میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین دکتر برای تزریق فیلر صورت
بهترین دکتر برای تزریق فیلر صورت

لیست موضوعات

بهترین دکتر برای تزریق فیلر صورت

امروز با مطالبی در مورد بهترین دکتر برای تزریق فیلر صورت با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم امیدواریم تا پایان این مطالب با ما همراه باشید.

سوالاتی راجع به موضوع مورد نظر وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به برخی از آن ها پاسخ دهیم:

انتظارات بیماران از بهترین دکتر تزریق ژل چیست؟

ویژگی بهترین دکتر برای تزریق فیلر

مراقبت های قبل از تزریق ژل

توقعات و انتظارات واقعی قبل از تزریق ژل

بهترین دکتر برای تزریق فیلر صورت
بهترین دکتر برای تزریق فیلر صورت

انتظارات بیماران از بهترین دکتر تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل یکی از کارهایی است که به منظور زیبایی در کشور های مختلف طرفداران زیادی دارد که این تزریق باید به روشی کاملا تخصصی  روی اندام مورد نظر انجام شود تا شخص بتواند نتیجه دلخواه خود را به دست آورد و رضایت کافی داشته باشد.

معمولا هر شخصی که به پزشک مربوطه مراجعه می کند انتظاراتی برای رسیدن به هدف خود دارد. معمولا بیشتر این انتظارات در جلسه اول مشاوره که پزشک و بیمار با یکدیگر خواهند داشت به صورت کامل عنوان می شود تا بعد از انجام عمل زیبایی بر روی بیمار، مسئله ای اتفاق نیفتد.

انتظارات بیماران از بهترین دکتر تزریق ژل چیست؟
انتظارات بیماران از بهترین دکتر تزریق ژل چیست؟

معمولا انتظاراتی که بیماران از بهترین دکتر برای تزریق ژل دارند شامل موارد زیر می شود:

اولین انتظاری که بیمار از پزشک مربوطه در مدت یک جلسه مشاور اختصاصی که برای وی تعیین کرده است به این صورت است که با یک چکاپ کامل، بیمار را به منظور انجام یا عدم انجام تزریق ژل راهنمایی می کند.

بررسی وضعیت جسمانی و روانی بیمار در این معاینات انجام می شود و اگر تزریق کردن ژل یک روش مناسب به منظور رسیدن بیمار به هدف و خواسته اش باشد بقیه مراحل نیز برای انجام آن سپری خواهد شد.

بیمارانی که برای تزریق ژل مراجعه می کنند از دکتر خود انتظار دارند که بیشتر مسئولیت های این روش درمانی را قبول کند، زیرا که او با توجه به روش ها و تکنیک های متفاوتی که دارد بر روی همه این مراحل زیبایی مسلط است و وظیفه ای که دارد این است که به بهترین صورت ممکن آن ها را انجام دهد.

اصلی ترین انتظار بیماران این است که به دریافت یک جواب قطعی مطمئن شوند و در این مورد که این نتیجه دلخواه چه هنگامی دیده می شود و تا چه زمانی تاثیر دارد به طور حتمی باید به آن ها اطلاعات جامعی داده شود.

بررسی وضعیت بعد از تزریق

پزشک تزریق ژل بعد از تمام شدن تزریق یک نوبت ویزیت برای شخص معین می کند تا وضعیت بعد از تزریق او را مورد بررسی قرار دهد و نتایج بهتری را کسب کند.

اگر مسئله ای برای بیمار رخ دهد، پزشک مربوطه باید اقدامات لازم را به منظور برطرف کردن این اختلال در نظر بگیرد و مشکل مورد نظر را بررسی کرده و آن را حل کند.

شخص از دکتر خود انتظاردارد تا یکی از بهترین و مجهزترین تجهیزات پزشکی خود را استفاده کند و خیلی حرفه ای عمل کند.

بیماران برای تزریق می خواهند دقت، مهارت و تجربه کافی اعمال شود زیرا که اقدامات بدن تجربه در این زمینه سبب می شود که عوارض چشمگیری را به دنبال داشته باشد.

بررسی وضعیت بعد از تزریق
بررسی وضعیت بعد از تزریق

ویژگی بهترین دکتر برای تزریق فیلر:

حال که باید تزریق فیلر در صورت یا یکی از عضو های آن مانند گودی زیر چشم یا اصلاح کردن نقص های بینی , پاکسازی خطوط اخم و خنده و…. را انجام دهید، را اول باید انتخاب کردن یک پزشک خوب و با تجربه باشد.درمورد انتخاب مناسب ترین باید نکاتی را قطعا مد نظر داشته باشید. به این منظور که مناسب ترین دکتر تزریق  فیلررا انتخاب کنیم باید موارد زیر را رعایت کنیم:

ویژگی بهترین دکتر برای تزریق فیلر:
ویژگی بهترین دکتر برای تزریق فیلر:

1-تخصص داشتن در این زمینه:

اشخاصی که در این حوزه فعالیت می کننند قطعا باید تخصص لازم را داشته باشند و یا اینکه تخصص پوست و مو یا تخصص زیبایی را داشته باشد.این نکته را باید حتما در نظر داشته باشید اگر پزشکتان تخصص نداشته باشد امکان دارد که اثرات و عوارض بدی بر روی پوست شما برای همیشه باقی بماند. بنابراین باید در انتخاب پزشک خود تا حد ممکن دقت داشته باشید و در صورت امکان نمونه کارهای پزشک را حتما ببیند.

2-محیط ایزوله:

پزشک مناسب شخصی است که فعالیت خود را در یک مکان مرتب و تمیز انجام دهد. شخصی که بتواند این محیط را برای کار خود در نظر بگیرد می توان مطمئن بود که بیشتر تزریق هایی که در مطب انجام می دهد بدون هیچ گونه عارضه ای می باشد.

3-زیبایی شناسی:

پزشکی که به منظور تزریق فیلر انتخاب می کنید باید این توانایی را داشته باشد که مثل یک مشاور عمل کرده و بتواند میزان تزریق فیلری که باید انجام شود و بخشی که قرار است فیلر در آن قسمت تزریق شود را مشخص کند که آیا نیاز به تزریق دارد یا نه؟

4-استفاده کردن از بهترین مواد و مارک:

پزشک مناسب باید بتواند برای بیماران خود از بهترین مواد برای تزریق ژل استفاده کند.تخصص داشتن در انتخاب بهترین مواد برای این کار یکی از رکن های اصلی در تزریق فیلر است.

تزریق کردن ژل یکی از روش های جراحی های زیبایی سرپایی می باشد که در حال حاضر بیشتر مورد استقبال افراد به خصوص خانم ها قرار گرفته می گیرد. قبل انجام این تزریق توصیه می شود به چند نکته توجه کنید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل:

در حال حاضر راه های متفاوتی برای پر شدن گودی های صورت و بدن استفاده می شود که هر کدام از این روش ها شرایط خاصی را دارد. تزریق ژل نیز یکی از این شیوه ها به حساب می آید و طرفداران زیادی نیز دارد. ژل و انواع آن از جمله پر کننده های غیر طبیعی به حساب می آید که باید قبل از تزریق  آن شخص به چند نکته اصلی توجه کنند.

نکات مهم

انتخاب کردن متخصص و دکتر با تجربه، میزان انتظاری که شخص بیمار و متقاضی از نوع ژل مورد استفاده قرار گرفته شده دارند، نرخ ژل، قسمت های مورد نیاز برای تزریق کردن ژل، رسیدگی های های قبل و بعد از تزریق و نکات دیگری که افراد باید قبل از انجام  مراحل اولیه به آنها توجه کنند. راضی بودن شخصی که ژل را به عنوان یک پرکننده انتخاب کرده نیز یکی از موضوعات مهم می باشد که بستگی به تخصص پزشک و نوع ژل به کار رفته دارد.

توقعات و انتظارات واقعی قبل از تزریق ژل:

یکی از نکات اصلی که افراد باید قبل از انجام تزریق ژل به آن توجه کنند مقدار انتظار و توقع های واقعی این افراد می باشد. اگر قصد دارید که از این راه ها را به منظور زیباتر شدن چهره خود انجام دهید، توصیه می شود در شروع کار تحقیقات لازم را انجام دهید.

مشورت کردن و بیان نظرات شخصی در خصوص انتظارتان از نتیجه پایانی کمک زیادی به رضایت شما بعد از انجام مراحل تزریق فیلر دارد. هم چنین اگر پیشنهاد خاصی در زمینه تزریق دارید و یا اینکه چهره شخصی که این تزریق ا انجام داده است قبول دارید می توانید در مورد آن برای دکتر و متخصص مورد نظر خود بیان کنید

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید