میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کلینیک پوست و موی نوین دیدگان
کلینیک پوست و موی نوین دیدگان

لیست موضوعات

کلینیک پوست و موی نوین دیدگان

امروز با عنوان کلینیک پوست و موی نوین دیدگان با شماهستیم. در این مقاله سعی شده به برخی خدمات زیبایی ارائه می شود پرداخته شود. لازم به ذکر است که پیشنهاد ما برای خدمات تخصصی مو پوست، کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد می باشد.

در زمینه مو مواردی چون کاشت مو،ابرو را میتوان نام برد.و سایر مواردی چون جوانسازی و مراقبت های پوستی،لیزر موی زائد،تناسب اندام،جراحی های زیبایی انجام میشود.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

1.چه خدماتی در زمینه پوست و مو در کلینیک انجام میشود؟

2.موارد خدماتی پوست و زیبایی کلینیک چیست؟

3.لاغری وتناسب اندام توسط چه روشهایی انجام میشود؟

4.چه عملهای زیبایی در کلینیک انجام میشود؟

کلینیک پوست و موی نوین دیدگان
کلینیک پوست و موی نوین دیدگان

کاشت مو و ابرو

در عمل کاشت ابرو فولیکولهای تولید کننده از سایت اهدا کننده استخراج میکنیم و عمل پیوند ابرو انجام میشودابرو شامل سه قسمت هد ابرو،بدنه ابرو و دنباله ابرو است.یکی از روشهای داشتن ابروهایی پرپشت و طبیعی کاشت ابرو است.که روشی بدون درد است.ودوره بهبودی آن بین 5تا 7 روز است .

ابتدا باید ارزیابی روی میزان تراکم ابرو انجام شود و در مورد مراقبتهای پس از آن به بیمار مشاوره داده شود.مزیت کاشت ابرو دائمی بودن آن است و دوره نقاهت آن بسیار کم است.

روش کاشت ابروFIT است که یکسری مو از پشت گردن برداشته میشود و یا اگر آن ناحیه مناسب نبود میتوان از نواحی دیگر استفاده کرد.این عمل 4تا5 ساعت طول میکشد. عوارض خاصی ندارد و مرسوم ترین عارضه آن عدم تقارن ابروها است.

کاشت مو و ابرو
کاشت مو و ابرو

کاشت مو

از روشهای درمان ریزش مو کاشت موهای طبیعی است این عمل برای پرکردن قسمتهایی از سر که کاملا کچل شده یا دارای موی نازک است استفاده میشود.

در 80 درصد از کاشت مو این عمل موفقیت آمیز است.این عمل برای زنان نیز امکان دارد زیرا مردان با افزایش سن دچار ریزش مو و زنان دچار نازک شدن موهای سرشان میشود.روش متفاوتی برای این عمل وجود دارد .در روش FIT ابتدا یک فولیکول را برداشته و در جای موردنظرکاشته میشود.

اما در روش FUT یک نوار از موها را بهمراه فولیکول جدا شده و در محل موردنظر کاشت میشود.در روش کاشت از بی حسی موضعی استفاده میشود.هزینه این عمل براساس حجم،تراکم و تعداد پیوندهای انجام شده متفاوت است.

کاشت مو
کاشت مو

پوست و زیبایی

  تزریق چربی

در این روش چربی قسمتهای اضافی را برداشته و پس از تصفیه برای تناسب اندام و زیبایی پوست صورت تزریق میشود. از فواید این کار اینکه این عمل کاملا طبیعی بوده و سرپایی انجام خواهد شد ،زخم و بخیه نخواهد داشت. در این روش جداسازی باید طوری صورت بگیرد که سلول چربی زنده بماند تا بتوان از آن مجدد استفاده کرد.

تزریق ژل

این نوع تزریق موجب کاهش کمتر پوست میشود و چین و چروکهای سطح  پوست را نیز کمتر میکند.فیلر باعث افزایش ترمیم تیرگی و خطوط کم عمق صورت میشود زخمهای عمیق را پوشش میدهد باعث کاهش فرورفتگی و گودی اطراف چشمها میشود.هزینه آن براساس ناحیه صورت متفاوت خواهد بود.

فیلرها انواع متفاوت دارد برای مثال هیدروکسی آلپالتیت کلسیم ،این ماده بصورت طبیعی در استخوان انسان یافت میشود و ترکیب معدنی است. اسیدهیالورونیک ماده کاملا طبیعی است و در قسمت غضروف یافت میشود.دوره بهبود آن 1تا2 روز باید از فعالیت شدید خودداری شود.

تزریق ژل
تزریق ژل

لیزر موهای زائد

حذف موهای زائد که با متمرکز کردن اشعه های لیزر و نور در یک نقطه باعث نفوذ به زیرپوست و ایجاد تغییراتی بر روی فولیکولهای رشد مو میشود.

این رنگدانه ها نور را جذب میکند و رشد فولیکول مو را حذف میکند.لیزر عوارض خاصی ندارد اما عوارضی چون تورم بسیار خفیف در اطراف فولیکول مو، قرمزی پوست،تغیر رنگدانه پوست، تکه تکه شدن و شل شدن بافت پوست را میتوان نام برد.

از مزیت این روش این که استفاده از این تکنولوژی اثرگذاری موثر روی فولیکول مو است که به نواحی دیگر پوست تاثیر منفی ندارد.از مزیت دیگر این است که این کار را برای نواحی کوچک مثل پشت لب و یا مناطق بزرگ بدن مثل پشت بدن را در عرض چند دقیقه موهای زائدش را از بین میبرد.

لاغری و تناسب اندام

لیپوماتیک

با این روش چربی زیرپوست از بین رفته و اندام ها شکیل تر خواهندشد.لیپوماتیک یا پیکرتراشی بیشتر در نواحی لگن،باسن،شکم،ران ،دورشکم،سینه انجام میشود. در این کار یک سوراخ کوچک ایجاد میشود و کانول از آن عبور میکند  و کانول با ایجاد یکسری ارتعاشات چربی را به آرامی جدا میکندو توسط دستگاه بیرون میکشد.

در نتیجه نیازی به برش بزرگ نیست و زخمهای کمتری روی بیمار باقی می ماند. و از بی حسی موضعی برای این روش استفاده میشود. و اگر عمل تزریق لازم باشد سلولهای چربی توسط دستگاه مخصوص جدامیشود تا بتوان از آنها استفاده کرد.تورم و کبودی ممکن است تا چندماه بماند که جای نگرانی نیست.

لیپوماتیک
لیپوماتیک

لیپووایزر

عمل لیپووایزر همان لیپوساکشن قدیمی است که از تکنولوژی التراسونیک استفاده میکند وچربی ها برای حذف انتخاب میشوند و برای تغییر دادن اندام ها به شکلی دلخواه استفاده میشوند.در این روش در ناحیه ای که قصد تغییر شکل داریم محلولی شور تزریق میشود که موجب کاهش پیوستگی چربی ها میشود و به راحتی جدا میشوند.

بعد با استفاده از دستگاه lipo vaser بافتهای چربی با امواج التراسونیک شکسته میشود و توسط دستگاه ساکشن ماساژ این چربیها خارج میشوند در نتیجه فشاری به بافت و رگهای خونی وجود ندارد به همین دلیل کبودی و درد کمتر را در این عمل میبینیم.

جراحی های زیبایی

بینی همیشه در چهره موجب زیبایی است ،جراحی بینی عملی است برای رفع اندازه بینی و عدم تناسب آن با چهره،رفع انحراف بینی و قوز آن انجام میشود.این عمل با بیهوشی عمومی است سپس یکسری برش مورد نیاز انجام میشود ولی این عمل معمولا دو روش بسته یا باز انجام میشود.که در روش بسته فقط یکسری برش در داخل بینی انجام میشود.

و بعد محل برش را بخیه میزنند.که ممکن است تا چند روز کبودی داشته باشید که بعد از چند هفته رفع خواهدشد.در عمل رینوپلاستی پزشک خواهان ایجاد حداکثر تقارن است و معمولا یکی از مشکلات تنفسی هر فرد بدلیل عدم تقارن دیواره های بینی است.

جراحی های زیبایی
جراحی های زیبایی

در این نوشته یکسری از خدمات کلینیک پوست و مو به شما معرفی شد بعنوان مثال در روش کاشت مو و ابرو دو روش وجود داردFUT,FIT را نام برد وخدمات پوست وزیبایی تزریق چربی وژل و لیزر موی زائد انجام میگیردو برای تناسب اندام نیز کارهایی چون لیپوماتیک و لیپووایزر استفاده میشود.که در این روش چربیهای بدن را حذف میکنند که میتوان از آنها برای تزریق استفاده کرد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94  :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127379893

 161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید