میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت تزریق بوتاکس خط خنده
قیمت تزریق بوتاکس خط خنده

لیست موضوعات

قیمت تزریق بوتاکس خط خنده

در این مقاله قصد داریم موضوع قیمت تزریق بوتاکس خط خنده را مورد بررسی قرار دهیم. با بالا رفتن سن یا بر اثر عوامل دیگری ممکن است خط هایی روی صورت ظاهر شوند که باعث کاهش زیبایی شخص می شوند. برای بر طرف کردن این خط ها، روش های متعددی وجود دارد

قیمت تزریق بوتاکس خط خنده
قیمت تزریق بوتاکس خط خنده

اما یکی از بهترین راهکارها تزریق بوتاکس است. بوتاکس مزیت های فراوانی دارد و برای قسمت های مختلف صورت مورد استفاده قرار می گیرد، اگر در رابطه با این موضوع کنجکاو شده اید، پیشنهاد می دهیم تا پایان با ما همراه باشید.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا می دانید بوتاکس از چه چیزی تهیه می شود؟

تزریق بوتاکس چه مزیت هایی دارد؟

آیا با کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس آشنایی دارید؟

تزریق بوتاکس چه کاربردهای زیبایی دارد؟

تزریق بوتاکس برای برطرف کردن خط خنده چگونه انجام می شود؟

قبل از تزریق بوتاکس برای بر طرف کردن خط خنده چه مراقبت هایی باید انجام داد؟

بعد از تزریق بوتاکس در ناحیه خط خنده چه مراقبت هایی لازم است؟

قیمت تزریق بوتاکس خط خنده به چه عواملی بستگی دارد؟

در انتخاب مرکز مناسب برای تزریق بوتاکس به چه نکاتی باید توجه کرد؟

آیا می دانید یک بوتاکس استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

 

آیا می دانید بوتاکس از چه چیزی تهیه می شود؟

تزریق بوتاکس یکی از راهکارهایی است که برای رفع چین و چروک صورت وجود دارد، اما آیا می دانید که بوتاکس از چه ماده ای تهیه می شود؟ شاید برای شما جالب باشد بدانید که ماده اصلی تهیه بوتاکس نوعی سم است

بله درست خواندید سم! اما نگران نباشید، سم به کار برده شده در بوتاکس بسیار ضعیف است و هیچ آسیبی به شخص وارد نمی کند.

آیا می دانید بوتاکس از چه چیزی تهیه می شود؟
آیا می دانید بوتاکس از چه چیزی تهیه می شود؟

اگر بخواهیم این موضوع را کامل تر شرح دهیم، باید بگوییم که از باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم سمی گرفته می شود که بعد از فرآیندهای متعدد نام تجاری بوتاکس به آن تعلق می گیرد.

تزریق بوتاکس باعث می شود که این سم در ناحیه مورد نظر فعال شود.

توجه داشته باشید که فعال شدن سم بوتاکس سبب از بین رفتن چین و چروک های آن ناحیه خواهد شد.

اجازه دهید برای آن که این موضوع را به خوبی درک کنید از زاویه ای دیگر آن را بررسی کنیم. به عنوان مثال خط خنده را در نظر بگیرید، هنگامی که بوتاکس به این ناحیه تزریق می شود، بعد از ساعتی سم موجود در آن سبب می شود که عصب این قسمت فلج شود

البته این فلج شدن فقط در حدی است که چین و چروک های خط خنده از بین برود و هیچ عوارض دیگری را برای شخص به دنبال نخواهد داشت.

به همین دلیل برای بوتاکس مدت اعتبار محدودی وجود دارد، زیرا بعد از مدتی اثر این سم از بین می رود یا بدن می تواند نسبت به آن مقاومت کند، پس باز هم شاهد بازگشت چین و چروک ها خواهیم بود. بوتاکس ها انواع مختلفی دارند، اما ماده اصلی همه آن ها همین سمی است که از از باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم گرفته می شود.

تزریق بوتاکس چه مزیت هایی دارد؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که بوتاکس از چه ماده ای ساخته شده است، توجه داشته باشید که کاربردهای تزریق بوتاکس بسیار گسترده هستند و شاید برای شما جالب باشد بدانید که این کاربردهای فقط جنبه زیبایی ندارند

تزریق بوتاکس چه مزیت هایی دارد؟
تزریق بوتاکس چه مزیت هایی دارد؟

این موضوع را در ادامه بررسی خواهیم کرد، در این قسمت قصد داریم مزیت های استفاده از بوتاکس را بیان کنیم. توجه داشته باشید که این مزیت ها برای همه ی موارد کاربرد بوتاکس وجود دارند.

یکی از مهم ترین مزیت های تزریق بوتاکس را می توان این مورد دانست که این تزریق هیچ نیازی به بستری شدن ندارد. یعنی شما بعد از تزریق بوتاکس می توانید به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.

البته توجه داشته باشید که چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس باید نکات مهمی را رعایت کنید که در ادامه به طور مفصل آن را شرح خواهیم داد، اما توجه کنید که تزریق بوتاکس بدون نیاز به بستری شدن است.

غیر تهاجمی

یکی دیگر از مزیت های تزریق بوتاکس را می توان غیر تهاجمی بودن آن دانست. در رابطه با روش های تهاجمی و غیر تهاجمی اطلاعاتی دارید؟

روش های تهاجمی به روش هایی مانند عمل های جراحی گفته می شود، اما تزریق بوتاکس را به هیچ عنوان نمی توان در گروه روش های تهاجمی جای داد، پس عوارض ناشی از این روش ها برای تزریق بوتاکس وجود ندارد.

در رابطه با عمل های جراحی زیبایی می دانید که هزینه ی آن ها بسیار بالا است و این موضوع سبب می شود که هر کسی توانایی انجام آن را نداشته باشد.

غیر تهاجمی
غیر تهاجمی

در رابطه با تزریق بوتاکس اوضاع متفاوت است، هزینه تزریق بوتاکس نسبت به عمل های جراحی زیبایی بسیار کمتر است و همین امر سبب می شود که افراد بیشتری توانایی انجام آن را داشته باشند.

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که تزریق بوتاکس نیازی به بستری شدن ندارد، در این قسمت باید به این نکته هم اشاره کنیم که بعد از تزریق بوتاکس نیاز به گذراندن هیچ دوره نقاهتی وجود ندارد. همانطور که گفتیم شما بعد از تزریق بوتاکس می توانید به کارهای روزمره خود بدون هیچ دردی رسیدگی کنید.

نکته

نکته دیگری که در رابطه با مزیت های تزریق بوتاکس باید در نظر داشته باشید این است که در هنگام تزریق و بعد از آن هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

این در حالی است که همه می دانیم انجام عمل های جراحی زیبایی چه دردی را برای شخص به دنبال خواهد داشت، پس این نکته را می توان یکی از مهم ترین مزیت های تزریق بوتاکس دانست.

مزیت دیگر تزریق بوتاکس را می توان در این مورد دانست که شخص نتیجه را بسیار سریع می تواند مشاهد کند. یعنی بعد از آن که بوتاکس به ناحیه مورد نظر تزریق شود، بعد از مدت زمان بسیار کوتاهی که سم اثر می کند، چین و چروک های آن ناحیه از بین خواهد رفت. این موضوع یکی از مزیت های اصلی تزریق بوتاکس به حساب می آید.

نکته
نکته

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که شخص بعد از تزریق بوتاکس هیچ احساس ناراحتی نخواهد کرد و بسیار راحت است.

این موضوع یکی از مزیت های تزریق بوتاکس است که سبب می شود افراد بیشتری به سمت این روش جذب شوند. البته لازم به ذکر است که همه مزیت های تزریق بوتاکس در جذب افراد به سمت این روش درمانی موثر هستند.

آیا با کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس آشنایی دارید؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که کاربردهای تزریق بوتاکس به جنبه های زیبایی محدود نمی شود و برای درمان بیماری ها هم از تزریق بوتاکس کمک می گیرند.

البته توجه داشته باشید که ماهیت بوتاکس این امکان را فراهم کرده است که بتوان از آن برای درمان بیماری هم کمک گرفت

زیرا همانطور که به این موضوع اشاره کردیم، بوتاکس  از  سم باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم تهیه می شود و این سم سبب فلج شدن موقت اعصاب ناحیه تزریق شده می شود. در ادامه لیستی از بیماری های ارائه می دهیم که تزریق بوتاکس یکی از روش های درمان آن ها به حساب می آید.

آیا با کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس آشنایی دارید؟
آیا با کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس آشنایی دارید؟

سر دردهای میگرنی را می توان یکی از دردناک ترین بیماری ها دانست، کسانی که از این بیماری رنج می برند، به خوبی می دانند که سر دردهای میگرنی تا چه اندازه می تواند مشکل آفرین باشد، خوشبختانه با تزریق بوتاکس می توان تا حد بسیار زیادی این دردها را کاهش داد

سر درد میگرنی

پس اگر شما هم با مشکل سر درد میگرنی مواجه هستید، پیشنهاد می دهیم تزریق بوتاکس را برنامه خود قرار دهید، البته توجه داشته باشید که در این مورد باید با پزشک مالج خود مشورت کنید.

بعضی از افراد با مشکل تعرق بیش از اندازه دست به گریبان هستند. تعرق به اندازه ای برای بدن لازم و البته مفید است، اما هنگامی که این موضوع بیش از حد عادی باشد، دردسر ساز خواهد شد. معمولا شاهد ترق بیش از حد در ناحیه های کف دست، کف پا و زیر بغل هستیم که هر یک مشکلات خاص خود را دارند.

به عنوان مثال هیچ کس دوست ندارد با کسی دست دهد که دست های او مدام خیس عرق است یا عرق کردن کف پا موجب می شود که راه رفتن دشوار باشد، زیرا مدام پا درون کفش خیس می شود. تعرق بیش از اندازه زیر بغل هم موجب بوی آزار دهنده خواهد شد. تزریق بوتاکس در این سه قسمت موجب حل مشکلات گفته شده می شود.

متاسفانه در بعضی از افراد شاهد این موضوع هستیم که صورت آن ها حالت متقارنی ندارد، البته شاید تعداد این افراد کم باشد. تزریق بوتاکس یکی از روش های درمان این مشکل است و  سبب می شود که این افراد هم زیبایی خود را به دست آورند و با اعتماد به نفس بیشتری در انظار عمومی ظاهر شود.

تزریق بوتاکس چه کاربردهای زیبایی دارد؟

موضوع زیبایی در زندگی هر کسی اهمیت فوق العاده ای دارد. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که زیبایی تاثیرات فوق العاده ای در اعتماد به نفس افراد دارد، مسلما کسی که می داند صورت بی عیب و زیبایی دارد، با آرامش بیشتری در جامعه حضور پیدا می کند، همین امر سبب می شود که راهکارهای زیبایی همیشه مورد توجه باشند.

تزریق بوتاکس چه کاربردهای زیبایی دارد؟
تزریق بوتاکس چه کاربردهای زیبایی دارد؟

بوتاکس علاوه بر کاربردهای درمانی، کاربردهای زیبایی فراوانی هم دارد. البته لازم به ذکر است که کاربردهای زیبایی بوتاکس معروف تر هستند و عموم مردم بوتاکس را به عنوان بهترین بر طرف کننده چین و چروک های صورت می دانند، اگر چه کاربردهای زیبایی تزریق بوتاکس هم فراتر از هم مورد است.

همه ما می دانیم که از بین بردن چین و چروک های صورت، بر طرف کردن خط خنده، از بین بردن خط اخم و مواردی این چنینی، شناخته شده ترین کاربردهای تزریق بوتاکس به حساب می آیند، پس در این قسمت دیگر این موارد را بررسی نخواهیم کرد و کاربردهای دیگری تزریق بوتاکس را شرح خواهیم داد.

از بین بردن خنده لثه ای نیز یکی از مهم ترین کاربردهای تزریق بوتاکس به حساب می آید. اما خنده لثه ای چیست؟ در هنگام خندین و لبخند زدن، باید قسمتی از دندان ها نمایان شود

در بعضی از افراد شاهد این هستیم که در هنگام خندیدن قسمت های لثه هم نمایان می شوند و این موضوع سبب کاهش زیبایی لبخند خواهد شد.

برای درمان خنده لثه ای می توان عمل جراحی زیبایی انجام داد که البته هزینه آن بسیار بالا است و شخص باید دوران نقاهت طولانی را سپری کند، این در حالی است که با تزریق بوتاکس می توان بدون نیاز به بستری شدن، بدون دوران نقاهت و با هزینه کمتر خنده لثه ای را از بین برد.

چشم و ابرو ها یکی از مهم ترین اجزاء صورت برای زیبایی بیشتر هستند. شاید برای شما جالب باشد بدانید که تزیرق بوتاکس می تواند به زیبایی چشم و ابروی شخص هم کمک کند.

با تزریق بوتاکس می توانید ابروهای خود را کمی به بالا متمایل کنید و با این کار چشم ها خود را کشیده تر کنید. البته توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس در این ناحیه نباید بیش از حد مجاز باشد.

افتادگی بینی

افتادگی بینی یکی از عواملی است که زیبایی هر شخصی را تهدید می کند. بسیاری از افراد هستند که زیبایی قابل توجهی دارند، اما افتادی نوک بینی آن ها سبب می شود که این زیبایی نمایان نباشد.

انجام عمل جراحی زیبایی برای برطرف کردن این موضوع هزینه بالایی را به دنبال دارد، این در حالی است که شخص با تزریق بوتاکس می تواند به آسانی نوک بینی خود را سر بالا کند.

یکی دیگر از کاربردهای تزریق بوتاکس را می توان در این مورد دانست که تاثیر به سزایی در کمتر شدن خط های عمودی گردن دارد. خط هایی که به صورت عمودی در قسمت گردن وجود دارند، سبب کاهش زیبایی شخص می شود، با تزریق بوتاکس می توان با هزینه نسبتا کمی این مشکل را بر طرف کرد.

تزریق بوتاکس برای برطرف کردن خط خنده چگونه انجام می شود؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که تزریق بوتاکس در چه قسمت هایی انجام می شو و چه کاربردهایی دارد، در این قسمت قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم که تزریق بوتاکس برای بر طرف کردن خط خنده چونه انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که این مورد را برای نمونه شرح می دهیم و تقریبا روش تزریق بوتاکس در قسمت های دیگر هم به همین صورت انجام خواهد شد.

تزریق بوتاکس برای برطرف کردن خط خنده چگونه انجام می شود؟
تزریق بوتاکس برای برطرف کردن خط خنده چگونه انجام می شود؟

به وجود آمدن خط خنده می تواند علت های مختلفی باشد که  بالا رفتن سن یکی از آن ها است. شاید برای ما جالب باشد که نوشیدن مایعات با استفاده از نی هم می تواند سبب به وجود آمدن خط خنده شود، البته طبیعی است که این استفاده از نی باید بیش از حد عادی و طولانی مدت باشد تا این اثر سوء را بر جای بگذارد.

برای برطرف کردن خط خنده روش های بسیاری وجود دارد، اما بهترین آن را می توان تزریق بوتاکس دانست.

توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس را از این جهت بهترین روش می دانیم که مدت ماندگاری بیشتر، عوارض کمتر و قیمت کمتری نسبت به دیگر روش های درمان دارد و نتیجه بعد از تزریق به خوبی نمایان می شود.

در ابتدا باید پزشک و مرکز معتبری را برای انجام تزریق بوتاکس در نظر بگیرید. در رابطه با این موضوع که چه اهمیتی دارد و چگونه می توان بهترین پزشک و بهترین مرکز تزریق بوتاکس را پیدا کرد، در ادامه مطالبی مهمی را ارائه خواهیم داد و دیگر در این قسمت به آن اشاره نخواهیم کرد.

برای تزریق بوتاکس در قسمت خط لبخند باید نقاطی را انتخاب کرد. این نقاط را پزشک متخصص می تواند انتخاب کند، او با توجه به مقدار بوتاکس تزریق شده و در نظر گرفتن صورت هر کسی نقطه هایی را انتخاب می کند، پس جای این نقطه ها برای هر کسی متفاوت با دیگری خواهد بود.

مهارت و تخصص بالا

قدم بعدی تزریق بوتاکس است. تزریق بوتاکس نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد و هر کسی قادر به انجام آن نیست. تزریق باید به صورت متقارن انجام شود تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

توجه داشته باشید که اگر تزریق بوتاکس به صورت نامتقارن انجام شود، نه تنها تاثیری در زیبا شدن شخص ندارد، بلکه باعث کاهش زیبایی فرد هم می شود!

مهارت و تخصص بالا
مهارت و تخصص بالا

بعد از تزریق بوتاکس باید مراقبت هایی را انجام داد که بی توجهی به این مراقبت ها سبب تغییر در نتیجه تزریق بوتاکس خواهد شد.

البته واضح و مشخص است که این تغییرات روندی منفی دارند، پس توصیه می کنیم که با دقت به توصیه های پزشک معالج خود توجه کنید و همه نکات گفته شده را رعایت کنید تا تزریق بوتاکس نتیجه ای قابل قبول داشته باشد.

قبل از تزریق بوتاکس برای بر طرف کردن خط خنده چه مراقبت هایی باید انجام داد؟

در ابتدا به این موضوع مهم اشاره می کنیم که تزریق بوتاکس در ناحیه خط خنده را به عنوان یک مثال در نظر می گیریم. مراقبت هایی که در این قسمت به آن اشاره خواهیم کرد

برای تزریق بوتاکس در قسمت های دیگر هم کاربرد دارند و باید به آن توجه ویژه ای داشت. لازم به ذکر است که برای ذکر این مراقبت ها از قانون خاصی پیروی نمی شود و تصور نکنید که باید آن ها را به ترتیب انجام دهید.

قبل از تزریق بوتاکس نباید داروهایی مانند آسپرین و ویتامین E مصرف شود. لازم به ذکر است که لیست داروهای ممنوع بیش از این دو مورد است و حتما لیست دقیق آن را از پزشک خود بپرسید.

قبل از تزریق بوتاکس برای بر طرف کردن خط خنده چه مراقبت هایی باید انجام داد؟
قبل از تزریق بوتاکس برای بر طرف کردن خط خنده چه مراقبت هایی باید انجام داد؟

توصیه می کنیم که ده روز قبل از تزریق بوتاکس این داروها را مصرف نکنید. توجه داشته باشید که بی توجهی به این موضوع سبب ایجاد کبودی بعد از تزریق بوتاکس خواهد شد که البته بعد از چند روز به طور کامل از بین خواهد رفت.

روغن ماهی

روغن ماهی یکی از مواد غذایی است که قبل از تزریق بوتاکس نباید آن را مصرف کرد.

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که قرص های ویتامین E قبل از تزریق بوتاکس نباید مصرف شود. توجه داشته باشید که مواد غذایی حاوی مقدار بالای ویتامین E مانند روغن ماهی هم نباید صرف شود.

توصیه می کنیم که قبل از تزریق بوتاکس مصرف نوشیدنی های الکلی را فراموش کنید. البته بیست و چهار ساعت قبل از تزریق بوتاکس به هیچ عنوان نباید هیچ گونه نوشیدنی الکلی مصرف شود، اما توصیه می کنیم که قبل از این زمان هم برای نتیجه بهتر نوشیدنی الکلی را در برنامه های خود قرار ندهید.

قبل از تزریق بوتاکس از هیچ روشی موی های زائد صورت خود را اصلاح نکنید. استفاده از وکس، بند انداختن، اپیلاسیون کردن، بلیچینگ و کرم های موبر اکیدا ممنوع است.

می توانید هفته قبل از تزریق بوتاکس صورت خود را اصلاح کنید تا در هنگام تزریق با مشکلی روبرو نشوید و البته صورت شما هم موی زیادی نداشته باشد.

قبل از بوتاکس از پوست خود به دقت مراقبت کنید. توجه داشته باشید که پوست شما نباید دچار آفتاب سوختگی شده باشد.

برای جلوگیری از این موضوع باید روزانه کرم های ضد آفتاب استفاده کنید، اگر در روزهای گرم تابستان بیرون می روید، کلاه و دستکش را فراموش نکنید.

اگر دچار آفتاب سوختگی در قسمت هایی از پوست خود شده اید، در ابتدا برای رفع آن اقدام کنید و سپس تزریق بوتاکس را در برنامه خود قرار دهید تا هم پوستی شاداب تر و زیبا تر داشته باشید و هم تزریق بوتاکس شما بهترین نتیجه ممکن را داشته باشد.

نکته دیگری که قبل از تزریق بوتاکس باید به آن توجه داشته باشید این است که یک ساعت قبل از تزریق نباید قرص استامینوفن مصرف شود. البته توجه داشته باشید که قبل از آن هیچ ممنوعیتی برای این دارو وجود ندارد، اما یک ساعت قبل از تزریق به هیچ عنوان نباید این قرص را مصرف کنید.

لازم به ذکر است که یک هفته یا ده روز قبل از تزریق بوتاکس باید مصرف دخانیات را فراموش کنید. سیگار و قلیان را از برنامه خود به طور کامل حذف کنید تا بعد از تزریق بوتاکس برای شما مشکلی به وجود نیاید. البته دخانیات محدود به سیگار و قلیان نمی شود و انواع مختلفی دارند، هیچ یک از انواع دخانیات قبل از تزریق بوتاکس نباید مصرف شود.

بعد از تزریق بوتاکس در ناحیه خط خنده چه مراقبت هایی لازم است؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که قبل تزریق بوتاکس باید به چه نکاتی توجه کنید که بعد از تزریق بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید.

در قسمت قصد داریم مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس را بیان کنیم و باز هم به این موضوع اشاره می کنیم که تزریق بوتاکس برای بر طرف کردن خط خنده را به عنوان یک مثال در نظر می گیریم.

بعد از تزریق بوتاکس در ناحیه خط خنده چه مراقبت هایی لازم است؟
بعد از تزریق بوتاکس در ناحیه خط خنده چه مراقبت هایی لازم است؟

نکته بسیار مهمی که برای بعد از تزریق بوتاکس باید به آن توجه داشته باشید این است که به مدت دو تا پنج ساعت بعد از تزریق نباید هیچ گونه حرکتی داشته باشید.

در مدت باید به آرامی بنشینید، از دراز کشیدن یا خم کردن سر به پائین اکیدا خودداری کنید. البته لازم به ذکر است که این موضوع به معنی بستری شدن نیست و همانطور که گفتیم تزریق بوتاکس نیازی به بستری شدن و سپری کردن دوره نقاهت ندارد.

پیشنهاد می کنیم که تا دو ساعت بعد از تزریق بوتاکس قسمت مورد نظر خود را به آرامی ماساژ دهید.

این کار کمک می کند که بوتاکس تزریق شده در زمان کمتری جذب عضله ها شود.

البته این کار به منزله سرعت در جذب است و اگر آن را انجام ندهید، اتفاق خاصی پیش نمی آید. پس پیشنهاد می کنم اگر از این کار نگران هستید یا می ترسید، آن را فراموش کنید.

البته به این نکته مهم توجه داشته باشید که دو تا چهار ساعت بعد از تزریق بوتاکس، ناحیه مورد نظر را به هیچ عنوان لمس نکنید. پس اگر قصد ماساژ را دارید قبل از این زمان اقدام کنید و بعد از آن به هیچ عنوان به صورت خود دست نزنید تا بوتاکس به خوبی و به درستی جذب عضله های مورد نظر شود.

گاهی در موارد بسیار کمی شاهد لکه های کبودی در قسمت تزریق بوتاکس هستیم. توجه داشته باشید که این کبودی ها کاملا طبیعی است و جزء عوارض به حساب نمی آیند.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بعد از چند روز به طور کامل از بین می روند، پس اقدامی برای از بین بردن آن ها انجام ندهید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که به مدت دو هفته بعد از تزریق بوتاکس، نباید از کرم ها یا ماسک های لایه بردار استفاده کنید، زیرا به پوست صورت شما آسیب وارد می کند.

اگر قصد لایه برداری پوست را دارید، این کار را به دو هفته بعد از تزریق بوتاکس خود موکول کنید تا باعث نتایج منفی در تزریق بوتاکس خود نشوید.

توجه داشته باشید که استفاده از ضد آفتاب ها برای محافظت از پوست ضروری است، اما اگر به هر دلیلی از ضد آفتاب استفاده نمی کنید

توجه داشته باشید که بعد از تزریق بوتاکس حتما باید استفاده از ضد آفتاب را در برنامه روزانه خود قرار دهید. یعنی هر زمانی که قصد بیرون رفتن را دارید، حتی اگر اهل آرایش هم نیستید، ضد آفتاب زدن را فراموش نکنید.

نکته دیگری که بعد از تزریق بوتاکس باید به آن توجه داشته باشید این است که به مدت یک روز نباید هیچ حرکت ورزشی داشته باشید، توجه کنید که نباید اجسام سنگین بلند کنید یا کارهایی انجام دهید که به انرژی زیادی احتیاج دارد. اگر چه بعد از تزریق بوتاکس می توانید کارهای روزانه خود را انجام دهید

اما توصیه می کنیم که همان روز را استراحت کنید و کارهای خود را از روز بعد شروع کنید، البته توجه داشته باشید که این استراحت اجباری نیست، مگر آن که پزشک معالج شما با توجه به شرایط خاصی که ممکن است داشته باشید برای شما استراحت اجباری را تجویز کند.

قیمت تزریق بوتاکس خط خنده به چه عواملی بستگی دارد؟

در این قسمت قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم که قیمت تزریق بوتاکس برای بر طرف کردن خط خنده چگونه تعیین می شود.

توجه داشته باشید که برای قیمت تزریق بوتاکس نمی توان مبلغی را به طور ثابت بیان کرد، زیرا به عوامل متعددی بستگی دارد، اما می توانیم همین عوامل موثر بر قیمت را شرح دهیم تا خواننده بداند که با چه محدوده قیمتی روبه رو خواهد بود.

 

مهم ترین عاملی که در تعیین قیمت تزریق بوتاکس خط خنده موثر است، نوع بوتاکسی است که برای این کار استفاده می شود.

بوتاکس های موجود در بازار ایران انواع مختلفی دارند و ساخت کشورهای گوناگونی هم هستند، هر یک از این بوتاکس ها قیمت هایی دارند که شرکت سازنده با توجه به کیفیت تولید برای آن ها در نظر گرفته است.

در این مورد به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که قیمت یک بوتاکس تولید شده در کشورهای دیگر به قیمت دلار هم بستگی دارد.

البته واضح و مشخص است که این تاثیر به صورت غیر مستقیم وجود دارد.

به همان میزان که شاهد بالا رفتن قیمت دلار هستیم، قیمت بوتاکس های خارجی هم افزایش پیدا می کند.

نکته دیگری که در رابطه با عوامل موثر بر قیمت بوتاکس خط خنده باید به آن توجه داشته باشید این است که حجم بوتاکس تزریق شده هم از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت است.

حجم بوتاکسی که مورد استفاده قرار می گیرد به میزان چین و چروک ها و عمق آن بستگی دارد. طبیعتا شاهد این هستیم که خط های خنده ی عمیق تر، نیاز به بوتاکس بیشتری دارند و همین امر سبب بالا رفتن قیمت هم خواهد شد.

توجه داشته باشید که به میزان چین و چروک های صورت، عوامل شخصی گفته می شود و برای هر کسی با دیگری متفاوت خواهد بود.

در رابطه با مقدار چین و چروک ها و عمق خط خنده، شما نمی توانید هیچ نظر دقیقی داشته باشید و پزشک متخصص با معاینه کرن شما به این نتیجه می رسد که خط های خنده به چه اندازه ای عمیق هستند و برای رفع آن به چه میزان بوتاکسی احتیاج است.

عامل دیگری که در تعیین قیمت بوتاکس خط خنده اثر می گذارد، مرکزی است که تزریق در آن جا انجام خواهد شد. متاسفانه شاهد این هستیم که بعضی از آرایشگاه ها اقدام به تزریق بوتاکس می کنند و بعضی از افراد برای آن که هزینه کمتری را پرداخت کنند این مراکز را انتخاب می کنند. توصیه می کنیم که تزریق بوتاکس را فقط در کلینیک ها و بیمارستان ها انجام دهید.

در انتخاب مرکز مناسب برای تزریق بوتاکس به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که بعضی از آرایشگاه ها هم تزریق بوتاکس را انجام می دهند و گفتیم که هرگز برای تزریق بوتاکس این مراکز را انتخاب نکنید.

در ادامه قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم که یک مرکز خوب برای تزریق بوتاکس چه ویژگی هایی باید داشته باشد، پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

در انتخاب مرکز مناسب برای تزریق بوتاکس به چه نکاتی باید توجه کرد؟
در انتخاب مرکز مناسب برای تزریق بوتاکس به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در ابتدا باید توجه داشته باشید که مرکز انتخاب شده، مرکزی پزشکی و دارای مجوز باشد. هنگامی که به مرکز پزشکی مجوز داده می شود، یعنی آن مکان از نظر فاکتورهای متعددی مانند رعایت بهداشت مورد تائید است و می توانید به آن اطمینان کنید، پس چک کردن کارت بهداشت و مجوز مرکز را فراموش نکنید.

مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در مرکز انتخاب شده شما باید پزشک های متخصص و ماهری وجود داشته باشند که تزریق بوتاکس را انجام بدهند.

توجه کنید

تزریق بوتاکس کاری بسیار حساس است که احتیاج به مهارت و تخصص بالایی دارد و نمی توان این کار را به صورت تجربی یاد گرفت و احتیاج به سپری کردن دوره های تخصصی دارد.

مرکز تزریق بوتاکس خود را با توجه به موارد گفته شده انتخاب کنید و دقت داشته باشید که وجود یکی از آن ها کفایت نخواهد کرد.

آیا با کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس آشنایی دارید؟
آیا با کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس آشنایی دارید؟

مرکزی که در آن بوتاکس تزریق می شود، باید بهداشتی و به دور از هر گونه آلودگی باشد. استفاده از وسایل یک بار مصرف برای تزریق بوتاکس ضروری است و سبب جلوگیری از عفونت خواهد شد.

در انتها به این موضوع تاکید می کنیم که هرگز مراکزی مانند آرایشگاه ها را برای تزریق بوتاکس خود انتخاب نکنید. تزریق بوتاکس در این مراکز اگر چه هزینه کمتری را به دنبال دارد، اما توجه داشته باشید که در آینده برای جبران مشکل به وجود آمده باید هزینه های بیشتری را پرداخت کنید. برای سلامت خود ارزش قائل باشید و آن را برای مبلغی پائین به خطر نیندازید.

آیا می دانید یک بوتاکس استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که بوتاکس های موجود در بازار ایران انواع گوناگونی دارند، اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا همه بوتاکس های موجود در بازار استاندارد هستند؟ به دلیل اهمیت بسیار بالای این موضوع به این نتیجه رسیدیم که در این مقاله قسمتی را به این موضوع اختصاص دهیم و آن را به صورت مجزا بررسی کنیم.

آیا می دانید یک بوتاکس استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟
آیا می دانید یک بوتاکس استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

در این قسمت سعی داریم ویژگی های یک بوتاکس استاندارد را بیان کنیم. در ایرانی وزات بهداشت وظیفه بررسی بوتاکس های وارد شده به کشور را دارد. یعنی بوتاکس های وارداتی باید در ابتدا تائیدیه وزارت بهداشت را داشته باشند و سپس در بازار توزیع شوند. البته دقت داشته باشید که در این بین، افراد سودجویی وجود دارند که فقط به فکر منافع مالی خود هستند.

متاسفانه باید بگوییم که در بازار ایران، بوتاکس هایی وجود دارند که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده اند. کاملا واضح و طبیعی است که بوتاکس های قاچاق، هیچ تائیدیه ای از وزارت بهداشت ندارند و استفاده از آن ها خطرهای جدی را برای شخص پیش خواهد آورد.

مرکز معتبر

البته لازم به ذکر است که اگر مرکز معتبری را برای تزریق بوتاکس خود انتخاب کنید، تقریبا می توانید مطمئن باشید که از بوتاکس استاندارد برای تزریق استفاده می کنند. این موضوع باز هم اهمیت انتخاب مرکز معتبر و پزشک متخصص را نمایان می کند.

در نهایت با توجه به مطالب گفته شده می توان نتیجه گرفت که قیمت تزریق بوتاکس خط خنده چگونه و با توجه به چه عواملی مشخص می شود. توجه داشته باشید که همانطور که در مطالب بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، قیمت بوتاکس را به طور دقیق و ثابت نمی توانیم بیان کنیم، اما عوامل موثر بر قیمت را به طور مفصل توضیح داده ایم.

مرکز معتبر
مرکز معتبر

همانطور که گفتیم عوامل شخصی مانند مقدار چین و چروک و عمق خط خنده بر روی مقدار بوتاکس تزریق شده تاثیر می گذارند و این مقدار به همراه نوع بوتاکس تزریق شده، مرکزی که در آن تزریق انجام می شود و دیگر مواردی که در بالا نام برده ایم از جمله عواملی هستند که به طور مستقیم بر روی قیمت تزریق بوتاکس خط خنده اثر می گذارند.

در این مقاله سعی بر این داشتیم که از مفاهیم پایه و اساسی بوتاکس را بررسی کنیم و گفتیم که

بوتاکس از سم باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم گرفته می شود و کاربرد های فراوانی دارد.

کاربردهای تزریق بوتاکس را به دو دسته درمانی و زیبایی تقسیم کردیم و هر یک از این موارد را به طور کامل بررسی کردیم.

همانطور که در مطالب بالا هم گفتیم؛ تزریق بوتاکس برای درمان سر دردهای میگرنی، تعرق بیش از اندازه کف دست، کف پا و زیر بغل و متقارن کردن صورت کاربرد دارد. به این موضوع هم اشاره کردیم که تزریق بوتاکس برای بالا بردن نوک بینی، بالا بردن ابرو، بر طرف کردن خنده لثه ای و بر طرف کردن چین و چروک های صورت به کار می رود.

در این مقاله سعی بر این شد که مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس و بعد از آن هم شرح دهیم که شخص بداند قبل و بعد از تزریق بوتاکس چه کارهایی باید انجام دهد یا  از چه اقداماتی پرهیز کند.

به این موضوع اشاره کردیم که قبل از تزریق بوتاکس مصرف دخانیات، نوشیدنی های الکلی، ویتامین E و بعضی از داروهای خاص باید فراموش شود.

در رابطه با مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس هم به این موضوع اشاره کردیم که تا پنج ساعت بعد از تزریق نباید دراز بکشید، سر خود را به جلو یا عقب خم کنید، ناحیه مورد نظر را لمس کند و تا یک روز بعد از تزریق بوتاکس از فعالیت های ورزشی، بلند کردن اجسام سنگین و انجام کارهای سخت خودداری کنید.

در انتهای مقاله هم ویژگی های یک مرکز خوب برای تزریق بوتاکس را بیان کردیم و گفتیم که از تزریق بوتاکس در مکان هایی مانند آرایشگاه ها خودداری کنید. همینطور ویژگی های یک بوتاکس استاندارد را بیان کردیم و گفتیم که اگر در انتخاب مرکز مورد نظر خود دقت داشته باشید، از استاندارد بودن بوتاکس تزریقی هم می توانید مطمئن شوید.

از اینکه تا انتهای مقاله قیمت تزریق بوتاکس خط خنده ما را همراهی کردید متشکریم

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید