میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کلینک تخصصی لیزر موهای زائد شرق تهران
کلینک تخصصی لیزر موهای زائد شرق تهران

لیست موضوعات

کلینک تخصصی لیزر موهای زائد شرق تهران

درمقاله امروز می‌خواهیم موضوع کلینک تخصصی لیزر موهای زائد شرق تهران را مورد بررسی قرار دهیم. اگر ساکن شرق تهران هستید یا در این منطقه به دنبال کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد هستید ، پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی زیبایی دکتر زرگنج فرد می باشد.

یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که خانم‌ها وآقایان همیشه با آن موجه هستند وجود موهای زائددر نقاط مختلف بدن می‌باشد که ظاهر نامناسبی را ایجاد می‌کند. روش‌های متعددی برای از بین بردن این موهای زائد وجود دارد که همگی موقتی هستند وباید وقت وهزینه زیادی را صرف آن‌ها نمود.

لیزردرمانی یکی از جدیدترین روش‌های حذف دائم موهای زائدبدن می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. شما هم اگرمی خواهید ازدست رفتن به سالن‌های اپیلاسیون، تیغ، موبر و سایر روش‌های موقتی خلاص شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم روش لیزر موهای زائد را امتحان نمائید و زیبایی همیشگی را به خود هدیه کنید.

کلینک تخصصی لیزر موهای زائد شرق تهران
کلینک تخصصی لیزر موهای زائد شرق تهران

در ادامه به سؤالات مطرح شده در این بخش پاسخ خواهیم داد.

  • در انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد چه نکاتی را بایددر نظر بگیریم؟
  • لیزر موهای زائد به طور کامل چند جلسه نیاز دارد؟
  • چند نوع لیزر برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد؟
  • IPL چیست؟
  • لیزر موهای زائد به چه صورتی انجام می‌شود؟
  • آیا همه افراد می‌توانند داوطلبان مناسبی برای لیزر درمانی باشند؟
  • آیا میزان تأثیر گذاری لیزر برروی پوست‌های مختلف متفاوت می‌باشد؟

 

در انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد چه نکاتی را بایددر نظر بگیریم؟

انتخاب یک کلینیک معتبر جهت لیزرموهای زائد بسیار مهم است زیرا اگر این روش به درستی انجام نشود می‌تواند عوارض زیادی را به دنبال داشته باشد. مهم‌ترین مسئله که در انتخاب کلینیک وجود دارد نوع و ویژگی های دستگاه لیزری می‌باشد که در مرکز وجود دارد وهمچنین مهارت پزشک متخصصی است که این عمل را انجام می‌دهد وشما باید از استاندارد بودن واصولی بودن این موارد اطمینان حاصل نمائید.

امروزه دستگاه‌های لیزر متعددی در انوع مختلف وکیفیت های متفاوت از برندهای مختلف تولید شده‌اند. یکی از رایج‌ترین لیزرهایی که برای لیزر موهای زائد معمولاً در کلینیک‌ها استفاده می‌شود لیزر”الکساندرایت” می‌باشد.

این لیزر به صورت چینی، کره‌ای، ایتالیایی وامریکایی تولید می‌شود که قطعاً هر کدام دارای کیفیت‌های متفاوتی می‌باشند وتاثیر مستقیمی بر میزان لیزر موهای زائد وطول مدت جلسات لیزر در مانی دارد. به طوری که می‌توان گفت نتیجه گیری از روش لیزرموهای زائد کاملاً وابسته ومرتبط به کیفیت وفناوری دستگاه لیزر وشرکت تولید کننده آن می‌باشد.

برخی از کلینیک‌ها مجهز به چند نوع دستگاه لیزر هستند تا درصورتی که موهای زائد فرد مراجعه کننده به نوع لیزر مقاوم بود ونتیجه خوبی حاصل نشد از لیزر دیگری استفاده نمایند.

لیزر موهای زائد به طور کامل چند جلسه نیاز دارد؟

با توجه به این که لیزر فقط می‌تواند برروی موهای در حال رشد مؤثر باشد وازآن طریق موها ر ا ازبین ببرد نیاز به جلسات متعددی با فاصله زمانی مشخص می‌باشد.

رویش مو برروی پوست انسان به گونه‌ای می‌باشد که باید سه مرحله رشد، انتقال واستراحت را طی کند تا بر روی پوست ظاهر شود وتعداد موهایی که در مرحله رشد یا آناژن قرار دارند در میزان اثر گذاری لیزر بسیار مهم می‌باشند.

لیزر موهای زائد به طور کامل چند جلسه نیاز دارد؟
لیزر موهای زائد به طور کامل چند جلسه نیاز دارد؟

 چند نوع لیزر برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد؟

  • لیزر الکساندرایت یا الکس که دارای طول موج‌هایی به اندازه 755 نانومتر می‌باشد.
  • لیزردایود که دارای طول موج‌هایی به اندازه 810 نانومتر می‌باشد.
  • لیزران دی یاگ که دارای طول موج 1064 نانومتر می‌باشد.
  • IPL که امروزه استفاده ازآن بسیار رایج می‌باشد وقابل استفاده در منزل است.IPL لیزر محسوب نمی‌شود اما در حذف موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

IPL چیست؟

نوعی نور قوی پالسی می‌باشد که از یک لامپ زنون منتشر می‌شود وآن را مانند روش لیزردرمانی بر روی پوست می‌تابند، این نورها دارای طول موج‌های 600 الی 1200 نانومتر می‌باشند وبه صورت پراکنده منتشر می‌شوند از این رو تاثیروقدرت نفوذ لازم برای حذف تمام موهای زائد را ندارند وبه تعداد جلسات بیشتری نیازمند می‌باشد. این در حالی است که لیزرها بسیار قوی وقدرتمند می‌باشند وطول موج‌های بالایی دارند که به راحتی بر موهای زائد تأثیر می‌گذارد.

IPL چیست؟
IPL چیست؟

لیزر موهای زائد به چه صورتی انجام می‌شود؟

لیزر موهای زائد احتیاجی به اتاق عمل وبیهوشی ندارد بلکه در مطب یا کلینیک انجام می‌شود وفقط افرادی که به درد حساسیت زیادی نشان می‌دهند قبل از لیزر کرم بی حس کننده برای آن‌ها استفاده می‌شود. پوست موضعی که قرار است لیزر بر روی آن انجام شود باید عاری از هرگونه کرم، عطر و.. باشد زیرا دراثر برخورد اشعه لیزر به پوست موجب سوختگی پوست می‌گردد.

در تمام مدتی که فرد لیزر درمانی را انجام می‌دهد چشم‌های او را با استفاده از عینک‌های محافظ مخصوص پوشش می‌دهند. در پایان هر جلسه لیزر درمانی اگر لیزر به خوبی عمل کرده باشد اطراف محل موهای زائد که لیزر شده‌اند ورم بسیار کمی وجود دارد که نماد اثر عمیق ودرست لیزر بر ریشه‌های مو می‌باشد وجای هیچگونه نگرانی ندارد زیرا به سرعت از بین می‌رود، همچنین مشاهد می‌کنید که برخی از موهای روی پوست خاکستری شده‌اند وتغییر رنگ داده‌اند وبوی حاصل از موهای سوخته در فضا احساس می‌شود.

پس از چند جلسه از لیزر درمانی فرد شاهد ریزش موهای لیزرش شده خواهد بود. جلسات لیزر درمانی باید به صورت مرتب وبا فاصله دقیق انجام شود وبه طور معمول بین هرجلسه 6 تا 8 هفته فاصله می‌باشد.

لیزر موهای زائد به چه صورتی انجام می‌شود؟
لیزر موهای زائد به چه صورتی انجام می‌شود؟

آیا همه افراد می‌توانند داوطلبان مناسبی برای لیزر درمانی باشند؟

لیزر درمانی برای حذف موهای زائد برروی همه افراد امکان پذیر نمی‌باشد زیرا افرادی که بر اثر عواملی چون بیماری‌های هورمونی ویا اختلالات تخمدان پلی کیستیک دچار پر مویی های عذاب آور شده‌اند، موهای ان ها در مقابل هر گونه لیزری از خود مقاومت نشان می‌دهد واین گروه از افراد ابتدا باید بتوانند مشکلی اصلی خود را حل نمایند سپس به سراغ لیزر درمانی برای حذف موهای زائد بروند.

آیا میزان تأثیر گذاری لیزر برروی پوست‌های مختلف متفاوت می‌باشد؟

روش لیزر درمانی برروی پوست‌های روشن بسیار مؤثر می‌باشد وافرادی که سولاریم کرده‌اند ویا دارای پوست‌ها خیلی تیره‌ای دارند بهتر است از این روش استفاده ننمایند ویا با پزشک مختصص در میان بگذارند ومشاوره بگیرند. زیرا در لیزر موهای زائد پوست‌های تیره احتمال سوختگی به شدت افزایش پیدا خواهد کرد ولکه هایی نیز بر روی پوست ایجاد می‌شود.

در پایان اگر شما هم قصد استفاده از روش لیزردرمانی برای حذف موهای زائد خود را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا اطلاعات لازم را در مورد انواع لیزرها وتاثیرات آن ونوع پوست خود به دست آورید سپس به بهترین وبا کیفیت ترین کلینک تخصصی لیزر موهای زائد مراجعه نمائید.

آیا میزان تأثیر گذاری لیزر برروی پوست‌های مختلف متفاوت می‌باشد؟
آیا میزان تأثیر گذاری لیزر برروی پوست‌های مختلف متفاوت می‌باشد؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار از سال 87 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94 :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

09127370893

161 930 22 021

اینستاگرام:dr_zarganj


ایمیل :
info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید