایی واژن، جراحی لابیا پلاستی نیز می گویند.

اگر قصد انجام عمل زیبایی واژن دارید پیشنهاد می کنیم به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مقاله درج شده است تماس بگیرید.

لازم یه ذکر است برای برخی اعمال مانند ترمیم بکارت نیاز به طی مراحل قانونی و همچنین اجازه همسر الزامی است.

شاید شما هم درباره عمل های زیبایی واژن شنیده باشید. و خواهان اطلاعاتی کاملتر درباره این موضوع هستید. ما در این مطلب قصد داریم به طور کامل درباره عمل زیبایی واژن ، انواع عمل واژن و همچنین عوامل اصلی و موثر بر هزینه این عمل زیبایی با شما صحبت کنیم. اگر تصمیم به عمل زیبایی واژن گرفته اید این مطلب را از دست ندهید.

هزینه عمل زیبایی واژن
هزینه عمل زیبایی واژن

در این مقاله، ابتدا سئوالاتی مطرح می شود، که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

منظور از عمل زیبایی واژن، چیست؟

انواع عمل های زیبایی واژن چیست ؟

عمل واژینوپلاستی چگونه انجام میشود؟

هزینه عمل زیبایی واژن، چقدر است؟

آیا نتیجه عمل زیبایی واژن، به صورت دائمی است؟

یک نکته بسیار مهم، مربوط به عمل جراحی زیبایی واژن، چیست؟

نحوه انجام عمل زیبایی واژن، چگونه است؟

علت انجام جراحی زیبایی واژن، کدام موارد است؟

کاندیدای مناسب جراحی زیبایی واژن، شامل کدام دسته از بانوان است؟

روش های انجام جراحی زیبایی واژن، کدام اند؟

عوارض بعد از عمل جراحی زیبایی واژن، کدام است؟

عمل زیبایی لابیاپلاستی چیست ؟

عمل زیبایی لابیاپلاستی چگونه انجام میشود ؟

منظور از جراحی لابیا مینور، از زیر بخش های جراحی زیبایی واژن، چیست؟

سن لازم برای انجام عمل های زیبایی لابیاپلاستی چیست ؟

هزینه عمل لابیاپلاستی چیست ؟

به طور عمومی، چه کسانی نیاز به جراحی های زیبایی واژن، دارند؟

مزایای جراحی زیبایی واژن، شامل چه مواردی است؟

بهبودی در عمل واژینوپلاستی چگونه است؟

مراقبت های بعد از عمل لابیا پلاستی چیست ؟

سن لازم برای انجام عمل های زیبایی لابیاپلاستی چیست ؟

هزینه عمل لابیاپلاستی چیست ؟

آیا این عمل ها باعث کاهش لذت جنسی فرد میشود؟

عمل زیبایی ترمیم بکارت چیست؟

دانستنی هایی درباره عمل ترمیم بکارت چیست؟

مراقبت های بعد از عمل ترمیم بکارت چیست؟

عمل نقطه جی در خانم ها چیست ؟

عمل تقویت محدوده جی با ژل چگونه است ؟

عمل زیبایی کلیتوریس چیست ؟

نکاتی درباره بزرگی کلیتوریس

عمل های جراحی و همزمان با عمل زیبایی کلیتوریس چیست ؟

مراقبت های قبل از عمل کلیتوریس چیست ؟

مراقبت های بعد از عمل کلیتوریس چیست ؟

هزینه انجام عمل کلیتوریس چقدر است ؟

حقایقی درباره کلیتوریس بدانید

سوالاتی درباره عمل کلیتوریس

عمل سفید کردن واژن چیست ؟

روش های سفید شدن واژن چیست ؟

علل تیرگی پوست واژن چیست ؟

 

منظور از عمل زیبایی واژن
منظور از عمل زیبایی واژن

منظور از عمل زیبایی واژن، چیست؟

در جامعه امروز، غالباً بانوان برای انجام عمل زیبایی واژن، اقدام می کنند. این عمل گاهی، برای درمان برخی بیماری ها و مشکلات زنانگی، از سوی پزشک متخصص زنان، توصیه می شود و گاهی هم، بانوان این عمل را برای زیبایی واژن، انجام می شود.

امروزه، با پیشرفت تکنولوژی در دنیا، حوزه پزشکی نیز پیشروی های زیادی در شاخه های مختلف خود داشته است.در دنیای پزشکی عملی با عنوان درمان لابیا پلاستی شناخته شده است.

این عمل، یک روش درمانی برای زیبایی بخش واژن است. گستره این عمل نیز در نقاط مختلف جهان در حال انجام است. هزینه عمل لابیا پلاستی نیز در مراکز مختلف تخصصی پوست و مو و زیبایی متفاوت است.

در واقع عمل های زیبایی واژن به منظور بهبود وضعیت ظاهری واژن در خانم ها انجام میشود. شاید شما از ظاهر فعلی واژن خود راضی نباشید و قصد داشته باشید ، واژن خود را عمل کرده و ظاهری زیباتر برای خود داشته باشید.

ما میخواهیم مفصلا درباره انواع عمل های زیبایی واژن با شما صحبت کنیم. همچنین درباره عوارض و نکات مراقبتی بعد از عمل با شما صحبت میکنیم. عمل های زیبایی واژن شامل چند دسته است. در این مطلب به توضیح و بررسی انواع عمل زیبایی میپردازیم.

منظور از عمل زیبایی واژن، چیست؟
منظور از عمل زیبایی واژن، چیست؟

انواع عمل های زیبایی واژن چیست ؟

همانطور که در بالا اشاره شد عمل های زیبایی واژن شامل چند دسته است. میخواهیم به توضیح هر یک از آنها بپردازیم.

عمل زیبایی واژینوپلاستی : عمل واژینوپلاستی به منظور تنگ کردن لبه های واژن انجام میشود. افرادی که به هر دلیلی دچار گشادی لبه های کف لگن خود شده اند مانند کسانی که زایمان متعدد داشته اند یا با بالا رفتن سن دچار این مشکل شده اند. خواهان این عمل زیبایی موثر هستند. همچنین انجام این عمل میتواند لذت رابطه جنسی را برای فرد افزایش داده و یا بی اختیاری فرد را درمان کند.

واژینوپلاستی یکی از محبوب ترین روش های عمل زیبایی در بین خانم هاست. و سالانه افراد زیادی در داخل و خارج کشور به این عمل روی می آورند. همچنین این عمل باعث بهبود لذت جنسی برای شریک جنسی فرد نیز میباشد. معمولا این عمل عوارضی نداشته در ادامه قصد داریم بیشتر درباره این عمل با شما صحبت کنیم.

انواع عمل های زیبایی واژن چیست ؟
انواع عمل های زیبایی واژن چیست ؟

عمل واژینوپلاستی چگونه انجام میشود؟

در واقع  هر نوع عمل زیبایی واژن را واژینوپلاستی میگویند ، این عمل در واقع با تنگ کردن دهانه واژن زیبایی بیشتر و  لذت جنسی خانم ها را افزایش میدهد.

یکی از عمل هایی است که بشدت مورد استقبال خانم ها قرار میگیرد. اگر شما به دلیل کهولت سن یا زایمان های طبیعی متعدد دهانه واژن بزرگ شده اید با این عمل میتوانید این مشکل را برطرف کرده علاوه بر زیبایی لذت بیشتری را برای خود و شریک جنسیتان رقم بزنید.

این عمل حدودا یک الی دو ساعته انجام میشود بستگی به نظر پزشک شما دارد که این عمل با بیهوشی انجام شود یا با بی حسی موضعی پوست های شل اطراف واژن معمولا برداشته میشوند دو لبه واژن بهم نزدیک تر خواهند شد.

این عمل که در بیرون واژن انجام میشود معمولا به داخل آن کاری نداشته و بسیار سطحی انجام میشود. اگر نظر پزشک به تغییرات یا نیاز به عمل های دیگری باشد ممکن است زمان یا نوع عمل تغییر کند. حتما در این باره با پزشک خود مشورت های لازم را انجام دهید.

البته امکان دارد این عمل با توجه به نظر پزشک با لیزر انجام شده و در طی جلسات متعددی انجام شود.

در این باره حتما اطلاعات لازم قبل و بعد از عمل با لیزر را از پزشک متخصص خود بخواهید. همچنین امکان تغییراتی در عوارض احتمالی آن نیز وجود خواهد داشت.

عمل زیبایی یکی از حساس ترین عمل ها

در واقع، عمل زیبایی، یکی از حساس ترین عمل هایی است که به بانوان اختصاص دارد. برای انجام این عمل بسیار حساس، باید از پزشک متخصص و مجرب زنان، بهره برد. استفاده از پزشک متخصص این حوزه، بانوان را از انجام عمل، راضی کرده و رضایت خاطر را برایشان به ارمغان خواهد آورد.

چنانچه عمل زیبایی واژن به درستی انجام نگیرد، ممکن است عوارضی در پی داشته باشد که برای بانوان، سخت باشد و یا اینکه هزینه مازادی را به آنان متحمل گردد.

گاهی اوقات نیز عمل زیبایی واژن در صورت غیر استاندارد بودنش، ممکن است فرد را به برخی بیماری های زنانه دیگری، مبتلا نماید.

پس توصیه ما به شما آن است که عمل زیبایی واژن یا همان عمل لابیا پلاستی را با مشورت کامل با پزشک مجرب و با تجربه زنان، انجام دهید.

عمل زیبایی یکی از حساس ترین عمل ها
عمل زیبایی یکی از حساس ترین عمل ها

عمل زیبایی ناحیه تناسلی

به عبارت دیگر می توان عمل زیبایی واژن را این گونه تعریف نمود. یکی از عمل های زیبایی ناحیه تناسلی، جراحی زیبایی واژن، است. انجام این عمل زیبایی برای ناحیه واژن، از تکنیک جدید روز دنیا نیز استفاده نموده است.

عمل زیبایی ناحیه تناسلی بانوان
عمل زیبایی ناحیه تناسلی بانوان

روش جدید این عمل، روش لیزری است. این روش با نظر پزشک متخصص بانوان، عنوان می شود. کاری که عمل لابیا پلاستی انجام می دهد برای زیبایی بخش واژن در ناحیه تناسلی، به منظور کوچک کردن سایز لابیا مینور است.

جراحی لابیا پلاستی نیز، یکی از زیر شاخه های جراحی زیبایی واژن است. این عمل بسیار ظریف و دقیق است و به پزشک مجرب این حوزه نیاز دارد. در غیر این صورت، نتیجه مطلوبی از عمل انجام شده برای بانوی مراجعه کننده، به وجود نخواهد آمد.

عمل زیبایی ناحیه تناسلی
عمل زیبایی ناحیه تناسلی

هزینه عمل زیبایی واژن چقدر است؟

انجام هر عمل برای افراد هزینه بر است. بیشتر افراد سعی می کنند عمل مورد نیاز را با کم ترین هزینه و بیشترین کیفیت انجام دهند. عمل زیبایی واژن، نیز عملی است که بانوان برای انجام آن به دنبال پرسش از هزینه آن هستند.

هزینه عمل ممکن است بسیار متفاوت باشد. با توجه به عدم ثبات قیمت ها نمیشود هزینه دقیقی را در این باره بیان کرد. ممکن است صلاح دید پزشک مبنی بر ادغام چند عمل زیبایی با هم باشد. در این صورت هزینه متفاوت خواهد بود

بانوان قصد دارند، حساس ترین عمل زیبایی خود را با مشاوره کامل، انجام دهند. برای این دسته از بانوان باید گفت، یافتن هزینه عمل زیبایی واژن یا همان عمل لابیا پلاستی، به فاکتور های خاصی بستگی دارد.

البته با توجه به هزینه های متفاوت ممکن است شما بیمارستان یا کلینیک ارزان تری یا گران قیمت ترین را پیدا کنید. اما نکته ای که بیشتر از قیمت باید در نظر داشته باشید کار پزشک و کلینیک یا بیمارستان مد نظر شماست. صرفا بخاطر قیمتی ارزان تر سلامت خود را به خطر نیندازید.

این فاکتور ها، مواردی هستند که باید با توجه کامل، به آن ها نگریست. بنابر مطالب گفته شده می توان هزینه عمل زیبایی واژن را به موارد ذیل خلاصه نمود:

هزینه عمل زیبایی واژن چقدر است؟
هزینه عمل زیبایی واژن چقدر است؟
  • تجربه و مهارت پزشک متخصص زنان:

امروزه پزشکان متعددی در زمینه بیماری های زنان، فعالیت می کنند. عمل زیبایی واژن، یکی از عمل های حساس مربوط به بانوان است. برای انجام این عمل ظریف و حساس، بایستی از پزشک مجرب و با تجربه آن، استفاده نمود.

در خصوص هزینه عمل زیبایی واژن، می توان گفت چنانچه، پزشک دارای تخصص بیشتری باشد، هزینه عمل بیشتری را نسبت به پزشک کم تجربه از بانوان دریافت خواهد کرد.

این پزشک، دفعات و سال های بیشتری را به انجام این عمل ظریف، اقدام کرده است. بنابراین با تمام جزئیات این عمل، آشنایی بیشتری دارد.

تبحر یک پزشک مجرب، اولین فاکتور برای محاسبه هزینه عمل زیبایی واژن است. به عبارت کامل تر، باید تجربه جراح و متخصص زنان، تأیید شده باشد.

گاهی اوقات، برای برخی بانوان، ممکن است این اتفاق بیفتد که عمل واژن را دوباره تجدید نمایند. این مطلب به شرایط خاصی بستگی دارد؛ آنچه مهم است دوباره بودن عمل است که پزشک متخصص و جراح زنان، آن را به اطلاع بانوان، خواهد رساند.

حال اگر عمل مجدد نیاز باشد و یا آن که عمل های همزمانی نیاز باشد که در جراحی زیبایی واژن انجام گیرد؛ همگی روی هزینه تمام شده قطعاً تأثیر می گذارد.

نام برخی از جراحی های همزمان با عمل زیبایی واژن شامل Whitening،tightening و غیره است که بودن یا نبودن آن را، جراح متخصص به اطلاع بانوی مراجعه کننده می رساند.

تجربه و مهارت پزشک متخصص زنان:
تجربه و مهارت پزشک متخصص زنان:

عمل های دیگر

به عبارت دیگر، در جراحی زیبایی واژن، همراه با آن، عمل های دیگری هم ممکن است انجام شوند که عبارتند از:

1- عمل تنگ کردن واژن

2- عمل تزریق چربی در ناحیه لابیا

3- برجسته سازی لابیا

4- رفع تیرگی ناحیه لابیا

5- کوچک کردن سایز کلیتوریس

6- جراحی کلیتورال هود ریداکشن.

لازم به ذکر است که انجام جراحی کلیتورال هود ریداکشن، اگر بیمار طالب آن باشد، توسط پزشک انجام می گیرد.

عمل های دیگر
عمل های دیگر

هزینه بیشتر

به عبارت دیگر، باید گفت اگر جراح متخصص و مجرب، هزینه بیشتری برای جراحی زیبایی واژن، به شما عنوان کرد، جوانب آن را بسنجید. زیرا ممکن است شما با یک پزشک متخصص زنان که در جراحی زیبایی واژن، بسیار مجرب است، رو به رو باشید.

این پزشک به لحاظ تجربه زیادی که از این کار دارد، عمل شما را با دقت و ظرافت بیشتری برای جراحی زیبایی واژن و یا ترمیم سیستوسل و رکتوسل، انجام می دهد.

هزینه بیشتر
هزینه بیشتر

تفاوت جراح پلاستیک و متخصص زیبایی

آن چه یک پزشک متخصص زیبایی بانوان و تناسلی انجام می دهد، به طور یقین با عملی که یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک و یا متخصص پوست و مو انجام می دهد، بسیار تفاوت دارد. زیرا متخصص زیبایی زنان و تناسلی، نسبت به آناتومی دقیق ناحیه تناسلی بانوان تخصص لازم و تسلط کافی را دارد.

و جراحی زیبایی واژن را، به صورتی به انجام می رساند که، در ناحیه تناسلی بانوان، ظاهری زیبا تر، طبیعی تر و جوان تر ایجاد شود.

تعیین نوع عمل لیزری یا جراحی با تیغ عمل لابیا پلاستی نیز، بعد از انجام معاینات تخصصی، به نظر پزشک، بستگی دارد. پس بانوان دقت داشته باشند، عمل لا بیا پلاستی را بعد از مشاوره دقیق انجام دهند و هزینه کم را دلیلی برای کیفیت عمل خود ندانند.

تفاوت جراح پلاستیک و متخصص زیبایی
تفاوت جراح پلاستیک و متخصص زیبایی
  • نوع مرکز درمانی:

ممکن است عمل زیبایی واژن توسط یک پزشک در مکان های متعددی صورت پذیرد. به عنوان مثال ممکن است جراح در یک بیمارستان عمومی، یک بیمارستان خصوصی، مطب شخصی، کلینیک های درمانی و زیبایی، و یا برخی مراکز غیر مجازف این عمل مهم را بتواند انجام دهد. هر یک از این مکان ها، دارای تعرفه مخصوص به خود هستند که با یکدیگر متغیر است. این تفاوت قیمت نیابد، بانوان را تشویش نماید.

آنچه مهم است، انجام درست این عمل حساس است. فقط نرخ نهایی، هیچ گاه  عاملی برای اطمینان از درستی عمل نیست.

گاهی اوقات پیش آمده است که یک پزشک مجرب در یک بیمارستان عمومی با مبلغ بسیار کمتر از آنچه در سایر مراکز طبابت تعرفه خورده است؛ عمل زیبایی واژن را به نحو مطلوب انجام دهد.

نوع مرکز درمانی:
نوع مرکز درمانی:

نکته

یک نکته هم اینجا قابل ذکر است و آن نوع مرکز طبابت است. توجه به مرکز درمانی یعنی مرکزی با تجهیزات کامل برای عمل زیبایی واژن؛ نه آن که مرکز باشد که تجهیزات دیگر در آن به صورت کامل و مجهز وجود داشته باشد ولی برای عمل واژن، تجهیزات مجهزی در آن تدارک دیده نشده باشد. توصیه می شود، بانوان به مراکزی مراجعه نمایند که مجهز به تجهیزات عمل مورد نظرشان باشد.

هزینه ای که در این مراکز پرداخت می شود، یک هزینه معقول و قابل قبول خواهد بود. ادامه کار به تخصص جراح زیبایی بستگی دارد.

منطقه جغرافیایی مرکز درمانی:
منطقه جغرافیایی مرکز درمانی:
  • نوع ابزار های مورد استفاده در عمل:

این عمل حساس، علاوه بر آنکه نیاز به یک پزشک مجرب دارد، به ابزار های خاص خود نیز نیاز دارد. این ابزار ها، همان وسایلی هستند که در تکمیل و درستی عمل زیبایی واژن، رضایت کامل را برای بانوان به همراه می آورد.

ابزارهای جدید با بهداشت کامل عمل را به یک عمل موفقیت آمیز مبدل می کند. ابزار های جدید ممکن است حالت استاندارد و یا معمول را داشته باشند.

گاهی اوقات استفاده از برخی از ابزار ها، نام عمل زیبایی واژن را به نوعی به خود اختصاص می دهد. به عنوان مثال استفاده از نخ، نام عمل را لیفت با نخ، و یا عمل زیبایی واژن با استفاده از لیزر را جراحی واژن با لیزر، می نامند. پس نوع وسیله با طرز عمل، سنخیت و هماهنگی دارد.

نوع ابزار های مورد استفاده در عمل:
نوع ابزار های مورد استفاده در عمل:

آیا نتیجه عمل زیبایی واژن، به صورت دائمی است؟

عمل ظریف و حساس زیبایی واژن، عملی است که نتیجه آن به صورت دائمی خواهد بود؛ مگر در موارد خاص. این موارد خاص، عبارتند از:

آیا نتیجه عمل زیبایی واژن، به صورت دائمی است؟
آیا نتیجه عمل زیبایی واژن، به صورت دائمی است؟

1- زایمان پس از جراحی:

بانوانی که بعد از جراحی، زایمان دارند؛ این احتمال وجود دارد که حالت قبل از عمل در ناحیه واژن، دوباره بر گردد. به گونه ای که با زایمان، اثر جراحی واژن، از بین برود. و یا در حالت خوش بینانه، واژن به شکلی غیر از زمان قبل یا بعد از عمل، تغییر یابد.

1- زایمان پس از جراحی:
1- زایمان پس از جراحی:

2- انجام برخی کارهای ممنوع پس از عمل:

جراحان زیبایی، بعد از عمل ظریف و حساس زیبایی واژن، نکات و مواردی را به بانوان توصیه می کنند. رعایت این نکات حالت دائمی را برای عمل زیبایی واژن، خواهد داشت. این نکات عبارتند از:

1- عدم جابجایی اشیای سنگین 2- تعویق انداختن فعالیت های جنسی و مقاربتی تا 6 هفته بعد از عمل جراحی واژن. 3- عدم مصرف دارو های متنوع و 4- عدم مصرف دخانیات و سیگار.

هر بانویی که عمل زیبایی واژن را انجام دهد می تواند با رعایت نکات مطرح شده، یک عمل ماندگار را برای خود داشته باشد. و دیگر متحمل هزینه های اضافی این عمل نشود.

همان طور که می دانیم نتیجه یک عمل موفقیت آمیز بهتر از نتیجه چند عمل موفقیت آمیز است.  از این رو، بانوان، می بایست، نسبت به رعایت کردن این نکات، کوشا باشند.

2- انجام برخی کارهای ممنوع پس از عمل:
2- انجام برخی کارهای ممنوع پس از عمل:

یک نکته بسیار مهم، مربوط به عمل جراحی زیبایی واژن چیست؟

عمل زیبایی واژن، نیاز به رعایت نکات ضروری و مهمی است که می توان به یکی از مهم ترین آن ها، اشاره نمود. نکته مهم مربوط به عدم مصرف سیگار و دخانیات است.

بانوان، باید در نطر داشته باشند که برای عمل زیبایی واژن، نباید سیگار یا دخانیات مصرف کنند؛ حد اقل آنکه نباید تا یک ماه قبل از جراحی واژن، سیگار یا دخانیات را استفاده کنند.

خطری که مصرف سیگار یا دخانیات برای این دسته از بانوان دارد شاید بسیار خطرناک تر از مصرف آن در بانوان معمولی باشد.

به عبارت بهتر، مصرف سیگار یا دخانیات، هیچ گاه برای افراد، مخصوصاً بانوان مفید نبوده و نیست. مضرات آن، بیش از سودی است که برای افراد به ارمغان می آورد.

یک نکته بسیار مهم، مربوط به عمل جراحی زیبایی واژن چیست؟
یک نکته بسیار مهم، مربوط به عمل جراحی زیبایی واژن چیست؟

مصرف سیگار

مصرف سیگار یا دخانیات، برای بانوانی که قصد انجام عمل زیبایی واژن دارند، ممنوع اعلام می کنیم؛ زیرا سیگار یا دخانیات، منجر به کاهش اکسیژن می شود. زمانی هم که اکسیژن کم شد، خون رسانی بدن در ناحیه واژن، با مانع عبور می کند. نتیجه عمل نیز چیز رضایت بخشی نخواهد بود. وضعیت عمل به کندی پیش می رود و یا شاید اصلاً بهبود نیابد.

برای رعایت این مورد، نیاز است که جراح زیبایی، قبل از عمل، با بانوی مراجعه کننده، یک مشورت کوتاهی داشته باشد.

نکات مهم قبل و بعد از عمل را برای وی تشریح نماید. او را به مراقبت های قبل و بعد از عمل راهنمایی نماید و خلاصه آنکه وضعیت نهایی وی را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهد.

این بررسی های دقیق، با انجام آزمایش های قبل از عمل، قابل تشخیص و انجام است. با رعایت کردن نکات یاد شده، بدون شک، جراحی واژن برای بانوان بدون خطر و بدون عوارض های احتمالی خواهد بود.

نحوه انجام عمل زیبایی واژن، چگونه است؟

عمل زیبایی واژن، یکی از عمل های ظریف در بانوان است. همان طور که می دانید به عمل زیبایی واژن، عمل لابیا پلاستی نیز گویند.

عمل لابیا پلاستی، برای ترمیم در ناحیه واژن، بخش لابیا، صورت می گیرد. انجام عمل لابیا برای کوتاه کردن لبه های لابیا، با روش های جراحی متفاوتی، قابل انجام است.

نحوه انجام عمل زیبایی واژن، چگونه است؟
نحوه انجام عمل زیبایی واژن، چگونه است؟

چه زمانی سایز لابیا، بزرگ تر می شود؟

برای پاسخ به این سئوال، باید بدانید که لابیا در ناحیه واژن، در اثر پیری و بعد از آن در اثر زایمان های طبیعی و متعدد، در بانوان ، رخ می دهد. از این رو، برای تغییر آن به شکل اول، و یا به عبارت دیگر برای زیبایی طبیعی آن، بانوان به این جراحی اقدام می کنند.

چه زمانی سایز لابیا، بزرگ تر می شود؟
چه زمانی سایز لابیا، بزرگ تر می شود؟

 

علم طبابت، برای ایننوع جراحی خاص، با روش کات کردن لابیا انجام می گیرد. در این روش پوست اضافی لابیا از پشت واژن، برداشته می شود. این عمل منجر به سفت شدن ناحیه واژن در در بخش لابیا می شود.

انجام این عمل بسیار ظریف و حساس، نیازمند یک جراح مجرب و ماهر است که به کار خود تسلط کامل داشته باشد. انجام عمل با یک جراح با تجربه، بانوان را از ریسک های احتمالی، در امان نگه می دارد.

 

نکته

نکته دیگری نیز درباره نحوه عمل زیبایی واژن، وجود دارد و آن این است که انجام جراحی واژن با استفاده از تکنولوژی های نوین روز، یک عمل رضایت بخش است.

دیگر آن دلهره های نبودن تجهیزات پزشکی و یا ترس از نبودن پزشکان جراح و مجرب، نیست و یا کم رنگ شده است. در واقع تکنولوژی های جدید، کار جراحی واژن را بسیار ساده تر نموده است.

علت انجام جراحی زیبایی واژن، کدام موارد است؟

برای یک عمل مهم که مربوط به مهم ترین بخش از اندام است باید دلیل مهمی در انجام جراحی این بخش داشت.

بخش واژن، یک بخش حساس و ظریف از اندام بانوان است که علت های متعددی برای انجام جراحی واژن دارد. این دلایل به شرح ذیل می باشند:

1- اولین مورد مربوط به زمان یائسگی است. ئایسگی در بانوان بالای 50 سال سن، رخ می دهد. یائسگی در بانوان، عاملی در تغییر ظاهر ناحیه واژن است. حالت افتادگی در واژن، منجر به ظاهری می شود که اکثر بانوان، آن را نا خوشایند می دانند.

این تغییر ظاهری در روابط جنسی این دسته از بانوان، تأثیر منفی خواهد گذاشت. اختلالات ظاهری همچون، شل شدن و تغییرات لابیا های بخش واژن، بانوان را به سمت جراحی زیبایی واژن می کشاند. به عبارت دیگر، می توان گفت که درمان این اختلالات واژنی، با جراحی زیبایی واژن، قابل ارتقاء است.

گشاد بودن واژن

2- مورد دوم مربوط به گشاد بودن واژن است. بیشتر افراد جامعه بر این باورند که، علت گشاد بودن واژن، به تعدد رابطه جنسی ارتباط دارد. ولی به طور قطع و یقین این عامل، تنها عامل معضل ذکر شده نیست.

برخی دیگر از موارد وجود دارد که این مشکل را ایجاد می کنند. یک دلیل مربوط به ژنتیک است. عامل ژنتیکی را نباید یک معضل یا مشکل معرفی کرد. حالت طبیعی و ظاهری واژن است. هر چند به لحاظ ظاهری برای بانوان، ناخوشایند است.

دلیل دوم می تواند مربوط به زایمان های متعدد و طبیعی مادران باشد.  دلیل سوم نیز مربوطه به کاهش شدید وزن است. دلیل چهارم نیز به افزایش سن ارتباط دارد. دلیل پنجم نیز عدم هماهنگی سایز در روابط زن و مرد است.

شایان ذکر است، دلایل مطرح شده همگی سهم یکسانی در مشکل گشاد بودن واژن، ندارند. اینها مواردی بود که ممکن است برای مشکل مورد نظر، واقع شده باشند. گاهی نیز این امکان وجود دارد که موارد یاد شده اصلاً حالت مشکل مورد نظر را به وجود نیاورند.

 

 

کاندیدای مناسب جراحی زیبایی واژن، شامل کدام دسته از بانوان است؟

طبق آنچه تا کنون گفته شد، عمل زیبایی واژن، یک عمل بسیار ظریف است که به پزشک مجرب نیاز دارد. این عمل بسیار حساس باید کاندیدای مناسبِ خود را داشته باشد. کاندیدای مناسب جراحی زیبایی واژن برخی از بانوان اند که شرایط آن ها ذکر خواهیم کرد. توصیه می کنیم به موارد این بخش توجه ویژه داشته باشید.

1- جراحی زیبایی واژن، یک جراحی حساس و بسیار ظریف است که به دقت بالایی نیازمند است. بنابر این باید بانوانی که در صحت سلامت جسم و روان هستند به انجام این عمل، مبادرت بورزند.

برای بانوانی که در سلامت کامل هستند فقط در شرایطی که دچار معضلات بخش لابیا شده اند، می توانند از این عمل زیبایی برای درمان ظاهری خود استفاده نمایند. این بانوان زمانی می توانند جراحی زیبایی واژن را انجام دهند که به عارضه شل شدگی و یا افتادگی لابیا در بخش واژن مبتلا شده و یا در اثر زایمان های متعدد و طبیعی چنین حالتی برایشان رخ داده باشد.

علم پزشکی در زمان فعلی برای این دسته از بانوان راه حل جراحی در بخش واژن را پیشنهاد می کند. استفاده از ابزار های نوین روز هم، عاملی برای اطمینان خاطر این بانوان خواهد بود. از این رو، درمان با جراحی واژن را می توان به این بانوان، توصیه نمود.

عمل واژینو پلاستی

2- دسته دوم از کاندیدا های جراحی زیبایی واژن، بانوانی هستند که قصد دارند عمل واژینو پلاستی را انجام دهند. واژینو پلاستی، یک عمل جراحی سرپایی در بانوان است که مدت زمان آن چیزی حدود یک ساعت الی دو ساعت، بیشتر نیست. جراحی واژینو پلاستی، نیازمند بیهوشی موضعی و یا بیهوشی عمومی خواهد بود.

روش انجام واژینو پلاستی، به این صورت است که جراحی با یک برش کوچک آغاز می شود. برش کوچک از بخش واژن که همان لابیا است انجام می شود. بعد از برش زده شده، دیواره پشت واژن، نیز بر داشته می شود. این بخش از واژن نیاز دارد که عضلات سفت و محکمی را بعد از جراحی، به خود بگیرد.

زمان بهبود جراحی واژینو پلاستی، بین 7 الی 14 روز است. این احتمال وجود وجود دارد که بعد از جراحی واژینو پلاستی، دچار خونریزی شده و این خونریزی چند روزی به طول بینجامد. اما احتمال خون ریزی در روز اول، بیشتر است. عوارضی که واژینو پلاستی ممکن است داشته باشد این است که در بخش ناحیه واژن بعد از جراحی، احتمال بروز کبودی و تورم وجود دارد.

درد خفیف

عوارض گفته شده به طور قطع، بعد از یک روز تا دو روز، به صورت طبیعی از بین خواهد رفت و هیچ اثری از کبودی یا تورم در محل واژن به جای نمی ماند.

یک نکته دیگر از جراحی واژینو پلاستی، آن است که بدون شک، انجام عمل با درد خفیف و یا شدیدی همراه است. این درد، طبیعی است و نباید آن را جدی تلقی کرد و یا نگرانی از بابت آن به خود راه دهید.

با انجام عمل واژینو پلاستی، بیشتر بانوان، از سه روز تا پنج روز، به بهبودی عمومی خواهند رسید. این بهبودی به این صورت است که می توانند به زندگی روز مره خود بپردازند و فعالیت های خود را پیش ببرند. اما یک نکته مهم تر وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

نکات مهم

باید ورزش و فعالیت های سنگین را در دو هفته اول، به طور کامل از فعالیت های روزمره خود حذف کنید و آن ها را انجام ندهید. به طور یقین باید گفت، بهبودی کامل جراحی واژینو بین 4 تا 6 هفته به صورت متوسط خواهد بود.

دسته سوم از کاندیدا های جراحی زیبایی واژن، بانوانی هستند که برای روشن کردن ناحیه تناسلی خود به این عمل، اقدام می کنند.

رنگ تیره در ناحیه تناسلی

به صورت معمول، رنگ تیره در ناحیه تناسلی، برای بانوان اصلاً خوشایند نیست. بانوان بابت این موضوع به خود نگرانی راه می دهند. برای این بانوان، یک نکته مهم وجود دارد که نباید از آن غافل باشند.

رنگ تیره ناحیه واژن در برخی از بانوان به صورت ژنتیکی است، این مورد با جراحی زیبایی واژن قابل حل است.

گاهی اوقات رنگ تیره ناحیه واژن، به خاطر عفونت های زنانه و یا عدم رعایت بهداشت است. از این رو، جراحی ذکر شده می تواندف راه حلی برای درمان عفونت های ذکر شده نیز باشد.

نهان سازی کلیتورال

دسته چهارم از کاندیدا های جراحی زیبایی واژن، برای بانوانی است که قصد دارند، نهان سازی کلیتورال را انجام دهند.

روش نهان سازی کلیتورال، به این صورت است که در ناحیه واژن، بافت ناحیه کلیتوریس به طور کامل برداشته می شود. این جراحی، همه مشکلات مربوط به نارسایی های تحریک جنسی را مرتفع می کند.

دسته پنجم از کاندیدای جراحی زیبایی واژن، بانوانی هستند که قصد تقویت نقطه G را دارند. جراحی زیبایی واژن، به این صورت انجام می شود که در نقطه G بانوان، کلاژن مخصوص جراحی را تزریق می کنند.  این کار برای ارگاسم و تحریکات جنسی لحاظ می شود.

روش های انجام جراحی زیبایی واژن، کدام اند؟

جراحی زیبایی واژن، دارای روش های مختلفی است که قصد داریم، آنها را برای شما بیان نماییم. زیبایی واژن با دو روش جراحی:

1- واژینو پلاستی

2- لابیا پلاستی، انجام می شود.

شرح مورد اول یعنی جراحی واژینو پلاستی در مطلب قبل به طور کامل بیان شد. شرح مورد دوم یعنی جراحی لابیا پلاستی را در ادامه مطلب برای شما، بیان خواهیم نمود.

لابیا پلاستی، مخفف عمل زیبایی لابیا است. جراحی ناحیه لابیا، مربوط به کوچک کردن اندازه لابیا مینور است.

در واقع، انجام این عمل برای دو دسته از زنان که در این ناحیه دچار مشکل می شوند، امری ضروری است. ولیکن در بیشتر زنان، یک عمل زیبایی به شمار می رود.

باید برای انجام این عمل حتماً با یک متخصص زنان که از علم و تجربه کافی در این نوع جراحی برخوردار باشد، کمک گرفت.

انجام این عمل به صورت سرپایی و با بی حس کردن موضعی انجام می شود. جراحی حدود دو ساعت به طول می انجامد. عمل لابیا پلاستی، با قیچی مخصوص یا لیزر انجام می شود. برش های قیچی روی لبه های داخلی واژن  که بزرگ و ناهموار هستند، باعث کوتاه کردن سایز لابیا مینور می شود.

برش ها در ناحیه واژن به عواملی همچون:

1- پیکربندی واژن

2- بافت واژن

3- اندازه لبه های داخلی واژن، بستگی دارد. بعد از انجام این برش ها، پزشک با نخ های جذبی، ناحیه برش زده را بخیه می کند.

تکمیل جراحی لابیا پلاستی

برای تکمیل جراحی لابیا پلاستی باید گفت که این جراحی، به دو روش قابل انجام است. روش اول، روش جراحی با تیغ است.

روش جراحی با تیغ، به صورت برش و بخیه در ناحیه تناسلی بخش واژن و در لابیا، خواهد بود. این روش، به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی در ناحیه واژن صورت می گیرد. ماندگاری روش جراحی با تیغ زیاد است.

بخیه ها

بخیه های ایجاد شده قابل جذب هستند و پس از مدتی به خوبی بهبود می یابند. روش دوم عمل لابیا پلاستی، با لیزر است.

این روش هیچ دردی ندارد. هیچ برش و بخیه ای در ناحیه تناسلی ایجاد نمی کند. تنها با لیزر این درمان به آسانی صورت می گیرد. ماندگاری روش لیزری نسبت به روش جراحی با تیغ، بسیار کمتر است.

یک نکته مهم برای زمان انجام عمل لابیا پلاستی آن است که بهتر است بعد از اتمام زمان قاعدگی انجام گیرد.

زیرا تا قاعدگی بعدی، برش ایجاد شده از عمل لابیا پلاستی، به خوبی ترمیم می شوند و در این فاصله زمانی بهبودی کامل و زودتری حاصل خواهد شد.

عوارض بعد از عمل جراحی زیبایی واژن، کدام است؟

این عمل نیز مانند تمامی عمل های دیگر ممکن است دارای عوارضی نیز باشد. در اینجا میخواهیم به عوارض احتمالی این عمل اشاره ای داشته باشیم. البته شدت عوارض با توجه به کار پزشک شما و همچنین بدن هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

اما در نظر داشته باشید عمل جراحی زیبایی واژن، هیچگونه عوارض جدی برای زنان به دنبال ندارد. البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که انجام این عمل حساس، نیاز به مراجعه به جراح خبره و پزشک متخص به خود را دارد.

این عمل با جدید ترین تکنیک های روز دنیا انجام می شود. بنابراین خطری به لحاظ استفاده از این نوع تکنولوژی ها نیست.

بهبودی زنان، بعد از انجام این عمل بسیار سریع اتفاق خواهد افتاد. این ناحیه از بدن (ناحیه تناسلی)، به دلیل گردش خون زیاد در آن، به سرعت بهبود می یابد.

 

از عوارض احتمالی این عمل میتوان به درد دائمی ، تغییراتی در احساسات ، همچنین نگرانی هایی درباره عدم بهبودی زخم ها وجود دارد. بهتر است حتما با پزشک خود کاملا درباره عوارض احتمالی یا اقدامات قبل از آن باید صحبت کرد. سعی کنید در این مورد هر چه باعث نگرانی شما خواهد شد را با پزشک یا مشاور بیان کنید.

سه روز بعد از عمل

به طور تقریبی، معمولاً سه روز بعد از عمل لابیا پلاستی، بیماران می توانند کارهای روزمره خود را مانند روزهای قبل آغاز نمایند.

البته درد کمی هم بعد از عمل برای زنان وجود دارد که طبیعی است و با مصرف مُسکن هایی که پزشک تجویز می کند، درد کاهش می یابد و می تواند درد را کنترل نماید.

عمل زیبایی لابیاپلاستی چیست ؟

عمل زیبایی لابیاپلاستی در واقع یک نوع عمل زیبایی است که تفاوت چندان با عمل واژینوپلاستی ندارد. در اغلب موارد این دو عمل مکمل هم بوده و با هم انجام میشوند. این عمل نیز به تغییر شکل ظاهری واژن میپردازد. البته این عمل در دو حالت لابیاپلاستی مینور و لابیا ماژور میباشد.

 

عمل زیبایی لابیاپلاستی چگونه انجام میشود ؟

در این عمل طول واژن و دو لبه آن تغییر خواهد گذاشت. بسیاری از خانم ها علاقه مندند لبه های داخلی واژن از لبه های بیرونی آن بیرون نزند. همچنین در این عمل کلاهک کلیتوریس میتواند برداشته یا کوتاه شود. این عمل که بسیار شبیه عمل واژینوپلاستی است تغییرات ظاهری بسیاری برای واژن خانمها نیز به همراه خواهد داشت. این عمل که با دستگاه تناسلی بانوان در ارتباط است نیازمند آن است که حداقل سه روز از عادت ماهیانه فرد گذشته باشد و همچنین تاریخ عمل از عادت ماهیانه بعدی دور فاصله زیادی داشته باشد.

لازم است قبل از عمل طی آزمایشاتی مبنی بر نبودن هیچ گونه عفونت در داخل و خارج واژن مشخص شود. اگر فرد بدون توجه به این موارد اقدام به عمل کند ممکن است عوارضی چون عفونت دستگاه تناسلی ، تورم ، کبودی  و … بسیاری داشته باشد. حتما مراقبت های لازم قبل از عمل را انجام داده و به آنها توجه کنید.

منظور از جراحی لابیا مینور، از زیر بخش های جراحی زیبایی واژن، چیست؟

یکی از جراحی های زیبایی واژن، جراحی لابیا مینور است. برای بیان دقیق لابیا مینور باید گفت، دو لایه بعد از لایه لابیا ماژور واژن است.

در واقع، دو لایه پوستی لابیا مینور، بین لابیا ماژور قرار دارد. این دو لایه پوست، از کلیتوریس به طرف بیرون و پایین، در هر دو سمت دهانه واژن امتداد دارد. نکته مهم درباره لابیا مینور آن است که، رنگ و اندازه آن در افراد مختلف، متفاوت است.

درباره لابیا مینور، دو سئوال ممکن است پیش آید. اولین سئوال آن است که اندازه نرمال لابیا مینور به صورت طبیعی باید چقدر باشد؟. پاسخ این سئوال به عوامل متعددی بستگی دارد.

به لحاظ علمی و پزشکی، اندازه نرمال و مشخصی از لابیا مینور معین نشده است. در واقع، اندازه این لبه های پوست، در افراد مختلف، دارای سایز متفاوتی است. رنگ و سایز لابیا مینور در زنان، به سن، و مسائل ژنتیکی، هورمونی و بارداری آنان وابسته است.

انجام جراحی تغییر اندازه لابیا مینور، چه وقت می تواند انجام شود؟

در این خصوص یک جای تأسف وجود دارد و آن این است که اغلب زنان برای زیبایی ناحیه تناسلی خود به انجام عمل های زیبایی واژن روی آورده اند.

این زنان قصد دارند لبه های ناحیه تناسلی (واژن) خود را کوچک تر کنند. آنان بر این باورند که این کار باعث زیبایی، در این ناحیه از بدن می شود. غافل از اینکه، زمانی عمل لابیا مینور را باید انجام داد که فرد در این ناحیه دچار مشکلاتی شده باشد.

از لحاظ پزشکی، زنان تنها در دو حالت باید به انجام عمل لابیا (لابیا پلاستی) اقدام نمایند:

1- اگر فردی که در حال انجام فعالیت و حرکات ورزشی است، در ناحیه لابیا مینور خود دچار آزار و یا اذیت شود.

2- زمانی که اندازه لابیا مینور، در خروج ترشحات واژنی مانع باشد و نوعی عفونت واژینال را برای زنان ایجاد نماید. در نتیجه، انجام عمل لابیا پلاستی در دو حالت ذکر شده برای زنان باید صورت گیرد که اندازه غیر طبیعی لابیا مینور در این مقوله صادق است.

سن لازم برای انجام عمل های زیبایی لابیاپلاستی چیست ؟

معمولا اندام های تناسلی خانم ها به مرور زمان و با تعدد رابطه جنسی یا زایمان های طبیعی حالت معمولی خود را از دست میدهد و دهانه واژن دچار شل شدگی یا همان افتادگی خواهد شد. این موارد معمولا در سنین 20 تا 50 سالگی بروز میکند.

اما عمل های زیبایی سن بخصوصی ندارند و فرد بعد از بلوغ میتواند به عمل های زیبایی واژن بپردازد. در سنین بالاتر از پنجاه سالگی ممکن است بهبودی به سرعت حاصل نشود و برای درمان مشکلاتی بروز کند در سنین بالای پنجاه سالگی این گونه عمل ها توصیه نخواهد شد.

هزینه عمل لابیاپلاستی چیست ؟

هزینه این گونه عمل ها بستگی به توانایی فرد دارد. معمولا فرد نیازمند یک جلسه مشاوره برای تشخیص نوع عمل و هزینه دقیق است. اما حدودا میانگین این گونه عمل ها سه میلیون می باشد. البته باز هم باید بگوییم تشخیص نهایی با پزشک مربوطه می باشد. حتما بعد از تصمیم به عمل یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص خود داشته باشید تا همه موارد را برای شما ذکر کند.

همچنین اگر دچار بیماری های عفونتی هستید حتما این مورد را به پزشک اطلاع دهید. فرد قبل از عمل نباید هیچ گونه بیماری مقاربتی یا عفونی داشته باشد. اگر لازم است دارویی را مصرف کنید حتما به پزشک اطلاع دهید یا بیهوشی یا داروهای پس از عمل منعی برای شما نداشته باشند.

به طور عمومی، چه کسانی نیاز به جراحی های زیبایی واژن، دارند ؟

امروزه جراحی های زیبایی واژن را بسیاری از بانوان انجام می دهند. ولی باید بدانید برای انجام این عمل چه کسانی مناسب هستند و یا به عبارت بهتر چه کسانی می توانند برای جراحی های متنوع زیبایی واژن، به جراح متخصص بانوان مراجعه نمایند. این افراد عبارتند از:

1- افرادی که در واژن ناحیه تناسلی خود، مشکلات عدیده ای دارند؛ به عنوان مثال در حین راه رفتن، لباس تنگ پوشیدن، ورزش و فعالیت های روزمره خود با درد و مشکلات جنسی مواجه هستند.

2- بانوانی که تعداد زایمان زیادی داشته اند نیز، می تواند یکی از موارد مناسب برای جراحی های زیبایی واژن، باشند.

3- افرادی که به صورت ذاتی، دارای لابیا های بزرگ و یا نا متقارن هستند نیز گزینه دیگری برای جراحی های زیبایی واژن، به شمار می آیند.

این افراد در لبه های لابیای واژن خود، ظاهری بسیار بزرگ یا پهن و باریک در صورت عدم تقارن هستند. این دسته از افراد برای جراحی لابیا پلاستی می توانند به پزشک متخصص بانوان و تناسلی مراجعه نمایند.

مزایای جراحی زیبایی واژن، شامل چه مواردی است؟

عمل زیبایی واژن که امروزه در علم پزشکی برای زنان، شناخته شده است، برخی مزایای خاص خود را دارد که می توان به آنها اشاره کوتاهی داشت. این موارد عبارتند از:

1- بهبود روابط جنسی

2- افزایش اعتماد به نفس

3- داشتن دوره بهبود بیماری به صورت کوتاه و حتی کم

4- انجام فعالیت های روزانه فردی، بعد از 24 ساعت

5- احساس درد کم بعد از انجام جراحی

6- عدم نیاز به بخیه در عمل

7- حل مشکلات زندگی مشترک مربوط به مسائل زناشویی.

مزایای عنوان شده تا حد قابل قبولی، در زندگی مشترک بانوان، یک تحول عمیق ایجاد می کند که باعث افزایش خوشایندی بانوانی که از شرایط فعلی خود راضی نیستند، باشد.

جراحی نو پا

همچنین شایان ذکر است که جراحی نو پا و جدید زیبایی واژن که در انواع مختلف آن در حال انجام است، به صورت کلی در دو دسته از بانوان، انجام می شود. دسته اول از بانوان، آنانی هستند که در کمال هوشیاری و سلامت، فقط به خاطر ناراضی بودن از شرایط مادر زادی خود به این جراحی، روی می آورند؛

دسته دوم، زنانی هستند که در اثر اختلالات واژنی، به بیماری های زنانه و یا اختلالات واژنی، مبتلا می شوند. در مجموع هر دو دسته از بانوان ذکر شده، برای زیبایی ناحیه واژن، اقدام به جراحی بسیار حساس و ظریف زیبایی واژن، روی می آورند.

از اینکه تا انتهای این مقاله، با ما همراه بودید، بسیار متشکریم؛ و امیدواریم که از خواندن مطالب آن، بهره لازم و کافی را کسب کرده باشید.

بهبودی در عمل واژینوپلاستی چگونه است؟

لازم است در این بخش به دوران پس از عمل فرد بپردازیم. بعد از عمل فرد معمولا چند ساعت در بیمارستان یا کلینیک نگه داری میشود و در صورت نبود مشکلی بیمار مرخص خواهد شد. همچنین بعد از این عمل ممکن است احساس درد داشته باشید برای این موضوع طبق نظر پزشک داروهای مسکن را مصرف کنید تا شدت درد برای شما کاهش پیدا کند. معمولا زخم های عمل واژینوپلاستی بسیار سطحی است.

حدودا یک یا دو هفته بعد از عمل زخم ها بهبود پیدا میکنند. دردها  و ورم های اطراف واژن کامل طبیعی هستند و پس از عمل از بین خواهند رفت جای هیچ نگرانی نخواهد بود. در دوران نقاهت بیماران نباید تا شش هفته رابطه جنسی داشته باشند. همچنین بهبودی نسبتا کامل حدودا تا یک ماه اتفاق می افتد.

نکات بسیاری مهمی که در این مورد باید رعایت شود این است که بعد از حدودا یک هفته شما میتوانید به حداقل کارهای خود با فشار کم رسیدگی کنید. در این دوره پزشک شما باید آزمایشاتی را از شما بگیرد تا مطمئن شود روند بهبودی شما طبق روال معمول انجام خواهد شد. سعی کنید پس از این تمرینات پزشک که برای تقویت عضلات لگنی شماست را به درستی انجام دهید. حتما مراقبت های بعد از عمل واژینوپلاستی را به درستی انجام دهید.

مراقبت های بعد از عمل لابیا پلاستی چیست ؟

بعد از عمل ممکن است شما به دلیل وجود درد نیاز به استفاده از مسکن داشته باشید البته پزشک مربوطه حتما در این باره با شما نکاتی را در میان خواهد گذاشت. و اگر نیاز به مصرف مسکن داشته باشید حتما به شما اطلاع خواهد داد.

از آنجایی که عمل زیبایی لابیاپلاستی با اندام تناسلی شما ارتباط مستقیم دارد برای ترخیص از بیمارستان و راه رفتن در روزهای اول نیازمند یک نفر همراه هستید.

میتوانید برای کاهش تورم و دردهای احتمالی بعد از گذشت یک روز از کمپرس های یخ استفاده کنید ، این کار شما را برای درمان بهتر یاری میدهد.

به دلیل احتمال زیاد عفونت در این ناحیه لازم است شما تا حداقل سه روز اول بهداشت واژن خود را بیشتر از قبل جدی بگیرید. طبق نظر پزشک از ژل های شست و شو استفاده کنید. تا احتمال عفونت های داخلی و خارجی را برای خود کاهش دهید.

اگر پزشک مربوطه برای شما دارویی تجویز کرده است حتما تمامی داروها را سر وقت مصرف کرده و به بهبود خود کمک کنید. همچنین برای پیشگیری از مشکلات دیگر اگر دارویی مصرف میکنید حتما قبل از عمل به پزشک خود این موضوع را اطلاع دهید.

برای کاهش تحریک پوستی و پیشگیری از مشکلات دیگر حداقل تا یک هفته از پوشیدن لباس و شلوارهای تنگ جدا خودداری کنید. اندام تناسلی شما به هیچ وجه نباید تحت فشار قرار بگیرد.

پس از گذشت  بیست و چهار  ساعت میتوانید دوش بگیرید اما استخر و نشستن در وان حمام حداقل تا یک هفته برای شما مجاز نیست بعد از گذشت این زمان حتما با پزشک خود مشورت کنید.

پس از یک هفته میتوانید کم کم به فعالیت های سبک خود بپردازید. بهبودی شما ممکن است تا یک ماه به طول بیانجامد در این زمان لازم است حتما مراقبت های بعد از عمل را برای جلوگیری از مشکلات ناگهانی رعایت کنید.

مراقبت های بعد از عمل لابیا پلاستی چیست ؟
مراقبت های بعد از عمل لابیا پلاستی چیست ؟

 

آیا لابیاپلاستی باعث کاهش لذت جنسی فرد میشود؟

خانم ها در دو قسمت بدن خود عصب های تحریک جنسی هستند. قسمت درونی آن نقطه G است که درون واژن قرار دارد و باعث لدت و تحریک درون واژن میشود و نقطه دوم کلیتوریس در قسمت بیرونی واژن قرار گرفته است. قسمت های تحت عمل لابیا در این دو محدوده قرار ندارد و این عمل با افزایش اعتماد به نفس فرد باعث لذت بیشتر خود و شریک جنسی خود میشود.

در چنین حالتی هیچ گونه نگرانی برای کاهش لذت جنسی در خانم ها و شریک جنسیشان وجود ندارد. باید این نکته را بیان کنیم این عمل ها مناسب پس از زایمان در خانم ها میباشد. اگر فرد بعد از عمل زایمان طبیعی داشته باشد ممکن است شکل واژن تغییر کند و زیبایی قبل را نداشته باشد.

آیا لابیاپلاستی باعث کاهش لذت جنسی فرد میشود؟
آیا لابیاپلاستی باعث کاهش لذت جنسی فرد میشود؟

 

عمل زیبایی ترمیم بکارت چیست؟

حتما شما هم نام عمل های زیبایی ترمیم بکارت و بازگردانی دختری را شنیده اید، اما شاید ندانید جز عمل های زیبایی بانوان به شمار میرود. خیلی ها گمان میکنند این گونه عمل ها مناسب کسانی است که به هر دلیلی از جمله تجاوز یا انجام بعضی حرکات ورزشی شدید بکارت خود را از دست داده اند. اما این عمل که متقاضیان زیادی در سراسر دنیا دارد جز عمل های زیبایی به حساب می آید. عمل هایمنوپلاستی یا ترمیم بکارت نیز نامیده میشود.

عمل زیبایی ترمیم بکارت چیست؟
عمل زیبایی ترمیم بکارت چیست؟

 

دانستنی هایی درباره عمل ترمیم بکارت چیست؟

این عمل نیز جز عمل های سرپایی بوده و با بی حسی موضعی انجام میشود. همچنین فرد نیازی به مراقبت های تحت تاثیر بیهوشی را نخواهد داشت پس از چند ساعت تحت نظارت پزشک در بیمارستان یا کلینیک میتوانند مرخص شوند.

گفته مبشود این عمل به روشهای چاقوی جراحی و همچنین به روش رادیوسرجریکال انجام میشود.

ترمیم بکارت با لیزر :

یکی از سوالاتی که پرسیده میشود این است که آیا ترمیم بکارت با روش لیزر ممکن است؟ این یکی از دروغ هایی است که برای جذب کاربران بیان میشود. در واقع ترمیم بکارت فقط با بخیه و بی حسی یا بیهوشی انجام تواهد شد. همچنین ترمیم پرده بکارت با لیزر امری محال است.

عوارض ترمیم پرده بکارت چیست؟

این عمل نیز ممکن است مانند باقی عمل های دیگر دارای عوارضی باشد. میخواهیم به توضیح این عوارض بپردازیم.

احساس سرگیجه یا تهوع و استفراغ :

اگر شما با بیهوشی عمل شده باشید امکان دارد بخا‌طر مصرف داروی بیهوشی شما دچار این حالات بشوید. این امر کاملا طبیعی است و قابل کنترل خواهد بود. اگر سرگیجه و استفراغ شدت گرفت این مورد را حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

احساس درد یا زخم در ناحیه عمل شده :

ممکن است بعد از عمل تا دو یا سه روز اول شما دچار درد یا زخم در ناحیه تناسلی خود شوید. این مورد نیز طبیعی است و با داروهای مسکن و همچنین انجام مراقبت های لازم برطرف نیز خواهد شد.

خونریزی شدید :

محل عمل شده نباید تحت فشار قرار بگیرد. باید سعی کنید کمترین فشار را تا بهبودی کامل به محل اندام تناسلی خود وارد کنید. راه رفتن طولانی مدت یا بد نشستن ممکن است باعث خونریزی شدید و یا درد شدید در شما شود.

عفونت یا ترشح واژن غیرطبیعی :

مصرف داروهای انتی بیوتیک را جدی بگیرید. ممکن است شما دچار عفونت شوید و این عفونت باعث ترشحات غیر طبیعی از ناحیه واژن شما شود. در صورت مصرف دارو و ادامه این مورد حتما با پزشک خود مشورت کنید.

دانستنی هایی درباره عمل ترمیم بکارت چیست؟
دانستنی هایی درباره عمل ترمیم بکارت چیست؟

مراقبت های بعد از عمل ترمیم بکارت چیست؟

سعی کنید در روز اول استراحت کنید و داروهای تجویزی پزشک را حتما مصرف کنید. مراقبت در روز اول پس از ترمیم بکارت امری ضروری است.

به دلیل فشار کمتر در ناحیه تناسلی خود بهتر است در روزهای اول به صورت کج بنشینید یا بر پشتی تکیه بزنید. تا حد امکان از فشار بر ناحیه تناسلی جلوگیری نمایید.

بعد از گذشت یک روز میتوانید حمام کرده بهتر است برای جلوگیری از عفونت در تشت یا وان بنشینید، آب و بتادین را درون وان یا تشت ریخته و درون آن بنشینید. به قدری در آب بتادین بریزید که رنگ آب مانند چای کم رنگ باشد.

پس از هر بار شست و شو یا حمام محل را با سشوار به دقت خشک کنید.

برای سهولت کار و فشار کمتر در ناحیه عمل شده در این مدت از توالت فرنگی استفاده کنید.

تا دو هفته بهبودی شما کامل خواهد شد. در این مدت شما توانایی راه رفتن آرام را خواهید داشت اما از پله ها هرگز استفاده کنید.

در این دو هفته نباید دچار یبوست شوید. بهتر است داروهای مسهل با دز پایین استفاده شود.

در ادامه میخواهیم به توضیح انواع پرده بپردازیم.

پرده بکارت حلقوی :

در این نوع پرده بکارت هاله ای نازک پیرامون واژن را گرفته و سوراخ کوچکی در وسط ایجاد میکند. این نوع بکارت بستگی به نوع فیزیکی بدن فرد دارد. اندازه سوراخ و همچنین ضخامت پرده در افراد میتواند متفاوت باشد.

پرده بکارت حلقوی دارای دو نوع ارتجاعی و غیر ارتجاعی است.

پرده بکارت ارتجاعی :

به دلیل حالت کش مانند در زمان دخول پاره نمیشود و ممکن است فرد هیچ گاه با پارگی این نوع پرده مواجه نشود. البته نوع پرده حتما توسط پزشک قابل تشخیص است. و به دلیل حالت کشسانی در زمان دخول بعد از معاینه قطعا قابل تشخیص است.

پرده بکارت حلقوی غیر ارتجاعی :

در این نوع پرده بکارت قطعا بعد از نزدیکی پاره میشود. اما ممکن است بعد از نزدیکی به سرعت خون لخته و فرد خونریزی کمتری داشته باشد.

پرده بکارت مسدود :

مسدود یا بسته نوعی از پرده بکارت است که باعث مماننعت در زمان دخول میشود. معمولا قاعدگی در این افراد با درد شدیدی همراه است. و حتی ممکن است خون در پشت پرده جمع شده و خارج نشود. در این حالت فرد توسط پزشک معاینه و در صورت نیاز طی یک عمل سرپایی با ایجاد برشی در سطح پرده خون قاعدگی خارج خواهد شد.

پرده بکارت تیغه ای :

معمولا در افراد این پرده بکارت دارای یک دیواره یا تیغه است که با نزدیکی های دردناک همراه است. همچنین ممکن است باعث ممانعت در نزدیکی فرد شده و احتیاجی به یک جراحی سرپایه برای از بین بردن این مدل پرده بکارت باشد.

پرده بکارت سوراخ سوراخ :

این مدل پرده بکارت با پوششی وسیعی دارای سوراخ های ریزی است که باعث خروج خون دوران قاعدگی نیز میشوند.

نوع پرده بکارت توسط پزشک زنان قابل تشخیص است و قبل از ازدواج باید حتما نکات مهم بررسی شده و توسط پزشک اعلام شوند. همچنین در صورت وجود پارگی یا خراج در سطح پرده پزشک مربوطه متوجه این موارد خواهد شد. مثلا در پرده ارتجاعی در زمان نزدیکی فرد خراش هایی در سطح پرده ایجاد میشود که این فورا قابل تشخیص خواهد بود.

مراقبت های بعد از عمل ترمیم بکارت چیست؟
مراقبت های بعد از عمل ترمیم بکارت چیست؟

عمل نقطه جی در خانم ها چیست ؟

نقطه جی به دلیل حساسیتی که در افزایش تحریک بانوان و لذت جنسی آنان دارند میتواند با عمل این لذت را برای بانوان بیشتر میکند. عده ای بر این باورند با عمل صحیح این قسمت ارگاسم در خانم ها افزایش پیدا میکند. این عمل به جهت بهبود وضعیت تحریک جنسی برای کسانی است که به دلیل زایمان یا هر علتی دیگر قادر به تحریک جنسی و ارگاسم نمیشوند. با این حال این عمل در دسته عمل های زیبایی واژن قرار میگیرد. و اما بیشتر درباره نقطه جی در خانمها بدانید.

نقطه جی دقیقا کجاست؟ در واقع نقطه جی قسمت جلویی واژن است که اگر به درستی تحریک شود موجب لذت جنسی کامل در خانم ها شود. البته ممکن است بعضی از خانمها نقطه جی را نداشته باشند. اما اگر شما دارای نقطه جی هستید میتوانید از آن برای افزایش لذت جنسی خود بهره ببرید.

بعد از تشخیص اینکه شما این نقطه را دارید نوبت به آن میرسد که تشخیص دهید آیا برای شما لدت بخش است یا خیر ؟ بهترین راه در طول رابطه جنسی است. سعی کنید این نقطه را حس کنید و تشخیص دهید برای شما لذت بخش است یا باعث آزارتان است ؟ کسانی که در این محدوده دچار مشکلاتی هستند میتوانند با تزریق ژل این محدوده را تقویت کنند. خانم هایی که در هنگام رابطه جنسی دچار درد یا احساس بدی در محدوده جی دارند یا به دلیل کهولت سن دچار احساسات منفی در رابطه جنسی میشوند میتوانند با مراجعه به پزشکان زنان و زایمان به دنبال راه چاره یا راه های جراحی و تقویت محدوده جی بپردازند.

عمل نقطه جی در خانم ها چیست ؟
عمل نقطه جی در خانم ها چیست ؟

عمل تقویت محدوده جی با ژل چگونه است ؟

این عمل به صورت وارد کننده مواد پری متیل متاکریلات به واژن انجام میشود. این مواد یا ژل به دلیل جذب نشدن به بدن میتواند بسیار مفید برای جوانسازی واژن باشد. همینطور این ژل ها قابلیت تزریق به چشم و صورت را ندارند. در این تزریق این مواد در طولانی مدت بسیار کارساز بوده و بشدت مورد استقبال خانم ها قرار میگیرد.

بسیاری از زنان در روابط زناشویی خود به ارگاسم نمیرسند و این میتواند مشکلات بزرگی در زندگی فرد ایجاد کند. تزریق ژل به نقطه جی یکی از بهترین روش ها برای افزایش ارگاسم در زنان است. بهتر است طبق نظر پزشک این عمل انجام شده و روابط جنسی فرد بهبود پیدا کند.

عمل تقویت محدوده جی با ژل چگونه است ؟
عمل تقویت محدوده جی با ژل چگونه است ؟

عمل زیبایی کلیتوریس چیست ؟

حتما شما هم واژه کلیتوریس را در خانم ها شنیده اید. در واقع کلیتوریس در خانم ها نقش اصلی تحریک جنسی آنها را دارد. خانم ها در روابط جنسی باید حتما تحریک شوند و بخش اعظمی از این تحریک به دست کلیتوریس انجام میشود. زنان بدون تحریک کلیتوریس به ارگاسم نخواهند رسید.

برعکس ظاهر کوچک کلیتوریس باید این نکته را بیان کرد حدودا نه سانتی متر کلیتوریس تا دهان واژن ادامه دارد و در خانم ها تنها عضوی است که شامل بیشترین عصب های جنسی است. برای لذت در یک رابطه جنسی حتما باید فرد از ناحیه کلیتوریس تحریک شده و دخول به تنهایی زنان را به ارگاسم نخواهد رساند.

این روزها عمل های زیبایی کلیتوریس بسیار شایع شده است میخواهیم به بررسی این عمل بپردازیم. با ما همراه باشید.

در واقع عمل زیبایی کلیتوریس مناسب کسانی است که از بزرگی کلیتوریس رنج میبرند. شاید برای شما هم عجیب باشد اما این یک مسئله کاملا شایع است. در بعضی خانم ها به دلیل افزایش هورمون تستسترون ناحیه کلیتوریس میتواند بسیار بزرگتر از معمول باشد و این برای خانم ها مخصوصا در هنگام پوشیدن شلوار های چسبان یا استفاده از نوارهای بهداشتی آزار دهنده است. بهترین راه عمل کوتاهی یا عمل زیبایی کلیتوریس است. این عمل به معنای از دست دادن یا کاهش قدرت جنسی خانم ها نیست و فقط شکل ظاهری کلیتوریس را بهبود می بخشد.

 

عمل زیبایی کلیتوریس چیست ؟
عمل زیبایی کلیتوریس چیست ؟

نکاتی  درباره بزرگی کلیتوریس

همانطور که گفتیم افزایش هورمون های مردانه در خانم ها میتواند منجر به بزرگی کلیتوریس شود همچنین عوارض دیگری نظیر کلفتی صدا ممکن است برای خانم ها مشکلاتی ایجاد کند. عمل های زیبایی کلیتوریس به منظور بهبود وضعیت جسمانی خانم ها انجام خواهد شد.

بزرگ شدن  کلیتوریس میتواند منجر به  کاهش اعتماد به نفس در خانم ها می شود  ، این مشکل به خوبی با یک عمل جراحی حل خواهد شد.

در بعضی افراد بزرگی کلیتوریس به حدی است که ظاهری مردانه به خود میگیرد و شلوارهای تنگ را برای خانم ها بسیار آزاردهنده خواهد کرد. همچنین ممکن است استفاده از نوارهای بهداشتی برای خانم ها همراه با سوزش باشد و مشکلاتی از این قبیل را ایجاد کند.

بزرگی کلیتوریس در خانم ها میتواند به دلیل مسائل ژنتیکی نیز باشد. در این حالت شاید تشخیص جنسیت فرد از زمان کودکی کار دشواری باشد.

البته برخی از دختران نیز ممکن است زمان بلوغ کلیتوریس رشد ناگهانی انجام می دهد . در همه این حالات عمل جراحی میتواند بسیار کمک کننده باشد.

همچنین خانم هایی که به دنبال افزایش عضله در بدن خود هستند و به مصرف داروهای غیر استاندارد روی می آورند میتوانند دچار مشکلاتی از این قبیل نیز شوند.

تمامی مواردی که ممکن است بر افزایش هورمون تستسترون فرد تاثیر گذار باشد میتواند بر بزرگی کلیتوریس تاثیر گذاشته و مشکلاتی از این قبیل را برای خانم ها ایجاد کند. همینطور مصرف بعضی از داروها میتواند به افزایش تستسترون در خون فرد کمک کند بهتر است قبل از مصرف هر دارو از پزشک یا سرچ در اینترنت با عوارض احتمالی آنان آشنا شوید.

نکاتی  درباره بزرگی کلیتوریس
نکاتی  درباره بزرگی کلیتوریس

 

 

 

عمل های جراحی و همزمان با عمل زیبایی کلیتوریس چیست ؟

عمل های جراحی زیبایی ممکن است همزمان با عمل های دیگر باشد. مثلا عمل زیبایی کلیتوریس بیشتر با عمل لابیاپلاستی نیز همراه است. این دو عمل در کنار هم میتواند تغییرات بسیار وسیعی در ظاهر جنسی خانم ها ایجاد کند.

همچنین عمل تنگ کردن واژن نیز میتواند به ظاهر جنسی و وضعیت قدرت جنسی فرد کمک های بسیاری کند. کسانی که دچار ضعف قدرت جنسی هستند میتوانند از این عمل ها بسیار بهره برده و به ظاهر خود بهبودی بسیاری بخشند. اما اینکه کدام عمل ها بهتر است انجام شود کاملا بستگی به نظر پزشک شما دارد. حتما قبل از تصمیم گرفتن با پزشک خود مشورت کنید.

عمل های جراحی و همزمان با عمل زیبایی کلیتوریس چیست ؟
عمل های جراحی و همزمان با عمل زیبایی کلیتوریس چیست ؟

مراقبت های قبل از عمل کلیتوریس چیست ؟

مراقبت های کلیتوریس نقش بسیار موثری در نتیجه بعد از عمل خواهد داشت. از مصرف هر گونه دارویی که بر خون و هورمون های شما تاثیر میگذارد جدا پرهیز کنید. استفاده از دخانیات و نوشیدنی های الکی نیز میتواند بر خون و هورمون های مردانه شما تاثیر منفی بگذارد. استفاده از داروهای رقیق کننده خون بشدت منع میشوند. زیر این داروها میتواند منجر به خونریزی قبل و بعد از عمل شود. همچنین محل مورد نظر باید کاملا پاکیزه باشد ، حتما محل مورد نظر را شیو کنید.

 

مراقبت های بعد از عمل کلیتوریس چیست ؟

مراقبت های بعد از عمل کلیتوریس بسیار مهم هستند. استفاده از لباس های ضخیم و شلوارهای تنگ بشدت منع میشود زیرا احتمال زخم های بیشتر و عفونت در ناحیه عمل شده بسیار زیاد است.

طبق نظر پزشک حتما داروهای تجویزی را مصرف کرده. بهداشت فردی را تا بهبودی کامل جدی بگیرید. از هر گونه عاملی که منجر به عفونت و زخم های بیشتر میشود جدا پرهیز کنید.

تا بهبودی کامل محل عمل شده را مرتبا تمیز نگه دارید.

انجام ورزش های سنگین و حرکاتی که کمتری فشاری را بر محل وارد میکند بشدت منع میشود. محل مورد نظر تا بهبودی کامل هرگز نباید تحت فشار قرار بگیرد. از رابطه جنسی تا بهبودی کامل پرهیز کنید ، انجام رابطه جنسی در این زمان میتواند به انتقال عفونت در داخل واژن منجر شود ، و مشکلات بسیار بیشتری برای شما به وجود آورد.

بعد از عمل احتمال کبودی و تورم در ناحیه کلیتوریس زیاد است در طی چند ماه آثار عمل ناپدید خواهند شد. در این دوره هرگز نباید دچار یبوست شود. از داروهای مسهل استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید به محل مورد نظر فشاری وارد نخواهد شد.

پس از عمل از نشستن در وان حمام ، استخر ، سونا جدا پرهیز کنید. سعی کنید آهسته پیاده روی کنید ، تند راه رفتن یا دویدن میتواند مشکلات زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

تمامی نکات بعد از عمل بیان شده توسط پزشک را جدی بگیرید و انجام دهید.

 

هزینه انجام عمل کلیتوریس چقدر است ؟

تمامی عمل های بیان شده بسته به موقعیت فرد تعیین هزینه میشوند. اگر شکل ظاهری کلیتوریس شما به حد زیاد نیازمند تغییر باشد هزینه بیشتر خواهد شد. همچنین ترکیب این عمل با دیگر عمل های زیبایی به افزایش قیمت منجر خواهد شد. هیچ گاه برای قیمتی ارزان تر به سراغ دکترها و یا کلینیک های نامعتبر نروید ، اولین قدم هزینه برای ارتقا وضعیت سلامت و جسم شماست. حتما قبل از تصمیم و انتخاب کلینیک و پزشک در این مورد تحقیق کرده و در جلسه مشاوره تمامی سوالات خود را بپرسید همچنین از نتیجه بعد از عمل های دیگر پزشک سوال کنید.

 

حقایقی درباره کلیتوریس بدانید

کلیتوریس حساس ترین عضو جنسی خانم هاست که در حدود 8000 الی 12000 عصب جنسی در خود دارد و حدودا دو برابر آقایان از حساسیت جنسی برخوردار است. این عضو به تنهایی برای تحریک و ارگاسم در زنان مناسب است ، همچنین تنها عامل تحریک جنسی خانم ها محسوب میشود.

تنها کار آن تحریک جنسی زیاد در خانم ها ، آماده سازی کامل زنان در زمان دخول و لذت رسیدن به اوج جنسی و کاربرد دیگری هرگز نداشته است. نداشتن یا اختلال در کار این عضو به منظور اختلال در روابط جنسی خانم هاست.

کلیتوریس با پوششی به نام کلاهک پوشیده شده است و در طول زندگی خانم ها همیشه رشد دارد اما به دلیل قرارگرفتن در کلاهک رشد آن زیاد به چشم نمی آید. همچنین رشد کلیتوریس یک خانم بالغ 7 برابر یک دختر بچه نابالغ است حتی گفته میشود بعد از یائسگی نیز این عضو رشد دارد.

برخی نیز ادعا میکنند محدوده جی در خانم ها که یکی دیگر از عوامل تحریک پذیری و ارگاسم آنان در درون واژن قرار دارد در واقع انتهای کلیتوریس است. البته این یک ادعاست و هنوز ثابت نشده است.

 

سوالاتی درباره عمل کلیتوریس

زمان مورد نیاز برای عمل کلیتوریس چقدر است ؟

این کاملا بستگی به تغییراتی است که قرار است بر روی ناحیه کلیتوریس اعمال شود. حداقل زمان برای انجام این عمل حدودا یک ساعت است اما با توجه به وضعیت جسمانی بیمار و همچنین عمل های ترکیبی دیگر این زمان نیز ممکن است افزایش پیدا کند. زمان دقیق را با توجه به شرایط فرد و وضعیت جسمانی وی توسط دکتر متخصص بیان میشود.

 

سن و زمان مناسب برای انجام عمل کلیتوریس چیست ؟

در واقع کلیتوریس در طول زندگی خانم ها همواره رشد دارد. و این به معنای آن است سن خاصی مناسب برای انجام این عمل وجود ندارد. حتی این رشد میتواند بعد از یائسگی نیز اتفاق بیفتد. بهترین زمان برای انجام این عمل بلافاصله بعد از اتمام دوره قاعدگی در خانم هاست. بعد از این زمان به دلیل کاهش تحریک پذیری ناحیه کلیتوریس میتوان عمل و علائم بعد از آن را نیز به راحتی کنترل کرد.

 

اولین رابطه جنسی بعد از عمل کلیتوریس  چه زمانی است ؟

در واقع همواره توصیه میشود تا بهبودی کامل ، اقدامی به رابطه جنسی نداشته باشید. بهتر است علائم عمل کاملا بهبود یافته و به منظور کاهش عوارض احتمالی از جمله عفونت های واژن حداقل تا یک الی دو ماه رابطه جنسی نداشته باشید. البته این زمان نیز ممکن است طبق نظر پزشک شما متغییر باشد.

 

عمل سفید کردن واژن چیست ؟

در کنار عمل های زیبایی بیان شود عمل سفید کردن واژن یکی از متداول ترین عمل های زیبایی در خانم هاست. در این عمل به شیوه های لیزری اقدام به سفیدتر شدن پوست خود میکنند. روش های بسیاری برای سفیدی واژن در اینترنت وجود دارد. بسیاری از این شیوه ها ممکن است موجب حساسیت پوستی یا عوارضی دیگر داشته باشد. در اینجا میخواهیم به روش های سنتی و کم عوارض سفید شدن واژن بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

روش های سفید شدن واژن چیست ؟

آب لیمو و گلاب :

حتما از خواص شگفت انگیز آب لیمو برای جوانسازی و سفیدی پوست شنیده اید. اینبار میخواهیم از خواص آن برای سفیدی واژن بگوییم. یکی از بهترین مواد طبیعی دو قاشق چای خوری آب لیمو و مخلوط آن با ده قطره گلاب است . قبل از هر گونه اقدامی حتما این روش را امتحان کنید.

ابتدا محل مورد نظر را شست و شو داده و این محلول را با پنبه ای تمیز به محل مورد نظر خود بمالید.

حتما بعد از چندین بار انجام این روش از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. اگر در هنگام استفاده احساس سوزش کردید بلافاصله محل را شست و شو دهید.

هر گونه تحریک پوستی و خارش به معنای حساسیت پوستی برای شماست بهتر است در این صورت از روش های دیگری استفاده کنید.

 

جوش شیرین :

جوش شیرین با داشتن خواص ضد باکتری و عفونی علاوه بر حفظ بهداشت میتواند شما را در بهبود رنگ پوست واژن یاری کند. جوش شیرین از دیگر مواد طبیعی و بسیار موثر برای درمان تیرگی پوست به شمار میرود. در صورت عدم وجود هر گونه حساسیت پوستی و جوش یا خارش ترکیب جوش شیرین با چند قطره آب لیمو قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. سعی کنید از این ترکیب در هفته دو الی سه بار استفاده کنید و نتایج آن را با روز اول مقایسه کنید.

 

سفیده تخم  :

اگر از خواص سفیده تخم مرغ برای پوست صورت شنیده باشید میدانید که نتایج قابل توجهی برای بهبود رنگ واژن دارد. ابتدا سفیده تخم مرغ را جدا کرده و آنقدر هم بزنید تا کف کند. محلول را با پنبه یا دستمالی تمیز به محل مورد نظر بزنید و بعد از خشک شدن با آب ولرم شست و شو دهید. متاسفانه این روش یکی از بدبو ترین روش های درمانی تیرگی پوست است. سعی کنید حتما در هفته چند بار از این روش استفاده کنید.

 

کرم های موضعی :

از دیگر روش های مرسوم استفاده از کرم های روشن کننده پوست است. در این حالت بهتر است فرد تحت نظر پزشک متخصص و با توجه به وضعیت ظاهری واژن خود ، کرم های تجویزی و درمانی پزشک را استفاده کند. توجه داشته باشید استفاده از هر گونه کرم بدون نظر پزشک ممکن است حساسیت پوستی و آسیب های جدی برای پوست بدن شما در پی داشته باشد ، حتما زیر نظر دکتر از کرم یا داروهای مشابه استفاده کنید.

 

علل تیرگی پوست واژن چیست ؟

چاقی :

یکی از شایعترین علل تیرگی پوست واژن ، چاقی است ، افراد چاق بیشتر در معرض تیرگی پوست کشاله های ران و واژن و همینطور زیر بغل قرار میگیرند. کاهش وزن و روش های کنترل وزن میتواند از تیرگی بیشتر پوست شما بکاهد. همینطور شیوه های درمانی و سنتی میتواند شما را برای بهبود وضعیت جسمیتان یاری دهد.

ژنتیک :

از دیگر علل شایع میتوان به ژنتیک فردی اشاره کرد.

اینکه شما در زمان تولد چه ژن هایی را به ارث برده باشید بسیار زیاد در رنگ پوست شما مهم است. تیرگی پوست بدن درصد بسیار زیادی ارتباط مستقیم با ژنتیک شما دارد.

البته روش های درمانی بهبودی را حاصل میکنند اما ژنتیک علتی است که در هر سنی و در هر شرایط میتواند تاثیر گذار رنگ پوست واژن شما باشد.

بیماری های کبدی :

حتما شما از ارتباط کبد سالم با پوست بدن خود مطلع هستید. کبد چرب یا ناسالم میتواند پوست صورت و کل بدن شما را تحت الشعاع قرار دهد. بیماری های گوارشی معده و کبد تاثیر مستقیم بر رنگ پوست و نوع پوست شما میگذارد. اگر به دلیلی نامشخص دچار تیرگی پوست در ناحیه واژن شدید بهتر است حتما آزمایشات گوارشی از معده و کبد را انجام داده و وضعیت گوارش خود را بهبود ببخشید.

پوشش تنگ :

استفاده از شلوارهای تنگ و از جنس پلاستیک میتواند موجب عرق سوز و تیرگی پوست کشاله های ران و اطراف واژن شما شود. سعی کنید مخصوصا در فصل های گرم از پوشش آزادتر و خنک استفاده کنید. لباس هایی با رنگ روشن و از جنس نخی میتواند در بهبودی شما میسر باشد.

تغییرات هورمونی :

از دیگر علل شایع تغییرات هورمونی در شماست. اگر دارویی خاص مصرف میکنید که بر هورمون های شما تاثیر میگذارد. حتما به پزشک خود اطلاع دهید. استفاده از بعضی داروهای خاص میتواند منجر به آسیب های پوستی همینطور تیرگی پوست کشاله ران و واژن منجر شود.

شیو :

استفاده از ژیلت از دیگر علل تیرگی پوست واژن است. استفاده مداوم از تیغ های ژیلت میتواند در طولانی مدت سبب تیرگی پوست شما شود. برای این منظور حتما از روش های دیگر شیو استفاده کنید یا در کنار استفاده از ژیلت روش های سنتی سفیدی پوست را انجام دهید. بهترین راه سنتی برای سفیدی پوست استفاده از سفید آب سنتی است. این روش علاوه بر بهداشت فردی به سفیدی پوست فرد نیز منجر خواهد شد.

جمع بندی مطلب

عمل های زیبایی واژن شامل مواردی است که در بالا اشاره شد. میخواهیم در این قسمت جمع بندی نگاه کلی به مطالب ارائه شده داشته باشید. عمل های زیبایی واژن نظیر لابیاپلاستی ، واژینوپلاستی ، روشن کردن رنگ پوست واژن ، تنگ کردن واژن است که اشاره به این مواد خواهیم داشت.

عمل واژینو پلاستی :

این عمل یک الی دو ساعته منجر به بهبود وضعیت ظاهری واژن خانم ها خواهد شد. مناسب کسانی است که به علت کهولت سن یا زایمان های طبیعی متعدد دچار افتادگی واژن شده اند. این عمل میتواند ظاهری جوان و شاداب به واژن شما بدهد. با این عمل دیگر نگران مشکلاتی که در هنگام افتادگی واژن داشته اید ، نباشید ، تمامی این علائم برطرف خواهند شد.

عمل واژینوپلاستی در واقع باعث تقویت وضعیت ظاهری و بهبود واژن خواهد شد. همچنین وضعیت جسمانی و جنسی فرد نیز ارتقا پیدا خواهد کرد. با بهبود وضعیت جنسی خانم ها با این عمل در واقع لذت جنسی برای هر دو طرف افزایش پیدا خواهد کرد. هزینه عمل واژینوپلاستی در واقع زیر نظر پزشک بیان خواهد شد اما هزینه این عمل به تنهایی کاهش پیدا خواهد کرد. عمل واژینوپلاستی به دلیل آنکه با عمل های دیگر ترکیب خواهند شد ممکن است باعث افزایش هزینه شود.

بعد از عمل بهبودی در یک الی دو هفته پدیدار میشود. در این مدت فرد نباید رابطه جنسی داشته باشد و از پوشش های سبک و نخی استفاده کند. همچنین در وان نشستن یا استخر میتواند به زخم های فرد لطمه وارد کند. بهبود کامل در حدود یک ماه بعد اتفاق خواهد افتاد. استفاده از داروهای تجویزی پزشک ضروری و منجر به کنترل و کاهش عوارض بعد از عمل خواهد شد. هر گونه عامل ناگهانی در فرد باید سریعا به اطلاع پزشک رسیده و کنترل شود.

از عوارض احتمالی میتوان به تورم و کبودی در ناحیه واژن و زخم های سطحی اشاره کرد. همچنین به دلیل مصرف داروهای بیهوشی میتوان به عوارض بعد از بیهوشی نیز اشاره کرد. تهوع و استفراغ بعد از به هوش آمدن بیمار کاملا طبیعی است اما در صورت شدت گرفتن این موارد باید فورا به پزشک خود اطلاع دهید.

عمل لابیاپلاستی :

از دیگر عمل های شایع که باعث تنگی واژن در خانم ها خواهد شد. این عمل به دلیل آنکه در بیرون از واژن انجام میشود. عوارض چشمگیری در داخل واژن نخواهد داشت. این عمل همچنین باعث خواهد شد واژن تنگ شده و لذت جنسی برای هر دو طرف افزایش یابد.

بعد از عمل لازم است حتما تا سه روز اول بهداشت واژن را جدی بگیرید و طبق نظر پزشک حتما از ژل های مناسب شست و شو استفاده کنید. تا یک هفته از پوشش تنگ و از جنس پلاستیکی جدا خودداری کنید. همچنین هر گونه حرکاتی که منجر به فشار در ناحیه عمل شده وارد میکند شدیدا منع میشوند.

عمل های زیبایی برای انجام نیازمند سن خاصی نیستند. در واقع با توجه به وضعیت جسمانی فرد این عمل ها ضروری تشخیص داده میشوند.

عمل ترمیم بکارت :

ترمیم بکارت مناسب کسانی است که به دلایلی موجه بکارت خود را از دست داده اند. این عمل با دوختن دو لبه واژن اقدام به ترمیم بکارت خواهند کرد. برای این نوع عمل لازم است ابتدا به توضیح انواع پرده بکارت بپردازیم. پرده بکارت شامل انواع مختلفی است که در ادامه اشاره خواهیم کرد.

پرده بکارت حلقوی  :

این نوع بکارت مانند پرده ای اطراف واژن را گرفته و سوراخی در مرکز ایجاد میکند. پرده بکارت حلقوی شامل دو نوع ارتجاعی و غیر ارتجاعی است.

ارتجاعی :

با هر بار دخول کشیده خواهد شد و پاره نمیشود. ممکن است حتی پس از زایمان طبیعی هم این بکارت سالم باقی بماند اما با انجام معاینات پزشکی رابطه جنسی فرد مشخص خواهد شد.

غیر ارتجاعی :

با انجام رابطه جنسی پاره خواهد شد و خونریزی کمی خواهد داشت.

پرده بکارت تیغه :

یکی از کم یاب ترین نوع پرده های بکارت است که با شکلی تیغه ای خود را نشان میدهد. این نوع پرده بکارت باید حتما معاینه شده و در صورت نیاز جراحی شود. در غیر این صورت ممکن است فرد رابطه جنسی دردناکی را متحمل شود. بهتر است در این حالت فرد به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و بهترین روش رابطه جنسی را پرس و جو کند.

پرده بکارت مسدود یا بسته :

این نوع بکارت با اولین دوران قاعدگی دردهای بسیاری برای فرد ایجاد میکند. این نوع بکارت به دلیل بسته بودن منافذی برای خروج خون قاعدگی به همراه نداشته و همین موضوع سبب دردهای بسیاری برای فرد میشود. طبق نظر پزشک و در طی یک عمل سرپایی با ایجاد خراش هایی در پرده بکارت راهی را برای خروج قاعدگی فرد باز خواهد شد.

پرده بکارت سوراخ سوراخ :

این نوع بکارت با داشتن منافذی باز به خروج خون قاعدگی در فرد کمک خواهد کرد.

عمل نقطه جی :

نقطه جی به عنوان حساس ترین عضو جنسی خانم ها نقش بسزایی در تحریک و ارگاسم آنان ایفا میکند. در واقع نقطه جی ممکن است در بعضی از خانم ها وجود نداشته باشد یا به عنوان یک عضو جنسی باعث آزارشان شود. در این حالت بهترین راه برای تقویت نقطه جی تزریق ژل به محدوده جی است. با این کار لذت جنسی و ارگاسم برای خانم ها چندین برابر میشود.

عمل کلیتوریس :

کلیتوریس نقش عضو جنسی مردانه را در خانم ها ایفا میکند. بیشترین تحریک پذیری خانم ها به دلیل وجود کلیتوریس در قسمت فوقانی واژن است عده ای نقطه جی را انتهای کلیتوریس میدانند.

تحریک پذیری این دو عضو میتوانند لذتی وصف نشدنی برای خانم ها به همراه داشته باشد.

کلیتوریس در خانم ها ممکن است به دلایل بسیاری بزرگ شود و ظاهری زشت به خود بگیرد. تمامی عوامل منجر به افزایش هورمون تستسترون در خانم ها میشود و این هورمون سبب کلفتی صدا و همچنین افزایش اندازه کلیتوریس خواهد شد. ممکن است این ظاهر بزرگ سبب شود خانم ها در پوشیدن شلوارهای تنگ دچار ناراحتی شده و یا با پوشش شلوار تنگ ظاهر بزرگ کلیتوریس نمایان شود.

این سبب میشود خانم ها دست به عمل کوچک کردن کلیتوریس بزنند. البته رشد کلیتوریس حتی بعد از یائسگی نیز ادامه خواهد داشت و این به معنای تغییر پذیری آن بعد از عمل نیز خواهد بود. اما باید این نکته را بیان کنیم بیشتر رشد کلیتوریس پشت کلاهک آن پنهان خواهد شد و به چشم نخواهد آمد.

دلایل زیادی منجر به بزرگی کلیتوریس یا افزایش هورمون مردانه خواهد شد از شایع ترین این دلایل میتوان به مصرف داروهایی که عوارض هورمونی خواهند داشت ، استفاده از مکمل های نامعتبر برای افزایش عضله در خانم هایی که علاقه به افزایش عضله های خود دارند ، و مهمترین علل آن مسائل ژنتیکی است که سبب میشود در بعضی از افراد به دلیل بزرگی کلیتوریس جنسیت شخص نامعلوم باشد.

کلیتوریس به دلیل داشتن بیشترین عصب های جنسی پس از عمل لازم است مراقبت هایی داشته باشد. به دلیل نزدیکی بسیار به ناحیه واژن برای جلوگیری از عفونت های بعد از عمل و بهبود زخم های بعد از عمل باید داروهای تجویزی پزشک را مصرف و در صورت وقوع هر گونه عوارض ناگهانی فورا به پزشک اطلاع داد.

همچنین از پوشیدن لباس های تنگ و جذب باید خودداری نمود. در وان های حمام یا استخر به هیچ عنوان وارد نشد. مراقبت های بیشتر بعد از عمل در بالا مفصلا بیان شده است.

از دیگر عمل های شایع میتوان به عمل سفید شدن واژن اشاره کرد. راه های بسیاری برای روشن شدن پوست واژن وجود دارد از اینگونه راه ها میتوان به استفاده از محلول های طبیعی مانند آب لیمو و جوش شیرین اشاره کرد.

این مواد به دلیل داشتن خواص سفید کنندگی پوست و جوانسازی میتواند ظاهری کاملا متفاوت برای شما به وجود بیاورد. البته این نکته را باید اشاره کنیم در صورت هر گونه حساسیت پوستی ، خارش ، یا سوزش فورا محل را شست و شو در صورت عدم بهبود شرایط به پزشک مراجعه کنید.

از دیگر راه های سفیدی واژن میتوان به عمل با لیزر اشاره کرد. با استفاده از لیزردرمانی میتوانید رنگ پوست کشاله ران و اطراف واژن را روشنتر کنید و این روش ماندگاری بیشتری نسبت به باقی روش ها خواهد داشت. استفاده از این روش حتما باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.

از مهمترین علل تیرگی پوست واژن میتوان به ژنتیک اشاره کرد. رنگ پوست شما از والدین شما تاثیر میگیرد. اگر با وجود والدینی تیره پوست انتظار پوستی کاملا شفاف و سفید داشته باشید در واقع انتظار بیهوده ایست. در نتیجه باید حتما با توجه به عوامل ژنتیکی انتظار داشته باشید.

البته روش های سنتی و پزشکی نتایج بسیار شگفت انگیزی به همراه خواهند داشت. توصیه ما اول مراجعه به پزشک و جست و جوی بهترین راه حل است.

پوشش تنگ :

پوشش تنگ استفاده از شلوارهای جذب و از جنس پلاستیک میتواند در طولانی مدت باعث تیرگی پوست بدن شما شود. بهتر است قبل از هر اقدام به نوع پوشش خود دقت کنید. شلوارهای تنگ سبب عروق سوز و مشکلات دیگری نیز خواهد شد.

بیماریهای گوارشی :

کبد ناسالم برای شما ظاهر و پوستی ناسالم به همراه خواهد داشت. اگر بدون هیچ دلیلی دچار تیرگی پوست شده اید آزمایشات گوارشی را انجام و تحت نظر پزشک گوارش باشید. بیمارهای کبدی و گوارشی ارتباط مستقیمی بر پوست صورت و بدن شما میگذارد.

شیو :

استفاده از ژیلت ، ژیلت به عنوان یکی از متداول ترین روش های رفع مو ، میتواند در طولانی مدت سبب تیرگی بسیار پوست شما شود. بهترین راه جایگزین روش های دیگری برای پاکسازی پوست و شیو پوست شماست.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید