میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیفت بازو با نخ
لیفت بازو با نخ

لیست موضوعات

لیفت بازو با نخ

در این مقاله قصد داریم به موضوع لیفت بازو با نخ بپردازیم .

بسیاری از افراد با بالا رفتن سن دچار افتادگی پوست می شوند ، بخصوص  افرادی که دچارافتادگی پوست در نواحی مانند بازو هستند ، زیرا در این ناحیه از بدن پوست فرد با افزایش سن انعطاف خود را از دست می دهد و این شل شدگی پوست به گونه ای می باشد که فرد نمی توان آن را با ورزش کردن برطرف سازد ، به این دلیل که به وسیله ی ورزش کردن فقط می توان عضلاتی که در زیر پوست قرار دارد را قوی تر ساخته  و تاثیری بر روی پوست یازو نخواهد داشت ، بنابراین بسیاری از افراد برای بالا بردن پوست بازوی خود از روش لیفت بازو با نخ استفاده خواهند کرد .

لیفت بازو با نخ
لیفت بازو با نخ

اگر مایل به انجام لیفت بازو با نخ هستید می توانید به کلینیک دکتر زرگنج مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای مقاله درج شده است تماس بگیرید.

در این مقاله قصد داریم به سوالات زیر پاسخ دهیم .

  • لیفت بازو بدون جراحی چگونه انجام می شود ؟
  • روش لیفت بازو با نخ چگونه در بالا کشیدن پوست بازو موثر است ؟
  • چه عواملی می تواند در گرفتن نتیجه ی بهتر از لیفت کردن بازو بدون جراحی موثر باشد؟
  • مزایای انجام لیفت بازو در روش های بدون جراحی کدامند ؟
  • چه کسانی برای انجام لیفت بازو در اولویت هستند ؟
  • از چه روش هایی به غیر از جراحی می توان برای لیفت بازو کمک گرفت ؟
  • هزینه ی لیفت بازو در روش غیر جراحی به چه عواملی بستگی دارد ؟
  • چه مواردی به عنوان براکیوپلاستی محسوب می شوند ؟
  • چه عواملی می توانند سبب به وجود آمدن افتادگی در پوست بازوان شوند ؟
  • جراحی لیفت بازو برای چه کسانی می تواند مفید باشد ؟
  • پس از عمل لیفت بازو برای بهبودی چه کار هایی را باید انجام داد ؟
  • به چه مراقبت هایی پس از لیفت بازو نیاز است ؟
  • پس از عمل جراحی لیفت بازو نتایج آن چگونه مشخص می شود ؟
  • مراحل جراحی لیفت بازو چگونه انجام خواهد شد ؟
  • انجام عمل لیفت بازو چه عوارضی را ممکن است به دنبال داشته باشد ؟

  • قبل از انجام عمل جراحی لیفت بازو فرد بیمار باید چه آمادگی هایی را در خود داشته باشد ؟
  • لیفت بازو با لیزر چگونه انجام خواهد شد ؟
  • مزیت های استفاده از لیزر برای لیفت بازو کدامند ؟
  • چگونه انجماد می تواند موجب لیفت بازو شود ؟
  • روش اولتراسند به عنوان یک روش بدون جراحی چگونه در لیفت بازو موثر است ؟
  • آیا می توان با انجام روش های بدون جراحی به نتایج مطلوب رسید ؟
  • به چه دلایلی افراد برای انجام لیفت بازو علاقه نشان می دهند ؟
  • عمل حل کردن چربی چگونه می تواند به از بین بردن چربی بازو ها و کشیده تر شدن پوست کمک کند ؟
  • چه مشکلاتی ممکن است در زمان انجام لیفت بازو به وجود بیاید ؟

لیفت بازو بدون جراحی چگونه انجام می شود ؟

در روش لیفت بازو بدون جراحی هیچگونه چربی و پوست اضافه ای حذف نخواهد شد، بنابراین از روش  لیفت بازو بدون جراحی به دلیل اینکه عوارضی ندارد بیشتر از روش جراحی لیفت بازو استفاده می کنند و هچنین فرد متقاضی لیفت بازو بدون جراحی در مدت زمان کوتاه تری بهبود خواهد یافت و نیازی به سپری کردن یک دوره ی درمانی نخواهد داشت ، بنابراین از روش لیفت بازو بدون جراحی به عنوان روشی مناسب و پرطرفدار نام برده می شود .

در این روش تنها می توان با یک جلسه پوست بازوی خود را بالا کشیده تا بتوان به این وسیله زیبایی بازوان خود را جیران ساخت ، همچنین از این روش به دلیل غیر تهاجمی بودن بیشتر استفاده می گردد ، و از سوی دیگر این روش به دلیل در دسترس بودن بیشتر از سایر روش ها استفاده می گردد به این دلیل که ی توان به وسیله ی کلینیک ها و یا مراکز معتبر درمانی برای بالا کشیدن پوست بدن خود اقدام کرد و عمده ی کسانی که از روش های بدون جراحی  لیفت استفاده می کنند می توان به زنان باردار اشاره داشت.

لیفت بازو بدون جراحی چگونه انجام می شود ؟
لیفت بازو بدون جراحی چگونه انجام می شود ؟

روش لیفت بازو با نخ چگونه در بالا کشیدن پوست بازو موثر است ؟

یکی از روش های قدیمی و سنتی که برای درمان شل شدگی و افتادگی پوست  در زمان قدیم استفاده می شد روشی است به نام لیفت بازو با نخ که در آن بدون جراحی پوست بازو ترمیم می شود ، در این روش با استفاده از نخ های مخصوصی که بر روی پوست بازو قرار می گیرند موجب از بین رفتن چین و چروک های پوست بازو می شوند و می توان به وسیله ی این روش افتادگی پوست در این ناحیه را جبران کرد .

در این روش برای لیفت بازو هیچ گونه برش و یا زخمی در پوست یازو ایجاد نخواهد شد و همچنین نخ هایی که برای این کار استفاده خواهد شد پس از دو ماه به صورت کامل تجزیه می شود ، نحوه ی کاری که به وسیله ی این نوع نخ ها برای بالا بردن پوست بازو انجام می گیرد این گونه می باشد که این نوع نخ ها به تولید کلاژن در پوست کمک می کنند و پس از گذشت بازه ی زمانی هشت ماه فیبرو پلاست های پوست با تولید کلاژن موجب بالا کشیدن پوست بازو و سفت تر شدن آن می شوند .

روش لیفت بازو با نخ چگونه در بالا کشیدن پوست بازو موثر است ؟
روش لیفت بازو با نخ چگونه در بالا کشیدن پوست بازو موثر است ؟

التهاب خفیف

وجود التهاب خفیفی که در این روش برای پوست بازو به وجود می آید حاکی از تولید کلاژن و همچنین بیشتر شدن خون در ناحیه مورد نظر است ، به همین خاطر در زیر پوست بافت ها به صورت مستحکم تری از یک دیگر قرار می گیرند و باعث محکم تر شدن پوست در این نواحی می شوند و می توان نتایج آن را در روز های اولیه  پس از درمان به خوبی مشاهده کرد ، اما برای نتیجه گیری کلی باید تا طی شدن بازه ی زمانی چهار ماه منتظر ماند .

به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای بالا کشیدن پوست خود از روش لیفت بازو با نخ استفاده می کنند ، زیرا بالا بردن پوست بازو با نخ به دلیل اینکه به راحتی انجام می شود و همچنین در این روش به دلیل ایجاد نکردن هیچ گونه زخم و برشی نیاز به بستری شدن وجود ندارد و همین طور بسیاری از افراد از این روش به دلیل آسیب پذیری و خطر کمتری که در مقایسه با سایر روش هایی که برای این کار موجود است دارد از این روش برای بالابردن پوست افتاده در بازوی خود کمک می گیرند .

چه عواملی می تواند در گرفتن نتیجه ی بهتر از لیفت کردن بازو بدون جراحی موثر باشد؟

بسیاری از افراد با این پرسش ممکن است روبه رو شوند که آیا می توان با انجام  روش های بدون جراحی برای لیفت کردن نتیجه ی موثر تری گرفت ، بنابراین نمی توان به طور قطع  به این سوال پاسخ داد زیرا در روش بدون جراحی عوامل مختلفی می توانند بر روی نتیجه ی نهایی تاثیر داشته باشند .

در روش لیفت بازو بدون عمل جراحی عواملی مانند مقدار چربی که در پوست بازوی فرد قرار دارد و همچنین میزان مقاومت پوست فرد در مقابل با این روش برای لیفت کردن اشاره کرد ، به همین دلیل می توند روش بدون جراحی مانند لیفت بازو با نخ در افراد مختلف نتایج متفاوتی نیز به همراه داشته باشد .

چه عواملی می تواند در گرفتن نتیجه ی بهتر از لیفت کردن بازو بدون جراحی موثر باشد؟
چه عواملی می تواند در گرفتن نتیجه ی بهتر از لیفت کردن بازو بدون جراحی موثر باشد؟

مزایای انجام لیفت بازو در روش های بدون جراحی کدامند ؟

بسیاری از افراد که از افتادگی پوست بازوی خود رنج می برند از روش های جراحی به دلیل داشتن عوارض خطرناکی که ممکن است برای فرد به دنبال داشته باشد می گریزند و همچنین از دیگر عواملی که بسیاری از افراد مبتلا به شل شدگی پوست روش های بدون جراحی را مناسب تر از روش های جراحی می دانند می توان به هزینه های بالای جراحی برای لیفت کردن پوست بازو اشاره کرد

به همین خاطر بسیاری از افراد به دلیل در دسترس بودن روش های بدون جراحی مانند لیفت بازو با نخ که در اکثر درمانگاه ها و کلینیک های پزشکی انجام می شود این روش را در مقایسه با روش جراحی بسیار مناسب تر می دانند به همین دلیل است که روش بدون جراحی برای درمان افتادگی پوست بازو از طرفداران بیشتری برخوردار است .

از دیگر مزیت های این روش می توان به سادگی و دسترسی آسان اشاره کرد و همچنین جوان سازی و شادابی پوست در روش بدون جراحی با هزینه ی کمتری صورت خواهد گرفت وباید در اینجا خاطر نشان کرد که این روش به دلیل غیر تهاجمی بودن نیاز به بستری شدن و گذراندن دوران نقاهت پس از انجام لیفت نخواهد داشت .

انجام لیفت بازو با نخ دارای عوارض کمتری نسبت به انجام آن به وسیله ی جراحی است و همچنین در این روش چربی های بازو حذف نخواهند شد و فقط با انجام این روش چربی های زیر بازو ساختار محکم تر ی به خود خواهند گرفت .

مزایای انجام لیفت بازو در روش های بدون جراحی کدامند ؟
مزایای انجام لیفت بازو در روش های بدون جراحی کدامند ؟

چه کسانی برای انجام لیف بازو در اولویت هستند ؟

  • افرادی که دچار افتادگی پوست بازو های خود هستند و همچنین کسانی که با ورزش کردن منظم افتادگی پوست بازویشان برطرف نشود و یا مقدار چربی دراین افراد به حدی می باشد که نمی توان آن را با گرفتن رژیم غذایی مناسب بر طرف ساخت باید برای انجام لیفت بازو در اولویت قرار بگیرند .
  • کسانی که انجام لیفت بازو در بدنشان مشکلی ایجاد نخواهد کرد و از نظر سلامتی در شرایط مطلوبی قرار دارند.
  • افرادی که دارای اضافه وزن به میزان ده کیلو گرم می باشند در اولویت برای انجام لیفت می باشند ، اما بهتر است این دسته از افراد از لیزر برای لیفت پوست بازو کمک بگیرند .
  • در حالت کلی افرادی برای انجام لیفت بازو مناسب تر هستند که از نظر داشتن چربی در حد نرمال یا ضعیف شده در بازوانشان باشند .
چه کسانی برای انجام لیف بازو در اولویت هستند ؟
چه کسانی برای انجام لیف بازو در اولویت هستند ؟

از چه روش هایی  به غیر از جراحی می توان برای لیفت بازو کمک گرفت ؟

علاوه بر روش های جراحی که برای لیفت کردن بازو استفاده می شوند ،  از روش های دیگری نیز می توان بدون عمل جراحی به وسیله ی آن ها عمل لیفت بازو را انجام داد ، اما بعضی از روش های موجود می توانند نسبت به سایر روش ها دارای هزینه ای به نسبت بالاتر باشند که عبارتند از :

از چه روش هایی  به غیر از جراحی می توان برای لیفت بازو کمک گرفت ؟
از چه روش هایی  به غیر از جراحی می توان برای لیفت بازو کمک گرفت ؟
  • انجام لیفت بازو به واسطه ی ماساژ درمانی

در این نوع روش می توان به وسیله ی ماساژ درمانی چربی های موجود در ناحیه ی بازو را از بین برد و پوست ناحیه مورد نظر از نظر افتادگی منسجم تر خواهد شد  .

در این روش ناحیه ی مورد نظر در معرض ماساژ دادن قرار خواهد گرفت که این کار باعث ی شود خون بیشتری در ناحیه بازو جریان پیدا کند که این کار باعث می گردد که سلول های چربی جابجا شود و در نتیجه پوست بازوی فرد مبتلا به حالت خوش فرم تری در خواهد آمد ، البته باید در انجام این کار فرد مورد نظر جلسات درمانی را به طور منظم انجام دهد زیرا که این روش در دراز مدت به نتیجه ی مطلوب خواهد رسید و فرد مبتلا می تواند نتایج آن را به صورت قابل مشاهده می تواند در پوست بازوی خود ببیند .

انجام لیفت بازو به واسطه ی ماساژ درمانی
انجام لیفت بازو به واسطه ی ماساژ درمانی
  • لیفت بازو به وسیله ی مزو تراپی

در این روش ترکیبات مخصوصی را که شامل اسید آمینه ها و محلول های قوی هستند به زیر پوست بازو تزریق می کند که این کار موجب می شود تا چربی ها انباشته شده در این بخش از بین بروند ، این روش در زمانی بیشتر کارایی خود را نشان خواهد داد که میزان چربی و همچنین مقدار پوست شل شده در بازوی فرد مبتلا کمتر از آن چیزی باشد که بتوان با این روش آن را از بین برد .

در روش مزوتراپی فقط می توان شل شدگی ها خفیف را درمان کرد و همین طور نتایج حاصل از آن را می توان 4 تا 8 پس از تزریق به خوبی مشاهده کرد .

  • ترماژ کردن

از این روش به عنوان یکی از روش ها غیر جراحی برای لیفت بازو می توان استفاده کرد ، که در از بین بردن چربی های بازو می تواند تاثیر داشته باشد ، در این روش اشعه ی لیزر را بر روی پوست بازو می تابانند که با این کار پوست محل تاش لیزر گرم تر خواهد شد که به واسطه ی آن چربی های ناحیه ی بازو با سرعت بیشتری  شروع به ذوب شدن می کنند و در نتیجه تولید کلاژن در این ناحیه بیشتر تحریک می شود که موجب سفت تر شدن و منسجم تر شدن پوست ناحیه ی بازو می شود .

در روش ترماژ پس از انجام لیزر پوست بازو ممکن است ملتهب و قرمز شود ، که این التهاب و قرمزی ممکن است 3 تا 5 روز طول بکشد و همچنین فرد می تواند پس از گذشت 4 تا 6 هفته پس از انجام ترماژ آثار مطلوب آن را مشاهده نماید .

  • لیپو ساکشن

از روش لیپو ساکشن بخصوص روش واسر که یک رش غیر تهاجمی می باشد برای جبران کردن افتادگی و شل شدگی پوست می توان کمک گرفت ، در این روش محلولی خاص را در زیر بازو تزریق می کنند که با این کار چربی زیر بازو شروع به تجزیه شدن خواهند کرد و سپس این چربی ها از بدن فرد دفع می گردد .

اما از روش لیپوساکشن نمی توان در مواردی که میزان چربی زیاد است استفاده کرد ، در این صورت با تزریق نمی توان به آثار مطلوبی دست پیدا کرد .

  • لیفت با نخ

در این روش که از روش های قدیمی لیفت بازو محسوب می شود نخی را برای جبران افتادگی پوست در بازو قرار می دهند و با کشیدن آن به جمع تر شدن بازو کمک می کنند ، البته این روش به دلیل ایکه بدون برش و عمل جراحی انجام می گیرد همواره طرفداران مخصوص به خود را به همراه خواهد داشت .

هزینه ی لیفت بازو در روش غیر جراحی به چه عواملی بستگی دارد ؟

تعیین هزینه ی لیفت بازو به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت و همچنین نمی توان هزینه ی یکسانی را برای آن در نظر گرفت به عنوان مثال انجام لیفت بازو با نخ دارای هزینه ی متفاوتی در مقایسه با انجام این روش به وسیله ی لیپو ساکشن است ، باید دراینجا خاطر نشان کرد که هزینه ی انجام لیف به وسیله ی جراحی به عواملی مانند پزشک ، دست مزد آن و وسعت ناحیه ی مورد نظر برای درمان می توان اشاره کرد .

ابزار و همچنین تجهیزاتی که در روش غیر جراحی برای لیفت بازو استفاده می شوند نیز همگی در بالا رفتن و تعیین قیمت لیفت بازو تاثیر خواهند گذاشت ، مکان و شهری هم که در آن لیفت بازو انجام شود نیز در تعیین قیمت می تواند موثر باشد .

هزینه ی لیفت بازو در روش غیر جراحی به چه عواملی بستگی دارد ؟
هزینه ی لیفت بازو در روش غیر جراحی به چه عواملی بستگی دارد ؟

چه مواردی به عنوان براکیوپلاستی محسوب می شوند ؟

  • زمانی که پوست فرد بخصوص در ناحیه بازو دچار افتادگی و شل شدگی مازاد تا زیر بغل شده باشد .
  • تغییر شکل یافتن پوست بازو از حالت صاف
  • پیر شدن پوست بازو و تجمع چربی در آن
  • کاهش انعطاف بافت پوست بازو
  • برای بهبودی در کلاژن های پوست بازو
چه مواردی به عنوان براکیوپلاستی محسوب می شوند ؟
چه مواردی به عنوان براکیوپلاستی محسوب می شوند ؟

چه عواملی می توانند سبب به وجود آمدن افتادگی در پوست بازوان شوند ؟

ازمهمترین عواملی که باعث می شود پوست بازو دچار افتادگی و شل شدگی شود می توان به افزایش سن اشاره داشت ،    بالارفتن سن در فراد مختلف موجب تجمع چربی و نیز افتادگی پوست در این ناحیه خواهد شد .

از دیگر موارد موثر در افتادگی پوست بازو می توان به خصوصیات ژنیتیکی و وراثت اشاره کرد که نمی توان آن را با  ورزش کردن برطرف ساخت ، بنابراین اگر پوست بازو دچار افتادگی شود می توان آن را به وسیله ی لیفت کردن و  جراحی دوباره به حالت اول برگرداند .

چه عواملی می توانند سبب به وجود آمدن افتادگی در پوست بازوان شوند ؟
چه عواملی می توانند سبب به وجود آمدن افتادگی در پوست بازوان شوند ؟

جراحی لیفت بازو برای چه کسانی می تواند مفید باشد ؟

جراحی پوست بازو بیشتر برای کسانی مناسب می باشد که دارای شرایط زیر باشند .

  • کسانی که اضافه وزن ندارند بخصوص کسانی که در سنین پیری قرار دارند می توانند با استفاده از جراحی ظاهر پوست بازوی خود را بهبود ببخشند .
  • افرادی که در آنها بیماری خاصی وجود ندارد که مانع از عمل جراحی برای جبران افتادگی پوست بازو شود .
  • کسانی که دخانیات مصرف نمی کنند .
  • افرادی که انتظار نتایج عجیب و قریب پس از عمل را نخواهند داشت .
جراحی لیفت بازو برای چه کسانی می تواند مفید باشد ؟
جراحی لیفت بازو برای چه کسانی می تواند مفید باشد ؟

 پس از عمل لیفت بازو برای بهبودی چه کار هایی را باید انجام داد ؟

زمانی که از عمل جراحی برای بالاکشیدن پوست بازو استفاده می کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که زخم کوچکی بر روی پوست بازو باقی خواهد ماند ، و باید برای پانسمان از پانسمان هایی که قابلیت کشسسانی دارند استفاده شود تا بتوان از این طریق به کاهش التهاب پوست کمک کرد .

در زمان عمل جراحی لیفت بازو ممکن است که لوله های کوچکی را برای خارج کردن خون جمع شده در زیر پوست قرار دهند که این کار باعث تخلیه ی خون جمع شده در زیر پوست خواهد شد ، و همچنین می توان نتایج این کار را پس از چند هفته بعد از عمل مشاهده کرد .

 پس از عمل لیفت بازو برای بهبودی چه کار هایی را باید انجام داد ؟
پس از عمل لیفت بازو برای بهبودی چه کار هایی را باید انجام داد ؟

به چه مراقبت هایی پس از لیفت بازو نیاز است ؟

پس از انجام لیفت بازو باید به توصیه های پزشک در رابطه با شست و شو و چگونگی تعویض پانسمان عمل کرد ، همچنین می توان به وسیله ی کمک گرفتن از دارو های خاص زود تر به شرایط مطلوب تر رسید .

برای این که بتوان  بعد از لیفت بازو به نتایج بهتری رسید می توان از ساپورت برای نگهداری بازو استفاده کرد و همچنین در صورت وجود پانسمان باید آن را به صورت مرتب تعویض کرد و بهتر است برای اینکه لیفت به صورت موثر تری عمل کند دست خود را بالاتر از قلب قرار دهید .

به چه مراقبت هایی پس از لیفت بازو نیاز است ؟
به چه مراقبت هایی پس از لیفت بازو نیاز است ؟

پس از عمل جراحی لیفت بازو نتایج آن چگونه مشخص می شود ؟

پس از عمل جراحی می توان پوست صاف تری را در بازوان خود مشاهده کرد که دارای چین و چروک کمتری می باشد که بعد از عمل لیفت مشخص خواهند شد ، اما از عوارض جراحی لیفت بازو می توان به باقی ماند محل برش اشاره کرد این در صورتی است که در روش های بدون جراحی هیچ گونه زخم و یا برشی باقی نخواهد ماند .

در روش بالا کشیدن پوست بازو به روش جراحی امکان انجام مجدد آن برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب وجود خواهد داشت ، اما همواره بالا رفتن سن و همچنین افزایش وزن می تواند افتادگی پوست بازو را دوباره تشدید کند که در این صورت انجام لیفت بازو به عنوان روشی موقتی محسوب می شود .

پس از عمل جراحی لیفت بازو نتایج آن چگونه مشخص می شود ؟
پس از عمل جراحی لیفت بازو نتایج آن چگونه مشخص می شود ؟

مراحل جراحی لیفت بازو چگونه انجام خواهد شد ؟

جراحی لیفت بازو در چهار مرحله انجام خواهد شد که عبارتند از :

مرحله ی بیهوشی :در این مرحله فرد مبتلا به افتادگی پوست  بازو تحت نظر پزشک متخصص بیهوش خواهد شد تا در زمان عمل آرامش داشته باشد .

مرحله ی برش : در این مرحله بسته به وسعت افتادگی پوست و با نظر پزشک برش هایی در پوست بازو داده می شود که این برش ها در جاهایی که دیده نمی شوند صورت می گیرند به عنوان مثال در زیر بغل تا آرنج کشیده می شوند و حتی در صورتی که نیاز باشد چربی از آن خارج شود این کار با وسعت بیشتری انجام می گیرد .

مرحله ی بستن برش : در این مرحله پس از بالا کشیدن پوست و خارج نمودن توده های چربی محل برش با بخیه های جذبی توسط پزشک بسته می شود ، به طور معمول چند هفته طول خواهد کشید تا محل  برش به طور کامل بسته شود و همچنین نخ های برش هم توسط پوست بازو جذب شوند .

مرحله ی نتیجه گیری : پس از عمل لیفت بازو به سرعت و فورا می توان نتایج این عمل را مشاهده کرد ، که از نتایج آن می توان به صاف شدن و بالا رفتن پوست بازو اشاره کرد و همچنین خطوط به وجود آمده بر روی پوست نیز با انجام عمل لیفت بازو از بین خواهند رفت و تنها چیزی که باقی خواهد ماند محل برش پوست می باشد .

انجام عمل لیفت بازو چه عوارضی را ممکن است به دنبال داشته باشد ؟

انجام عمل لیفت بازو علاوه بر اینکه می تواند نتایج مطلوبی را حاصل کند می تواند موجب عوارضی نیز شود .

از عوارض انجام عمل لیفت بازو می توان به خونریزی کردن ، ایجاد برش و زخم در پوست بازو ، امکان آسیب دیدن بافت های عصب ، پاره شدن رگ های خونی ،متورم شدن دستان ، عفونت کردن محل برش ، تجمع مایع در زیر پوست ، نکروز چربی ، وجود تورم همراه درد ، التهاب  قرمزی پوست بازو و جذب نشدن بخیه ها اشاره کرد که همگی می توانند از عوارض جراحی لیفت بازو باشند .

 

قبل از انجام عمل جراحی لیفت بازو فرد بیمار باید چه آمادگی هایی را در خود  داشته باشد ؟

قبل از عمل فرد بیمار باید با پزشک خود مشورت نماید و در صورتی که از داروی خاصی استفاده می کند باید آن را با پزشک خود در میان بگذارد ، و در حالتی  که فرد از ویتامین و یا مکمل خاصی استفاده می کند باید آن را به پزشک متخصص اطلاع دهد .

درصورتی که در گذشته سابقه ی عمل جراحی داشته اید باید پزشک خود را مطلع سازید و درصورت مصرف دخانیات باید قبل از انجام عمل آن را با جراح خود در میان بگذارید .

باید حتما قبل از انجام عمل به تمام سوالات پزشک پاسخ داده شد تا در حین عمل مشکلی برای بیمار به وجود نیاید برای این کار می توان چک لیستی از سوالات را مشخص کرده و به آنها پاسخ دهیم ، همین طور می توان از بیماری و وضیعت جسمانی خود پزشک متخصص را باخبر کرده تا بتوان با مشاوره ی مناسب از بسیاری مشکلات جلوگیری کرد .

همچنین بیمار هم می تواند در مورد مراحل عمل و چگونگی انجام آن سوالاتی را از پزشک خود بپرسد تا بتواند بهتر برای عمل حاضر شود .

لیفت بازو با لیزر چگونه انجام خواهد شد ؟

در روش لیفت بازو با لیزر که به عنوان یک روش بدون جراحی محسوب می شود تنها می توان در یک جلسه پوست بازوی خود را کشیده تر کرد و همچنین به بازوی خود می توان از این طریق فرم داد ، این روش به دلیل این که غیر تهاجمی می باشد دارای عوارض به نسبت کمتری در مقایسه با سایر روش ها می باشد به همین دلیل افراد زیادی برای بالا کشیدن پوست بازوی خود از لیزر استفاده می کنند زیرا بازه ی زمای بهبودی در آن کوتاه  ترخواهد بود و از طرفی دیگر می توان در بسیاری از کلینیک ها و مراکز درمانی برای شل شدگی پوست  از لیزر برای بالا بردن آن استفاده کرد.

می توان از لیزر برای بالا بردن پوست در افراد مختلف استفاده کرد بخصوص خانم های باردار و کسانی که به دلیل افزایش وزن دچار شل شدگی پوست هستند بیشتر دیده می شود .

لیفت بازو با لیز برای سفت تر شدن بازو صورت می گیرد تا بتوان در این ناحیه از شر چربی های زائد ی که درون بازو را حاطه کرده اند خلاص شد ، در این روش لیزر به ناحیه ای از بازو اشعه وارد می کند تا بتوان به وسیله ی این کار چربی های بازو را آب کرد.

مزیت های استفاده از لیزر برای لیفت بازو کدامند ؟

از مهمترین مزیت های لیزر می توان به این مورد اشاره کرد که به این وسیله می توان بدون عمل جراحی بازوی خود را شکل داد و در این روش بر خلاف عمل جراحی هیچ گونه بیهوشی نیاز نخواهد بود و تنها با یک برش کوچک می توان چربی را از پوست جدا کرد و همچنین مدت زمان بهبودی در این روش بسیار سریع تر از سایر روش خواهد بود و در آن نشانه ای از التهاب و قرمزی پوست به ندرت ممکن است به وجود بیاید .

چگونه انجماد می تواند موجب لیفت بازو شود ؟

در این روش به وسیله ی دستگاه خاصی چربی موجود در ناحیه ی بازو را منجمد می کنند و سپس آن ها را ذوب خواهند کرد ، این روش به دلیل انجام فرایند انجماد به عنوان یکی از روش های حساس در از بین بردن چربی ها محسوب می گردد بنابراین باید تحت نظر پزشک متخصص این کار انجام شود تا به وسیله ی او قسمت مورد نظر از بازو را منجمد کرده تا بتوان پوست آن قسمت را کشیده تر کنیم  و تا بتوان به این وسیله به پوست بازو شکل داد .

روش اولتراسند به عنوان یک روش بدون جراحی چگونه در لیفت بازو موثر است ؟

روش اولتراسند به عنوان یک روش موثر در لیفت بازو بکار برده می شود که در بازه ی زمانی یک تا دو جلسه انجام خواهد شد ، در روش لیفت بازو امواج اولتراسند را به درون پوست فرستاده خواهد شد تا بتوان به این وسیله لیفت بازو را انجام داد و بتوان افتادگی پوست را برطرف ساخت  .

استفاده از امواج اولتراسند بسیار می تواند در مقایسه با لیزر موثر تر باشد زیرا در این حالت انرژی بر روی پوست نفوذ می کند ، به همین دلیل می توان بدون هیچ گونه ترسی از این روش در مقایسه با سایر روش های موجود استفاده کرد .

از این روش می توان علاوه بر بازو در ران و نواحی که دچار افتادگی پوست هستند نیز استفاده کرد به دلیل اینکه این روش در مقایسه با سایر روش ها بدون درد می باشد و فرد با انجام آن دچار مشکلی نخواهد شد و زمان انجام عمل بسیار کوتاه خواهد بود .

ممکن است در هنگام نفوذ امواج فرد احساس بسیار ناچیزی درد داشته باشد که در این صورت برای کاهش درد به بیمار مسکن داده خواهد شد ، از مزایای استفاده از این روش می توان به بدون عارضه بودن آن اشاره داشت و همچنین بازه ای که طول خواهد کشید تا بیمار بهبود یابد بسیار کوتاه خواهد بود و در صورتی که التهاب و یا قرمزی در سطح پوست ایجاد شود این علائم پس از گذشت چند روز به طور کامل برطرف خواهد شد .

بنابراین باید قبل از انجام این روش به طور کامل با پزشک متخصص مشورت نمایید تا پزشک بتواند با در نظر گرفتن تمام شرایط بهترین شیوه را برای درمان انتخاب نماید .

آیا می توان با انجام روش های بدون جراحی به نتایج مطلوب رسید ؟

در صورتی که به عوامل زیر توجه شد می توان از روش های لیفت بازو بدون جراحی به نتایج مطلوبی رسید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

  1. میزان پوست اضافی فرد باید به گونه ای باشد که بتوان آن را با روش های بدون جراحی برطرف ساخت .
  2. در صورتی می توانیم از روش های بدون جراحی لیفت بازو نتیجه ی بهتر بگیریم که مقاومت پوست برای انجام واکنش در سطح پایینی قرار داشته باشد تا بتوان به پوست شکل داد و همچنین بتوان چربی ها ی موجود در پوست را از بین برد .
  3. یکی دیگر از عواملی که در موثر بودن و یا نداشتن کارایی روش های بدون جراحی برای لیفت پوست تاثیر می گذارد می توان به توانایی بدن فرد بخصوص پوست بیمار در مقابل روش های بدون جراحی اشاره کرد .
  4. بعضی از بیماران از روش های غیر جراحی به دلیل پایین بودن هزینه بیشتر از روش های دیگر استفاده خواهند کرد .

به چه دلایلی افراد برای انجام لیفت بازو علاقه نشان می دهند ؟

بسیاری از افراد برای اینکه به بدن خود فرم دهند و یا به اصطلاح آن را جذاب تر کنند به روش لیفیت بازو روی می آورند در این روش با اصلاح کردن فرم بازو می توان به بدن نیز فرم داد و همچنین می توان با انجام عمل بازو عمل های دیگر زیبایی را نیز انجام داد تا بتوان از این طریق اندام خود را از نظر وجود  نقص اصلاح کرد .

از دیگر مزایای انجام لیفت بازو می توان به حرکت دادن راحت دست ها اشاره کرد زیرا با حذف چربی ها وزن دست فرد به صورت محسوسی کاهش می یابد ، به همین دلیل است که بسیاری از بیماران پس از انجام لیفت بازو احساس سبکی و تحرک بیشتری در خود احساس می کنند و به راحتی می توانند پس از لیفت بازو به ورزش بپردازند .

همچنین با انجام روش لیفت بازو می توان از پوشاک مناسب تری استفاده کرد و به راحتی می توان پوشاک را تعویض کرد،  به دلیل اینکه بازو های افتاده مانع از پوشیدن پوشاک مناسب می شود .

انجام عمل لیفت در بالا تر بردن اعتماد به نفس در فرد نیز بسیار می تواند موثر باشد زیرا بسیاری از ورزشکاران و افراد عادی با دیدن بازو های کشیده و تناسب اندام مناسب در خود باعث بالا تر رفتن اعتماد به نفس در خود خواهند شد .

عمل حل کردن چربی چگونه می تواند به از بین بردن چربی بازو ها و کشیده تر شدن پوست کمک کند ؟

از  این روش در جهت آب کردن چربی ها و همچنین کشیده تر کردن بازو ها می توان کمک گرفت ، این روش عملکردی شبیه به لیپو ساکشن دارد در این روش هم ترکیبات مختلفی که می تواند آنزیم و یا ترکیبات طبیعی و مصنوعی باشد را به وسیله ی سرنگ به زیر پوست بازو تزریق می کنند تا بتوان از این طریق چربی های زائد را آب کرد و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام لیپو دیسالو بسته به میزان چربی متفاوت خواهد بود ، به همین دلیل نتایج این روش را می توان 4 تا 8  هفته پس از تزریق مشاهده کرد .

چه مشکلاتی ممکن است در زمان انجام لیفت بازو به وجود بیاید ؟

مشکلات فراوانی ممکن است در زمان انجام لیفت بازو به وجود بیاید که می توان از این موارد به نامتقارن شدن بازو ها اشاره کرد که این مورد در طول درمان رخ خواهد داد  ، همچنین می توان به ایجاد تغییرات در سطح پوست اشاره کرد که در این رابطه می توان به تحت تاثیر قرار گرفتن اعصاب موجود در آن ناحیه  از بازو اشاره کنیم .

ممکن است پس از انجام لیفت بازو مشکلاتی در بخیه ناحیه ی مورد نظر به وجود بیاید که امکان به وجود آمدن التهاب و ناراحتی در پوست بیمار دور از انتظار نیست .

امیدوار هستیم مقاله ی فوق در جهت راهنمایی شما عزیزان موثر بوده باشد .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید