میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کرم روشن کننده واژن
کرم روشن کننده واژن

لیست موضوعات

کرم روشن کننده واژن 

کرم روشن کننده واژن در حال حاضر یکی از محبوب ترین کرم های سفید کننده و مراقبت از پوست است.دلایل بسیاری وجود دارد که چرا کسانی ممکن است مایل به روشن شدن رنگ پوست واژن خود و هر شخص دیگری باشند.یکی از این دلایل زیبا و خوش رنگ شدن واژن است.  اگر به دنبال زیبایی واژن خود هستید آیا میدانید عمل لابیاپلاستی چیست؟

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

کرم روشن کننده واژن چیست؟

کرم روشن کننده واژن چه کاری را انجام می دهد؟

چه کسانی از کرم روشن کننده واژن استفاده می کنند؟

به چه نکاتی باید هنگام خرید کرم روشن کننده توجه نمایید؟

دیگر روش های زیبا سازی واژن چیست؟

 

کرم روشن کننده واژن

اگر بار اولی باشد که با اصطلاح “سفید کننده واژن” آشنا می شوید و به دنبال سفید کردن واژن خود یا همان  وایتنینگ هستید شاید در نظر شما این یک فرآیند دردناک باشد، اما خوشبختانه، با پیشرفت تکنولوژی این فرآیند بسیار ساده و با استفاده از کرم های مخصوص میسر می شود. این کرم ها به طور طبیعی رنگ پوست شما را تغییر می دهد. این کرم ها با روشن کردن رنگدانه پوست واژن شما، باعث روشن شدن پوست میشود.اما با لیزر مونالیزا میتوانید با کمترین هزینه و به راحتی نواحی تیره را روشن نمایید.

کرم روشن کننده واژن
کرم روشن کننده واژن

وظیفه کرم روشن کننده واژن

تغییرات در رنگدانه واژن شما ممکن است به دلیل تغییرات هورمونی پس از زایمان، پیری، مالش و استفاده از لباس های تنگ، حتی عرق بیش از حد رخ دهد.

تغییر رنگ پوست شما نتیجه تولید ملانین است. بدن شما ملانین را به طور طبیعی و منظم تولید می کند. اگر میخواهید رنگ واژن شما تغییر نکند، به چیزهایی نیاز دارید که مانع از تولید ملانین شود.

کرم های سفید کننده واژن این کار را انجام می دهند. آنها آنزیم تیروزیناز را ایجاد می کنند که با تولید طبیعی ملانین بدن شما مقابله می کند. با گذشت زمان، تولید ملانین کمتر می شود و رنگ واژن کم کم به حالت اول باز می گردد.

چه کسانی از کرم روشن کننده واژن استفاده می کنند

هر کسی راحت نیست که یک فرد غریبه با استفاده از تکنیک های پزشکی باعث روشن شدن واژن آن ها شود، به همین دلیل است که بسیاری از افراد از کرم های روشن کننده واژن در خانه استفاده می کنند، یا پوست  بعضی از افراد نسبت به لیزر حساس است. کرم روشن کننده واژن مناسب تمامی این افراد است.

چه کسانی از کرم روشن کننده واژن استفاده می کنند
چه کسانی از کرم روشن کننده واژن استفاده می کنند

نکاتی که باید هنگام خرید کرم روشن کننده توجه نمایید 

1) هنگامی که شما این کار را در خانه انجام می دهید، یک کرم سفید کننده واژن پیدا کنید که ترکیبی از تعداد انگشت شماری از مهار کننده های ملانین را به شما بدهد تا اثر سینرژیک مولکول های چندگانه را بر هم بزند.

شما می توانید نتایج خوبی از محصولاتی با ترکیبات مواد طبیعی و آلی مانند دانه برنج، آلوئه ورا، روغن جوزوبا و روغن گلرنگ به دست آورید.

2)اگر کرمی که شما انتخاب می کنید دارای ترکیب ساده و طبیعی باشد، نتایج بهتر دریافت خواهید کرد زیرا این سلول های پوست مرده را از بین می برد و باعث می شود تاثیر آن به پوست شما عمیق تر شود.یکی از مهم ترین چیزهایی است که هنگام خرید کرم های سفید کننده باید دقت کنید، مواد تشکیل دهنده آن است.

مواد شیمیایی

مراقب مواد شیمیایی مضر باشید. به جای استفاده از مواد شیمیایی خطرناک مانند هیدروکینون، از یک جایگزین امن تر به نام کجی اسید مشتق شده از برنج و قارچ استفاده کنید.این فرمول ها گیاهی باعث خلاص شدن از تغییر رنگ پوست  به صورت ناخوشایند در اطراف مناطق خصوصی شما، از جمله واژن، آلت تناسلی مرد، اسکروتوم، نوک پستان طراحی شده است.

3)مقدار رطوبت هر کرم بر روی پوست شما هم نیز حائز اهمیت است.

4)بنابراین یک کرم با مقدار زیادی از مواد آرام بخش و خنک کننده پیدا کنید. روغن هایی مانند روغن نارگیل و روغن جوزوبا برای این کار عالی هستند و همچنین مواد افزودنی مانند ویتامین E، گلیسیرین و ویتامین A.ویتامین A نه تنها عامل مرطوب کننده است، بلکه تغییر رنگ را نیز بهبود می بخشد.اما لیزر مونالیزا بهترین وراحت ترین راه برای رفع تیرگی میباشد.

اطمینان از لوسیون روشن کننده

5)برای اطمینان از اینکه کرم یا لوسیون که شما استفاده می کنید، حتما برای واژن شما مناسب است یا نه، به اصطلاح “روشن کننده واژن” به طور خاص توجه کنید.

6) بسیاری از محصولات روشن کننده یا سفید کننده در بازار هستند، اما همه آنها برای واژن مناسب نیست.

7)از مصرف کرم های عطر دار اجتناب کنید – آنها می توانند باعث تحریک پوست در واژن شما شوند.

8) اگر واژن شما دچار سوزش یا خارش شد بدانید که پوست شما واکنش آلرژیک به کرم مصرفی شما داده است واز مصرف دوباره اجتناب کنید.با لیزر مونالیزا هیچ یک از این عوارض را ندارید.

9) از طریق دستورالعمل ها برای تعیین اینکه آیا کرم سفید کننده مناسب شما هست و یا نه مطلع شوید.

10) ناحیه حساس در اطراف اندام تناسلی شما نیاز به یک فرمول ساده دارد که پوست را تحریک نکند. به این نکته بسیار زیاد توجه نمایید.

11) حتما کرمی را انتخاب کنید که ترکیباتی از مواد طبیعی داشته باشد و هیچ وقت این فکر رانکنید چون مواد تشکیل دهنده ی آن طبیعی است اثرات آن به نسبت کرم هایی با مواد شیمیایی کمتر است.

12) برای رسیدن به نتایج دلخواه، باید به طور متوسط ​​دو هفته و یا بیشتر صبر نمایید.

13) در رابطه با انتظار خود از نتیجه این کرم ها واقع بین باشید. مهم است بدانید که نتایج کرم سفید کننده واژن برای هر فرد متفاوت است. دلیل این امر این است که هر فرد دارای لایه های مختلف پوست و رنگدانه جداگانه است. هیچ کرم سفید کننده واژنی نمی تواند دقیقا همانطور که شما انتظار دارید، نتایج را تضمین کند.

مصرف

14) فرآیند هربار مصرف این کرم ها حدود 20 دقیقه طول می کشد و شما ممکن است مجبور به استفاده مجدد چندین بار بسته به اینکه پوست شما چقدر تیره است و چه رنگی می خواهید بدست آورید شوید. اکثر متخصصان توصیه می کنند که از این درمان ها برای هشت هفته استفاده نمایید.

کرم های سفید کننده برای مناطق خصوصی یک روش ایمن، ارزان و موثر برای از بین بردن تغییر رنگ پوست می باشند که می توانند در اطراف مناطق خصوصی شما مانند واژن، آلت تناسلی مرد و نوک سینه مصرف شوند.

کرم های سفید کننده واژن را می توان به راحتی در خانه خود استفاده کنید. هنگام خرید کرم های سفید کننده واژن، محصولات خود را با دقت انتخاب کنید.یک کرم سفید کننده ای پیدا کنید که بسته بندی مناسب را ارائه می دهد که به شما این  امکان را بدهد  تا محصول را با خیال راحت استفاده نمایید.اما امروزه با لیزر مونالیزا میتوانید قسمت های تیره واژن و باقی نواحی بدن را به راحتی سفید نمایید.

مصرف
مصرف

دیگر روش های زیبا سازی واژن

اگر دارای واژن افتاده هستید میتوانید با تزریق چربی به لابیا خود ظاهر آن را تغییر دهید اما به یاد داشته باشید که مدل های مختلف عمل لابیاپلاستی امروزه بسیار پر طرفدار هستند. در ابتدا شما باید بدانید که منظور از لابیاپلاستی چیست و همچنین بدانید تفاوت واژینوپلاستی و لابیاپلاستی در چیست. تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید. اگر نگران مبلغ عمل های زیبایی واژن خود هستید بدانید که هزینه عمل لابیاپلاستی در ایران زیاد نیست و خوشبختانه با حضور پزشکان متخصص زیبایی در کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد این عمل ها با اظمینان بالایی انجام میشود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

مشاوره در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل لب

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید