میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ماساژ ریلکس آقایان
ماساژ ریلکس آقایان

لیست موضوعات

ماساژ ریلکس آقایان

اگر شما هم به دنبال مقاله ای درباره ماساژ ریلکس آقایان هستید. ما در این مطلب قصد داریم مفصلاً درباره این نوع ماساژ با شما صحبت کنیم، شاید شما درباره انواع ماساژ و فواید آن شنیده باشید

ماساژ ریلکس آقایان
ماساژ ریلکس آقایان

آقایانی که قصد انجام ماساژ ریلکس دارند می توانند به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مطلب درج شده است تماس بگیرند

 

. اما این مطلب مفصلاً درباره ماساژ ریلکس آقایان صحبت می‌شود و می‌خواهیم درباره مزایای آن صحبت کنیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. ماساژ ریلکس آقایان چیست؟
  2. اعضای مهم در ماساژ ریلکسی چه هستند؟
  3. فواید ماساژ شانه ها چیست ؟
  4. فواید ماساژ صورت چیست ؟
  5. فواید ماساژ سر چیست ؟
  6. فواید ماساژ پاها چیست ؟
  7. فواید ماساژ دست چیست؟
  8. از چه روغن‌ هایی در ماساژ ریلکس آقایان استفاده می‌شود؟
  9. ماساژ ریلکس آقایان در کلینیک پزشکی چگونه انجام می شود؟
  10. جمع بندی مطلب

 

ماساژ ریلکس آقایان چیست؟

همان طور که از نام این ماساژ مشخص می شود، هدف اصلی این ماساژ برای ریلکسیشن و آرام سازی اعصاب، دوری از اضطراب و استرس می باشد.

در واقع حرکات بسیار عمیق و آرامی که بر روی نقاط خاصی از بدن آقایان انجام می شود، باعث کاهش اضطراب در آقایان خواهد شد، در نتیجه بهبود گردش خون و کاهش سم‌ زدایی بدن را در پی خواهد داشت.

ماساژ ریلکس آقایان چیست؟
ماساژ ریلکس آقایان چیست؟

عده‌ ای از آقایان ممکن است در این فرآیند به خواب عمیقی فرو رفته و یا کسانی که با بی‌ خوابی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند، در طول این دوره درمانی به بی خوابی خود کمک کرده و باعث آرامش ذهنی و دارای تعادل عاطفی بهتری شوند.

همچنین به دلیل حرکات بسیار ملایمی که در این فرآیند انجام می شود، بهبود تحریک سیستم لنفاوی بدن را به همراه خواهد داشت.

تمدد اعصاب و آرامش یکی دیگر از فرآیند هایی است که در این فرآیند انجام خواهد شد. افرادی که دچار عدم آرامش اعصاب هستند و یا پرخاش‌گری می کنند، بسیار توصیه می‌شود که از ماساژ های ریلکس آقایان استفاده کنند، زیرا این ماساژها کم‌ کم به اعصاب کمک می‌کند و می‌تواند مزایای بسیاری را از خود نشان دهد.

همچنین هر زمانی که شما احتیاج به ماساژ داشتید می‌توانید از افرادی که در این حوزه تخصص دارند کمک بگیرید. بهتر است که از کسانی که در کلینیک‌ های پزشکی مشغول فعالیت هستند و تخصص در این زمینه دارند درخواست کمک کرده و حتماً ماساژ را زیر نظر افراد متخصص دریافت کنید.

 

اعضای مهم در ماساژ ریلکسی چه هستند؟

اعضای مهم در ماساژ ریلکسی چه هستند؟
اعضای مهم در ماساژ ریلکسی چه هستند؟

شانه‌ ها :

شانه ها یکی از مهم‌ ترین و شناخته‌ شده‌ ترین قسمت‌ های بدن برای ماساژ هستند، که از کاهش استرس ، اضطراب و خستگی فرد بشدت جلوگیری می کند.

شانه‌ ها :
شانه‌ ها :

درست است که در بیشتر زمینه های ماساژ عضلات ماساژ شانه استفاده می‌شود اما در این قسمت از ماساژ ریلکسی باید حتما تحت نظر افراد کارآزموده و در کلینیک های معتبر انجام شود.

شانه ها به عنوان عضوی از بدن که بیشترین و موثرترین نقش را در رفع خستگی فردی ایفا میکنند ، می توانند بسیار آسیب پذیر واقع شوند و در حرکات ماساژ ریلکسی ممکن است این حرکات باعث آسیب رساندن به فرد شود. به همین علت است که شما حتما باید تحت نظر کلینیک های متخصص این فرآیند را انجام داده و از آن بهره ببرید.

فواید ماساژ شانه ها چیست ؟

فواید ماساژ شانه ها چیست ؟
فواید ماساژ شانه ها چیست ؟

جلوگیری از مشکلات شانه ها :

یکی از مهم‌ ترین مزایای ماساژ شانه ها این است که می‌تواند منجر به کاهش جلوگیری از مشکلات شانه‌ ها شود. کسانی که معمولا مشغول به کار های پشت میز نشین هستند و یا درگیر رانندگی‌ های طولانی‌ مدت هستند، ممکن است دچار مشکلاتی از قبیل شانه درد یا در رفتگی شانه شوند.

جلوگیری از مشکلات شانه ها :
جلوگیری از مشکلات شانه ها :

توصیه می‌شود کسانی که با این نوع عارضه ها درگیر هستند، حتماً در کلینیک‌ های مرتبط و تحت نظر پزشک با برنامه‌ های منظم و پیگیر روی به برنامه‌ های ماساژ درمانی و ماساژ ریلکس آقایان بیاورند و از آن بهره ببرند.

باید این نکته را اعتراف کنیم که هیچ جایگزینی برای ماساژهای ریلکس وجود ندارد و برای یک تراپیست ماساژ ماهر که از تجربه بسیار بالایی برخوردار است و تشخیص آنکه شانه‌ های شما در چه مرحله‌ ای قرار دارد و چه میزان از فشار را قادر است، تحمل کند بسیار راحت است

در نتیجه ممکن است شما احساس کنید که توده‌ هایی از داخل شانه‌ هایتان در حال رها شدن هستند و این منجر به درد بیشتر می‌شود

در حالی‌ که یک فرد متخصص و تحت نظر مراکز ماساژ درمانی که دوره‌ های لازم را گذرانده می‌تواند تشخیص دهد که شما در چه مرحله‌ ای از میزان تحمل ماساژ هستید و برای رهایی مشکلاتی که با آن درگیر بودید لازم است که چه میزان از فشار یا ماساژ را تحمل کنید.

از دیگر مزایای ماساژ شانه‌ ها می‌‌توان به رفع خستگی و افزایش انرژی اشاره کرد، شما با ماساژ شانه‌ ها می‌توانید به افزایش انرژی خود بسیار کمک کنید و همچنین احساس آرامش بیشتری کنید.

بهبود گردش خون در ناحیه شانه‌ ها بسیار افزایش پیدا می‌کند و همین‌ طور عضلات گردن شما بسیار تقویت می‌شود. تنش در گردن و شانه‌ های شما به حداقل خود رسیده و این کار باعث کاهش دردهای مزمن در شانه‌ های شما خواهد شد.

صورت :

عضلات صورت یکی دیگر از اعضای بدن است که نیاز به مراقبت های بسیار زیادی دارد. یکی از این مراقبت های قطعا ماساژ ریلکسی می باشد.

شاید در ابتدا این گونه فکر کنید که ماساژ ریلکسی صورت مناسب خانم ها می باشد اما ابدا اینگونه نیست. زیرا صورت آقایان نسبت به خانم ها آسیب پذیرتر و حساس تر می باشد.

صورت :
صورت :

همینطور نقش صورت در ماساژ ریلکسی آقایان غیر قابل توصیف است. اما نکته دیگر که مجددا باید ذکر کنید و همانطور که در بالا ذکر شد ، صورت به دلیل حساسیت زیاد هرگز نباید بدون هیچ گونه آگاهی و تجربه ماساژ داده شود.

بلکه بهترین راه استفاده از پزشک و خدمات کلینیک و پزشکی است. بهتر است کمی بیشتر درباره این قسمت از بدن و فواید آرام سازی آن برای بدن آقایان با شما صحبت کنیم.

در ادامه قصد داریم به فواید ماساژ ریلکسی صورت در آقایان بیشتر بپردازیم. اگر شما نیز به دنبال کشف حقایق بیشتری در این مورد هستید حتما ادامه مقاله را با ما همراه باشید.

 

فواید ماساژ صورت چیست ؟

فواید ماساژ صورت چیست ؟
فواید ماساژ صورت چیست ؟

شادابی و زیبایی پوست :

یکی از مهم‌ ترین فواید بی‌ نظیر ماساژ صورت زیبایی و شادابی پوست صورت است، اگر شما خواهان زیبایی و جوانی پوست صورت خود هستید، می‌توانید با ماساژ ریلکس آقایان این زیبایی و شادابی را به پوست خود هدیه دهید.

در واقع ماساژ باعث درخشندگی پوست صورت شما خواهد شد با دفع سموم و آب‌رسانی میسر خواهد شد. اما ماساژ می‌تواند رنگ‌دانه های مزاحم و ناخواسته را از سطح پوست شما کاهش دهد.

به همین دلیل باعث افزایش سطح کلاژن سازی پوست صورت می‌شود، همین‌طور مالش پوست صورت به صورت منظم و عمده می‌تواند به کاهش چین‌ و چروک پوست صورت شما کمک کند. ماساژ درمانی یکی از راه‌ هایی است که می‌تواند به پیشگیری از چروک های ناخوشایند پوست صورت بیانجامد.

آقایانی که دچار رنگ‌ پریدگی پوست صورت شده‌ اند، می‌توانند با ماساژ درمانی این رنگ‌ پریدگی را درمان کنند، همچنین ماساژ به‌ صورت منظم می‌تواند به مویرگ‌ های پوست صورت شما را کاهش دهد و این کاهش مویرگ‌ها باعث حذف خطوط قرمز بر روی سطح پوست صورت شده و می‌تواند پوستی شاداب‌ تر و جوان‌ تر را به شما هدیه دهد.

کاهش سردرد :

شاید جالب باشد که بدانید بسیاری از سردرد هایی که بوجود می آید، در اثر عضلات صورت ممکن است، افزایش یابد. در واقع با ماساژ صحیح و بموقع صورت می‌توانید از سردردهای استرسی سرماخوردگی سینوسی خود را رها کنید.

در واقع عضلاتی در سطح صورت قرار دارند که شبیه یک بادبزن در هر سوی صورت بر روی حفره گیجگاهی و بالا برنده فک قرار گرفته‌ اند این عضلات ممکن است که باعث سردردهای بسیاری شوند با ماساژ به موقع و زیر نظر متخصصین می‌توانید از این سردردها جلوگیری کرده و با ماساژی که بر روی صورت انجام می‌شود

به کاهش این سردردها کمک شایانی کنید. همچنین با مالش سطح پوست صورت خود میتوانید به راحتی به کاهش سردردهای احتمالی بعدی را کاهش دهید.

 

پاک‌ سازی به موقع صورت :

از دیگر ویژگی‌ های ماساژ ریلکس آقایان در ناحیه صورت می‌‌توان به پاک‌ سازی پوست صورت اشاره کرد. در واقع پوست صورت یک منبع بسیار حساس به شمار می‌رود

که در صورت عدم رسیدگی به آن کم‌ کم چهره فرسوده می‌شود و با پیری زودرس مواجه می‌شود، با ماساژ به موقع و منظم در مراکز تخصصی و کلینیک‌های ماساژ درمانی می توانید به جوانی و راه‌ های بسیاری برای پاک‌ سازی پوست صورت خود اشاره کنید.

همچنین این ماساژها می‌تواند منجر به خالی شدن مواد مضر در بخش لنفاوی پوست صورت شما شود.  باعث می‌شود تا سم هایی که در زیر پوست شما انباشته شده اند تخلیه شوند و چهره‌ ای بشاش تر و جوان‌ تر را داشته باشید، این فرایند مستلزم ماساژ درمانی منظم و زیر نظر فردی کار آزموده و متخصص است.

 

درمان خشکی پوست با ماساژ ریلکس آقایان :

خشکی پوست همیشه یک معضلی است که بسیار آزار دهنده است اما در واقع این مشکل با ماساژ ریلکس آقایان به راحتی قابل حل است. شما می‌توانید با ماساژ درمانی منظم این مشکل را برای همیشه حل کنید.

زیرا این معضل می‌تواند به راحتی کنترل شود و همیشه پوستی شاداب و مرطوب داشته باشید. یکی از مهم‌ ترین دستاوردهای ماساژ ریلکس در ناحیه صورت داشتن پوستی مرطوب و بسیار شاداب است.

درمان خشکی پوست با ماساژ ریلکس آقایان :
درمان خشکی پوست با ماساژ ریلکس آقایان :

 

کاهش استرس با ماساژ ریلکس آقایان :

اگر شما هم زیر بار استرس و مشکلات زیادی هستید و این استرس و مشکلات بر پوست صورت شما بسیار مؤثر واقع شده است. بهترین راه استفاده از روش‌ های ماساژ درمانی است.

در واقع با استفاده منظم از ماساژ ریلکس آقایان در ناحیه صورت می‌توانید به راحتی پوستی شاداب و جوان داشته باشید. از دیگر فواید ماساژ صورت می‌توانیم به رفع افسردگی سردردها و کاهش عوارضی از قبیل استرس‌ها و تنش‌ های فوق‌ العاده زیاد اشاره کنیم، که می‌تواند تنش‌ های روزانه مردان را بسیار کاهش دهد.

کاهش استرس با ماساژ ریلکس آقایان :
کاهش استرس با ماساژ ریلکس آقایان :

سر :

سومین عضو موثر در ماساژ ریلکس آقایان ، سر می باشد. ماساژ سر میتواند فواید بیشماری را برای فرد ماساژ گیرنده به همراه داشته باشد.

البته به شرط آنکه این فرآیند تحت نظارت یک پزشک و در کلینیک های معتبر ماساژ درمانی و پزشکی انجام شود. ماساژ ریلکسی آقایان با هدف آرام سازی ذهن و جسم مردان طراحی و اجرا می شود.

یکی از مهمترین عضو های بدن یعنی سر را تحت تاثیر قرار میدهد. میتوانید به راحتی و با ماساژ سر خود را از استرس های روزانه و تنش ها و حتی سردردهای عصبی رها کنید. در ادامه میخواهیم به توضیحات بیشتری درباره فواید ماساژ سر بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

فواید ماساژ سر چیست ؟

فواید ماساژ سر چیست ؟
فواید ماساژ سر چیست ؟

درمان اختلالات خواب :

با تغییر شیوه زندگی افراد و درگیری‌ های بسیاری که روزانه در زندگی افراد بوجود می آید مشکلاتی از قبیل بی‌خوابی و اختلالات خواب بسیار زیاد و عادات بد غذایی بوجود خواهد آمد، که همه این مشکلات در اثر اضطراب زیاد و تحت فشارهای استرس بسیار بوجود می آید.

یکی از راه‌ های کنترل و درمان این اختلالات خواب ماساژ سر می‌باشد. ماساژ ریلکس آقایان در ناحیه سر می‌تواند این اختلالات خواب را درمان کرده و باعث کاهش علائم فیزیکی آن از قبیل کاهش تنش‌ ها ایجاد آرامش بسیار و همچنین درمان بی‌ خوابی و از این قبیل مشکلات شود.

 

افزایش رشد و سلامت مو :

روزانه افراد بسیاری را میبینیم که از ریزش موهای خود شاکی هستند و یا از نازک شدن تارهای موهای خود ابراز ناراحتی میکنند.

این مژده را میتوانیم به آقایان بدهیم با ماساژ ریلکسی آقایان در ناحیه سر میتوانید به راحتی بر جذابیت و رشد موهای خود بیفزایید. این فرایند نیازمند برنامه ای منظم برای ماساژ درمانی موهای شما در ناحیه سر می باشد.

افزایش رشد و سلامت مو :
افزایش رشد و سلامت مو :

بهتر است قبل از این کار حتما تحت نظر پزشک و زیر نظر مشاورین کلینیک ماساژ درمانی با نظارت فردی کاردان اقدام به عمل کنید و نتایج مرحله به مرحله بررسی شوند.

 

افزایش قدرت حافظه فرد :

ذهن سرشار از اطلاعات است. شما برای استفاده کارآمد از قدرت ذهن باید بتوانید از آن بهره ببرید. در نتیجه باید ذهنی رها و آزاد داشته باشید. برای این کار لازم است که ریلکسیشن کنید.

یکی از راه های آزادی ذهن انجام ماساژ های ریلکسی آقایان است، انجام این ماساژ در ناحیه سر فواید بسیاری در پی خواهد داشت. یکی از کارآمدترین فواید آن میتواند افزایش قدرت حافظه و بهره گیری مناسب تر از آن باشد. سعی کنید حتما با روش های صحیح و فرآیندی منظم و دقیق به بهبود عملکرد قدرت حافظه خود کمک های بسیاری کنید.

 

بهبود فشار خون :

فشار خون بالا از دیگر معضلاتی است که اگر کنترل نشود میتواند عوارضی بسیار جبران ناپذیر به همراه داشته باشد. به همین علت بهتر است حتما با ماساژ ریلکسی آقایان در ناحیه سر که یکی از روش های کنترل فشار خون به شمار می رود، این عارضه را کنترل کرده و سعی کنید حتما از آن مراقبت کنید.

برای بهبود فشار خون روش های طبیعی و غیر طبیعی بیشماری دیگری نیز وجود دارد اما یکی از موثرترین روش ها استفاده از روش ماساژ درمانی است که میتواند سطح هورمون استرس را کاهش دهد و همچنین منجر به کاهش حملات قلبی و نارسایی کلیه ها شود.

 

تنفسی بهتر :

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ماساژ سر یکی از بهترین فرایندهای کنترل و بهبود تنفسی بهتر است. شما میتوانید با ماساژ سر خود تنفسی بهتر را به خود هدیه دهید.

ممکن است در طول دوره زندگی فردی ماهیچه های تنفسی کوتاه شده و موجب محدود شدن الگوی تنفسی شما شوند. می توانید این عارضه را به راحتی با ماساژ درمانی کنترل کنید. و این اوضاع را بهبود ببخشید. ماساژ سر از بهترین فرایندهای توصیه شده در کاهش مشکلات تنفسی از قبیل آسم به شمار می رود.

 

پا :

یکی دیگر از اعضای شناخته شده و موثر در ماساژهای بدن ، مخصوصا ماساژ ریلکس آقایان ، ماساژ پاهاست. پاها همیشه به عنوان ستم کش ترین عضو بدن شناخته می شوند.

زیرا همیشه بیشترین و سنگین ترین مسئولیت های بدن را بر عهده دارند ، اما شاید کمترین توجه ها به آنها شود. بهتر قبل از آنکه اتفاقی برای آنان پیش بیاید ، خود به دنبال راهی برای تسکین دردها و کاهش مشکلات پاها باشیم. در ادامه به فواید شگفت انگیز ماساژ پا اشاره میکنیم.

 

فواید ماساژ پاها چیست ؟

فواید ماساژ پاها چیست ؟
فواید ماساژ پاها چیست ؟

درمان فشار خون :

شاید ندانید اما یکی از درمان های اصلی فشار خون ماساژ پا می‌باشد. شما می‌توانید با ماساژ ریلکس آقایان در ناحیه پا فشار خون بالا را که عامل اصلی حمله‌ های قلبی به شمار می‌رود را تا درصد بسیار بالایی کاهش دهید و با ماساژ هر روزه پا و تحت نظر پزشکان کلینیک برای همیشه فشار خون بالا را درمان کنید.

هنگامی که ماساژ را به‌ صورت منظم دریافت می‌کنید، سیستولیک  خون شما کاهش پیدا می‌کند و برای بهتر دریافت این مطلب باید اشاره کنیم، که کورتیزول که یک عامل شناخته‌ شده برای افرادی است که فشار خون بسیار بالایی دارند، با انجام ماساژهای پا می‌تواند بسیار کاهش پیدا کند و به سلامت رگ‌ های خونی شما کمک‌ های بسیاری کنند.

راه های بیشماری برای درمان فشار خون بالا موجود است اما یکی از قطعی ترین و مطمئن ترین روش ها انجام ماساژ های پا می باشد.

 

کاهش علائم شیمی‌ درمانی :

شاید به دور از تصور باشد اما کسانی که در مراحل شیمی‌ درمانی قرار دارند، با علائم بسیار وحشتناکی که رو به‌ رو هستند، می‌توانند با دریافت ماساژ های ریلکس پا این علائم را کاهش دهند

تحقیقات ثابت کرده است که ماساژ کف پا می‌تواند به کاهش حالت تهوع و تنگی نفس و کاهش دردهای حاکی از شیمی‌ درمانی کمک‌ های بسیاری کند و در این افراد علائم شیمی‌ درمانی بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

یکی از عذاب آورترین مشکلاتی که سختی شیمی درمانی را چندین برابر میکند عوارض بعد از انجام هر دوره آن است. پس باید آن را کنترل کرده و سعی کنید با دریافت ماساژهای روزانه و منظم آن را کنترل کنید.

کاهش علائم شیمی‌ درمانی :
کاهش علائم شیمی‌ درمانی :

بهبود سطح انرژی :

بسیاری از کسانی که از کمبود انرژی و کاهش سوخت‌ و ساز بدن خود شاکی هستند، می‌توانند با دریافت ماساژ ریلکس در مراکز درمانی و تحت نظر ترا پیست‌ های ماهر و حاذق این کمبود انرژی را جبران کنند، همچنین می‌توانند با دریافت ماساژ پا به سوخت‌ و ساز بدن خود کمک کرده و به نتایج بسیار مثبتی در این زمینه برسند.

همیشه کسانی که با افزایش سلولیت رو به رو هستند، از کاهش متابولیسم بدن خود شکایت دارند شاید تصور آن غیر قابل باور باشد، اما می‌توانید با ماساژ کف پا این افزایش متابولیسم را برای خود به ارمغان بیاورید و به سوخت‌ و ساز بدن خود و کاهش وزن خود کمک‌ های شایانی داشته باشید.

 

کاهش علائم ام اس :

افرادی که با بیماری ام‌ اس دست‌ و پنجه نرم می‌کنند، با مشکلاتی از قبیل ضعف عضلانی مشکلاتی مثل کوری در یک چشم عدم تعادل و خستگی مفرط رو به رو هستند

یکی از بهترین راه‌ های کنترل و یا کاهش این علائم می‌تواند ماساژ کف پا باشد، به بیمارانی که با ام‌ اس دست‌ و پنجه نرم می‌کنند، می‌توانیم ماساژ کف پا را توصیه کنیم، که حتماً باید تحت نظر پزشکان متخصص و در کلینیک‌ های معتبر انجام شود.

 

بهبود عملکرد کبد :

پاهای شما همکار اصلی کبد شما به شمار میروند. در واقع کبد برای بهبود عملکرد خود نیازمند یاری گرفتن از پاهای شماست. در واقع با استفاده از پاها میتواند به دفع سموم بدن کمک کند.

همچنین شما می توانید با ماساژ های روزانه کف پا به بهبود عملکرد کبد خود یاری کرده و همچنین سریع تر به حذف سموم داخل بدن کمک کنید. این فرآیند نیز باید در مراکز پزشکی و تحت نظر پزشک انجام شود.

 

رفع خستگی بدن :

یکی از مهمترین فواید ماساژهای کف پا، بهبود احساس خستگی بدن است. شما میتوانید این احساس خستگی را با دریافت ماساژهای روزانه کاهش دهید.

در واقع ماساژ در ابتدا برای رفع احساس خستگی فرد طراحی شد و بعد محققان بسیاری توانستند این ماساژ را از نظر درمانی بررسی کرده و تحت نظر بگیرند. به همین منظورم بهتر است که برای دریافت ماساژ بهتر و تخصصی حتما قبل از دریافت آن مشاوره دریافت کرده و بعد در مراکز پزشکی با توجه به نقاط دریافت ماساژ اقدام کنید.

 

درمان آرتریت پا :

بهترین راه درمانی آرتریت پا دریافت ماساژ می باشد. این شیوه درمانی بی ضرر میتواند شما را بی نیاز کند تا از دردهای عضلانی عذاب بکشید. به همین منظور بهتر است حتما از پزشکان اطلاعات لازم را کسب کرده و سعی کنید با مشورت آنان در جهت بهبود آرتریت ماساژ های لازم را دریافت کنید.

 

درمان سینوزیت با ماساژ های کف پا :

حتما درباره رفلکسولوژی پا شنیده اید. این فرآیند که از قدیم بازخورد داشته است بیان می تواند نقاطی از کف پا میتواند به کاهش علائم بیماری ها یا درمان آنها کمک کند.

درمان سینوزیت با ماساژ های کف پا :
درمان سینوزیت با ماساژ های کف پا :

به همین علت یکی از این فرآیندها درمان سینوزیت می باشد. کسانی که از سینوژیت یا آلرژی های فصلی رنج می برند می توانند با دریافت ماساژهای روزانه از علائم آن کم کرده یا به درمان آن کمک کنند.

بهتر است برای کاهش این علائم و کاهش مصرف دارو حتما با پزشک متخصصی که در این زمینه مشورت میکنید را در جریان قرار دهید، و برای دوره درمانی بهتر حتما از کلینیک های معتبر استفاده کنید.

 

کاهش دردهای ستون فقرات :

حتما درباره جایگاه پا در دردهای ستون فقرات زیاد شنیده اید. برای کاهش دردهای ستون فقرات می توانید از ماساژهای کف پا کمک بگیرید. این ماساژها می تواند به کاهش دردهای کمر، انواع دردهای ناحیه ستون فقرات و… کمک های بسیاری کند.

برای درک بهتر این مطلب نیاز است که شما حتما تاثیرات راه رفتن و قدم برداشتن را بر ناحیه ستون فقرات مطالعه و از آن آگاهی های لازم را داشته باشید.

 

ماساژ دست :

در بسیاری از ماساژها شاید توجه کمی به ماساژ دست‌ ها شده باشد، و این خود به تنهایی میتواند عاملی برای لاینحل ماندن مشکلات و دردهای بدن باشد.

در ماساژ ریلکس آقایان، ماساژ دست انجام می‌شود و دارای فواید بسیاری است ، این ماساژ بسیار لذت‌ بخش است و می‌تواند آرام بخش باشد.

همچنین نشانه محبت به دیگران به شما می‌تواند باشد، این ماساژ یکی از ماساژ های درمانی به شمار می‌رود که دارای فوایدی از قبیل زیر است. ماساژ درمانی نیز دارای فواید بسیار زیادی است که میتواند به کمک دردها و مشکلات شما بیاید.

ماساژ دست :
ماساژ دست :

فواید ماساژ دست چیست؟

این روزها صحبت بسیار زیادی درباره ماساژ درمانی است در واقع با این ماساژ می‌توانید بسیاری از بیماری‌ ها را درمان کنید، اگر شما دچار مشکلات ریوی یا قلبی هستید، می‌توانید با ماساژ انگشت شست این مشکلات را برای خود کاهش دهید

زیرا وظیفه انگشت شست شما به این دو ارگان مهم بدن ارتباط دارد. همچنین با ماساژ انگشت شست می‌توانید ضربان قلب را به حالت عادی برگردانده و دردهای ریوی را کاهش دهید. ماساژ انگشت شست شما بسیار کاربردهای زیادی دارد و می‌تواند به رفع بسیاری از مشکلات دیگر کمک کند.

همچنین اگر از دردهای گوارشی از قبیل معده درد یا مشکلات روده رنج می‌برید، می‌توانید با ماساژ انگشت اشاره به این مشکلات پایان دهید.

زیرا این انگشت ارتباط مستقیمی با این دو ارگان مهم دارد و می‌تواند به کاهش دردهای شکمی شما اشاره مستقیمی داشته باشد و به ماساژ روزانه آن مخصوصاً اگر این ماساژها در کلینیک‌ های پزشکی و تحت نظر تراپیست های حاذق انجام شود، می‌تواند تأثیرات آن را دو چندان کند و به دردهای شما برای همیشه پایان دهد.

اگر با مشکل گردش خون در بدن خود مواجه هستید می‌توانید برای بهبود آن انگشت وسط خود را ماساژ دهید

یکی از فواید بی‌ نظیر ماساژ انگشت وسط این است که می‌تواند بهبود گردش خون را در سطح در بدن شما حاصل کند

که نتیجه آن از بین بردن سر گیجه درمان اختلالات خواب، کاهش علائم تهوع و از این قبیل مشکلات است، که می‌توانید به راحتی و با آن ماساژ انگشت میانی یا انگشت وسط این حالات را از بین ببرید.

حتماً شنیدید که خلق‌ و خوی شما اتصال دارد، به انگشت حلقه می‌توانید با ماساژ انگشت حلقه تان افسردگی را از خود دور کنید، افرادی که دچار پرخاش‌گری هستند و زیاد عصبانی می‌شوند

می‌توانند با ماساژ انگشت حلقه به راحتی این حالات درونی را از خود دور کنند و آرامش بیشتری را کسب کنند، بسیاری از این مقالات ثابت کرده‌ اند که ماساژ حلقه می‌تواند سیستم لنفاوی بدن را بهبود ببخشد.

در واقع وظیفه این سیستم این است که مواد سمی و کثیف را از بدن دور کند و با ماساژ این انگشت شما می توانید به بهبود عملکرد این فرایند کمک بسیاری کند.

برای از بین بردن سردردهای پی‌ در پی می‌توانید انگشت کوچک خود را ماساژ دهید، در واقع این انگشت علاوه بر از بین بردن سردردهای میگرنی می‌تواند مشکلات کلیوی شما را برطرف کند

زیرا این انگشت ارتباط مستقیمی با کلیه‌ های شما دارد و می‌تواند با دریافت روزانه ماساژ و تحت نظر پزشکان، این مشکلات را برای شما حل کند، بعضی معتقدند که ماساژ های انگشت کوچک می‌تواند دردهای موجود در سطح بدن را نیز کاهش دهد

البته مردم چین معتقدند، که ماساژ دادن انگشت کوچک دست چپ باعث کاهش وزن نیز خواهد شد. این اعتقاد هنوز ثابت نشده و در حد یک باور است که مردم چین به آن دست پیدا کرده‌ اند.

سالیان سال است که از ماساژ درمانی برای کاهش علائم بیماری ها و درمان آن ها استفاده میشود. اما این کار یک فرآیندی کاملا تخصصی و دنباله دار است.

شما برای درمان بیماری ها و یا حتی رفع خستگی مایل به دریافت ماساژ هستید، باید بدانید ابتدا باید بتوانید یک کلینیک پزشکی معتبر انتخاب کنید و قبل از شروع دوره ماساژ درمانی حتما یک جلسه مشاوره با پزشک یا تراپیست خود داشته باشید. بهتر است حتما تحقیقات لازم را در این باره کسب کرده و بتوانید بهترین مرکز پزشکی را انتخاب کنید.

برای یک انتخابی مناسب، بهتر است حتما پزشک را در جریان مشکلات خود قرار داده و کاملا به وی بگویید به چه منظوری قصد دریافت ماساژ را دارید. بهترین راه آگاهی کامل پیش از عمل کردن است. سعی کنید حتما تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

 

از چه روغنهایی در ماساژ ریلکس آقایان استفاده میشود؟

روغن نارگیل :

این روغن در واقع  یک روغن جامد است اما روغن نارگیل در واقع روغنی بسیار کم‌ چرب و مایع است که گزینه بسیار خوبی برای ماساژ درمانی به حساب می‌آید و بسیاری از مراکز پزشکی ماساژ درمانی از این روغن استفاده می کنند، این روغن می‌تواند تنش‌ های عضلانی را کاهش داده و یا درمان کند.

همچنین روغن نارگیل به دلیل چربی کمی که دارد، به‌ راحتی به سطح پوست نفوذ کرده و می‌تواند به‌ راحتی شسته شود، روغن نارگیل همچنین دارای عطر و بوی بدی نمی‌باشد

و کسانی که به این روغن حساسیت دارند، حتماً باید مراکز پزشکی را در جریان این حساسیت قرار داده تا در دوره‌ های ماساژ درمانی از این روغن استفاده نکنند و این روغن برای دوره‌ های کوتاه‌ مدت بسیار مناسب است و فواید بسیار زیادی دارد.

روغن زیتون :

نام روغن زیتون بیشتر در محصولات خوراکی و در دسته تولید مواد غذایی بسیار شنیده شده است. اما حقیقت این است که روغن زیتون به عنوان یک روغن پر مصرف در مراکز ماساژ درمانی و پزشکی کاربردهای فوق العاده ای دارد.

روغن زیتون از دیگر روغن های ایده آل است که میتواند به صورت موضعی شگفتی هایی را بر روی پوست و بدن فرد، همچنین در درمان بیمارهای گوناگون به وجود بیاورد.

روغن زیتون :
روغن زیتون :

شاید به دلیل غلظت زیاد این روغن تمایلی به مصرف آن در دوره های ماساژ درمانی نداشته باشید، اما باید بدانید خواص روشن کننده و نرم کنندگی آن برای پوست بدن همچنین درمان و کاهش دردهای آن میتواند گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده از آن در مراکز پزشکی ماساژ درمانی باشد.

روغن جوجوبا :

روغن جوجوبا که از گیاه جوجوبا تهیه می‌شود مانند موم می‌باشد، که دارای سرعت جذب بسیار بالایی است. شاید بهتر باشد که از این روغن در کنار دیگر روغن‌ ها استفاده شود

پیشنهاد می شود که کسانی که برای درمان جوش یا آکنه به مراکز ماساژ درمانی مراجعه می‌کنند، از این روغن استفاده کنند. همچنین این روغن دارای ماندگاری بسیار بالایی است و سرعت جذب آن بسیار بالاست.

روغن جوجوبا :
روغن جوجوبا :

دارای عطر و بوی تحریک کننده نمی باشد یا حساسیت پوستی را به همراه نخواهد داشت و استفاده از این روغن ممکن است، در مقایسه با روغن‌ های دیگر دارای قیمت بالاتری باشد که در مقابل مزیت‌ هایی که دارد کاملاً به صرفه است.

روغن جوانه گندم :

جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین ای، دارای شهرت بسیار زیادی است و گزینه بسیار مناسبی برای شادابی و حفظ جوانی پوست صورت است، اما به‌ تنهایی برای ماساژ مناسب نخواهد بود.

می‌توانید از این روغن با روغن‌ های دیگر استفاده کنید و از آن‌ ها در کنار هم برای ماساژ درمانی یک روغن جدید ترکیب کنید. روغن جوانه گندم را می‌ توانید با روغن جوجوبا ترکیب کرده و در مراکز ماساژ درمانی از آن استفاده کنید.

روغن آفتاب‌ گردان :

یکی از سبک‌ ترین روغن‌ های موجود که در مراکز ماساژ درمانی از آن استفاده می شود، روغن آفتاب گردان است که این روغن برای همه نوع پوست سالم است و برای می‌تواند با افزایش سن میزان طراوت و شادابی پوست شما را افزایش دهد و روغن آفتاب‌ گردان بسیار زود فاسد می‌شود.

بنابراین بهتر است که از خرید بسته‌ های بزرگ آن خودداری کنید. همچنین می‌توانید با مخلوط کردن ویتامین ای، درون بسته‌ های روغن آفتاب‌ گردان به افزایش ماندگاری این روغن‌ ها کمک کنید کسانی که به این روغن حساسیت دارند پیشنهاد می‌شود حتماً از این روغن استفاده نکنند و تراپیست‌ های مراکز پزشکی را در جریان این موضوع قرار دهند.

روغن آووکادو :

روغن آووکادو یکی از پر هوادار ترین روغن‌ ها در مراکز ماساژ به شمار می‌رود، این روغن سبز رنگ که معمولاً سنگین هم هست، مانند روغن بادام شیرین مخلوط می شود.

همچنین هزینه این روغن دو برابر روغن بادام شیرین است که افرادی که به شیره این گیاه حساسیت دارند، توصیه می شود اصلاً از این روغن استفاده نکنند.

به‌ هر حال یکی از روغن‌ هایی که کاربرد زیادی در کلینیک‌ های پزشکی دارد و فواید بسیار زیادی را از خود در درمان بیماری‌ ها و ماساژ درمانی نشان داده است، روغن آواکادو می باشد.

روغن بادام :

روغن بادام یکی از بهترین روغن های شناخته شده در حوزه ماساژ درمانی به شمار میرود. اگر شما خواهان یک ماساژ لذت بخش و مفرح هستید حتما از ماساژ با روغن بادام استفاده کنید. روغن بادام دارای قدرت جذب بسیار بالایی است و میتواند به راحتی جذب پوست بدن شما شود.

همچنین خاصیت ضد حساسیت بودن آن قابلیت مصرف آن را برای افراد زیادی میسر کرده است. البته کسانی ممکن است به مصرف خوراکی این روغن حساسیت داشته باشند بهتر است این افراد حتما در این باره با مشاورین کلینیک های پزشکی مشورت های لازم را دریافت کنند.

روغن سیاهدانه :

یکی از روغن های شناخته شده و ضد درد به شمار میرود. کسانی که دچار دردهای میگرنی هستند، می توانند از این روغن مصرف کرده و آن را برای درمان میگرن استفاده کنند. روغن سیاهدانه یکی از موثرترین روغن های ضد درد شناخته شده است که میتواند سبب ایجاد آرامش، و درمان سردردهای سینوزیتی و میگرنی شود.

روغن آرگان :

یکی از پر مصرف ترین و در عین حال پر هزینه ترین روغن های شناخته شده در مراکز ماساژ درمانی است که کاربردهای درمانی بسیار زیادی دارد.

این روغن سبب جوانسازی رفع خطوط زایمان، آرامش اعصاب، و… می شود، اصل این روغن از مراکش تهیه میشود. و دارای تشابه های بسیاری است. بهتر است اگر خواهان ماساژ با این روغن هستید،. حتما ماساژ را در مراکز پزشکی معتبر انجام داده و از آنان درخواست کنید.

 

ماساژ ریلکس آقایان در کلینیک پزشکی چگونه انجام می شود؟

شاید برای شما سوال باشد که در مراکز کلینیک پزشکی چگونه ماساژ ریلکس آقایان انجام می شود در این مراکز باید به این چند نکته دقت داشته باشید که اولین کاری که انجام می‌شود، این است که فضای مناسب با امکانات لازم فراهم می‌شود که بتوانید محیطی آرام را تجربه کنید

در این مراکز اغلب صداهای آرامش بخش از قبیل صدای دریاها و یا از نور یا شمع استفاده می‌شود شرایط کاملاً مناسب است و فردی که ماساژ می‌گیرد از این امکانات کاملاً لذت ببرد.

در این مرحله کاملاً محیط باید سازگار با فرد ماساژ گیرنده هماهنگ باشد، می‌تواند از موسیقی‌ های بی‌کلام که دارای صدای پیانو هستند، استفاده شود. همچنین این مراکز دارای تختخواب ها و صندلی های ماساژور مناسب ماساژ هستند و از حوله و برای دریافت ماساژ بهتر استفاده خواهد شد.

بعد از آماده سازی محیط با توجه به درخواست فرد طبق برنامه‌ ای که مشاوران به وی داده‌ اند و برای هدفی که فرد ماساژ لازم دارد، توسط روغن‌ هایی که پیشنهاد می شود، سطح بدن را ماساژ می‌دهند.

بستگی دارد که این ماساژ بدن کدام ناحیه از بدن انجام بشود، در واقع ماساژ ریلکس آقایان در نواحی مختلفی انجام می‌شود که در بالا مفصلاً به هر کدام از آن‌ ها اشاره کردیم.

اگر شما خود خواهان انجام ماساژ همسرتان هستید، بهتر است بعد از آماده سازی محیط مطابق دلخواه همسرتان حتما از وی بپرسید از چه روغن هایی لذت می برد و تمایل دارد چگونه و از چه نقاطی ماساژ ریلکس را آغاز کنید.

بعد از روغن شروع کنید از بالا ماساژ بدن وی را آغاز کنید. بهترین نقاط برای شروع یک ماساژ ایده آل، ناحیه سر و گردن وی است. این کار باعث خواهد شد خستگی وی رفع شود و حتما با حرکاتی دایره ای وار و آرام به سمت پایین حرکت کنید.

هرگز از ماساژ پشت غافل نشوید، سعی کنید حتما با حرکات آرام انگشتان خود بر کاسه سر وی فشاری ملایم وارد کرده تا حس لذت بخشی را تجربه کند.

برای این منظور هیچ گاه در مراحل ماساژ از حرکاتی تند یا درد آور استفاده نکنید. این کار نتیجه ای عکس در پی خواهد داشت و ممکن است باعث آسیب به همسرتان شود.

همچنین برای ماساژ پشت وی سعی کنید حرکاتی سطحی و عمیق داشته باشید. حرکات ماساژ کاملا حرکاتی تخصصی است و در صورت هر گونه اشتباه ممکن است که شما به فرد مورد نظر آسیب وارد کنید. بهتر است اگر خواهان دریافت ماساژ واقعی و موثر هستید حتما در کلینیک های پزشکی این کار را انجام دهید.

ماساژ آقایان را با پاها به اتمام برسانید. این کار حسی فوق العاده لذت بخش و مفرح برای آنان در پی خواهد داشت. همانطور که در بالا ذکر شد خستگی روزانه از طریق ماساژ پاها رفع می شود. بهتر است که حتما پاها ماساژ را دریافت کرده و سعی کنید. با ماساژ پاها، فرآیند ماساژ را به اتمام برسانید.

 

جمع بندی مطلب

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که ماساژ ریلکس آقایان چیست؟ در واقع ماساژی که باعث می شود فرد به نهایت ریلکسیشن یا آرام‌ سازی اعصاب منجر شود، ماساژ ریلکس آقایان گفته می‌شود. این فرآیند بهتر است که در کلینیک‌ های پزشکی انجام شده و تحت نظر ماساژور های حرفه ای و دوره دیده انجام شود.

ماساژ ریلکس در نقاط مختلفی از بدن انجام می‌شود از جمله شانه‌ها یکی از مهم‌ ترین نقاط ماساژ ریلکس آقایان است که می‌تواند موجب از بین رفتن خستگی در بدن فرد شود

جمع بندی مطلب
جمع بندی مطلب

همچنین کسانی که دارای کار پشت میز نشینی و رانندگی‌ های طولانی مدت دارند، می‌توانند از این نوع ماساژ بهره ببرند و خستگی‌ها و تنش‌ های روزانه خود را کاهش دهد، همچنین مشکلات ستون فقرات را از بین برده و می‌توانند به بهبود گردش خون در ناحیه شانه ها کمک بسیاری کند.

صورت نقطه حساس در ماساژ

صورت یکی از نقاط مهم‌ ترین نقاط که در ماساژ می‌تواند بسیار کاربردی باشد در ماساژ ریلکس آقایان صورت نقش بسیار عمده‌ ای را ایفا می‌کند

زیرا می‌تواند بسیاری از مشکلات از قبیل سردرد های میگرنی و همچنین زیبایی‌ های ظاهری فرد را افزایش دهد و چین‌ و چروک پوست صورت شما را کاهش می‌دهد و خطوط قرمز را همچنین از بین خواهد برد، سموم بدن را کاهش می‌دهد و می‌تواند به راحتی کلاژن سازی پوست صورت را افزایش دهد.

سر یکی دیگر از نقاطی است که می‌تواند با ماساژ آن بسیاری از مشکلات از قبیل اختلالات خواب درمان شود، همچنین به رشد و سلامت موها کمک بسیاری می‌کند و می‌تواند قدرت حافظه فرد را افزایش دهد فشارخون را کنترل می‌کند و می‌تواند تنفسی بهتر را برای کسانی که از مشکلات تنفسی و آسم رنج می‌برند به ارمغان بیاورد.

یکی دیگر از نقاطی که در ماساژ ریلکس آقایان باید به آن اهمیت داده شود، ماساژ پاها می‌باشد که می‌تواند به درمان فشارخون بالا کمک بسیاری کند.

همچنین می‌تواند علائم شیمی‌ درمانی از قبیل حالت تهوع سردرد و سرگیجه را کاهش دهد.

سطح انرژی شما را افزایش خواهد داد و متابولیسم را افزایش می دهد، علائم بیماری ام‌ اس را کنترل می‌کند و حتی می‌تواند این بیماری را از بین ببرد به عملکرد کبد کمک بسیار شایانی می‌کند و می‌‌توان رفع خستگی بدن کمک بسیار بالایی کند.

همچنین می‌تواند آرتریت پا را درمان کرده و با استفاده از ماساژ پا می‌توانید سینوزیت را کنترل کنید و همچنین دردهای ستون فقرات را کاهش دهید.

ماساژ دست‌ها نیز دارای فواید بسیاری است که می‌تواند مشکلات گوارشی را کنترل کرده و دردهای شکمی را کاهش دهد، همچنین می‌توانید با استفاده از ماساژ انگشتان گردش خون را در سطح بدن خود کنترل کنید و اختلالات خواب را درمان کنید.

می‌توانید از این مشکلات به کنترل حالت تهوع اشاره کرد و پا ماساژ انگشت حلقه می‌توانید خلق و خوی خود را کنترل کنید و کسانی که زیاد عصبانی می شوند می توانند با ماساژ این انگشت خود آرامش را برگرداند.

همچنین کسانی که دارای سردرد های پی‌ در پی هستند می‌توانند از ماساژ انگشتان بهره ببرند و یا مشکلات کلیوی خود را درمان کنند.

موضوع دیگری که به آن پرداختیم این است که از چه روغن‌ هایی در ماساژ ریلکس آقایان استفاده می شود، روغن هایی از قبیل روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن جوجوبا، روغن جوانه گندم، روغن آفتاب‌گردان، روغن آووکادو، روغن بادام، روغن سیاه‌دانه، روغن آرگان و بسیاری از روغن‌ های دیگر که باید حتماً تحت نظر کلینیک‌ های پزشکی اطلاع آن‌ها از این روغن‌ها استفاده شود

زیرا برخی از افراد ممکن است به این روغن‌ها حساسیت داشته باشند و یا در تهیه این اصل این روغن‌ها به مشکل بر بخورد، بهتر است حتماً قبل از تصمیم به انجام ماساژ ریلکس آقایان با یک کلینیک پزشکی معتبر جلسه مشاوره داشته باشید

بهترین تصمیم را بگیرید

هدف خود را از انجام ماساژ ریلکس بیان کنید و بهترین تصمیم را بگیرید، همچنین روغنی که باید استفاده کنید را از مشاورین و افراد حاذق آن‌جا پرس‌ و جو کنید.

ماساژ ریلکس آقایان در کلینیک پزشکی طبق نظر افراد دوره دیده باید انجام شود، امکانات در آن‌ جا کامل بوده و فرد کاملاً در شرایط ایده‌ آل قرار خواهد گرفت

و با استفاده از صندلی های ماساژور و امکاناتی که در آن‌جا می‌توانیم می‌توانید از آن و از آن‌ها بهره ببرید می‌توانیم به روغن‌ های اصل و هم چنین حرکاتی کاملاً تخصصی که فقط از افراد دوره دیده و باتجربه برخواهد آمد اشاره کرد

اگر شما خود خواهان انجام ماساژ در خانه هستید، باید بدانید که ممکن است در اثر حرکاتی تند یا اشتباه به فرد آسیب رسانده و باعث بروز مشکلاتی برای وی شوید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید