میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن
زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن

لیست موضوعات

زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن

در این مقاله سعی داریم درباره زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن با شما صحبت کنیم.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و کشف و اختراع دستگاه ها و وسایل مختلف زیبایی و مراقبت، سطح توقع و خواسته های بشر هم بالا رفته و انتظارات بیشتری برای دریافت خدمات دارند. زیبایی چیزی است که همه انسانها به آن توجه می کنند و تمایل به انجام آن دارند.

زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن
زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن

غیر از زیبایی پوست و مراقبت از آن عمل ها و روشهای زیبا سازی قسمتهای مختلف بدن هم قابل توجه است. بسیاری از خانم از ظاهر نازیبا و نامتناسب اندام تناسلی شان ناراضی هستند و تمایل دارند، با روش های مختلف این مشکل را برطرف کنند.

خانم ها ممکن است، با مشکلات مختلفی در ناحیه واژن مواجه باشند

خانم ها ممکن است، با مشکلات مختلفی در ناحیه واژن مواجه باشند. بعضی ها از تیرگی ناحیه واژن شاکی هستند، بعضی ها از لاغری و خشکیدگی، بعضی ها از گشادی واژن و بعضی ها هم از نامتناسبی لبه ها واژن ناراضی هستند.

تمام این موارد با روش های مختلفی از جمله عمل جراحی یا لیزر یا روش های دیگر قابل برطرف شدن هستند و به همین دلیل این چند سال اخیر این گونه عمل های زیبایی که نوعی عمل های جراحی پلاستیک هستند، بسیار مورد استقبال خانم قرار گرفته است و در بیشتر مواقع خانم برای زیبا سازی واژن به این عمل ها می پردازند

و البته هستند، کسانی که به خاطر مشکلات و ناراحتی هایی که در ناحیه تناسلی احساس می کنند، این جراحی ها را انجام می دهند. در این مقاله قصد داریم روش های مختلف برای برطرف کردن مشکلات مذکور را بیان کنیم و به توضیحاتی در مورد آنها بپردازیم.

خانم ها ممکن است، با مشکلات مختلفی در ناحیه واژن مواجه باشند
خانم ها ممکن است، با مشکلات مختلفی در ناحیه واژن مواجه باشند

اندام انسان ها در اثر افزایش سن، بافت چربی و عضلانی خود را از دست می دهند و باعث شل شدگی ماهیچه ها می شود.

پوست بدن انسان بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد

پوست بدن انسان بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد و با گذشت زمان و افزایش سن و شرایط محیطی مانند در معرض آفتاب قرار گرفتن، لطافت و صافی پوست مخصوصا پوست صورت را از بین می رود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و حالت شل شدگی و افتادگی پیدا می کند. ناحیه تناسلی هم از این قاعده مستثنی نیست و به مرور زمان دچار مشکلاتی از این قبیل می شود.

قسمت تناسلی یکی از بخش های بدن است که خیلی زود بر اثر افزایش سن یا عوامل دیگری که مهمترین آن زایمان طبیعی است، حالت و شکل اصلی اش از بین می رود.

این ناحیه ممکن است، دچار چین و چروک شده و حالت ارتجاعی و صافی خود را از دست بدهد. این مسئله به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از عوامل آن کاهش سطح استروژن است که این کاهش ترشح به خاطر افزایش سن، زایمان و یائسگی ممکن است، اتفاق بیفتد.

ابتدا به توضیح مختصری در مورد ناحیه تناسلی بانوان می پردازیم. ناحیه تناسلی بانوان شامل کلیتوریس، لبه های کوچک یا داخلی. این لبه ها از نظر اندازه و ظاهری در خانم ها متفاوت است. و لبه های بزرگ یا بیرونی که لبه های کوچک و کلیتوریس را می پوشانند. لبه های بیرونی نقش پوشانندگی و محافظت از قسمت های داخلی و حساس را به عهده دارد.

شکل ظاهری اندام تناسلی در خانم ها متفاوت است

شکل ظاهری اندام تناسلی در خانم ها متفاوت است و نیز به مروز زمان و با بالا رفتن سن یا زایمان یا لاغری بیش از اندازه تغییر می کند،

البته در بعضی موارد خانم ها به دلیل مشکلات مادر زادی که در ناحیه تناسلی خود دارند، به انجام این گونه عمل های زیبایی واژن رو می آورند و سعی در برطرف کردن مشکلات شان می کنند که گاهی اگر این گونه مشکلات مادر زادی برطرف نشود، باعث ایجاد مشکلات بزرگتری مانند نازائی و غیره می شود.

مشکلاتی مانند: مسدود بودن مهبل زنان، رشد ناقص رحم یا مهبل آنها گاهی اوقات عدم تقارن لبه ها، بزرگی یا افتادگی لبه ها یا چین و چروک ایجاد شده علاوه بر عدم زیبایی ممکن است، باعث ایجاد مشکلاتی در خانم ها شود.

بعضی از خانم ها به خاطر عدم رضایت از ظاهر اندام تناسلی خود ممکن است، دچار کاهش اعتماد به نفس یا خجالت از همسر خود شوند و یا زمان مقاربت جنسی احساس درد داشته باشند

و این مسئله در برقراری رابطه جنسی مشکلاتی ایجاد می کند و باعث می شود، رابطه جنسی با کیفیت و لذت بخشی نداشته باشند، همچنین بزرگی لبه های واژن در بانوان باعث می شود که در انتخاب لباس یا شلوار دلخواه شان محدودیت داشته باشند و نتوانند لباس های باب میل شان را بپوشند.

شکل ظاهری اندام تناسلی در خانم ها متفاوت است
شکل ظاهری اندام تناسلی در خانم ها متفاوت است

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

مفهوم زیباسازی واژن چیست؟

انواع روش های جراحی زیباسازی واژن چیست؟

کوچک کردن کلیتوریس به چه صورت است؟

واژینو پلاستی به چه شکل انجام میگیرد؟

لابیاپلاستی چیست؟

راههای چاق شدن واژن چیست؟

چه چیزی به عنوان پرکننده ، برای چاق شدن واژن ترجیح داده می شود؟

جراحی چاق شدن واژن به چه شکل است؟

عوارض بعد از جراحی چاق شدن واژن چیست؟

مراقبت و توصیه های پزشکی بعد از جراحی چاق شدن واژن چیست؟

چرا خانم ها تمایل به انجام جراحی های زیبایی دارند؟

عمل زیبایی لابیاپلاستی به چه صورت انجام می شود؟

بعد از انجام عمل لابیاپلاستی توجه به چه نکاتی ضروری است؟

آیا سن خاصی برای انجام عمل لابیاپلاستی باید مد نظر گرفته شود؟

روش های پرکردن و چاق دیده شدن واژن.

سوالات متداول در مورد روش زیبایی ناحیه تناسلی با پر کردن واژن:

سایر روش های زیباسازی و جوانسازی واژن.

توصیه هایی برای تاثیر و ماندگاری بیشتر عمل های زیبایی واژن:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن با ما همراه باشید.

مفهوم زیباسازی واژن

مفهوم زیبایی شناسی واژن،شامل جراحی های نسبتا ساده ای مثل: کوچک کردن کلیتوریس ،واژینوپلاستی، لابیا پلاستی  و چاق شدن واژن در زنان است.

اخیرا شاهد افزایش تعداد قابل توجهی از مطالبات مربوط به انواع مختلفی از عمل های زیبایی شناسی واژن بوده ایم، دلیل این افزایش شاید بیشتر شدن اطلاعات و آگاهی زنان راجب به مزایای انجام دادن این جراحی ها و همچنین سهولت انجام این جراحی هاست. سالها تجربه  در انجام این عمل ها نشان داده است که این عمل های نسبتا ساده و کم خطر و بسیار مؤثر هستند.

مفهوم زیباسازی واژن
مفهوم زیباسازی واژن

انواع روش های جراحی زیباسازی واژن

1) کوچک کردن کلیتوریس

در این جراحی  با کوتاه کردن پوست اضافی که در اطراف کلیتوریس قرار دارد باعث افزایش لذت جنسی و بهبود ظاهر در واژن زنان میشود.زمانی که پوست اضافه به کلیتوریس چسبیده است، می تواند از اصطکاک مناسب برای تحریک جنسی جلوگیری کند.

در بعضی موارد، باعث درد در هنگام مقاربت جنسی و رابطه جنسی می شود. برداشتن دقیق پوست اضافی، با تحریک قسمت کلیتوریس، لذت جنسی را افزایش می دهد، به طوری که اکثر زنان به ارگاسم کامل می رسند.

2)واژینوپلاستی 

روش این جراحی به این گونه است که راه واژن را از طریق جراحی تنگ می کنند و باعث بهبود  مشکلاتی چون:  پایین آمدن رحم، بی اختیاری در ادرار کردن و همچنین بهبود  لذت جنسی با افزایش اصطکاک در دیواره ی واژن زنان می شوند.

در واقع واژینوپلاستی در ابتدا برای درمان بی اختیاری ادرار از طریق تجدید و بازسازی دیواره واژن شل شده یا ضعیف شده استفاده می شد. بعدها به عنوان یک مزیت مثبت اضافی، زنان اعلام کردند که لذت جنسی پس از انجام این جراحی در آن ها افزایش یافته است. از آن زمان تا الان شاهد گسترش بسیاری از تکنیک های جراحی در این زمینه شده ایم.

3) لابیا پلاستی

این جراحی  برای زیباسازی لبه های داخلی و خارجی در واژن  زنان استفاده می شود. عدم تقارن، شل شدن لبه ها، از دست دادن کشش و نقص های شناخته شده می تواند منجر به درد و ناراحتی شود.

این درد ها ممکن است زن ها را از انجام برخی از ورزش ها منع کند و یا از لذت بردن آن ها در رابطه جنسی جلوگیری کند و یا مانع پوشیدن لباس های تنگ و بیکینی در برخی از زنان شود. در این روش با استفاده از جراحی یا لیزر قسمت های شل شده یا تضعیف شده و یا اضافی را از بین می برند و باعث تقارن و زیبایی در واژن زن ها می شوند. 

3) لابیا پلاستی
3) لابیا پلاستی

4)چاق شدن واژن 

 

الف) چاق کردن قسمت G واژن  

تزریق های کوچک پرکننده طبیعی که به قسمت G واژن تزریق میشود و حجم این قسمت را افزایش می دهد. در نتیجه، هنگام مراقبت جنسی اصطحکاک و برخورد بیشتری  با این نقطه و در نتیجه تحریک جنسی بیشتر واحساس لذت بیشتری در رابطه جنسی در زنان ایجاد می شود. این عمل میتواند به طور همزمان با دیگر جراحی های زیبایی شناسی واژن مثل لابیاپلاستی  نیز انجام شود.

 

ب) چاق کردن لب های بیرونی واژن

در برخی افراد با بالا رفتن سن و یا زایمان های متعدد ممکن است  لب های بزرگ واژن حالت شل و آویزان به خود بگیرد. این  حالت حتی ممکن است برای برخی افراد  زیر سی سال که هیچ زایمانی هم نداشته اند پیش بیاد این افراد دچار این ویژگی ژنیتیکی از ابتدای تولد خود هستند.

لب های بیرونی، در نمای خارجی، باید لبهای کوچک را به طور کامل بپوشاند و اگر به این حالت نباشد با انجام این جراحی لب های بیرونی را پر میکنند تا بتوانند لب های درونی را به طور کامل بپوشاند و همچنین حالت زیباتری به خود بگیرد.

بررسی انواع روش های جراحی زیبائی واژن

در این قسمت از نوشتار زیباسازی و روش های چاقی واژن به بررسی انواع روش های جراحی زیبائی واژن خواهیم پرداخت.

  • واژینوپلاستی: این روش مدلی جراحی زیبایی است که برای تنگ نمودن واژن که خواسته بسیاری از خانم هاست و معمولا بعد از زایمان عادی و نرمال ( طبیعی) پیش می آید، انجام می شود.
  • لابیاپلاستی، جراحی زیبایی است که روی لبه های ناحیه تناسلی انجام می شود.
  • پر کردن و افزایش حجم لبه های بیرونی یا لابیای خارجی که این عمل طرفداران بسیاری دارد و خانم های زیادی متقاضی انجام این کار هستند.
  • پر کردن نقطه G
  • برداشتن پوست اضافه از روی کلیتوریس که تاثیر زیادی روی بهتر شدن رابطه جنسی و به ارگاسم رسیدن زنان دارد.
  • فرونوپلاستی
  • پرینوپلاستی، نوعی جراحی زیبایی است که روی قسمت پرینه انجام می شود.
  • مونس پلاستی: در این نوع جراحی زیبایی افتادگی شکم روی قسمت تناسلی یا یک بزرگی بر فوق قسمت تناسلی زنان برطرف می شود.

انواع پرکننده، برای چاق شدن واژن

اولین انتخاب برای پر کردن لب بیرونی  واژن بهتر است از  چربی خود فرد باشد. در حالت دوم با درخواست بیمار و یا تشخیص پزشک متخصص از ژل های مخصوص پرکننده استفاده می شود.

 

جراحی چاق شدن واژن

پزشک متخصص با تزریق چربی خود فرد که اغلب از ناحیه ی شکم فرد گرفته می شود و یا با تزریق ژل این جراحی را انجام می دهد. این جراحی می تواند با بی حسی موضعی و یا بیهوشی خفیف در فرد اعمال شود.بعد از چند ساعت استراحت در اتاق جراحی، بیمار می تواند به خانه خود برود. در این جراحی زدن بخیه لازم نیست.

 

عوارض بعد از جراحی چاق شدن واژن

تورم در لب ها در هر دو روش تزریق، به ویژه در تزریق چربی بعد از جراحی اتفاق می افتد. تورم در عرض چند روز به تدریج کاهش می یابد. با استفاده از لباس زیر مخصوص در این دوره حساسیت می تواند کاهش یابد. استفاده از آنتی بیوتیک ها و داروهای درد پس از جراحی به کم تر شدن تورم ها کمک می کند.

عوارض بعد از جراحی چاق شدن واژن
عوارض بعد از جراحی چاق شدن واژن

مراقبت و توصیه های پزشکی بعد از جراحی چاق شدن واژن

  • بیماران تحت بیهوشی موضعی می توانند پس از یک یا دو ساعت از بیمارستان خارج شوند.
  • چگونگی مراقبت از قسمت جراحی شده پس از عمل از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • بعد از 24 ساعت استراحت فرد می تواند فعالیت روزانه خود را از سر بگیرد.
  • حمام کردن بعد از بیست و چهار ساعت بلامانع است.
  • قرار دادن پد در لباس زیر به مدت دو روز، راحتی را برای فرد فراهم می کند.
  • فعالیت های ورزشی نباید تا 1 الی 2 هفته انجام بگیرد.
  • شنا کردن تا 7 روز ممنوع است.
  • رابطه جنسی پس از 1 ماه و بعد از بهبودی کامل فرد و از بین رفتن تورم ها بلا مانع است.
  • لبیاپلاستی.تنگ کردن.سفید کردن واژن بدون درد و خونریزی و بخیه با لیزر مونالیزاتاچ کارامدترین لیزر روز دنیا توسط جراح دکتر زرگنج در کلینیک دکتر زرگنج انجام میشود جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

 

چرا خانم ها تمایل به انجام جراحی های زیبایی دارند؟

در این قسمت از نوشتار زیباسازی و روش های چاقی واژن به بررسی علل انجام جراحی های زیبایی توسط بانوان خواهیم پرداخت.

  • مهمترین عامل احساس درد در موقع انجام مقاربت جنسی است.
  • تمایل به داشتن ظاهری زیبا و بی عیب و نقص در ناحیه تناسلی
  • ایجاد تحریک بیشتر در ناحیه کلیتوریس به حذف لایه های اضافه
  • داشتن لبه های بزرگ غیر متعارف باعث ایجاد درد در زمان دوچرخه سواری یا فعالیتهایی نظیر این می شود.
  • احساس ناراحتی و سایش و سوزش هنگام انجام ورزش و دویدن

به خانم های عزیزی که متقاضی انجام عمل های جراحی زیبایی واژن هستند، توصیه می کنیم، قبل از انجام هر کاری حتما به یک پزشک متخصص و باتجربه مانند دکتر زرگنج فرد که تجربیات بسیار موفقی در روش های زیبایی ناحیه تناسلی دارند، مراجعه کنند و حداقل یک جلسه مشاوره با پزشک مورد نظر داشته باشند.

در این جلسه مشاوره، پزشک چگونگی انجام عمل برای برای شما توضیح می دهد و به شما می گوید قبل از انجام عمل و بعد از آن چه اتفاقاتی خواهد افتاد و چه انتظاری می توانید از این نوع عمل زیبایی داشته باشید، سپس شما با توجه به خواسته و انتظاری که از انجام عمل زیبایی واژن دارید، می توانید تصمیم بگیرید چه متدی را برای اقدام به آن گزینش کنید.

چرا خانم ها تمایل به انجام جراحی های زیبایی دارند؟
چرا خانم ها تمایل به انجام جراحی های زیبایی دارند؟

عمل زیبایی لابیاپلاستی به چه صورت انجام می شود؟

در این قسمت از نوشتار زیباسازی و روش های چاقی واژن به بررسی چگونگی انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی خواهیم پرداخت.

این عمل مربوط به لبه های ناحیه تناسلی می باشد. این عمل جزء عمل جراحی های بی خطر محسوب می شود. اگر شما این جراحی را توسط یک پزشک جراح ماهر و باتجربه و در یک مطب یا کلینیک معتبر انجام دهید، می توانید مطمئن باشید که خطری شما را تهدید نمی کند و به راحتی به خواسته و انتظارتان که داشتن یک ناحیه تناسلی زیبا و بی عیب و نقص است، دست پیدا کنید.

عمل زیبایی لابیاپلاستی به چه صورت انجام می شود؟
عمل زیبایی لابیاپلاستی به چه صورت انجام می شود؟

بیشتر خانم ها ترجیح می دهند، لبه های کوچک در داخل لبه های بزرگ قرار بگیرند و از آن بیرون نزنند، ولی در بعضی بانوان لبه های کوچک از لبه های بزرگ بیرون زده است و ظاهر آن را نازیبا کرده و گاهی باعث ایجاد ناراحتی هایی نیز می شود. برای همین در این عمل جراحی، پزشک جراح لبه های داخلی را کوچک کرده و آن را متناسب با لبه های بزرگ می کند و ظاهر آن را زیباتر می سازد.

این عمل از طریق روش های گوناگونی قابل انجام است، اما دو روش آن بیشتر طرفدار دارد و بیشتر جراحان توصیه می کنند، یکی از این دو روش برای انجام عمل زیبایی واژن انجام شود که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت:

روش تریم (Trim):

در این روش لبه های کوچک به اندازه مورد نیاز برش داده می شود و لبه های بریده شده بخیه زده می شود. مدت زمان این روش جراحی حدود یک ساعت می باشد.

این نوع جراحی زیبایی به روش بی حسی موضعی قابل انجام است و نیاز به بستری شدن طولانی مدت نیست و بیمار بعد از حدودا نیم ساعت می تواند مرخص شود و به منزل خود برگردد.

این روش نسبت به روش دوم عوارض بیشتری دارد. مثلا ممکن است، جای بخیه ها روی لبه داخلی باقی بماند. و همچنین این عمل نیاز به دقت بسیار بالایی دارد،

زیرا اگر لبه ها بیشتر از میزان مورد نیاز برش داده شود، ممکن است، شخص به نتیجه دلخواه نرسد. برای همین بیشتر افراد ترجیح می دهند، از روش دوم استفاده کنند.

روش Wedge:

در این روش جراحی زیبایی واژن، در لبه های داخلی یا لبه های کوچک یک برش وی(V) شکل ایجاد می شود و بافت بیشتری از قسمت بافت مرکزی برداشته می شود.

اگرچه این نوع عمل زیبایی واژن مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید، اما نتیجه آن بهتر از روش قبلی می باشد. برای انجام این روش از لیزر هم می توان استفاده کرد.

در این روش لبه ها شکل ظاهری خود را حفظ می کنند و جای بخیه ها هم باقی نمی ماند و همچنین با انجام عمل با استفاده از لیزر، دوره بهبودی کوتاه تر خواهد بود.

روش Wedge:
روش Wedge:

بعد از انجام عمل لابیاپلاستی ممکن است، عوارض کوتاه مدتی ایجاد شود که به زودی این عوارض برطرف می شود و جای نگرانی نیست. از جمله این عارضه ها می توان تورم را نام برد.

چون واژن دارای غدد لنفاوی و عصبی زیادی است، بعد از انجام عمل جراحی به خاطر آسیب های کمی که به این بافت ها و رگها وارد آمده است، این ناحیه دچار کمی تورم می شود که کاملا طبیعی است و نهایتا بعد از حدود یک ماه این تورم از بین می رود.

بعد از انجام عمل لابیاپلاستی توجه به چه نکاتی ضروری است؟

در این قسمت از نوشتار زیباسازی و روش های چاقی واژن به بررسی نکات مهم بعد از عمل زیبایی لابیاپلاستی خواهیم پرداخت.

معمولا بیماران بعد از انجام عمل جراحی زیبایی لابیاپلاستی به زودی بهبود می یابند و دوره نقاهت کوتاه مدتی دارد، اما بعد از انجام عمل باید به این نکات توجه شود:

بیمار تا سه روز بعد از عمل جراحی احساس درد و تورم در ناحیه تناسلی خواهد داشت که این مسئله کاملا طبیعی است و با مصرف داروهای مسکن مانند ایبوپروفن، البته با تجویز پزشک می توان این درد را کاهش داد.

برای کاهش تورم بعد از عمل باید در روز اول از کمپرس یخ استفاده شود و حتما ناحیه تناسلی تمیز نگه داشته شود که بیمار دچار عفونت در آن ناحیه نشود.

تا زمانی که ناحیه تناسلی بعد از عمل به طور کامل بهبود نیافته، بیمار نباید لباس های تنگ و چسب بپوشد.

بیماران می توانند بعد از گذشت 24 ساعت از زمان عمل جراحی، حمام کنند

بیماران می توانند بعد از گذشت 24 ساعت از زمان عمل جراحی، حمام کند، اما باید توجه کند که ناحیه تناسلی را به هیچ وجه مالش ندهد. و از حمام کردن های طولانی یا نشستن در وان یا رفتن به استخر تا زمان بهبودی کامل خودداری کند.

در سه روز ابتدایی بعد از عمل جراحی لابیاپلاستی میزان درد به حداکثر مقدار خود میرسد و تورم هم تا 14 الی 21 روز بعد از عمل ادامه دارد و به مرور کم می شود.

توجه کنید که مصرف مواد غذایی که دارای فیبر هستند، مانند انجیر تاثیر زیادی در کم شدن تورم دارد و مصرف غذاهای پرچرب و پرنمک باعث افزایش تورم خواهد شد پس توصیه می شود، در رژیم غذایی خود حتما غذاهای فیبردار را قرار دهید و غذاهای پرچرب و پرنمک را حذف نمایید.

بیمار می تواند بعد از عمل جراحی زیبایی واژن به ورزش های سبک بپردازد

بیمار می تواند بعد از عمل جراحی زیبایی واژن به ورزش های سبک بپردازد، اما به شدت پیشنهاد می شود، از انجام ورزش هایی مانند دوچرخه سواری، اسب سواری و غیره که باعث فشار وارد شدن به ناحیه تناسلی می شود تا بهبودی کامل حتما خودداری کند.

انجام فعالیت جنسی بهتر است تا 3 یا 4 هفته بعد از عمل جراحی زیبایی واژن به تعویق افتد. و حتی برای ممانعت از گشوده شدن بخیه ها بهتر است، اجازه دهند، شش تا هشت هفته از انجام عمل بگذرد و سپس فعالیت جنسی انجام دهند.

چون اگر ناحیه تناسلی که مورد عمل جراحی واقع شده است، به طور کامل خوب نشده باشد و فعالیت جنسی انجام دهید، ممکن است، مجبور شوید، دوره بهبودی طولانی تری را سپری کنید،

البته با توجه به تفاوت وضعیت جسمانی هر بیماری با بیمار دیگر، این شرایط هم متفاوت خواهد بود. پس بهتر است، قبل از انجام هر گونه فعالیتی ابتدا با پزشک خود مشورت کنید تا پزشک روند بهبودی تان را بررسی کند و با نظر و توصیه های پزشک تان فعالیت ها را شروع کنید.

 

آیا سن خاصی برای انجام عمل لابیاپلاستی باید مد نظر گرفته شود؟

در این قسمت از نوشتار زیباسازی و روش های چاقی واژن به بررسی شرایط سنی در عمل زیبایی لابیاپلاستی خواهیم پرداخت.

انسان ها همه در بسیاری از موارد مانند وضعیت جسمانی، رشد جسمی، بلوغ جنسی و روند پیر شدن و تحلیل رفتن عضله های با هم متفاوت هستند و این موارد با خانم ها هم متفاوت است. و در هر خانم با توجه به شرایط و محیط زندگی و وضعیت جسمانی شخص این موارد از خانمی به خانم دیگر متفاوت است،

نمی توان سن مشخصی را برای انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی عنوان کرد

بنابراین نمی توان سن مشخصی را برای انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی عنوان کرد، اما در کل بهتر است، خانم های بین 20 سال تا 50 سال در صورت تمایل این عمل جراحی را انجام دهند. دلیل این توصیه هم این است که بعد از سن 50 سالگی چون بدن توانایی بازسازی و ترمیم خود را تا حدودی از دست می دهد،

به همین دلیل ممکن است، بیمار بعد از انجام عمل جراحی زیبایی واژن بعد از سن 50 سالگی در بهبود بخیه ها دچار مشکل شود و دوره درمان بسیار طولانی شود و حتی گاهی بهبودی کامل حاصل نشود.

و در خانم های زیر 20 سال چون هنوز به رشد جنسی و بلوغ کامل نرسیده اند بهتر است، از انجام عمل زیبایی واژن خودداری کنند،

زیرا با افزایش بلوغ جنسی شکل و ظاهر و اندازه لبه های واژن نیز تغییر می کند و ممکن است، بعد از انجام این عمل در سن زیر 20 سال، شخص بعد از مدتی به نتیجه دلخواه نرسد. به دلائل فوق توصیه می شود، خانم ها از انجام عمل زیبایی واژن در بازه سنی گفته شده بپرهیزند.

نمی توان سن مشخصی را برای انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی عنوان کرد
نمی توان سن مشخصی را برای انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی عنوان کرد

تا اینجا با مبحث نمی توان سن مشخصی را برای انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی عنوان کرد آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن با ما همراه باشید.

روش های پرکردن و حجیم کردن واژن:

در این قسمت از نوشتار زیباسازی و روش های چاقی واژن به بررسی روش های پرکردن و حجیم کردن واژن خواهیم پرداخت.

یکی دیگر از مشکلات بانوان در ناحیه تناسلی لاغری بیش از حد واژن می باشد که ظاهر چروک شده ای را به واژن می دهد و آن را نازیبا می کند.

این مشکل ممکن است، در اثر مسائلی مانند زایمان، افزایش سن، یائسگی، کاهش وزن شدید و غیره به وجود بیاید. در این موارد واژن دچار شلی و چروک می شود که این مسئله علاوه بر ظاهر نازیبا، مشکلاتی را هم در زمان برقراری رابطه جنسی به وجود می آورد.

سرد شدن زندگی زناشویی

و به دلیل کاهش اعتماد به نفس و یا احساس درد باعث کاهش رابطه جنسی و در نتیجه سرد شدن زندگی زناشویی می شود، ولی خانم ها نباید نگران این مسائل باشند، زیرا علم و تکنولوژی امروزه راه های بسیاری را برای برطرف کردن این مشکل پیدا کرده است. در زیر به ارائه راهکارهای حل این مشکل می پردازیم.

سرد شدن زندگی زناشویی
سرد شدن زندگی زناشویی

روش جیودرم (تزریق پرکننده) و تزریق چربی باعث می شود، هم ظاهر و هم عملکرد اندام تناسلی زنان بهبود یافته و خانم احساس رضایت از ظاهر اندام تناسلی خود داشته باشند. تپل تر و پر تر شدن ناحیه تناسلی و واژن هم برای خود خانم ها جذاب تر و هم برای شریک جنسی شان تحریک کننده تر است.

اینکه از چه روشی برای رسیدن به ظاهر دلخواه تون استفاده کنید، به نظر خودتون بستگی دارد. همانطور که گفته شد باید حتما با یک پزشک ماهر و با تجربه مانند دکتر زرگنج فرد مشاوره کنید و در مورد روش های مختلف بررسی لازم را انجام دهید و اطلاعات مربوط به هر روش را کسب کنید، سپس روش مورد نظرتان را انتخاب و از دکتر خود وقت انجام عمل جراحی بگیرید.

روش اول روش جیودرم(JUVÉDERM):

روش اولی که گفته شد روش جیودرم می باشد. در این روش از تزریق مواد خارجی یا پرکننده های مصنوعی و ژل استفاده می شود. مواد پرکننده یا ژل ها از اسید هیالونیک ساخته می شوند. اسید هیالونیک یک ماده شیمیایی است که در بدن هم تولید می شود.

به دلیل تشابه ساختاری این ماده با مواد تولید شده در بدن، مواد پرکننده توسط بدن پذیرفته می شود و احتمال پس زدن مواد توسط بدن پایین است. اسید هیالونیک که به عنوان پرکننده به ناحیه واژن تزریق می شود، باعث استحکام پوست واژن شده و حالت شلی آویزانی و چروک واژن را برطرف می کند و ظاهر آن را بسیار زیباتر و خوشایندتر می سازد.

لازم به ذکر است که ماندگاری این روش بین شش تا هشت ماه است. یعنی بعد از شش تا هشت ماه ممکن است، ژل تزریق شده جذب گردد و ناحیه تناسلی دوباره نیاز به تزریق ژل داشته باشد. این روش مزایای زیادی دارد که در زیر به بخشی از این مزایا اشاره می شود:

روش اول روش جیودرم(JUVÉDERM):
روش اول روش جیودرم(JUVÉDERM):

ماده ای ژله مانند به ناحیه تناسلی تزریق می شود

در روش جیودرم همانطور که گفته شد ماده ای ژله مانند به ناحیه تناسلی تزریق می شود، مانند روشی که برای تزریق صورت و لب به کار برده می شود.

در نتیجه این روش یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی می باشد که در مدت زمان حدود پانزده دقیقه انجام می شود و نیازی به بستری شدن و مراقبت در بیمارستان یا کلینیک نیست و به صورت بی حسی موضعی انجام می شود.

نتیجه انجام این کار بلافاصله پس از اقدام به تزریق قابل مشاهده است و تورم بعد از انجام تزریق بسیار کم می باشد.

همانطور که گفته شد روش جیودرم یک روش غیر جراحی است، پس برای بهبودی نیاز به زمان زیادی نیست. بیمار بعد از انجام تزریق می تواند به فعالیت های روزمره خود بپردازد. فقط بیمار باید چند روزی از انجام فعالیت های ورزشی که باعث وارد آمدن فشار به ناحیه تناسلی می شود، مانند دوچرخه سواری و اسب سواری بپرهیزد.

روش دوم تزریق چربی به ناحیه تناسلی

در روش جیودرم یک ماده خارجی ژله مانند به ناحیه تناسلی برای پر کردن این ناحیه استفاده می شود، ولی در این روش چربی از قسمتهای دیگر بدن بیمار برداشته می شود و به ناحیه تناسلی تزریق می شود.

این چربی از قسمت شکم یا قسمت داخلی ران بیمار برداشته می شود و به واژن تزریق می شود. چون این چربی از لحاظ ساختاری با بدن بیمار مشابه است، احتمال اینکه بدن بیمار چربی را پس بزند بسیار کم می باشد.

روش تزریق چربی بدن بیمار که برای بزرک کردن ناحیه تناسلی استفاده می شود، راهکار مناسبی برای اشخاصی است که در ناحیه لابیای کوچک مشکل پرفیوای مینور لاکتیکی ملایم دارند و همچنین این روش می تواند جایگزین غیر جراحی خوبی برای لکوپلاستی داخلی باشد.

برای انجام این روش برای پر و چاق کردن واژن نیازی به بیهوشی نیست و همانطور که گفته شد این روش یک روش سرپایی به حساب می آید و کاملا غیر تهاجمی است و هیچ گونه برشی در ناحیه تناسلی ایجاد نمی شود و فقط با سرنگ های بزرگ چربی هایی که از قسمتهای دیگر بدن برداشته شده است، به بخش زیرین پوست تزریق می شوند.

روش دوم تزریق چربی به ناحیه تناسلی
روش دوم تزریق چربی به ناحیه تناسلی

البته این روش عیوبی هم دارد. مثلا اینکه بعد از مدتی ممکن است، چربی های تزریق شده جذب شود و ناحیه تناسلی دیگر شبیه ظاهر بعد از تزریق نباشد و از جذابیت آن کمی کاسته شده باشد.

سوالات متداول در مورد روش زیبایی ناحیه تناسلی با پر کردن واژن:

در این قسمت از نوشتار زیباسازی و روش های چاقی واژن به بررسی سوالات متداول در مورد روش زیبایی ناحیه تناسلی با پر کردن واژن خواهیم پرداخت.

زمانی که یک نفر می خواهد عمل زیبایی پر و حجیم کردن ناحیه تناسلی را انجام دهد، حتما سوالات زیادی در ذهن خود دارد که باید آنها را با پزشک خود در جلسه مشاوره مطرح کند. ما در اینجا به پاسخگویی به بخشی از این سوال ها می پردازیم. می توانید به مطب خانم دکتر زرگنج فرد مراجعه و از تجربیات و مشاوره تخصصی ایشان در این زمینه بهره مند شوید.

  • آیا برای انجام عمل زیبایی پر کردن واژن می توان از بیمه استفاده کرد؟

روش های پر کننده واژن جزء عمل های زیبایی به حساب می آید و سازمان بیمه و شرکت های بیمه تکمیلی برای عمل های زیبایی هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنند.

حتی اگر شخصی هم برای درمان و رفع مشکلاتی که در ناحیه تناسلی دارد، هم بخواهد این عمل را انجام دهد، باز هم برای سازمان بیمه فرقی ندارد و این روش یک عمل زیبایی محسوب می شود و هزینه های آن را پوشش نمی دهد.

تا اینجا با مبحث آیا برای انجام عمل زیبایی پر کردن واژن می توان از بیمه استفاده کرد آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن با ما همراه باشید.

  • آیا عمل تزریق چربی در ناحیه تناسلی را می توان هم زمان با زایمان انجام داد؟

عمل تزریق چربی به ناحیه تناسلی که جزء عمل های زیبایی به حساب می آید، نیاز به دقت بالا، توجه زیاد و تمیزی بسیاری دارد. چون زایمان با خونریزی زیادی در ناحیه واژن همراه است، پس نمی توان عمل تزریق چربی را همزمان با عمل زایمان انجام داد چون از دقت عمل کاسته می شود.

لذا بهتر است، عمل تزریق چربی به واژن را به حدودا دو تا سه ماه پس از زایمان موکول کرد، زیرا ممکن است، زمان زایمان میزان تزریق چربی یا ژل خیلی قابل مشاهده و اندازه گیری نباشد و کم تر از حد مورد نیاز یا بیشتر از حد مورد نیاز تزریق انجام شود.

آیا عمل تزریق چربی در ناحیه تناسلی را می توان هم زمان با زایمان انجام داد؟
آیا عمل تزریق چربی در ناحیه تناسلی را می توان هم زمان با زایمان انجام داد؟

تا اینجا با مبحث آیا عمل تزریق چربی در ناحیه تناسلی را می توان هم زمان با زایمان انجام داد آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن با ما همراه باشید.

  • آیا انجام عمل تزریق چربی یا ژل ممکن است، منجر به کاهش میل جنسی شود؟

بعضی از خانم ها ممکن است، نگران این مسئله باشند که بعد از تزریق چربی یا ژل میل جنسی شان کاهش یابد، یا نتوانند از رابطه جنسی شان لذت کافی ببرند.

باید گفت که عصب های جنسی زنان در دو قسمت از واژن وجود دارند. بخشی از اعصاب جنسی در نقطه جی هستند که این نقطه درون واژن قرار دارد و به هیچ وجه پزشک به آن قسمت دسترسی ندارد و بخشی دیگر از اعصاب جنسی در ناحیه کلیتوریس واقع شده است که تحریک این قسمت باعث تحریک و ارگاسم خارجی می شود.

همانطور که گفته شد این روش یک روش کاملا غیر تهاجمی است که به هیچ قسمت از اندام تناسلی آسیبی وارد نمی کند.

و تپل بودن و پر بودن ناحیه تناسلی نه تنها باعث کاهش میل جنسی نمی شود، بلکه به دلیل جذابیت بیشتر می تواند برای شریک جنسی تحریک کننده تر باشد و به دلیل تحریک بیشتر کلیتوریس می توان رابطه جنسی را برای زنان لذت بخش تر کند. بیشتر خانم ها در سراسر دنیا برای بهبودی رابطه جنسی و لذت بیشتر از رابطه جنسی عمل های زیبایی ناحیه تناسلی را انجام می دهند.

آیا انجام عمل تزریق چربی یا ژل ممکن است، منجر به کاهش میل جنسی شود؟
آیا انجام عمل تزریق چربی یا ژل ممکن است، منجر به کاهش میل جنسی شود؟
  • آیا می توان همزمان با عمل های زیبایی واژن، روش تزریق ژل یا چربی به واژن را هم انجام داد؟

در واقع می توان گفت امکان انجام این عمل های ترکیبی وجود دارد، اما چون بعد از انجام عمل های زیبایی واژن، ناحیه تناسلی دچار کمی تورم می شود، بهتر است، بعد از مدت حدود یک ماه که تورم ناحیه تناسلی کاهش یافته باشد، عمل تزریق چربی یا ژل انجام شود.

  • آیا خانم های باردار هم می توانند اقدام به تزریق چربی یا ژل در ناحیه تناسلی کنند؟

در دوران بارداری به خاطر تغییرات هورمونی، ناحیه تناسلی مخصوصا لابیاها بزرگ و متورم می شوند که این حالت موقتی و زودگذر بوده و بعد از زایمان از بین خواهد رفت.

و چون در موقع زایمان اندام تناسلی و لابیاها کشیده می شوند، در نتیجه لابیاها تغییر شکل می دهند. پس توصیه می شود، خانم ها بعد از حدود دو ماه که از زایمان شان گذشت اقدام به انجام تزریق چربی یا ژل کنند. و اثرات تزریق چربی یا ژل تا مدت بیشتری باقی بماند.

  • آیا خانم هایی که دارای زگیل یا تبخال تناسلی هستند، می توانند عمل تزریق چربی یا ژل را در ناحیه تناسلی انجام دهند؟

خانم هایی که زگیل یا تبخال تناسلی دارند، به هیچ وجه نباید هیچ گونه از روش هایی عمل زیبایی واژن را انجام دهند. یا حتی نباید لیزر موهای زائد را هم انجام دهند، زیرا این گونه عمل های زیبایی ممکن است، ریشه تبخال یا زگیل را تحریک کند و در نتیجه باعث زیاد شدن زگیل یا تبخال ها در ناحیه تناسلی شود.

  • آیا خانم هایی که دچار عفونت و زخم های درون واژن می باشند، می توانند عمل تزریق چربی یا ژل در ناحیه تناسلی را انجام دهند؟

از آنجائی که عمل تزریق ژل یا چربی روی لابیاهای خارجی و بزرگ انجام می شود و تاثیری روی قسمت های داخلی ناحیه تناسلی ندارد، ممکن است، افرادی که دچار عفونت و زخم های درونی واژن هستند، هم بتوانند عمل تزریق ژل یا چربی را انجام دهند،

اما به دلیل خطرات احتمالی و برای جلوگیری از عفونت های بعدی بهتر است، هر گونه عمل زیبایی برای بعد از بهبود عفونت ها و زخم های درون واژنی انجام دهید. به یاد داشته باشید، اقدامات لازم برای سلامتی جسمانی خیلی مهمتر از اقدامات زیبایی است. پس درمان زخم ها و عفونت ها در اولویت قرار دارند.

  • چه رده سنی از خانم ها می توانند عمل تزریق چربی یا ژل را انجام دهند؟

همانطور که قبلا هم گفته شد تمام عمل های زیبایی واژن و ناحیه تناسلی بهتر است، بین سنین 20 سال تا 50 سال انجام شود،

زیرا خانم های زیر بیست سال هنوز رشد ناحیه تناسلی کامل نشده است و ممکن است، تغییرات بیشتری بعد از سن 20 سالگی در ناحیه تناسلی خود داشته باشند و خانم های بیشتر از 50 سال هم به دلیل کاهش توانایی بدن در بهبود زخم ها بهتر است، از انجام عمل های زیبایی پرهیز کنند،

ولی تزریق چربی یا ژل که هیچ زخم یا بخیه ندارد، می تواند در سنین بالا هم انجام شود و مشکلی برای خانم ها ایجاد نکند.

چه رده سنی از خانم ها می توانند عمل تزریق چربی یا ژل را انجام دهند؟
چه رده سنی از خانم ها می توانند عمل تزریق چربی یا ژل را انجام دهند؟
  • آیا دختران باکره هم می توانند عمل تزریق چربی یا ژل در ناحیه تناسلی را انجام دهند؟

از آنجائی که عمل های زیبایی و مخصوصا عمل تزریق چربی یا ژل در قسمت خارجی ناحیه تناسلی انجام می شود و هیچ اثر یا آسیبی به پرده بکارت وارد نمی کند، در نتیجه انجام این عمل های زیبایی برای خانم های باکره هم قابل انجام است و مشکلی برای آنها ایجاد نمی کند.

فقط به یاد داشته باشید که از انجام عمل هایی مانند تنگ کردن واژن که روی قسمت های داخلی ناحیه تناسلی انجام می شود، بپرهیزید.

شما در حال مشاهده مقاله زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن هستید.

  • کدام یک از روش های پرکننده واژن مناسب تر است؟

گفته شد که برای پرکردن ناحیه تناسلی از ژل مصنوعی یا چربی بدن شخص استفاده می شود. از آنجایی که چربی که از بدن خود شخص گرفته می شود، با بدن بیمار تطابق بیشتری دارد، پس احتمال پس زده شدن توسط بدن کمتر است،

ولی در تزریق ژل چون یک ماده خارجی است، ممکن است، بدن این ماده را نپذیرد. هرچند احتمالش کم است. و همچنین تزریق چربی بدن خود بیمار، ماندگاری بیشتری دارد.

سایر روش های زیباسازی و جوانسازی واژن:

در این قسمت از نوشتار زیباسازی و روش های چاقی واژن به بررسی سایر روش های زیباسازی و جوانسازی واژن خواهیم پرداخت.

در زیر روش های دیگری برای جوانسازی واژن و ناحیه تناسلی بیان می شود:

  • جوانسازی ناحیه تناسلی به روش پی آر پی:

طی چند سال اخیر علم پیشرفت های زیادی در عرصه پزشکی داشته است. یکی از دغدغه های انسان ها پیری اندام ها و یا از کار افتادن آنهاست،

اما علم پزشکی با استفاده از روش پی آر پی راه حل این مشکل را پیدا کرده است. این روش در بحث های مربوط به اندام تناسلی زنان هم کاربرد بسیاری دارد. برای جوانسازی واژن و ارگاسم بهتر و عملکرد بهتر دستگاه تناسلی از روش پی آر پی استفاده می شود.

در این روش از پلاسمای غنی از پلاکت ها برای جوانسازی و بازسازی اندام های تناسلی استفاده می شود. عامل های رشدی که در پلاسماهای غنی از پلاکت یا همان پی آر پی ها وجود دارد، برای زیباسازی و جوان کردن ظاهر اندام تناسلی بسیار مفید و موثر می باشند.

جوانسازی ناحیه تناسلی به روش پی آر پی:
جوانسازی ناحیه تناسلی به روش پی آر پی:

تزریق چربی به نقطه G:

تزریق چربی به این نقطه در خانم ها باعث حجیم شدن واژن می شود و باعث تحریک بیشتر و ارگاسم بهتر در خانم ها می شود.

تنگ کردن واژن:

تنگ کردن واژن با روش های مختلفی انجام می شود. مانند: تنگ کردن واژن با نخ، تنگ کردن واژن با لیزر ، تنگ کردن واژن با جراحی و تنگ کردن واژن به روش RF. با توجه به وضعیت واژن و خواسته بیمار از تنگ نمودن ناحیه ی واژن این کار با یکی از روشهای بالا قابل انجام است.

این روش هم بدون بیهوشی انجام می شود و افراد بسیاری با روش های فوق الذکر نتایج مطلوبی گرفته اند مخصوصا با روش RF. تنگ نمودن واژن به وسیله لیزر علاوه بر تنگ کردن واژن باعث سفت شدن عضلات ناحیه تناسلی هم می شود.

تنگ کردن واژن:
تنگ کردن واژن:

توصیه هایی برای تاثیر و ماندگاری بیشتر عمل های زیبایی واژن:

در این قسمت از نوشتار زیباسازی و روش های چاقی واژن به بررسی توصیه هایی برای تاثیر و ماندگاری بیشتر عمل های زیبایی واژن خواهیم پرداخت.

برای اینکه از انجام عمل های زیبایی واژن و مخصوصا عمل تزریق چربی یا ژل به ناحیه واژن بیشترین نتیجه را بگیرید چند راهکار در زیر ذکر می شود که توجه به آنها باعث زیبا سازی بهتر واژن می شود:

سعی نمایید، همیشه وزن خود را در حالت ثابتی نگه دارید، زیرا اگر دفعات کاهش یا افزایش وزن زیادی داشته باشید، تغییرات زیادی در ناحیه واژن اتفاق می افتد مانند افتادگی واژن، شلی یا افتادگی یا چروک لابیاهای واژن و غیره. همیشه باید وزن تان را در حد متعادل حفظ کنید.

اگر بیش از حد لاغر باشید، لاغر شدن و چروک بیشتری در ناحیه تناسلی اتفاق می افتد و اگر چربی یا ژل تزریق کرده باشید، با لاغری بیش از حد حالت پر شدگی لبه های بیرونی از بین می رود و ظاهر خود را از دست می دهد و شاید برگشت به حالت قبل ناممکن باشد.

امیدواریم تا اینجا از مطالعه مقاله زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

افزایش تعداد دفعات رابطه جنسی:

وقتی رابطه جنسی دارید، جریان خون در بافت و ماهیچه های ناحیه تناسلی افزایش می یابد و با افزایش جریان خون، رطوبت پوست هم افزایش می یابد و در نتیجه خشکی و چروک پوست ناحیه تناسلی کاهش می یابد، همچنین منی مرد به خاطر داشتن هورمون ها و اسیدهای چرب می تواند باعث عقب افتادن پیری ناحیه تناسلی شود.

شما در حال خواندن پست زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن هستید.

انجام ورزش کگل:

این ورزش تاثیر مستقیم روی ماهیچه های سطح زیرین لگن و ناحیه تناسلی دارد. با انجام این ورزش می توانید عضلات ناحیه تناسلی را سفت کنید و از شل شدگی و افتادگی آن جلوگیری کنید. حتی بعد از انجام تزریق چربی یا ژل انجام این ورزش هم باعث بهتر شدن ظاهر ناحیه تناسلی می شود.

از انجام ورزش هایی که فشار زیادی روی ناحیه تناسلی می شود، بپرهیزید:

ورزش هایی مانند دوچرخه سواری و اسب سواری باعث کشیدگی و فشار زیاد روی واژن و لبه های بیرونی ناحیه تناسلی می شود. تا جایی که ممکن است مدت زمان انجام این ورزش ها را کوتاه کنید.

از شوینده های ملایم استفاده کنید:

یکی از عواملی که تاثیر زیادی روی نرمی و لطافت پوست ناحیه تناسلی دارد، شوینده ها هستند.وقتی از صابون های تند برای شستشوی ناحیه تناسلی استفاده کنید، باعث می شوید، پوست این ناحیه خشک تر و حساس تر شود.

پوست واژن بسیار حساس و نازک است، پس حتما در زمان شستشوی آن دقت کنید. اگر عمل تزریق چربی را انجام داده باشید، با شستشوی مداوم ناحیه تناسلی با صابون ها یا شوینده های تند باعث کاهش ماندگاری چربی تزریق شده می شوید.

در این قسمت به انتهای مقاله  خود با عنوان زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن رسیدیم و امید داریم که موارد ارائه شده در خصوص زیباسازی واژن و راههای چاق شدن واژن برایتان مفدی بوده باشند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید