میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کلینیک پوست در شرق تهران
کلینیک پوست در شرق تهران

لیست موضوعات

کلینیک پوست در شرق تهران

کاربران عزیز، امروز قصد داریم موضوع کلینیک پوست در شرق تهران را مورد بررسی قرار دهیم. امروزه بسیاری از افراد برای زیبا سازی پوست خود به یک کلینیک خوب و با تجهیزات پیشرفته در این زمینه احتیاج  دارند.

کلینیک پوست در شرق تهران
کلینیک پوست در شرق تهران

با توجه به این امر که در سراسر کشور کلینیک پوست  بسیار زیاد شده است، افراد باید با تحقیق و اطمینان حاصل کردن از روش کار یک کادر پزشکی، به کلینیک مراجعه کنند.

ما در ادامه مقاله به سوالات شما پیرامون کلینیک پوست درشرق تهران پاسخ خواهیم داد.

  1. یک کلینیک خوب در شرق تهران چه ویژگی هایی دارد؟
  2. نحوه انتخاب یک کلینیک پوست خوب چگونه می باشد؟
  3. چه خدماتی در یک کلینیک پوست در شرق تهران قابل انجام می باشد؟
  4. لیزر مو های زائد در کلینیک پوست به چه صورت انجام می شود؟
  5. برای انتخاب دستگاه لیزر در کلینیک پوست به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  6. هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک پوست در شرق تهران چگونه است؟
  7. لیزر موهای زائد چه عوارض جانبی می تواند داشته باشد؟
  8. تزریق بوتاکس در کلینیک های پوست چه کاربردی دارد؟
  9. آیا بوتاکس انجام شده در کلینیک پوست همان تزریق ژل است؟
  10. مهم ترین مراقبت هایی که بعد از انجام بوتاکس در کلینیک پوست انجام می شوند، کدام اند؟
  11. پاک سازی پوست چیست؟
  12. اهداف پاک سازی پوست در یک کلینیک پوست چه می باشند؟
  13. مراحل پاک سازی پوست در کلینیک پوست در تهران طی چند مرحله انجام می شود؟
  14. انواع لایه برداری پوست در کلینیک پوست کدام اند ؟
  15. مراقبت هایی که پس از لایه برداری در کلینیک پوست انجام می شود، کدام اند؟
  16. براشتن خال در کلینیک پوست چگونه انجام می شود؟
  17. براشتن خال با لیزر در کلینیک پوست چه مزیت هایی دارد؟
  18. پس از برداشتن خال با لیزر در کلینیک پوست، باید چه مراقبت هایی صورت بگیرد؟
  19. مزوتراپی چیست؟

 

یک کلینیک خوب در شرق تهران چه ویژگی هایی دارد؟

برای گرفتن یک نتیجه بهتر در مراجعه به کلینیک پوست در شرق تهران، تحقیق می تواند نقش قابل توجهی را ایفا کند. بسیاری از افراد که قبل از مراجعه به کلینیک پزشکی، در رابطه با آن کلینیک تحقیق می کنند، در نهایت در رابطه  حل مشکل پوستی خود نتیجه بهتری را خواهند گرفت. یک کلینیک خوب می تواند دارای ویژگی های زیر باشد:

یک کلینیک خوب در شرق تهران چه ویژگی هایی دارد؟
یک کلینیک خوب در شرق تهران چه ویژگی هایی دارد؟

داشتن مجوز

داشتن مجوز از مراجع زیصلاح یکی از مهمترین ویژگی های یک کلینیک خوب می باشد. این کلینیک باید دارای مجوز جراحی و نیز دارای گواهینامه هایی که برای کلینیک لازم است، باشد. یک کلینیک خوب نباید هیچ گونه منع قانونی برای انجام جراحی هایی که در آن انجام می شود، داشته باشد.

علاقمندی های هر فرد به درمان توسط یک فرد متخصص و ماهر در آن زمینه غیر قابل انکار می باشد. با توجه به اینکه پوست یک ماهیت بسیار ظریف و حساس دارد و یکی از عوامل مهم در زیبایی فرد به شمار می رود لذا فرد باید در تمامی مراحل درمان تحت نظر پزشک متخصص باشد و پزشک متخصص نیز باید از تمام مشکلات، حساسیت، و نقش پوست بیمار خود مطلع باشد.

داشتن مجوز
داشتن مجوز

اگر کلینیک و پزشک متخصص این چنین ویژگی هایی را نداشته باشند ممکن است پوست فرد درمان نشده و نیز فرد قربانی درمان غلط پزشک و کادر کلینیک شده و به پوست وی آسیب جبران ناپذیری وارد شود. به همین دلیل کیلینیک باید دارای افراد متخصص در زمینه پوست باشد تا نتایج مورد نظر بیمار حاصل شود.

هر بیمار شایسته ی دریافت خدمات و سرویس، در محترمانه ترین حالت ممکن در یک کلینیک پوست خوب می باشد. از ملزومات انتخاب یک کلینیک خوب این است که فرد بیمار به جزئیات کیلینیک توجه ویژه نماید.

مثال

به طور مثال فرد راجب کیفیت انجام کارها و نیز کیفیت موادی که مورد استفاده قرار می گیرند، اطمینان حاصل نماید.

فرد باید در رابطه با موادی که ممکن است در آن جیوه استفاده شوند حساسیت بیشتری داشته باشد چرا که استفاده از مواد نامرغوب ممکن است آسیب های جدی به پوست برساند و فرد باید در این موضوع بسیار دقیق و حساس عمل نماید.

مواد های مختلفی در کلینیک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرند که برای افرادی که به اختلالات پوستی مبتلا هستند به کار می رود. که فرد بیمار باید در رابطه با کیفیت این مواد اطمینان لازم را به عمل آورد.

امروزه پیشرفت در زمینه تکنولوژی روز افزون می باشد و تمامی افراد در اقشار مختلف در تبلیغ و معرفی شغل خود از بستر اینترنت استفاده می نمایند.

به همین دلیل  یک کلینیک خوب باید دارای یک وب سایت مناسب باشد که در این وب سایت باید اطلاعاتی مانند مجوز هایی که  که کلینیک دارا می باشد ، اطلاعات اولیه ی مورد نیاز، و نیز بیان مطالب  مورد نیاز که به روشنی بیان شده باشد ، وجود داشته باشد.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک پوست در شرق تهران هستید

شهرت و خوش نامی :

یکی از ویژگی های یک کلینیک پوست خوب می تواند شهرت و خوش نامی آن کلینیک باشد. این ویژگی می تواند از طریق معرفی آشنایان و دوستان نزدیک فرد باشد و یا میتواند از طریق وب سایت های مختلف در اینترنت باشد.

شهرت و خوش نامی :
شهرت و خوش نامی :

جلسه ی مشاوره ی رایگان:

از ویژگی های یک کلینیک پوست خوب به برگزاری جلسه ی مشاوره پوست رایگان اشاره کرد. در این جلسه بیمار به بیان مشکل پوستی خود می پردازد و پزشک متخصص وضعیت پوستی بیمار را مورد بررسی قرار می دهد، در این جلسه به فرد بیمار کمک فراوانی در انتخاب و  تصمیم می شود.

فرد باید در زمینه های  گزینه های درمانی، ارائه مجوز، کیفیت خدمات و در نهایت هزینه های مربوطه . حتی بیمه هایی که شامل می شود، انتخاب انجام دهد.در جلسه اول فرد باید آرامش و اطمینان خاطر را نسبت به کلینیک و پزشک متخصص و درستی انتخاب خود به دست آورد.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک پوست در شرق تهران هستید

انعطاف پذیری پرداخت هزینه ها:

باید توجه داشت که در اکثر موارد ،درمان های پوستی در کلینیک های پوست طی یک جلسه انجام نمی شود و باید طی چند مرحله با مدت زمان مشخص انجام شود.

یک کیلینک پوستی خوب باید به موقعیت بیمار خود توجه داشته باشد و پرداخت هزینه ها با توجه به تداوم دوره ی درمان وجود داشته باشد. به طور کلی یک کلینیک پوستی خوب باید دارای ویژگی انعطاف پذیر در رابطه با هزینه ها باشد.

انعطاف پذیری پرداخت هزینه ها:
انعطاف پذیری پرداخت هزینه ها:

قرار داد بیمه با سازمان های مختلف:

از دیگر ویژگی های یک کلینیک پوست خوب داشتن قرار داد با سازمان ها و بیمه های مختلف است. البته بعضی از بیماری ها و خدمات آن ها شامل بیمه نمی شود که فرد بیمار باید از آن مطلع باشد.

سهولت دسترسی:

از آن جایی که فرد در طی یک مراجعه به کلینیک درمان نمی شود و باید مراحل درمان را طی کند و فرد در این زمان باید چندین بار به کلینیک مراجعه کند لذا باید دسترسی و رفت و آمد آسان و راحت باشد.

نحوه انتخاب یک کلینیک پوست خوب چگونه می باشد؟

  1. فرد باید در رابطه با انتخاب کیلینیک پوستی مورد نظر خود، از آشنایان و دوستان خود پرس و جو کرده و یا از اینترنت و وب سایت های معتبر اطلاعات کسب نماید.
  2. فرد باید لیستی کامل از کلینیک های معتبر و رسمی که در اطراف وجود دارد به دست آورد.
  3. با توجه به این که هر کلینیک خوب دارای وب سایت و یا صفحه ی اینستا گرام می باشد، قرد می تواند با مراجعه به این صفحات از نمونه کار ها و کیفیت کلینیک مطلع شود.
  4. بهترین روشی که قابلیت اطمینان برای کسب اطلاعات در رابطه با کیفیت انجام کار در کلینیک را دارد صحبت کردن فرد بیمار با بیماران قبلی است که از خدمات کلینیک مربوطه استفاده کرده اند.فرد می تواند با مراجعه به چنین افرادی اطلاعات دقیق تر و درست تری را در این رابطه به دست آورد.
  5. به همین مظور فرد بیمار می تواند به کلینیک پوست مورد نظر مراجعه کرده و با بیماران قبلی به گفت و گو بپردازد.
نحوه انتخاب یک کلینیک پوست خوب چگونه می باشد؟
نحوه انتخاب یک کلینیک پوست خوب چگونه می باشد؟

چه خدماتی در یک کلینیک پوستی در شرق تهران قابل انجام می باشد؟

چه خدماتی در یک کلینیک پوستی در شرق تهران قابل انجام می باشد؟
چه خدماتی در یک کلینیک پوستی در شرق تهران قابل انجام می باشد؟

لیزر موهای زائد:

لیزر موهای زائد  یکی از پرطرفدار ترین راه های رفع مو های ناخواسته از بدن  می باشد . این روش باعث می شود فرد از سالن های اپیلاسون ، تیغ ها، مومک و نیز کرم های موبر خلاص شود.

باید توجه داشت که لیزر در کلینیک مورد نظر با استفاده از تکنولوژی جدید انجام شود تا فرد مورد آسیب قرار نگیرد.در یک کلینیک پوست خوب لیزر موهای زائد انجام داده  می شود.این عمل باید با استفاده از دستگاه های به روز و مدرن صورت گیرد.

 

تزریق بوتاکس:

یکی از دلایلی که با بالا رفتن سن افراد را دچار ضعف و کم کردن اعتماد به نفس می کند، چین و چروک هایی است که در صورت نمایان می شود.

یکی از شیوه هایی که امروزه در عموم مردم برای رفع این مشکل استفاده می شود، تزریق بوتاکس می باشد. با تزریق بوتاکس فرد بیمار می تواند چین و چروک های موجود در صورت خود را از بین ببرد.

و تعریق را به طور کامل برای ماه ها از بین ببرد. در واقع بوتاکس شکل تغییر یافته سم باکتری کلستریدیوم  بوتولینوم می باشد.

تزریق بوتاکس:
تزریق بوتاکس:

شکل ابتدایی این باکتری باعث مسمومیت غذایی فرد می شود .متخصصان با تغییراتی که در ساختار این باکتری ایجاد کرده اند این ماده در کشور های مختلف با اسامی های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد که در کشور ایران با نام دیسپورت مورد استفاده قرار می گیرد.

تزریق بوتاکس:
تزریق بوتاکس:

لایه برداری و پاک سازی پوست:

پاک سازی و لایه برداری پوست در کلینیک پوست ، از مهم ترین نیاز هایی می باشد که زندگی شهری با وجود تمام آلودگی های خود برای انسان به وجود آورده است. اگر فرد این عمل را هر چند مدت یک بار انجام ندهد، تمامی منافذ پوستش از چربی و آلودگی پر خواهد شد.

هر فرد برای زیبایی و تمیز ماندن پوست خود باید به کلینیک پوست مراجعه کرده و برای پاک سازی و یا لایه برداری پوست خود اقدام کند.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک پوست در شرق تهران هستید

برداشتن خال و ضایعات پوستی با لیزر بدون درد:

خال ها ضایعاتی پوستی هستند که در سطح پوست به صورت مسطح و یا برجسته وجود دارند. خال ها در سطح پوست در ابتدا به صورت قسمتی قهوه ای رنگ و مسطح ظاهر می شوند و با گذشت زمان بزگتر و در عین حال برجسته می شوند.

برداشتن خال و ضایعات پوستی با لیزر بدون درد:
برداشتن خال و ضایعات پوستی با لیزر بدون درد:

بعضی از این خال ها می تواند مادر زاد در بدن نوزاد وجود داشته باشد و سایز آن می تواند کوچک ، متوسط و یا به قدری بزرگ باشد که کل  یا قسمتی از اندام نوزاد را در بر بگیرد.

این خال ها می تواند در طول رشد نوزاد رشد کنند و یا در اندازه ای ثابت بمانند. بعضی از انواع خال ها باعث ایجاد سرطان های پوستی میشود از مهم ترین و خطرناک ترین این نوع میتوان به خال ملانوم اشاره کرد.

خال های خوش خیم، خال هایی هستند که دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • خال ها دارای شکل متقارنی می باشند.
  • دارای شکل مدور و لبه دار می باشند.
  • رنگ این خال ها به صورت یکنواخت هستند .
  • اندازه های این خال ها به صورت قطر 6 میلی متر می باشند.
خال های خوش خیم، خال هایی هستند که دارای ویژگی های زیر می باشند:
خال های خوش خیم، خال هایی هستند که دارای ویژگی های زیر می باشند:

کاشت مو ، ابرو و ریش:

کم مویی برای خانم ها و آقایان همواره باعث کاهش میزان اعتماد به نفس می شود. ریزش مو می تواند علت های بسیاری داشته باشد. از جمله مهم ترین علت های آن داشتن استرس شدید، استفاده از دارو های مختلف و حتی ارثی یاشد. یک کیلینیک پوست خوب باید دارای روش های نوین در ارائه خدمات در زمینه کاشت مو و ریش و سبیل داشته باشد.

رفع ضایعات پوستی مانند کک و مک، خطوط خنده و اخم:

یکی دیگر از بیماری های پوستی کک و مک می باشد که این بیماری در بعضی از کشور ها  مانند مردم اروپا و به خصوص در خانم هایی که دارای رنگ موی بور و چشم های آبی می باشند ،به مقدار بیشتری دیده می شود. که امروزه روش های درمان بسیاری در کلینیک های پوست برای این بیماری پوستی وجود دارد.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک پوست در شرق تهران هستید

از بین بردن جای جوش، و انواع ناصافی های موجود در پوست:

با توجه به این موضوع که افراد زیادی در سراسر دنیا با مشکل جوش و جاهای آن ها رو به رو هستند، روش های درمان بسیاری برای این نوع بیماری در کلینیک پوست وجود دارد.

بسیاری از افراد برای درمان جای جوش های خود به روش های خانگی و ماسک های خانگی اکتفا می کنند در حالی که واقعیت این است که  ماسک های خانگی تنها برای ایجاد شفافیت پوست مورد استفاده قرار می گیرند و برای درمان جوش و از بین بردن جای جوش باید به پزشک متخصص در یک کلینیک پوست مراجعه کنند.

لیفت پوست:

روش های درمانی بسیاری برای از بین بردن میزان چین و چروک های صورت وجود دارند که لیفت یا کشیدن صورت یکی از این موارد می باشد. با افزایش سن میزان چین و چروک های اطراف چشم، افتادگی پلک ها و افتادن خط اخم و لبخند و … افزایش پیدا می کند.

در این عمل، از بی حسی موضعی و یا بی هوشی عمومی همراه با تزریق دارو های آرام بخش انجام می شود. مدت زمان لازم برای این عمل، تقریبا 3 ساعت می باشد.

از طریق برش جراحی، قسمت اضافی و چروکیده انجام می شود. مقداری تورم در 24 یا 48 ساعت پس از عمل دیده می شود که به مرور زمان از بین می رود و فرد بهبود می یابد. به طور معمول دوره نقاهت 14 روز می باشد.

تزریق ژل توسط پزشک متخصص:

یکی از جراحی هایی که دارای کاربرد های متفاوتی است تزریق ژل می باشد. کاربرد هایی که تزریق ژل دارند عبارت اند از پر کردن چال های صورت، دادن حجم به لب ها، از بین بردن خط خنده و خط اخم و … می باشد.

در مواردی افرادی که دارای صورت بسیار لاغر تری نسبت به اندام  خود دارند اقدام به تزریق ژل می نمایند. تزریق در قسمت هایی از بدن مانند سینه، باسن، زیر چشم ، واژن ، زاویه سازی فک و… از جمله موارد دیگر انجام می شود

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک پوست در شرق تهران هستید

جوان سازی پوست و کلاژن سازی:

بسیاری از افراد در 30 سالگی دچار پیری پوست و افتادگی آن می شوند .بهترین زمان برای  اقدام به جوان سازی پوست به یکسری از شرایط که در افراد متفاوت است، بستگی دارد. افرادی که پوستشان کمتر دچار آسیب می شود در دهه ی 40 از زندگیشان اقدام به انجام جوان سازی پوست می کنند.

مزوتراپی:

مزوتراپی یکی دیگر از روش هایی است که افراد برای زیباسازی پوست خود اقدام به انجام آن در کلینیک های پوست می کنند. در این روش عمل جراحی وجود ندارد و از داروهایی مانند ویتامین ها ، آنزیم ها، مواد معدنی، دار و های هورمونی و… استفاده می شود.

در این روش مولکول های طبیعی با ساختار های هورمونی به وسیله سوزن های بسیار ریزی به بدن تزریق می شود. مزوتراپی مانند سایر روش های درمانی پوست باید توسط متخصص خود صورت گیرد.

مزوتراپی تنها برای لاغری های موضعی مورد استفاده قرار نمی گیرد. این روش برای مواردی مانند کاهش وزن، درمان سلولیت ، پیکر تراشی ، درمان ریزش مو جوانسازی پوست و … استفاده  می شود.

طب سوزنی لاغری و زیبایی:

یکی از بهترین روش ها برای جوان سازی پوست می باشد. از این روش برای چاقی و یا لاغری صورت استفاده  می کنند. طب سنتی باید به شکل دوره ای و کامل انجام شود.

این روش ویژگی و مزیت های دیگری نیز مانند خون رسانی بیشتر در ناحیه از صورت انجام می شود. باعث افزایش میزان فرآیند کلاژن سازی می شود .

در بازسازی سلول ها و لایه های مرده موجود در پوست بسیار کاربرد دارد و در نهایت به جوان سازی پوست کمک بسیاری خواهد کرد. ماندگاری جوانسازی پوست به این روش بسیار ارزشمند تر و ماندگارت است. یکی از ویژگی های این شیوه ، برگزاری دوره های سالانه برای حفظ تاثیرات آن می باشد.

طب سوزنی لاغری و زیبایی:
طب سوزنی لاغری و زیبایی:

جلوگیری از ریزش و رویش مجدد مو:

یکی از مشکلاتی که تمامی خانم ها و آقایان با آن رو به رو هستند، مشکل ریزش مو می باشد. ریزش مو در افراد مختلف می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد.

باید به این موضوع توجه ویژه ای داشت که  ریزش مو در بسیاری از افراد امری شایع و عادی می باشد . که اهمیت جلوگیری از ریزش مو در آقایان و خانم ها در دو جنبه زیبایی و روحی و روانی مورد بررسی قرار می گیرد.

در کیلینیک های پوست یک پزشک متخصص می تواند یک رژیم غذایی مناسب را برای درمان ریزش مو ارائه دهد.  استفاده مناسب و به مقدار کافی از مواد پروتئینی ، ویتامین و مواد معدنی از جمله مواردی است که یک پزشک متخصص برای فردی که دچار ریزش مو شده در رژیم غداییش قرار می دهد.

یکی از مواردی که باعث ریزش موی شدید می شود استرس شدید می باشد.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک پوست در شرق تهران هستید

لیزر مو های زائد در کلینیک پوست به چه صورت انجام می شود؟

نوری که در لیزر وجود دارد باعث می شود هرچیزی که تیره رنگ باشد را بسوزاند . این دستگاه (لیزر) این عمل را با دادن حرارت و سوزاندن موهای تیره رنگ که در داخل فولیکول مو قرار دارند، و نیز آسیب رسیدن به خود فولیکول و سوزاندن و از بین رفتن آن انجام می دهد. در مرحله رشد بعدی بسیاری از موها از مرحله و چرخه رشد خود خارج می شوند .

موهای بدن در دو فاز رشد و استراحت قرار دارند . اگر در مرحله رشد باشند که لیزر آن ها را می سورزاند و از رشد باز می مانند و اما اگر در مرحله استراحت باشند اشعه لیزر در آن هیچ تاثیری نخواهد داشت زیرا فولیکول مو در حال استراحت می باشد.

لیزر مو های زائد در کلینیک پوست به چه صورت انجام می شود؟
لیزر مو های زائد در کلینیک پوست به چه صورت انجام می شود؟

یکی از مهم ترین دلایل احتیاج به چندین جلسه برای از بین بردن مو های زائد وجود دارد این است که فولیکول های مو در بعضی از مواقع در فاز رشد و در بعضی از مواقع در فاز استراحت  می باشند.

برای انتخاب دستگاه لیزر در کلینیک پوست به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای انتخاب دستگاه لیزر مورد نظر در کلینیک پوست باید به دو نکته بسیار مهم توجه کرد که عبارت است از :

  1. نوع تکنولوژی دستگاه
  2. نوع برند

در ابتدایی ترین حالت ممکن فرد باید به نوع تکنولوژی استفاده شده در دستگاه لیزر توجه نماید که این تکنولوژی میتواند شامل چند مورد شود.

و در ادامه باید به این نکته توجه داشته باشد که برند دستگاه مورد نظر می تواند تاثیر بسزایی در گرفتن نتیجه بهتر داشته    باشد.

هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک پوست در شرق تهران چگونه است؟

علاوه بر تنوع در نوع لیزر در دستگاه های لیزر مختلف عوامل دیگری در تعیین هزینه لیزر دخالت دارند . هزینه متداول برای از بین بردن مو های  زائد  به مقدار و ناحیه های بدن بستگی دارد.

به طور طبیعی و با توجه به ناحیه ای از بدن ، هرچه ناحیه کوچک تر باشد به طبع هزینه آن کمتر خواهد بود . ناحیه ای مانند زیر بغل نسبت به نا حیه های دیگر بدن مانند گردن، صورت و بدن و … دارای هزینه ی کمتری می باشد. از دیگر مواردی که بر هزینه لیزر موهای زائد تاثیر دارد کلینیکی است که این عمل در آن انجام می شود.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک پوست در شرق تهران هستید

لیزر موهای زائد چه عوارض جانبی می تواند داشته باشد؟

لیزر موهای اضافه بدن نیز مانند بسیاری از فعالیت هایی که برای زیبایی صورت می گیرد ممکن است دارای عوارضی باشد.

در برخی از مواقع ممکن است که فرد پس از انجام عمل حذف موهای اضافه بدن توسط اشعه لیزر، دچار عوارض جانبی مانند خارش پوست، قرمز شدن در ناحیه ای از پوست که مورد برخورد اشعه قرار گرفته است،

داشتن تورم در ناحیه ای که لیزر انجام شده ، می شوند. این عوارض طبیعی می باشند و جای نگرانی ندارند. این عوارض به ندرت پیش می آیند و در صورت بروز بیشتر از دو و یا سه روز به طول نمی انجامد.

در صورتی که این عوارض ادامه پیدا کرد و یا در ناحیه ای که اشعه لیزر به آن برخورد کرده است، اکنه دیده شود و یا پوست آن قسمت دچار تغییر رنگ شود، باید در رابطه با دستگاه تحقیق مجدد به عمل آید و در نهایت از دستگاه های استاندارد استفاده شود.

لیزر موهای زائد چه عوارض جانبی می تواند داشته باشد؟
لیزر موهای زائد چه عوارض جانبی می تواند داشته باشد؟

تزریق بوتاکس در کلینیک های پوست چه کاربردی دارد؟

از بین بردن چین و چروک:

از بین بردن چین و چروک های دینامیک(که به دلیل حرکت های ماهیچه ای به وجود می آیند):

بسیاری از چین و چروک ها که اکثرا در اثر بالا رفتن سن و نیز در اثر عواملی مانند تغیرات ایجاد شده در سلول ها، کاهش میزان کلاژن سازی موجود در پوست، آسیب هایی ناشی از رادیکال های آزاد ، و حتی تماس با نور خورشید، استرس و…ظاهر می شوند.

جلوگیری از افزایش چین و چروک:

یکی از مزایای استفاده از بوتاکس، جلوگیری از افزایش میزان چین و چروک می باشد. این روش باعث جلوگیری از پیشرفت و افزایش چین و چروک ناشی از کشسانی پوست  می شود. در واقع روشی است که از افزایش چروک های استاتیک جلوگیری می کند.

از بین بردن خط اخم:

بسیاری از افراد دارای خطوطی بر روی پیشانی خود هستند، که این خطوط، خطوطی است که معمولا به صورت عمودی مابین دو ابرو ایجاد می شود و به صورت مداوم به روی پوست صورت قرار می گیرند.

یکی از مزایای استفاده و تزریق ژل بوتاکس در کلینیک پوست از بین بردن خط اخم در صورت افرادی است که به ظاهر و زیبایی خود اهمیت بسیاری می دهند.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک پوست در شرق تهران هستید

از بین بردن چین و چروک های ناحیه ی گردن، چانه، و لب:

بسیاری از افراد از چین و چوک های به وجود آمده در ناحیه گردن و چانه و کناره های لب یا همان خط خنده ناراحت هستند و دچار کاهش اعتماد به نفس می شوند. با استفاده از روش تزریق بوتاکس در کلینیک پوست این مشکل از بین خواهد رفت.

بالا بردن گوشه لب های آویزان:

پایین امدن کناره های لب به پایین و بد فرم کردن حالت صورت یکی دیگر از مواردی است که با استفاده از ژل بوتاکس قابل درمان می باشد.

رفع خطوط و چروک های اطراف چشم.

زیبا سازی حالت ابرو ها و چهره.

باعث کاهش میزان دیده شدن لثه در چهره می شود.

بالابردن نوک بینی، از دیگر کاربرد های مهم و خوب تزریق بوتاکس می باشد.

 

آیا بوتاکس انجام شده در کلینیک پوست همان تزریق ژل است؟

بسیاری از افراد بر این باورند که بوتاکس همان تزریق ژل می باشد که این تفکر بسیار غلط می باشد و ابدا این گونه نمی باشد . تزریق ژل با هدف از بین بردن چین و چروک ها در صورت می باشد.

با استفاده از تزریق ژل در صورت و در هر ناحیه ای از که ناسازگاری دارد ، می توان چروک ها را از بین برد. که برای این کار محصولات متفاوتی می باشد.

این ژل می تواند برای پر کردن ناحیه هایی از صورت و دادن حجم به آن ها مورد استفاده قرار گیرد. ناحیه هایی مانند پر کردن حجم لب ها، و یا چروک های خاص در اطراف صورت انجام می شود.

تزریق ژل به صورت موقت انجام می شود و در نهایت تا 9 ماه جلوه خاص را در صورت حفظ خواهد کرد. در حالیکه استفاده از روش بوتاکس به این شکل نمی باشد.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک پوست در شرق تهران هستید

مهم ترین مراقبت هایی که بعد از انجام بوتاکس در کلینیک پوست انجام می شوند کدام اند؟

اهمیتی که مراقبت های بعد از انجام بوتاکس می شود به حدی زیاد می باشد که در بعضی موارد  برابر با اهمیت کیفیت کار انجام شده می با شد.

مهم ترین مراقبت هایی که بعد از انجام بوتاکس در کلینیک پوست انجام می شوند کدام اند؟
مهم ترین مراقبت هایی که بعد از انجام بوتاکس در کلینیک پوست انجام می شوند کدام اند؟

در زیر به مهمترین اعمالی که فرد بعد از عمل بوتاکس باید انجام دهد اشاره می کنیم:

  • یکی از مهم ترین نکاتی که بعد از تزریق بوتاکس باید به آن توجه ویژه شود، لمس نکردن قسمتی است که در آن تزریق انجام شده است. باید توجه داشت که حد اقل به مدت 24 ساعت در این قسمت نباید هیچ گونه ماساژی انجام شود.اگر فرد در قسمتی که بوتاکس انجام داده است، ماساژی انجام دهد و یا به طور مداوم آن را لمس کند باعث می شود که ماده ی تزریق شده به قسمت های دیگر پوست انتقال پیدا کند.
  • شخصی که عمل تزریق بوتاکس را انجام داده است، نباید الکل مصرف کند.
  • فرد نباید به هیچ عنوان فعالیت های سنگینی را پس از انجام عمل تزریق بوتاکس انجام دهد.
  • شخصی که به تازگی عمل تزریق بوتاکس را انجام داده باشد، و در ناحیه ی مورد نظر و یا اطراف آن کبودی مشاهده کند، باید از ویتامین k و یا آرنیکا استفاده کند.
  • لایه برداری و مخصوصلا لایه برداری های شیمیایی از موارد بسیار مهمی است که فرد به هیچ عنوان بعد ازانجام عمل بوتاکس نباید انجام دهد و از آن به طور جدی دوری کند.
  • اگر به هر دلیلی فرد از نتیجه انجام بوتاکس راضی نباشد می تواند آن را در کلینیک پوست ترمیم کند.
  • اگر فرد پس از تزیق بوتاکس علائم و عوارض شدید و غیر عادی را در قسمت تزریق شده مشاهده کرد باید به کلینیک پوست و پزشک خود مراجعه کند.
  • با توجه به این که بعد از انجام عمل بوتاکس ممکن از مشکلات متعددی به وجود آید، فرد باید تمامی مراقبت ها را به عمل آورد، زیرا مراقبت های انجام شده نقش بسیار مهمی را در کیفیت و نتیجه بر عهده دارد.

 

پاک سازی پوست چیست؟

در پاک سازی پوست از روش ها و مواد  مختلفی استفاده  می شود. مواد استفاده شده در پاک سازی پوست می تواند مواد پاک کننده باشد. روش کار به این صورت است که با استفاده از مواد پاک کننده اقدام به از بین بردن سلول های مرده موجود در پوست و یا لایه های مرده می کند.

اما باید توجه ویژه ای داشت که پاک سازی پوست بیشتر در مواردی که پوستشان چرب می باشد و یا دارای جوش های سر سیاه و یا سر سفید می باشند کاربرد دارد.

تعداد مرتبه انجام این عمل متناسب با نوع پوست فرد انجام می شود اگر پوست فرد چرب باشد، پاک سازی باید ماهی یک و یا دو بار انجام داده شود و در نهایت انجام عمل  پاک سازی پوست برای پوست های خشک و حساس و حتی نرمال  یک بار در ماه کافی می باشد.

اهداف پاک سازی پوست در یک کلینیک پوست چه می باشند؟

پاک سازی پوست با اهداف گوناگونی می تواند انجام شود. از جمله مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • پوست یک فرد بدون توجه به سن و نوع آن همواره احتیاج به پاک سازی دارد .
  • استفاده مداوم از لوازم آرایشی و آلودگی هایی که در هوا وجود دارد، احتیاج به پاک سازی پوست افزایش می دهد.
  • بسیاری از افراد به باز سازی لایه ها و سلول های مرده ی پوست خود احتیاج دارند.
  • در سطح پوست افراد مواد تحریک کننده و آسیب رسانی وجود دارد که با انجام عمل پاک سازی می توان آن ها را از بین برد.
  • بسیاری از دلایل ایجاد جوش های سر سیاه و سر سفید بر روی پوست قرار دارند. که با پاک سازی پوست از بین می روند و در نتیجه ی حذف علت آن ها دیگر فرد جوش نمی زند.
  • در این مرحله پوست فرد برای درمان های بعدی آمادگی لازم را پیدا می کند.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک پوست در شرق تهران هستید

مراحل پاک سازی پوست در کلینیک پوست در تهران طی چند مرحله انجام می شود؟

مرحله ی تشخیص نوع پوست:

در ابتدا پس از مراجعه ی فرد به کلینیک پوست، پزشک متخصص باید اول نوع پوست فرد را تشخیص دهد. این عمل به این دلیل در ابتدا انجا می شود که با توجه به نوع پوست ، مواد های استفاده شده برای هر کدام متفاوت می باشد.

تمیز کردن پوست فرد:

پوست فرد باید از هرگونه آلودگی ، آرایش و ضد آفتاب پاک شده و این کار نیز با توجه به نوع پوست انجام می شود. تمیز کردن پوست فرد بهتر است که با شیر پاک کن انجام شود. شیر پاک کن باید به مدت 2 الی 4 دقیقه بر روی پوست صورت ماساژ داده شود و در نهایت با آب ولرم شست و شو داده شود.یک پوست بسیار عادی و طبیعی باید در طول هفته یک بار به طور کملا اساسی تمیز شود.

مرحله استفاده از تونیک:

پس از مرحله استفاده از شیر پاک کن و تمیز کردن صورت مرحله استفاده از لوسیون تونیک می شود. لوسون تونیک نیز متناسب با نوع پوست بر روی پوست فرد قرار داده می شود.

که تشخیص استفاده از کدام یک از انواع آن ها وظیفه پزشک و یا فرد متخصص در این زمینه می باشد. مقدار مناسبی از لوسون تونیک را با استفاده از یک تکه اسفنج و یا گاز استریل بر روی  پوست فرد مالیده و برای مدت کمی قرار می دهند.

باید توجه داشت که حرکاتی که برای بهتر مالیده شدن لوسیون به پوست مورد استفاده قرار می گیرد باید به صورت دورانی، ضربه ای و حرکتی رفت و برگشت باشد. این عمل یکی از مهم ترین اعمالی است که باعث به وجود آمدن نشاط و شادابی در پوست فرد می شود.

لایه برداری پوست:

قبلا هم اشاره کردیم که تشخیص نوع پوست یکی از مهم ترین قسمت های پاک سازی پوست در کلینیک پوست می باشد. پس از اینکه از لوسیون تونیک استفاده شد، متناسب با نوع پوست از یک لوسیون لایه بردار استفاده می شود.

این لوسیون به روی پوست مالیده  می شود و پس از مدتی که کامل جذب پوست شد، به وسیله ی دو تا از انگشتان ماساژ، ماساژ را روی پوست انجام داده تا سلول های مرده بر روی پوست جدا شوند، و در نهایت پوست  شست و شو داده  می شود.

ماساژ پوست:

ماساژ یکی از روش هایی است که باعث افزایش سرعت گردش خون در بدن می شود. ماساژ نه تنها باعت تقویت عضلات صورت می شود بلکه قدرت ترمیم آن را افزایش می دهد.

یکی از روش هایی است که باعث حرکت سریع خون در پوست و نیز تقویت و تغذیه عضله های زیر پوستی می شود. ماساز یکی از روش هایی است که باعث به فعالیت در آوردن غده های عرق و چربی پوست می شود، و در نهایت نرمی و لطافت خاصی  را به پوست می بخشد.

شما در حال مطالعه مقاله کلینیک پوست در شرق تهران هستید

استفاده از کمپرس آب سرد:

در فاصله بین ماساژ باید پوست به وسیله ی یک تکه پارچه تمیز و یا یک گاز استریل که به آب سرد آغشته شده است سرد شود. متخصص پوست در این مرحله باید از عصاره ی گیاهان دارویی و مفید و نیز متناسب با نوع پوست برای لطافت هرچه بیشتر پوست، استفاده کند.

استفاده از ماسک:

پس از انجام تمامی مراحل قبل توسط متخصصین در این امر در کلینیک پوست در شرق تهران، از ماسک هایی استفاده می شود که باعث تقویت و تسکین پوست می شود.

و باز هم با توجه به نوع پوست و همچنین میزان نیاز پوست، ماسک مناسب انتخاب می شود. متخصصین سعی بر این دارند که ماسک را در قسمت هایی مانند سوراخ بینی ، چشم و قسمت هایی که مو دارند نمالند.

ماسک تهیه شده باید به صورت یک لایه بسیار نازک وبسیار آرام روی پوست مالیده شود. فرد در این مرحله باید دراز کشیده و به آرامی نفس عمیق بکشد. هر ماسک پس از 20 دقیقه روی پوست باید شست و شو داده شود.

استفاده از کرم مرطوب کننده متناسب با نوع پوست فرد:

با توجه به نوع پوست فرد باید کرم مرطوب کننده تهیه شده و در پایان تمامی مراحل گفته شده بر روی پوست قرار گیرد. لازم به ذکر است که یک مرطوب کننده مناسب یک مواد که تقویت کننده و متعادل کننده پوست باشد. پس از انجام این مراحل فرد حتما قبل از خارج شدن از منزل از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده مخصوص و متناسب با پوست خود استفاده نماید.

انواع لایه برداری پوست در کلینیک پوست کدام اند ؟

لایه برداری مکانیکی :

یکی از رایج ترین لایه برداری های انجام شده در کلینیک های پوست، استفاده از روش میکرودرم ابریژن می باشد. در این روش از دستگاه های خاص استفاده می شود.

این دستگاه ها به این روش عمل می کنند که یک نوع کریستال خیلی ظریف که از جنس اکسید مایع می باشد را با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست قرار می دهند. و تراش های بسیار ظریفی در قسمت فوقانی پوست ایجاد می شود. این روش باعث بهتر شدن جریان خون در بدن و فعالیت هرچه بیشتر سلول های بدن می شود.

لایه برداری شیمیایی:

یکی دیگر از انواع لایه برداری پوست که در کلینیک های پوست انجام می شود، لایه برداری شیمیایی نام دارد. این اعمال با استفاده از مواد شیمیایی مانند آلفا هیدروژن و یا بتاهیدروژنی انجام می شود. این مواد در محصولات لایه بردار نیز کاربرد فراوانی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مراقبت هایی که پس از لایه برداری در کلینیک پوست انجام می شود، کدام اند؟

پوست هر فرد پس از هر گونه لایه برداری، به اشعه ی خورسید حساس تر می شود. به همین دلیل پس از لایه برداری باید از ضد آفتاب های قوی تری استفاده کند و نیز میزان استفاده از ضد آفتاب در طول روز بیشتر می شود. این کار باعث می شود لایه ی حفاظتی قوی تری در برابر اشعه آفتاب وی پوست قرار می دهد.

البته باید توجه داشت که تا حد ممکن از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم و غیر مستقم خود داری کند. و بهترین روش ممکن این است که در مدتی از طول روز که اشعه خورشید شدت بیشتری را دارد، از خانه خارج نشود. فرد باید در این دوره همواره بهداشت پوست را رعایت کرده و از عفونت های بعد از لایه برداری جلوگیری کند.

براشتن خال در کلینیک پوست چگونه انجام می شود؟

با توجه به این که خال ها انواع مختلفی دارند، راه های از بین بردن و یا برداشتن آن ها نیز متفاوت می باشد. اگر خالی که بر روی پوست فرد وجود دارد سرطانی باشد، تنها راه درمان آن عمل جراحی می باشد.

اما بسیاری از افراد که دارای خال معمولی و یا گوشتی در سطح پوست خود می باشند می توانند با استفاده از لیزر در کلینیک های پوست، اقدام به برداشتن آن کنند. مهم ترین تفاوتی که در لیزر خال با برداشت خال دارد در روش های انجام آن می باشد

که در روش های برداشت خال در مرحله اول خال را منجمد کرده و پس از آن اقدام به برداشتن خال می نمایند. روش دیگری وجود دارد ، که  در این روش از یک پماد بی حسی استفاده می شود، این پماد را بر روی خال می مالند و بعد از این که خال بی حس شد، جراحی خال با لیزر انجام می شود.

براشتن خال در کلینیک پوست چگونه انجام می شود؟
براشتن خال در کلینیک پوست چگونه انجام می شود؟

براشتن خال با لیزر در کلینیک پوست چه مزیت هایی دارد؟

استفاده از لیزر برای برداشتن خال در کلینیک دارای مزیت های فراوانی می باشد که به آن ها می پردازیم.

  1. استفاده از این روش نسبت به سایر روش ها باعث می شود بیمار درد کمتری را احساس کند.
  2. خال هایی که رنگ های قهوه ای، سیاه، و نیز دارای سطح صافی می باشند، نتیجه بهتری را با این روش می گیرند.
  3. برداشتن این نوع خال ها با استفاده از روش لیزر، طی یک جلسه انجام می شود ولی در سایر موارد به چندین جلسه نیازمند است.
  4. در ناحیه هایی از بدن که دارای این نوع از خال ها که امکان تکثیر آن ها می باشد توصیه می شود که از طریق لیزر اقدام به برداشتن آن ها کنند زیرا با استفاده از این روش امکان پخش خال در سایر نواحی از بین می رود.
براشتن خال با لیزر در کلینیک پوست چه مزیت هایی دارد؟
براشتن خال با لیزر در کلینیک پوست چه مزیت هایی دارد؟

پس از برداشتن خال با لیزر در کلینیک پوست، باید چه مراقبت هایی صورت بگیرد؟

  1. پوستی جدیدی که در قسمت زیر خال قرار دارد بسیار حساس بوده و دارای مقداری التهاب می باشد . این قسمت از پوست نباید در معرض نور آفتاب قرار گیرد.
  2. فردی که اقدام به برداشتن خال با استفاده از لیزر کرده است باید به مدت یک ماه و نیم از یک کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کند.
  3. عسل همواره یکی از روش های بهبود جای زخم و پر شدن آن می باشد که از قدیم مورد استفاده عموم مردم بوده است. توصیه می شود در این روش از برداشتن خال از عسل استفاده نمایید.
پس از برداشتن خال با لیزر در کلینیک پوست، باید چه مراقبت هایی صورت بگیرد؟
پس از برداشتن خال با لیزر در کلینیک پوست، باید چه مراقبت هایی صورت بگیرد؟

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یکی از روش هایی است که برای درمان ریزش مو در آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد، است. در این روش مواد های مغذی که برای بدن مفید هستند با استفاده از سوزن های بسیار ریزی در زیر پوست تزریق می شود. این ترکیبات مغذی در نهایت باعث افزایش میزان گردش خون و نیز بهبود خون رسانی بهتر به فولیکول های مو می شود.

مزوتراپی چیست؟
مزوتراپی چیست؟

فرد در این تزریق باید توسط پزشک متخصص و در یک کلینیک پوست خوب انجام داده شود تا بهترین نتیجه را به دست آورد. البته باید توجه داشت که این تزریق پس از تشخیص علت ریزش انجام خواهد داد.

از توجه و همراهی شما کاربر گرامی کمال قدر دانی را داریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید