میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت ژل ellanse
قیمت ژل ellanse

لیست موضوعات

قیمت ژل ellanse

ما با نوشتن این مقاله تلاش می کنیم شما مخاطبان را با قیمت ژل ellanse الانسه آشنا کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را در ادامه پی گیری کنید.

کلینیک دکتر زرگنج فرد بخش فروش این ژل را ندارد و تنها کلینیک تخصصی پزشکی و زیبایی می باشد و در صورت لزوم این ژل را برای شما تزریق می کند، به همین جهت برای خرید این ژل با کلینیک تماس نگیرید. در عین حال د ر صورت هر گونه نیاز به مشاوره تزریق ژل می توانید با کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ایشان بهره مند شوید

قیمت ژل ellanse
قیمت ژل ellanse

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم

  • ژل الانسه
  • عملکرد الانسه
  • علت ماندگاری بیشتر الانسه
  • نواحی مورد تاثیرژل الانسه
  • عوارض ژل الانسه
  • چه کسانی نباید ژل تزریق کنند
  • چه کسانی نباید ژل تزریق کنند
  • مزایای الانسه نسبت به فیلرهای دیگر
  • قیمت تزریق ژل

قیمت ژل ellanse
قیمت ژل ellanse

ژل الانسه

یامروزه جوانسازی پوست بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است و محصولات فراوانی هم در این زمینه به بازار عرضه شده است که باید از نظر استاندارد و کیفیت همیشه این مواد مورد تونجه دقیق قرار بگیرد زیرا با سلامت و زیبایی افراد سروکار دارد. یکی از این محصولات، فیلر الانسه است که بسیار طرفدار دارد.

این ژل تزریقی است ولی با ژل های دیگر تزریقی تفاوت هایی دارد مانند ژل هیالورونیک اسید و غیره. تمامی محصولات جوانسازی پوست می توانند گزینه های خوبی برای درمان پوست های آسیب دیده باشند که انتخاب هریک از این محصولات بسته به نوع نتیجه و هدف افراد در درمان تغییر می کند.

ژل الانسه
ژل الانسه

عملکرد الانسه

الانسه یک ژل غیر هیالورونیک اسید می باشد. با تزریق این ژل می توان پوست را جوانتر و حتی حجم از دست رفته پوست را بازسازی نمود. ماده اصلی این ژل، میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون (PCL) است.

این ماده پلیمری است که نرم و با قابلیت جذب. که این تکه های PCL در ژل دیگری که از کربوکسی متیل سلولز یا (CMC) ساخته شده است معلق می باشد. زمانی که فیلر الانسه به پوست تزریق می کردد، طی یک پروسه دو مرحله ای می تواند روند پیری پوست را معکوس نماید.

  • ژل CMC پوست را لیفت داده و نتیجه ای فوری و عالی را در جوان سازی پوست خواهد داشت. خود ژل CMD دارای ماندگاری در حدود 12 هفته دارد ولی اثر طولانی مدت را بر روی پوست باقی می گذارد.
  • ماده میکروسفرهای PCL، پوست را بطور همزمان جهت تولید بیشتر کلاژن تحریک می کنند. این تحریک برای تولید کلاژن در طول زمانی حدود 12 هفته به نهایت خود می رسد و نتایج نهایی آن کاملا قابل رویت است.

بر خلاف سایر فیلرها که به دلیل خاصیت ژل مانندی خود پوست را لیفت می دهند، فیلر الانسه عملکردش با تحریک پروسه تولید کلاژن در پوست همراه است و نتایج آن هم 2 تا 4 سال ماندگاری خواهد داشت.

علت ماندگاری بیشتر الانسه

همانطور که در بالا گفته شد الانسه از میکروسفرهایی تشکیل شده که دوره از بین رفتن آن ها با بقیه فیلر ها متفاوت است. زیرا زمانیکه الانسه به پوست وارد می شود در یک فرایند حذب که در نتیجه آن مولکول هایش کم کم حل می شوند.

ماده اصلی آن یعنی میکروسفر تا موقعی که تمامی مولکول هایش حل شودف حجم خود را نگه می دارد. مدت زمان عمر این ژل به تعداد مولکول های میکروسفرکه تشکیل شده اند بستگی دارد. هرچقدر این مولکولها بیشتر باشند در نتیجه ماندگاری آن هم بیشتر خواند بود.

نواحی مورد تاثیر ژل الانسه

یکی از خواص الانسه تطبیق پذیری عالی آن است. عملکرد اینفیلر و سختی آن به حدی است که می توان نواحی خواص مانند چانه و بینی را هم تحت درمان قرار داد و نیز بسیار اتعطاف پذیر است که حجم قسمت های مختلف مانند پیشانی را هم ترمیم کرد.

ولی بهترین عملکرد الانسه در ناحیه چانه و پیشانی است که ماندگاری طولانی مدتی را در این مناطق بوجود می آورد. در هر صورت می توان با این ژل سایر نواحی که با فیلر های دیگر مورد درمان قرار می گیرند را هم درمان کرد:

  • شقیقه ها و اطراف ابرو
  • پیشانی
  • ناحیه پایین صورت
  • چین های اطراف بینی و لب
  • گونه ها
  • چانه
  • دست ها
  • خط فک

عوارض ژل الانسه

عوارض تزریق ژل کاملا به نوع ژل وابسته است. در واقع ژل هایی خوب هستند که بدن به آنها هیچ واکنش و آلرژی نشان ندهد و سپس با گذشت زمان قوام و ریخت اصلی خود را در زیر پوست ناحیه تزریقی از دست ندهد. ژل هایی هستند که بعد از تزریق بعد از گذشت چند سال گلوله گلوله می شوند که تخلیه آنها هم مشکل می باشد.

الانسه ژل یا فیلری است کاملا بی خطر و اگر عارضه ای بوجود می آید مربوط به تزریق می باشد. عوارض این تزریق می تواند کمی ورم، کبودی یا درد باشد که اینها کاملا موقتی بود و کاملا مرتفع می گردد. البته تزریق فیلر الانسه باید توسط پزشک متخصص که با این فیلر کاملا آشنایی داشته و تبحر دارد انجام بگیرد.

چه کسانی نباید ژل تزریق کنند

زنان باردار، زنان شیرده، اشخاصی که بیماری پس زمینه ای مانند آسم یا آلرژی دارند، افراد مبتلا به دیابت، افراد با بیماری خود ایمنی مانند رماتیسم، افرادی با سابقه سکته قلبی، کسانی که داروهای خاصی مانند وارفارین یا آسپرین باید مصرف کنند، کسانی که دارای مشکل لخته شدن خون وریدهای عمقی دارند، افراد با سابقه سکته مغزی.

مزایای الانسه نسبت به فیلرهای دیگر

  • دارای ماندگاری بیشتری نسبت به فیلرهای هیالورونیک اسید دارد.
  • این ژل بعلت ماندگاری بیشتر در درازمدت مقرون به صرفه تر خواهد بود.
  • ژل الانسه سبب ایجاد حساسیت های گوناگون و تاخیری نمی شود.
  • بعلت اینکه الانسه با تحریک روند تولید کلاژن خود بدن عمل می کند پس جابجا هم نمی شود.
  • الانسه در گذشت زمان حجم خود را بهتر نگه می دارد.
  • ژل الانسه برای نواحی چانه، پیشانی و بینی بسیار عالی عمل می کند.

مراقبت های پس از تزریق ژل

پس از تزریق از ورزشهای سنگینو تمرینات ایروبیک خودداری کنید هیچگونه ماساژی بر روی صورت انجام نگیرد و بعلت اینکه ممکن است کمی قرمزی و تورم ناشی از تزریق وجود داشته باشد تا چند روز ارز فعالیت های اجتماعی دور باشید.

قیمت تزریق ژل

قیمت تزریق ژل به موارد متعددی وابسته می باشد. به نوع محصول مورد استفاده و میزان یا تعداد سرنگ هایی که برای درمان مورد استفاده قرار می گیرد تا نتایج دلخواه را بدست آورد. پس قیمت نهایی تزریق ژل برای افراد متفاوت می باشد. عواملی که می تواند بر روی این هزینه ها تاثیر بگذارد شامل مقدار ژل تزریقی، تجربه و مهارت پزشک متخصص و روش کاربرد تزریق می باشد.

ژل هایی که دارای ماندگاری تا 2 ساله دارند معمولا قیمت بالاتری هم نسبت به سایر ژل های با مدت زمان کمتر ماندگاری دارند بعلت اینکه مقدار ژل مصرفی بیشتری هم مورد استفاده قرار گرفتهاست

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید