میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر موی زیر چانه
لیزر موی زیر چانه

لیست موضوعات

لیزر موی زیر چانه

لیزر موی زیر چانه روشی بسیار موثر و کارآمد به منظور از بین بردن موهای زائدی است که در ناحیه زیر چانه (بالای لب) قرار گرفته اند. در این روش می توان با استفاده ار فناوری لیزر، موهای زائد و ناخواسته موجود در ناحیه زیر چانه را به طور دائمی حذف کرد و از بین برد.

لیزر موی زیر چانه
لیزر موی زیر چانه

در این مجال در نظر داریم با لیزر موهای زیر چانه و نکات مرتبط با آن بیشتر آشنا شده و پاسخ مناسبی برای این پرسش ها ارائه دهیم:

1-مزایای استفاده از روش لیزر موهای زائد زیر چانه چیست؟

2-آیا لیزر موی زیر چانه سبب می شود موهای این ناحیه برای همیشه از بین برود؟

3-لیزر موهای زیر چانه چه عوارضی را در پی دارد؟

4-چه نکاتی قبل از لیزر موهای زیر چانه باید مورد توجه قرار گیرد؟

مزایای استفاده از روش لیزر موی زیر چانه چیست؟

مزایای استفاده از روش لیزر موی زیر چانه چیست؟
مزایای استفاده از روش لیزر موی زیر چانه چیست؟

دقت عمل بالا:

با استفاده از لیزر می توان موهای تیره و درشت را به صورت انتخابی مورد هدف قرار داد و بی آن که به پوست نواحی اطراف آسیبی وارد شود موهای زائد محل مورد نظر را کم کرد یا از بین برد.

سرعت عمل زیاد:

جالب است بدانید هر پالس لیزر به مدت ۱ ثانیه زمان می برد و قادر است موهای زائد زیادی را در همان مدت در منطقه ای از پوست بدن حذف نموده یا کم کند.

به طور مثال می توان این کار را برای مناطق کوچک همچون زیر چانه در مدت زمانی کمتر از یک دقیقه انجام داد.

قابل پیش بینی بودن:

یکی از مزیت های خوبی که در رابطه با استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن از جمله موهای زیر چانه مطرح می باشد آن است که این روش به لحاظ مدت زمان لازم برای انجام آن قابل پیش بینی است.

بر این اساس می توان پیش بینی کرد که برای از بین بردن موهای زائد در نواحی مختلف بدن به طور میانگین چند جلسه نیاز است که شخص برای لیزر موهای زائد نزد پزشک مراجعه کند.

آیا لیزر موی زیر چانه سبب می شود موهای این ناحیه برای همیشه از بین برود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت لیزر موهای زائد می تواند تا ۸۰ درصد باعث از بین رفتن این موها شود اما باید توجه داشت که این مساله به طور صد در صد عملی نیست. از همین رو ۲۰ درصد از باقیمانده موهای زائد بر اثر لیزردرمانی به شدت باریک و ظریف می شوند.

نکته مهم در این رابطه آن است که پاسخ بدن هر فرد به لیزر موهای زائد به گونه ای متفاوت با فرد دیگر است.

آیا لیزر موی زیر چانه سبب می شود موهای این ناحیه برای همیشه از بین برود؟
آیا لیزر موی زیر چانه سبب می شود موهای این ناحیه برای همیشه از بین برود؟

بنابراین برخی از افراد هستند که در برابر لیزر موهای زائد بدن خود تاثیر زیادی می پذیرند و این روش در مورد آنها موفقیت بالایی به همراه دارد اما در بعضی دیگر از افراد مشاهده می شود که استفاده از روش الکترولیز در آنها تاثیر زیادی دارد.

لیزر موهای زیر چانه چه عوارضی را در پی دارد؟

لازم به ذکر است استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد زیر چانه یا همان قسمت بالای لب می تواند عوارضی را برای افراد به دنبال داشته باشد. به طور مثال ممکن است رنگدانه های مو، پوست و لک ها به وسیله لیزر تیره تر شوند.

اما باید توجه داشت که تیرگی رنگدانه ها امری موقتی خواهد بود و بعد از گذشت مدت زمانی (۷ تا ۱۰ روز) از شروع لیزردرمانی برطرف می شود. ضمنا در این خصوص می توان برای آن که پوست هر چه زودتر روشن شود از کرم های لایه بردار و سفیدکننده استفاده کرد.

لیزر موهای زیر چانه چه عوارضی را در پی دارد؟
لیزر موهای زیر چانه چه عوارضی را در پی دارد؟

استفاده از کرم ضد آفتاب

همچنین توصیه می شود شخص پس از انجام لیزر درمانی از کرم ضد آفتاب استفاده کرده و از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم آفتاب نیز خودداری نماید.

عارضه دیگری که شخص ممکن است پس از انجام لیزر موی زیر چانه آن را تجربه کند قرمز شدن لب و ظاهر شدن برخی برجستگی ها در ناحیه زیر چانه است

که البته این موضوع هم مساله ای طبیعی به شمار رفته و جای نگرانی ندارد زیرا با گذشت ۳ تا ۴ روز از انجام لیزردرمانی برطرف می شود. با این وجود توصیه می شود به منظور کاهش تورم ناحیه مورد نظر از پماد کورتیزون و کمپرس آب سرد در محل مربوطه استفاده شود.

یکی دیگر از عوارضی که ممکن است هنگام لیزر موی زیر چانه ایجاد شود سوختگی پوست است. از آنجایی که حذف موهای زائد بدن از جمله موهای زائد زیر چانه به گرمای زیادی نیاز دارد این احتمال می رود که استفاده کردن از لیزر به منظور از بین بردن این موها در برخی از افراد سبب سوختگی پوست در آنها شود.

همچنین ایجاد خارش در ناحیه مورد نظر نیز از جمله دیگر عوارضی است که امکان دارد شخص پس از لیزردرمانی موهای زائد شاهد آن باشد.

علاوه بر این لیزر موهای زائد بدن ممکن است در وارد آمدن آسیب به چشم ها موثر باشد. به همین جهت توصیه می شود برای محافظت از چشم ها حین انجام لیزردرمانی از عینک های مخصوص استفاده شود.

چه نکاتی قبل از لیزر موهای زیر چانه باید مورد توجه قرار گیرد؟

۱-قبل از هر گونه اقدام برای لیزردرمانی موهای زائد در رابطه با سابقه بیماری در خانواده و خودتان با پزشک خود صحبت کرده و اطمینان پیدا کنید که استفاده از لیزر به منظور از بین بردن موهای زائد برای شما مناسب است.

چه نکاتی قبل از لیزر موهای زیر چانه باید مورد توجه قرار گیرد؟
چه نکاتی قبل از لیزر موهای زیر چانه باید مورد توجه قرار گیرد؟

۲-از پزشک خود تقاضا کنید قبل و بعد از انجام لیزردرمانی در نواحی مورد نظر عکس هایی تهیه کند تا بهتر بتوانید روند کار انجام شده و نتایج حاصل از آن را مورد ارزیابی قرار دهید.

۳-اجازه دهید موهای نواحی مورد نظر یک ماه قبل از انجام لیزردرمانی رشد طبیعی خود را بکنند تا حین عمل لیزر قادر باشد فولیکول موها را به آسانی مورد هدف قرار دهد.

۴- پوست خود را ۴ تا ۶ هفته قبل از انجام لیزردرمانی برنزه نکنید. برنزه کردن پوست سبب می شود احتمال ایجاد تاول در پوست و تغییر رنگ آن بعد از لیزر موهای زائد افزایش یابد.

بدیهی است با آگاهی از نکات مهمی که در رابطه با لیزر موی زیر چانه مطرح است از جمله مزایای استفاده از این روش، عوارض آن و… می توان نتیجه ای خوب و رضایت بخش را پس از اقدام به لیزردرمانی این ناحیه انتظار داشت.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید