میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر بلیچینگ واژن
لیزر بلیچینگ واژن

لیست موضوعات

لیزر بلیچینگ واژن

امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع لیزر بلیچینگ واژن بپردازیم.

Bleaching کلمه ای انگلیسی و به معنی سفید کننده می باشد که می تواند در حوزه ی زیباسازی و رفع تیرگی دندان، پوست، واژن و دیگر نقاط بدن کاربرد داشته باشد

لیزر بلیچینگ واژن
لیزر بلیچینگ واژن

این مقاله قصد داریم موضوع لیزر بلیچینگ واژن را مورد بررسی قرار داده و به سؤالاتی که ممکن است در این خصوص داشته باشید پاسخ دهیم:

۱- چه عواملی در تیره شدن رنگ واژن مؤثر می باشند؟

۲- لیزر بلیچینگ واژن چگونه انجام می شود؟

3- لیزر مونالیزا تاچ در رفع تیرگی ناحیه تناسلی تأثیری دارد یا خیر؟

۴- به غیر از روش مونالیزا تاچ چه روش های دیگری برای رفع تیرگی واژن با استفاده از لیزر وجود دارد؟

5- چه کسانی می توانند کاندیدای انجام لیزر بلیچینگ باشند؟

6- چه نکاتی را قبل و بعد از انجام لیزر بلیچینگ بهتر است که رعایت کنیم؟

7- در طی چند جلسه می توان از این روش نتیجه گرفت؟

8- لیزر بلیچینگ واژن چه مزایایی دارد؟

9- ماندگاری لیزر بلیچینگ به چه صورت می باشد؟

10- امکان انجام دیگر روش های زیباسازی واژن در کنار لیزر بلیچینگ وجود دارد؟

11- هزینه های لازم برای انجام لیزر بلیچینیگ به چه مواردی بستگی دارد؟

 

۱- چه عواملی در تیره شدن رنگ واژن مؤثر می باشند؟

باید بگوییم که رنگ پوست تحت تأثیر ملانوسیتها ( سلول های تشکیل دهنده ی رنگدانه در پوست و مو) می باشد و هورمون هایی مانند تستوسترون و استروژن فعالیت این ملانین ها را کنترل و تنظیم می کنند و با شروع دوران بلوغ هورمون استروژن در زنان و تستوسترون در مردان افزایش می یابد که سبب تیرگی رنگدانه ها در ناحیه ی تناسلی می شود.

این تیرگی در واقع زمانی ایجاد می شود که پوست شروع به ایجاد ملانین بسیاری در این قسمت از بدن کرده که علاوه بر بیکینی می توان در کشاله ی ران یا زیر بغل نیز شاهد آن باشیم که در این نواحی رنگ دانه های پوستی به حالتی از کدر و تیره بودن تغییر رنگ می دهند.

هرچند بسیاری از متخصصان پوست معتقدند که تیرگی واژن کاملاً طبیعی و در بسیاری از خانم ها رایج می باشد اما در بعضی از موارد با تشدید این تیرگی ممکن است عوامل دیگری در آن دخالت داشته باشند در ادامه به معرفی چندین مورد از این عامل ها می پردازیم که در تشدید تیرگی رنگ واژن مؤثر اند.

۱- چه عواملی در تیره شدن رنگ واژن مؤثر می باشند؟
۱- چه عواملی در تیره شدن رنگ واژن مؤثر می باشند؟

رعایت نکردن اصول بهداشتی

1- اولین دلیلی که می توان آن را در تیرگی رنگ واژن مؤثر دانست، رعایت نکردن اصول بهداشتی در این قسمت از بدن می باشد که در نتیجه ی آن شاهد عفونت، رطوبت و تعریق بالایی خواهیم بود که به خودی خود در تیرگی واژن بسیار تأثیرگذار است. بهتر است روش های صحیح مراقبتی از واژن را بشناسید و با استفاده از شوینده های مناسب، PH پوست واژن را در حد نرمال حفظ کرده و سبب تحریک آن نشوید.

2- شاید بسیاری از خانم ها تراشیدن موهای این ناحیه را یکی از علل تیره شده رنگ واژن بدانند که باید بگوییم این یک تصور اشتباه است و در واقع یکی دیگر از علل تیرگی واژن عدم تهویه ی مناسب است که بر رنگ بافت و پوست این ناحیه اثرگذار می باشد حتی پوشیدن لباس تنگ به دلیل محدود کردن این فضا و نرسیدن هوای کافی در تغییر رنگ آن مؤثر خواهد بود.

رعایت نکردن اصول بهداشتی
رعایت نکردن اصول بهداشتی

بالا رفتن سن در خانم ها

3- یکی دیگر از عوامل تیرگی رنگ واژن بالا رفتن سن در خانم ها و یائسگی می باشد که به دلیل تغییرات هورمونی (تغییرات مربوط به هورمون استروژن) ایجاد شده در بدن زنان با تیرگی واژن مواجه می شوند.

4- عوامل ژنتیکی نیز در رنگ واژن تأثیر گذارند.

5- دوران بارداری، زایمان و شیردهی نیز در تیرگی واژن بسیار تأثیر داشته و یکی از علل تأثیرگذار در این خصوص می باشد.

6- مصرف بعضی از داروهای خاص مثل: داروهای ضد بارداری، هورمونی و شیمی درمانی نیز در تیرگی واژن بی تاثیر نمی باشند.

7- کسانی که مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک می باشند معمولا شاهد تیرگی در ناحیه ی واژن خواهند بود.

8- اصطکاک در نواحی پوستی واژن و ران ها نیز با گذر زمان سبب ضخیم شدن پوست و تیرگی آن خواهد شد که این اصطکاک می تواند در اثر پیاده روی یا ورزش به وجود بیاید.

9- اگزمای آتوپیک (Atopic)

10- دیابت و اختلال رنگ دانه های پوستی یا Acanthosis nigricans و بسیاری عوامل دیگر که ما در این جا تنها به ذکر چند مورد اساسی که در تشدید این عارضه مؤثر هستند اشاره کردیم اما به طور کلی باید بگوییم که به دلیل غلظت بالای ملانین در زیر اپیدرم ناحیه ی تناسلی شاهد به وجود آمدن پوستی با رنگ تیره تر خواهیم بود.

 

۲- لیزر بلیچینگ واژن چگونه انجام می شود؟

تیرگی در ناحیه ی تناسلی زنان تأثیرات روانی منفی در آن ها به وجود می آورد که از جمله ی این موارد می توان به کاهش اعتماد به نفس در هنگام مقاربت جنسی اشاره کرد لذا ایجاد ظاهری ایده آل در این قسمت از بدن بسیار مهم خواهد بود.

این روزها روش های درمانی بسیاری برای سفید کردن واژن به کار می روند که یکی از آن ها لیزر درمانی می باشد که بدون خونریزی و تحمل درد و برخلاف دیگر روش ها در کمترین زمان ممکن به نتیجه ی مطلوب خود خواهد رسید البته لازم به ذکر است که در روش درمانی با استفاده از لیزر از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود.

۲- لیزر بلیچینگ واژن چگونه انجام می شود؟
۲- لیزر بلیچینگ واژن چگونه انجام می شود؟

استفاده از لیزر بلیچینگ به یکی از روش های زیبایی واژینال محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است و بسیاری از خانم ها متقاضی انجام این روش درمانی می باشند.

در واقع در لیزر بلیچینگ واژن با استفاده از یک لایه بردار به نام اسید ملانیک، ملانینی که در سطح پوست تجمع نموده است را با به کارگیری این لایه بردار و لیزر بلیچینگ تجزیه کرده و در نهایت ناحیه واژن رنگی روشن و یکنواخت تر خواهد داشت

در واقع در این روش سطحی ترین لایه ی پوست یعنی اپیدرم تحت تابش نور لیزر بلیچینگ قرار گرفته و با تجزیه ی ملانین ها و تحریک پوست جهت کلاژن سازی، سبب سفیدی واژن می شود

و شما تنها در جلسه ی اول انجام این روش زیباسازی و مراقبتی واژن می توانید ۳۰ تا ۴۰ درصد از تغییرات را احساس کرده و در بازه ی زمانی 30 روز بعد از انجام لیزر نتیجه ی نهایی را مشاهده نمایید.

لیرز بلیچینگ واژن تنها با صرف 20 تا 30 دقیقه زمان انجام شده و شما احساس درد یا خونریزی نخواهید داشت و در مواردی خاص ممکن است از یک ژل موضعی برای بی حسی موقت استفاده شود تا در طول انجام لیزر احساس آرامش کنید.

در لیزر بلیچینگ اگر آستانه ی درد پایینی داشته باشید لازم است که حتما از ۴۵ دقیقه قبل از ژل های موضعی بی حس کننده در این ناحیه استفاده کنید،سعی کنید آن را با یک روکش پلاستیکی بپوشانید تا جذب لباس هایتان نشود بعد از جذب ژل و بی حس شدن واژن، دکتر معالج با یک محلول ضدعفونی خاص این قسمت را کاملا تمیز، بهداشتی و برای انجام لیزر آماده می کند.

در مرحله ی بعدی یک لایه برداری ملایم برای منطقه ی مورد نظر انجام می شود

سپس با استفاده از انرژی لیزر و تاباندن اشعه ی لیزر بر پوست واژن، لایه ی تیره ای که روی پوست ایجاد شده اند تبخیر و تجزیه می کند و با تحریک پوست برای کلاژن سازی سبب سفیدی و روشن شدن ناحیه ی تناسلی می شود.

در پایان انجام این فرآیند پزشک با استفاده از محصولات و داروهای خاص سعی می کند تا تورم و قرمزی ناشی از لیزر بر روی پوست را برطرف کرده و دوباره محل مورد نظر را ضدعفونی و دیگر اقدامات احتیاطی لازم را در این خصوص انجام می دهد.

به منظور رعایت حریم شخصی فرد مراجعه کننده، فرآیند انجام لیزر بلیچینگ واژن در یک اتاق جدا صورت می گیرد و در طول کار پرستارهای آموزش دیده و با مهارتی در این زمینه در کنار شما خواهند بود.

نکته

یک نکته ی مهم در خصوص این روش درمانی این است که به هیچ عنوان پوست دچار سوختگی نشده و به آن هیچ آسیبی وارد نخواهد شد در واقع لیزر بلیچینگ سعی در رفع فشار خون بالا که سبب تیرگی واژن شده است دارد

و به آرامی با از بین بردن رنگدانه های پوست منطقه ی مورد نظر را روشن تر می کند و با استفاده از یک دستگاه مخصوص هوای سردی را تا جایی که لیزر متمرکز می شود وارد کرده و به این شکل مانع از سوختگی در پوست و احساس درد در حین انجام لیزر می شود.

نکته
نکته

هم چنین ذکر این نکته نیز لازم است که بسیاری از پزشکان ممکن است از شما بخواهند به مدت ۴ تا ۶ هفته قبل از انجام لیزر از داروها و ژل های موضعی که شامل اسیدهای رتینوئیک و هیدروکنین می باشند، استفاده کنید

در واقع این داروها تأثیر چندانی در رفع تیرگی ناحیه ی تناسلی ندارند بلکه تنها سبب کاهش فعالیت سلول های رنگدانه می شوند تا در هنگام انجام لیزر بلیچینگ واکنش کمتری از خود نشان دهند و شخص متقاضی انجام این روش درمانی بتواند در زمان کمتری به نتیجه ی مطلوب خود برسد.

3- لیزر مونالیزا تاچ در رفع تیرگی ناحیه تناسلی تأثیری دارد یا خیر؟

بله درواقع می توان گفت که لیزر مونالیزا تاچ یک نوع لیزر بلیچینگ می باشد که علاوه بر روشن کردن ناحیه ی تناسلی در دیگر جنبه های زیبا سازی، رفع خشکی، سوزش و خارش واژن و از بین بردن علایم ناشی از یائسگی بسیار تاثیرگذار است و روشی مطمئن برای مراقبت از سلامت شما واژن شما می باشد.

روش درمانی مونالیزا تاچ با استفاده از لیزر Co2 به آرامی بر دیواره های واژن عمل کرده و با تحریک پوست و تولید مجدد کلاژن و متعادل کردن روند تولید آن ها در این نواحی سبب فعال شدن مجدد عملکرد آن خواهد شد

3- لیزر مونالیزا تاچ در رفع تیرگی ناحیه تناسلی تأثیری دارد یا خیر؟
3- لیزر مونالیزا تاچ در رفع تیرگی ناحیه تناسلی تأثیری دارد یا خیر؟

و به این شکل بافت مخاط واژن تغذیه و آبرسانی شده که سبب سفت شدن و تنظیم PH در این ناحیه شده و در نهایت با کنترل PH پوست واژن به عنوان یک حفاظ طبیعی در برابر عفونت و دیگر باکتری های مضر عمل خواهد کرد.

این یک روش ساده، سریع، بدون درد و عوارض جانبی می باشد که خاصیت ارتجاعی را به بافت واژن برگردانده و تأثیرات مثبتی بر زندگی و روابط شخصی فرد خواهد داشت.

در روش مونالیزا تاچ با استفاده از فناوری لیزر Co2 سطح و بافت دیواره های واژن را هدف قرار داده و سلول های جدید و سالم تری را در این نواحی تولید می کند که به این شکل سبب روشن شدن و احیای واژن خواهد شد.

مونالیزا تاچ برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ توسط متخصصان و پزشکان استرالیایی مورد استفاده قرار گرفت و عملکرد آن به این صورت می باشد که با تمرکز اشعه ی لیزر بر بافت و دیواره ی واژن سبب تقویت در تکثیر سلول ها، ترمیم قدرت دیواره های واژن و خون رسانی در این ناحیه خواهد شد.

۴- به غیر از روش مونالیزا تاچ چه روش های دیگری برای رفع تیرگی واژن با استفاده از لیزر وجود دارد؟

بله روش دیگری برای این کار وجود دارد که تحت عنوان Petite lady شناخته می شود این درمان نیز یک روش غیر تهاجمی است که سبب سفت شدن دیواره ی واژن و روشن شدن آن، بالا رفتن قدرت عضلات کف لگن خواهد شد و به هنگام ارگاسم، عطسه، سرفه، خندیدن بی اختیاری در ادرار و نشت آن به میزان چشمگیری کاهش پیدا می کند.

۴- به غیر از روش مونالیزا تاچ چه روش های دیگری برای رفع تیرگی واژن با استفاده از لیزر وجود دارد؟
۴- به غیر از روش مونالیزا تاچ چه روش های دیگری برای رفع تیرگی واژن با استفاده از لیزر وجود دارد؟

در واقع روش درمانی پیت لیدی سبب تحریک تولید کلاژن و الاستیک در ناحیه ی واژن می شود که در نتیجه ی آن شاهد روشن تر شدن رنگ این ناحیه از بدن، خاصیت ارتجاعی آن، سفت شدن و جوان سازی مخاط واژن می شود و افزایش میل و رضایت جنسی نیز از دیگر اثرات استفاده از این روش می باشد.

روش درمانی در Patite lady

روش درمانی در Patite lady دقیقا مشابه عملکرد لیزر مونالیزا تاچ می باشد و تنها تفاوت آن ها با یکدیگر در نوع لیزر استفاده شده در هر یک از آن ها می باشد در دستگاه مونالیزا تاچ انرژی لیزر به نسبت روش Patite lady بسیار قوی تر می باشد در حالی که پیت لیدی عملکرد ملایم تری دارد.

طول موج این لیزر نیز قابل کنترل بوده و می توانید علاوه بر واژن برای قسمت های دیگری از بدن که به دلیل تجمع ملانین در آن منطقه دچار تیرگی شده است مانند:

کشاله ی ران و زیر بغل، استفاده نمایید معمولا افراد بیشتری برای رفع تیرگی واژن از لیزر Patite lady به دلیل عملکرد ملایم تری که به نسبت مونالیزا تاچ دارد، استفاده می کنند.

پروب تخصصی لیزر که بر روی سطح یا داخل واژن قرار می گیرد می تواند ۳۶۰ درجه چرخیده و با هدف قرار دادن ملانین های پوست و تخریب آن ها سعی در رفع تیرگی سطح آن خواهد داشت

اطراف مخاط واژن و زیر پوست این ناحیه از آب تشکیل شده است و به هنگام تابش انرژی لیزر بر پوست واژن، گرمای اشعه ی آن توسط آب موجود در این قسمت جذب می شود

و به پوست واژن هیچ آسیبی وارد نخواهد شد علاوه بر این همان طور که قبلا هم ذکر کردیم برای اطمینان و تضمین کار، از یک دستگاه خنک کننده نیز استفاده می شود تا احتمال سوختگی پوست به صفر درصد برسد.

5- چه کسانی می توانند کاندیدای انجام لیزر بلیچینگ باشند؟

هر شخصی که تمایل دارد ناحیه ی تناسلی زیباتری داشته باشد و ظاهر آن را به ایده آل ترین شکل ممکن تغییر دهد می تواند کاندیدای انجام این عمل زیبایی باشد.

اما توصیه می کنیم اگر به مشکلات پوستی حساس و خاصی مبتلا هستید حتما با پزشک خود در میان بگذارید و درصورت صلاح دید وی از این روش درمانی استفاده کنید.

هم چنین اگر از داروی خاصی مثل راکوتان استفاده می کنید بهتر است انجام لیزر را به زمان دیگری موکول کنید یعنی زمانی که دوره ی درمان شما و مصرف راکوتان به اتمام رسیده است.

5- چه کسانی می توانند کاندیدای انجام لیزر بلیچینگ باشند؟
5- چه کسانی می توانند کاندیدای انجام لیزر بلیچینگ باشند؟

هم چنین زنانی که مبتلا به بیماری های lupus، پسوریازیس (Psoriasis)، تبخال و زگیل تناسلی هستند بهتر است قبل از انجام این روش درمانی با متخصصان مربوطه در ارتباط باشند و از مشاوره ها و راهنمایی های آن ها بهره ببرند و حتی الامکان از انجام لیزر بلیچینگ دوری گزینند.

در این کل این روش می تواند برای تمام خانم هایی که به دنبال کاهش اثرات استروژن در زایمان، یائسگی و سرطان و هم چنین رفع درد، سوزش به هنگام مقاربت و بی اختیاری در ادرار می باشند و کسانی که تمایلی به عمل جراحی ندارند بهترین گزینه خواهد بود.

 

6- چه نکاتی را قبل و بعد از انجام لیزر بلیچینگ بهتر است که رعایت کنیم؟

قبل از انجام لیزر بلیچینگ واژن بهتر است که حتما در خصوص انجام این عمل زیبایی در اینترنت تحقیق کرده و مقاله و مطالبی که در این خصوص وجود دارد را به طور کامل و با دقت مطالعه نمایید هم چنین در بسیاری از سایت ها نظرات کاربرانی که این روش درمانی را تجربه کرده اند موجود است که می توانید از نظرات و راهنمایی های آن ها بهره ببرید.

لیزر بلیچینگ روندی است که در صنعت زیباشناسی پزشکی محبوبیت بسیاری پیدا کرده و در بسیاری از کلینیک های جراحی پلاستیک و زیبایی ارائه می شود لذا توصیه می کنیم بهترین مرکز و پزشکی که این کار را انجام می دهند انتخاب نمایید

در صورتی که پزشک با مهارتی این کار را انجام ندهد ممکن است دچار عوارض جبران ناپذیری شوید. می توانید با مراجعه به اینترنت و پرس و جو از کسانی که این روش درمانی را انجام داده اند بهترین پزشک را برای لیزر بلیچینگ انتخاب نمایید.

6- چه نکاتی را قبل و بعد از انجام لیزر بلیچینگ بهتر است که رعایت کنیم؟
6- چه نکاتی را قبل و بعد از انجام لیزر بلیچینگ بهتر است که رعایت کنیم؟

جلسات مشاوره ی رایگان

بسیاری از پزشکان معالج در این زمینه جلسات مشاوره ی رایگان برای متقاضیان لیزر بلیچینگ دارند که در این جلسات با معاینه ی واژن تمامی نکات لازم در این خصوص را در اختیار بیمار خود قرار می دهند

از جمله اینکه به چه تعداد جلساتی نیاز دارند، هزینه های انجام لیزر به چه صورت می باشد و… توصیه می کنیم حتما در این جلسات شرکت کرده و هر سوال و ابهامی که در خصوص انجام لیزر بلیچینگ دارید را از پزشک خود بپرسید.

پس از موافقت بیمار با انجام لیزر بلیچینگ واژن، تعدادی آزمایشات و معایناتی لازم است که قبل از شروع این روش درمانی انجام و بررسی شوند تا اگر شخص، بیماری یا مشکل خاصی دارد اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

سعی کنید از سه روز قبل از انجام لیزر از برنزه کردن، اصلاح و اپیلاسیون این ناحیه خودداری کنید.

دوران عادت ماهیانه زمان مناسبی برای انجام این لیزر نمی باشد بهتر است حداقل یک هفته بعد از اتمام این دوره نسبت به انجام لیزر بلیچینگ اقدام نمایید.

بهتر است روز انجام لیزر بلیچینگ لباس های گشاد و راحتی بر تن داشته باشید.

توصیه می کنیم به مدت ۲۴ ساعت از شستشوی واژن پرهیز نمایید.

پزشک معالج پس از انجام لیزر بلیچینگ آنتی بیوتیک ها و کرم های ضد باکتریایی را برای استفاده در ناحیه ی تحت درمان تجویز می کند تا از عفونت های احتمالی جلوگیری به عمل آید بازه ی زمانی مصرف این داروها ۵ تا ۷ روز می باشد که توصیه می شود استفاده از این داروها را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید چرا اکه ممکن است سبب کاهش سرعت روند بهبود شود.

حداقل به مدت ۷ روز از مقاربت جنسی خودداری نمایید.

حداقل تا سه روز نباید لباس زیر بپوشید.

از قرار گرفتن این ناحیه در معرض آفتاب به مدت ۶ ماه بشدت پرهیز کنید.

از پوشیدن لباس های تنگ و چسبناک خودداری کنید.

تا ده روز بعد انجام لیزر از انجام ورزش و فعالیت های سنگین منع خواهد شد.

از تمیز و بهداشتی بودن ناحیه ی تناسلی مطمئن باشید و سعی کنید با استفاده از داروهای ضدعفونی کننده سطح واژن را تمیز نگه دارید.

اگر از داروی خاصی مصرف می کنید ممکن است قبل از انجام لیزر نیاز به قطع مصرف آن ها باشد توصیه می کنیم که در این مورد حتما با پزشک خود مشورت کنید.

در صورت مشاهده ی هر گونه علایم غیرعادی حتما با پزشک خود در میان گذاشته و به او اطلاع دهید و حتی الامکان از درمان های سرخود دوری کنید.

بهتر است که در چند روز اول بعد از انجام لیزر سطح واژن خشک بماند لذا رفتن به حمام، استخر و… ممنوع می باشد.

چنانچه نیاز به انجام لیزر بلیچینگ در تعداد جلسات بیشتری باشد باید حداقل در ۴ هفته فاصله زمانی انجام شوند این بازه ی زمانی برای بازسازی دوباره ی پوست لازم است که خطر ایجاد زخم و عفونت را بسیار کاهش می دهد.

پس از ۱ تا ۲ هفته بعد از انجام لیزر بلیچینگ پوست شروع به لایه برداری می کند که هیچ جای نگرانی نخواهد بود تنها کافی است از کرم های نرم کننده و روشن کننده ای که دکتر تجویز کرده است استفاده نمایید.

انجام این روش در دوران بارداری به هیچ عنوان توصیه نخواهد شد و بهتر است پس از سپری کردن این دوران نسبت به انجام لیزر بلیچینگ واژن اقدام نمایید (حداقل سه ماه بعد از زایمان بهتر است که منتظر بمانید)

اگر سابقه ی شیمی درمانی و بیماری سرطان دارید حتما از پزشک خود در این خصوص راهنمایی بخواهید و در صورت صلاح دید او برای انجام لیزر اقدام نمایید.

بعد از پایان این فرآیند بهتر است یک بطری آب بنوشید.

 

7- در طی چند جلسه می توان از این روش نتیجه گرفت؟

معمولا با انجام چند جلسه لیزر بلیچینگ واژن، شما می توانید به نتیجه ی مطلوب خود برسید و همان طور که قبل ذکر کردیم حتی در اولین جلسه انجام این لیزر، شما شاهد تغییرات کاملا محسوسی خواهید بود

اما ذکر این نکته لازم است که با توجه به میزان تیرگی و مقدار رنگدانه های پوست ممکن تعداد جلسات انجام لیزر متغیر باشد مثلا ممکن است شخصی تنها با انجام یک بار لیزر بلیچینگ به نتیجه ی دلخواه خود رسیده و نیاز به تکرار این جلسات نباشد اما در فردی دیگر نیاز به انجام جلسات بیشتری باشد.

 

هم چنین لازم است که نکات مراقبتی لازم در این خصوص را کاملا رعایت کنید تا هرچه زودتر بهبود یافته و به نتیجه ی مطلوب خود برسید در صورتی که همچنان به عادت های نادرست خود ادامه داده و هیچ کدام از موارد لازم برای مراقبت بعد از لیزر را انجام ندهید روند بهبود را کاهش داده و ممکن است به تعداد جلسات بیشتری برای اتمام فرآیند روشن کردن واژن نیاز داشته باشید.

 

8- لیزر بلیچینگ واژن چه مزایایی دارد؟

استفاده از این روش مزایای بسیار زیادی دارد استفاده از کرم ها و دیگر روش های خانگی را فراموش کنید چرا که اولین مزیت این روش دائمی بودن آن می باشد

و همان طور که قبلا گفتیم حتی در جلسه ی اول شما شاهد تغییرات کاملا محسوسی در این ناحیه خواهید بود در واقع می توان گفت که این یک روش کارآمد بوده که نتیجه گرفتن و رضایت از آن قطعی خواهد بود.

یکی دیگر از مزایای این روش این است که تنها مختص خانم ها نمی باشد و آقایان نیز در صورت تمایل می توانند از این روش برای روشن کردن ناحیه ی تناسلی خود استفاده نمایند.

لازم به ذکر است استفاده از این روش درمانی هیچ محدودیت سنی نخواهد داشت که به عنوان یکی از مزیت های این روش بوده و شما در هر بازه ی سنی که هستید در صورتی که از رنگ واژن خود راضی نباشید می توانید از این روش بهره ببرید.

هم چنین این روش یک عمل غیر تهاجمی می باشد بدون هیچ خونریزی، بخیه، احساس درد و… حتی نیاز به بستری شدن نیز نخواهد بود و در همان روز پس از انجام لیزر می توانید به فعالیت های روزانه ی خود بپردازید.

مناسب برای تمام پوست ها

از دیگر مزایای لیزر بلیچینگ واژن می توان به این مورد اشاره کرد که برای تمامی پوست ها مناسب بوده و یک روش درمانی کارآمد برای انواع پوست ها خواهد بود.

یکی از ایمن ترین روش های زیباسازی و روشن کردن واژن استفاده از لیزر بلیچینگ می باشد که در سراسر دنیا انجام می شود و شاید بتوان گفت که هیچ عوارضی بعد از انجام این لیزر مشاهده نشده است.

مناسب برای تمام پوست ها
مناسب برای تمام پوست ها

بهترین گزینه برای کسانی است که از تیغ جراحی ترس داشته و تمایلی به انجام عمل جراحی ندارند حتی محیطی شبیه به اتاق عمل نخواهد داشت و در زمانی کمتر از ۲۰ دقیقه و به صورت سرپایی لیزر بلیچینگ واژن انجام خواهد شد.

علاوه بر این برای انجام این روش درمانی شما نیاز به صرف زمان زیادی نخواهید داشت و حتی اگر فردی شاغل و پر مشغله ای باشید نیز می توانید تنها با اختصاص 15 تا 45 دقیقه از وقت خود این عمل زیبایی را انجام دهید.

استفاده از کرم ها و لوسیون های سفید کننده که بر پایه ی مواد شیمیایی هستند تنها موجب حساسیت و تحریک پوست این قسمت از بدن شده که در نهایت یک تجربه ی دردناک را برای شخصی که از این کرم ها استفاده می کند به ارمغان خواهد آورد

در حالی که در لیزر بلیچینگ از هیچ ماده ی شیمیایی استفاده نخواهد شد و شما به سرعت و بدون هیچ عارضه ی شیمیایی می توانید به نتیجه ی مورد نظر خود دست یابید.

علاوه بر بهبود در جنبه های فیزیولوژیکی و روانی زنان در واقع در کیفیت و سلامت کلی زندگی آن ها نیز بسیار مؤثر می باشد و طیف گسترده ی از مشکلات بانوان را که ناشی از بارداری و زایمان است پوشش داده و با روشی مطمئن، راحت، سریع و با احیای بافت های واژن در پی رفع این عارضه ها خواهد بود.

از دیگر مزایای این این لیزر می توان به کنترل میزان تابش اشعه ی لیزر اشاره کرد و همان طور که قبلا گفتیم لیزر بلیچینگ برای انواع پوست مناسب است که با استفاده از این لیزر می توان شدت و میزان انرژی لیزر را تحت کنترل داشت و مانع از سوختگی پوست در این قسمت از بدن شد.

استفاده از این روش درمانی نه تنها بر ناحیه واژن تاثیرگذار خواهد بود بلکه شاهد اثرات مثبتی در لگن، عضلات کناری واژن و مقعد خواهید بود.

هم چنین پس از انجام لیزر بلیچینگ واژن هیچ محدودیت غذایی نخواهید داشت و نیاز به رعایت رژیم غذایی خاصی نمی باشد.

9- ماندگاری لیزر بلیچینگ به چه صورت می باشد؟

این روش درمانی به نسبت دیگر روش هایی که برای رفع تیرگی واژن مورد استفاده قرار می گیرند از ماندگاری بالایی  برخوردار می باشد که بعد از انجام هر جلسه به مدت ۴ هفته نیاز به استراحت داشته و سپس باید جلسات بعدی را تا اتمام کامل دوره طی نمایید

و در نهایت پس از تکمیل یک دوره ی درمانی با توجه به شرایط و نوع پوست شما و هم چنین میزان و شدت تیرگی در ناحیه ی واژن، حداقل هشت ماه یک بار برای تمدید جلسات نیاز است که به پزشک معالج خود مراجعه نمایید تا بتوانید از نتایج دائمی این روش بهره ببرید.

9- ماندگاری لیزر بلیچینگ به چه صورت می باشد؟
9- ماندگاری لیزر بلیچینگ به چه صورت می باشد؟

بدن ما به طور مداوم به سمت پیری پیش خواهد رفت و این یک امر اجتناب ناپذیر می باشد و حتی با روش های درمانی مانند لیزر بلیچینگ نمی توان به طور دائمی و همیشگی تیرگی واژن را از بین برد

و لازم است در طی بازه های زمانی مشخص نسبت به انجام دوباره و تمدید این روش اقدام نمود اما باید بگوییم که استفاده از لیزر بلیچینگ بهترین روش در حال حاضر در تمام دنیا برای رفع تیرگی واژن می باشد که به نسبت دیگر روش های موجود از ماندگاری بیشتری برخوردار است.

10- امکان انجام دیگر روش های زیباسازی واژن در کنار لیزر بلیچینگ وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد و شما با انجام لیزر بلیچینگ واژن هیچ محدودیتی در خصوص انجام دیگر عمل های زیبایی نخواهید داشت حتی می توانید اگر از ظاهر ناحیه ی تناسلی خود رضایت ندارید ابتدا از دیگر روش های درمانی و زیبایی مانند لابیاپلاستی استفاده کرده و سپس نسبت به رفع تیرگی واژن اقدام نمایید که در این صورت شاهد تغییرات بیشتر و محسوس تری خواهید بود.

شاید بدانید که لابیاپلاستی بیشتر بر روی لب های داخلی واژن انجام می شود و شما می توانید به صورت همزمان نیز از لیزر بلیچینگ برای لب های خارجی استفاده نمایید که با رفع تیرگی این لب ها تاثیر مثبتی در روند انجام این عمل زیبایی خواهد داشت و سبب رضایت هرچه بیشتر شما خواهد شد.

10- امکان انجام دیگر روش های زیباسازی واژن در کنار لیزر بلیچینگ وجود دارد؟
10- امکان انجام دیگر روش های زیباسازی واژن در کنار لیزر بلیچینگ وجود دارد؟

11- هزینه های لازم برای انجام لیزر بلیچینیگ به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه های ناشی از لیزر بلیچینگ واژن متغیر بوده و تحت تأثیر عوامل مختلفی می باشند از جمله اینکه اگر به تعداد جلسات درمانی بیشتری برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب نیاز داشته باشید به تبع لازم است که هزینه های بیشتری را نیز پرداخت نمایید مثلا اگر وسعت تیرگی واژن بسیار بوده یا غلظت ملانین هایی که در این نواحی تجمع کرده اند بالا باشد قطعا نیاز به گذراندن تعداد جلسات بیشتری خواهید داشت.

11- هزینه های لازم برای انجام لیزر بلیچینیگ به چه مواردی بستگی دارد؟
11- هزینه های لازم برای انجام لیزر بلیچینیگ به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه های انجام این لیزر توسط پزشک معالج و سازمان بهداشت تعیین می شود که ممکن است بسیاری از دکترها به دلیل مهارت، سابقه ی کاری بالا و تضمین کار از شما هزینه ی بیشتری بخواهند هم چنین بسیاری از مراکزی که در مناطق گران قیمت قرار دارند معمولا هزینه های بیشتری از متقاضیان انجام این روش درمانی دریافت می کنند.

کیفیت را فدای قیمت نکنید

هنگامی که صحبت از سلامتی و زیبایی بدن می باشد قطعا به دنبال بهترین ها خواهید بود، هیچگاه کیفیت کار را فدای قیمت نکنید بسیاری از پزشکان با مهارت شاید هزینه ای بیشتر از شما دریافت کنند

کیفیت را فدای قیمت نکنید
کیفیت را فدای قیمت نکنید

اما در عوض شما این اطمینان را خواهید داشت که نتیجه ی کار تضمینی خواهد بود اما اگر انجام لیزر را تنها با هدف پرداخت هزینه ی کمتر به افراد ناشی بسپارید نه تنها مشکل شما حل نخواهد شد حتی ممکن است نیاز باشد پول بیشتری برای رفع عوارض بوجود آمده از انجام این عمل غیر استاندارد بپردازید.

البته ذکر این نکته لازم است که همیشه قیمت بالای انجام یک عمل به معنی عالی بودن آن نخواهد بود و بهتر است حتما قبل از انجام لیزر بلیچینگ واژن از چند مرکز مختلف در خصوص قیمت و خدماتی که ارائه می دهند سوال کرده و در نهایت با توجه به بودجه و شرایط خود بهترین مرکز درمانی را انتخاب نمایید.

آزمایشات و معایناتی که قبل از انجام لیزر لازم است برای شخص متقاضی حتما توسط پزشک معالج چک و کنترل شوند نیز هزینه بر می باشند.

با توجه به اینکه از چه نوع لیزر و دستگاهی برای روشن کردن واژن استفاده کنید هزینه ها متغیر خواهند بود.

داروهایی که بعد از انجام لیزر لازم است تهیه و مصرف نمایید یکی دیگر از موارد هزینه بر می باشند.

ژل و کرم هایی که برای بی حسی واژن

ژل و کرم هایی که برای بی حسی واژن استفاده می شوند قیمت های متفاوتی دارند.

هم چنین اگر به مشکلاتی مانند زگیل و تبخال تناسلی مبتلا باشید دکتر اولویت کاری خود را در رفع این عارضه قرار داده و سپس لیزر بلیچینگ واژن را انجام خواهد داد و این دوره ی درمانی قطعا برای شما هزینه بر خواهد بود.

ژل و کرم هایی که برای بی حسی واژن
ژل و کرم هایی که برای بی حسی واژن

در صورت رعایت نکردن توصیه های ذکر شده و مصرف داروها بعد از انجام لیزر ممکن است با نتیجه ی معکوسی مواجه شوید نه تنها مشکل رفع نشود بلکه شاهد تشدید آن باشید که نیاز به درمان مجدد و به تبع پرداخت هزینه های بیشتر خواهد بود.

مراکز انجام دهنده ی لیزر بلیچینگ واژن با توجه به خدماتی که ارائه می دهند ممکن است اختلاف قیمت هایی داشته باشند مثلا لباس های مخصوصی که به هنگام انجام عمل در اختیار بیماران خود قرار می دهند تا علاوه بر بهداشتی بودن احساس راحتی کنند یا پیگیری وضعیت بیمار بعد از اتمام فرآیند لیزر و مشاوره هایی که بعد از عمل به بیمار ارائه می دهند.

شاید این روش هزینه ی بالاتری به نسبت دیگر روش های رفع تیرگی واژن مانند لوسیون ها و کرم های روشن کننده داشته باشد اما باید این نکته را در نظر بگیرید که علاوه بر ایمنی در استفاده از لیزر بلیچینگ واژن، این روش درمانی از ماندگاری بسیار بالاتری در مقابل دیگر راهکارها برخوردار می باشد.

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت و میزان هزینه ها به مراکز معتبری که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کرده و به صورت حضوری از مشاوره ها و راهنمایی های آن ها بهره مند شوید

و تمامی پرسش هایی که در این خصوص دارید را با آن ها در میان بگذارید علاوه بر این می توانید از طریق وب سایت یا دیگر برنامه های ارتباطی اینترنتی با این مراکز درمانی در تماس بوده و به صورت آنلاین و غیر حضوری از امکانات مشاوره ی آن ها بهره مند شوید.

مشاوره رایگان در زمینه های زیبایی ناحیه تناسلی در کلینیک دکتر زرگنج فرد انجام می شود.و تمام اقدامات با لیزر و با حداقل عوارض می باشد.

با تشکر از زمانی که به مطالعه ی مقاله اختصاص داده اید،  امیدواریم مطالب برای شما کاربردی باشند

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید