میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت فیلر نورامیس
قیمت فیلر نورامیس

لیست موضوعات

قیمت فیلر نورامیس

امروز با بررسی موضوع قیمت فیلر نورامیس با شما همراهیم.

قیمت فیلر نورامیس می تواند دغدغه افرادی باشد که قصد داشته باشند از این فیلر در ارتباط با زیبایی صورت خود بهره ببرند، افراد سعی می کنند که بتوانند با کسب اطلاعات دقیق از قیمت این فیلر با آگاهی کامل به پزشک متخصص مراجعه کرده و این عمل را انجام دهند.

قیمت فیلر نورامیس
قیمت فیلر نورامیس

در ادامه مقاله به سوالاتی که برای شما پیش می آید پاسخ می دهیم.

فیلر نورامیس چیست؟

عوامل موثر بر قیمت فیلر نورامیس چیست؟

کاربردهای استفاده از فیلر نورامیس چیست؟

طریقه تزریق فیلر نورامیس چیست؟

زمان ماندگاری فیلر نورامیس برای چه مدتی است؟

عواملی که سبب از بین رفتن حجم خاص صورت می شود کدامند؟

 

فیلر نورامیس چیست؟

فیلر نورامیس را کشور کره جنوبی ساخته است و خوشبختانه توانسته استانداردهای خاص اروپا، آمریکا را کسب کند، هم چنین فیلر نورامیس تأییدیه لازم را از سازمان وزارت بهداشت و درمان کشورمان نیز دریافت کرده و خیلی از پزشکان نیز این فیلر را مورد توجه قرار داده اند و در هنگام تزریق فیلر سعی می کنند که از فیلر نورامیس استفاده کنند.

موادی که به عنوان ماده فیلر نورامیس انتخاب شده از ماده ای به نام هیالورونیک اسید می باشد. و هم چنین این فیلر را میتوان در همه قسمت های صورت به کار برد هم به عنوان ماده ای برای پرکنندگی در صورت و هم به عنوان ماده ای که در جاهایی که فرد مد نظر داشته باشد بتواند حجم بیشتری به شکل ظاهر صورت بدهد.

در حال حاضر برای اینکه بتوانند تأثیر این فیلر را به حداکثر خود برسانند و به صورت طولانی تر نتیجه بهتری داشته باشد سعی می کنند این فیلر را با روشی که به نام فن آوری هیالورونیک اسید معروف است و به واسطه مدیتوکس شکل می گردد به کار ببرند.

فیلر نورامیس چیست؟
فیلر نورامیس چیست؟

 

عوامل موثر بر قیمت فیلر نورامیس چیست؟

در ارتباط با عواملی که می تواند هزینه تزریق فیلر نورامیس را در افراد بیشتر کند به موارد زیادی میتوان اشاره کرد، از جمله اینکه فیلر نورامیسی که استفاده می شود ماده تشکیل دهنده آن چه موادی می باشد

در صورتی که به این فیلر موادی مانند لیدوکائین اضافه شود که درد را کاهش دهد از آن طرف این لیدوکائین اضافی بر روی هزینه این ماده تأثیر دارد، هر چه بیمار بخواهد در ارتباط با استفاده از این ماده در ناحیه بیشتری از فیلر بهره ببرد، بر روی هزینه ای که باید در نظر بگیرد تأثیر دارد، اگر فردی به مقدار بیشتری از فیلر برای پوست خود نیاز داشته باشد و بخواهد که مقدار بیشتری را به کار ببرد، قطعا این افزایش می تواند بر روی هزینه تزریق فیلر موثر باشد.

عامل دیگر موثر در ارتباط با اینکه قیمت فیلر نورامیس را بیشتر می کند این است که هر چه تبحر پزشک در این زمینه بیشتر باشد شاید خواستار هزینه بیشتری برای انجام این کار باشد، اینکه روشی که فرد در نظر می گیرد

برای مدت همان دو سال مد نظر است یا بیشتر، و یک عامل مهم دیگر که شاید در نگاه بعضی ها فراموش می شود این است که اگر کلینیک در منطقه ای باشد که فرد برای درمان خود از آن استفاده کند در سطح بالایی باشد میتواند بر روی هزینه او اثر بگذارد.

عوامل موثر بر قیمت فیلر نورامیس چیست؟
عوامل موثر بر قیمت فیلر نورامیس چیست؟

کاربردهای استفاده از فیلر نورامیس چیست؟

در حال حاضر از فیلر نورامیس برای موارد مختلفی استفاده می کنند از جمله این فیلر را میتوان برای حجم بیشتر قسمت هایی از صورت مانند لب و گونه به کار ببرند، هم چنین این فیلر مثل یک ماده ی مخصوص پرکنندگی کاربرد دارد

از طریق فیلر نورامیس میتوان لب و هم چنین گونه را برجسته کرد، خط های اخم را از بین برد، خط خنده ی فرد نیز اگر مد نظر باشد را برطرف می کند و از این طریق میتوان به چین های موجود در صورت را برطرف کرد، فیلر نورامیس ماندگاری خیلی بالایی دارد.

کاربردهای استفاده از فیلر نورامیس چیست؟
کاربردهای استفاده از فیلر نورامیس چیست؟

طریقه تزریق فیلر نورامیس چیست؟

برای اینکه فیلر نورامیس بتواند در سطح وسیع تری به کار گرفته شود و خاصیت خاصی را داشته باشد سعی کرده اند این فیلر را به وسیله سوزنی که خیلی خیلی نازک است به بدن وارد کنند، این سوزن البته قطری که به صورت داخلی دارد خیلی بزرگتر می باشد و هم چنین درد را خیلی کم می کند و از ین طریق فرد درد خیلی کمی را احساس می کند.

در این فیلر از درصد خیلی کمی لیدوکائین استفاده می کند و همین لیدوکائین سبب می شود که درد را تا حتی الامکان کاهش دهد.

طریقه تزریق فیلر نورامیس چیست؟
طریقه تزریق فیلر نورامیس چیست؟

زمان ماندگاری فیلر نورامیس برای چه مدتی است؟

فیلر نورامیس می تواند برای افراد خیلی موثر باشد و خیلی از افراد نتیجه لازم را برای مدت به نسبت مناسبی از این فیلر دریافت کنند در حال حاضر مدت ماندگاری که برای فیلر نورامیس در نظر گرفته شده و این حدود ثابت شده است به حدود دو سال و بیشتر از این مدت بستگی دارد.

عواملی که سبب از بین رفتن حجم خاص صورت می شود کدامند؟

معمولا در خیلی موارد صورت افراد حجم خود را از دست می دهد و علت آن در خیلی مواقع به دلیل این است که فرد به صورت ژنتیکی از بین می رود و کاهش می یابد، در بعضی افراد هر چه سن بیشتری را در زندگی خود طی کنند اثرات این کاهش حجم در صورت خود را بیشتر نشان داده می شود

و اگر ناحیه هایی که چربی مناسبی در صورت داشته به دلیل مواردی مانند رژیم های لاغری از بین برود، اگر ماده ای که میتوانست زیبایی و جوانسازی پوست را ایجاد کند کم کم این ماده کاهش یابد، مشکلاتی در صوت مانند کاهش چربی صورت و حجم خاص در نظر گرفته می شود

بعضی مواقع علت هایی مانند بعضی از جوش های موجود در صورت می تواند بافت صورت را دچار مشکل کند و تخریب بافت را ایجاد کند، اگر جایی که ناشی از وجود جوش و آکنه هست وجود دارد می تواند به راحتی از طریق روش های موجود جبران شود.

آسیب هایی که در اثر بعضی شرایط و عوامل مانند تصادف به وجود می آید نیز یکی از دلایل به وجود آمده است که فرد را درگیر خود می کند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید