میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ماندگاری لیفت ابرو
ماندگاری لیفت ابرو

لیست موضوعات

ماندگاری لیفت ابرو

در این مقاله قصد داریم به روش های موثر بر ماندگاری لیفت ابرو اشاره کنیم.

ماندگاری لیفت ابرو
ماندگاری لیفت ابرو

اگر قصد انجام لیفت ابرو را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای مقاله درج شده است تماس بگیرید

حتما شما هم دوست دارید بعد از انجام عمل های لیفت ابرو ، ماندگاری آنها را بیشتر کنید ، مادر این مطلب قصد داریم عواملی موثر بر افزایش ماندگاری لیفت ابرو را برای شما عزیزان معرفی کنیم

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • چگونه ماندگاری لیفت ابرو را بیشتر کنیم؟
  • عوامل موثر بر ماندگاری لیفت ابرو چیست ؟

ماندگاری لیفت ابرو
ماندگاری لیفت ابرو

چگونه ماندگاری لیفت ابرو را بیشتر کنیم؟

اگر شما هم از روش های لیفت ابرو استفاده کرده باشید ، میدانید که استفاده از ژل ها و بوتاکس تا زمانی معین نتیجه دلخواه را خواهد داشت و پس از مدتی دوباره مجبور به انجام و تجدید عمل لیفت ابرو خواهید شد.

ما در این مطلب با بیان نکاتی بسیار موثر در افزایش ماندگاری لیفت ابرو با شما همراه هستیم. سعی شده در این مقاله بهترین شیوه های افزایش ماندگاری لیفت صورت را برای شما عزیزان جمع آوری و در اختیارتان قرار دهیم.

چگونه ماندگاری لیفت ابرو را بیشتر کنیم؟
چگونه ماندگاری لیفت ابرو را بیشتر کنیم؟

عوامل موثر بر ماندگاری لیفت ابرو چیست ؟

عوامل موثر بر ماندگاری لیفت ابرو چیست ؟
عوامل موثر بر ماندگاری لیفت ابرو چیست ؟

قرار نگرفتن در نور خورشید :

حتما شما هم از عوارض بسیار بد نور خورشید بر پوست صورت شنیده اید ، نور خورشید و اشعه هایی که از تابش نور خورشید بر صورت تابیده میشود میتوانند سبب از بین بردن ژل ها و بوتاکس در صورت شود ، بنابراین سعی کنید برای ماندگاری بیشتر لیفت های صورت خصوصا لیفت ابرو با استفاده از ژل ها تا جایی که امکان دارد در معرض تابش نور خورشید نباشید و یا اگر مجبور به قرار گرفتن در نور خورشید هستید ، از کرم های ضد آفتاب و کلاه های مخصوص استفاده کنید.

نور خورشید همچنین دارای آسیب های دیگری بر پوست صورت نیز هست ، به دلیل تابش نور خورشید و اشعه های فرابنفش آب موجود در پوست بدن مخصوصا صورت از بین رفته و همین امر میتواند عامل اصلی پیری زودرس پوست و چین و چروک های صورت شود ، همچنین باعث شل شدن عضله های صورت و کاهش تولید کلاژن نیز میشود ، همیشه در برابر آفتاب از پوست صورت خود محافظت کنید.

 

مصرف روی یا زینک :

مصرف زینک یا همان روی در بدن فواید بسیار زیادی دارد ، استفاده از مکمل های روی یا داروی زینک میتواند سبب جلوگیری از پیری و چین و چروک شود ، همچنین به دلیل تقویت کلاژن سازی در صورت عاملی مهم در ماندگاری بوتاکس و ژل های تزریقی خواهد شد ،با  استفاده از زینک میتوانید بسیاری از بیماری ها را درمان و یا از مبتلا شدن به بیماریها جلوگیری کند ، در زیر به چند منبع غنی از روی را برای شما عزیزان معرفی میکنیم.

مصرف روی یا زینک :
مصرف روی یا زینک :

از نمونه منابع غنی زینک میتوان به :

گوشت قرمز و مرغ :

استفاده از گوشت های قرمز و مرغ میتواند در تامین روی مورد نیاز بدن بسیار موثر باشد ، سعی کنید گوشت قرمز بدون چربی استفاده کنید و یا مرغ را کباب پز یا آب پز مصرف کنید ، هیچگاه برای تامین انرژی غذاهای فوق را سرخ نکنید ، سرخ شدن گوشت و مرغ باعث از دست رفتن روی موجود در این منابع خواهد شد ، تخم مرغ نیز یکی از منابع غنی روی نیز میباشد ، هر دانه تخم مرغ دارای 4 درصد روی نیز هست ، با گنجاندن این مواد به برنامه غذایی خود میتوانید روی مورد نیاز بدن را نیز تامین کنید.

 

قارچ :

استفاده روزانه از سبزیجاتی نظیر قارچ ، اسفناج ، کلم ، بروکلی و … میتوانید تنظیم کننده روی در بدن باشد ، دسته سبزیجات سرشار از زینک یا همان روی است ، استفاده مداوم از سبزیجات در برنامه غذایی خود میتواند نیاز به دریافت روی را در بدن تامین کند.

 

لبنیات :

لبنیاتی نظیر شیر کم چرب یا فاقد چربی میتوانید در تامین نیاز زینک در بدن بسیار موثر باشد ، استفاده از لبنیات کم چرب را در برنامه روزانه خود قرار دهید ، توجه داشته باشید لبنیات مصرفی حتما خالص و بدون نگه دارنده و چربی باشد ، استفاده از مواد نگه دارنده در لبنیات باعث کاهش مواد موجود در آنها خواهد شد.

غلات :

استفاده از غلاتی چون جو دوسر ، برنج قهوه ای ، نان گندم و … منبع غنی روی به حساب می آید ، استفاده از نصف فنجان جو دو سر 6 درصد نیاز بدن به روی را تامین خواهد کرد ، مصرف مداوم غلات نیز باعث افزایش روی در بدن خواهد شد.

 

حبوبات :

مصرف حبوبات همیشه دارای خواص بی نظیری بوده است ، بله حبوبات هم یکی دیگر از منابع غنی روی به شمار میرود ، استفاده از حبوبات نیز در تامین نیاز بدن به روی و ماندگاری ژل های تزریقی میتواند عامل مهمی باشد.

استفاده از هر گونه مواد غذایی شامل روی ، میتواند ماندگاری لیفت شما را زیاد کرده ، و در نتیجه فاصله بیشتری برای تجدید دوباره ژل ها خواهید داشت.

 

دوری از استرس :

نداشتن استرس و اضطراب نیز عاملی بسیار مهم در ماندگاری لیفت به شمار میرود ، حتما شما هم با تاثیرات مخرب استرس و نگرانی بر پوست بدن مخصوصا صورت آشنایی دارید ، استرس زیاد سبب چین و چروک صورت خواهد شد و این عاملی است که برای حفظ ماندگاری لیفت ابرو باید آن را از بین ببرید ، استرس و نگرانی میتواند سبب بیماریهای زیادی نیز بشود ، در زیر به چند مورد برای کنترل استرس اشاره خواهیم کرد.

 

مراقبه :

مراقبه خود نیز نوعی عبادت محسوب میشود ، هر روز حدودا 15 دقیقه به مراقبه بنشینید و یا در کلاس های یوگا شرکت کنید ، مراقبه و یوگا نیز یکی از بهترین روش های کنترل استرس و اضطراب است ، در مراقبه شما ذهن خود را تخلیه کرده و تمامی استرس های شما از بین میرود ، تحقیقات ثابت کرده کسانی که روزانه 15 دقیقه مراقبه میکنند نسبت به کسانی که کنترلی بر استرس خود ندارد ، دارای پوست صورت جوانتری هستند.

جملات مثبت :

در زمان استرس ، سعی کنید جملات مثبت و آرامش دهنده ای را تکرار کنید ، تکرار عبارت های تاکیدی علاوه بر تاثیرات شگفت انگیزی که بر زندگی انسان میگذارد نیز باعث دوری و کاهش اضطراب در فرد نیز میشود ، هر زمان دچار استرس و دلشوره شدید حتما عبارات مثبت را بارها و بارها تکرار کنید.

 

به موضوعاتی که دوست دارید فکر کنید :

قدرت تخیل یا یادآوری خاطرات شیرین گذشته به کمک و یاری شما می آیند ، در زمان استرس یا نگرانی چشمان خود را ببندید و آرزوهای خود را در حال تحقق ببینید و یا با یادآوری خاطرات خوب گذشته خود را آرام کنید ، قدرت تجسم و تصور نیز میتواند در بهبود استرس شما بسیار موثر واقع شود.

 

قدرت عشق :

برای کنترل استرس بهتر است به کسانی که دوستشان دارید فکر کنید ، شخصی که در اتوبوس در کنار شما بود و با هم گفت و گوی دلپذیری داشتید ، یا عزیزان و نزدیکان شما ، از این دسته میتوان به حیوان خانگی شما هم اشاره کرد ، مهمترین و قدرتمند نیروی جهان عشق است ، از این قدرت برای آرام سازی ذهن و دوری از استرس ها و فشارهای روزانه خود بهره مند شوید.

 

مراقبت از پوست :

مراقبت از پوست صورت یکی دیگر از فاکتورهای ماندگاری لیفت ابرو است ، کسانی که از پوست خود مراقبت میکنند ، ماندگاری لیفت در صورت آنان بیشتر خواهد بود. در زیر چند نمونه از مراقبت های پوستی را معرفی میکنیم. سعی کنید روش های مناسب مراقبت از پوست صورت خود را تماما انجام دهید.

 

نوشیدن آب :

حتما از فواید نوشیدن آب برای پوست صورت زیاد شنیده اید ، نوشیدن آب باعث آبرسانی و شفافیت پوست صورت نیز میشود ، همچنین در تولید کلاژن و تقویت عضلات صورت بسیار موثر است ، آب به عنوان دوست پوست صورت شماست ، سعی کنید هر روز 6 تا 8 لیوان آب بنوشید ، نوشیدن آب علاوه بر دفع سموم بدن فواید بیشماری در درمان بیماریها دارد.

 

یوگا :

هیچ گاه تاثیرات شگفت انگیز یوگا بر پوست صورت را دست کم نگیرید. یوگا فقط ورزش روح و جسم نیست میتواند شما را در داشتن پوستی سفت و لیفت شده یاری دهد. در جایی نشسته و به راحتی انگشتان خود را بر روی صورت به جهت بالا بکشید و این کار را حدود 15 دقیقه ادامه دهید. اگر جراحت یا مشکل جسمانی دارید، در مورد نحوه این کار با پزشک خود مشورت کنید.

 

استفاده از کرم ضد آفتاب :

کرم ضد آفتاب فقط برای  استفاده در محیط بیرون از خانه نیست. شما با مصرف مداوم کرم های ضد آفتاب مناسب با نوع پوست خود به جوانی و شادابی پوست خود کمک های بسیاری میکنید. استفاده از کرم های ضد آفتاب در طولانی مدت به سفت ماندن پوست شما کمک کرده همچنین جوانتر باقی خواهید ماند. البته باید این نکته را ذکر کنیم که کرم ضد آفتاب مناسب هر پوست را باید تحت نظر پزشک پوست و صورت انتخاب و مصرف کنید.

 

پاک کردن آرایش :

لوازم آرایشی در وهله اول باعث زیبایی بیشتر خواهد شد اما استفاده در شب و حتی با لوازم آرایشی به خواب رفتن میتواند شما را دچار پیری زودرس ، چین و چروک های عمیق صورت کند. قبل از رفتن به رخت خواب حتما مواد آرایشی پوست صورت خود را پاک کنید. با محصولات آبرسان مناسب، پوستتان را آبرسانی و مرطوب نگه دارید این کار باعث بازگشت رطوبت از دست رفته صورت در طول روز میشود و در هنگام خواب خاصیت ارتجاعی پوست حفظ می شود.

 

خوب خوابیدن :

شاید  توصیه خواب کامل را زیاد شنیده باشید اما باید اینجا اهمیت به خواب کافی و کامل شبانه را معجزه ای در جوانی و لیفت صورت بدانید. در واقع خواب کافی از پیری زودرس و ایجاد چین و چروک جلوگیری خواهد کرد. مغز بین ساعت 11 شب و 4 صبح بیشتر فعال است.

اگر 8 ساعت خواب کافی داشته باشید بدون شک پوستی شاداب و با نشاط خواهید داشت

 

مرطوب کننده :

مرطوب کننده های پوست فقط برای کسانی که دچار خشکی پوست میشوند مناسب نیست ، اگر شما پوستی چرب دارید و احساس میکنید نیازی به استفاده از مرطوب کننده ها ندارید ، باید این نکته را به شما گوشزد کنیم ، پوست های چرب به دلیل انباشتن چربی های ناسالم در پوست بیشتر در معرض افتادگی پوست قرار خواهند گرفت. شما چه با پوست صورتی چرب یا خشک همیشه به مرطوب کننده ای مناسب احتیاج دارید.

 

تجدید دوباره ژل :

تجدید دوباره ژل زمانی که هنوز اثراتش بر صورت شما باقی است بسیار در ماندگاری لیفت صورت اثر گذار خواهد بود. شاید از خود بپرسید بهتر است بگذارید کاملا اثرات تزریق قبلی از بین رفته و مجدد اقدام کنید برای تزریق ژل ، اما واقعیت این است که با تزریق کمتر زمانی که اثرات تزریق قبلی همچنان پابرجاست میتوانید اثرات تزریق را برای خود ماندگارتر کنید. این روش به طور خاص در رابطه با تزریق بوتاکس اثر بخش تر است .

ورزش کنید :

بله ورزش کردن ، یکی دیگر از توصیه های سلامتی که دربسیاری از مواد به ما توصیه میشود ، با ورزش کردن منظم و مداوم میتوانید اثرات ژل را برای خود ماندگارتر کنید.

 

جمع بندی مطلب

روش های زیادی برای ماندگاری بیشتر لیفت ابرو موجود است ، از کم هزینه ترین و ساده ترین روش ها میتوان به ورزش کردن ، مراقبت از پوست صورت ، یوگا ، تجدید ژل ،  و… اشاره کرد ، با همین روش های ساده و کم هزینه میتوانید ماندگاری لیفت ابرو را برای خود افزایش دهید.

جمع بندی مطلب
جمع بندی مطلب

برای ماندگاری بیشتر تزریق ژل روش های زیاد دیگری نیز توصیه میشود که میتوانید از آنها بهره ببرید اما توصیه ما به شما استفاده از روش هایی است که باعث افزایش سلامتی در شما نیز خواهد شد. نوشیدن زیاد آب و ورزش کردن و … از بهترین روش های ماندگاری لیفت صورت به شمار خواهد رفت. با انجام این روش ها میتوانید اثرات تزریق ژل ها را برای خود افزایش دهید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید