میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

عکس جراحی زیبایی واژن
عکس جراحی زیبایی واژن

لیست موضوعات

عکس جراحی زیبایی واژن

در این مقاله درباره عکس جراحی زیبایی واژن توضیحاتی به شما ارائه میدهیم. و انواع جراحی های زیبایی واژن را به شما معرفی کنیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

لیزر مونالیزا چیست؟

لابیاپلاستی و کاربرد آن چه است؟

تنگ کردن واژن چگونه انجام میشود؟

 

لیزر مونالیزا تاچ

از این لیزر برای برای روشن کردن ،تنگ کردن واژن،جوانسازی واژن،لابیاپلاستی ،درمان مشکلات دوران یائسگی، درمان بی اختیاری ادراری و.. استفاده میشود. از ویژگی این لیزر اینکه نیازی به بیهوشی نیست و این کار سرپایی انجام میشود.هزینه کمتری از جراحی دارد.بدون درد و خونریزی و بعد از سه جلسه نتیجه مطلوب حاصل میشود.

این دستگاه با لیزر مخصوصی با عنوان CO2 کار میکند.به این صورت که هندپیس به آرامی وارد کانال واژینال میشود و سپس پرتو های لیزر به دیواره واژن تابیده میشود فرکانس و شدت اشعه لیزر با توجه به شدت مشکل فرد مشخص میشود و قابل تغییراست.

با انعکاس لیزر به دیواره این اشعه از سطح خارجی واژن عبور کرده و با اثرگذاری روی لایه های زیرین موجب تحریک کلاژن سازی در این بافت میشود.وقتی به عمق واژن برسد زخم ایجاد میکنددر نتیجه خود بدن شروع به ترمیم میکند و بافت نو ایجاد میکند ولی اثرات کلاژن سازی در بافت ناحیه واژینال زمان میبرد اما تغییرات محسوس آن در جلسه اول نیز مشاهده میشود.

لیزر مونالیزا تاچ
لیزر مونالیزا تاچ

از مزیت استفاده از این دستگاه این موارد را میتوان نام برد:

-هزینه بسیار کمتری شامل میشود

-استفاده از آن واژن را جوانتر میکند

مشکلات جنسی زنان را کاهش میدهد

-دوران نقاهت ندارد و بیمار بلافاصله درمان میشود

-بعد از انجام لیزر خانمها میتوانند رابطه جنسی عای و بدون درد داشته باشند

-این درمان عوارض ندارد

-لیزر مونالیزا هیچ درد و بی حسی ندارد.

-این لیزر PH واژن را تنظیم میکند در نتیجه موجب کاهش عفونت های واژینال میشود.

-لیزرمونالیزا فرآیند کلاژن سازی را سریعتر میکند و بافت تازه در داخل سطح واژن ایجاد میکند.

هزینه درمان با مونالیزا به میزان و مشکل شما بستگی دارد .برای روشن ساز واژن یک جلسه نیز رضایتبخش بوده اما برای درمان بیماریهای دیگر باید جلسات بین 2تا5 جلسه باشد و بین جلسات 4تا8 هفته فاصله باید باشد.

از مزیت استفاده از این دستگاه این موارد را میتوان نام برد:
از مزیت استفاده از این دستگاه این موارد را میتوان نام برد:

لابیا پلاستی

لابیا پلاستی عملی جراحی است که از طریق آن شکل ظاهری لبه های داخلی یا لبه های بیرونی واژن را بهتر میشود.و بیشتر خانمها خواهان کاهش اندازه یا طول لبه داخلی واژن خود را دارند و تمایل ندارند که لبه های داخلی واژن از لبه بیرونی آن بیرون نزند. میزان تمایل خانمها برای این عمل در سالهای اخیر زیادتر شده است .

بیشتر زنان برای داشتن واژنی با ظاهری زیباتر دست به این عمل میزنند.و برخی خانمها بخاطر ناراحتی در لباس پوشیدن و تمرینات ورزشی یا مشکلات در رابطه جنسی خواهان این عمل هستند.

البته بیرون زدگی لبه های داخلی واژن امری طبیعی است اما اگر واژن لبه های بزرگتری داشته باشد موجب درد و نارحتی و خجالت در فرد میشود.اما عمل لابیلاپلاستی موجب میشود شخص حسی بهتر بخود داشته باشد.

لابیا پلاستی
لابیا پلاستی

از دلایل اصلی تمایل خانم ها به این عمل این موارد را میتوان نام برد:

-ظاهری زیبا و تمیز داشتن

-افزایش تقارن ظاهر واژنها

-درد در مقاربت جنسی

-دیر تحریک شدن کلیتوریس به دلایل پوستهای اضافی کلیتوریس

-داشتن درد در انجام برخی فعالیتها

-مشکل داشتن برای پوشیدن لباسهای تنگ مثل شلوار چسبان

-احساس سایش و سوزش در فعالیت های شدید مثل ورزش

از دلایل اصلی تمایل خانم ها به این عمل این موارد را میتوان نام برد:
از دلایل اصلی تمایل خانم ها به این عمل این موارد را میتوان نام برد:

روشهایی مختلف برای این عمل وجود دارد اما دو روش بیشترین کاربرد را دارد

روشtrim

روش wedge

در روش اول لبه های داخلی واژن بریده میشود و دو لبه بخیه میخورند از مزایای این روش سریع بودن آن است اما احتمال بجا ماندن جای زخم درآن وجود دارد به همین دلیل عمل دوم بیشترین کاربرد را دارد.

در روشwedge  یک برش v شکل در مرکز لبه اضافی ایجاد میشود و چون مرز طبیعی لبه واژن حفظ میشود این روش نسبت به قبلی بهتر است.برای این عمل پزشک میتواند از تیغ جراحی یا لیزر استفاده کند تا برشهای دقیق تری انجام گیرد.

دقت در برش نتیجه خیلی بهتری در عمل دارد.بطوریکه شخص بعد از عمل و نیم ساعت استراحت میتواند به خانه برگردد البته حین این عمل میتوان کلاهک کلیتوریس را نیز کوچک کرد که عملی جداگانه محسوب میشود.

در این عمل کل ناحیه واژن باید کاملا بررسی شود طوریکه اجزای بیرونی آن از نظرسایز متناسب باشد.زیرا در بعضی ها پوست اضافی نیز در ناحیه کلاهک کلیتوریس و لابیا دارند که اگر فقط لابیا عمل شود نیمه بالایی شکلی نامتعارف بخود میگیرد در نتیجه بهتراست همزمان با جراحی لابیاپلاستی پوست اضافی کلاهک کلیتوریس واژن هم کوچک شود.

مدت زمان این عمل معمولا یکساعت است این عمل جراحی بی خطر است اما بعد از عمل بدلیل بخیه های موجود شخص باید از کمپرس یخ تا یک روز استفاده کندو سه روز هم امکان درد و ورم در ناحیه واژن وجود دارد.

که با مسکن نیز درمان میشود.و بعد از یکماه رابطه جنسی خود را میتواند شروع کند.اما سن مناسب این عمل برای دختران بالای 20 سال تا خانمهای 50 سال است.دختران باکره نیز میتوانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند زیرا به پرده بکارت آنها آسیبی وارد نمیشود

این عمل با بی حسی انجام میشود در نتیجه درد کممتری حس خواهد شد.لابیاپلاستی هیچ تاثیر بر روی میل جنسی ندارد.زیرا اعصاب جنسی در لابیا وجود ندارد.

روشهایی مختلف برای این عمل وجود دارد اما دو روش بیشترین کاربرد را دارد
روشهایی مختلف برای این عمل وجود دارد اما دو روش بیشترین کاربرد را دارد

سفید کردن واژن

تیرگی پوست دستگاه تناسلی زنان درمانهای متفاوتی دارد که  قبلا از موادهای شیمیایی موضعی برای روشن سازی واژن و مقعد استفاده میشد که نتیجه خاصی دربرنداشت و راه حل هایی موقتی بودند.

عوامل مختلفی موجب تیرگی واژن می شوند.مهمترین آن ژنتیکی بودن آن است.از عوامل دیگر بالارفتن سن،تغییرات هورمونی،پوشیدن لباس تنگ،پیاده روی زیاد،کمبود ویتامین،بارداری،عفونتهای پوستی و قارچی.درمان این تیرگی با لیزر مونالیزاتاچ استفاده میشود.

که لایه های قسمت تیره شده پوست را از بین میبرد.این عمل سریع می باشد.و در مدت زمان30 دقیقه انجام میشود.که قبل از شروع این کار از کرم بی حس کننده استفاده میشود.سپس اشعه ای بی خطر به دستگاه تناسلی می تابد این اشعه رنگدانه پوستی را از بین میبرد و باعث رفع تیرگی واژن میشود.

اثر این لیزر درمانی طولانی مدت است و علاوه بر رفع تیرگی جووانسازی نیز دارد.مراقبت های پس از لیزر اینکه ناحیه تناسلی باید تا 4-2 روز تمیز و خشک نگهدار شود. سوزش و درد طبیعی است.تعداد جلسات آن یک تا سه جلسه است.

سفید کردن واژن
سفید کردن واژن

درنوشته سعی شد برخی از خدمات زیبایی واژن مانند جوانسازی و روشن سازی و تنگ کردن واژن و یا کاستن لبه های واژن را به شما معرفی کنیم ضمن اینکه برای درمان این مسائل از تکنولوژی بنام لیزر مونالیزا استفاده میشود.

از اینکه تا انتهای مقاله عکس جراحی زیبایی واژن با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم ازمقاله عکس جراحی زیبایی واژن کمال استفاده را برده باشید

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۱۳۷۴در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۱۳۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال۱۳۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید