میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

سوالات رایج در مورد بوتاکس
سوالات رایج در مورد بوتاکس

لیست موضوعات

سوالات رایج در مورد بوتاکس

در این مقاله قصد داریم سوالات رایج در مورد بوتاکس را مورد بررسی قرار دهیم. بوتاکس امروزه جزو رایج­ترین عمل­های زیبایی­ست. بوتاکس ترکیبی است از یک نوع سم به اسم بوتولینوم که اگر در درزهای مورد نظر استفاده شود کاملا بی خطر است. این کار باعث فلج شدن عضلات ناحیه­ای که تزریق شده میشود و ظاهری جوان­تر را برای یک دوره ایجاد میکند.

سوالاتی که ممکن است ذهن هر کسی را درگیر کند

  1. هزینه بوتاکس چقدر است
  2. ماندگاری بوتاکس تا چه زمانیست
  3. خطرات و عوارض جانبی بوتاکس کدامند
  4. آیا انجام بوتاکس روش درمانیست؟ و نیازمند سن خاصی است؟
  5. تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیر دهی مشکلی دارد؟
  6. از چه چیزهایی باید پرهز کرد
  7. بعد از تزریق چه کاری باید انجام داد

سوالات رایج در مورد بوتاکس
سوالات رایج در مورد بوتاکس

هزینه بوتاکس چقدر است:

بسته به نوع ماده مورد استفاده و مکان آن هزینه بوتاکس می­تواند متغییر باشد. این عمل هم مانند دیگر عمل­های زیبایی نیاز به تخصص دارد و هر شخصی قادر به انجام آن نیست و نباید بخاطر ارزان بودن در برخی از کلینیک­ها طمع کنید. اگر واقعا قصد انجامش را دارید حتما تحقیق کنید و مکان مناسبی برای انجام عمل پیدا کنید.

هزینه بوتاکس چقدر است:
هزینه بوتاکس چقدر است:

ماندگاری بوتاکس تا چه زمانیست:

بعد از تزریق این ماده راه انتقال دهنده عصبی حایل شده و ماهیچه ها هیچ گونه حرکتی نخواهند داشت که این خود باعث از بین رفتن چروک می شود. ماندگاری بوتاکس بین افراد می تواند دوره متفاوتی بین 4 تا 6 ماهه داشته باشد که این خود میتواند راهی برای از بین رفتن چروک ها در طول سال باشد.

ماندگاری بوتاکس تا چه زمانیست:
ماندگاری بوتاکس تا چه زمانیست:

خطرات و عوارض جانبی  بوتاکس کدامند:

بوتاکس حتما باید توسط یک دکتر متخصص انجام شود. اگر این تزریق به درستی انجام نشود ممکن است عوارض ناراحت کننده­ای را داشته باشد که بعد ازچند ساعت خود را نشان میدهد اما عوارض اصلی بعد از گذشت حدود یک هفته مشخص می­شود.

توصیه اکید ما به شما این است که کلینیک تخصصی و استاندارد را انتخاب کنید. از بوتاکس به عنوان فیلتر خاصی نمیتوان استفاده کرد مانند تزریق برای افزایش حجم لب در برخی افراد بعد از استفاده ممکن است در قسمت هایی از بدن به خصوص در ناحیه پیشانی ایجاد سردرد کند که این امری طبیعی است و جایی برای نگرانی افراد ندارد.

در برخی افراد این باور وجود دارد که بوتاکس پوست را روشن کرده و روی رنگدانه ها تاثیر میگذارد اما این ذهنیت کاملا اشتباه است بوتاکس در کاهش تعریق میتواند موثر باشد بطوری که از بوتاکس برای کاهش عرق زیر بغل هم استفاده می کنند که اثر آن بین 7 تا 8 ماه متغییر است.

از دیگر تاثیرات بوتاکس هم میتوان به درمان برخی خارش های عصبی، کاهش میزان افسردگی و سردردهای میگرنی و هم جوش خوردن زخم ها بخصوص در ناحیه پیشانی اشاره کرد و که باعث افزایش خونرسانی میشود و در بهبود ریزش مو نقش موثری دارد و نتیجه نهایی زیبایی را دوچندان میکند.

خطرات و عوارض جانبی  بوتاکس کدامند:
خطرات و عوارض جانبی  بوتاکس کدامند:

آیا انجام بوتاکس روش درمانیست؟ و نیازمند سن خاصی است؟

در برخی افراد جوان که بخاطر عادت هایی مثل اخم کردن در مواجهه با نور آفتاب یا حین مطالعه،چین هایی روی پیشانی یا کنار چشمشان ظاهر میشود بوتاکس هم میتواند روشی درمانی و هم پیشگیری کننده باشد.اوایل در حالت های آرام بودن این چین ها روی صورت باقی نمیماند اما بعد از گذشت زمان و تکرار این عمل الیاف کلاژن پوست شکسته شده که در این شرایط حتی در حالت آرام چین ها روی صورت قابل مشاهده است.

برای بوتاکس سن خاصی مطرح نشده و هر زمان که در صورت شما چین و چروک مشاهده شد میتوانید از این عمل استفاده کنید اما باید یادتان باشد زمانی که این کار را شروع کردید تزریق ها را ادامه دار دنبال کنید و بعد از چند بار استفاده آن را رها نکنید.

بوتاکس چین های استاتیک را تاحد زیادی رفع میکند و درمان کننده کامل چین های دینامیک است. اگر شخص بیمار 6 ماه یک بار بوتاکس را تکرار کند همه این چین ها ممکن است از بین برود و برای افرادی که زیاد اخم میکنند تزریق این ماده ضروری است.

آیا انجام بوتاکس روش درمانیست؟ و نیازمند سن خاصی است؟
آیا انجام بوتاکس روش درمانیست؟ و نیازمند سن خاصی است؟

تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی مشکلی دارد:

در بسیاری بیماران که در دوران بارداری اصرار به انجام این کار داشته اند هیچ مشکلی پیش نیامده اما با این حال انجام آن به این بیماران توصیه نمی شود و بهتر آن است که صبر کنند تا بعد از اتمام دوره بارداری شروع به تزریق کنند، البته اگر کسی بدون اطلاع از بارداری خود این عمل را انجام دهد نباید نگرانی نسبت به موضوع داشته باشد چون به واسطه تزریق بوتاکس لازم به سقط جنین نیست.

حال اگر فرد در دوران شیردهی تزریق را انجام دهد حتما باید با مطالعه و اطمینان خاطر از متخصص،از برندهای مورد تایید سازمان غذاو دارو استفاده کند. تزریق مواد چینی که پروتئین و دوزهای غیر استاندارد دارند هم برای استفاده کننده و هم برای جنین میتواند خطرات بسیاری را به همراه داشته باشد.

تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی مشکلی دارد:
تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی مشکلی دارد:

از چه چیزهایی باید پرهیز کرد:

ممکن است داروهای ضد التهاب خون بیمار را رقیق کرده و خونمردگی و خونریزی را افزایش دهد برای جلوگیری از آن باید استفاده از این داروها را از 4 روز قبل تا 4 روز بعد از تزریق قطع کنند.

در صورت استفاده از ناپروکسن، بروفن، آسپرین،هپارین، ایندومتاسین و … بهتر آن است که به پزشک خود اطلاع دهید. مصرف الکل نیز میزان خونمردگی را تشدید می کند. استفاده از کرم های ضد آفتاب را تا 1 روز بعد از تزریق به تعویق بیاندازید. در روز تزریق از آرایشگاه و حمام استفاده نکنید

از چه چیزهایی باید پرهیز کرد:
از چه چیزهایی باید پرهیز کرد:

بعد از تزریق چه کاری باید انجام داد:

محلی که تزریق صورت گرفته را باید تا 24 ساعت مالش ندهید و از ورزش های سنگین، خم شدن، دراز کشیدن و خوابیدن تا 4 ساعت بعد از تزریق خودداری کنید.

محل تزریق را تا 24 ساعت با سشوار، باد بخاری، ماشین، سونا و …گرم نکنید چون باعث برافروختگی صورت می شود. بعد از تزریق از مسکن استفاده نکنید در صورت نیاز مصرف استامینوفن کفایت میکند. در صورت افتادگی پلک یا ایجاد خون مردگی و تورم شدید حتما بهتر است با پزشک خود تماس بگیرید.

بعد از تزریق چه کاری باید انجام داد:
بعد از تزریق چه کاری باید انجام داد:

پس در نگاهی کلی به این نتیجه میرسیم که برای استفاده باید حتما مطالعه و بررسی کرد و بهترین نوع بوتاکس را از سازمان غذاو دارو انتخاب کرد.

امیدواریم از مطلب سوالات رایج در مورد بوتاکس کمال استفاده را برده باشید

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه درخشان ازسال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه موفق در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا تاچ از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید